Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A jobb oldalt igy megoldodna a hosz irány miatt bal oldalt meg also perselyt kicserélném .Azt rendelni érdemes vagy meg lehet esztergáltatni is ?Esetleg alsonak méret?
Válasz #9625. hozzászólásra
Van szint jelző. A könyök tengelyt én úgy csináltam meg,vettem perselyt a tengelyeket fel hegesztetem és a perselyhez esztergáltattam.Mert a tengely kész vagyon.
Igen könyöktengely.Elsö tengely függöcspszeg perselyeiröl! A volt gazdája a hidraulikát felöntö csavart szerintem megcsinálta üregesre és meghoszabitota ugy hogy beér az ülés mellé a fülkébe igy valoszinü könyebb egy tölcsér segitségével felönteni. A váltóé pedig a másik odalon lenne akkor? És ott is van a szintellenörzöje?
Válasz #9622. hozzászólásra
Ha potot húzol tök mindegy a táv /legalább sarkon lehet fordítani/. A munkagépeknél jobb ha közelebb van,/de csak a kardán hossz miat/. Meg az emelő lap sem mindegy hová van rakva.Ha belülre akkor rövidebb.Kinek hogy szimpatikus!!!!!!!!!!!!!
A Hidraulika rendszer nem 7.lityi?
Annyiban jobb az, hogy tolatásnál jobb manőverezés alkalmazható, viszont előrehaladásnál eléggé be tudja billegtetni a traktort.
Ezért használom a hashúzót az 1 tengelyeshez, igaz, hogy jóval kisebb a fordulási szög, de kényelmesebben lehet vele közlekedni.
Ez a vonólap csak arra az esetre kellene, ha esetleg olyat kell húznom, amit csak ezzel tudok. De az biztos csak alkalmi húzás lesz
Válasz #9616. hozzászólásra
Csak az a gond hogy a gyári karra rakod akkor messze van a kocsi a géptől ezért jó az MTZ kar mert szét lehet szedni, és a vonólapnak is más a ki alakítás . Azért van nekem így megcsinálva mert így is messze van a kicsi.
Válasz #9617. hozzászólásra
Üdv. könyök tengelyről van szó? Váltó olaj 10l a hidraulika olaj 5l kell.Váltónál olaj be töltése váltóház jobb oldalán egy nagy fehér csavar,ellenőrzése bal oldalon fehér kis csavar.Hidraulika jobb oldalon fülke alatt betöltés, szint ellenőrzés mellette egy kis csavar van .Le engedés pedig TLT tengely kapcsoló mellett az is jobb oldalon.
Válasz #9616. hozzászólásra
Hali! A vonólap legszélső furatába rakok egy hosszú csavart ,alul-felül egy -egy vastag laposvas ,ami közrefogja az emelőkart,csavar összehúzva s így nem tud fordulni a vonólap.
Hello !
Az után érdeklödnék az elsö tengelyen hogy lehet állitani vagy javitani a függőcsapszegeket (jobbos fel le kicsit mozog ,balosnak alja keresztirányba kicsit).
illetve szeretnék hidraulika olajat cserélni+válto olajat is feltöltési menyíség ill.le és feltöltés helye merre találhato ?
Köszi a válaszokat elöre(vagy képet)
Válasz #9605. hozzászólásra
A napokban láttam az aprohirdetések között jó állapotuakat, nézz vissza pár napot és megtalálod ,azt hiszem 55e volt a 2db. Ha nincs az agroinformon akkor az expressen nézd meg.
Válasz #9606. hozzászólásra
Hali! Na ez az IGAZI !!!!
nekem is pont ez az újabb tipusú van . Közelebb van a vontatmány,nem kell olyan hosszú kardán,stb.
sanyi001 kérdésem lenne hozzád:hogy a gardán kihajtás alatt a vonólap összekötő hogy oldottad meg mert nekem az összekötőláncok megeszik a gardánt.köszi
Próbáld meg így. Az X megoldás nálunk se vált be. http://www.agroinform.com/files/forum/agroinform_20110825120146_T-30_fuggesztokar_feszito01.jpg
http://www.agroinform.com/files/forum/agroinform_20110825120217_T-30_fuggesztokar_feszito02.jpg
Válasz #9602. hozzászólásra
Hali.
Nekem is mindíg elgörbültek a szárak,ezért cseréltem le MTZ karokra meg vonópadra.
OK...1 kicsit sáros,de a lényeg látszik.
sziasztok.szeretném megkérdezni tőletek hogy tudnátok e segíteni hátsó gumiabronccsal kapcsolatban.mérete:14,2¤28-as használt vagy kevésbé használt.köszi gyuri
Ha valakit érdekel. 12mm-es kazánlemezböl,a két pofa közti távolság 80mm, igy a nagy potkocsiknak a vonórudja is belefér. /de szerintem MTZ hidraulika karokat,és vonopadot kell felrakni / sokkal stabilabb
Válasz #9595. hozzászólásra
Üdv. Olajat azt nem cserélek mert mindig valahol folyik és utána kell tölteniA szintet és a töltés a jobb hátsó keréknél a fülke alatt van egy nagy csavar és mellette egy kis csavar az pálcával van ellátva.
