Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A legfontosabb! Ha a szelephézagot nem állítottad be, akkor nagy lehet a baj! Dekompresszor használata során eltörhet valami. Ha a szelepemelő rudakat felcserélted, nézd meg a szelephézagot!
Nem jelöltem az alkatrészeket, minden oda került vissza ahová való, nem tudom mi lehet a gond, de szétszedni muszáj volt mert már nagyon engedte az olajat, viszont az olajat most sem eszi mert nem kék a füstje.
Válasz #8461. hozzászólásra
Össze jelölted az alkatrészeket ,hogy aránylag ugyanabba a helyzetbe kerüljenek vissza? A hüvely belseje nem 100% kerekre kopik,ha nem ugyan oda kerül vissza, a kopottabb rész ahol volt ,akkor nem tömit kellökép.Ezért erössen mérlegelni kell,hogy lényeges-e a szétszedése./kompresszió vesztés,olaj fogyasztás is lehet/
Ezzel a vlagyival minden reggel van valami gond. Nálunk most fagyott egy kicsit és nem hajlandó beindulni. Van valami ötletetek? Most vettem új akksit (150 Ah) és talán valamit rosszul raktunk össze mikor szétszedtük a hengert? Mert eddig mínusz 10 fokba is beindult
Na sikerült megoldani, kihúztam a gömbfejeket is és ott ment szét a tömítés, kicseréltem most már szuperál. Munka van menni kellett volna, erre reggel látom hogy folyik az olaj
Na sikerült kicserélni a hengertalptömítést azóta nem szivárog a motornál az olaj, most előjött más baja és nem tudom mi van vele. A vezérműtömb bal oldali karjánál folyik az olaj, nem szivárog meg csepeg, hanem szabályosan folyik. A tömítést azt kicseréltem régebben annak semmi baja, ha emelek vele az egész gumitömítés kipúposodik és egy pici lyuk van rajta azon azonnal ömlik az olaj. Remélem valaki tud segíteni
Hello mindenki.Egy kérdésem lenne, nem pont témába vág de ti tuti tudtok segíteni. Egy ágaprító van tervbe véve.Egyik helyen egy t-25 kistraktorral hajtották és nagyon szépn vitte, nekem van egy 50lovas 550-es mtz-m.
A kérdésem mennyit eszik meg max a t25 óránként?
Szerintetek egy 50es mtz 20-30loerővel kihasználva eszik kevesebbet, vagy egy 20-30loerős kéthengeres motor(rs, slavia, t25)? Vagy még van gépkocsi motor verzió is, pl dizel ford motor 100km/6liter, de az neki átlag 1,5óra vegyesbe, azaz 4liter/óra lenne kb ha stabilként használva. Szerintetek? Köszönöm
Válasz #8450. hozzászólásra
Hali! A difizár pedál rudazata be van rozsdásodva /stb/ a padlozatban található házában,ezért nehezen tud mozogni,szedd szét csiszold meg ,és vissza. Ha keveset vagy egyáltalán nem használják,mindig ez van.
Üdv.!
Készen vagyok a munkahenger tartó fül alátámasztásával (minden helyet felhasználtam amit csak tudtam), persze úgy, hogy semmibe se akadályozzon.
Pár kép róla:
Válasz #8445. hozzászólásra
Nincs nagyon alternatívám.
Külső méreteiben,lóerőben,nekem pont megfelelne.
Leharcolt sokezerórás romot nem szeretnék venni.
OMÉK-on néztem Landini Rex ültetvénytrakit,de a 70 lovas 30000euró nettóba,és nincs rajta légfékrenszer kiépítve,ami plussz 600 ezer forintot jelentene.
Légfékrendszer még a Vlagyimon is van!!!
Válasz #8440. hozzászólásra
Üdv.
Álló helyzetben,vagy lassan gurulva alacsony terhelésnél lépj rá a difire.
Ha a kormányt kitekered valamelyik irányba,a hátsó kerekek mivel más más íveken fordulnak a zár automatikusan oldódik,a pedál pedig felugrik.
Sziasztok!
Vettem egy T25/A traktort, csak nem tudom hogyan kell használni a difizárat. Menet közben nagy nehezen betiprom a kapcsolót, és nehéz felhúzni. Tudna valaki segíteni?
A kuplong a reteszelőkart mozgatja,levettem a sebválltó kuliszát a karsincs mellé akadva.Szántottam betettem terepbe azóta nem mozdul sem az irányválltó sem a sebválltó.
Válasz #8429. hozzászólásra
A főtengely végén van az ékszíjtárcsa abba bele van ütve BMT jel. Ezt a jelet az óramutató járásával, fordítani kell a motor blokkon lévő mutatóval. A szelepek az első hengernél zárva vannak ilyenkor, lehet beállítani a szelep hézagot. A 2. hengernél a szelepeket beállítani, felet kell fordítani a ékszíjtárcsán óramutató járásával megegyezően.
