Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #9083. hozzászólásra
JÓÓÓ! A szintekre kell figyelni és a lejtésekre mert amikor szét jön a gép 2-felé akkor el szokot mozdulni.Ha azok jól álnak kézzel össze lehet lögdösni.Volt nekem már olyan is hogy az egész hárulját meg kellet emelni ,annyira hogy a kerekek simán elforogtak,akkor paszot a helyére.
kosz a segitseget,de ez nemszedet ki semit hanem ugy ahengerfejbe tisztitota ki ugy is jo lesz?toltot ra benzint es atszivargot azt mondta ha ujjat tenenk azon is atfolyna.........
szasztok,lene egy kerdesem,ha valaki motort csinal feltetlenul kel szelepet csiszolni,mert en felajanlotam aszerelomnek es o azt mondta hogy tokeletes alapotba van es hogy nincs miert csiszolni.
Válasz #9080. hozzászólásra
A lendkerék,kuplung felőli része rendben van.Mivel ki lett szerelve cső és nyelestengely így azzal lett beállítva a kuplung és utánna lett beszerelve a helyére.Jó így?
Most, hogy mondod tényleg,csak igy kivéve még nem láttam.Meg sokkal nagyobra gondoltam.Megnézted a könyvben szám szerint?GONDOLTAM rá én is .DE nem volt kedvem keresgélni.
A lendkerékre már felvannak fogatva az alkatrésze,és mielött a szerkezeten teljessen meghuznánk a csavarokat ,elötte proba tengellyel be szoktam állitani a középpontot,és a foghézegokat is beállitom,s meghuzom a csavarokat. Ha igy be van állitva nem sok baj lehet.De soha ne huzzáto össze a harang körüli csavarokkal, össze kell mennie anélkül is.
Szerintetek ha toljuk össze a T30-ast mire ügyeljünk?Egyesek szerint zökkenő mentesen tudjuk összetolni.Akkor valószínű nem fog eltörni a nyelestengelyen lévő hézagoló és a seegergyűrű sem. Mi a véleményetek
Válasz #9074. hozzászólásra
Hali! Ilyen képet még én sem láttam.Se a t25-nél se a T30-as nál.De még a T40-esnélsem!Honnét szedték nem tudom!?Lehet hogy, VTZ?
Hali!! Azt hittem kellő képpen ismerem a VLAGYIT.De lehet ,hogy mégsem.A HABI a t-25 -ös oldalán hozza ezt a képet.Nekem nem ugrik be hol van(bár szerintem nincs is) .SZerintetek??? Ha van ,hol van?
Válasz #9072. hozzászólásra
Üdv.Kuplung lenyom,kar hátra húz,kuplung ki enged.Ha még akkor se működik alul a rudazaton kell állítani a TLT tengely mellet található.
Helló sziasztok!Segitséget kérnék a kardán kihajtás használatáról!Mert én ahogy hátra huzom a kart csak úgy nem indul el!Amikor vettük rémlik h még valamit kell csinálni,de inkább kérdezlek titeket akik már rég óta trakiztok!köszi
Válasz #9066. hozzászólásra
Hát igen, és még a többi alkatrészt is át kell vizsgálni,hogy mit kell venni bele nem kicsi pénzbe fog kerülni,mert már ilyenkor amikor szét van szedve,illendő cserélni szimeringet és fékszalagot.
Üdv mindenkinek!Meglett a ismerősömnek a gépén a probléma.Miért nem volt hajtás?Mert a bal hátsó fél tengely tőcsavarjai a sebességváltóházból meglazultak,és ezáltal,széttört a féltengely meg a differenciás zár fogaskereke és a kapcsolószerkezet.A sebességváltóházból a féltengelytartó tőcsavarok menetestől kiszakadtak.
Válasz #9060. hozzászólásra
Hali! Vedd le a kisablakot a hidro szivattyú mögött és meglátod hogy a motortol odáig müködik-e a hajtás,vagy ellenkezőleg.De egyébként szokott a kapcsoló hüvely is szétesni.Mert ugye ez is ott van.Ott kaocsolódik a nyelestengely össze a primér tengellyel ,a hüvelyen keresztül.És ez néha szétesik.
Válasz #9047. hozzászólásra
Én a személyautóba használok 10W40-es olajat.{Renault}A K25-ös trakiba is 15W40-est használtam több éven keresztül gond nélkül.
A motorolajnak 10W-40 ásványi olajat (Hunoil gyártmány) használunk. Szerintem olajra annyira nem igényes, mivel amikor tervezték nem voltak ilyen csúcsminőségű szintetikus termékek mint manapság.
Szívesen! Mi a trakival szerencsére kaptunk könyvet, ha valakinek kell pár oldalt be tudok szkennelni, de az egész könyvet nem vállalom, annyi időm azért nincs feleslegesen
Válasz #9043. hozzászólásra
Helló! Nekem olyan az órám hogy a mutatója hol beáll középre hol azt se tudom hol van.A vezetéken kívül mindent kicseréltem.Szerintem a legmegbízhatóbb a nivója.
