Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz pityubacsi5 #23139. hozzászólásáraAkku helyén, a homlokfalban lévő 3 db 8as csavar volt nekem oxidált. Véletlenűl vettem 1x észre, mikor kívülről indítottam,hogy a csavarok feje vörösre beizzott. Ki vettem őket, lepucoltam, vissza és a hiba megszűnt. Onnantól úgy tekert az önindító, mint a fene!
Ezt a picsát (önindító) az ősszel már én is kinyaltam. Kicseréltem mindent egyesével, de a szitu mindig megmaradt...már majdnem eldobtam a gitárt. Végül az akku sarura kellett ráhúznom+pucolni, mert nem tudott elég áramot átadni. Most indul.
Válasz Attikaa #23135. hozzászólásáraKattogott a behuzo tekercs? Hmm... De akkor az oninditozas sem lehetett folyamatos. Hiszen a tekercs kapcsolja az oninditot. Igy volt?
Válasz ND #23136. hozzászólásáraNem. Legalábbis ebbe volt bekötve ami a behúzómágnestől jött és ami a gyújtáskapcsolóból és még két másik vezeték amit nem követtem vissza mert elég volt ezt fellelni.
Válasz bs80.td #23123. hozzászólásáraMegtaláltam az indítórelèt az enyém csak egy kis műanyag dobozka nègy csatlakozóval. Kicserèltem de most sem indul csak a relé kattan. Megpróbáltam relé nélkül. Összekötöttem a behúzómágnestől feljövő vezetéket ès a gyújtáskapcsolóból kimenőt és azonnal tekerte csak folyamatosan kattogott a behúzómágnes is. Ezt kellene a relének megoldani vagy én kötöttem össze rossz vezetéket?
Válasz Wendelke #23132. hozzászólásáraKözben nosztalgiázom!
6éve cserélt gazdát, de mintha most lett volna! A nyáron összefutottam az " új" tulajjal.....ugyan olyan a Vlagyi, mint amikor elvitte. 150 órát tekert bele 6 év alatt!
olyan kérdésem lenne,hogy aki már kicserélte a gyári önindítót kicsi áttételesre az melyik fajtát használja? Csak mert most akarom lecserélni és láttam hogy több fajta is van.
Válasz bs80.td #23126. hozzászólásáraElőnye,hogy sárosabb talajon irányíthatób. Pl. szantáskor sokkal könnyebben kilép a barázdából,nem csúszik annyira
Válasz Attikaa #23120. hozzászólásáraHa jól emlékszem az indítórelé a gyújtáskapcsolóról kap pluszt, mínuszt meg az sebváltó érzékelőn át a generátorról.(Nincs sebességben és nem jár a motor.)
Válasz Gepi #23119. hozzászólásáraNem akarom kiiktatni. Meg van a váltófedélen is az érzékelő de ha a gyújtáskapcsolónál van áram és amikor elfordítom a kulcsot mindenhol van akkor gondolom hogy máshol lehet a gond.
Válasz bs80.td #23099. hozzászólásárakimértem a gyújtáskapcsolót, ugye 5 csavar van rajta, ha ráadom az áramot 2ben van áram, ha a gyújtást, akkor 4ben, ha indítanék akkor mind az 5-ben. A műszerfal alatt van az index és az indító relé is? Mert az indítót továbbra sem találom. Kimértem még a behúzómágnesnél a kábelt, ott már nem volt áram, vagyis valahol közte kellene keresgélnem.
Válasz radvattila #23114. hozzászólásáraLengyel, Akpil 160-s talajmaró bevált többünknek. De van más alternatíva is. A bolgár ui. széles marót nehezebben viszi, mert más a kapák kialakítása. Majd a többiek is mondanak még okosságot.
Válasz bs80.td #23110. hozzászólásáraHát, meg is tört a nagy lendület... Nincs benn a helyi okmányiroda rendszerében a gép. A központi nyilvántartásból kell lekérni az adatokat. Azok a malmok pedig lassan őrölnek.
Gyors segítségre lenne szükségem!
