Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz bs80.td #22888. hozzászólásáraMindenhol azt olvasni és látni a videókon, hogy megnő az olajnyomás miután kicserélik a szűrőt. Annál amit legutóbb csatoltam pl azt írja hogy egy bárral.
Itt a gyárilag cserélhető belsejű t alakították át:
itt pedig ha jól látom, centrifugálszűrősre csináltak egy közdarabot. mondjuk úgy néz ki nem traktorban van a blokk, remélem nem az átalakítás volt sikertelen és sült meg a motor.
Válasz pityubacsi5 #22883. hozzászólására
Elvileg úgy működik, hogy
a Youtube-on a videó alatt van egy olyan, hogy "Megosztás" , arra katt
az feldob egy ablakot benne a videó linkjével, azt kell bemásolni ide a legalsó lehetőségbe, a "Videó hozzáadása" résznél,
majd katt az "Elment" gombra, ekkor frissít egyet az oldal,
de ekkor még nem kerül be a link a hozzászólásba csak ha újból visszatekersz legalulra a "Videó hozzáadása" részhez és rákattintasz a "Beillesztés"-re
Ezután ha rányomsz a "Hozzászólás előnézete" gombra meg kell jelenjen egy felugró ablakba a hsz. ahogy kinézne ha elküldöd.
Ha csak a videó linkjét teszed be, vagy mint most a címét az is elég végül is.
Válasz _NB_ #22877. hozzászólásáraJa, ilyenekre gondoltam. a függőleges szűrős jobb volna. Az nem lehet hogy valamelyik ujabb vtz típusé jó rá? De egyik videóban MTZ cikkszámot olvas fel.
Nem bízom a centrifugál szűrőben. Elég ha csak az egyik fúvóka eltömődik, már nem is hatékony. Ha meg mind a kettő, akkor nincs semmi szűrés. A cserélhető szűrőbe nincs semmi ami elromoljon.
Válasz Árva Nándor #22870. hozzászólásárahát, nemtudom mennyi kakaó kell neki,
ékzíj nem feltétlen praktikus ötlet áttételezésre sajna. függően attól hogy mennyi erő kell ennek a cuccnak meg hogyan tudod megoldani lehetséges hogy találsz normál pénzért olyan szöghajtóművet ami 1:1.5 höz vagy valami hasonló az áttétele s avval megoldani.
mint ez katt
ugyan lassítómű, de ha megmókolod hajthatod a másik oldaláról, akkor gyorsító lesz belőle.
a kérdés hgy a szivattyút hogyan hajtsad róla.
Válasz bs80.td #22865. hozzászólásáraÈsztorszagbol. Sajna a szallitas a draga. Mi baj a centrifugallal? Sztem orok elet meg egy nap. Fektisztito kell csak hozza.
www.pmkaubamaja.ee
Azt irja a gepkonyv hogy a mellső kerèkagyhoz es a hidraulika szivattyu hajtashazahoz is kell keno olajat onteni. Tudnàtok segiteni hol talalom a beöntőjèt es a leeresztojet? Gondolom nem rendelkezik nivoval igy gondolom a beonto csavarig kell tolteni majd.
Koszi elore is.
Válasz Árva Nándor #22866. hozzászólásáraMekkora a szivattyú teljesítmény igénye? A itt a kérdés...lehet hogy sovány hozzá a T25 és teljes gázon sem bírja...láttam már ilyent..
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni !
Van egy t-25 kör adagolos traktorom amit öntözésre használok
Szivattyut hajt
Sokallom az üzemanyag fogyasztást ami 3.3l/óra
Az adagolón hól lehet elvenni a kajából???
Könöm a segitséget elöre is
Válasz zozobp #22863. hozzászólásáraHonnan rendelted ha nem titok? Van ott esetleg atalakito a motorolaj szurohoz? Centrifugalrol cserelhetore? Koszi elore is!
Válasz _NB_ #22850. hozzászólásáraJól beszéltél. Valóban a stiftek viselik a terhet. Nekem odáig fajult hogy a sonkában tönkretette a menetet majd szakadtak a csavarok is. A stift már régen nem volt benne. Sajna egész mo-on nem lehet kapni stiftet így rendeltem be belőle ha valakinek még fog kelleni.
Sonkából bontottat kapott féltengelyházból is bontott békebeli.
Új csapágyakat és szimeringeket is kapott. Elég macerás meló de sajna a muszáj kategória. Néha át kell nézni a csavarokat. Ráhúzgálni + a stiftből van olyan állása a sonkának ahol 4 megy bele.