Válasz #9041. hozzászólásra
Köszi a rajzot!Sokat segített!Esetleg ha tudnál vagy valaki tudna T30-hoz katalógust az jó lenne.Ti milyen olajat használtok a motorhoz és a válltóhoz, mert itt a környéken 4db T25-ös van,de mindenki mást mond.Kössz!
Válasz #9041. hozzászólásra
Köszi a rajzot,de ebből nem sokat látok.Küldöm a cimet:gelencserlaszlo71@citromail.hu Már megrendeltem a cuccot hozzá.Azt mondta az eladó hogy,ezt a hézagolót széthúzáskor vagy összetoláskor szokták eltörni.De nálam nem hiszem hogy,eltörhetett mert a seegergyűrű biztositását meg sem találtuk.
25336 hozzászólás
Válasz #9083. hozzászólásra
JÓÓÓ! A szintekre kell figyelni és a lejtésekre mert amikor szét jön a gép 2-felé akkor el szokot mozdulni.Ha azok jól álnak kézzel össze lehet lögdösni.Volt nekem már olyan is hogy az egész hárulját meg kellet emelni ,annyira hogy a kerekek simán elforogtak,akkor paszot a helyére.
Válasz #9087. hozzászólásra
kosz a segitseget,de ez nemszedet ki semit hanem ugy ahengerfejbe tisztitota ki ugy is jo lesz?toltot ra benzint es atszivargot azt mondta ha ujjat tenenk azon is atfolyna.........
Válasz #9085. hozzászólásra
Vanmikor nemkell kitisztitják és mehettovább.
Válasz #9084. hozzászólásra
Kössz! Akkor igy jó lesz
szasztok,lene egy kerdesem,ha valaki motort csinal feltetlenul kel szelepet csiszolni,mert en felajanlotam aszerelomnek es o azt mondta hogy tokeletes alapotba van es hogy nincs miert csiszolni.
Válasz #9083. hozzászólásra
Tökéletes.
Válasz #9080. hozzászólásra
A lendkerék,kuplung felőli része rendben van.Mivel ki lett szerelve cső és nyelestengely így azzal lett beállítva a kuplung és utánna lett beszerelve a helyére.Jó így?
Válasz #9081. hozzászólásra
Most, hogy mondod tényleg,csak igy kivéve még nem láttam.Meg sokkal nagyobra gondoltam.Megnézted a könyvben szám szerint?GONDOLTAM rá én is .DE nem volt kedvem keresgélni.
Válasz #9074. hozzászólásra
A sebességváltó fedélen megtalálod!
Differenciálzár kapcsolótengely ebben mozog le- fel.
Válasz #9078. hozzászólásra
A lendkerékre már felvannak fogatva az alkatrésze,és mielött a szerkezeten teljessen meghuznánk a csavarokat ,elötte proba tengellyel be szoktam állitani a középpontot,és a foghézegokat is beállitom,s meghuzom a csavarokat. Ha igy be van állitva nem sok baj lehet.De soha ne huzzáto össze a harang körüli csavarokkal, össze kell mennie anélkül is.
Válasz #9077. hozzászólásra
Ez nem az én gépem!
Szerintetek ha toljuk össze a T30-ast mire ügyeljünk?Egyesek szerint zökkenő mentesen tudjuk összetolni.Akkor valószínű nem fog eltörni a nyelestengelyen lévő hézagoló és a seegergyűrű sem. Mi a véleményetek
Válasz #9076. hozzászólásra
Elkészült a gépezet????
Válasz #9070. hozzászólásra
Szerintem a sonka ,de a menetekkel együtt és a lehajtás is szenvedett némi kárt.Át kell nézni!!
Válasz #9074. hozzászólásra
Hali! Ilyen képet még én sem láttam.Se a t25-nél se a T30-as nál.De még a T40-esnélsem!Honnét szedték nem tudom!?Lehet hogy, VTZ?
Hali!! Azt hittem kellő képpen ismerem a VLAGYIT.De lehet ,hogy mégsem.A HABI a t-25 -ös oldalán hozza ezt a képet.Nekem nem ugrik be hol van(bár szerintem nincs is) .SZerintetek??? Ha van ,hol van?
Válasz #9072. hozzászólásra
Üdv.Kuplung lenyom,kar hátra húz,kuplung ki enged.Ha még akkor se működik alul a rudazaton kell állítani a TLT tengely mellet található.
Helló sziasztok!Segitséget kérnék a kardán kihajtás használatáról!Mert én ahogy hátra huzom a kart csak úgy nem indul el!Amikor vettük rémlik h még valamit kell csinálni,de inkább kérdezlek titeket akik már rég óta trakiztok!köszi
Válasz #9070. hozzászólásra
Üdv Szerintem a sonka.
