Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 405.84 Ft USD 393.39 Ft CHF 431.97 Ft GBP 488.04 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25336 hozzászólás
#8036 ÖSzabi
2011-07-09 19:39:07

Helo mindenkinek!
Kíváncsiság képpen kérdezem hogy valaki bálázott-e már a vlagyival?smile confusedsmile smile Van olyan bálázó amit el tud hajtani? Én K-442 nézegettem meg azt ha elhajtja akkor olyat kapnék kölcsönbe!smile biggrinsmile lol

Nincs profilkép
#8035 Árpy
2011-07-05 21:11:17

Látott már ilyen tolószerkezet felfüggesztést valaki?
Gondolom bilinccsel van odafogatva a tartó része. Elég ötletesnek tűnik, vajon bírhatja is a tolási erőt?
A motortartó rúd elég erős ehhez?

#8034 atti212.
2011-07-05 08:30:53

Válasz #8024. hozzászólásra

Szia!

A hidraulika tömb tartály felé visszamenő csatlakozójára ne köss te orbitot, mert majd szépen le fog robbanni a tömböd alja. Az nem bírja a nyomást, a tömbnek csak a középső brutálnagy öntvény része bírja a nyomást.
Másik dolog, ha megnézed, legtöbbször akkor kell a hidraulika is mikor a kormányt is kéne már tekerned! Ne akarj magadnak plussz munkát csinálni, és idegbetegséget. Nem szabad összekeverni a szervót a hidraulikával, mert ennek úgyis az lenne a vége, hogy feltennél egy másik szivattyút.
Meg is zavarodnék amikor a kert végén emelem a tárcsát és közben a kormányt nem tudnám alászedni.
Ha egy plusz ékszíjtárcsa, meg egy plusz szivattyú felszerelése ilyen gondot okoz, én azt javaslom, ebbe ne kezdj bele !!!

#8033 Koppány Vezér
2011-07-05 08:13:15

Válasz #8033. hozzászólásra
Vlagyit lebutítani 1 LTZ szintjére....hát nem tudom.
smile biggrin
Bölcs mérnök gárda valóban 1 hidraulika szivattyúra tervezve álmodta meg az emelést,és a kormányszervót eme ipari remekművön,ami még ráadásként ki is kapcsolható.smile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#8032 Lala5995
2011-07-04 21:44:20

Válasz #8033. hozzászólásra

Ez igaz. Egy szivattyú van rajt. Csak van egy áramláselosztó szelep.
Csak így működik! Egy másik szivattyú ráépítése egyszerűbb lenne!
Ha az eredeti szivattyútól veszünk el olajat, nem fog emelni a hidraulika! A visszatérő ágba meg azért nem jó, mert változó a folyadékszállítás.
Az MTZ-n a differenciálzár vezérlés az üzemi nyomás töredéke. 80-90 bar helyett 6-8 bar a difivezérlés.
Ilyen nyomással nem megy a kormányzás.

#8031 Márk91
2011-07-04 21:29:28

Szerintem sem kellene erőltetni a visszatérő ágról. Mikor a T-30ban a kardánkuplungot kinyomjuk akkor ha nem középállásban van a hidraulika kar elengedi a gépet szépen lassan.

#8030 T.ROB
2011-07-04 21:08:53

Köszi Árpy a képeket. Az LTZ-n is 1 szivattyú van, és ráadásul utána van leágazva a szervóhoz a nyomó ág. Úgyhogy NÓ-PARA. Megcsinálom,smile thumbupcool aztán megírom milyen lett. Szerintem van új a nap alatt.....

Nincs profilkép
#8029 Árpy
2011-07-04 20:18:27

Válasz #8016. hozzászólásra

Ígértem a fotó a fotókat!:


Érdemes a többségre hallgatni, főleg a bevált kialakított szervósokra! smile thumbupcool

Nincs profilkép
#8027 adavid
2011-07-04 16:52:48

sziasztok segítséget szeretnék kérni tinektek nem szokót a traki váltó összeakadni vagy nem tudnátok segíteni mi okozza ezt nekem ??
bizalommal várom válaszotokat!!

