Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR414.94 FtUSD394.94 FtCHF445.63 FtGBP501 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Hello srácok. Valakinek nincs birtokába a 3 pont fügesztésről infó? Gondolok itt olyanra hogy a munkagépen milyen szabványos méretekkel lehet elhelyezni a függesztő pontokat.
Válasz czferi #22423. hozzászólásáraNem az a baj ,hogy utángyártott ! A minősége .
Sajnos nincs minőség ellenőrzés az üzletekben !Ezért árulnak SELEJT, HULLADÉK termékeket .
Én a traktor-kernél vettem komplet kinyómó csapágyat de az is ovális volt és át kellett esztergáltatni. Minden útángyártott sajna. Válasz dávidka234567 #22422. hozzászólására
Válasz harsfalvi #22410. hozzászólásáraKubota 4600 üó-nál kifeküdt ? Nem volt szervizelve ?
3x ,4x 4600 nál ! Az OROSz gépek elmennek 6000-ret,de tudok olyan 82-est amiben 8300 van .
A vlagyinak is csak annyi baja van hogy egy kuplungos.Ezért jobb gondolom a T30 as . Egyébként a 30 nak az első húzása a 40-sből lett kölcsönvéve,ami azt jelenti alkatrész utánpótlás kell hogy legyen. Sőt,ha jól tudom az új VTZ-ben is az van( 2032, 2048)
Válasz Wendelke #22415. hozzászólásáraJa még annyi, hogy lehet,találsz olyan értékeket ami nem tökéletesen pontos (konkrétan a furat távolságok) éppen ezért vittem fel mindkettő (tolómérővel) mért értéket. Én a furatokat 18-ra csináltam, hogy legyen egy kis játék a beállításnál. Mert egyébként 16-s csavar fogja le a kormányművet.
Új vagyok itt a fórumon elnézést a buta kérdésért, biztos volt már ezerszer: A traktorhoz tartozó gépkönyvek elérhetőek valahol (javítási, kezelési utasítás, alkatrészkatalógus)?
Illetve ha valaki tudna akkor egy elektromos bekötési rajzot ábrát is nagyon megköszönnék.
Válasz ÖSzabi #22408. hozzászólásáraAlkatrész ügyileg képben vagyok mert az öcsémnek volt egy kubota minikotrója.
bár ahhoz szerencsére nem kellett csak üzemanyagpumpa majd egy komplett motor 4600 üzemórát bírt.
Válasz harsfalvi #22407. hozzászólásáraLehet hogy drága az alkatrész a japóhoz, de nem is kell annyiszor szerelni mint a ruszkit....
Nekem egy T16M van de most a váltója közel 250-be fáj..úgy, hogy én csinálom.....,igaz minden új szinte benne...
Válasz harsfalvi #22407. hozzászólásáraJól nézd meg mit veszel, mert ezekhez arany árban van az elkatrész....
Ha meg tudod finoman indítani vele a kaszát akkor elfogja vinni!
Válasz harsfalvi #22403. hozzászólásáraHa csak ilyenekre akarod használni akkor elég a T25-is! Kaszáláshoz, maróhoz nem feltétlenül kell az első hajtás, akkor viszont megúszod olcsóbban
Köszi a válaszokat
A 82-st el kellett adnom,mert jelenleg túl nagy volt.Nem beszélve arról,hogy jól szálltam ki belőle.
Azért keresek kistraktor ami max 2,2t hogy tudjam trélerrel szállítani mert elég sok ipari parkot kell az idén megcsinálnom talajmaróval.
De ha már veszek akkor olyat ami bírja a kaszálást és a 7 csillagos rendsodrót.
a vtz-t mondta nekem is a traktorboltos ismerős csak nem nagyon hirdetnek belőle.
az alkatrész meg ha van hozzá 3 szor több mint a t25-höz.
szóval nem egyszerű a helyzet.
Én egyiket se venném! T30 szerintem qrva drága...
Én ha már ilyenben gondolkodom akkor inkább VTZ-t nézegetnék, amennyiért tudsz venni T30-at annyiért már lehet találni VTZ-t is, max kell kicsit még hozzáraknod és azért a vtz újabb, talán jobban van alkatrész is hozzá
Válasz harsfalvi #22399. hozzászólásáraKár volt eladni ! A T-30 hoz nehéz alkatrészt találni,ha van is aranyáron. Ami aT-25 el megegyező alkatrész az van hozzá . Motor, hidraulika, sonkák, karosszéria. A többi alkatrész problémás,főleg az első hajtás,tudok olyan gépet amihez évek óta nem tudnak szerezni alkatrészt ,igy nincs első hajtás.A másik gép,nem igen ismert mert kevés van belőlle .Szerintem még problémásabb mint a T-30. De gondolom az importőr "mindent " be tud szerezni. Nem is értem miért adtad el a 82-est. Az árát közel oda kell adni a T-30-ért,a 320-meg sokkal drágább,igaz új gép. A fogyasztás,az kisebb,de annyit is teljesít. Azért ezeknek a gépeknek vannak korlátai,főleg ha valaki egy 82-es ből ül bele . Remélem jól döntöttél !
