Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD391.85 FtCHF431.03 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Meg ma is leszedtem mer el volt törva a rugós alátétt és szerintem azért fojt el az olaj azt kicseréltem és most nem folyik. Van benne olaj nem folyik és mégsem emel
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni hogy mi lehet a baj akkor ha a jelölt részen kinyomta a hidralika olajat? De feltöltötem és akkor sem csinál semmit meg se mozditja a karokat.
Szia! Én eddig 150 Ah-at használtam hozzá, de most áttértem 100 asra, ezzel is jól megy. Viszont kérdezz meg még másokat is, meg ha télen sokat kell inditgatnod akkor azért jobb a 150 es az én véleményem szerint.
A képeket nem felejtettem el, csak kicsit csuszik a dolog.
Válasz #5474. hozzászólásra
Szia van forgalmid? ha van és belevan írva az alváz szám,és megfelel a műszaki feltételeknek akor sima liba, ha nincs forgalmid akor előszőr KPM vizsga és kérvényeznikel az alváz számot,legalábis régeben igy volt
Szerintem is ott van az az alvásszám jobb szélen, fehérrel rá festve gyárilag, szerencsére ninc átfujva, szerinted igy átmegy a vizsgán? én nem tudom, hogy szerelő ismerősök honnan jönnek ezzel a beütős dologgal, esetleg ott lenne a 82eseken...?
Válasz #5471. hozzászólásra
munkahengerem van lehet hogy jó lenne,de kíváncsi lennék hogy oldottad meg a szivattyú meghajtását és az olaj tartályt,és a munkahenger rögzítését.ha pár képet feldobnál megköszönném.
Nekem olyan 90 körül lett meg. De zsír új minden alkatrésze, nézegettem használt bontott orbitot, munkahengert, de nem mertem belevágni a kisérletezgetésekbe, mert biztosra kellett mennem egyböl. Lényeg h sokkal olcsóbban is ki lehet hozni énszerintem.
Érdeklődnétek tőletek, hogy az alvázszám merre van a vlagyin?
Nekem nem rémlik hogy a hátsó "hidraulika tartó vason" lett volna, amit cserélni kellett törés miatt, de a müszakis ismerősök állitják hogy ott a helye, át kellett volna üttetni, nem megy így át a müszakin stb... vmi tipp?
Szia! Én a télen csináltam meg szervosra. Ha tudok segítek ötletekben, megoldásokban. Mtz kormánymunkahenger, mtz orbit és egy NS10 es hidr szivattyú. No de lehet más cuccokat is rátenni, nem csak ezek jók.
Válasz #5457. hozzászólásra
Cső Sanya
Baja nem lesz a rendszernek,inkább kinyit a biztonsági szelep,ha túl nagy a súly,amit emelnél vele.
A leggyengébb pontja az egésznek,a munkahengert tartó fül,ami a hidraulikatartály öntvény házán van.
1 ilyen öntvény ház,100 lepedő körül mozog.
érdemes rá vigyázni.
Szia/Sziasztok
Szerintem olyan 700kg simán mert ano 80 db b-30 téglát felemelt EGYENES terepen 1 raklap b-30 1000kg és 120 db van rajta 1000/120=8.33333 80x8,33333=666,666 + maga a konténer az kb 60-70kg
Én 450 kg-val simán járkáltam észre se vette( permetező volt ). Van egy nehéz négyes ekém az nem tudom milyen súlyú lehet, de azt se vészesen veszi észre.
Mi a szimpla orrsúlyos Vlagyival 500 literes függesztett permetezőt használtunk és nem volt vele gond
Igaz az első egy-két sorban emelte picit az elejét a meredekebb részeken
Válasz #5440. hozzászólásra
Tápszivattyú az adagolóra van építve,és annak a lökőrúdjánál tud átszivárogni a hajtásházba a gázolaj.
50-60 óránként cserélem,de van,hogy hamarabb feltelik a ház és szivárogni kezd a betöltő nyílás zárócsavarján lévő szuszogón a létyó.
Válasz #5435. hozzászólásra
Vazze!
Én is Győrben veszem a holmit a kicsikéhez.
a cucc azért folyik,mert az adagoló kenőolaja felhigult gázolajjal.
Engedd le azt a trutyit,és tölts vissza 1dl tiszta motorolajat.
25336 hozzászólás
Igen be van
Válasz #5486. hozzászólásra
Szivattyú bevan kapcsolva?
Nem lehetett kihagyni....bocs.
