Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #10481. hozzászólásra
Szia.Az egész kormány forgó alkatrészét át kell nézni.A gömb csuklóknál csésze csere vagy csak elég rá húzni.A függő csapnál persely csere ha indokolt akkor tengely is.Én ezeket az alkatrészeket cseréltem és meg szűnt a kerék szitálása.
Mindenesetre,ha jól figyelitek a videó végén, jól látható, hogy igen csak keresztbe tereli a traktor elejét.Szóval, ellenkormány kell hozzá,vagy még egyéb beállítást igényel.Tisztességesen belemegy a talajba, és jó munkát készít. Viszont arra gondoltam hogy csipkés tárcsával, milyen munkát végezne.A háta mögé azért még egy borona vagy rögtörő elmenne. De nem akarok okoskodni,így sem rossz.Szertnék magamnak tudni egy ilyen gépet.
Tudtok vlagyi után:vontatott vagy függesztett tárcsát korrekt árban, és állapotban eladót?Plussz keresek még hashúzót megvételre.
A neten nézelődtem, és egy okosságot találtam.Gondolom nem lehet olcsó, de bizonyos helyzetekben biztos megéri.Mit szóltok hozzá? A vlagyi szerintem megbírkózna vele, bár nem mindegy milyen kötött talajban dolgozna.
Délután megnéztem a futóművet :)
5,6cm volt a kerékösszetartás
0,5cm lett állítva, sokkal jobb.
Közben kiderült hogy a függő csapok lógnak de nagyon.
Holnap azokat nézem meg. Valami perselynek kell lenni benne pontosan nem tudom :)
Délelőtt erdőn voltam tűzifáért a Vlagyival.
Mit kell legelsőnek megnézni a gépen hogy lehessen vele 6-ban is menni műúton?
Egyszerűen önállósítja magát a 2 első kerék.
Nagyon beszitál irányíthatatlan még meg nem állok vele.
Tudom nem versenyló :)
A királycsapnál szemmel láthatóan kottyan 1-2mm.
Kérem aki tud segítsen tanáccsal.
Köszönöm!
Szia!
A gyári ülést szerintem a mázsás Ivánhoz méretezték, a 70 kilómmal csak pattogtam rajta mint kecske...r a deszkán. Egy jóval nehezebb autó üléssel egész jól rugózik.
3, max 3,5hl maximum. Ha jól emlékszem (fejből mondom) 500 vagy 550 kg a hidraulika maximális terhelhetősége. Egy ilyen 3hl es permetező önsúlya nagyjából 130-160kg között van. Egyébként 2-3 hónapja volt arról szó hogy a hidraulika mennyit emelhet maximum, akkor valaki pontosan leírta, keresd vissza ha van időd. Segít ebben a kereső felül...
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. T30-as traktor jobb hátsó lehajtásából(T25-é ugyan ilyen) a tengely mellől folyik az olaj. A traktor ezen részét még sose szedtem szét. Gondolom egy szimmering lehet ott, ami megsérült. Tudnátok erről bővebb információt, esetleg rajzot adni, hogy hogy néz ki ott a tengely csapágyazása, milyen sorszámú szimmering és csapágy található ott?
Köszönöm a válaszokat!
Nem idevágó kérdés ugyan, de mpm10-es rotához keresek vas járókereket és ekét, amit elméletileg gyártottak hozzá.Valakinek esetleg volna eladó, vagy netán tudtok valami boltot ahol kapni ilyen rota kiegészítőket?Találtam hirdetést ugyan, de ott horror árakon mennek.
Köszi a segítséget!
Válasz #10461. hozzászólásra
Szia.A régi helyére raktam új lámpát.4 lábú relével csináltam meg,Nagares 12V-40A relét használtam.Mert melegedik a kapcsoló,raktam fel egy külön táblát és a pozitív áramot a másik tábláról adtam neki.
Érdemes lenne kisebbet valamenyível? Illetve jó lenne tudni a gyári méretet! Vagy a boltban kapható ilyen fúvóka ? Gondolom attol ugyanolyan szépen forogna? !