#8026 Claastra
2011-07-04 11:49:51

Válasz #8028. hozzászólásra
Gondolkozz,ha ilyen egyszerű lenne ,miért tesznek fel dupla szivattyút szinte minden gépre(már megint a bolond nyugatiak)a szervók általában más nyomáson működnek ,de a te tudod,a te életeddel játszol

#8025 T.ROB
2011-07-04 09:16:03

Válasz #8027. hozzászólásra
Az egy csomó plusz cucc: -szíj tárcsa, -szíj, -szivattyú, -oil tartály, -csövezés messzebbről, -felfogatások, amúgy meg a nyomott oil feleslegessen kering a csőbe visszafele.

#8024 Claastra
2011-07-04 08:40:57

Válasz #8026. hozzászólásra

ilyennel nem kisérleteznék,vegyél autóbontóban egy ékszijtárcsás szervószivattyut (5-10000ft)és hajtasd meg elöl a főtengelyszijtácsárolsmile nononosmile nononosmile nonono

#8023 T.ROB
2011-07-04 08:22:41

Egy esetbe nem lesz kormány szervó, ha egyirányú munkahengert működtet, de annál is csak emelés közbe, mer leengedésnél már lesz oil nyomás. Persze ezek csak az én gondolataim, de elméletbe szerintem működhet.

#8022 szaki04
2011-07-04 06:42:45

Válasz #8024. hozzászólásra
nem hangzik rosszul,csak ha billentesz(pl.tüzifa rönköt),vagy emelsz menet közben nem lesz kormányod

#8021 T.ROB
2011-07-03 23:07:03

Sziasztok, nem akarok még egy szivattyút berakni, hanem azt találtam ki hogy a hidraulika tömb visszatérőjébe belekötöm a kormány orbitot, és kész.

Nincs profilkép
#8020 sanyi01
2011-07-03 21:45:05

Válasz #8019. hozzászólásra
Ez király lett!A zaj kisebb lett benne?

#8019 szaki04
2011-07-03 21:35:24

Válasz #8021. hozzászólásra

egy bolti t30A70 katalógus szerint felszerelhető a komplett hajtás. de csak az a70-es stimmel (ez nem hajtja az elejét)" pár darabot" gyártottak belőle tudtom szerint.talán az oroszoknál még lehet szerezni ilyen cuccokat.

#8018 atti212.
2011-07-03 21:20:59

Válasz #8020. hozzászólásra

Én annak idején arra jutottam h a két szivattyús hajtásház nem szerelhető fel a t25 derekára, azaz az egy szivattyús hajtásházra.
Vagy mégis ?
Meg azt mondták h a t30 derekában más fogaskerekek is vannak.
Mit tudsz erről?

#8017 szaki04
2011-07-03 21:13:24

Válasz #8018. hozzászólásra

hali igazad van,és stimmel is a 25ös darázsderékra de az ritka mint a fehér holló.

Nincs profilkép
#8016 Árpy
2011-07-03 20:57:27

Összerakva a fülke belseje:

Nincs profilkép
#8015 Árpy
2011-07-03 20:54:37

Válasz #8016. hozzászólásra

Rendben, lefotózom, de a kormány részt nem bontom meg, de sokak megcsinálták már a T-25-öt szervósra, ők biztos segítenek neked!
Végülis a T30A70 (a sima hátsó kerék meghajtású) is szervós, de hát annál gyárilag van a szivattyú beépítve a hidraulika szivattyú mellé.

#8014 atti212.
2011-07-03 20:38:27

Válasz #8016. hozzászólásra

Szia!

És műszakira akarod vinni? Mert szerintem ott beleköthetnek a szervósításba.
Én már megcsináltam, de nem viszem műszakira.
Vagy ha szépen meg van csinálva lehet nem foglalkoznak vele? hogy van ez ?

#8013 T.ROB
2011-07-03 20:12:53

Szia Árpi. A T-30cas tuttommal szervós ? Mert ha igen, tehetnél fel pár képet a komplett rendszerről, mert a T-25 ön most akarom csinálni. Van elkébzelésem, de érdekelne a te verziód.

