Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Alex! A motorolajnyomás változásnak egyszerü oka van alapjáraton! De ez semmi problémát sem okoz! Ha megfigyeled, mikor elindul lefelé a mutató, hallani fogsz egy érdekes hangot. ekkor ereszti le a megnövekedett nyomást a nyomásszabályzó szelep. Ahogy megnő a nyomás, újra ki nyit. A nyomás változhat 1- 4,5 bar közt Ha alapjáraton nem esik 1 bar alá, semmit sem kell tenni. A motorolajszint legfeljebb a nívó maximumjeléig lehet.
igen mert van belőle kicsi meg a nagy.a kicsi megeggyezik az mtzvel (ilyen van nekem),a nagy pedig a kéttárcsás szerkezeté ami a tlt-t külön kapcsolja.
Válasz #7371. hozzászólásra
Szeva!Na beindult a szezon előtti hajrá,elég sokat javítótál.Én is beraktam az akkumlátort,állítottam a kuplungot,meg a leszakadt rendszám táblámat.És simán indult a gépem 2.5hónap után
szeva. már a harmadik napja kínlódok a fólia fektetőmmel,a talajmarót késeztem fel,a műtrágya adagolót persejeztem ,első gumikat cseréltem ilyesmi.hogysmint Sanyi01?
Válasz #7369. hozzászólásra
Eben igazad van,mert én szó szerint menet közben kapcsolom ki a TLT,hogy ne a gép állítsa meg a munkagépemet.Ezért én duplán nyomom be a kuplungot
Bármilyen problémával megkereshettek!
Valahol olvastam, hogy T- 25-ös traktorral talajmarózott valaki és a föld végén kinyomott kuplunggal tovább ment a gép! Ha tudta volna, hogy a kuplung egyben a TLT-t is kapcsolja! Ezért kell a szárzuzónál és olyan gépeknél, amelyeknek nagy a tehetetlenségük a racsnis kardán!
Válasz #7366. hozzászólásra
Ez típus hiba hogy az adagoló tele van gázolajjal.Sok márka társtól hallottam.Én úgy jártam tele volt az adagoló gázolajjal,és az olaj betöltőn keresztül jött ki a gázolaj.És egy gyors olaj csere megoldotta.
Köszönöm a tanácsokat!
Bár már végeztem az olajcserével az adagolóban, természetesen odaügyeltem a meghúzásokra!
Néztem, hogy le van plombálva az a bizonyos csavar. Jól felhígult gázolajjal, meg is lepődtem, amikor kicsavartam a leeresztő csavart
Árpy!
Talán nem késő az adagoló olajcseréhez a megjegyzés!
2- es számmal jelölt csavar? Az a füstkorlátozó zárófedele. Azt véletlenül se csavard le! Eredetileg le van plombálva. A 4-es számmal jelzett csavart vedd ki. Ott töltheted fel. Csak lassan folyik le az olaj.Adagoló alján lévő csavar a leeresztő, az oldalán lévő a nivó csavar! Egyre ügyelj! Ne huzd meg nagyon, mert kiszakad a menet! Helyette cseréld ki a tömítő alátéteket!14-es, 19 kulcs kell csak az olajcseréhez. Ha a motor fordulatszáma nem egyenletes, akkor sürgősen olajcsere az adagolóban! Főképp, ha az 1-essel jelzett csavaron jön ki a gázolaj!
Válasz #7354. hozzászólásra
Hali Gripen.
Drága drága ez igaz.
De mikor a kék villogós autó megcsípett a papír nélküli laftikával,én is átgondoltam a dolgot,és vettem 1 papirozható kocsit.
Azóta NO para!!!
Fa kell?
Gyere valami pudvát keresünk az ártérben.
Válasz #7353. hozzászólásra
Üdv.
Ilyen olajár mellett nem lehet üresen lődörögni.
Tegnap kivittük öcsémmel erdőre a csemetéket 1 kis füstöt szívni...igen élvezték.
Este még mese sem kellett a gyereknek...beesett az ágyba,mint a kő.
Csak azt szeretném kérdezni nekem adod-e a pótkocsidat, természetesen fával megpakolva.
Nagyon jó pótok ezek, jó lenne nekem is egyet szerezni, csak elég húzós az áruk.
Válasz #7351. hozzászólásra
Tiszteletem Sanyibátyám.
Köszi.
Még járok vele erdőre,így most nem csillog a dukkó.
Jövő héten elvileg végzünk,aztán zsírzás,mosás,takarítás.
Válasz #7340. hozzászólásra
Menj el a közlekedésfelügyelethez az adásvételivel.
