Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR412.88 FtUSD401.77 FtCHF438.98 FtGBP489 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Wendelke #25180. hozzászólásáraSzerintem a dekompresszor azért van rajta, mert az eredeti önindító még izzítással, dekompresszorral is éppen hogy túl van azon a ponton, hogy el tudja indítani.
Mindegy, hogy mi hajtja, a főtengelynek ugyan annyi fordulat kell az olajnyomás megjelenéséig. És mind ez hidegen. Ha elindult akkor kezd melegedni. Így az azonnali indítással a hidegen futást csökkented.
Az önindító szénkefe tönkreteszi a forgórészt is és a cseréjéhez olyan páka is kell amivel az állórész tekercs kivezetéséhez lehet forrasztani.
Az akkumulátornak sem kedvez se a tartós magas áram leadás, se indítás után a visszavétele.
A motor felújításnál egyébként vannak macerásabb hibák is.
Vegyél Mtz zét jobban jársz a t25 jó de a kasza már nem t25 méret vontatás 10 -20 mázsa Az irány váltó karja a fiatalabb gépeken van régieken az egy karon van
Válasz Alpesi #25182. hozzászólásáraSzia, át lehet alakítani két karosa utólag, van hozzá szett
Hátsó emelő kapacitás 500-550kg. Nem a karok nem bírják hanem a munkahenger tartó szakad le a hidraulika tartályról.
Szerintem többeknek van 165kasza, de majd megírják. Túlnyúlásával meg szállításkor lehet vele gond.
Nekem 160as 2x2 késes szárzúzó van, vitte, de az nem hosszú
Sziasztok.Gép vásárlás előtt állok és lenne pár kérdésem.Vannak olyan gépek amiben nincs irányváltó csak 1 váltókar az ilyen gépeket át lehet alakítani irányváltósra?Mennyire birja a 3 pont a hidraulika terhelést 165 kaszát hajtani illetve egy körbálát felbír emelni?Vannak trakik amin mtz hidraulika karok toldatok vannak a gyári ennyire rossz nembírja a terhelést?Pótkocsit milyen vonófejjel lehet vontatni?
Köszönöm a válaszokat.
Válasz Zoli1437 #25171. hozzászólásáraAz amit írsz jogos, kivéve a vége. Én úgy vagyok vele, hogy egyszerűbb az önindítóban kefét cserélni, mint a motort hamarabb szétbontani mint kéne. Persze nem azonnal jelentkezik a probléma, csak a sok kicsi sokra megy. Felteszem másoknál is, de nálam mindenképpen úgy indult a traki, hogy az olajnyomás csak egy kis idő múlva jelenik meg, mivel nincs a traktorban olajnyomást tartó szelep, és mint tudjuk, a hidegindítás, főleg olaj nélkül, nem nagyon kedvez a motornak. Nem véletlenül került rá a dekompresszor sem.
Szóval én ezért így indítom a trakit. De abban egyet értek veled, hogy mindenki úgy csinálja, ahogy jól esik neki.
Válasz Zoli1437 #25177. hozzászólásáraA napokban csináltattam, a családi autónkon is a bronzkefe volt a ludas semmi egyéb.A szerelés a tétel időben,pénzben.Egyébként mit dolgozol a géppel?
Válasz Mészi74 #25173. hozzászólásáraSzerintem a leggyengébb láncszem az önindító szénkeféje. Az meg használat arányosan kopik. Ezt bizonyítja az én esetem, meg hogy a szervizben helyből volt forgórész egy héttel előző rendelésből. Ez egy rutin hiba. Én ezt szeretném minél jobban kitolni.
Válasz Lipi #25174. hozzászólásáraPersze,igazad van jó konstrukció,főleg ha minőség-én ezt nem mondtam.Mindazonáltal kitartok a dekompresszor 2-3 másodperces használata mellett,de tegyen mindenki belátása szerint,nyilván az eredeti önindító esetében hangsúlyosabb a dolog.
Válasz Mészi74 #25173. hozzászólásáraPont ezek miatt kell az áttételes önindító! Nem buta emberek találták ki. Ha gyílkolná az akksit meg a fogas koszorút akkor nem alkalmaznák szinte az összes diesel motoron.
Válasz Zoli1437 #25171. hozzászólásáraNincs szó hosszú másodpercekig való tekertetésről,egyszerűen csak a kompresszió alatt lévő motort nehezebb lendületbe hozni,az önindítónak is és az akksinak is.Ja és a fogaskoszorú terheléséről még szót sem ejtettünk.
