Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #8935. hozzászólásra
Az nagyon jó boltos elismerésem T40-es gép csak egyet tudok, felén T25 meg T30-as az sok van belőle felénk,
84-es a gépem zsír új második volt a városban csak úgy jöttek csodálni.
Ha egyezik a T-25-ösével akkor nincs gond. Ha más a méret akkor lehet jobban meére újra ferodoloztatni. Ahogy a féktárcsákat se érdemes 15k/darab áron megvenni. Amiket ferodoloztattam azokat le is szabályozták mert láttam rajtuk a köszörülés nyomait.
Üdv!Az enyémhez úgynéz ki,hogy a T40-es alkatrészei lesznek jók!?Szimmering és csapágy méretre minden passzol a tengelykapcsolóhoz.BOLDOG ÚJ ÉVET KIVÁNOK MINDEN FÓRUMOZÓNAK!
Válasz #8895. hozzászólásra
Nem vittem szerelőhöz!! Az alkatrészboltos maga is szerelő.Nem is akármilyen.Már Horvátországban is több ilyen traktort összerakott. Ennek a szerkezete T40-esé.De a méretek alapján passzol.Ez nekem is kicsit hietetlen
hú ez nagyon tetszik ez a kis csapott elejű gép majdnem ilyet vettem csak fülkésbe
az is váltóhibás volt... de szerencsére a 30as jött ennek mégiscsak van első hajtása és erre felénk nagyon kell
A t30ban 2750 üzemóra körül áll a mérő, a volt tulaj elmondása szerint évek óta, szóval 3000 felett van biztosan. Elég füstölős, de ezt elnézzük.
A T25be raktunk egy majdnem új motort tavaly, mivel eltört benne a főtengely, az úgy jár mint a doxa
nem csak a szétpörgetés teszi ám tönkre.. de ezt szerintem te is tudod. hanem a hidegjárat, amikor pl télen is használta a srác, és nem volt kellőképp előmelegítve a motor hanem padlózta már hidegen na ez teszi igazán tönkre a motort
Szeritem az első tulaj is így közlekedett vele mert azt mondták pótkocsizásra használták csak a gépet, 452 üzemóránál mikor megvettük már rendesen füstölt a motorja. Ezzel szemben egyik ismerősöm T-25-ösét 3 év állás után mikor beindítottuk füst nélkül járt még hidegen is.
végül is nem kellett volna hengereket cserélni, de amikor elkeztük a hengerfejet rendbe rakni (uj porlasztó, uj szelepek becsisz... stb ) akkor úgy voltam vele hogy had kapjon 2 uj hengerszettet mert nem nagy összeg. aztán az adagolója is jól el volt tekergetve mert okádta a feketét, azt is belőttük, most jó a kisgép kivéve a kinyomócsapágyat
Akkor igencsak bele kellett nyúlni. Nekünk igazából arra kellett volna hogy a 2ből egy jót összerakhassunk. Nekem azt írta a csávó akkoriban a tiédről, hogy motorikusan nagyon jó. ezek szerint mégsem?
A T30 igazából nagyon levolt/van élve, de teszi a dolgát egyelőre. Motorgenerál lesz a közeljövőben mert hosszú munka után alig van olajnyomás.
kérlek szépen cseréltem váltó fogaskerekeket.. de már nem tudom pontosan hogy mennyit.. azt hiszem 4dbot, aztán volt az irányváltó fogaskerekeinek a perselyezése, ezután kapott két uj henger szettet, aztán még egy hengert mert az egyik elrepedt, de most meg úgy néz ki hogy valszinű hogy kinyomócsapágyas a gép de ezt majd már csak jövőre csinálom. ja igen és vár rá a festés még. én az mtz-t vettem vas árban mert az de nagyon le volt harcolva
Igazából sok apró gond hibája van, főleg az olajfolyásokkal van gond. A vétel után használható állapotba lett hozva, a festéssel várunk hátha lesz donor amiből javíthatjuk.
Mi volt a váltójával végül is? Megérte megvenni? Mi megijedtünk hogy nagy baja van.
A miénkkel a legnagyobb baj az volt, hogy a váltó alatti lehajtás háza el volt törve, így kikötötték az első hajtást. Meg ketté tépték mtz-vel, eltört a darázsderék meg a csőváz, ezt nem tól esztétikusan javították meg. Repedt volt az egyik hengerfej is. Igazából eléggé le volt élve
Sajnos nem még. Tavaly elszalasztottunk egy váltóhibásat (a rendszám DVD-vel kezdődött ha valaki ráismer írhatna róla )
Egy jó állapotút ajánlottak 2 millió Ft-ért, azt kihagytuk
Egyébkét a miénket is vasárban vettük, azért reménykedem hogy sikerül kifogni egy másikat. Sose lehet tudni :)
Az IKARUS E95 akku láda ajtó kitámasztó gázrugója felrakható én is azzal oldottam meg, kb. fele ár mint amit a boltosok mondtak rá. Ha érdekei tudok segíteni.
