Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR414.94 FtUSD394.94 FtCHF445.63 FtGBP501 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz adam.horvath1132 #22467. hozzászólásáraIlletve még az jutott eszembe, hogy ha lenne valaki akinek megvan a traktor kezelési utasításából az 51. és 52. ábra (elektromos bekötési ábrák) és elküldené nekem az is sokat segítene. Az én kézikönyvemből hiányzik.
Az olajhőmérséklet vevőegység bekötésével kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Az adót teszteltem, jól működik. A vezeték is rendben van. A vevő is működik, ha egy pillanatig ráteszem az akkumulátorra kitér a mutató.
Két kivezetése van, nem tudom melyikre mit kössek. Termisztoros adóról lévén szó gondolom valamilyen feszültségosztó van a vevő részben.
Ma jót röhögtem, mert bementem egy helyi lakatos-forgácsoló-gépgyártó üzembe, és megkérdeztem, hogy mennyi lenne kb. a kasza 3 pont felfüggesztésén az "L" tengely furatainak a vonalba fúrása. Mondták, hogy olyan 20-25.000 Ft. Na mondom akkor további szép napot. A Habinál nem egészen 20.000 Ft az új függesztő rész.
Válasz Roland82 #22455. hozzászólásáraEzek a teljesen normális adatok, a nyomásmérő órán is pont a középső zöld határértékbe esik a két szám. Ne foglalkozz vele. Az enyémen kb ugyanígy van, de néha nyáron a 30 fokos hőségben lemegy még 1,5-re is a nyomás, akkor jön a fél órás ebédszünet!
Válasz dani 1980 #22462. hozzászólásáraA két soros az 0... a 3 soros se a legjobb én legalábbis nem vennék aztse!! a 4 soros a legjobb, és kell is a 4 sor ha szép munkát akarsz végezni!!!
Válasz Roland82 #22455. hozzászólásáraTöbb okból is lehet:főtengely tám és nyugvó csapágyak kopottak, motorolaj nagyon felhígul melegen, de egyébként a 2 bar az még jó t25-nél.
Válasz Maszek Zs #22452. hozzászólásáraNekem is sikerült, igaz nem simán, meg nem "kicsit" ütögetve a kalapáccsal, hanem egy 50 tonnás préssel nyomtuk szét egyik cimboránál. Bár még azon is rotyogott rendesen. Szóval itthon üthettem volna, de nem tudtam volna szétszedni.
Most jön a java, mert fel kell újítani pár dolgot rajta.
A Habinál kapható "lengyel fűkasza" alkatrészek minőségével kapcsolatban van tapasztalat?
1 pár fogaskereket akarok rajta cserélni, illetve a meghajtó tengelyeket, mert a reteszfészkek szépen szétnyalódtak. Nem túl drágák a tengelyek, sőt a fogaskerék pár sem, ezért vagyok kissé bizalmatlan a minőségüket tekintve.
Válasz bs80.td #22447. hozzászólásáraMa jöttem rá én is sajnos, hogy az amivel regisztráltam már nem él!! De akkor gondolom meg kapta amit írtam! Mi a válasza a kérdésemre, ha igen menyiért?
Akkor másképp.
Az első kettő a turbózott motorral füstcsavar a maxon,látszik a görbén mikor csúszik meg a kuplung.Látszik,hogy a turbó kb 1800f/perctől kezd éledezni meg akkor kezd terhelődni a motor és az is dob még egy kis plusz nyomást.
A harmadik-negyedik kép a szívó dízelé a füstcsavar a maxon,Itt szépen lefullad a motor
ez a másik kettő azaz a szívó diesel
Válasz máris szomszéd #22439. hozzászólásáraKar, hogy ez a forum nagyon lerontja a kepek minoseget (egy kicsit leragadtak a multban a fiuk.. -haho rendszergazgak! Ebreszto! )
Igy nem igazan latszanak a papiron az ertekek.
Koszi!
Válasz bs80.td #22438. hozzászólásáraNem minden óra ment bele így . Illetve nem túl sok.
Csak a versenyen van így gyilkolva. Napi használatban a füstcsavar vissza véve de a turbó marad.
