Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD389.56 FtCHF429.55 FtGBP485.67 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Srácok olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy a vlagyi hátsó kerekeire tett-e már valaki súlyt? Ha tett, hogy oldotta meg, minek a súlyát tette rá? Vagy nem tudom azt se, hogy bírná-e a traki? Sokat dolgozok homokon vele, kevés az önsúlya és hamar elkezd ficánkolni, hátha ez valamicskét javítana a tapadáson.
Válasz #5186. hozzászólásra
Az üzemanyagtank tetején a visszatérő gumi résolajcsövet "törd meg",és járasd meg a mocit.
Ha megszűnik a probléma,akkor a gázolajszűrő,vagy szűrők vannak eldugulva.
Hello!
Lenne egy kérdésem.
Amikor beindítom a trakit akkor 10-15 másodpercig jár a motor utána hirtelen elengedi a gázt magátol és leáll.
Ezután már nehéz beindítani.
Mi lehet ennek az oka, vagy mit kell rajta állítani, hogy ez megszűnjön.
Válasz #5173. hozzászólásra
Cső Ati.
Emeld meg a traki elejét annyira,hogy ne legyen súj a hidon.
Ebben a helyzetben egyszerű az állítás.
A "zöldel" jelölt csapot 1db csavar rögzíti.
Ha azt kitekered,a csapot kitudod húzni.
A tengelyen van több furat,ezek valamelyikébe tedd majd vissza a csapot,amint elérted az ideális nyomtávot.
Remélem vili amit irka-firkáltam.
Nyomtávot szeretnék!De azt,hogy lehet kivenni meg van belül vezető a tengelyen?Hátsó kerekeket kiforgattam,hogy szélesebb legyen.Azért akarnám az elejét széthúzni mert az első kerekek belső fele bélyebb van mint a hátsó és igy nem 1 nyomtávba mennek.
Válasz #5169. hozzászólásra
Cső Atti.
Amit zöldel jelöltél,az 1 rögzítő csap.
A csötengelyen lévő furatba ül bele.
Ha nyomtávot szeretnél állítani ezt is ki kell venned.
Sziasztok!
Hogyan lehet széthúzni az első kerekeket?Gondolom az a három csavart fel kell lazitani amit kék nyilal jelöltem be a képen.De mi az amit zöldel bekarikáztam.Ezzel mit kell csinálni?
Legalább akkora pancser mint én..Kihúztam a váltóból az egyik tengelyt /a difi felőlit/ és belepotyogott minden a váltóba..Mondjuk a fogaskerekeket tudom hol voltak,csak a hézagolókkal lesz gondom..8dbot találtam..Most törhetem a fejem..Bár nem akartam kihúzni ennyire csak finoman minden sorba lerakni de annyira megindult hogy leesett minden..
tudod ez dupla kuplungos és az egyik az a tlt-t meg a mászó fokozatot működteti
na most annak a kinyomó csapágyának egyátalán nem volt hézag adva... ezt belőttem.
akkor a rendes kuplungnál meg a három kiemelő villa az mind másképp állt, teljesen félre volt a kinyomógyűrű.
szépen összelőttem 3 mm-re és most működik. remélem nem ment tönkre benne semmi emiatt
bár meglehet...hogy nemsoká mégiscsak szét kell szednem
Csákány...
Kitörött egy fogaskerékből egy fog..Ez cum..Szét kellett az egész váltót borítani...Most volt szegény trakinak a bontása először..Ez látszott..
Igen!Nekem hátul 1 pólusú izzók voltak.És most már átcseréltem 2 pólusúra és tökéletessen működig.Nem gyullad most már ki a helyzetjelző elöl.Segitséget köszi mindenkinek!
Válasz #5160. hozzászólásra
Cső Ati.
Az avataron lévő gép a tiéd?
Ugyan ilyen lámpatest van hátul is mint elöl,persze piros sárga búrával?
Ha igen,akkor a féklámpa és a hátsó világítás 1db két pólusú izzóval van megoldva.