Válasz Wendelke #25169. hozzászólásáraAmíg tekertetsz több mint 200A terheli az akkumulátort meg az önindítót. Indulás után a generátor feszültség generátoros üzemmódban tölti vissza a hiányt. Az enyém 1s alatt elindul dekompresszor és izzítás nélkül télen nyáron. Az önindító 10+ év alatt koptatta el a bronzkefét úgy, hogy a réz hozzávezetés a forgórészt is tönkretette. Akkumulátort nem is tudom mikor cseréltem utoljára. Mindenki úgy csinálja ahogy akarja, de azért nekem furcsa, hogy valaki strapabíróbbnak gondol egy kis (eleve korlátozott üzemidejű) villanymotort, mint a dízelmotort amit indít.
Válasz Zoli1437 #25166. hozzászólásáraSzerintem meg hallgass Mészire, hidd el, hogy a jobb a motornak, meg az akksinak is, ha használod a dekompresszort. Sőt, én addig szoktam tekertetni, amíg elindul a nyomásmérő mutatója
Válasz Zoli1437 #25164. hozzászólásáraÉrtelek,de mégiscsak könnyebben megindítja a motort,ezzel kíméled,ill. egy kevés olajat is felnyom mielőtt beindul.
Válasz Zoli1437 #25161. hozzászólásáraSztem jól döntessz.A minőséget nehéz ránézésre megállapítani-ha van ilyen egyáltalán.Ha új akkor az fél siker.A dekompot azért használd ha lehet.Üdv. mészi.
Válasz Magister #25159. hozzászólásáraNekem JOBS van. Eddig bendix, forgórész, bronzkefe csere volt szükséges, de megfelelő hosszú üzemidő után. Most a legolcsóbb újat venném ami elérhető.
Válasz Magister #25159. hozzászólásáraSzép estét,sztem amennyit szánsz rá valamikor árultam ezeket,a Cseh volt az igazi,de aztán már jobb kínai,kevésbé jó kínai beszerzéstől függően,a HBR indiai.Már a végén mi sem láttunk bele,csak a visszajelzések alapján ajánlottunk.Szóval egy őszinte eladó sokat dobhat a dolgon .
Sziasztok.
Újdonsült T-25A tulaj vagyok
A trakit műszaki nélkül vettem,és vinném műszakiztatni.
A műszakiztató helyen a főnök azt mondta ha vontatás be van írva (nekem átmenő fékes 4000kg os) Akkor kell lenni rajta vontatási pontnak.
Én kaptam hozzá egy gyári hashúzót, (külön, leszerelve) És gondolom ez a hivatalos vonófeje?
Hova kell ezt fel szerelni ? mert ahány képet néztem annyi féle képen van megoldva
Ha valaki dobna egy fotót róla mi a hivatalos szerelési pontja a hashúzónak , azt meg köszönném szépen
Helló. Az lenne a kérdésem hozzátok ,hogy a kartercsövön elkezdet nagyon füstölni a gép de az olaj szintem meg fogy,az olaj szűröm papir filteres.Ha valaki tud valami jó megoldást kérem irjon.
tud valaki javasolni T25-be passzoló rugós ülést.
Habi oldalán több fajta van és nem tudom melyik lenne jó bele. A felfogatás átalakítása nem gond csak a méretei miatt lenne jó tudni melyiket érdemes választani.
Így elsőre ezeket találtam:
Ez egy egyszerű változatnak tűnik ugyan ez van háttámla dőlés állítással is:
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/8942/Vezetoules_kartam_nelkul_fix_hattamla_dolesszoggel.html
Ez egy komolyabbnak tűnik, lehet hasznos a háttámla oldaltartása:
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/32470/Vezetoules_485_570_mm_allithato_hattamla_dolessel.html
Esetleg ilyen kagylós ülés:
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/32474/Vezetoules_kartam_nelkul_490_mm.html
Van valakinek tapasztalata ezekkel az ülésekkel kapcsolatban, melyik vált be T25-be?
Válasz milianmiluka #25124. hozzászólásáraHali a traki jobb oldalán a hidraulika vezértömb alján van eggy anya amit ha meglazítasz,síma csavarhúzóval egy fordulatot tekerj befele és próba,amikor jó meghúzod és kész.
Tisztelt Fórumtagok és Szakértők!