A 60 lovat egy ismerős gyári állapotú gépén mértük.
Valószínűleg azért variál a gyártó a számokkal,mert más szabályok vonatkoznak az 50 le alattra. Ez csak a magán véleményem.
Első kép a gyári a másodikon látszik hogy elkezd csúszni a kuplung füst még nem volt ekkor.
Válasz máris szomszéd #22433. hozzászólására2000 uzemora igy ment bele mint a videon meg raadasul tuningolva?! Mert ha jol ertem felhuztatok tobb mint 80 LE-re. Mielott meg hozza nyultatok meg 60+ mertetek a 45 lovas motoron??
Koszi.
Válasz máris szomszéd #22435. hozzászólásáraEgyébként nyaranta, két egymás után kötött 2 tengelyes 4T-s pótkocsikkal hordom a széna bálákat. Olyan 23-25 kg-os bálákkal számolva az kb 5,5 - 6 tonnát jelent maximálisan megpakolva, plusz jön hozzá ugye a két pótkocsi súlya. Nos, száraz kemény köves földúton 3-asban egész kényelmesen haladok vele, ami azért nem rossz a kis orosztól! :)
Ez az eddigi rekord, 128 bála!
Válasz máris szomszéd #22435. hozzászólásáraHát ha levesszük a fülkét, fóliában is könnyen elboldogul, a fékeket használva meg szinte saját magán körbefordul.
Ami pedig a lovakat illeti, hiába tesznek 25 lovas 3 hengeres motort a kínai trakikba, ha a gép önsúlya 1000-1200 kg, nem tudja kifejteni a nyomatékát. Talán még a talajmarónál előnyösebbek mint a vlagyi, gyorsabban veszik föl a fordulatot a 3 henger miatt.
Viszont mentettem már ki a sár fogságából kistraktort, minden pótkocsistul jól megpakolva, pedig 22-23 lóerős volt.
Akárhogy vesszünk ebben a kategóriában egyenlőre nincs valódi riválisa a T25-nek, pedig ennek is rengeteg hibája van, de jóval több az előnye.
Válasz sanislo90 #22434. hozzászólásáraKis traktorhoz kis ember kell
A kicsikben nem ültem még de az enyémben mind a 4 sebességben megy hátra is.Előre gyors-lassú és +ban egy béka váltó abban 3. lasabban megy mint a dutra mászóban. Azért is lett megvéve,hogy tudjunk sűrűre palántázni vele
Ezen csak a gázpedál volt rossz helyen de csavaroztam elé egy fadarabot és tökéletes.
A gázpedál a vlagyinál is lehetetlen rosszul áll.
Egyébként a vlagyit nem tudod a kicsivel kiváltani minden szempontból. A vlagyi robosztusabb.
Válasz máris szomszéd #22430. hozzászólásáraEz lóerőtől teljesen független, a fülke és a kezelőszervek mérete, elhelyezkedése úgy rossz ahogy van. Pl: ha nem lábujjheggyel nyomom ki a kuplungot, hanem inkább talpal, akkor egy vastagabb orrú bakancsban a 47-es lábam felengedéskor beszorul a pedál meg a műszerfal alja közé! XD Az már csak hab a tortán, hogy minden egyes fékezéskor és kuplungozáskor a "légrugós" ülés felemel a plafonig a súlyeloszlás változása miatt, ami így kb 5 cm-re volt a fejemtől
A sebességváltóról meg inkább ne is beszéljünk, nyomorult 4 előre és 1 hátra sebesség, a Vlagyinál viszont 8 előre és 6 hátra, plusz az irányváltó, na ez a nem mindegy! Ráadásul a váltókar és a gázpedál is túl közel van az üléshez, konkrétan be kell nyúlnom magam alá a sebességváltáshoz, a lábam meg 5 perc alatt elzsibbadt mivel teljesen befelé kellet hajlítani térdem, hogy elérjem a gázpedált.
Forgalomba nem is mernék vele behajtani, mivel a kezelhetetlensége miatt ön és közveszélyes gépezet!
2000 óra van benne ha nem én lennék a gazdája még kb hibátlan lenne.
