Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR410.85 FtUSD391.7 FtCHF442.28 FtGBP492.61 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Én már jártam úgy a t25 gyári csővel, hogy egyszerűen lerúgta a gumicsövet a csatlakozóról. Amin egyetlen egy bordát sem találtam, sima az egész, sőt még kúpos is, de lefelé.
Teljesen mindegy. A T-25 úgyis előbb borul hanyatt mint hogy a cső engedne. Inkább öregségben szoktak a tömlők kimúlni. De ha még csak a gumi van megrepedezve akkor az a cső még 100%-ig használható míg nem látszik rajta olajfolyás.
Válasz #9568. hozzászólásra
Hali! Ezt nem komolyan kérdezted? Esetleg ha Weimár-ról lenne szó.De még azok se nagyon nyomják le a csővéget.Elviszed a B.Z.-hoz , csak a tömlőt és a két bilincset kell kicserélni,ez a legjobb megoldás.
Sajnos nem saját lesz a gép.
Egy kis falusi Polg.Hivatalban vagyok karbantartó, és megbíztak egy traktor vásárlásával.
Szűkös anyagi helyzet miatt ezt a típust találtam a legmegfelelőbbnek. Csak kocsizni, télen meg havat tolni kellene. Mezőgazdasági gépszerelő a szakmám "amiben sajnos nem dolgoztam" így el is felejtettem szinte mindent. Azt tudom hogy kínai gépet nem vennék.Az MTZ-ről még rémlik valami :) 19 éve /TSZ/ Rába 250-el dolgoztam 2 műszakban. Az traktor volt :)
Nagyon szeretném ha össze jönne a gép vásárlás!
Hajrá! Meg kell venni! Mi is féltünk töle egy kicsit, de nem bántuk meg!Az a 80-90km.-er pedig jó móka lesz!
mi kg50-60km-ről hoztuk el! Kicsit unalmas volt az út! :-)
Hasonló helyzetben vagyok mint Te. Idén vettem egy ilyen kisgépet, életem első traktora. Elején egy kicsit elbizonytalanítottak (hagytam magam), de biztos jó lesz. Mint mindennek, ennek is vannak határai, ha reálisan méred fel az elvégzendő munkát, és ahhoz veszed a gépet, akkor nem lesz baj. Nemtudom Neked mire kell, ezen a fórumon biztosan tudnak mindenhez tanácsot adni. (szőlő, gyümölcs, szántó, földmunka/tereprendezés,erdő stb.) Nagyon jó és segítőkész az itteni csapat, majd meglátod, segítenek jó tanácsokkal( nagyképű leszek 0 tapasztalattal:segítünk ) bármi legyen a feladat a géppel, vagy a vele elvégzendő munkával. Isten hozott a T25 tulajok világában
Jó reggelt!
Hát 80-90km kellene elhoznom.
4óra útra számolok minimum
Még csak olvasgatok, informálódok róla, de szerintem nekünk tökéletesen megfelelne ez a gép.
Válasz #9557. hozzászólásra
Tudom nem könnyű kibogozni,de nézd végig,a generátorra kötött vastagabb vezetéket,mert a műszerfal alatt 1 helyen tűzősaruval toldva van.
Öcsém trakiján 1szer az a toldópont összeégett.
Az faja! A keretem megvan már, magát a kapát kell összehoznom és rátennem. Viszont lehet elrontottam mert nem a traktor mögé hanem elé vagy oldalba kellett volna tennem. Lehet még egy kicsit átszervezem. Sajnos az nem fog összejönni hogy a kultivátorral összeházasítsam, de jó lesz így is (remélem) Mégegyszer köszi!
A következő problémával fordulnék a harcedzett Vlagyisokhoz:
Egyik indításról a másik indítási próbálkozásig kialudt a venti/test ellenőrző lámpa, normál módon (indító kulcsal) elindítani nem lehet, a lámpa égője jó, az ékszíj feszes, a testkapcsoló pedig jól szuperál.
Közvetlen indító reléről csak kattan a mágneskapcsoló, mágneskapcsolóról indítva tökéletesen indul.
Ha elindult a traki az áramerősség mérő csak a fogyasztást méri.