Egy T30-as vásárlása került képbe előttem,de én magam teljesen amatőr vagyok traktor ügyben.
Főként gyepi munkákra lenne igénybe véve a gép.
A kérésem:Segítséget kérnék-nem ingyen-,hogy egy Bács megyei gépet szeretnék megnézetni valakivel,aki hozzáértő személy.Köszönöm!
25336 hozzászólás
Válasz Alpesi #25182. hozzászólásáraA hidraulikájára gyárilag 400kg-ot írnak. A munkahenger tartó a gyenge pont. Csere most majdnem 250e Ft.
Válasz Wendelke #25180. hozzászólásáraSzerintem a dekompresszor azért van rajta, mert az eredeti önindító még izzítással, dekompresszorral is éppen hogy túl van azon a ponton, hogy el tudja indítani.
Mindegy, hogy mi hajtja, a főtengelynek ugyan annyi fordulat kell az olajnyomás megjelenéséig. És mind ez hidegen. Ha elindult akkor kezd melegedni. Így az azonnali indítással a hidegen futást csökkented.
Az önindító szénkefe tönkreteszi a forgórészt is és a cseréjéhez olyan páka is kell amivel az állórész tekercs kivezetéséhez lehet forrasztani.
Az akkumulátornak sem kedvez se a tartós magas áram leadás, se indítás után a visszavétele.
A motor felújításnál egyébként vannak macerásabb hibák is.
Vegyél Mtz zét jobban jársz a t25 jó de a kasza már nem t25 méret vontatás 10 -20 mázsa Az irány váltó karja a fiatalabb gépeken van régieken az egy karon van
Válasz Alpesi #25182. hozzászólásáraSzia, át lehet alakítani két karosa utólag, van hozzá szett
Hátsó emelő kapacitás 500-550kg. Nem a karok nem bírják hanem a munkahenger tartó szakad le a hidraulika tartályról.
Szerintem többeknek van 165kasza, de majd megírják. Túlnyúlásával meg szállításkor lehet vele gond.
Nekem 160as 2x2 késes szárzúzó van, vitte, de az nem hosszú
Sziasztok.Gép vásárlás előtt állok és lenne pár kérdésem.Vannak olyan gépek amiben nincs irányváltó csak 1 váltókar az ilyen gépeket át lehet alakítani irányváltósra?Mennyire birja a 3 pont a hidraulika terhelést 165 kaszát hajtani illetve egy körbálát felbír emelni?Vannak trakik amin mtz hidraulika karok toldatok vannak a gyári ennyire rossz nembírja a terhelést?Pótkocsit milyen vonófejjel lehet vontatni?
Köszönöm a válaszokat.
Sziasztok! Első felnire még a 7,5-es gumit fel lehet tenni, vagy az már csálén állna rajta?
Válasz Zoli1437 #25171. hozzászólásáraAz amit írsz jogos, kivéve a vége. Én úgy vagyok vele, hogy egyszerűbb az önindítóban kefét cserélni, mint a motort hamarabb szétbontani mint kéne. Persze nem azonnal jelentkezik a probléma, csak a sok kicsi sokra megy. Felteszem másoknál is, de nálam mindenképpen úgy indult a traki, hogy az olajnyomás csak egy kis idő múlva jelenik meg, mivel nincs a traktorban olajnyomást tartó szelep, és mint tudjuk, a hidegindítás, főleg olaj nélkül, nem nagyon kedvez a motornak. Nem véletlenül került rá a dekompresszor sem.
Szóval én ezért így indítom a trakit. De abban egyet értek veled, hogy mindenki úgy csinálja, ahogy jól esik neki.
Válasz Mészi74 #25178. hozzászólásáraMindent.
Válasz Zoli1437 #25177. hozzászólásáraA napokban csináltattam, a családi autónkon is a bronzkefe volt a ludas semmi egyéb.A szerelés a tétel időben,pénzben.Egyébként mit dolgozol a géppel?
Válasz Zoli1437 #25176. hozzászólásáraszénkefe helyett bronzkefe
Válasz Mészi74 #25173. hozzászólásáraSzerintem a leggyengébb láncszem az önindító szénkeféje. Az meg használat arányosan kopik. Ezt bizonyítja az én esetem, meg hogy a szervizben helyből volt forgórész egy héttel előző rendelésből. Ez egy rutin hiba. Én ezt szeretném minél jobban kitolni.