Olajnyomás probléma van vele cserélni kellett volna a támcsapágyakat de a gyári rosszabb volt mint ami benne volt. Így most oda van egy köszörűsnél és faragott bele valamilyet. A főtengely hibátlan.
A turbót a többi része bírja hivatalosan mért lóerő több mint 80 itt csúszott meg a kuplung.
Mértünk gyárit is az is 60 le fölött teljesített.
Simán vennék másikat is ha kellene.
Ez a veszte szegénynek.
https://www.youtube.com/watch?v=Rhcua3C_uSk&index=27&list=UUCm-m1A6gi-tk8hp4Fo0THg
Más gép se bírná jobban az ilyesmi gyűrődést.
Használatra hasonló a nyugati kistraktorokhoz kényelmes univerzális.Nálunk ez megy legtöbbet főleg mivel mtz-ék vannak még.
Ezekben a szürkékben van még olyan kicsi sebesség ami a kékekben már nincs.
Nemrég volt "szerencsém" kipróbálni egy Zoomlion 354-es kínai trakit. Hát gyerekek, a jó isten irgalmazzon annak aki ilyet vesz! A vicc kategórián jóval túl van, olyan szinte gagyi, hogy gyakorlatilag emberi használatra tökéletesen alkalmatlan, pláne egy 185 cm-s magasságú emberkénél...
Persze gondolom, aki még életében nem ült traktorban annak nem lesz ilyen megrázó élmény, de nekem pl a T25 után katasztrofális a benyomásom ezzel a géppel kapcsolatban. Soha ne vegyetek kínait!!!
25322 hozzászólás
Válasz dani 1980 #22475. hozzászólásáraKapuk=kapák
Válasz Gepi #22471. hozzászólásáraJa és 12cm jó a kapuk közti távolság nak? 25*8-as egyenes szárú rugoskapa lenne rajta azaz 170-be 15 db elég?
Válasz bs80.td #22473. hozzászólásáraadam.horvath1132@gmail.com
Köszönöm szépen!
Válasz adam.horvath1132 #22472. hozzászólásáraHello! Adj egy mail cimet, es kuldom.
Válasz adam.horvath1132 #22467. hozzászólásáraIlletve még az jutott eszembe, hogy ha lenne valaki akinek megvan a traktor kezelési utasításából az 51. és 52. ábra (elektromos bekötési ábrák) és elküldené nekem az is sokat segítene. Az én kézikönyvemből hiányzik.
Válasz dani 1980 #22470. hozzászólásáraNyugodtan lehet 3 sor, nem fogja emelni az elejét.
Válasz Tomi81 #22469. hozzászólásáraTerv 2 soros rugoskapa ,1sor pálca,1 sor simito, + palcashenger
Válasz dani 1980 #22468. hozzászólásáraAhogy a kollega irta, minimum 3sor, de inkább 4
Válasz dani 1980 #22462. hozzászólásáraMás vélemények?
Sziasztok!
Az olajhőmérséklet vevőegység bekötésével kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Az adót teszteltem, jól működik. A vezeték is rendben van. A vevő is működik, ha egy pillanatig ráteszem az akkumulátorra kitér a mutató.
Két kivezetése van, nem tudom melyikre mit kössek. Termisztoros adóról lévén szó gondolom valamilyen feszültségosztó van a vevő részben.
Köszönöm előre is!
Üdv,
Ádám
Köszönöm a segítségeteket. Gondoltam ha ez gond, javítsuk még a szezon elején.
Válasz HGabi #22461. hozzászólásáraKöszi a tanácsokat.
Ma jót röhögtem, mert bementem egy helyi lakatos-forgácsoló-gépgyártó üzembe, és megkérdeztem, hogy mennyi lenne kb. a kasza 3 pont felfüggesztésén az "L" tengely furatainak a vonalba fúrása. Mondták, hogy olyan 20-25.000 Ft. Na mondom akkor további szép napot. A Habinál nem egészen 20.000 Ft az új függesztő rész.