Válasz kamus #22852. hozzászólásáraUdv! Az enyemben nysa kormany van, passzol bele, nem kell alakitani (szerintem a zuk is jo). De pont jo az uaz is. Egyik ismerosom olyat tett bele. Valami viszonylag fiatalabb evjaratbol, nem cerna vekony es puha. Kenyelmesebb lett a fogasa. Ha bontobol tudsz jo aron szerezni akkor megeri.
Válasz Magister #22855. hozzászólásáraOlajteknőt levettük szívócső rendben, olaj nincs 1 hónapos, óra-motor közti cső cserélve, nyomáshatárolón még a gyári plomba volt, megnéztük ott sem találtunk semmi koszt. egyelőre ennyi.
Olajnyomás problémával küzködök, helyzet a következö:
hidegen 3,5, melegen 0,5-2 között ingadozik folyamatosan a mutató, nem ugrál, szépen lassan fel alá járkál, fordulatszámtól teljesen függetlenül. Sose találkoztam még 1 bár alatti olajnyomással, ezt most nemrég kezdte el.
Nektek is folyamatosan ingadozik az óra? Mert ameddig benem melegszik, hidegen szépen tartja a 3.5 bárt. A probléma csak meleg motornál jelentkezik mindig.
Válasz zozobp #22849. hozzászólásáraMár rég csináltam, de a többiek ha megjönnek majd megmondják a tutit.
A sonkában van két brezon ami pozíciónál és tőcsavarok.
Ismerősömnek volt olyan problémája, hogy mindig fellazultak a csavarok és a féltengelyházban a furatokat is kezdte kikoptatni.
Szétkaptuk és amolyan vidéki módszerrel a féltengelyház furatait oszloposon felfúrtuk az esztergályos meg csinált hozzá tőcsavarokat aminek a két menet közötti része pont furatméret és így lett összerakva, a gyári tőcsavarok főleg ha mángorolt a menet a végükön nem segítenek a nyíró nyomaték eloszlatásában csak a két brezon viseli ezt a terhet, így most az összes csavaron eloszlik az erő.
kaptam egy hatso tengely torest. A csavarok elengedtek de a feltengelyhaz is tort.
Az a baj hogy domboldalban tortent. Megprobalom a csavarokat cserelni kerdes hogy itt fontos a csavarok hosszusaga? Toljak bele a lukba valamit utkozesig es picivel rovidebbre vagjam a csavart? Masik kerdes hogy a menet a sonkaban van vagy a feltengelyhazban eredetileg. Ugy lattam hogy nincs menet a hazon de lehet csak elkopott? Sajnos ugy tunik szedett vetett csavarok voltak benne...
Válasz ND #22847. hozzászólásáramár egy évvel ezelőtt (vagy kicsit több) vettem a diós gumitól. 64 000 körül volt ha jól emlékszem. csak a kínai lett volna olcsóbb. petlas volt még hasonló árban. előre utaltam a vételárat, így nem volt szállítási költség. egyenesen szlovákiából hozta a futár. asszem van 12,4- ben is.
Felkerültek az új gumik! És majdnem elkészültem a permetező felújítással és átalakítással is. Így már univerzális, csak az utólag felszerelt keretet kell még rendbe rakni.
Sziasztok!
Szertnék tőletek egy kis segítséget kérni. Amikor a kardánt bekapcsolom kb egy 3 másodperc múlva valami elkezd zörögni, csörögni darálni, ha kikapcsolom akkor nem hallom. Szerintetek mi lehet vele?
Köszönöm szépen a tippeket az üzemanyag lelevegősödésére! Valóban tömítettlenség okozta a problémát a finomszűrőknél.Viszont, nagy örömben használtam napokat a gépet és most a tápszivattyú nem dolgozik egyáltalán. A bütykös tengely, ami a szivattyút pofozza, az a tengely elforog... könnyedén kézzel. A szivattyút leveszem, akkor indítóval szépen forog, de ha leveszek a deknit a hátulján és megfogom kis erővel a tengelyt, majd hajtom a inditóval, akkor a tengely egyehelyben áll. További segítséget igénylő kérdésem az lenne: hogy miként van az a tengely ott? Zsugor kötés,csavar, vagy ék pálya? Volt valakinek ilyen problémája? Vezérlése hogy van ennek a technikának? Vannak jelek? Köszönöm előre is a válaszokat!