Az eggyik izzószál 5W-os,ez a világításé,a másik 21W-os ez pedig a féklámpáé.
Hali B Peti.
Válasz #5133. hozzászólásra
Cső Jancsi.
1370 tényleg nem sok....szerintem ez még belefér a gariba.
Csörögj rá Kátyára jöjjenek azok a "szagemberek".
Azok a vasat,te meg Kátyuskát szervizeled...nem lenne jobb így?
No ezért gyanus hogy nem emel ki..Na lesd meg holnap aztán elmeséled este mi a pálya..Most tépek aludni..Ki kell pihennem magam a holnapi nagyszervízhez.../úúútálok szerelni/
Hát hogy van az a három kemelőkar.Meg a nyomcsapágy..Ott menni a hézag..Bár ott ahogy fogy a tárcsa egyre kisebb hézag szokott lenni..2-3mili hézagot csinálj egyformán mind a három karon..De a kuplungrudazaton is tudsz állítani..
de nem csúszik meg mert amikor fölengedem a kuplungot akkor megy a gép rendesen és a zaj is megszünik...
csak akkor adja a hangot amikor ki van nyomva és fölpörgetem a trakit...
de akkor kicsit viszi is előre...
Ezen nincs rugó..Legalábbis én még olyat nem vettem..5ezer körül van egy másik tárcsa..Megéri ferodoloztatni???Ha szar a tárcsád terhelés alatt szokott megcsúszni..Ezt nem vetted észre???
aszt mondod ott lehet a hiba??
mert attól tartok valami nagyobb gáz van...
most félre is löktem a trakit mert még lelki erőt kell gyűjtenem hogy belebújjak...
25336 hozzászólás
Üdvözlök mindenkit!
Srácok olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy a vlagyi hátsó kerekeire tett-e már valaki súlyt? Ha tett, hogy oldotta meg, minek a súlyát tette rá? Vagy nem tudom azt se, hogy bírná-e a traki? Sokat dolgozok homokon vele, kevés az önsúlya és hamar elkezd ficánkolni, hátha ez valamicskét javítana a tapadáson.
Köszi nektek előre is!
Válasz #5186. hozzászólásra
Az üzemanyagtank tetején a visszatérő gumi résolajcsövet "törd meg",és járasd meg a mocit.
Ha megszűnik a probléma,akkor a gázolajszűrő,vagy szűrők vannak eldugulva.
Válasz #5176. hozzászólásra
Már volt az adagoló porlasztóval együtt rendberakva.
Úgy gondolom, hogy lehet az AC tápszivattyú elejti a nyomást.
Válasz #5182. hozzászólásra
Köszi a képet!
Ma a változatosság kedvéért úgy beakadt a mászó fokozat, h. nem bírtam kivenni. Úgyh. hnp kis szerelés elébe nézek.
Hali ! Működésképtelen, papírokkal rendelkező T25öst keresek . Tudna valaki segíteni ??
Válasz #5181. hozzászólásra
Elküldtem Atti,remélem kitudod hámozni.
Válasz #5180. hozzászólásra
d.ati@citromail.hu
Válasz #5179. hozzászólásra
Dodj 1 mail címet és már küldöm is.
Válasz #5178. hozzászólásra
Nem birom kinagyitani a képet!
Válasz #5177. hozzászólásra
Cső Ati.
Az alkatrészkatalógusból másoltam 1 robbantott ábrás képet.
Ezen én úgy nézem 3 állítási lehetőség van a trakin.
Válasz #5174. hozzászólásra
Köszi szépen!És kb hány centi távolságokra vannak a furatok egymástol?
Válasz #5175. hozzászólásra
Szia..Te ne állítgass semmit..Fel kell rakni egy padra az adagolód..
Hello!
Lenne egy kérdésem.
Amikor beindítom a trakit akkor 10-15 másodpercig jár a motor utána hirtelen elengedi a gázt magátol és leáll.
Ezután már nehéz beindítani.
