Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Érdeklődnék, hogy az ékszíjtárcsa leszedését hogyan kell elvégezni?
Úgy látom, csavarral van odarögzítve, de csak annyi lenne, hogy azt kicsavarom és lehúzom a tárcsát?
Üdv.!
Belső fűtésre a hengereknél átáramló levegő bevezetését tudom ajánlani, az ad igazán meleget.
A gyári fűtés semmit se ér, de a motorolajos fűtés se ér sokat.
Tehát vagy a hengerektől, vagy valami elektromos fűtést vagy állófűtést érdemes bele szerelni.
Traktoromat fel szeretném kompresszorral szerelni. Ékszíjtárcsák , tartó szerkezet meg van, már csak kompresszort kell vennem, meg a többi dolgot.
A kérdésem az lenne, hogy az 50-es MTZ kompresszor felfogatása megegyezik a T-25 gyári kompresszor tartójának csavar elhelyezkedésével? (Tehát arra gondolok, amin az ékszíjtárcsa van.
Áraknak utána jártam, úgy 70-80 ezer ft körül jövök ki újonnan.
Emlékeztek az olaj tartályban beütőt számsoról? A komám elvitte a traktort műszakira, és cserélve volt a tömb és nem volt benne a számsor.Magával vitte a régi tömböt hogy meg van és így akarta igazolni a számsort,de nem fogatták el neki.Azt mondták neki hogy üsse be és úgy jól lesz.Na én is meg csinálom ezt a dolgot.
Én úgy tudom, hogy nem lehetséges kialakítani az elsőhajtást T-25-nél. A váltó alatti rész nem alakítható ezeknél.
Bár ha azt lehetne alakítani, akkor az elejére már semmiből se tart egy komplett első részt venni..tartóstul , hidastól. Ami elég durva anyagiakból jönne ki szerintem.
Nem használhatók sárga villogót a traktoron.Pedig sokat közlekedek a fő úton este, amikor permetellési szezon van.Hogy észre vegyenek lassú jármű van az úttesten.
A legjobban összenyomva akkor van a gázrugó, amikor az ablak félig van még csak kinyitva. Az első képen ezt lehet is látni, hogy a fekete résztől úgy 10mm-re van egy "kosz" csík. Az a távolság, amit még össze fog maximum itt nyomódni.
A többit már ki lehet silabizálni.
Segítséget szeretnék kérni.
Elkezdtük szerelni a hátsó világításomat a traktoron. Bekötve minden jó lett, de mégse világít a fék és a világítás hátul. RÁmértünk, feszültséget kap, de mégse világítanak.
Szétbontottuk a műszerfalat és ott egy vezeték van megolvadva. Ma kihúztuk a kábelköteget a traktorból, vagyis ami hátra is megy kábelköteg.
Az a vezeték, ami meg van olvadva a fülkében, az egészen a pótkocsi dugaszáig meg van olvadva. De rámértünk az összes vezetékre , de nem csinál rövidzárt más vezetéknél. Bizonyára csak az éghetett meg.
A kapcsolókkal a fülkében minden rendben van.
Nem tudjuk, mi lehet a probléma. De még probálkozunk.
Ismét olyan kérdésem lenne, hogy az ilyen stílusú hátsó lámpát elfogadják műszaki vizsgán? (az, hogy nem 45°-ban van, hanem ráfekszik a sárvédőre)
Ilyet vettem, mert ehhez legalább lehet lámpabúrát venni a közelben.
Még annó az előző tulaj, de ápolgatom, meg garázsban tartom. Bár már máshol természetesen kopogat a festék, de hiába ez munkagép, nem disco traktor
A motorháztető nincs nagyon kopásnak kitéve.
25336 hozzászólás
Érdeklődnék, hogy az ékszíjtárcsa leszedését hogyan kell elvégezni?
Úgy látom, csavarral van odarögzítve, de csak annyi lenne, hogy azt kicsavarom és lehúzom a tárcsát?
Válasz #7837. hozzászólásra
Köszi az infót.