25336 hozzászólás
Válasz bs80.td #22888. hozzászólásárahiányzik egy furat a rajzról, a szűrőből vissza áramló olajnak...
Válasz bs80.td #22888. hozzászólásáraMindenhol azt olvasni és látni a videókon, hogy megnő az olajnyomás miután kicserélik a szűrőt. Annál amit legutóbb csatoltam pl azt írja hogy egy bárral.
Végig néztem a teljes fórumot és ezt találatam:
és a tervrajz hozzá:
és egy másik fórum téma: t-25 alkatrészek helyettesítése más gép alkatrészeivel:
helyetesítő alkatrészek
Válasz _NB_ #22886. hozzászólásáraJó kis fórum!
Itt a gyárilag cserélhető belsejű t alakították át:
itt pedig ha jól látom, centrifugálszűrősre csináltak egy közdarabot. mondjuk úgy néz ki nem traktorban van a blokk, remélem nem az átalakítás volt sikertelen és sült meg a motor.
Válasz bs80.td #22881. hozzászólására
Fórum orosz nyelvű (lehet a google fordító elbír vele)
A centrifuga cseréje / módosítása a cserélhető motorolajszűrőhöz D-21 motor
link
Nagyon csini ez valami kiállítási darab vagy tuning lehet tippre.
Válasz pityubacsi5 #22882. hozzászólására"A múltkor ígért videó. Alapjáraton kicsit lassú, emelt fordulaton szépen működik."
Válasz pityubacsi5 #22883. hozzászólására
Elvileg úgy működik, hogy
a Youtube-on a videó alatt van egy olyan, hogy "Megosztás" , arra katt
az feldob egy ablakot benne a videó linkjével, azt kell bemásolni ide a legalsó lehetőségbe, a "Videó hozzáadása" résznél,
majd katt az "Elment" gombra, ekkor frissít egyet az oldal,
de ekkor még nem kerül be a link a hozzászólásba csak ha újból visszatekersz legalulra a "Videó hozzáadása" részhez és rákattintasz a "Beillesztés"-re
Ezután ha rányomsz a "Hozzászólás előnézete" gombra meg kell jelenjen egy felugró ablakba a hsz. ahogy kinézne ha elküldöd.
Ha csak a videó linkjét teszed be, vagy mint most a címét az is elég végül is.
Nem tudom beilleszteni a videót. A jutubra feltöltöttem:"video 1535901213" címen.
A múltkor ígért videó. Alapjáraton kicsit lassú, emelt fordulaton szépen működik.
Válasz bs80.td #22880. hozzászólásáracikkszám: BMTZ D120-1407501
de azt hiszem legyártom! :)
Válasz _NB_ #22878. hozzászólásáravan kisipari megoldás is!
Válasz _NB_ #22877. hozzászólásáraJa, ilyenekre gondoltam. a függőleges szűrős jobb volna. Az nem lehet hogy valamelyik ujabb vtz típusé jó rá? De egyik videóban MTZ cikkszámot olvas fel.
Válasz _NB_ #22877. hozzászólására- képek
Ez ilyen fémházas cserélhető filteres verzió lehet ?
- link
Válasz zozobp #22873. hozzászólásáraKöszi!
Nem bízom a centrifugál szűrőben. Elég ha csak az egyik fúvóka eltömődik, már nem is hatékony. Ha meg mind a kettő, akkor nincs semmi szűrés. A cserélhető szűrőbe nincs semmi ami elromoljon.
Válasz zozobp #22872. hozzászólásáraÜdv!
Fekete nyíl betöltő, kék nyíl leeresztő. 3dl kell bele. Az első kerékagyakba pedig 0,7 dl. (katt a nevemre, és megtalálod a feltöltési mennyiségeket).
Válasz Árva Nándor #22870. hozzászólásárahát, nemtudom mennyi kakaó kell neki,
ékzíj nem feltétlen praktikus ötlet áttételezésre sajna. függően attól hogy mennyi erő kell ennek a cuccnak meg hogyan tudod megoldani lehetséges hogy találsz normál pénzért olyan szöghajtóművet ami 1:1.5 höz vagy valami hasonló az áttétele s avval megoldani.
mint ez
katt
ugyan lassítómű, de ha megmókolod hajthatod a másik oldaláról, akkor gyorsító lesz belőle.
a kérdés hgy a szivattyút hogyan hajtsad róla.