Válasz Roland82 #22455. hozzászólásáraEzek a teljesen normális adatok, a nyomásmérő órán is pont a középső zöld határértékbe esik a két szám. Ne foglalkozz vele. Az enyémen kb ugyanígy van, de néha nyáron a 30 fokos hőségben lemegy még 1,5-re is a nyomás, akkor jön a fél órás ebédszünet!
Válasz dani 1980 #22462. hozzászólásáraA két soros az 0... a 3 soros se a legjobb én legalábbis nem vennék aztse!! a 4 soros a legjobb, és kell is a 4 sor ha szép munkát akarsz végezni!!!
2vagy 3 soros kombinator a jobb szerintetek?
Válasz Wendelke #22453. hozzászólásáraNyugodtan vedd meg a habi-tól, én is ott vettem ami volt készleten ami nem volt az meg a rahoker.től
1 tanács ahol gumigyűrű vagy műanyag ér a fémhez ott használj összerakásnál pasztát mert folyni fog az olaj, hiába új alkatrészt raksz bele.
olaj helyett mifelénk automata zsírzó(kamion)zsírt tesznek, ezt az egyik ismerős importőr ajánlotta.
Válasz nagy0szilard #22449. hozzászólásáraHello
Nekem lenne egy tavaly felújított lengyel 165-ös kasza, azóta 2ha-t vágott csak.
Válasz Roland82 #22455. hozzászólásáraAz úgy jó ahogy van!!! Ne b...gasd!!!!!
Válasz t25bandit #22454. hozzászólására3as lemez + flex?
Válasz Gepi #22456. hozzászólásáraNem a nyomàstartò nem nyit?
Válasz Roland82 #22455. hozzászólásáraTöbb okból is lehet:főtengely tám és nyugvó csapágyak kopottak, motorolaj nagyon felhígul melegen, de egyébként a 2 bar az még jó t25-nél.
Sziasztok.
Mi az oka annak, hogy az olajnyomás hidegen 4 bar, ahogy melegszik a motor egyre kevesebb, és kb 2 körül áll meg?
Válaszokat előre is köszönöm
Válasz czferi #22450. hozzászólásáraSehol.Nekem is az kéne.
Válasz Maszek Zs #22452. hozzászólásáraNekem is sikerült, igaz nem simán, meg nem "kicsit" ütögetve a kalapáccsal, hanem egy 50 tonnás préssel nyomtuk szét egyik cimboránál. Bár még azon is rotyogott rendesen. Szóval itthon üthettem volna, de nem tudtam volna szétszedni.
Most jön a java, mert fel kell újítani pár dolgot rajta.
A Habinál kapható "lengyel fűkasza" alkatrészek minőségével kapcsolatban van tapasztalat?
1 pár fogaskereket akarok rajta cserélni, illetve a meghajtó tengelyeket, mert a reteszfészkek szépen szétnyalódtak. Nem túl drágák a tengelyek, sőt a fogaskerék pár sem, ezért vagyok kissé bizalmatlan a minőségüket tekintve.
Válasz Wendelke #22444. hozzászólásáraNekem a 3 elvolt törve. Kiütöttem a stiftet és simán lejött kicsit ütögetve kalapáccsal.
egy gyors segítségre lenne szükségem. az egyenes vagy a normál rugóskapa a jobb szerintetek???
Sziasztok! Nem tudjátok esetleg hol lehet kapni padlólemezt? Vagy nincs esetleg velakinek eladó?
Sziasztok! eladó kaszát keresek! Akinek lenne kérem írjon, felújításra szoruló is érdekel!
Válasz bs80.td #22447. hozzászólásáraMa jöttem rá én is sajnos, hogy az amivel regisztráltam már nem él!! De akkor gondolom meg kapta amit írtam! Mi a válasza a kérdésemre, ha igen menyiért?
Válasz Masina93 #22446. hozzászólásáraÜdv!
nem jó az email cím! vissza dobja a levelet.
Válasz bs80.td #22445. hozzászólásáraKűldtem önnek egy üzenetet!!
Válasz máris szomszéd #22443. hozzászólásáraKoszi!
Lengyel fűkaszának szedte már szét valaki a "L" tengelyéről a kovácsolt fejet? Mondjuk jól összerohadt állapotban. A 3-t a 8-ról.
