Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR411.69 FtUSD399.52 FtCHF438.21 FtGBP488.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A T25-trakim nem hajlandó, csak diffizárral menni. A sebességeket veszi, a kuplung működik, semmilyen zajt vagy rossz hangot nem ad.Csak terepben és folyamatos diffizárral van hajtásom. Kérem aki tud segítsen hol keressem a hibát. Előre is köszönöm Péter
Válasz vidimazsi #23280. hozzászólásáraHa jól emlékszem az alu házasok olyan 15 Le-ig jók, szóval annak elégnek kell lennie, ha nem valami batár nagy szalagfűrészt akarsz használni.
Az áttételt meg ki kell számolni a szalagsebességhez. Szerintem olyan 1300-1500-s motorfordulatot érdemes megcélozni. A kardán max fordulaton forog 540 felett kicsivel.
Gondolom ékszíjhajtás is lesz az áttételben, mert még azzal tudod kisakkozni, hogy az 1:1-s, vagy az 1:1.9-et vegyed meg. Ha valamit nem jól mondtam, majd kijavít az aki használ a trakira szalagfűrészt.
Sziasztok T25 -ös kistraktorhoz szeretnék szallagfűrészt át alakítani a fűrász már megvan de áramos, ezt szeretném a ksitraktor után. Milyen szöghajtást válasszak 1:1 vagy 1:1.9 ? Néztem aluminium házast az bírná a gyürődést?
Válasz Gerimur #23266. hozzászólásáraA generátor mögött a nyomáshatárolót szét is szedted vagy csak tekertél rajta?
Abban is lehet kosz, vagy bármi egyéb. Volt már ilyen és hasonlóan viselkedett. Szimering rugó darabokat gyűjtött be.
A váltón csak egy szimmering csere volt mert,a nyelestengely seegergyőrűje beleállt és a harongon lévő furaton folyt az olaj. Az óra szerint 1673üó van bent.A váltó nem recseg a motor is tökéletesen működik.De, majd talán kiderül valami olajcserekor.
Válasz Gerimur #23262. hozzászólásáraÚj olajal 1Bar al több lesz a nyomás,egy darabig. Ha szét is szeded szerintem nem fogsz találni semmi hibát . /ne legyen igazam / . Mennyi Üó van a gépben ? Bár azt úgysem tudod,mert nem az 1 tulaja vagy.De sokan még azok sem tudják,mert sokáig áll az óra, sok gépben. Ha jól emlékszem már a váltót is javítottátok.Ment az már elég sokat. Szerintem már csak ennyit tud .Ezzel az adattal is még sokáig elmehet.Nem szükséges a működéshez a magas érték . Amelyik technikában csak ellenőrző lámpa van.
Az olajnyomásom reggeli indításnál 1bar-ral kevesebbet mutatott mint szokott.Eddig hidegen 4bar volt,melegen pedig 2.8-3bar.Most pedig hidegen 3, melegen 1,6-1.8-at mutat.{az óra jó}.A nyomáscsökkentőn tekertem 4 menetet.Így mutat hidegen 4,melegen 1.8-bart.Most cserélek olajat, de leakarom venni az olajteknőt is.Megszeretném nézni az olajszűrőt,olajszivattyút,olajcsövet{nincs-e eltömődve,nem-e lyukas, centrifugálszűrőt kitakarítani stb}.A centrifugálszűrőt évente olajcserekor szétszoktam szedni,elmosni,kifúvatni.Ha nem találok semmi problémát gyanakodhatok az olajszivattyúra vagy a centrifugálszűrő gumigyűrűire?Bár azt is évente cserélni szoktam.
Hát én azért Gerimur helyében azért odacsapkodtam volna az asztalra, másrészt meg a sokadik cserebere helyett, el tudja nézni az ember, ha szivárog az olaj.
Válasz Wendelke #23257. hozzászólásáraEz így ebben a formában nem igaz mert kapcsolatban vannak mindenki tőlük rendel.