Válasz #7836. hozzászólásra
Üdv.! A "Bérmunka tarifák szántóföldön!" fórumban linkeltek egy 2011.-es tarifás oldalt, érdemes azt is átböngészni, bár az elég nagy területekre van, de hátha találsz benne információt a kérdésedre!
A link:
http://agrarunio.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=4265&Itemid=1095
Hogy lehet kiszámolni a traktor bérmunkát? Permetelésre gondoltam.
Készletem vele!
Válasz #7833. hozzászólásra
Nem sír az, csak van egy jellegzetes hangja. A diffinél hézagolni lehet esetleg. Szerintem minden T-25 és T-30 váltója ilyen hangot ad ki.
T-25, T30-nál van lehetőség állítani a diffin? Vagyis, hogy ne sírjon?
Válasz #7784. hozzászólásra
Szeva.Már alakul a permetező gépem!:)
Válasz #7830. hozzászólásra
Az 50-es is fogaskerékkel hajt,csak a darázsderékon,a csepel komprsszort javasolnám inkább ,és olcsó is
Válasz #7829. hozzászólásra
Én úgy tudom, hogy az MTZ 50-esnek másmilyen a kompresszora. Azért is kérdezem.
:
http://www.spenkft.hu/page.php?p=termekek&pa=2&o=id&oby=desc
Válasz #7826. hozzászólásra
bocs de az emtézé fogaskerékkel hajtja a kompresszort
Válasz #7827. hozzászólásra
Üdv.!
Belső fűtésre a hengereknél átáramló levegő bevezetését tudom ajánlani, az ad igazán meleget.
A gyári fűtés semmit se ér, de a motorolajos fűtés se ér sokat.
Tehát vagy a hengerektől, vagy valami elektromos fűtést vagy állófűtést érdemes bele szerelni.
Köszönöm árpi! Milyen a kabin fűtése? Mik a lehetséges próblémák?
Traktoromat fel szeretném kompresszorral szerelni. Ékszíjtárcsák , tartó szerkezet meg van, már csak kompresszort kell vennem, meg a többi dolgot.
A kérdésem az lenne, hogy az 50-es MTZ kompresszor felfogatása megegyezik a T-25 gyári kompresszor tartójának csavar elhelyezkedésével? (Tehát arra gondolok, amin az ékszíjtárcsa van.
Áraknak utána jártam, úgy 70-80 ezer ft körül jövök ki újonnan.
Válasz #7824. hozzászólásra
Akkor a vizsga biztos nem tudta.
Válasz #7823. hozzászólásra
Igen oda is be van ütve az alvázszám.
Válasz #7821. hozzászólásra
Forgalmiba megegyezik a számsor?
Válasz #7821. hozzászólásra
Van ott is számsor?
Válasz #7820. hozzászólásra
A váltóöntvény jobb oldalán lévő számot nem fogadják el helyette?
Emlékeztek az olaj tartályban beütőt számsoról? A komám elvitte a traktort műszakira, és cserélve volt a tömb és nem volt benne a számsor.Magával vitte a régi tömböt hogy meg van és így akarta igazolni a számsort,de nem fogatták el neki.Azt mondták neki hogy üsse be és úgy jól lesz.Na én is meg csinálom ezt a dolgot.
Válasz #7816. hozzászólásra
Szeva.Köszi a bátorítást.
Válasz #7817. hozzászólásra
Én úgy tudom, hogy nem lehetséges kialakítani az elsőhajtást T-25-nél. A váltó alatti rész nem alakítható ezeknél.
Bár ha azt lehetne alakítani, akkor az elejére már semmiből se tart egy komplett első részt venni..tartóstul , hidastól. Ami elég durva anyagiakból jönne ki szerintem.
Sziasztok!
Az a kérdésem; hogy t25-re hogyan lehet első hajtást tenni? Minden megoldás érdekel.
Válasz #7815. hozzászólásra
Üdv!
Szabály ide vagy oda az enyémen van villogó, pedig már rendőr is igazoltatott, de nem szóltak még érte.
Válasz #7814. hozzászólásra
Elolvastam a szabályokat villogóval kapcsolatban.
Nem használhatók sárga villogót a traktoron.Pedig sokat közlekedek a fő úton este, amikor permetellési szezon van.Hogy észre vegyenek lassú jármű van az úttesten.