Jó estét. Kicsit elterelném a témát. Az lenne a kérdésem hogy a T25 öt miért szokták mtz t25, illetve belarus t25-nek nevezni?Azt hallottam hogy sok mtz alkatrész is jó bele.Esetleg azok tervezték akik az akkori mtz-ket, vagy egy helyen gyártották mtz-kel?Youtubon láttam egy videon kabin nélküli 95% ig hasonló kisgépet, amin belarus 250 felirat volt, de tákolt feliratnak tünt. Szóval mi az igazság?
25336 hozzászólás
Válasz #9637. hozzászólásra
Ez attól függ hogy tengely mennyire van meg kopva.És az új persely mennyire fog kotyogni.
Válasz #9638. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Köszönöm azért !
Válasz #9637. hozzászólásra
Nem tudok méretet írni.
A jobb oldalt igy megoldodna a hosz irány miatt bal oldalt meg also perselyt kicserélném .Azt rendelni érdemes vagy meg lehet esztergáltatni is ?Esetleg alsonak méret?![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Válasz #9635. hozzászólásra
Azt nem tudok.
Hézagolo méretet nem tudsz véletlenül?
Külsö belsö átmérö?
Válasz #9632. hozzászólásra
Nincs anya alatta.
Válasz #9632. hozzászólásra
Igen az iránytó kar tart mindent.
Akkor felül ezek szerint és az irányito kar tartja felül vagy van anya alatta ?
Válasz #9630. hozzászólásra
igen
Vagy felül ?
Válasz #9627. hozzászólásra
Gondolom a hoszirányu játokot az hézagolni kell? Alul?
Válasz #9623. hozzászólásra
Én is csak tavasz és ősz akkor kocsizok
Válasz #9625. hozzászólásra
Van szint jelző. A könyök tengelyt én úgy csináltam meg,vettem perselyt a tengelyeket fel hegesztetem és a perselyhez esztergáltattam.Mert a tengely kész vagyon.
Válasz #9624. hozzászólásra
5l rakok bele
Lehet.
Igen könyöktengely.Elsö tengely függöcspszeg perselyeiröl! A volt gazdája a hidraulikát felöntö csavart szerintem megcsinálta üregesre és meghoszabitota ugy hogy beér az ülés mellé a fülkébe igy valoszinü könyebb egy tölcsér segitségével felönteni. A váltóé pedig a másik odalon lenne akkor? És ott is van a szintellenörzöje?
Válasz #9622. hozzászólásra![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
![smile sneaky](/oldforum/images/smiles/sneaky.gif)
Ha potot húzol tök mindegy a táv /legalább sarkon lehet fordítani/. A munkagépeknél jobb ha közelebb van,/de csak a kardán hossz miat/. Meg az emelő lap sem mindegy hová van rakva.Ha belülre akkor rövidebb.Kinek hogy szimpatikus!!!!!!!!!!!!!
A Hidraulika rendszer nem 7.lityi?
Válasz #9621. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Annyiban jobb az, hogy tolatásnál jobb manőverezés alkalmazható, viszont előrehaladásnál eléggé be tudja billegtetni a traktort.
Ezért használom a hashúzót az 1 tengelyeshez, igaz, hogy jóval kisebb a fordulási szög, de kényelmesebben lehet vele közlekedni.
Ez a vonólap csak arra az esetre kellene, ha esetleg olyat kell húznom, amit csak ezzel tudok. De az biztos csak alkalmi húzás lesz
Válasz #9621. hozzászólásra
KOCSIT akartam írni
Válasz #9616. hozzászólásra
Csak az a gond hogy a gyári karra rakod akkor messze van a kocsi a géptől ezért jó az MTZ kar mert szét lehet szedni, és a vonólapnak is más a ki alakítás . Azért van nekem így megcsinálva mert így is messze van a kicsi.
Válasz #9617. hozzászólásra
De szerintem a gépednél nincs fehér festett csavar
Válasz #9617. hozzászólásra
Üdv. könyök tengelyről van szó? Váltó olaj 10l a hidraulika olaj 5l kell.Váltónál olaj be töltése váltóház jobb oldalán egy nagy fehér csavar,ellenőrzése bal oldalon fehér kis csavar.Hidraulika jobb oldalon fülke alatt betöltés, szint ellenőrzés mellette egy kis csavar van .Le engedés pedig TLT tengely kapcsoló mellett az is jobb oldalon.
Válasz #9616. hozzászólásra
Hali! A vonólap legszélső furatába rakok egy hosszú csavart ,alul-felül egy -egy vastag laposvas ,ami közrefogja az emelőkart,csavar összehúzva s így nem tud fordulni a vonólap.
Hello !![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Az után érdeklödnék az elsö tengelyen hogy lehet állitani vagy javitani a függőcsapszegeket (jobbos fel le kicsit mozog ,balosnak alja keresztirányba kicsit).
illetve szeretnék hidraulika olajat cserélni+válto olajat is feltöltési menyíség ill.le és feltöltés helye merre találhato ?