Béla
A legegyszerűbb ha két laposvasat összeszorítasz és átfurkálod őket szimmetrikusan. Utána olyan szögbe tudod beállítani az ablakot amit a gázrugóval nem tudnál. Az avataromon is látszanak a szürke támasztók.
25336 hozzászólás
Válasz #8935. hozzászólásra
Az nagyon jó boltos elismerésem T40-es gép csak egyet tudok, felén T25 meg T30-as az sok van belőle felénk,
84-es a gépem zsír új második volt a városban csak úgy jöttek csodálni.
Válasz #8934. hozzászólásra
Ha egyezik a T-25-ösével akkor nincs gond. Ha más a méret akkor lehet jobban meére újra ferodoloztatni. Ahogy a féktárcsákat se érdemes 15k/darab áron megvenni. Amiket ferodoloztattam azokat le is szabályozták mert láttam rajtuk a köszörülés nyomait.
Üdv!Az enyémhez úgynéz ki,hogy a T40-es alkatrészei lesznek jók!?Szimmering és csapágy méretre minden passzol a tengelykapcsolóhoz.BOLDOG ÚJ ÉVET KIVÁNOK MINDEN FÓRUMOZÓNAK!
Válasz #8896. hozzászólásra
Sajnos az egész Dunántúlon en sem tudok többet!
Válasz #8895. hozzászólásra
Nem vittem szerelőhöz!! Az alkatrészboltos maga is szerelő.Nem is akármilyen.Már Horvátországban is több ilyen traktort összerakott. Ennek a szerkezete T40-esé.De a méretek alapján passzol.Ez nekem is kicsit hietetlen
Válasz #8891. hozzászólásra
Megnyugtatlak, mindkettő egyforma!
Boldog újévet minden fórumtagnak
és szerelés mentes évet kívánok.
Válasz #8857. hozzászólásra
Az én adattáblám kicsit más..És ez még új gép...Ma megnéztem pontosan..1969es..És itt van valami szétesve a kuplungban..
Válasz #8930. hozzászólásra
és formatervezett
Válasz #8929. hozzászólásra
Nagyon jó kis gép csak a barackost nem tudta művelni, oda kell a T30.
Válasz #8928. hozzászólásra
hú ez nagyon tetszik ez a kis csapott elejű gép majdnem ilyet vettem csak fülkésbe
az is váltóhibás volt... de szerencsére a 30as jött ennek mégiscsak van első hajtása és erre felénk nagyon kell
Válasz #8927. hozzászólásra
Igen nekünk van. A nevemre kattintva a fotóalbumba van egykét kép róla. Nem nagyon szoktam fényképezni őket
Válasz #8926. hozzászólásra
a 25ösről nincs képed? neked van a fülke nélküli?
Válasz #8923. hozzászólásra
A t30ban 2750 üzemóra körül áll a mérő, a volt tulaj elmondása szerint évek óta, szóval 3000 felett van biztosan. Elég füstölős, de ezt elnézzük.
A T25be raktunk egy majdnem új motort tavaly, mivel eltört benne a főtengely, az úgy jár mint a doxa
Válasz #8923. hozzászólásra
nem csak a szétpörgetés teszi ám tönkre.. de ezt szerintem te is tudod. hanem a hidegjárat, amikor pl télen is használta a srác, és nem volt kellőképp előmelegítve a motor hanem padlózta már hidegen na ez teszi igazán tönkre a motort
Válasz #8922. hozzászólásra
én is ezen az állásponton vagyok, ha csinálni kell valamit akkor az normális legyen. Mondjuk szerelni nem szeretek, azt meghagyom az idősnek
Válasz #8919. hozzászólásra
Szeritem az első tulaj is így közlekedett vele mert azt mondták pótkocsizásra használták csak a gépet, 452 üzemóránál mikor megvettük már rendesen füstölt a motorja. Ezzel szemben egyik ismerősöm T-25-ösét 3 év állás után mikor beindítottuk füst nélkül járt még hidegen is.
Válasz #8921. hozzászólásra
hát szerintem nem. megmondom őszintén , szeretem ha rendbe van a gép és ha egyszer szétszedem valahol,akkor nem csinálok fél munkát lehetőleg...
Válasz #8917. hozzászólásra
Akkor nem is volt olyan rossz vétel
Válasz #8916. hozzászólásra
A miénk adagoló cserekor 1800as fordulatra lett állítva.
Válasz #8918. hozzászólásra
jó végül is ha pótkocsizok én is letolom taposólemezig a pedált
Válasz #8916. hozzászólásra
elég az 1800.. a m unkagépek is ehez a fordulattartományhoz vannak gyártva...
Válasz #8915. hozzászólásra
végül is nem kellett volna hengereket cserélni, de amikor elkeztük a hengerfejet rendbe rakni (uj porlasztó, uj szelepek becsisz... stb ) akkor úgy voltam vele hogy had kapjon 2 uj hengerszettet mert nem nagy összeg. aztán az adagolója is jól el volt tekergetve mert okádta a feketét, azt is belőttük, most jó a kisgép kivéve a kinyomócsapágyat
Válasz #8915. hozzászólásra
Sajnos egyesek azt hiszik ezekről a gépekről, hogy mivel 2200-at tud pörögni, ezért bírja is. De sajnos ez nem így van.