Kérd a traki "egyedi forgalombahelyezését".
Ez a móka huszon ezer pénzbe kerül,de legalizálható a technika.
Tavaly 1 pótkocsit vizsgáztattam le ilyen formán.
25336 hozzászólás
Nagyon szépen köszönöm. Még azt szeretném tudni,hogy a váltó olajbeöntője a váltó jobb oldalán lent ill. a nívó a balon?![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Válasz #7386. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Váltóba 10 lityi hajtómű,a hidraulika rendszerbe 7.5 liter hidraulika oil.
Válasz #7386. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Pontosan már nem tudom, de ha jól emlékszem akkor váltóba 11l hidralika talán6-7 l
Sziasztok érdekelne,hogy hány liter olaj kell a váltóba ill. a hidraulikába előre is köszi.
Válasz #7382. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Csak nem a szűrő megkerülő szelepre gondoltál????
Válasz #7383. hozzászólásra
Miből gondolod? A tudást nem csak IKR-nél árulják.
Válasz #7382. hozzászólásra
az Ikr-nél dolgo(zol)tál?
Válasz #7359. hozzászólásra
Alex! A motorolajnyomás változásnak egyszerü oka van alapjáraton! De ez semmi problémát sem okoz! Ha megfigyeled, mikor elindul lefelé a mutató, hallani fogsz egy érdekes hangot. ekkor ereszti le a megnövekedett nyomást a nyomásszabályzó szelep. Ahogy megnő a nyomás, újra ki nyit. A nyomás változhat 1- 4,5 bar közt Ha alapjáraton nem esik 1 bar alá, semmit sem kell tenni. A motorolajszint legfeljebb a nívó maximumjeléig lehet.
Válasz #7380. hozzászólásra
igen mert van belőle kicsi meg a nagy.a kicsi megeggyezik az mtzvel (ilyen van nekem),a nagy pedig a kéttárcsás szerkezeté ami a tlt-t külön kapcsolja.
Válasz #7379. hozzászólásra
Meg egyezik vele?
Válasz #7378. hozzászólásra
már kész volt tárcsám itthon. kiemelő villát meg kinyomócsapágyat kellet vennem az is mtz-jé.
Válasz #7375. hozzászólásra
Habi kft kérdezd meg az alkatrészről.Jó áron dolgoznak.
Válasz #7376. hozzászólásra
elengette a ferodort a csőszegecs
Válasz #7375. hozzászólásra
Melyik része vált el?Én úgy jártam hogy a békán lévő kiállórész el kopót a kinyomó csapágynál ezért szétkellet szedni.
Válasz #7374. hozzászólásra
csak volt a k.tárcsa 2darabban volt benne.
Válasz #7373. hozzászólásra
Miért baj van a szerkezettel?
Válasz #7372. hozzászólásra
ja hát a kuplungozásról nem is beszélek.
Válasz #7371. hozzászólásra
Szeva!Na beindult a szezon előtti hajrá,elég sokat javítótál.Én is beraktam az akkumlátort,állítottam a kuplungot,meg a leszakadt rendszám táblámat.És simán indult a gépem 2.5hónap után
Válasz #7368. hozzászólásra
szeva. már a harmadik napja kínlódok a fólia fektetőmmel,a talajmarót késeztem fel,a műtrágya adagolót persejeztem ,első gumikat cseréltem ilyesmi.hogysmint Sanyi01?
Válasz #7369. hozzászólásra
Eben igazad van,mert én szó szerint menet közben kapcsolom ki a TLT,hogy ne a gép állítsa meg a munkagépemet.Ezért én duplán nyomom be a kuplungot
Bármilyen problémával megkereshettek!
Valahol olvastam, hogy T- 25-ös traktorral talajmarózott valaki és a föld végén kinyomott kuplunggal tovább ment a gép! Ha tudta volna, hogy a kuplung egyben a TLT-t is kapcsolja! Ezért kell a szárzuzónál és olyan gépeknél, amelyeknek nagy a tehetetlenségük a racsnis kardán!
Szaki04!Elvagy veszve?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz #7366. hozzászólásra![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ez típus hiba hogy az adagoló tele van gázolajjal.Sok márka társtól hallottam.Én úgy jártam tele volt az adagoló gázolajjal,és az olaj betöltőn keresztül jött ki a gázolaj.És egy gyors olaj csere megoldotta.
Válasz #7364. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Köszönöm a tanácsokat!
Bár már végeztem az olajcserével az adagolóban, természetesen odaügyeltem a meghúzásokra!