Van rá valami bevált technika, vagy melegítés, meg a nagykalapács? Ma próbáltam szétszedni, de még nem sikerült.
Akkor másképp.
Az első kettő a turbózott motorral füstcsavar a maxon,látszik a görbén mikor csúszik meg a kuplung.Látszik,hogy a turbó kb 1800f/perctől kezd éledezni meg akkor kezd terhelődni a motor és az is dob még egy kis plusz nyomást.
A harmadik-negyedik kép a szívó dízelé a füstcsavar a maxon,Itt szépen lefullad a motor
ez a másik kettő azaz a szívó diesel
Válasz Bubi_ #22441. hozzászólásárahát... ez nem javít a minőségen.
Válasz bs80.td #22440. hozzászólásáraCtrl + a tekerő az egéren (ha nincs akkor a számbillentyűzeten a +-).
Válasz máris szomszéd #22439. hozzászólásáraKar, hogy ez a forum nagyon lerontja a kepek minoseget (egy kicsit leragadtak a multban a fiuk.. -haho rendszergazgak! Ebreszto! )
Igy nem igazan latszanak a papiron az ertekek.
Koszi!
Válasz bs80.td #22438. hozzászólásáraNem minden óra ment bele így . Illetve nem túl sok.
Csak a versenyen van így gyilkolva. Napi használatban a füstcsavar vissza véve de a turbó marad.
A 60 lovat egy ismerős gyári állapotú gépén mértük.
Valószínűleg azért variál a gyártó a számokkal,mert más szabályok vonatkoznak az 50 le alattra. Ez csak a magán véleményem.
Első kép a gyári a másodikon látszik hogy elkezd csúszni a kuplung füst még nem volt ekkor.
Válasz máris szomszéd #22433. hozzászólására2000 uzemora igy ment bele mint a videon meg raadasul tuningolva?! Mert ha jol ertem felhuztatok tobb mint 80 LE-re. Mielott meg hozza nyultatok meg 60+ mertetek a 45 lovas motoron??
Koszi.
Válasz máris szomszéd #22435. hozzászólásáraEgyébként nyaranta, két egymás után kötött 2 tengelyes 4T-s pótkocsikkal hordom a széna bálákat. Olyan 23-25 kg-os bálákkal számolva az kb 5,5 - 6 tonnát jelent maximálisan megpakolva, plusz jön hozzá ugye a két pótkocsi súlya. Nos, száraz kemény köves földúton 3-asban egész kényelmesen haladok vele, ami azért nem rossz a kis orosztól! :)
Ez az eddigi rekord, 128 bála!
Válasz máris szomszéd #22435. hozzászólásáraHát ha levesszük a fülkét, fóliában is könnyen elboldogul, a fékeket használva meg szinte saját magán körbefordul.
Ami pedig a lovakat illeti, hiába tesznek 25 lovas 3 hengeres motort a kínai trakikba, ha a gép önsúlya 1000-1200 kg, nem tudja kifejteni a nyomatékát. Talán még a talajmarónál előnyösebbek mint a vlagyi, gyorsabban veszik föl a fordulatot a 3 henger miatt.
Viszont mentettem már ki a sár fogságából kistraktort, minden pótkocsistul jól megpakolva, pedig 22-23 lóerős volt.
Akárhogy vesszünk ebben a kategóriában egyenlőre nincs valódi riválisa a T25-nek, pedig ennek is rengeteg hibája van, de jóval több az előnye.
Válasz sanislo90 #22434. hozzászólásáraKis traktorhoz kis ember kell
A kicsikben nem ültem még de az enyémben mind a 4 sebességben megy hátra is.Előre gyors-lassú és +ban egy béka váltó abban 3. lasabban megy mint a dutra mászóban. Azért is lett megvéve,hogy tudjunk sűrűre palántázni vele
Ezen csak a gázpedál volt rossz helyen de csavaroztam elé egy fadarabot és tökéletes.
A gázpedál a vlagyinál is lehetetlen rosszul áll.
Egyébként a vlagyit nem tudod a kicsivel kiváltani minden szempontból. A vlagyi robosztusabb.