Nincs profilkép
#8012 Árpy
2011-07-03 09:20:40

Válasz #8014. hozzászólásra

Igen, ilyenkor szinte nincs munkám vele. Ősszel illetve télen és tavasszal van többet használva. Azért is foglalkozok most vele, mert nem kell menni vele smile smile

Amúgy szinte készen vagyok, amit terveztem, pár kép belőle:

Ami pirosan maradt, az még fekete lesz, alul a karokat hagyom pirosan. Az jó, ha feltűnő.
A műszerfal melletti részt dupla rétegben bitumenlapoztam, utána került rá a szivacsos műbőr.
Még annyit megcsinálok, hogy a motor és az akksi közötti részt bitumenlapozom, meg a motorháztetőt teljes terjedelmében rezgéscsillapítom(bitumenlappal), illetve 10 mm-es hőálló, olajálló hangelnyelő szivacsot ragasztok fel rá. Aztán ennyi smile biggrin

Nincs profilkép
#8011 sanyi01
2011-07-02 22:27:52

Válasz #8000. hozzászólásra
Jól meg csinálód.Te télen többet használód a gépet?

Nincs profilkép
#8010 sanyi01
2011-07-02 22:22:02

Válasz #8012. hozzászólásra
Üdv Egy nagy és egy kicsi táblám van.smile smile

#8009 T.ROB
2011-07-02 21:19:46

Válasz #8010. hozzászólásra

Szia Laci. A forgalmi, a matrica, rendszám is benne volt. A rendszám kicsi 2db. Aki utánad irt a fórumba, az kitől kérdez?

Nincs profilkép
#8008 rekettyeie
2011-07-02 12:22:23

szia!! mi a telefon szám.....smile ban

#8007 Szegedi Laci
2011-07-02 07:58:06

Válasz #8007. hozzászólásra
Szia!Okmány irodai pénzbe a rendszám és a forgalmi meg a matrica ára szerepel?Kicsi vagy nagy rendszám van?
smile hammersmile thumbup

#8006 láncos
2011-07-01 21:29:46

Kiderült! Az adagoló volt tele szutyokkal smile cursing

Nincs profilkép
#8005 Adrenalin
2011-07-01 17:25:36

Köszi az infót ! Látom mostanában nem lesz rajta piros rendszám. Majd bepróbálkozom a zöld rendszámmal, pótkocsizni úgysem akarok .

#8004 T.ROB
2011-07-01 16:47:27

Válasz #8004. hozzászólásra

Szia. A műszaki menete: Mivel soha nem volt még forgalomba, így csak a KPM-nél lehet műszakiztatni. Ezért bementem az összes meglévő papírommal, 3db adásvételivel amiket előtte visszamenőleg kinyomoztam, és végigjártam. Ott átnézték a dokumentumokat és a fényképeket amiket bevittem a traktorrol , és attak egy vizsga időpontot. Utána biztosítás megkötése. Utána műszaki. Utána eredet vizsga. Utána okmány iroda. És kész. Azért nem volt ennyire egyszerű, meg idegeskedés mentes, meg gyors, de ez lenne a menete. Árak: -Kpm vizsga 30560.- -Eredet vizsga 20000.- -biztosítás 11760.- -Okmány iroda 15000.- = 77320.- + fuvar. Mindenkinek sok türelmet, időt, és pénzt kívánok a rendszám szerzéshez. Ha kérdés van írj.

#8003 Adingo
2011-06-30 17:57:43

Sziasztok!

Már régóta figyelgetem ezt az oldalt, de csak most lett aktuális a hozzá szólásom.

Keresek valami üzemképtelen lerobbant "kis"traktort a gyümölcsösünk karban tartásához. Pl: tz4k, rába15, mtz t25, stb stb stb
ha netán tudna segíteni valaki kérem jelezze. Előre is hálás köszönetem.

adingo@invitel.hu 0036203262897

#8002 láncos
2011-06-30 17:25:46

Sziasztok! Volt-e már valakinek olyan problémája, hogy 400-as fordulatnál nem megy feljebb a fordulat , én az adagolóra gyanakszom , esetleg valami orvosság reá, előre is köszi

Nincs profilkép
#8001 Adrenalin
2011-06-30 08:39:51

Válasz #8003. hozzászólásra

Hali Rob! Mi volt a menete a műszakinak és k.b. m,ennyi volt a költsége ? smile confused

#8000 T.ROB
2011-06-29 15:33:33

Válasz #8001. hozzászólásra

Köszi, de a kérdésem óta le is műszakizott ,(az enyémen, csak alvázszán van,a táblán) ez volt az első műszakija, mitnemongyak nem volt egyszerű, meg olcsó se, de legalább megvan.