Válasz bs80.td #22865. hozzászólásáraÈsztorszagbol. Sajna a szallitas a draga. Mi baj a centrifugallal? Sztem orok elet meg egy nap. Fektisztito kell csak hozza.
www.pmkaubamaja.ee
Azt irja a gepkonyv hogy a mellső kerèkagyhoz es a hidraulika szivattyu hajtashazahoz is kell keno olajat onteni. Tudnàtok segiteni hol talalom a beöntőjèt es a leeresztojet? Gondolom nem rendelkezik nivoval igy gondolom a beonto csavarig kell tolteni majd.
Koszi elore is.
Válasz Árva Nándor #22870. hozzászólásáraHidrot Kft...vagy valamelyik péznnyelő cég nekik bizti van..
Gondoltam már rá csak nincs idöm
Csinált már valaki ilyen gyorsitó müvet
Vagy van valakinek eladó???
Válasz Árva Nándor #22868. hozzászólásáraha pörgeted, ne csodálkozz, hogy sokat eszik.
Gyorsító áttétel a traki és a szivattyú közé?
Ez a legkisebb rovatti birja hajtani csak fordulat kell neki!
Válasz Árva Nándor #22866. hozzászólásáraMekkora a szivattyú teljesítmény igénye? A itt a kérdés...lehet hogy sovány hozzá a T25 és teljes gázon sem bírja...láttam már ilyent..
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni !
Van egy t-25 kör adagolos traktorom amit öntözésre használok
Szivattyut hajt
Sokallom az üzemanyag fogyasztást ami 3.3l/óra
Az adagolón hól lehet elvenni a kajából???
Könöm a segitséget elöre is
Válasz zozobp #22863. hozzászólásáraHonnan rendelted ha nem titok? Van ott esetleg atalakito a motorolaj szurohoz? Centrifugalrol cserelhetore? Koszi elore is!
Válasz zozobp #22863. hozzászólásáraHa valakinek kell stift lesz nálam. Sajnos rengeteg helyen próbáltam de nem lehet kapni.
Válasz _NB_ #22850. hozzászólásáraJól beszéltél. Valóban a stiftek viselik a terhet. Nekem odáig fajult hogy a sonkában tönkretette a menetet majd szakadtak a csavarok is. A stift már régen nem volt benne. Sajna egész mo-on nem lehet kapni stiftet így rendeltem be belőle ha valakinek még fog kelleni.
Sonkából bontottat kapott féltengelyházból is bontott békebeli.
Új csapágyakat és szimeringeket is kapott. Elég macerás meló de sajna a muszáj kategória. Néha át kell nézni a csavarokat. Ráhúzgálni + a stiftből van olyan állása a sonkának ahol 4 megy bele.
Válasz norboptic #22861. hozzászólásáraSzia, elérhetőséget adnál nekem?
Sziasztok!
Eladóvá vált a gépem!
Ha valakit érdekelni belinkelem a hirdetét!
Köszi nektek!
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-alatt/vlagyimirec-t25-eke-tarcsa-talajmaro-sorkozmuvelo-szivatyu-kombinator/h_6886193
Válasz bs80.td #22859. hozzászólásáraSzia, köszi a segítséget! Utána fogok nézni...,
Válasz kamus #22852. hozzászólásáraUdv! Az enyemben nysa kormany van, passzol bele, nem kell alakitani (szerintem a zuk is jo). De pont jo az uaz is. Egyik ismerosom olyat tett bele. Valami viszonylag fiatalabb evjaratbol, nem cerna vekony es puha. Kenyelmesebb lett a fogasa. Ha bontobol tudsz jo aron szerezni akkor megeri.
Válasz a2457 #22857. hozzászólásáraA meghalt szivattyú is tud produkálni hidegen 3,5bárt
Válasz ludwig #22854. hozzászólásáraolajszivattyú meghalt.
kérdés tudsz e szerválni jó szivattyút.
Válasz Magister #22855. hozzászólásáraOlajteknőt levettük szívócső rendben, olaj nincs 1 hónapos, óra-motor közti cső cserélve, nyomáshatárolón még a gyári plomba volt, megnéztük ott sem találtunk semmi koszt. egyelőre ennyi.
Válasz ludwig #22854. hozzászólásáraKarter le...szívócső? Olajcsere, határoló szelep takarítás...Nyugvócsapágy?????? Axiális kottyanás????? Sok mindentől lehet..
Üdv!