Válasz máris szomszéd #22430. hozzászólásáraEz lóerőtől teljesen független, a fülke és a kezelőszervek mérete, elhelyezkedése úgy rossz ahogy van. Pl: ha nem lábujjheggyel nyomom ki a kuplungot, hanem inkább talpal, akkor egy vastagabb orrú bakancsban a 47-es lábam felengedéskor beszorul a pedál meg a műszerfal alja közé! XD Az már csak hab a tortán, hogy minden egyes fékezéskor és kuplungozáskor a "légrugós" ülés felemel a plafonig a súlyeloszlás változása miatt, ami így kb 5 cm-re volt a fejemtől
A sebességváltóról meg inkább ne is beszéljünk, nyomorult 4 előre és 1 hátra sebesség, a Vlagyinál viszont 8 előre és 6 hátra, plusz az irányváltó, na ez a nem mindegy! Ráadásul a váltókar és a gázpedál is túl közel van az üléshez, konkrétan be kell nyúlnom magam alá a sebességváltáshoz, a lábam meg 5 perc alatt elzsibbadt mivel teljesen befelé kellet hajlítani térdem, hogy elérjem a gázpedált.
Forgalomba nem is mernék vele behajtani, mivel a kezelhetetlensége miatt ön és közveszélyes gépezet!
Válasz bs80.td #22432. hozzászólására454-es 45 lovast konkrétan ez.
https://www.youtube.com/watch?v=IDN1HRwlfrM
https://www.youtube.com/watch?v=IDN1HRwlfrM
2000 óra van benne ha nem én lennék a gazdája még kb hibátlan lenne.
Olajnyomás probléma van vele cserélni kellett volna a támcsapágyakat de a gyári rosszabb volt mint ami benne volt. Így most oda van egy köszörűsnél és faragott bele valamilyet. A főtengely hibátlan.
A turbót a többi része bírja hivatalosan mért lóerő több mint 80 itt csúszott meg a kuplung.
Mértünk gyárit is az is 60 le fölött teljesített.
Simán vennék másikat is ha kellene.
Ez a veszte szegénynek.
https://www.youtube.com/watch?v=Rhcua3C_uSk&index=27&list=UUCm-m1A6gi-tk8hp4Fo0THg
Más gép se bírná jobban az ilyesmi gyűrődést.
Használatra hasonló a nyugati kistraktorokhoz kényelmes univerzális.Nálunk ez megy legtöbbet főleg mivel mtz-ék vannak még.
Ezekben a szürkékben van még olyan kicsi sebesség ami a kékekben már nincs.
Válasz máris szomszéd #22430. hozzászólásáraTe ilyet hasznalsz? Ha igen, hany uzemorat? Mik a tapasztalataid? Kosz!
Válasz sanislo90 #22429. hozzászólásáraAzt hittem, hogy valami kicsi "dzsondíír" van a képen.
Válasz sanislo90 #22429. hozzászólásáraA Zoomlion az ugyanaz mint a foton csak más a köntös.
Ülj bele az új 50 lovas fotonba
http://www.hscmotor.hu/content/foton-lovol-tb-504-c-f%C3%BClke
Majd megváltozik a véleményed.
Nem kell megharagudni de én meg a t 25-be nem ülnék be.
Nemrég volt "szerencsém" kipróbálni egy Zoomlion 354-es kínai trakit. Hát gyerekek, a jó isten irgalmazzon annak aki ilyet vesz! A vicc kategórián jóval túl van, olyan szinte gagyi, hogy gyakorlatilag emberi használatra tökéletesen alkalmatlan, pláne egy 185 cm-s magasságú emberkénél...
Persze gondolom, aki még életében nem ült traktorban annak nem lesz ilyen megrázó élmény, de nekem pl a T25 után katasztrofális a benyomásom ezzel a géppel kapcsolatban. Soha ne vegyetek kínait!!!
Válasz ND #22427. hozzászólásáraKöszi :D beküldöm ide hátha még valakinek kell majd
Válasz Güzü #22426. hozzászólásáraszia,
ha jól emlékszem pár hónapja vki felrakta talán az MTZ-sbe