Sziasztok T 25. kedvelők!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Hátra 2 db 55.W-os halogén lámpát előre meg 1. szintén 55W.-os keresőlámpát szeretnék bekötni!
Ki kötött már be ilyet?
Milyen relé kellene hozzá?
Külön vigyem az aksiról az áramot,vagy van a bizosítéktáblán ilyen hely???
Köszö előre is!
Üdv. Pakesz!
Az ülésre feltétlenül találj ki valamit, mert amennyire csak lehet azért fontos a kényelem a vlagyiban! Elronthatja az "élményt" a kényelmetlenség.
A csövet napközben megkerestem, köszönöm!
Az ülés alatt van egy fekete valami:) akkor az volt a gumi hajdanán.
Hát az nem valami jó, ki kell találnom valami más megoldást.
Üdv. Pakesz!
Óvatos legyél a csavar húzogatással a teknőnél, mert gyorsan meg tud szakadni a menet! Ha tutira onnét a tömítés mellől jön az olaj, akkor szerintem érdemes lenne felrakni újra a teknőt a megfelelő tömítő anyagokkal ellátva.
De persze előtte azért a csavarokat nézd meg, ahogy írtad.
Cső Sógi!
Vlagyik mennek..Bár kicsit copattak az elmúlt pár hétben..De Problémákat kijavítottam..Az egyik az sokáig copatott..Adagoló gyanus volt..Le is szedtem vittem adagolóshoz.Aszondta adagolós ez az adagoló tökéletesen működik.Oké mondom,hittem neki..Aztán merültem jobban bele a motorba..szelepfészek csiszolás,kompressziómérés,porlasztúcsúcs cser..majd eztán is rosszalkodott a technika..Fölhajtottam az ingújjamat és szédszedtem az adagolót mert én már nem hiszek senkinek..És ott volt a hiba.
De még nem beszéltem az adagolóssal..Úgygondoltam személyesen hívatom meg magamat egy kávéra.
A másiknál a hidrolika szopatott.De azt is megoldottam..
Most az öregebbiken van még egy kis kánya,de majd egy esős nappalon megjavítom..A helyzet az hogy nem akart forogni a centrifugálszűrőm és én megfúrtam kicsit a fúvókákat nagyobbra..Most forog 20ezret percenként csak az olajnyomásom gyengült le ..A szelepen meg már nem tudok állítani.
Más..Krumpli ára megy lefelé mint állat,és elég car megint mindennek az ára... Ismétlődik a tavalyi év..Nem lesz ez így jó.
A hónaljvakaró :)
Nem.
Ma ajtókitámasztót, porral oltó tartót szereltünk rá.
Nálunk még nem ment 1üzemó. az olajteknő felfogató csavarokon szinte mindegyiken olajcsepp van.
Holnap utána húzok a csavaroknak.
Ha időm engedi kiviszem kicsit kocsizni.
Szia Pakesz!
Nem baj hogy nem vállalja, úgyis magam fogom csinálni az enyémet,csak gyűjtőm az információt hogy ki mivel csinálta, és milyen körülmények között. Már megvan milyen festékkel fogom csinálni,van otthon egy 'félprofi' festékszórom is,tényleg csak kiváncsiskodtam.Azért köszönöm a segitséget!
Jó reggelt!
Alex!
Van valami technika a sebesség fokozatba tételének?
Gondolok az irányváltó elsőnek, majd a sebesség fokozat, vagy fordítva?
Ha tolatni akarok az irányváltót kidobja néha.
Vagy még nekem kell gyakorolni :)
(a kuplung pedál mintha kicsit be lenne esve, ma megnézem pontosan)
25336 hozzászólás
fasza gépek a vlagyik bazmeg
Szia Quiet!
Az az oldalra borult kis T25 saját borulás?...kíváncsi lennék a körülményeire.Nem látom milyen munkaeszköz van utánakötve, gondolom szántott.
Válasz #10487. hozzászólásra
sanyi74
A persely műanyag, vagy fém?