De a generátor viszont tölt, a műszerfal világításából ítélve.
Egyébbként minden tökéletesen működik csak az elindulással vannak gondok.
Ha valakinek van valami ötlete azt szívesen fogadnám.
Azért van az a kúpfogaskerék a kormányod alatt, mert előre is át lehet szerelni a kormánykereket, egy közdarabbal ami a dekni helyére megy. Ebben is van egy kúpkerék, ami a bent lévőre csatlakozik rá. Ez azért van, mert lehet fordítottan használni a gépet, az ülést az aksidoboz tetejére teszik azt hiszem. Csinálhatsz belőle kombájnt
Lényeg h nem kell vele foglalkozni.
De jó Neked Sanyi! Én még csak szerdán megyek az előző tulajhoz "oktatásra", elmond mindent ami fontos aztán szépen lassan birtokba veszem a gépet. Már alig várom! Örülök hogy Nálad minden simán ment! T 25 forevör
Sziasztok!Tudnátok segiteni T-25/A kormányművet szétszereltem a kormánykereket leszerelve van egy csapágy alatta pedig egykúpfogaskerék reteszel bisztositva.Megtudnátok mondani mi célt szolgál ott?
Komoly kis videó Egy T25 ellen semminek nincs esélye, de azért kíváncsi lennék hogy száraz körülmények között is így ment volna-e. Egy kicsit talán a hó is segített kis hősünknek, meg kérdés hogy milyen állapotúak voltak a gumik a 80 on,mindezt leszámítva is szép teljesítmény
Sziasztok!Érdeklödni szeretnék hogy T25_ös traktorra feltettem az uj adagolot és elég gyenge lett!Az lenne a kérdésem hogy az ujakat is fel kell tenni adagolopadra??Vagy hol lehetne állitani hogy erösebb legyen!!!Nem is ugy pörög ki ahogy kellene!!Válaszokat elöre is köszönöm
2 irányúak, de egyelöre 1 irányúként használom csak. Van helye zsírszószemnek a munkahenger végeinél, de vmi nagy fajtának, összerakáskor raktam bele grafitosat.
25322 hozzászólás
Válasz #9574. hozzászólásra
A munkahengeren lévő csatlakozó nincs bedörzsölődve? Azokat se a legerősebb acélból készítik.
Válasz #9573. hozzászólásra
És milyet raktál rá?
Válasz #9572. hozzászólásra
Be van dörzsölődve meg a közcsavarnál szivárog az olaj.
Válasz #9571. hozzászólásra
Én már jártam úgy a t25 gyári csővel, hogy egyszerűen lerúgta a gumicsövet a csatlakozóról. Amin egyetlen egy bordát sem találtam, sima az egész, sőt még kúpos is, de lefelé.
Válasz #9568. hozzászólásra
Teljesen mindegy. A T-25 úgyis előbb borul hanyatt mint hogy a cső engedne. Inkább öregségben szoktak a tömlők kimúlni. De ha még csak a gumi van megrepedezve akkor az a cső még 100%-ig használható míg nem látszik rajta olajfolyás.
Válasz #9569. hozzászólásra
A gumicső is meg van sérülve csak azért kérdeztem.
Válasz #9569. hozzászólásra
Kösz a választ,mert azért másnak a véleményére kíváncsi vagyok
Válasz #9568. hozzászólásra
Hali! Ezt nem komolyan kérdezted? Esetleg ha Weimár-ról lenne szó.De még azok se nagyon nyomják le a csővéget.Elviszed a B.Z.-hoz , csak a tömlőt és a két bilincset kell kicserélni,ez a legjobb megoldás.
Segítség.Milyen hidraulika tömlőt vegyek a munkahengerhez,után gyártótat vagy gyárit.
Köszönöm a biztatást!
Sajnos nem saját lesz a gép.
Egy kis falusi Polg.Hivatalban vagyok karbantartó, és megbíztak egy traktor vásárlásával.