Meg ma is leszedtem mer el volt törva a rugós alátétt és szerintem azért fojt el az olaj azt kicseréltem és most nem folyik. Van benne olaj nem folyik és mégsem emel
Az a gáz hogy KB 1 hónapja cseréltem ki a tömítéseket
Válasz #5482. hozzászólásra
Vedd te azt a kis deknit,és cseréld ki alatta a gumigyűrűt.
Az avataromon van a kép
Amugy mi 110Ah aksit használunk, pont most lett véve
Amugy hogy lehet képet beszurni mert nem megy pedig a formátuma JPG?
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni hogy mi lehet a baj akkor ha a jelölt részen kinyomta a hidralika olajat? De feltöltötem és akkor sem csinál semmit meg se mozditja a karokat.
Válasz #5478. hozzászólásra
Nekem is 150 ah van. De most vettem bele új önindítót, fele akkora mint a régi, gyorsabb az áttétele és állítólag elég hozzá a 100ah-ás.
én 100ah sat használok nyáron de mostmár mivel minden nap menni kel vele és egyszer nem indult be től azóta benne van a 150ah ás
Válasz #5478. hozzászólásra
Szia! Én eddig 150 Ah-at használtam hozzá, de most áttértem 100 asra, ezzel is jól megy. Viszont kérdezz meg még másokat is, meg ha télen sokat kell inditgatnod akkor azért jobb a 150 es az én véleményem szerint.
A képeket nem felejtettem el, csak kicsit csuszik a dolog.
üdv,ugynéz ki aksit kell vennem a 25 ösömbe,ti mekkora amperszámu aksit használtok?
Válasz #5474. hozzászólásra
Szia van forgalmid? ha van és belevan írva az alváz szám,és megfelel a műszaki feltételeknek akor sima liba, ha nincs forgalmid akor előszőr KPM vizsga és kérvényeznikel az alváz számot,legalábis régeben igy volt
Válasz #5475. hozzászólásra
email címem:lasszab@freemail.hu
Válasz #5472. hozzászólásra
Adj egy mail címet, vagy msn, mert itt összetolja kicsire ha felteszem, aztán este ha sikerül küldök.
Válasz #5470. hozzászólásra
most olvasom űjra... tehát akkor azzal nem megy átt
egyre homályosabb ez a műszakiviszga nekem.
Válasz #5470. hozzászólásra
kösz az infot Zsolt
Szerintem is ott van az az alvásszám jobb szélen, fehérrel rá festve gyárilag, szerencsére ninc átfujva, szerinted igy átmegy a vizsgán? én nem tudom, hogy szerelő ismerősök honnan jönnek ezzel a beütős dologgal, esetleg ott lenne a 82eseken...?
Válasz #5471. hozzászólásra
munkahengerem van lehet hogy jó lenne,de kíváncsi lennék hogy oldottad meg a szivattyú meghajtását és az olaj tartályt,és a munkahenger rögzítését.ha pár képet feldobnál megköszönném.
Válasz #5468. hozzászólásra
Szia!
Nekem olyan 90 körül lett meg. De zsír új minden alkatrésze, nézegettem használt bontott orbitot, munkahengert, de nem mertem belevágni a kisérletezgetésekbe, mert biztosra kellett mennem egyböl. Lényeg h sokkal olcsóbban is ki lehet hozni énszerintem.
Válasz #5469. hozzászólásra
Szia
az enyémnél jobboldalt a motor melet/alatt van AF-es mivel a gyári az festve van és azt ano műszakin nem fogatákel
Üdv Zsolt
Helo 25-ösök!
Érdeklődnétek tőletek, hogy az alvázszám merre van a vlagyin?
Nekem nem rémlik hogy a hátsó "hidraulika tartó vason" lett volna, amit cserélni kellett törés miatt, de a müszakis ismerősök állitják hogy ott a helye, át kellett volna üttetni, nem megy így át a müszakin stb... vmi tipp?
Válasz #5466. hozzászólásra
körülnéztem a neten alkatrész ügyileg.kérdezném hogy neked mennyibe ált meg árban a szervós átalakítás?
Válasz #5466. hozzászólásra
köszi,majd biztos lessz pár kérdésem,mert nemrég vettük a gépet és nemtudok sok mindent,és vannak gondok vele pl váltóval is.
Válasz #5463. hozzászólásra
Szia! Én a télen csináltam meg szervosra. Ha tudok segítek ötletekben, megoldásokban. Mtz kormánymunkahenger, mtz orbit és egy NS10 es hidr szivattyú. No de lehet más cuccokat is rátenni, nem csak ezek jók.
ti milyen tárcsát szoktatok használni a vlagyihoz hány cm széles???