Válasz #7812. hozzászólásra
Köszönöm szépen a segítséget és a képeket!
A legjobban összenyomva akkor van a gázrugó, amikor az ablak félig van még csak kinyitva. Az első képen ezt lehet is látni, hogy a fekete résztől úgy 10mm-re van egy "kosz" csík. Az a távolság, amit még össze fog maximum itt nyomódni.
A többit már ki lehet silabizálni.
Válasz #7810. hozzászólásra
Üdv.!
Gyárilag így van megoldva, szerintem ez nagyon praktikus, mert ha be van csukva, befelé húzza az ablakot.
Válasz #7809. hozzászólásra
Hátsó ablakra!
Sziasztok.Segítene valaki?Vetem 450-es teleszkópot,hogyan kell be építeni a hátsó balakra?
Válasz #7807. hozzászólásra
Test is volt!
Bár azóta sokat csináltunk, 1 vezeték újra lett húzva, ráadásul a fék érzékelőnél nem volt rendes érintkezés.
Ezek meg lettek csinálva és már működik is minden!
Válasz #7806. hozzászólásra
ha áram van és nem világit,akkor test nincs
Segítséget szeretnék kérni.
Elkezdtük szerelni a hátsó világításomat a traktoron. Bekötve minden jó lett, de mégse világít a fék és a világítás hátul. RÁmértünk, feszültséget kap, de mégse világítanak.
Szétbontottuk a műszerfalat és ott egy vezeték van megolvadva. Ma kihúztuk a kábelköteget a traktorból, vagyis ami hátra is megy kábelköteg.
Az a vezeték, ami meg van olvadva a fülkében, az egészen a pótkocsi dugaszáig meg van olvadva. De rámértünk az összes vezetékre , de nem csinál rövidzárt más vezetéknél. Bizonyára csak az éghetett meg.
A kapcsolókkal a fülkében minden rendben van.
Nem tudjuk, mi lehet a probléma. De még probálkozunk.
Válasz #7804. hozzászólásra
Attól függ melyik fokozatban ? Az enyém hatodikban sír a többiben nem .
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, minden T 25-ösben sir a váltó??
Válasz #7801. hozzászólásra
Után futón meg pótkocsin használnak ilyet.Traktoron is jó lesz.
Válasz #7801. hozzászólásra
Szeva.Benne van a szabvány jelzés a nagy E akkor jó. Szerintem a döntőt lámpa nem lesz jó,mert nem szabvány szerelési mód.
Ismét olyan kérdésem lenne, hogy az ilyen stílusú hátsó lámpát elfogadják műszaki vizsgán? (az, hogy nem 45°-ban van, hanem ráfekszik a sárvédőre)
Ilyet vettem, mert ehhez legalább lehet lámpabúrát venni a közelben.
Válasz #7797. hozzászólásra
Még annó az előző tulaj, de ápolgatom, meg garázsban tartom. Bár már máshol természetesen kopogat a festék, de hiába ez munkagép, nem disco traktor
A motorháztető nincs nagyon kopásnak kitéve.
Válasz #7798. hozzászólásra
Magába szívja a vizet a festése,a traktoromnál.
Válasz #7797. hozzászólásra
Valószínű, mert az enyém csak esőben fénylik így
Válasz #7795. hozzászólásra
Le festetted a traktort?
Válasz #7795. hozzászólásra
T30-nál igen.
A váltóban lévő olajszintnek az oldalt lévő nagy csavar furat alsó pereméig kell , hogy érjen az olaj?
Válasz #7793. hozzászólásra
Legalább tudom hogy kb mennyi a nyomása a gépemnek kösz.
10bar de most hogy megcsináltam lehet hogy tud többet is, de én nyomok rá 10hl max. 6
Válasz #7789. hozzászólásra
És te mennyivel szóród?
Válasz #7789. hozzászólásra
Nyomást azt nem tudom mert nincs órám,10hl az 1hektára elég.Alacsony szőlőt 3-3szóró,magast4-4szóróval.
Válasz #7788. hozzászólásra
Van alkatrész bolt csak patika.Aránylag van minden alkatrész hozzá.