Most kötöm a biztosítást a traktorra, de nem tudom hogy a megengedett legnagyobb össztömeghez mennyit kell írnom. (nincs meg a régi forgalmi, most futok neki a műszakinak)
Válasz dávidka234567 #23102. hozzászólásáraMivel télen keveset használom, ezért még sehogy.
De mikor le volt véve a fülke, előkeszítettem a lyukakat a műszerfal alá, hengerről lejövő meleglevegőnek.
De mindíg volt valami fontosabb...
Válasz pityubacsi5 #23104. hozzászólásáraFel kell szedni a műszerfalat a talán hat? laposfejű csavarhúzóval és kicsit megemelni-kibillenteni, amíg a vezetékköteg engedi.
Válasz Attikaa #23103. hozzászólásáraGyárilag én sem tudom hol van, mert nálam már ki van téve az akku mellé, de általában relével szokott a gond lenni. Leginkább az, hogy kontakt hiba van.
Válasz Attikaa #23103. hozzászólásáraA múltkor cseréltem én is, ott van a kormányoszloptól kicsit jobbra a műszerfal alatt. Olyan szűk a hely ott, hogy mire kicseréltem kihordtam vagy három idegösszeomlást lábon. A tűzfalra van felcsavarozva egy hatos anyával. Ha jól emlékszem három saru megy rá.
Válasz Koppány Vezér #23095. hozzászólásáraKöszönöm. Az irányváltóra gondoltam én is. Nem tudom kulccsal indítani, csak kívülről és azt tanácsolták hogy először azt nèzzem meg. Vagy van más ötletetek mivel kezdjem?
Fokozatban lehet, az irányváltónak kell üresben lenni, más különben nem indítható. Kapcsolója a fülke alatt az irányváltó kar tövében van, de Én a helyedben nem iktatnám ki. Így nem mész rá senkinek a tyúkszemére.
Sziasztok. Ha sebességben van a traki ugye nem indítható. Nem tudja valaki hol találom ezt a kapcsolót/érzékelőt? Vagy melyik vezeték az az indító kulccsnál?
25336 hozzászólás
Válasz pityubacsi5 #23139. hozzászólásáraAkku helyén, a homlokfalban lévő 3 db 8as csavar volt nekem oxidált. Véletlenűl vettem 1x észre, mikor kívülről indítottam,hogy a csavarok feje vörösre beizzott. Ki vettem őket, lepucoltam, vissza és a hiba megszűnt. Onnantól úgy tekert az önindító, mint a fene!
Ezt a picsát (önindító) az ősszel már én is kinyaltam. Kicseréltem mindent egyesével, de a szitu mindig megmaradt...már majdnem eldobtam a gitárt. Végül az akku sarura kellett ráhúznom+pucolni, mert nem tudott elég áramot átadni. Most indul.
Válasz Attikaa #23135. hozzászólásáraKattogott a behuzo tekercs? Hmm... De akkor az oninditozas sem lehetett folyamatos. Hiszen a tekercs kapcsolja az oninditot. Igy volt?
Válasz ND #23136. hozzászólásáraNem. Legalábbis ebbe volt bekötve ami a behúzómágnestől jött és ami a gyújtáskapcsolóból és még két másik vezeték amit nem követtem vissza mert elég volt ezt fellelni.
Válasz Attikaa #23135. hozzászólásáraNem az index relé véletlenül?
Válasz bs80.td #23123. hozzászólásáraMegtaláltam az indítórelèt az enyém csak egy kis műanyag dobozka nègy csatlakozóval. Kicserèltem de most sem indul csak a relé kattan. Megpróbáltam relé nélkül. Összekötöttem a behúzómágnestől feljövő vezetéket ès a gyújtáskapcsolóból kimenőt és azonnal tekerte csak folyamatosan kattogott a behúzómágnes is. Ezt kellene a relének megoldani vagy én kötöttem össze rossz vezetéket?
Válasz Koppány Vezér #23131. hozzászólásáraKöszönöm az infót, olyan lesz!