#1. hozzászólás, t-25 mester küldte be 2010-10-13 17:41:03-kor leirhatjátok milyen átalakításokat csináltatok vagy miket szereltetek a t-25 re.
sziasztok,érdeklődnék hogy,van e aki átalakította szervósra a 25 ösét,láttam pár videót és engemis érdekelne hogy milyen kormánymüt lehet belerakni.
Válasz #5454. hozzászólásra
Igen, 4 eke feje volt. Mondjuk nekem T-30-as van. De elég kötött talajban(Mátra-alja) 1-be de elhúzza simán.
Ezek inkább öntvényhiba miatt törhetnek. A mienkén már 900 kg szén is fityegett
Válasz #5459. hozzászólásra
Na hát eddig is vigyáztam rá de most h tudom mennyi az ára igy meg mégjobban
Válasz #5457. hozzászólásra
Cső Sanya
Baja nem lesz a rendszernek,inkább kinyit a biztonsági szelep,ha túl nagy a súly,amit emelnél vele.
A leggyengébb pontja az egésznek,a munkahengert tartó fül,ami a hidraulikatartály öntvény házán van.
1 ilyen öntvény ház,100 lepedő körül mozog.
érdemes rá vigyázni.
Válasz #5457. hozzászólásra
Legfeljebb a munkahengert tartó öntvény törhet el, más baja nem nagyon lehet
Válasz #5453. hozzászólásra
mert plusz orr súlyom van csak nem akarom h a hidralikában valami elromoljon
Köszi mindenkinek!!!
Gyári adat szerint 550 kg bír emelni a vlagyi... de az orosz úgyis túlméretezte egy kicsit...
Válasz #5449. hozzászólásra
Szia/Sziasztok
Szerintem olyan 700kg simán mert ano 80 db b-30 téglát felemelt EGYENES terepen 1 raklap b-30 1000kg és 120 db van rajta 1000/120=8.33333 80x8,33333=666,666 + maga a konténer az kb 60-70kg
Üdv Zsolt
Válasz #5453. hozzászólásra
Négyes ekét?
Én 450 kg-val simán járkáltam észre se vette( permetező volt ). Van egy nehéz négyes ekém az nem tudom milyen súlyú lehet, de azt se vészesen veszi észre.
Na most kkor mennyi???
Válasz #5450. hozzászólásra
Hy
Mi a szimpla orrsúlyos Vlagyival 500 literes függesztett permetezőt használtunk és nem volt vele gond
Igaz az első egy-két sorban emelte picit az elejét a meredekebb részeken
Válasz #5449. hozzászólásra
Hy
300kg
Kíváncsi lennék, hogy 6q -al hogyan tudnád irányítani a szekeret, meg persze megállni vele.
T.:Márk
Sziasztok!
A Vlagyi hidralikája nagy vonalakban mennyit tud fel emelni???
5-600kg???
Válasz #5447. hozzászólásra
Így is lehet mondani! :)
Válasz #5446. hozzászólásra
Tehát Bakonyi betyár vagy!
Jól van.
Válasz #5444. hozzászólásra
Nem, kicsit messzebb, Bakonyalja: Tarjánpuszta
Válasz #5443. hozzászólásra
Úgy-úgy, ott is nyomja.
Válasz #5441. hozzászólásra
Igen D Sziget.
És te?
Szintén Szigetköz?
Az adagoló tetején van egy nagy csavar hörgőszeleppel, ott szokta kinyomni. Az üzemanyagpumpa miatt egy idő után felhígul gázolajjal.
Válasz #5440. hozzászólásra
Tápszivattyú az adagolóra van építve,és annak a lökőrúdjánál tud átszivárogni a hajtásházba a gázolaj.
50-60 óránként cserélem,de van,hogy hamarabb feltelik a ház és szivárogni kezd a betöltő nyílás zárócsavarján lévő szuszogón a létyó.
Válasz #5439. hozzászólásra
Mindegy,megpróbálom új tömítéssel, leengedett olajjal, aztán lesz ami lesz. Jancsika mondta, hogy földim vagy. Dunasziget ugye?
Válasz #5439. hozzászólásra
ezt én is csináltam és kb 2-3hét megint csepeget lehet hogy valami hajszálrepedés van valahol mármint az enyémnél
Válasz #5435. hozzászólásra
Vazze!
Én is Győrben veszem a holmit a kicsikéhez.
a cucc azért folyik,mert az adagoló kenőolaja felhigult gázolajjal.
Engedd le azt a trutyit,és tölts vissza 1dl tiszta motorolajat.