Sziasztok
A héten eladtam a 82-s mtz-met és szeretnék helyette venni egy fülkés kis traktort.
Szerintetek melyik lenne jobb választás a T30 vagy a belarus 320.4 ?
Talajmarózásra illetve kaszálásra és sodrásra lenne használva ezért volt nagy nekem a 82-s.
Válasz dávidka234567 #22396. hozzászólásáraSzerintem az első kérdésre tudod a választ, meg a lehetséges megoldást is. Legrosszabb esetben megy rá vissza a gyári, 5 évente talán belefér.
Ha érdekel, a kormánymű (kormányoszlop) alaplemezének a méreteit meg tudom majd adni, mert jelenleg bent figyel a garázsban. De majd csak holnap, vagy holnapután.
Ez mondjuk egy lényeges dolog, mert én is sacc/kábé alapján álltam neki, és azért így vannak buktatói.
Pld. a kormányoszlop nem merőleges, az alaplemezre, illetve a pozíciója, sem teljesen ott volt, amit felszerelt állapotban meg tudtam mérni.
Az orbit (menetirány szerinti) bal oldalán nincs gond a csövezéssel, de a jobb oldalon közel van a vezértömb, na ezzel is szívtam.
Válasz Wendelke #22392. hozzászólásáraNagyon jó lett munkahenger is 512 kombájné meg műszakin nemszolnal ezért az átalakitásért ??csak ezért kérdezem mert nekem is 512 kombájn munkahengerem meg orbitom van és énis szeretném megcsinálni amibe az orbitod van befogatva arról a lemezről méreteket tudsz nekem adni meg hogy a furatok holvannak pontosan?
Beépítésre került az orbit. Igaz már egy ideje megcsináltam, de a videót, csak most sikerült feltölteni. (A minőségén, még lehet, hogy kicsit javítok, de ez más téma.)
Szóval ilyen lett, a hagyományos és az orbit erőszükséglete közötti különbséget is demonstrálom benne.
Válasz Wendelke #22390. hozzászólásáraAmit még elfelejtettem. Úgy néz ki, hogy nem hideg levegőt szív, hanem az utastér levegőjét forgatja, szóval olyan mint amikor az autóban belső keringetésre kapcsolsz, ami nagyban növeli a fűtés hatékonyságát.
Válasz ludwig #22389. hozzászólásáraA Trabantban elég "hatékony" volt, így szerintem, ha jól csinálták meg, akkor itt is hatékony lehet. Persze a kivitelezéstől sok függ. A Trabinál is akkor volt problémás, ha rosszak voltak a csövek, falsolt, stb.
Én simán levezettem a hengerekről a meleg levegőt, egy terelő lemezzel. Ha nem lett volna elég hatékony, akkor még ezzel megspékeltem volna.
A Trabinál is úgy volt megcsinálva, hogy a hengerekről jövő, és a kipufogódobról levett hővel fűtötte az utasteret.
Válasz Gepi #22386. hozzászólásáraVettem rá egy ns-16ot, meg egy ns-10es szervo szivattyút, gondoltam akkor már mind2 legyen rajta új.
És hallgattam rátok, felöntöttem mind2 rendszert motorolajjal. Tökéletes!
Megszünt aza probléma hogy csak hidegen volt normális szervom..
Válasz stefi69 #22378. hozzászólásáraKöszi! Erre gondoltam én is!! Csak azt hitem h a hátulja magas állásban van nem láttam még magasabra állított t25öst.. :)
Válasz ND #22379. hozzászólásáraEttől balonosabbat ? 12,4-es van rajta nem elég ? Végül is lehet hogy egyszerübb 4 db gumit megvenni ,átrakni. Mint 8db csavart átrakni.
Válasz Masina93 #22376. hozzászólásáraNekem also allasban van elol-hatul, de igy is dol hatrafele. Az en szemem is zavarja. Oroszos, moszkvics szeru formaterv. :)
25322 hozzászólás
Hello srácok. Valakinek nincs birtokába a 3 pont fügesztésről infó? Gondolok itt olyanra hogy a munkagépen milyen szabványos méretekkel lehet elhelyezni a függesztő pontokat.
A szelepeket milyen gyakran érdemes ellenőrizni?
Válasz czferi #22423. hozzászólásáraNem az a baj ,hogy utángyártott ! A minősége .
Sajnos nincs minőség ellenőrzés az üzletekben !Ezért árulnak SELEJT, HULLADÉK termékeket .
Én a traktor-kernél vettem komplet kinyómó csapágyat de az is ovális volt és át kellett esztergáltatni. Minden útángyártott sajna. Válasz dávidka234567 #22422. hozzászólására
Ki milyen kinyomocsapágyat használ t25 be hol lehetvalami jobb minőségüt venni? mtzét megpróbálta valaki be építeni?
