Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sanyi! A következő kérésem, hogy tudnál felrakni róla képet a kialakításról?
Megcsinálnám én is, bár a gyári kampót kasználom az 1 tengelyeshez. De ha véletlenül kellene pl. 2 tengelyest húzni, akkor egyenlőre gondban lennék.
Béla66 a 100km kb. mennyi út idő ?
Tudnál segíteni linkekkel hogy hol találok a T25-höz valami használati utasítást
Gondolok a sebességi fokozatokra, egyéb kapcsolókra.
Vásárláskor mi az amit feltétlenül meg kell nézni ennél a típusnál?
Köszönöm.
Mi egy T30-ast hoztunk Szegedről Tapolcára kb. 270 km, és ment simán, de az első T-25-öst Enyingről hoztuk lábon kb. 100 km. Bízni kell a gépben, meg egy kicsit körül nézni, hogy oké-e minden. Sok sikert.
Egyébként lesz egy eladó T-25 traktorom. A két gép sok, nincs annyi feladat.
Én már jártam úgy a t25 gyári csővel, hogy egyszerűen lerúgta a gumicsövet a csatlakozóról. Amin egyetlen egy bordát sem találtam, sima az egész, sőt még kúpos is, de lefelé.
Teljesen mindegy. A T-25 úgyis előbb borul hanyatt mint hogy a cső engedne. Inkább öregségben szoktak a tömlők kimúlni. De ha még csak a gumi van megrepedezve akkor az a cső még 100%-ig használható míg nem látszik rajta olajfolyás.
Válasz #9568. hozzászólásra
Hali! Ezt nem komolyan kérdezted? Esetleg ha Weimár-ról lenne szó.De még azok se nagyon nyomják le a csővéget.Elviszed a B.Z.-hoz , csak a tömlőt és a két bilincset kell kicserélni,ez a legjobb megoldás.
Sajnos nem saját lesz a gép.
Egy kis falusi Polg.Hivatalban vagyok karbantartó, és megbíztak egy traktor vásárlásával.
Szűkös anyagi helyzet miatt ezt a típust találtam a legmegfelelőbbnek. Csak kocsizni, télen meg havat tolni kellene. Mezőgazdasági gépszerelő a szakmám "amiben sajnos nem dolgoztam" így el is felejtettem szinte mindent. Azt tudom hogy kínai gépet nem vennék.Az MTZ-ről még rémlik valami :) 19 éve /TSZ/ Rába 250-el dolgoztam 2 műszakban. Az traktor volt :)
Nagyon szeretném ha össze jönne a gép vásárlás!
Hajrá! Meg kell venni! Mi is féltünk töle egy kicsit, de nem bántuk meg!Az a 80-90km.-er pedig jó móka lesz!
mi kg50-60km-ről hoztuk el! Kicsit unalmas volt az út! :-)
Hasonló helyzetben vagyok mint Te. Idén vettem egy ilyen kisgépet, életem első traktora. Elején egy kicsit elbizonytalanítottak (hagytam magam), de biztos jó lesz. Mint mindennek, ennek is vannak határai, ha reálisan méred fel az elvégzendő munkát, és ahhoz veszed a gépet, akkor nem lesz baj. Nemtudom Neked mire kell, ezen a fórumon biztosan tudnak mindenhez tanácsot adni. (szőlő, gyümölcs, szántó, földmunka/tereprendezés,erdő stb.) Nagyon jó és segítőkész az itteni csapat, majd meglátod, segítenek jó tanácsokkal( nagyképű leszek 0 tapasztalattal:segítünk ) bármi legyen a feladat a géppel, vagy a vele elvégzendő munkával. Isten hozott a T25 tulajok világában
Jó reggelt!
Hát 80-90km kellene elhoznom.
4óra útra számolok minimum
Még csak olvasgatok, informálódok róla, de szerintem nekünk tökéletesen megfelelne ez a gép.
Válasz #9557. hozzászólásra
Tudom nem könnyű kibogozni,de nézd végig,a generátorra kötött vastagabb vezetéket,mert a műszerfal alatt 1 helyen tűzősaruval toldva van.
Öcsém trakiján 1szer az a toldópont összeégett.