Válasz Lipi #25174. hozzászólásáraPersze,igazad van jó konstrukció,főleg ha minőség-én ezt nem mondtam.Mindazonáltal kitartok a dekompresszor 2-3 másodperces használata mellett,de tegyen mindenki belátása szerint,nyilván az eredeti önindító esetében hangsúlyosabb a dolog.
Válasz Mészi74 #25173. hozzászólásáraPont ezek miatt kell az áttételes önindító! Nem buta emberek találták ki. Ha gyílkolná az akksit meg a fogas koszorút akkor nem alkalmaznák szinte az összes diesel motoron.
Válasz Zoli1437 #25171. hozzászólásáraNincs szó hosszú másodpercekig való tekertetésről,egyszerűen csak a kompresszió alatt lévő motort nehezebb lendületbe hozni,az önindítónak is és az akksinak is.Ja és a fogaskoszorú terheléséről még szót sem ejtettünk.
Jól beszélsz!!! Válasz Zoli1437 #25171. hozzászólására
Válasz Wendelke #25169. hozzászólásáraAmíg tekertetsz több mint 200A terheli az akkumulátort meg az önindítót. Indulás után a generátor feszültség generátoros üzemmódban tölti vissza a hiányt. Az enyém 1s alatt elindul dekompresszor és izzítás nélkül télen nyáron. Az önindító 10+ év alatt koptatta el a bronzkefét úgy, hogy a réz hozzávezetés a forgórészt is tönkretette. Akkumulátort nem is tudom mikor cseréltem utoljára. Mindenki úgy csinálja ahogy akarja, de azért nekem furcsa, hogy valaki strapabíróbbnak gondol egy kis (eleve korlátozott üzemidejű) villanymotort, mint a dízelmotort amit indít.
Én még nyáron is használom a dekompreszort sőt minden inditásnál is kiméli az öninditótt
Válasz Zoli1437 #25166. hozzászólásáraSzerintem meg hallgass Mészire, hidd el, hogy a jobb a motornak, meg az akksinak is, ha használod a dekompresszort. Sőt, én addig szoktam tekertetni, amíg elindul a nyomásmérő mutatója
Üdv. 22.5 kw. T25 motor nincs valakinek eladó? Köszi
Válasz t25bandit #24740. hozzászólásáraÜdv.megvan még a motor? Köszönöm.
Válasz Mészi74 #25165. hozzászólásáraAz önindítót, akkumulátort, generátort viszont jobban terheli.
Válasz Zoli1437 #25164. hozzászólásáraÉrtelek,de mégiscsak könnyebben megindítja a motort,ezzel kíméled,ill. egy kevés olajat is felnyom mielőtt beindul.
Válasz Mészi74 #25162. hozzászólásáraMióta ez van kisebb aksival azonnal indul. Azóta nem kell tekertetni. Nincs szükség a dekompra.
Válasz Zoli1437 #25161. hozzászólásáraJa bocs,szóval egyetértek Zoli1437-tel
Válasz Zoli1437 #25161. hozzászólásáraSztem jól döntessz.A minőséget nehéz ránézésre megállapítani-ha van ilyen egyáltalán.Ha új akkor az fél siker.A dekompot azért használd ha lehet.Üdv. mészi.
Válasz Magister #25159. hozzászólásáraNekem JOBS van. Eddig bendix, forgórész, bronzkefe csere volt szükséges, de megfelelő hosszú üzemidő után. Most a legolcsóbb újat venném ami elérhető.
Válasz Magister #25159. hozzászólásáraSzép estét,sztem amennyit szánsz rá valamikor árultam ezeket,a Cseh volt az igazi,de aztán már jobb kínai,kevésbé jó kínai beszerzéstől függően,a HBR indiai.Már a végén mi sem láttunk bele,csak a visszajelzések alapján ajánlottunk.Szóval egy őszinte eladó sokat dobhat a dolgon .
Értem, de új, felújított, HBR, cseh, ...kínai??
KW???
Válasz Magister #25157. hozzászólásárahttps://webaruhaz.habi.hu/termekek/14799/MTZ_Onindito_atteteles_12v.html
Ha megnézed ugyan az mint az MTZ . Ami azt elindítja, annak a T-25 sem jelenthet problémát.
Ha, új típust vennétek akkor milyen teljesítményű a legjobb?