Nagy itt a csend márkatársak Ne mondjuk ki hangosan de a habi hiába rendelsz a traktor-ker-től ők is habis alkatrészekkel dolgoznak vagy más cég mindig találkozni "hbr" névvel
Én is ugyan így jártam,nekem is már a harmadik orbitom van.Kettőt visszavittem a boltba mert,garanciális időn belül folyt belőle az olaj.Ők elküldték és
kb:1 hét múlva visszaküldték,hogy ezeket a szivattyút nem ők gyártották mert, nincs bennt a jelük!Mehetek a "sóhivatalba".Vettem bele egy nagyobb bár-osat, de ez is már könnyezik.
Az enyém gyári megoldás.
Válasz ND #23241. hozzászólására 70cm körül van az átmérője de mai nap megmérem neked,az biztos hogy a ventilátor megfogja rendesen,azért lesz eladó mert tervbe van egy új permetező vásárlása,malupe agro 1100 axi,mert már ezen elzárható szórófejek vannak,meg az új csak új csak 1.5millió nem kevés érte.
Válasz Istvánka 30 #23240. hozzászólásáraKb mekkora a ventilátor rajta? Én sem a kiló v litertől tartok, mert azt elhúzza, hanem h a ventillátortól a rúdra sz@rik a ménes.
Miért kerül eladó sorba?
25336 hozzászólás
Válasz jozsefsnf #23270. hozzászólásáraMár eladtam mindkettőt.
Válasz szekelyhidi.p #23288. hozzászólásáraNem kell csak a padlolemezeket dobdki
Válasz Gepi #23287. hozzászólásáraKöszi az infót. Ehhez le kell venni a fülkét?
Válasz szekelyhidi.p #23284. hozzászólásáraLe kell venni a váltó fedelet és belenézni.
Válasz dávidka234567 #23285. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz szekelyhidi.p #23284. hozzászólásáraDifiházba a bolygó kerekek össze szakadtak
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A T25-trakim nem hajlandó, csak diffizárral menni. A sebességeket veszi, a kuplung működik, semmilyen zajt vagy rossz hangot nem ad.Csak terepben és folyamatos diffizárral van hajtásom. Kérem aki tud segítsen hol keressem a hibát. Előre is köszönöm Péter
Válasz Wendelke #23282. hozzászólásáraA kardán max motorfordulaton forog 540 felett kicsivel.
Válasz vidimazsi #23280. hozzászólásáraHa jól emlékszem az alu házasok olyan 15 Le-ig jók, szóval annak elégnek kell lennie, ha nem valami batár nagy szalagfűrészt akarsz használni.
Az áttételt meg ki kell számolni a szalagsebességhez. Szerintem olyan 1300-1500-s motorfordulatot érdemes megcélozni. A kardán max fordulaton forog 540 felett kicsivel.
Gondolom ékszíjhajtás is lesz az áttételben, mert még azzal tudod kisakkozni, hogy az 1:1-s, vagy az 1:1.9-et vegyed meg. Ha valamit nem jól mondtam, majd kijavít az aki használ a trakira szalagfűrészt.
Válasz 88ramiro #23271. hozzászólásáraMég több fékerő
Sziasztok T25 -ös kistraktorhoz szeretnék szallagfűrészt át alakítani a fűrász már megvan de áramos, ezt szeretném a ksitraktor után. Milyen szöghajtást válasszak 1:1 vagy 1:1.9 ? Néztem aluminium házast az bírná a gyürődést?
Válasz 88ramiro #23277. hozzászólásáraA hatékonysága szerintem is bőven jó, ahogy azt az előttem szóló írta, a beállítása viszont más kérdés.
A két oldal "tökéletes" összehangolása nekem is még vissza van, már ha egyáltalán tökéletesen össze lehet hangolni.
Válasz 88ramiro #23277. hozzászólásáraHa, noormálisan működik a szalagfék akkor az tökéletesen megfelel...bőven elegendő a fékhatás!!!!!