Szűkös anyagi helyzet miatt ezt a típust találtam a legmegfelelőbbnek. Csak kocsizni, télen meg havat tolni kellene. Mezőgazdasági gépszerelő a szakmám "amiben sajnos nem dolgoztam" így el is felejtettem szinte mindent. Azt tudom hogy kínai gépet nem vennék.Az MTZ-ről még rémlik valami :) 19 éve /TSZ/ Rába 250-el dolgoztam 2 műszakban. Az traktor volt :)
Nagyon szeretném ha össze jönne a gép vásárlás!
Válasz #9562. hozzászólásra
Szia Pakesz!
Hajrá! Meg kell venni! Mi is féltünk töle egy kicsit, de nem bántuk meg!Az a 80-90km.-er pedig jó móka lesz!
mi kg50-60km-ről hoztuk el! Kicsit unalmas volt az út! :-)
Szia Pakesz!
Hasonló helyzetben vagyok mint Te. Idén vettem egy ilyen kisgépet, életem első traktora. Elején egy kicsit elbizonytalanítottak (hagytam magam), de biztos jó lesz. Mint mindennek, ennek is vannak határai, ha reálisan méred fel az elvégzendő munkát, és ahhoz veszed a gépet, akkor nem lesz baj. Nemtudom Neked mire kell, ezen a fórumon biztosan tudnak mindenhez tanácsot adni. (szőlő, gyümölcs, szántó, földmunka/tereprendezés,erdő stb.) Nagyon jó és segítőkész az itteni csapat, majd meglátod, segítenek jó tanácsokkal( nagyképű leszek 0 tapasztalattal:segítünk ) bármi legyen a feladat a géppel, vagy a vele elvégzendő munkával. Isten hozott a T25 tulajok világában
Jó reggelt!
Hát 80-90km kellene elhoznom.
4óra útra számolok minimum
Még csak olvasgatok, informálódok róla, de szerintem nekünk tökéletesen megfelelne ez a gép.
Válasz #9562. hozzászólásra
Üdv. Majd lesz tapasztalat
Üdvözlök minden fórumozót!
Olvasgatom a hozzászólásokat, most készülünk venni egy T25-öst pótkocsival, tolólappal.
0 tapasztalatunk van
KÖszönöm a segitséget visszatettem a csapágy alá távtartónak.A kormányművet mijen szorosra álítsam?
Válasz #9559. hozzászólásra
Nincs több ötletem.
Jancsika biztos dobja a megoldást,ha bekukkant a topikba.
Válasz #9558. hozzászólásra
A toldópont után az amper mérőre csatlakozik a vezeték?
Ha igen akkor azt is néztem.
Válasz #9557. hozzászólásra
Tudom nem könnyű kibogozni,de nézd végig,a generátorra kötött vastagabb vezetéket,mert a műszerfal alatt 1 helyen tűzősaruval toldva van.
Öcsém trakiján 1szer az a toldópont összeégett.
Válasz #9556. hozzászólásra
Néztem, nincs letörve egyik sem.
Válasz #9551. hozzászólásra
Szia.
A generátorra két vezeték van kötve,azt nézd meg,hogy nem e törött esetleg le a végéröl a forrfül.
Válasz #9554. hozzászólásra
Hajrá
Köszi Sanyi!
Az faja! A keretem megvan már, magát a kapát kell összehoznom és rátennem. Viszont lehet elrontottam mert nem a traktor mögé hanem elé vagy oldalba kellett volna tennem. Lehet még egy kicsit átszervezem. Sajnos az nem fog összejönni hogy a kultivátorral összeházasítsam, de jó lesz így is (remélem) Mégegyszer köszi!
Válasz #9552. hozzászólásra
Szia. A tőke távolság 80cm a sor az változó 2,4m és 3m.
Szia Sanyi!
Múltkor elfelejtettem megkérdezni (soraljműveléssel kapcsolatban) hogy mekkora a tőtávolság a szőlősödben. Köszönöm a választ!
Üdv!
A következő problémával fordulnék a harcedzett Vlagyisokhoz:
Egyik indításról a másik indítási próbálkozásig kialudt a venti/test ellenőrző lámpa, normál módon (indító kulcsal) elindítani nem lehet, a lámpa égője jó, az ékszíj feszes, a testkapcsoló pedig jól szuperál.
Közvetlen indító reléről csak kattan a mágneskapcsoló, mágneskapcsolóról indítva tökéletesen indul.