Válasz #8911. hozzászólásra
Akkor igencsak bele kellett nyúlni. Nekünk igazából arra kellett volna hogy a 2ből egy jót összerakhassunk. Nekem azt írta a csávó akkoriban a tiédről, hogy motorikusan nagyon jó. ezek szerint mégsem?
A T30 igazából nagyon levolt/van élve, de teszi a dolgát egyelőre. Motorgenerál lesz a közeljövőben mert hosszú munka után alig van olajnyomás.
Válasz #8913. hozzászólásra
Ne kiabáld el!
Válasz #8912. hozzászólásra
nekem nincs olajfolyás a 30ason, csak egy pici a hidralika csőnél és ennyi. ...egyenlőre
Válasz #8910. hozzászólásra
Kisebb olajfolyás ezeknél természetes. Kivéve szimeringeknél, hidraulika tömbnél és hidraulika csöveknél. Egyéb illesztéseknél szokott szivárogni.
Válasz #8909. hozzászólásra
kérlek szépen cseréltem váltó fogaskerekeket.. de már nem tudom pontosan hogy mennyit.. azt hiszem 4dbot, aztán volt az irányváltó fogaskerekeinek a perselyezése, ezután kapott két uj henger szettet, aztán még egy hengert mert az egyik elrepedt, de most meg úgy néz ki hogy valszinű hogy kinyomócsapágyas a gép de ezt majd már csak jövőre csinálom. ja igen és vár rá a festés még. én az mtz-t vettem vas árban mert az de nagyon le volt harcolva
Válasz #8909. hozzászólásra
Igazából sok apró gond hibája van, főleg az olajfolyásokkal van gond. A vétel után használható állapotba lett hozva, a festéssel várunk hátha lesz donor amiből javíthatjuk.
Válasz #8904. hozzászólásra
Mi volt a váltójával végül is? Megérte megvenni? Mi megijedtünk hogy nagy baja van.
A miénkkel a legnagyobb baj az volt, hogy a váltó alatti lehajtás háza el volt törve, így kikötötték az első hajtást. Meg ketté tépték mtz-vel, eltört a darázsderék meg a csőváz, ezt nem tól esztétikusan javították meg. Repedt volt az egyik hengerfej is. Igazából eléggé le volt élve
Válasz #8907. hozzászólásra
na és a tiéddel milyen gondok voltak? mert ha vas árba vetted akkor nemigen volt tökéletes a gép
Válasz #8905. hozzászólásra
nem megy ez a kép beillesztés
de róla van szó
Válasz #8905. hozzászólásra
nem megy ez a kép beillesztés
de róla van szó
Válasz #8903. hozzászólásra
Válasz #8901. hozzászólásra
fölismered?
Válasz #8902. hozzászólásra
Róla van szó?
Válasz #8901. hozzászólásra
alsónémediből van... na és mondod hogy a tiédet vas árba vetted, akkor volt vele melód igaz? mit kellett helyrehozni rajta?
Válasz #8900. hozzászólásra
Lehetséges
Annak bordós színe volt, nem az világos piros
Válasz #8899. hozzászólásra
hát ami nekem van az is váltóhibásan került ide.. lehet egyről beszélünk? de már több mind 1 éve megvan, azóta sok mindenen esett át
Válasz #8898. hozzászólásra
Sajnos nem még. Tavaly elszalasztottunk egy váltóhibásat (a rendszám DVD-vel kezdődött ha valaki ráismer írhatna róla )
Egy jó állapotút ajánlottak 2 millió Ft-ért, azt kihagytuk
Egyébkét a miénket is vasárban vettük, azért reménykedem hogy sikerül kifogni egy másikat. Sose lehet tudni :)
Válasz #8897. hozzászólásra
Hali. na és neked sikreült már valami üzemképtelen 30 beszerezni? látom a hirdetésben h keresel
Válasz #8896. hozzászólásra
Nálunk a faluban 5 darab T30ról tudok
Népszerű gép
Válasz #8888. hozzászólásra
Sajnos elég ritka a T-30-as. Itt is csak 1-ről tudok az enyémen kívül a környéken.
Válasz #8887. hozzászólásra
Szerelőhöz vitted
Válasz #8892. hozzászólásra
Azért ez nem semmi 270km lábon elismerésem!450-es teleszkóp van 1800ft/db orosz ezt raktam bele.
A jó fogás.hun eladó fel újított t.25.motor.85.ezer-
Válasz #8873. hozzászólásra
Az IKARUS E95 akku láda ajtó kitámasztó gázrugója felrakható én is azzal oldottam meg, kb. fele ár mint amit a boltosok mondtak rá. Ha érdekei tudok segíteni.
Béla
Válasz #8887. hozzászólásra
A két kuplungtárcsa között van különbség vagy egyforma mindkető?
Válasz #8873. hozzászólásra
A legegyszerűbb ha két laposvasat összeszorítasz és átfurkálod őket szimmetrikusan. Utána olyan szögbe tudod beállítani az ablakot amit a gázrugóval nem tudnál. Az avataromon is látszanak a szürke támasztók.