Válasz Magister #25154. hozzászólásáraMost nézem a habi oldalát és a többit, jól elszaladtak az árak ezeknél
Válasz Magister #25154. hozzászólásáraSzerintem mindegyik jobb mint az eredeti. Annyival, hogy ha akkor tudom, már új korában lecseréltem volna.
Sziasztok!
Megadta magát az eredeti önindítóm, kefetartót keresek hozzá.
Esetleg melyik fajta áttételes önindítót érdemes beszerezni??
Válasz Wendelke #25152. hozzászólásáraTalán így
Válasz pimpa03 #25150. hozzászólásáraRemélem megfelelőképpen nagyítható, gyári könyvből.
[Hashúzó]
Válasz Gepi #25149. hozzászólásáraHézagolások jók a fogaskerekek maradtak a régiek
Sziasztok.
Újdonsült T-25A tulaj vagyok
A trakit műszaki nélkül vettem,és vinném műszakiztatni.
A műszakiztató helyen a főnök azt mondta ha vontatás be van írva (nekem átmenő fékes 4000kg os) Akkor kell lenni rajta vontatási pontnak.
Én kaptam hozzá egy gyári hashúzót, (külön, leszerelve) És gondolom ez a hivatalos vonófeje?
Hova kell ezt fel szerelni ? mert ahány képet néztem annyi féle képen van megoldva
Ha valaki dobna egy fotót róla mi a hivatalos szerelési pontja a hashúzónak , azt meg köszönném szépen
Válasz Tupek #25148. hozzászólásáraHézagolások jók? Fogaskereket is cseréltél?
Helló! T25 váltó felújítás után morog a váltó mi lehet a hiba? Csapágyak ujjak. kúpos nyelestengely is cserélve lett
Sziasztok!
Szerintetek mitől lehet, hogy gázadáskor csattogó hangot ad a motor...
Porlasztók újak, szelepek beállítva,előtöltés jó helyen...
Válasz kisruci #25145. hozzászólásáraLehet leragadt vagy eltört gyűrű
Helló. Az lenne a kérdésem hozzátok ,hogy a kartercsövön elkezdet nagyon füstölni a gép de az olaj szintem meg fogy,az olaj szűröm papir filteres.Ha valaki tud valami jó megoldást kérem irjon.
Válasz dritta87 #25143. hozzászólásáraHello!
Nekem az első van a traktorban már 8 éve. Szerintem elég ez bele.
Sziasztok,
tud valaki javasolni T25-be passzoló rugós ülést.
Habi oldalán több fajta van és nem tudom melyik lenne jó bele. A felfogatás átalakítása nem gond csak a méretei miatt lenne jó tudni melyiket érdemes választani.
Így elsőre ezeket találtam:
Ez egy egyszerű változatnak tűnik ugyan ez van háttámla dőlés állítással is:
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/8942/Vezetoules_kartam_nelkul_fix_hattamla_dolesszoggel.html
Ez egy komolyabbnak tűnik, lehet hasznos a háttámla oldaltartása:
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/32470/Vezetoules_485_570_mm_allithato_hattamla_dolessel.html
Esetleg ilyen kagylós ülés:
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/32474/Vezetoules_kartam_nelkul_490_mm.html
Van valakinek tapasztalata ezekkel az ülésekkel kapcsolatban, melyik vált be T25-be?
Köszönöm a válaszokat.
Válasz Bándegúz #25139. hozzászólásáraHa amatőr vagy akkor egy nyugati vagy Mtz vegyél lehetöleg újat és a szervizesek segitenek
Tegyél váltó olajat a hidralikába és midjár jobb a sürű olaj Lehet anyomásal kisérletezni
Válasz milianmiluka #25124. hozzászólásáraHali a traki jobb oldalán a hidraulika vezértömb alján van eggy anya amit ha meglazítasz,síma csavarhúzóval egy fordulatot tekerj befele és próba,amikor jó meghúzod és kész.
Tisztelt Fórumtagok és Szakértők!
Egy T30-as vásárlása került képbe előttem,de én magam teljesen amatőr vagyok traktor ügyben.
Főként gyepi munkákra lenne igénybe véve a gép.
A kérésem:Segítséget kérnék-nem ingyen-,hogy egy Bács megyei gépet szeretnék megnézetni valakivel,aki hozzáértő személy.Köszönöm!
Válasz Gepi #25137. hozzászólásáraKéket, csak az volt nekik.
Válasz Wendelke #25136. hozzászólásáraMelyiket sikerült beszerezni a kék vagy a fekete szimeringet?