Néztem, hogy le van plombálva az a bizonyos csavar. Jól felhígult gázolajjal, meg is lepődtem, amikor kicsavartam a leeresztő csavart
Válasz #7363. hozzászólásra
![smile love](/oldforum/images/smiles/love.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
köszi
Válasz #7320. hozzászólásra
Árpy!
Talán nem késő az adagoló olajcseréhez a megjegyzés!
2- es számmal jelölt csavar? Az a füstkorlátozó zárófedele. Azt véletlenül se csavard le! Eredetileg le van plombálva. A 4-es számmal jelzett csavart vedd ki. Ott töltheted fel. Csak lassan folyik le az olaj.Adagoló alján lévő csavar a leeresztő, az oldalán lévő a nivó csavar! Egyre ügyelj! Ne huzd meg nagyon, mert kiszakad a menet! Helyette cseréld ki a tömítő alátéteket!14-es, 19 kulcs kell csak az olajcseréhez. Ha a motor fordulatszáma nem egyenletes, akkor sürgősen olajcsere az adagolóban! Főképp, ha az 1-essel jelzett csavaron jön ki a gázolaj!
Válasz #7360. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
De drágák!!!!!!!!
Válasz #7360. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Aranyosak....
Válasz #7354. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Hali Gripen.
Drága drága ez igaz.
De mikor a kék villogós autó megcsípett a papír nélküli laftikával,én is átgondoltam a dolgot,és vettem 1 papirozható kocsit.
Azóta NO para!!!
Fa kell?
Gyere valami pudvát keresünk az ártérben.
Válasz #7353. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20110313155938_Kep_541.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20110313160008_Kep_548.jpg)
Üdv.
Ilyen olajár mellett nem lehet üresen lődörögni.
Tegnap kivittük öcsémmel erdőre a csemetéket 1 kis füstöt szívni...igen élvezték.
Este még mese sem kellett a gyereknek...beesett az ágyba,mint a kő.
Válasz #7356. hozzászólásra
Helló! Nem éri meg. Kéne hozzá másik váltóház a kivezetés miatt, új féltengelyházak, féltengelyek, első híd.
Válasz #7357. hozzászólásra
Azt én sem nagyon láttam sajna!
Válasz #7356. hozzászólásra
Szerintem horror aron. T-30 elsohajtast meg nem lattam hirdetve...
Helló azt szeretném kérdezni hogy lehet e t 25 öshöz elsőkerék hajtást csinálni? Ha igen hogyan és milyen áron?
Válasz #7336. hozzászólásra
Nezd meg ezt az oldalt:-) Itt a szabvanyos bekotes...
Ez
Válasz #7352. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Szeva cimbi!
Csak azt szeretném kérdezni nekem adod-e a pótkocsidat, természetesen fával megpakolva.
Nagyon jó pótok ezek, jó lenne nekem is egyet szerezni, csak elég húzós az áruk.
Válasz #7352. hozzászólásra
üresjárat csak a vasútnál, meg a volánnál van.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Szia! Akár hányszor látom, meg van mindig pakolva,
Válasz #7351. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20110312192051_Kep_516.jpg)
Tiszteletem Sanyibátyám.
Köszi.
Még járok vele erdőre,így most nem csillog a dukkó.
Jövő héten elvileg végzünk,aztán zsírzás,mosás,takarítás.
Válasz #7342. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Valahogy így kellene kinézni, minden járműszerelvénynek!
Válasz #7349. hozzászólásra
Mindössze.
Válasz #7348. hozzászólásra
meg gondolom a típusjelzése, vagyis h milyen gyártmányú. terhelehtőség? ilyenek? vagy csak az amit írtál?
Válasz #7347. hozzászólásra
Van adattábla.
A gyártási év és a vázszám van beütve.
Válasz #7345. hozzászólásra
hali Vezér! neked a póton amit vizsgáztattál van valami adattábla vagy ilyesmi? mert gondolom a sima adásvételi nem volt hozzá elég...
Hát nem egészen van egy kis elektromos káosz meg egy vödör festék
Válasz #7344. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Láttam
A piros felnin lévő gumik?
Még van vele munka........
Nagyon szépen köszönöm.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz #7341. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20110312184538_144.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20110312184607_145.jpg)
A fékpadon.
Válasz #7340. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Menj el a közlekedésfelügyelethez az adásvételivel.
Kérd a traki "egyedi forgalombahelyezését".
Ez a móka huszon ezer pénzbe kerül,de legalizálható a technika.
Tavaly 1 pótkocsit vizsgáztattam le ilyen formán.
Csak adásvételi