Videó még1x:
http://www.youtube.com/watch?v=jgCF8WTTtwc
Szerintetek itt melyik rész szakadt ki neki? (Csak a sonka?)
http://www.youtube.com/watch?v=jgCF8WTTtwc
Válasz #9066. hozzászólásra
Hát igen, és még a többi alkatrészt is át kell vizsgálni,hogy mit kell venni bele nem kicsi pénzbe fog kerülni,mert már ilyenkor amikor szét van szedve,illendő cserélni szimeringet és fékszalagot.
Válasz #9061. hozzászólásra
Erre a hibára is gondolt az ismerős amit írtál.
Válasz #9065. hozzászólásra
a probléma ami keletkezett a trakiban .
Válasz #9064. hozzászólásra
Mire gondolsz ilyenkor?
Válasz #9063. hozzászólásra
hát elég
Üdv mindenkinek!Meglett a ismerősömnek a gépén a probléma.Miért nem volt hajtás?Mert a bal hátsó fél tengely tőcsavarjai a sebességváltóházból meglazultak,és ezáltal,széttört a féltengely meg a differenciás zár fogaskereke és a kapcsolószerkezet.A sebességváltóházból a féltengelytartó tőcsavarok menetestől kiszakadtak.
Válasz #9061. hozzászólásra
Üdv Köszönöm a szerelési tanácsot,de nem én csinálom majd mondom a tulajnak.
Válasz #9060. hozzászólásra
Hali! Vedd le a kisablakot a hidro szivattyú mögött és meglátod hogy a motortol odáig müködik-e a hajtás,vagy ellenkezőleg.De egyébként szokott a kapcsoló hüvely is szétesni.Mert ugye ez is ott van.Ott kaocsolódik a nyelestengely össze a primér tengellyel ,a hüvelyen keresztül.És ez néha szétesik.
Válasz #9056. hozzászólásra
Nem tudom most csinálják, kíváncsi vagyok mi lett vele.
Válasz #9057. hozzászólásra
OK csakegykérdés volt.
Válasz #9051. hozzászólásra
helyesbítek a tank adónak
Nem vagyok dodoma!!!!!!
Válasz #9055. hozzászólásra
megeröltette.
Egyik ismerősömnek elment a hajtás,szántás közben, úgy kellett haza húzni.
Válasz #9052. hozzászólásra
Üdv SAnyi Dodoma és a kép?
Válasz #9052. hozzászólásra
de az nincs bekötve a műszerfalba ugye
Válasz #9043. hozzászólásra
Nekem pálcás a mérőm
Válasz #9045. hozzászólásra
Hali! adj külön testet a tanknak és akkor elvileg jó lesz
Válasz #9049. hozzászólásra
Hidegindításnál valóban jobb a 15W-s olaj, főleg ha kopottabb a motor.
Válasz #9047. hozzászólásra
Én a személyautóba használok 10W40-es olajat.{Renault}A K25-ös trakiba is 15W40-est használtam több éven keresztül gond nélkül.
Válasz #9045. hozzászólásra
Valóban az a legmegbízhatóbb! De ha már leveszem a tanksapkát inkább kiemelem addig a szűrőt míg belenézek.
Válasz #9044. hozzászólásra
A motorolajnak 10W-40 ásványi olajat (Hunoil gyártmány) használunk. Szerintem olajra annyira nem igényes, mivel amikor tervezték nem voltak ilyen csúcsminőségű szintetikus termékek mint manapság.
Válasz #9044. hozzászólásra
Szívesen! Mi a trakival szerencsére kaptunk könyvet, ha valakinek kell pár oldalt be tudok szkennelni, de az egész könyvet nem vállalom, annyi időm azért nincs feleslegesen
Válasz #9043. hozzászólásra
Helló! Nekem olyan az órám hogy a mutatója hol beáll középre hol azt se tudom hol van.A vezetéken kívül mindent kicseréltem.Szerintem a legmegbízhatóbb a nivója.
Válasz #9041. hozzászólásra
Köszi a rajzot!Sokat segített!Esetleg ha tudnál vagy valaki tudna T30-hoz katalógust az jó lenne.Ti milyen olajat használtok a motorhoz és a válltóhoz, mert itt a környéken 4db T25-ös van,de mindenki mást mond.Kössz!
A mai napig bírta az üzemanyag szint mutató
Annyi történt, hogy balra eltűnt a mutató
Még nem néztem meg, de sort kerítek rá mihamarabb!
Válasz #9041. hozzászólásra
Köszi a rajzot,de ebből nem sokat látok.Küldöm a cimet:gelencserlaszlo71@citromail.hu Már megrendeltem a cuccot hozzá.Azt mondta az eladó hogy,ezt a hézagolót széthúzáskor vagy összetoláskor szokták eltörni.De nálam nem hiszem hogy,eltörhetett mert a seegergyűrű biztositását meg sem találtuk.
Válasz #9039. hozzászólásra
Szia!
Ha írsz egy email címet akkor nagyobb felbontásban is eltudom küldeni.
Válasz #9039. hozzászólásra