Válasz Wendelke #23132. hozzászólásáraKözben nosztalgiázom!
6éve cserélt gazdát, de mintha most lett volna! A nyáron összefutottam az " új" tulajjal.....ugyan olyan a Vlagyi, mint amikor elvitte. 150 órát tekert bele 6 év alatt!
Válasz Koppány Vezér #23131. hozzászólásáraNem véletlenülmert valószínűleg jó.
(Kicsit visszanéztél a gyökerekhez)
Válasz radvattila #23130. hozzászólásáraA Cseh magnetont dícsérik!
olyan kérdésem lenne,hogy aki már kicserélte a gyári önindítót kicsi áttételesre az melyik fajtát használja? Csak mert most akarom lecserélni és láttam hogy több fajta is van.
Köszi!
Válasz bs80.td #23126. hozzászólásáraElőnye,hogy sárosabb talajon irányíthatób. Pl. szantáskor sokkal könnyebben kilép a barázdából,nem csúszik annyira
Válasz bs80.td #23126. hozzászólásáraTalán jobban tisztul + talán nehezebb lesz kormányozni, meg lehet jobban tolná vele kanyarodáskor az orrát.
Van valami előnye/hátránya ha előre is traktormintás gumit veszek? A véleményeket koszi!
Válasz bs80.td #23123. hozzászólásáraKöszi így már könnyebb lesz
Válasz radvattila #23114. hozzászólásáraSzia!
Nekem egy 160-s Eberhsrdt talajmaróm van, nem új de nagyon masszív építmény, jól dolgozik vele a Vlagyi'.
Válasz Attikaa #23118. hozzászólásáraA 23004 hozzaszolasomban van egy fenykep a relerol, ha az segitseg.
Válasz Zoli1437 #23121. hozzászólásáraTévedtem. A testet a generátorról kapja és a sebváltó a pluszt kapcsolja.
Itt a rajz:
Válasz Attikaa #23120. hozzászólásáraHa jól emlékszem az indítórelé a gyújtáskapcsolóról kap pluszt, mínuszt meg az sebváltó érzékelőn át a generátorról.(Nincs sebességben és nem jár a motor.)
Válasz Gepi #23119. hozzászólásáraNem akarom kiiktatni. Meg van a váltófedélen is az érzékelő de ha a gyújtáskapcsolónál van áram és amikor elfordítom a kulcsot mindenhol van akkor gondolom hogy máshol lehet a gond.
Válasz Attikaa #23118. hozzászólásáraMost te kiakarod iktatni? A váltó fedelén kerested már a vezetéket?
Válasz bs80.td #23099. hozzászólásárakimértem a gyújtáskapcsolót, ugye 5 csavar van rajta, ha ráadom az áramot 2ben van áram, ha a gyújtást, akkor 4ben, ha indítanék akkor mind az 5-ben. A műszerfal alatt van az index és az indító relé is? Mert az indítót továbbra sem találom. Kimértem még a behúzómágnesnél a kábelt, ott már nem volt áram, vagyis valahol közte kellene keresgélnem.
Nekem akpil 160 talajmaromvan tökéletesen viszi a gép
Válasz Wendelke #23115. hozzászólásáraKöszönöm az infót utána nézek, lehetőleg újat szeretnék!
Válasz radvattila #23114. hozzászólásáraLengyel, Akpil 160-s talajmaró bevált többünknek. De van más alternatíva is. A bolgár ui. széles marót nehezebben viszi, mert más a kapák kialakítása. Majd a többiek is mondanak még okosságot.
Valakinek van tapasztalata talajmaróval kapcsolatban? Milyen fajtát érdemes venni továbbá milyen széleset amit a gép is bír rendesen?
Válasz ND #23111. hozzászólásáraköszi!
Válasz bs80.td #23110. hozzászólásáraHát, meg is tört a nagy lendület... Nincs benn a helyi okmányiroda rendszerében a gép. A központi nyilvántartásból kell lekérni az adatokat. Azok a malmok pedig lassan őrölnek.