Mi lehet ennek az oka, vagy mit kell rajta állítani, hogy ez megszűnjön.
Válasz #5173. hozzászólásra
Cső Ati.
Emeld meg a traki elejét annyira,hogy ne legyen súj a hidon.
Ebben a helyzetben egyszerű az állítás.
A "zöldel" jelölt csapot 1db csavar rögzíti.
Ha azt kitekered,a csapot kitudod húzni.
A tengelyen van több furat,ezek valamelyikébe tedd majd vissza a csapot,amint elérted az ideális nyomtávot.
Remélem vili amit irka-firkáltam.
Válasz #5172. hozzászólásra
Nyomtávot szeretnék!De azt,hogy lehet kivenni meg van belül vezető a tengelyen?Hátsó kerekeket kiforgattam,hogy szélesebb legyen.Azért akarnám az elejét széthúzni mert az első kerekek belső fele bélyebb van mint a hátsó és igy nem 1 nyomtávba mennek.
Válasz #5169. hozzászólásra
Cső Atti.
Amit zöldel jelöltél,az 1 rögzítő csap.
A csötengelyen lévő furatba ül bele.
Ha nyomtávot szeretnél állítani ezt is ki kell venned.
Válasz #5170. hozzászólásra
A portál nem engedi, már tegnap is ilyen volt!
Na majd tálán most ki lehet nagyitani a képet!
Sziasztok!
Hogyan lehet széthúzni az első kerekeket?Gondolom az a három csavart fel kell lazitani amit kék nyilal jelöltem be a képen.De mi az amit zöldel bekarikáztam.Ezzel mit kell csinálni?
Válasz #5167. hozzászólásra
Csá!!!De!!!A váltóba voltak!!!
Válasz #5166. hozzászólásra
Hahó Jancsika na sikerült kideríteni hogy hová valók a hézagolók?
Válasz #5164. hozzászólásra
Legalább akkora pancser mint én..Kihúztam a váltóból az egyik tengelyt /a difi felőlit/ és belepotyogott minden a váltóba..Mondjuk a fogaskerekeket tudom hol voltak,csak a hézagolókkal lesz gondom..8dbot találtam..Most törhetem a fejem..Bár nem akartam kihúzni ennyire csak finoman minden sorba lerakni de annyira megindult hogy leesett minden..
tudod ez dupla kuplungos és az egyik az a tlt-t meg a mászó fokozatot működteti
na most annak a kinyomó csapágyának egyátalán nem volt hézag adva... ezt belőttem.
akkor a rendes kuplungnál meg a három kiemelő villa az mind másképp állt, teljesen félre volt a kinyomógyűrű.
szépen összelőttem 3 mm-re és most működik. remélem nem ment tönkre benne semmi emiatt
bár meglehet...hogy nemsoká mégiscsak szét kell szednem
Válasz #5163. hozzászólásra
Hali Jancsika!
na talán sikerült összelőnöm a kuplungot
de voltak problémák az előző szerelővel
az egy igazi pancser volt
Válasz #5159. hozzászólásra
Csákány...
Kitörött egy fogaskerékből egy fog..Ez cum..Szét kellett az egész váltót borítani...Most volt szegény trakinak a bontása először..Ez látszott..
Válasz #5161. hozzászólásra
Igen!Nekem hátul 1 pólusú izzók voltak.És most már átcseréltem 2 pólusúra és tökéletessen működig.Nem gyullad most már ki a helyzetjelző elöl.Segitséget köszi mindenkinek!
Válasz #5160. hozzászólásra
Cső Ati.
Az avataron lévő gép a tiéd?
Ugyan ilyen lámpatest van hátul is mint elöl,persze piros sárga búrával?
Ha igen,akkor a féklámpa és a hátsó világítás 1db két pólusú izzóval van megoldva.
Az eggyik izzószál 5W-os,ez a világításé,a másik 21W-os ez pedig a féklámpáé.
Hali B Peti.
Válasz #5146. hozzászólásra
Nekem 12V/21W égő van hátul.Ez akkor nem jó?