(a kerékcsapágyakon is tudtam húzni, de nem gondoltam volna hogy olajban futnak)
Válasz #10486. hozzászólásra
Köszönöm sanyi74!
Holnap megnézem mi kellene hozzá.
Válasz #10481. hozzászólásra
Szia.Az egész kormány forgó alkatrészét át kell nézni.A gömb csuklóknál csésze csere vagy csak elég rá húzni.A függő csapnál persely csere ha indokolt akkor tengely is.Én ezeket az alkatrészeket cseréltem és meg szűnt a kerék szitálása.
Mindenesetre,ha jól figyelitek a videó végén, jól látható, hogy igen csak keresztbe tereli a traktor elejét.Szóval, ellenkormány kell hozzá,vagy még egyéb beállítást igényel.Tisztességesen belemegy a talajba, és jó munkát készít. Viszont arra gondoltam hogy csipkés tárcsával, milyen munkát végezne.A háta mögé azért még egy borona vagy rögtörő elmenne. De nem akarok okoskodni,így sem rossz.Szertnék magamnak tudni egy ilyen gépet.
Tudtok vlagyi után:vontatott vagy függesztett tárcsát korrekt árban, és állapotban eladót?Plussz keresek még hashúzót megvételre.
Válasz #10483. hozzászólásra
Én még ilyet nem láttam...
Gépről hajtott disktiller.
http://www.youtube.com/watch?v=fMagoybxNo8&feature=related
A neten nézelődtem, és egy okosságot találtam.Gondolom nem lehet olcsó, de bizonyos helyzetekben biztos megéri.Mit szóltok hozzá? A vlagyi szerintem megbírkózna vele, bár nem mindegy milyen kötött talajban dolgozna.
Sziasztok!
Délután megnéztem a futóművet :)
5,6cm volt a kerékösszetartás
0,5cm lett állítva, sokkal jobb.
Közben kiderült hogy a függő csapok lógnak de nagyon.
Holnap azokat nézem meg. Valami perselynek kell lenni benne pontosan nem tudom :)
Szép napot mindenkinek!
Délelőtt erdőn voltam tűzifáért a Vlagyival.
Mit kell legelsőnek megnézni a gépen hogy lehessen vele 6-ban is menni műúton?
Egyszerűen önállósítja magát a 2 első kerék.
Nagyon beszitál irányíthatatlan még meg nem állok vele.
Tudom nem versenyló :)
A királycsapnál szemmel láthatóan kottyan 1-2mm.
Kérem aki tud segítsen tanáccsal.
Köszönöm!
Válasz #10478. hozzászólásra
Jó reggelt!
Alex!
Valami megoldást keresünk rá, így nem maradhat, ami jobban izgat az a királycsap mozgása.
Válasz #10453. hozzászólásra
Szia!
A gyári ülést szerintem a mázsás Ivánhoz méretezték, a 70 kilómmal csak pattogtam rajta mint kecske...r a deszkán. Egy jóval nehezebb autó üléssel egész jól rugózik.
Szia Bzsr!
3, max 3,5hl maximum. Ha jól emlékszem (fejből mondom) 500 vagy 550 kg a hidraulika maximális terhelhetősége. Egy ilyen 3hl es permetező önsúlya nagyjából 130-160kg között van. Egyébként 2-3 hónapja volt arról szó hogy a hidraulika mennyit emelhet maximum, akkor valaki pontosan leírta, keresd vissza ha van időd. Segít ebben a kereső felül...
Válasz #10475. hozzászólásra
Szia Nekem egy 3,5hl Axiál permetezőm van.
Sziasztok!
T25-re max mekkora függesztett permetezőt lehet rakni?
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. T30-as traktor jobb hátsó lehajtásából(T25-é ugyan ilyen) a tengely mellől folyik az olaj. A traktor ezen részét még sose szedtem szét. Gondolom egy szimmering lehet ott, ami megsérült. Tudnátok erről bővebb információt, esetleg rajzot adni, hogy hogy néz ki ott a tengely csapágyazása, milyen sorszámú szimmering és csapágy található ott?