Az faja! A keretem megvan már, magát a kapát kell összehoznom és rátennem. Viszont lehet elrontottam mert nem a traktor mögé hanem elé vagy oldalba kellett volna tennem. Lehet még egy kicsit átszervezem. Sajnos az nem fog összejönni hogy a kultivátorral összeházasítsam, de jó lesz így is (remélem) Mégegyszer köszi!
A következő problémával fordulnék a harcedzett Vlagyisokhoz:
Egyik indításról a másik indítási próbálkozásig kialudt a venti/test ellenőrző lámpa, normál módon (indító kulcsal) elindítani nem lehet, a lámpa égője jó, az ékszíj feszes, a testkapcsoló pedig jól szuperál.
Közvetlen indító reléről csak kattan a mágneskapcsoló, mágneskapcsolóról indítva tökéletesen indul.
Ha elindult a traki az áramerősség mérő csak a fogyasztást méri.
De a generátor viszont tölt, a műszerfal világításából ítélve.
Egyébbként minden tökéletesen működik csak az elindulással vannak gondok.
Ha valakinek van valami ötlete azt szívesen fogadnám.
Azért van az a kúpfogaskerék a kormányod alatt, mert előre is át lehet szerelni a kormánykereket, egy közdarabbal ami a dekni helyére megy. Ebben is van egy kúpkerék, ami a bent lévőre csatlakozik rá. Ez azért van, mert lehet fordítottan használni a gépet, az ülést az aksidoboz tetejére teszik azt hiszem. Csinálhatsz belőle kombájnt
Lényeg h nem kell vele foglalkozni.
De jó Neked Sanyi! Én még csak szerdán megyek az előző tulajhoz "oktatásra", elmond mindent ami fontos aztán szépen lassan birtokba veszem a gépet. Már alig várom! Örülök hogy Nálad minden simán ment! T 25 forevör
Sziasztok!Tudnátok segiteni T-25/A kormányművet szétszereltem a kormánykereket leszerelve van egy csapágy alatta pedig egykúpfogaskerék reteszel bisztositva.Megtudnátok mondani mi célt szolgál ott?
25336 hozzászólás
Válasz #9588. hozzászólásra
Majd rakok fel egy fényképet holnap
Válasz #9587. hozzászólásra
Gyorsan rajzoltam valamit nem egy műszaki rajz
Válasz #9586. hozzászólásra
Sanyi! A következő kérésem, hogy tudnál felrakni róla képet a kialakításról?
Megcsinálnám én is, bár a gyári kampót kasználom az 1 tengelyeshez. De ha véletlenül kellene pl. 2 tengelyest húzni, akkor egyenlőre gondban lennék.
Válasz #9586. hozzászólásra
Csőváz.
Hogyan akasztod rá a kocsit?
Válasz #9585. hozzászólásra
Én csak ezt használom mert nem kell kampót szerelni. 2 tengelyes kocsit húzok vele 4t simán bírja.
Erre gondolok:
T-25-nek a gyári vonólapját használja valaki nagyobb pótkocsi vontatására?
Válasz #9582. hozzászólásra
Üdv.Ez igen érdekes lenne én még ilyet nem halottam.Céges gépeknél nincs kizárva.
Azt rebesgetik ,hogy ha potkocsit huzzol kell menetlevelet irni halott már valaki rola ?
Gondolom újabb pénzbeszedési forma :( !
Válasz #9564. hozzászólásra
Hello !
Én is 85-km-röl hoztam haza lábon és egy rövid ebédel simán szük 4-óra alatt haza lehet vele érni :) !
Válasz #9578. hozzászólásra
Béla66 a 100km kb. mennyi út idő ?
Tudnál segíteni linkekkel hogy hol találok a T25-höz valami használati utasítást
Gondolok a sebességi fokozatokra, egyéb kapcsolókra.
Vásárláskor mi az amit feltétlenül meg kell nézni ennél a típusnál?
Köszönöm.
VTZ- hez keresnék osztómüvet az elsőkerék hajtáshoz,nem tudjátok hol lehet kapni?
Válasz #9564. hozzászólásra
Mi egy T30-ast hoztunk Szegedről Tapolcára kb. 270 km, és ment simán, de az első T-25-öst Enyingről hoztuk lábon kb. 100 km. Bízni kell a gépben, meg egy kicsit körül nézni, hogy oké-e minden. Sok sikert.