Köszi a válaszokat elöre(vagy képet)
Válasz #9600. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Nagyon szuper megoldás ez Stefi, ez tetszik igazán!
De Sanyi, köszönöm neked is a képeket!
Fékezésnél mi a tapasztalat ennél? Nem szorítja befelé a traktor felé? Mert ugyebár pl Koppánynál ott stabilan áll a vonólap.
Válasz #9606. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Az enyém is teljesen ugyanígy van megoldva, és tökéletes.
Válasz #9608. hozzászólásra
Gyári kialakítása van a láncnak alul,a munkahenger alatt.
Válasz #9612. hozzászólásra
Aranyér az sajnos meg van
Kösz!
Válasz #9603. hozzászólásra
![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Szép a húzat!!! Kaptál párnát is!
Nehogy aranyer...t kapj,és ne birj gályázni.A jó asszony gondol holnapra is.
Válasz #9605. hozzászólásra
A napokban láttam az aprohirdetések között jó állapotuakat, nézz vissza pár napot és megtalálod ,azt hiszem 55e volt a 2db. Ha nincs az agroinformon akkor az expressen nézd meg.
Válasz #9606. hozzászólásra![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Hali! Na ez az IGAZI !!!!
nekem is pont ez az újabb tipusú van . Közelebb van a vontatmány,nem kell olyan hosszú kardán,stb.
Válasz #9608. hozzászólásra
A belinkelt képeken látszik hogyan kell összerakni, hogy ne érhessen a kardán a láncokhoz.
sanyi001 kérdésem lenne hozzád:hogy a gardán kihajtás alatt a vonólap összekötő hogy oldottad meg mert nekem az összekötőláncok megeszik a gardánt.köszi
Válasz #9602. hozzászólásra
Próbáld meg így. Az X megoldás nálunk se vált be. http://www.agroinform.com/files/forum/agroinform_20110825120146_T-30_fuggesztokar_feszito01.jpg
http://www.agroinform.com/files/forum/agroinform_20110825120217_T-30_fuggesztokar_feszito02.jpg
Válasz #9602. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120303193002_Kep_373.jpg)
Hali.
Nekem is mindíg elgörbültek a szárak,ezért cseréltem le MTZ karokra meg vonópadra.
OK...1 kicsit sáros,de a lényeg látszik.
sziasztok.szeretném megkérdezni tőletek hogy tudnátok e segíteni hátsó gumiabronccsal kapcsolatban.mérete:14,2¤28-as használt vagy kevésbé használt.köszi gyuri
Válasz #9594. hozzászólásra
Nyugatabbra ezzel a névvel kerültek forgalomba. Az első videón jól látszik a homlokrakodó rögzítése is ha valakit érdekel komolyabban.
Válasz #9601. hozzászólásra
Köszi. Megvan már az MTZ-é csak átkéne szerelni.De nincs kedvem hozzá, /majdcsak egyszer/.Van hogy meghajlik a vonólap!
Válasz #9600. hozzászólásra
Szeva. Azért ez jobban néz ki.
Ha valakit érdekel. 12mm-es kazánlemezböl,a két pofa közti távolság 80mm, igy a nagy potkocsiknak a vonórudja is belefér. /de szerintem MTZ hidraulika karokat,és vonopadot kell felrakni / sokkal stabilabb![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120303182121_t-25_001.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120303182228_t-25_003.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120303182315_t-25_002.jpg)
Válasz #9595. hozzászólásra
A szintet és a töltés a jobb hátsó keréknél a fülke alatt van egy nagy csavar és mellette egy kis csavar az pálcával van ellátva.
Üdv. Olajat azt nem cserélek mert mindig valahol folyik és utána kell tölteni
Ja és kapott ma egy új hidraulika tömlőt.A 2-es képen lehet látni.
Válasz #9588. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120303174137_Kep_723.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120303174436_Kep_724.jpg)
Válasz #9589. hozzászólásra
OK!
Világos.
Sziasztok!
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120303133011_P5210013.JPG)
Hidraulika olajat hogyan kell cserélni?
Hol kell megnézni az szintet?
Minden infó érdekel!
köszi
Válasz #9593. hozzászólásra
Például ez is Belarus, de megegyezik mindenben a T30-assal:
Belarus 310
Ez meg a Belarus 300:
Belarus 300
Ez engem is érdekel mert kis MTZ-nek is becézik
Jó estét. Kicsit elterelném a témát. Az lenne a kérdésem hogy a T25 öt miért szokták mtz t25, illetve belarus t25-nek nevezni?Azt hallottam hogy sok mtz alkatrész is jó bele.Esetleg azok tervezték akik az akkori mtz-ket, vagy egy helyen gyártották mtz-kel?Youtubon láttam egy videon kabin nélküli 95% ig hasonló kisgépet, amin belarus 250 felirat volt, de tákolt feliratnak tünt. Szóval mi az igazság?
Válasz #9588. hozzászólásra
Én a kampóval húztam a 2tengelyest csak mindig le kelet szerelni a karokat ezt meg untam.De kampóval vizsgáztatom.