Köszönöm a válaszokat!
Sziasztok!
Nem idevágó kérdés ugyan, de mpm10-es rotához keresek vas járókereket és ekét, amit elméletileg gyártottak hozzá.Valakinek esetleg volna eladó, vagy netán tudtok valami boltot ahol kapni ilyen rota kiegészítőket?Találtam hirdetést ugyan, de ott horror árakon mennek.
Köszi a segítséget!
Válasz #10471. hozzászólásra
Köszönöm!
Valami kezelési, karbantartási könyvet, leírást kell keresnem hozzá :)
Válasz #10470. hozzászólásra
Inkább a munka nagyobb mint az anyag.Az egész elejit ki kell szedni.
Válasz #10469. hozzászólásra
Szia sanyi74!
Akkor csere?
Nagy munka kicserélni?
Az anyag sokba kerül hozzá?
Bocs a sok hülye kérdésért, de ez az első traktorunk.
Válasz #10467. hozzászólásra
Szia.Pontos illesztés nem kotyoghat.
Válasz #10466. hozzászólásra
Ok.Rendben.
Sziasztok fórumozók!
A királycsap mennyit "kottyanhat",mikor érdemes hozzányúlni?
6-ik fokozatban néha beráz a kormány, és a királycsapon néztem picit mozdul.
Válasz #10464. hozzászólásra
Szia sanyi74!
Köszi számokat!
Remélem össze jön a szerelés bár a héten már nem lesz rá időm!
Köszi mégegyszer!
Válasz #10463. hozzászólásra
Azt akartam írni hogy már nem melegedik a kapcsoló.
Válasz #10461. hozzászólásra
30-as láb pozitív,86 test,85 kapcsoló a 30-al összekötve,87 lámpák.
Válasz #10461. hozzászólásra
Szia.A régi helyére raktam új lámpát.4 lábú relével csináltam meg,Nagares 12V-40A relét használtam.Mert melegedik a kapcsoló,raktam fel egy külön táblát és a pozitív áramot a másik tábláról adtam neki.
Válasz #10460. hozzászólásra
Érdemes lenne kisebbet valamenyível? Illetve jó lenne tudni a gyári méretet! Vagy a boltban kapható ilyen fúvóka ? Gondolom attol ugyanolyan szépen forogna? !
Sziasztok T 25. kedvelők!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Hátra 2 db 55.W-os halogén lámpát előre meg 1. szintén 55W.-os keresőlámpát szeretnék bekötni!
Ki kötött már be ilyet?
Milyen relé kellene hozzá?
Külön vigyem az aksiról az áramot,vagy van a bizosítéktáblán ilyen hely???
Köszö előre is!
Üdv:KEGE
Válasz #10457. hozzászólásra
Szia.
Igen sokat..Kb 1et..
Válasz #10458. hozzászólásra
Béla66
Köszönöm a tippet!
Válasz #10456. hozzászólásra
Helló Pakesz!
Ha tudsz szerezni IFA üléstalpat, azzal egész elfogadható az utazási komfort.
Üdv.
Szia.
Sokat eset az olajnyomásod hogy megbővítetted a fúvókákat a centrifugál szüröben ???
Tud valaki gyári fúvóka méretet ???
Válasz #10455. hozzászólásra
Üdv. Árpy!
A mostaninál egy kis bálás szalma is jobb
Válasz #10451. hozzászólásra
Üdv. Pakesz!
Az ülésre feltétlenül találj ki valamit, mert amennyire csak lehet azért fontos a kényelem a vlagyiban! Elronthatja az "élményt" a kényelmetlenség.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/2560816/T25-Traktor-875-uzemoraval-kifogastalan-allapotban-5-ev-muszakival-elado.html
Válasz #10452. hozzászólásra
Szia Márk_!
A csövet napközben megkerestem, köszönöm!
Az ülés alatt van egy fekete valami:) akkor az volt a gumi hajdanán.
Hát az nem valami jó, ki kell találnom valami más megoldást.