Egyébként lesz egy eladó T-25 traktorom. A két gép sok, nincs annyi feladat.
Válasz #9576. hozzászólásra
Kúpos résznél folyik az olaj.
Válasz #9574. hozzászólásra
A munkahengeren lévő csatlakozó nincs bedörzsölődve? Azokat se a legerősebb acélból készítik.
Válasz #9573. hozzászólásra
És milyet raktál rá?
Válasz #9572. hozzászólásra
Be van dörzsölődve meg a közcsavarnál szivárog az olaj.
Válasz #9571. hozzászólásra
Én már jártam úgy a t25 gyári csővel, hogy egyszerűen lerúgta a gumicsövet a csatlakozóról. Amin egyetlen egy bordát sem találtam, sima az egész, sőt még kúpos is, de lefelé.
Válasz #9568. hozzászólásra
Teljesen mindegy. A T-25 úgyis előbb borul hanyatt mint hogy a cső engedne. Inkább öregségben szoktak a tömlők kimúlni. De ha még csak a gumi van megrepedezve akkor az a cső még 100%-ig használható míg nem látszik rajta olajfolyás.
Válasz #9569. hozzászólásra
A gumicső is meg van sérülve csak azért kérdeztem.
Válasz #9569. hozzászólásra
Kösz a választ,mert azért másnak a véleményére kíváncsi vagyok
Válasz #9568. hozzászólásra
Hali! Ezt nem komolyan kérdezted? Esetleg ha Weimár-ról lenne szó.De még azok se nagyon nyomják le a csővéget.Elviszed a B.Z.-hoz , csak a tömlőt és a két bilincset kell kicserélni,ez a legjobb megoldás.
Segítség.Milyen hidraulika tömlőt vegyek a munkahengerhez,után gyártótat vagy gyárit.
Köszönöm a biztatást!
Sajnos nem saját lesz a gép.
Egy kis falusi Polg.Hivatalban vagyok karbantartó, és megbíztak egy traktor vásárlásával.
Szűkös anyagi helyzet miatt ezt a típust találtam a legmegfelelőbbnek. Csak kocsizni, télen meg havat tolni kellene. Mezőgazdasági gépszerelő a szakmám "amiben sajnos nem dolgoztam" így el is felejtettem szinte mindent. Azt tudom hogy kínai gépet nem vennék.Az MTZ-ről még rémlik valami :) 19 éve /TSZ/ Rába 250-el dolgoztam 2 műszakban. Az traktor volt :)
Nagyon szeretném ha össze jönne a gép vásárlás!
Válasz #9562. hozzászólásra
Szia Pakesz!
Hajrá! Meg kell venni! Mi is féltünk töle egy kicsit, de nem bántuk meg!Az a 80-90km.-er pedig jó móka lesz!
mi kg50-60km-ről hoztuk el! Kicsit unalmas volt az út! :-)
Szia Pakesz!
Hasonló helyzetben vagyok mint Te. Idén vettem egy ilyen kisgépet, életem első traktora. Elején egy kicsit elbizonytalanítottak (hagytam magam), de biztos jó lesz. Mint mindennek, ennek is vannak határai, ha reálisan méred fel az elvégzendő munkát, és ahhoz veszed a gépet, akkor nem lesz baj. Nemtudom Neked mire kell, ezen a fórumon biztosan tudnak mindenhez tanácsot adni. (szőlő, gyümölcs, szántó, földmunka/tereprendezés,erdő stb.) Nagyon jó és segítőkész az itteni csapat, majd meglátod, segítenek jó tanácsokkal( nagyképű leszek 0 tapasztalattal:segítünk ) bármi legyen a feladat a géppel, vagy a vele elvégzendő munkával. Isten hozott a T25 tulajok világában
Jó reggelt!
Hát 80-90km kellene elhoznom.
4óra útra számolok minimum
Még csak olvasgatok, informálódok róla, de szerintem nekünk tökéletesen megfelelne ez a gép.
Válasz #9562. hozzászólásra
Üdv. Majd lesz tapasztalat
Üdvözlök minden fórumozót!
Olvasgatom a hozzászólásokat, most készülünk venni egy T25-öst pótkocsival, tolólappal.