Válasz Wendelke #23276. hozzászólásáraVégülis a beállítása és a hatékonyság miatt.
Válasz 88ramiro #23275. hozzászólásáraNem tudom, hogy átépíthető-e a T-30-s fék a T-25-re, de még mindig nem értem,hogy mi a gond a szalagfékkel?
Gondolom a szalagfék helyett akár olajos tárcsaféket is be lehetne építeni, csak kérdés, hogy érdemes-e vele foglalkozni.
Oké. Pl másfajta fék.... gondolok itt a t30 éra. Vagy ötletek mivel válthatnám ki. Mert előtörőben láttam hasonlókat.
Válasz 88ramiro #23271. hozzászólásáraNe csodálkozz a válaszokon. Egyébként ha kifejtenéd, hogy mit szeretnél kérdezni, az sokat segítene
Válasz Magister #23272. hozzászólásáraFékezőernyő, mint a vadászgépeknél.....
Válasz 88ramiro #23271. hozzászólásáraPL: horgony, sarokkal kerékre, vissza kapcs.,el se indulni...:-)
Sziasztok! Érdeklődnék ki milyen más megoldást ajánl a t25 szalagék helyett??
Válasz pityubacsi5 #23245. hozzászólásáraHelyileg hol található?
Kérhetek elérhetőséget?
Telefonszámom 06704349663
Köszönöm:
József
Válasz Gerimur #23265. hozzászólásáraEz az oka .
Válasz Gerimur #23265. hozzászólásáraSzia.
Igaz hogy már 7-éve volt,
de jól emlékeztem ! 8727. hsz. Te írtad.
Válasz Gerimur #23266. hozzászólásáraA generátor mögött a nyomáshatárolót szét is szedted vagy csak tekertél rajta?
Abban is lehet kosz, vagy bármi egyéb. Volt már ilyen és hasonlóan viselkedett. Szimering rugó darabokat gyűjtött be.
Válasz Gepi #23264. hozzászólására Az is átlesz nézve!
Válasz stefi69 #23263. hozzászólására Szia!
A váltón csak egy szimmering csere volt mert,a nyelestengely seegergyőrűje beleállt és a harongon lévő furaton folyt az olaj. Az óra szerint 1673üó van bent.A váltó nem recseg a motor is tökéletesen működik.De, majd talán kiderül valami olajcserekor.
Válasz Gerimur #23262. hozzászólásáraHa már lent van az olajteknő akkor én már ránéznék a tám, nyúgvó és a hajtókar csapágyra.
Válasz Gerimur #23262. hozzászólásáraÚj olajal 1Bar al több lesz a nyomás,egy darabig. Ha szét is szeded szerintem nem fogsz találni semmi hibát . /ne legyen igazam / . Mennyi Üó van a gépben ? Bár azt úgysem tudod,mert nem az 1 tulaja vagy.De sokan még azok sem tudják,mert sokáig áll az óra, sok gépben. Ha jól emlékszem már a váltót is javítottátok.Ment az már elég sokat. Szerintem már csak ennyit tud .Ezzel az adattal is még sokáig elmehet.Nem szükséges a működéshez a magas érték . Amelyik technikában csak ellenőrző lámpa van.
Sziasztok!
Az olajnyomásom reggeli indításnál 1bar-ral kevesebbet mutatott mint szokott.Eddig hidegen 4bar volt,melegen pedig 2.8-3bar.Most pedig hidegen 3, melegen 1,6-1.8-at mutat.{az óra jó}.A nyomáscsökkentőn tekertem 4 menetet.Így mutat hidegen 4,melegen 1.8-bart.Most cserélek olajat, de leakarom venni az olajteknőt is.Megszeretném nézni az olajszűrőt,olajszivattyút,olajcsövet{nincs-e eltömődve,nem-e lyukas, centrifugálszűrőt kitakarítani stb}.A centrifugálszűrőt évente olajcserekor szétszoktam szedni,elmosni,kifúvatni.Ha nem találok semmi problémát gyanakodhatok az olajszivattyúra vagy a centrifugálszűrő gumigyűrűire?Bár azt is évente cserélni szoktam.