Köszönöm a válaszokat, most sajnos nem tudom megnézni mert nem otthon vagyok, de vettem én motorjavító garnitúrát hogy abban van e, mert ha van akkor biztos hogy van otthon és nem izgulok miatta.
25322 hozzászólás
Válasz #8474. hozzászólásra
Valahogy sejtettem hogy ezt fogod mondani!
Válasz #8473. hozzászólásra
Talán ezt a részét kihagynám.De ezért kösz.
Válasz #8472. hozzászólásra
Tiédre is lehet tenni hengerenkénti izzítást! Csak ahhoz hengerfejet kell cserélni!
Válasz #8470. hozzászólásra
Akkor gépnek jó izzítása van!Én izzítás nélkül indítóm mindig.
Válasz #8469. hozzászólásra
Az én gépem 84-es kiadású. Nincs még benne irány váltó.Ez a gép még az első széria,én úgy tudom.
Válasz #8469. hozzászólásra
Ilyen is van! Sőt egy a közelben olyan, mind a két típus be van építve.
Válasz #8468. hozzászólásra
van ilyen típus is amit Lala említett...
Válasz #8466. hozzászólásra
Csak a egy izzító gyertya van az pedig a szívócsőben van.
Válasz #8466. hozzászólásra
A legfontosabb! Ha a szelephézagot nem állítottad be, akkor nagy lehet a baj! Dekompresszor használata során eltörhet valami. Ha a szelepemelő rudakat felcserélted, nézd meg a szelephézagot!
Válasz #8465. hozzászólásra
A hengerfejben lévő izzítógyertya kap áramot?
Dekompresszorral indítani izzítás után. Ez a megoldás. Ha így sem indul, akkor állj neki szétszerelni
Válasz #8464. hozzászólásra
Nem jelöltem az alkatrészeket, minden oda került vissza ahová való, nem tudom mi lehet a gond, de szétszedni muszáj volt mert már nagyon engedte az olajat, viszont az olajat most sem eszi mert nem kék a füstje.
Válasz #8461. hozzászólásra
Össze jelölted az alkatrészeket ,hogy aránylag ugyanabba a helyzetbe kerüljenek vissza? A hüvely belseje nem 100% kerekre kopik,ha nem ugyan oda kerül vissza, a kopottabb rész ahol volt ,akkor nem tömit kellökép.Ezért erössen mérlegelni kell,hogy lényeges-e a szétszedése./kompresszió vesztés,olaj fogyasztás is lehet/
Válasz #8462. hozzászólásra
helló én most 12Ft szoktam kérni ölenként
Ti menyiért szoktatok ilyen 200-300 öles kerteket szántani? Mer hívtak több helyre szántani de nem akarok sokat kérni!
Ezzel a vlagyival minden reggel van valami gond. Nálunk most fagyott egy kicsit és nem hajlandó beindulni. Van valami ötletetek? Most vettem új akksit (150 Ah) és talán valamit rosszul raktunk össze mikor szétszedtük a hengert? Mert eddig mínusz 10 fokba is beindult
Válasz #8456. hozzászólásra
Én körfűrészt hajtottam T25-tel, nálam 8 óra alatt, 8 litert evett 3/4 gázon.
Válasz #8458. hozzászólásra
Na sikerült megoldani, kihúztam a gömbfejeket is és ott ment szét a tömítés, kicseréltem most már szuperál. Munka van menni kellett volna, erre reggel látom hogy folyik az olaj
Válasz #8457. hozzászólásra
Gömbcsészéket is cserélted vagy csak a tömítést?
Na sikerült kicserélni a hengertalptömítést azóta nem szivárog a motornál az olaj, most előjött más baja és nem tudom mi van vele. A vezérműtömb bal oldali karjánál folyik az olaj, nem szivárog meg csepeg, hanem szabályosan folyik. A tömítést azt kicseréltem régebben annak semmi baja, ha emelek vele az egész gumitömítés kipúposodik és egy pici lyuk van rajta azon azonnal ömlik az olaj. Remélem valaki tud segíteni
Hello mindenki.Egy kérdésem lenne, nem pont témába vág de ti tuti tudtok segíteni. Egy ágaprító van tervbe véve.Egyik helyen egy t-25 kistraktorral hajtották és nagyon szépn vitte, nekem van egy 50lovas 550-es mtz-m.
A kérdésem mennyit eszik meg max a t25 óránként?
Szerintetek egy 50es mtz 20-30loerővel kihasználva eszik kevesebbet, vagy egy 20-30loerős kéthengeres motor(rs, slavia, t25)? Vagy még van gépkocsi motor verzió is, pl dizel ford motor 100km/6liter, de az neki átlag 1,5óra vegyesbe, azaz 4liter/óra lenne kb ha stabilként használva. Szerintetek? Köszönöm
Válasz #8454. hozzászólásra
Az adagoló elem kopott,ha hama megtellik,
Válasz #8453. hozzászólásra
Nem tudom, de megnézem. Mit lehet a résolajjal tenni?
Válasz #8447. hozzászólásra
Üdv! De lehet résolajos is az adagolod ! mennyi üóra kell ,hogy megteljen?