#7999 Márk91
2011-06-28 15:51:19

Hello! Nektek kupufogó a a könyök után nem szokott elrepedni ? Már 2x megheggesztettem de csak nem az igazi. Vmi tippet adhatnátok.

#7998 szaki04
2011-06-26 21:12:11

Válasz #7967. hozzászólásra

a fülke adattábláján.

Nincs profilkép
#7997 Árpy
2011-06-24 22:10:15

A tető résszel készen vagyok, megkapta mindenhol az új fekete műbőrt, meg a tető szigetelést is mind a kettő félben.
Bitumenlappal kiegészítem azokat a részeket, ahol csak lemez van, majd műbőrözöm tovább a gépet belülről.

Nincs profilkép
#7996 Árpy
2011-06-20 20:13:35

A fülke szigeteléséhez az anyagok már meg vannak, még műbőrt kell vennem és neki állok komfortosításnak.

Nincs profilkép
#7995 Adrenalin
2011-06-16 23:01:53

http://www.youtube.com/watch?v=klSFeK2igKM&feature=related

Nincs profilkép
#7994 Adrenalin
2011-06-16 23:01:23

Találtam egy esztétikusan átalakított vlagyit !!!smile aikidosmile aikidosmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#7993 ÖSzabi
2011-06-16 21:14:41

Kép2Kép1 Kép lemaradt!smile tonguepsmile biggrin

#7992 ÖSzabi
2011-06-16 21:12:28

Valaki meg tudja mondani hogy 1 ilyen 19 soros vetőgépnek menyi lehet a súlya hozávetöleg?smile confusedsmile rolleyes

Nincs profilkép
#7991 stefi24
2011-06-16 20:16:40

Válasz #7993. hozzászólásra

Köszi az infot!ki fogom huzni ,mert valamiért nem emeli meg a szelepet ,pedig a rudazat jól müködik.

Nincs profilkép
#7990 Homályos Zsolt
2011-06-16 19:59:36

Válasz #7990. hozzászólásra
nyugodtan kihuzhatod a 8-as CSAVAR kivétele után némi ellenállást tapasztalhatsz a gumigyürü miatt de ajánlom a dekompit kikapcsolni

Nincs profilkép
#7989 Árpy
2011-06-16 16:11:46

Válasz #7991. hozzászólásra

Rendben, köszönöm az infókat! Olyan szerintem tökéletes is lesz. smile thumbupcool

Nincs profilkép
#7988 stefi24
2011-06-15 21:13:17

Válasz #7989. hozzászólásra
hali: a tüzépeken ,vÍz-gáz boltokban lehet kapni ,5mm vastag habositott hőszigetelő anyag + hőtükör, padló szőnyegek alá is szokták rakni ,kb 100cm magas és tekercsben van ,akkorát vágnak amekkorát kérsz.

Nincs profilkép
#7987 stefi24
2011-06-15 20:56:40

Üdv a forumozokat.Kérdezni szeretném , hogy a t-25 motorblokk oldalán lévő dekompresszor tengelyt 2db, ami a szelepemelő tőkét mozgatja hogyan lehet kivenni?
Ha kiveszem a 8-as rögzitő csavart ,és kihuzom a kis karokat,nem fog lejebb csuszni az emelő tőke? vissza lehet simán rakni.Ha valaki tudja kérem segitsen ,mert ezen a részen még nem vagyok jártas .

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A napraforgó-gyomirtás aktuális kérdései
A napraforgó-gyomirtás aktuális kérdései
A napraforgó eredményes termesztését a sikeres gyomirtás határozza meg.
Ki lehet dobni az adóigazolásokat a bevallás után?
Ki lehet dobni az adóigazolásokat a bevallás után?
Bárki hozzáférhet saját bevallási tervezetéhez az eSZJA-oldalon.
Eladó John Deere 4730 Önjáró Permetező
Eladó John Deere 4730 Önjáró Permetező

41.900.000 Ft

Szállítókocsival eladó gyűrűshenger garnitúra
Szállítókocsival eladó gyűrűshenger...

380.000 Ft

180-90 Fiatagri alhasi húzó
180-90 Fiatagri alhasi húzó

100.000 Ft

Caterpillar 438 4x4 kombigép
Caterpillar 438 4x4 kombigép

5.900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]