0 tapasztalatunk van
KÖszönöm a segitséget visszatettem a csapágy alá távtartónak.A kormányművet mijen szorosra álítsam?
Válasz #9559. hozzászólásra
Nincs több ötletem.
Jancsika biztos dobja a megoldást,ha bekukkant a topikba.
Válasz #9558. hozzászólásra
A toldópont után az amper mérőre csatlakozik a vezeték?
Ha igen akkor azt is néztem.
Válasz #9557. hozzászólásra
Tudom nem könnyű kibogozni,de nézd végig,a generátorra kötött vastagabb vezetéket,mert a műszerfal alatt 1 helyen tűzősaruval toldva van.
Öcsém trakiján 1szer az a toldópont összeégett.
Válasz #9556. hozzászólásra
Néztem, nincs letörve egyik sem.
Válasz #9551. hozzászólásra
Szia.
A generátorra két vezeték van kötve,azt nézd meg,hogy nem e törött esetleg le a végéröl a forrfül.
Válasz #9554. hozzászólásra
Hajrá
Köszi Sanyi!
Az faja! A keretem megvan már, magát a kapát kell összehoznom és rátennem. Viszont lehet elrontottam mert nem a traktor mögé hanem elé vagy oldalba kellett volna tennem. Lehet még egy kicsit átszervezem. Sajnos az nem fog összejönni hogy a kultivátorral összeházasítsam, de jó lesz így is (remélem) Mégegyszer köszi!
Válasz #9552. hozzászólásra
Szia. A tőke távolság 80cm a sor az változó 2,4m és 3m.
Szia Sanyi!
Múltkor elfelejtettem megkérdezni (soraljműveléssel kapcsolatban) hogy mekkora a tőtávolság a szőlősödben. Köszönöm a választ!
Üdv!
A következő problémával fordulnék a harcedzett Vlagyisokhoz:
Egyik indításról a másik indítási próbálkozásig kialudt a venti/test ellenőrző lámpa, normál módon (indító kulcsal) elindítani nem lehet, a lámpa égője jó, az ékszíj feszes, a testkapcsoló pedig jól szuperál.
Közvetlen indító reléről csak kattan a mágneskapcsoló, mágneskapcsolóról indítva tökéletesen indul.
Ha elindult a traki az áramerősség mérő csak a fogyasztást méri.
De a generátor viszont tölt, a műszerfal világításából ítélve.
Egyébbként minden tökéletesen működik csak az elindulással vannak gondok.
Ha valakinek van valami ötlete azt szívesen fogadnám.
T.:Márk
Válasz #9549. hozzászólásra Köszi!!!!!!
Válasz #9548. hozzászólásra
170-re
Srácok kéne egy gyors infó: porlasztót menyire állítsam de egy órán belül kéne !!!!Előre is köszi ...
Válasz #9546. hozzászólásra
Sziasztok!
valaki láttot már igy megforditva T25-öst? esetleg fényképet tudna küldeni?
Érdekes lehet! köszi
Válasz #9541. hozzászólásra
Hello!
Azért van az a kúpfogaskerék a kormányod alatt, mert előre is át lehet szerelni a kormánykereket, egy közdarabbal ami a dekni helyére megy. Ebben is van egy kúpkerék, ami a bent lévőre csatlakozik rá. Ez azért van, mert lehet fordítottan használni a gépet, az ülést az aksidoboz tetejére teszik azt hiszem. Csinálhatsz belőle kombájnt
Lényeg h nem kell vele foglalkozni.
Válasz #9544. hozzászólásra
Hamar belefogsz tanulni
De jó Neked Sanyi! Én még csak szerdán megyek az előző tulajhoz "oktatásra", elmond mindent ami fontos aztán szépen lassan birtokba veszem a gépet. Már alig várom! Örülök hogy Nálad minden simán ment! T 25 forevör
Válasz #9542. hozzászólásra
Akkumulátor.
Meg történt ma az első indítás eredményes volt.Cseréltem egy kábelt,az önindító és az akkumlátor között.
Sziasztok!Tudnátok segiteni T-25/A kormányművet szétszereltem a kormánykereket leszerelve van egy csapágy alatta pedig egykúpfogaskerék reteszel bisztositva.Megtudnátok mondani mi célt szolgál ott?