Ha elindult a traki az áramerősség mérő csak a fogyasztást méri.
De a generátor viszont tölt, a műszerfal világításából ítélve.
Egyébbként minden tökéletesen működik csak az elindulással vannak gondok.
Ha valakinek van valami ötlete azt szívesen fogadnám.
T.:Márk
Válasz #9549. hozzászólásra Köszi!!!!!!
Válasz #9548. hozzászólásra
170-re
Srácok kéne egy gyors infó: porlasztót menyire állítsam de egy órán belül kéne !!!!Előre is köszi ...
Válasz #9546. hozzászólásra
Sziasztok!
valaki láttot már igy megforditva T25-öst? esetleg fényképet tudna küldeni?
Érdekes lehet! köszi
Válasz #9541. hozzászólásra
Hello!
Azért van az a kúpfogaskerék a kormányod alatt, mert előre is át lehet szerelni a kormánykereket, egy közdarabbal ami a dekni helyére megy. Ebben is van egy kúpkerék, ami a bent lévőre csatlakozik rá. Ez azért van, mert lehet fordítottan használni a gépet, az ülést az aksidoboz tetejére teszik azt hiszem. Csinálhatsz belőle kombájnt
Lényeg h nem kell vele foglalkozni.
Válasz #9544. hozzászólásra
Hamar belefogsz tanulni
De jó Neked Sanyi! Én még csak szerdán megyek az előző tulajhoz "oktatásra", elmond mindent ami fontos aztán szépen lassan birtokba veszem a gépet. Már alig várom! Örülök hogy Nálad minden simán ment! T 25 forevör
Válasz #9542. hozzászólásra
Akkumulátor.
Meg történt ma az első indítás eredményes volt.Cseréltem egy kábelt,az önindító és az akkumlátor között.
Sziasztok!Tudnátok segiteni T-25/A kormányművet szétszereltem a kormánykereket leszerelve van egy csapágy alatta pedig egykúpfogaskerék reteszel bisztositva.Megtudnátok mondani mi célt szolgál ott?
Komoly kis videó Egy T25 ellen semminek nincs esélye, de azért kíváncsi lennék hogy száraz körülmények között is így ment volna-e. Egy kicsit talán a hó is segített kis hősünknek, meg kérdés hogy milyen állapotúak voltak a gumik a 80 on,mindezt leszámítva is szép teljesítmény
Válasz #9536. hozzászólásra
Ezt nem értem hogy bírja elhúzni a T25 az MTZ-ét De jó a videó
Hellosztok!Nincs kopogos hangja innkább finom a ajárása!Porlasztocsucsokat is cseréltem méghozzá 5 lyukassak!!
Bár ellenzem az ilyesféle gép kínzást..
Ezt meg kell, hogy osszam itt
t-25 VS mtz80
Válasz #9533. hozzászólásra
Üdv! Be lett állítva rendesen az előtöltés? Mert az tud ilyet csinálni. Főleg ha kissé kopogós hangja van járás közben.
Válasz #9533. hozzászólásra
Szia!
Érdemes lenne a porlasztót és az adagólot összehangolni!
Sziasztok!Érdeklödni szeretnék hogy T25_ös traktorra feltettem az uj adagolot és elég gyenge lett!Az lenne a kérdésem hogy az ujakat is fel kell tenni adagolopadra??Vagy hol lehetne állitani hogy erösebb legyen!!!Nem is ugy pörög ki ahogy kellene!!Válaszokat elöre is köszönöm
Válasz #9531. hozzászólásra
2 irányúak, de egyelöre 1 irányúként használom csak. Van helye zsírszószemnek a munkahenger végeinél, de vmi nagy fajtának, összerakáskor raktam bele grafitosat.
Válasz #9530. hozzászólásra
Király lett!
A fő munkahengerek jól látom, hogy csak 1 irányúak?
A munkahenger csapok zsírozhatóak?
Valahogy így történt.
Válasz #9527. hozzászólásra
a kép csak illusztráció
Válasz #9526. hozzászólásra
Kösz csak egy festés kellene mert az gyári 84-es.
Valahogy így történt.