Olajnyomás problémával küzködök, helyzet a következö:
hidegen 3,5, melegen 0,5-2 között ingadozik folyamatosan a mutató, nem ugrál, szépen lassan fel alá járkál, fordulatszámtól teljesen függetlenül. Sose találkoztam még 1 bár alatti olajnyomással, ezt most nemrég kezdte el.
Nektek is folyamatosan ingadozik az óra? Mert ameddig benem melegszik, hidegen szépen tartja a 3.5 bárt. A probléma csak meleg motornál jelentkezik mindig.
Válasz kamus #22852. hozzászólásáraSzia. A miénkben egy teherautóból v kisbuszból mentett kormánykerék van.
Egy anya meg egy ék rögzíti.
Sziasztok,
Szeretnék vásárolni kormánykereket T25 be. Habinál lehet? Minősége ok? Beszerelés megy könnyen? Vkinek tapasztalat?
Köszi!
Válasz _NB_ #22850. hozzászólásáraKoszonom a hozzaszolast. Tovabbitom a sracnak aki szerelni fogja.
Válasz zozobp #22849. hozzászólásáraMár rég csináltam, de a többiek ha megjönnek majd megmondják a tutit.
A sonkában van két brezon ami pozíciónál és tőcsavarok.
Ismerősömnek volt olyan problémája, hogy mindig fellazultak a csavarok és a féltengelyházban a furatokat is kezdte kikoptatni.
Szétkaptuk és amolyan vidéki módszerrel a féltengelyház furatait oszloposon felfúrtuk az esztergályos meg csinált hozzá tőcsavarokat aminek a két menet közötti része pont furatméret és így lett összerakva, a gyári tőcsavarok főleg ha mángorolt a menet a végükön nem segítenek a nyíró nyomaték eloszlatásában csak a két brezon viseli ezt a terhet, így most az összes csavaron eloszlik az erő.
kaptam egy hatso tengely torest. A csavarok elengedtek de a feltengelyhaz is tort.
Az a baj hogy domboldalban tortent. Megprobalom a csavarokat cserelni kerdes hogy itt fontos a csavarok hosszusaga? Toljak bele a lukba valamit utkozesig es picivel rovidebbre vagjam a csavart? Masik kerdes hogy a menet a sonkaban van vagy a feltengelyhazban eredetileg. Ugy lattam hogy nincs menet a hazon de lehet csak elkopott? Sajnos ugy tunik szedett vetett csavarok voltak benne...
Válasz ND #22847. hozzászólásáramár egy évvel ezelőtt (vagy kicsit több) vettem a diós gumitól. 64 000 körül volt ha jól emlékszem. csak a kínai lett volna olcsóbb. petlas volt még hasonló árban. előre utaltam a vételárat, így nem volt szállítási költség. egyenesen szlovákiából hozta a futár. asszem van 12,4- ben is.
Válasz bs80.td #22846. hozzászólásáraMibe fáj egy ilyen gumma, és hol kapható?
12,4-ben is van?
Ja! a képek!
Felkerültek az új gumik! És majdnem elkészültem a permetező felújítással és átalakítással is. Így már univerzális, csak az utólag felszerelt keretet kell még rendbe rakni.
Válasz czferi #22843. hozzászólásárarángasd meg a kardánt. szerintem csapágyas.
Sziasztok!
Szertnék tőletek egy kis segítséget kérni. Amikor a kardánt bekapcsolom kb egy 3 másodperc múlva valami elkezd zörögni, csörögni darálni, ha kikapcsolom akkor nem hallom. Szerintetek mi lehet vele?
Sziasztok!
Köszönöm szépen a tippeket az üzemanyag lelevegősödésére! Valóban tömítettlenség okozta a problémát a finomszűrőknél.Viszont, nagy örömben használtam napokat a gépet és most a tápszivattyú nem dolgozik egyáltalán. A bütykös tengely, ami a szivattyút pofozza, az a tengely elforog... könnyedén kézzel. A szivattyút leveszem, akkor indítóval szépen forog, de ha leveszek a deknit a hátulján és megfogom kis erővel a tengelyt, majd hajtom a inditóval, akkor a tengely egyehelyben áll. További segítséget igénylő kérdésem az lenne: hogy miként van az a tengely ott? Zsugor kötés,csavar, vagy ék pálya? Volt valakinek ilyen problémája? Vezérlése hogy van ennek a technikának? Vannak jelek? Köszönöm előre is a válaszokat!
Válasz marosiadrienn #22839. hozzászólásáraOlaj, nincs nívó ha jól emlékszem.