Válasz #8450. hozzászólásra
Hali! A difizár pedál rudazata be van rozsdásodva /stb/ a padlozatban található házában,ezért nehezen tud mozogni,szedd szét csiszold meg ,és vissza. Ha keveset vagy egyáltalán nem használják,mindig ez van.
Üdv.!
Készen vagyok a munkahenger tartó fül alátámasztásával (minden helyet felhasználtam amit csak tudtam), persze úgy, hogy semmibe se akadályozzon.
Pár kép róla:
Köszi megpróbálom!!!!!!!
Sziasztok! Kérdésem a következő: T-25/A traki gumi nyomásai bar-ban mennyi? Köszi a választ!( elöl-hátul)
Válasz #8447. hozzászólásra
A Vlagyi ilyen.
Gyógyír,30-40 ü óránként lecserélni a hajtásházban azt a kemény 1 deciliter motorolajat.
Köszi Alex. Esetleg valami gyógyír?
Válasz #8445. hozzászólásra
Nincs nagyon alternatívám.
Külső méreteiben,lóerőben,nekem pont megfelelne.
Leharcolt sokezerórás romot nem szeretnék venni.
OMÉK-on néztem Landini Rex ültetvénytrakit,de a 70 lovas 30000euró nettóba,és nincs rajta légfékrenszer kiépítve,ami plussz 600 ezer forintot jelentene.
Légfékrendszer még a Vlagyimon is van!!!
Válasz #8444. hozzászólásra
Olyan mint a Dácia, vissza hordják, több hírdetés van fenn.Az autó a maga korában, meg a Zetor is jó.
Válasz #8443. hozzászólásra
Nem,de Csehországból reagált 1 Pali a hirdetésemre,hogy megvenné a traktort.
Vazze írtam neki,én is keresek,nem eladni szeretnék.
Válasz #8442. hozzászólásra
Lett Zetor?
Válasz #8440. hozzászólásra
Üdv.
Álló helyzetben,vagy lassan gurulva alacsony terhelésnél lépj rá a difire.
Ha a kormányt kitekered valamelyik irányba,a hátsó kerekek mivel más más íveken fordulnak a zár automatikusan oldódik,a pedál pedig felugrik.
Válasz #8440. hozzászólásra
Üdv Menet közben letaposom,és amikor meg állok felugrik.Nálam így működik.
Sziasztok!
Vettem egy T25/A traktort, csak nem tudom hogyan kell használni a difizárat. Menet közben nagy nehezen betiprom a kapcsolót, és nehéz felhúzni. Tudna valaki segíteni?
Válasz #8438. hozzászólásra
Üdv! A tápszivattyú átenged valamennyi üzemanyagot és egy idő után megtelik vele az adagoló. Ezért célszerű időnkét olajat cserélni benne.
Sziasztok. Mért van az, ha nagy gázon jár a motor, az adagoló tetején, a szuszogón jön a gázolaj?
Megvan a hiba,nekem is a letötrt a reteszelő a váltó házban.
nekem a reteszelő végéna kapcsoloszekrényben láhato le volt tőrve az a 8-as alaku mi a reteszelő tengelyt tolja előre meg hátra a kapcsoláskor
A kuplong a reteszelőkart mozgatja,levettem a sebválltó kuliszát a karsincs mellé akadva.Szántottam betettem terepbe azóta nem mozdul sem az irányválltó sem a sebválltó.
Válasz #8433. hozzászólásra
hali
nézd meg hogy a kuplungod oldja e a reteszelőt, nincs e szétesve véletlenül
Sziasztok Szakik! Segitsetek nem tudom sebeségből kivenni a kis csodát!
Válasz #8429. hozzászólásra
A főtengely végén van az ékszíjtárcsa abba bele van ütve BMT jel. Ezt a jelet az óramutató járásával, fordítani kell a motor blokkon lévő mutatóval. A szelepek az első hengernél zárva vannak ilyenkor, lehet beállítani a szelep hézagot. A 2. hengernél a szelepeket beállítani, felet kell fordítani a ékszíjtárcsán óramutató járásával megegyezően.
Válasz #8429. hozzászólásra
0.3mm kell be állítani.
hali mindenkinek
egy kis segítséget szeretnék kérni ha tudna valaki a T-25nek a villamossági rajzát fel rakni nagyon megköszönném
Ha a hétvégén sikerül kicserélni a tömítést a hengertalpnál akkor gondolom a szelephézagot is be kell állítani, és az mennyi kell hogy legyen?
Válasz #8427. hozzászólásra
Én a Traktorker kft-nél vettem, remélem abban is van, mihelyt haza érek meg is nézem
Válasz #8426. hozzászólásra
Abban kell lennie! Legalábbis amit a HABI-tól rendeltem abban volt!
Köszönöm a válaszokat, most sajnos nem tudom megnézni mert nem otthon vagyok, de vettem én motorjavító garnitúrát hogy abban van e, mert ha van akkor biztos hogy van otthon és nem izgulok miatta.