Válasz bs80.td #23110. hozzászólásáraszia,
az én forgalmimban saját tömeg 1940kg
együttes tömeg 2010kg
vontatás fék nélkül 750, fékkel 1500
Gyors segítségre lenne szükségem!
Most kötöm a biztosítást a traktorra, de nem tudom hogy a megengedett legnagyobb össztömeghez mennyit kell írnom. (nincs meg a régi forgalmi, most futok neki a műszakinak)
Köszi!
Válasz dávidka234567 #23102. hozzászólására
Nekem ez volt, és tökéletesen működött. A cső átmérő 80mm. Öcsémnek100milis csövet faragtunk bele, az mégjobb.
Válasz dávidka234567 #23102. hozzászólásáraMivel télen keveset használom, ezért még sehogy.
De mikor le volt véve a fülke, előkeszítettem a lyukakat a műszerfal alá, hengerről lejövő meleglevegőnek.
De mindíg volt valami fontosabb...
A hölgyek nagyrésze nem is tudja, mi meg állandó " testproblémával " küzdünk!
Válasz pityubacsi5 #23104. hozzászólásáraFel kell szedni a műszerfalat a talán hat? laposfejű csavarhúzóval és kicsit megemelni-kibillenteni, amíg a vezetékköteg engedi.
Válasz Attikaa #23103. hozzászólásáraGyárilag én sem tudom hol van, mert nálam már ki van téve az akku mellé, de általában relével szokott a gond lenni. Leginkább az, hogy kontakt hiba van.
Válasz Attikaa #23103. hozzászólásáraA múltkor cseréltem én is, ott van a kormányoszloptól kicsit jobbra a műszerfal alatt. Olyan szűk a hely ott, hogy mire kicseréltem kihordtam vagy három idegösszeomlást lábon. A tűzfalra van felcsavarozva egy hatos anyával. Ha jól emlékszem három saru megy rá.
Válasz bs80.td #23099. hozzászólásáraAz lesz. Az önindító relé nem tudom hol van, a műszer fal alatt csak az index reléje van.
Válasz bs80.td #23101. hozzászólásáraSzia neked a fűtés hogyan van megoldva a trakidba?
Válasz pityubacsi5 #23100. hozzászólásáraKoszi! Nagyon remelem...
Válasz bs80.td #23091. hozzászólásáraÜgyes tervezés! Működni fog.
Válasz Attikaa #23097. hozzászólásáraGyujtaskapcsolot konnyen ki tudod merni, meg az inditorelet is. Erdemes korulnezni a behuzotekercsnel is.
Válasz Gepi #23093. hozzászólásáraNem szamoltam ki, nem tudom. De tervezem hogy megmerem. Az orrsulyokra valoszinuleg nem lesz szukseg!
Válasz Koppány Vezér #23095. hozzászólásáraKöszönöm. Az irányváltóra gondoltam én is. Nem tudom kulccsal indítani, csak kívülről és azt tanácsolták hogy először azt nèzzem meg. Vagy van más ötletetek mivel kezdjem?
Válasz Koppány Vezér #23095. hozzászólásáraIlyen is van a t25-ösökön??
Mert én az enyémben ilyennel soha nem találkoztam, vagy ez nem mindegyik szériában van?
Fokozatban lehet, az irányváltónak kell üresben lenni, más különben nem indítható. Kapcsolója a fülke alatt az irányváltó kar tövében van, de Én a helyedben nem iktatnám ki. Így nem mész rá senkinek a tyúkszemére.
Sziasztok. Ha sebességben van a traki ugye nem indítható. Nem tudja valaki hol találom ezt a kapcsolót/érzékelőt? Vagy melyik vezeték az az indító kulccsnál?
Válasz bs80.td #23092. hozzászólásáraMennyi kg lesz ez?
Válasz bs80.td #23091. hozzászólására
Válasz pityubacsi5 #23090. hozzászólásáraKöszönöm! Volt aki azt mondta a 8mm-es már elég.
Nemsokára összeáll, és festhetem!
Ezek a végleges tervek (sokat alakult még gyártás közben is).