Válasz #10451. hozzászólásra
Üdv!
Láttál egy fekete gumibakot az ülés alatt? Na az a rúgózás.
A karter cső a motor előtt van, nyíl egyenesen lefelé mutat.
T.:Márk
Sziasztok!
Ma 2 ü.ó. dolgoztam a géppel.
Valami rugózása volt eredetileg az ülésnek? Ebben nincs semmi, elég is volt mára :)
Válasz #10449. hozzászólásra
Jó reggelt!
Karter gáz elvezetése van a vlagyinak?
Válasz #10447. hozzászólásra
Üdv. Pakesz!
Óvatos legyél a csavar húzogatással a teknőnél, mert gyorsan meg tud szakadni a menet! Ha tutira onnét a tömítés mellől jön az olaj, akkor szerintem érdemes lenne felrakni újra a teknőt a megfelelő tömítő anyagokkal ellátva.
De persze előtte azért a csavarokat nézd meg, ahogy írtad.
Válasz #10444. hozzászólásra
Cső Sógi!
Vlagyik mennek..Bár kicsit copattak az elmúlt pár hétben..De Problémákat kijavítottam..Az egyik az sokáig copatott..Adagoló gyanus volt..Le is szedtem vittem adagolóshoz.Aszondta adagolós ez az adagoló tökéletesen működik.Oké mondom,hittem neki..Aztán merültem jobban bele a motorba..szelepfészek csiszolás,kompressziómérés,porlasztúcsúcs cser..majd eztán is rosszalkodott a technika..Fölhajtottam az ingújjamat és szédszedtem az adagolót mert én már nem hiszek senkinek..És ott volt a hiba.
De még nem beszéltem az adagolóssal..Úgygondoltam személyesen hívatom meg magamat egy kávéra.
A másiknál a hidrolika szopatott.De azt is megoldottam..
Most az öregebbiken van még egy kis kánya,de majd egy esős nappalon megjavítom..A helyzet az hogy nem akart forogni a centrifugálszűrőm és én megfúrtam kicsit a fúvókákat nagyobbra..Most forog 20ezret percenként csak az olajnyomásom gyengült le ..A szelepen meg már nem tudok állítani.
Más..Krumpli ára megy lefelé mint állat,és elég car megint mindennek az ára... Ismétlődik a tavalyi év..Nem lesz ez így jó.
Válasz #10446. hozzászólásra
Szia!
A hónaljvakaró :)
Nem.
Ma ajtókitámasztót, porral oltó tartót szereltünk rá.
Nálunk még nem ment 1üzemó. az olajteknő felfogató csavarokon szinte mindegyiken olajcsepp van.
Holnap utána húzok a csavaroknak.
Ha időm engedi kiviszem kicsit kocsizni.
Válasz #10445. hozzászólásra
Szia.Meg lett csinálva a kar?
Válasz #10443. hozzászólásra
gogoman még annyit tudok hogy egy javító műhelyben festették.
Válasz #10434. hozzászólásra
Szeva Sógi.
Bakker fel sem tűnt eme hosszú hónaljvakarásra is alkalmas dekó rudzat.
Állat!
Mi a pálya felétek?
Szia Pakesz!
Nem baj hogy nem vállalja, úgyis magam fogom csinálni az enyémet,csak gyűjtőm az információt hogy ki mivel csinálta, és milyen körülmények között. Már megvan milyen festékkel fogom csinálni,van otthon egy 'félprofi' festékszórom is,tényleg csak kiváncsiskodtam.Azért köszönöm a segitséget!
gagoman!
Felhívtam, nem vállal festést.
Válasz #10432. hozzászólásra
Jó reggelt!
Alex!
Van valami technika a sebesség fokozatba tételének?
Gondolok az irányváltó elsőnek, majd a sebesség fokozat, vagy fordítva?
Ha tolatni akarok az irányváltót kidobja néha.
Vagy még nekem kell gyakorolni :)
(a kuplung pedál mintha kicsit be lenne esve, ma megnézem pontosan)