Válasz #5133. hozzászólásra
Cső Jancsi.
1370 tényleg nem sok....szerintem ez még belefér a gariba.
Csörögj rá Kátyára jöjjenek azok a "szagemberek".
Azok a vasat,te meg Kátyuskát szervizeled...nem lenne jobb így?
Válasz #5157. hozzászólásra
oksa belekukkantok
de már csak az a rejtély h azt a csúnya hangot miért adja ki magából
jócakát...
Válasz #5156. hozzászólásra
No ezért gyanus hogy nem emel ki..Na lesd meg holnap aztán elmeséled este mi a pálya..Most tépek aludni..Ki kell pihennem magam a holnapi nagyszervízhez.../úúútálok szerelni/
Válasz #5155. hozzászólásra
de akkor igen
Válasz #5154. hozzászólásra
És ha benyomod a kuplungot és nagy gáz mellett váltasz akkor sem recseg???
Válasz #5152. hozzászólásra
nekem gyanús hogy ebből széthúzás lesz
mert ha nem emel ki akkor recsegne a váltó..de nem recseg
nem is csúszik...
hát nem tudom...
Válasz #5151. hozzászólásra
No ezt nézd meg egyenlőre...A kuplungtárcsáddal lehet nincs is baj..
Válasz #5151. hozzászólásra
Hát hogy van az a három kemelőkar.Meg a nyomcsapágy..Ott menni a hézag..Bár ott ahogy fogy a tárcsa egyre kisebb hézag szokott lenni..2-3mili hézagot csinálj egyformán mind a három karon..De a kuplungrudazaton is tudsz állítani..
Válasz #5150. hozzászólásra
van persze.. van ablak.. de ott mit lesőzzek???
nekem ott semmi érdekeset nem mutat mert én nem értek hozzá...
mit nézzek ott?
Válasz #5148. hozzászólásra
Akkor bakker nem emel ki rendesen..Nem nagy a hézag a kiemelőkarok és a nyomcsapágy közt???Néz má be azon a kis ablakon ha van olan a T-30ason..
Válasz #5147. hozzászólásra
ha csak 5 pénz akkor nem csináltatom...
Válasz #5144. hozzászólásra
de nem csúszik meg mert amikor fölengedem a kuplungot akkor megy a gép rendesen és a zaj is megszünik...
csak akkor adja a hangot amikor ki van nyomva és fölpörgetem a trakit...
de akkor kicsit viszi is előre...
Válasz #5145. hozzászólásra
Ezen nincs rugó..Legalábbis én még olyat nem vettem..5ezer körül van egy másik tárcsa..Megéri ferodoloztatni???Ha szar a tárcsád terhelés alatt szokott megcsúszni..Ezt nem vetted észre???
Válasz #5138. hozzászólásra
Milyen hátsólámpád van?Valószínű,hogy egypólusu égö van a kétpolusu helyett.21/5w.
Válasz #5143. hozzászólásra
fel ferrodoloztatom ha csak a rugók és a szögecsek nincsenek még kiverődve rajta...
Válasz #5142. hozzászólásra
Várjá csak a kumplung normális be van állítva???
Válasz #5142. hozzászólásra
Mit csináltatsz a tárcsán???Azért ad az olyan hangot szerintem mert csúszik...
Válasz #5140. hozzászólásra
hát remélem nincs nagyobb baja
ha csak az akkor gyorsba megcsináltatom a tárcsát...
bár nekem fura hogy ilyen hangot ad...
Válasz #5138. hozzászólásra
Hát ez ilen..Keresni kell sajna...Előbb utóbb meglesz..
Válasz #5139. hozzászólásra
szerintem ott....Hát nekem is össze kell szednem magam hogy széjjelkapjam a váltót..De sajna muszáj..
Válasz #5137. hozzászólásra
aszt mondod ott lehet a hiba??
mert attól tartok valami nagyobb gáz van...
most félre is löktem a trakit mert még lelki erőt kell gyűjtenem hogy belebújjak...