Válasz Gepi #23258. hozzászólásáraBocs, vásárolunk
Hát én azért Gerimur helyében azért odacsapkodtam volna az asztalra, másrészt meg a sokadik cserebere helyett, el tudja nézni az ember, ha szivárog az olaj.
Akkor nem csodálkozom .Felejtős !
Válasz stefi69 #23255. hozzászólásáraSzia!
HBR-es.
Válasz Wendelke #23257. hozzászólásáraEz így ebben a formában nem igaz mert kapcsolatban vannak mindenki tőlük rendel.
Nagy itt a csend márkatársak Ne mondjuk ki hangosan de a habi hiába rendelsz a traktor-ker-től ők is habis alkatrészekkel dolgoznak vagy más cég mindig találkozni "hbr" névvel
Én is csak azt kérdezném, mint az előzőek, hogy hol vetted? Mert ott nem vásárolunk.
Válasz Gerimur #23254. hozzászólásáraOszt ezt meg hogy?
Ki küldött mit hova?
Mindegy ki gyártotta, a kereskedő felel érte, hogy ő honnan csencselte, és hogy játssza le velük az az ő dolga!
Válasz Gerimur #23254. hozzászólásáraÜdv.
Hol vetted őket ?
Válasz dávidka234567 #23246. hozzászólására Szia!
Én is ugyan így jártam,nekem is már a harmadik orbitom van.Kettőt visszavittem a boltba mert,garanciális időn belül folyt belőle az olaj.Ők elküldték és
kb:1 hét múlva visszaküldték,hogy ezeket a szivattyút nem ők gyártották mert, nincs bennt a jelük!Mehetek a "sóhivatalba".Vettem bele egy nagyobb bár-osat, de ez is már könnyezik.
Az enyém gyári megoldás.
Melyik csavarral? Esetleg azt nem nézted, hogy gyári kiépítésben van-e nyomásszabályzó szelep az orbit előtt?
Válasz Wendelke #23251. hozzászólásáraSehogy mert azt mondták hogy azzal a csavarral lehet nyomás szabályozni
Válasz dávidka234567 #23250. hozzászólásáraNem lehet, hogy beleválasztottál a gagyibb gyártású (ukrán) orbitba?
Ha jól tudom többféle is van forgalomban,csak más árakon.
Illetve az orbit körben a nyomásszabályozás hogyan van megoldva?
itt fojik az olaj
Válasz dávidka234567 #23248. hozzászólásáraFölül fojik a tömb szelencénél
Válasz ND #23247. hozzászólásáraNem ott fojik
Válasz dávidka234567 #23246. hozzászólásáraRéz alátét ki lett lágyítva?
üdvözlök mindenkit nemtugya valaki újmtz orbit és fojik
Mi lehet a hiba gerimur te nemtudom neked is mtz orbit van?
Van két darab 11.2*R28 gumim belsővel együtt. Gyári orosz, kicsit kagylósra kopva 10000 Ft-ért odaadom az egészet. + Gyári ülésem 5000 Ft-ért.
Válasz ND #23243. hozzászólásárameg azon 820 vagy 850es ventillátort ír.
az még jobban odaverne a ménesnek
Válasz Istvánka 30 #23242. hozzászólásárapont ugyan ez a dilemma
Válasz ND #23241. hozzászólására 70cm körül van az átmérője de mai nap megmérem neked,az biztos hogy a ventilátor megfogja rendesen,azért lesz eladó mert tervbe van egy új permetező vásárlása,malupe agro 1100 axi,mert már ezen elzárható szórófejek vannak,meg az új csak új csak 1.5millió nem kevés érte.
Válasz Istvánka 30 #23240. hozzászólásáraKb mekkora a ventilátor rajta? Én sem a kiló v litertől tartok, mert azt elhúzza, hanem h a ventillátortól a rúdra sz@rik a ménes.
Miért kerül eladó sorba?