Válasz adam.horvath1132 #22413. hozzászólásárarégebbi hozzászólásomban találsz kapcsolási rajzot, de ha adsz egy email címet akkor elküldöm.
Válasz harsfalvi #22410. hozzászólásáraKubota 4600 üó-nál kifeküdt ? Nem volt szervizelve ?
3x ,4x 4600 nál ! Az OROSz gépek elmennek 6000-ret,de tudok olyan 82-est amiben 8300 van .
A vlagyinak is csak annyi baja van hogy egy kuplungos.Ezért jobb gondolom a T30 as . Egyébként a 30 nak az első húzása a 40-sből lett kölcsönvéve,ami azt jelenti alkatrész utánpótlás kell hogy legyen. Sőt,ha jól tudom az új VTZ-ben is az van( 2032, 2048)
Válasz sanislo90 #22417. hozzászólásáraDe a T-40 -esben 52-67 paci szunnyadozik. Azért az a dübörgő 4henger tud egysmást produkálni.
Válasz harsfalvi #22407. hozzászólásáraMifelénk általában a T40-es trakikhoz használnak 165-ös kaszát, úgyhogy gondolom a 32-es Kubota is megbirkózik vele.
Válasz Wendelke #22415. hozzászólásáraJa még annyi, hogy lehet,találsz olyan értékeket ami nem tökéletesen pontos (konkrétan a furat távolságok) éppen ezért vittem fel mindkettő (tolómérővel) mért értéket. Én a furatokat 18-ra csináltam, hogy legyen egy kis játék a beállításnál. Mert egyébként 16-s csavar fogja le a kormányművet.
Válasz dávidka234567 #22398. hozzászólásáraItt van, ha nagyobban kell, akkor dobj egy e-mail címet.
(De jó lett volna, ha ez nekem is meg lett volna korábban)
Válasz adam.horvath1132 #22413. hozzászólásáraSzerintem keress vissza kicsit, én is itt töltöttem le korábban, a javítási útmutatót.
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon elnézést a buta kérdésért, biztos volt már ezerszer: A traktorhoz tartozó gépkönyvek elérhetőek valahol (javítási, kezelési utasítás, alkatrészkatalógus)?
Illetve ha valaki tudna akkor egy elektromos bekötési rajzot ábrát is nagyon megköszönnék.
Üdv,
Ádám
Válasz Gepi #22411. hozzászólásáraEbben van magyarországi és ukrán is....meg sokminden más is...
Válasz Magister #22409. hozzászólásáraEz az ár most a magyarországi boltból vett alkatrész vagy az amit ismerősöddel hozattad?
Válasz ÖSzabi #22408. hozzászólásáraAlkatrész ügyileg képben vagyok mert az öcsémnek volt egy kubota minikotrója.
bár ahhoz szerencsére nem kellett csak üzemanyagpumpa majd egy komplett motor 4600 üzemórát bírt.
köszi a válaszokat
Válasz harsfalvi #22407. hozzászólásáraLehet hogy drága az alkatrész a japóhoz, de nem is kell annyiszor szerelni mint a ruszkit....
Nekem egy T16M van de most a váltója közel 250-be fáj..úgy, hogy én csinálom.....,igaz minden új szinte benne...
Válasz harsfalvi #22407. hozzászólásáraJól nézd meg mit veszel, mert ezekhez arany árban van az elkatrész....
Ha meg tudod finoman indítani vele a kaszát akkor elfogja vinni!
Válasz Magister #22405. hozzászólásáraúgy néz ki hogy az lesz. találtam egy 32 lóerős kubotát, igaz 2szer annyi mint a t30.
Szerintetek elfogja bírni a 165 lengyel fűkaszámat?
mármint nem felemelni hanem dolgozni vele.
Válasz Magister #22405. hozzászólásárahát, ezzel egyet kell értsek.
Válasz harsfalvi #22403. hozzászólásáraVegyél egy kis japán traktort, utána sohasem fogsz ruszkiba ülni...
Válasz harsfalvi #22403. hozzászólásáraHa csak ilyenekre akarod használni akkor elég a T25-is! Kaszáláshoz, maróhoz nem feltétlenül kell az első hajtás, akkor viszont megúszod olcsóbban
Köszi a válaszokat
A 82-st el kellett adnom,mert jelenleg túl nagy volt.Nem beszélve arról,hogy jól szálltam ki belőle.
Azért keresek kistraktor ami max 2,2t hogy tudjam trélerrel szállítani mert elég sok ipari parkot kell az idén megcsinálnom talajmaróval.
De ha már veszek akkor olyat ami bírja a kaszálást és a 7 csillagos rendsodrót.
a vtz-t mondta nekem is a traktorboltos ismerős csak nem nagyon hirdetnek belőle.
az alkatrész meg ha van hozzá 3 szor több mint a t25-höz.
szóval nem egyszerű a helyzet.
Válasz harsfalvi #22399. hozzászólásáraSzia! Szerintem is hiba volt eladni a 82-est, bár nem tudom hogy mire kell a gép neked!
Én egyiket se venném! T30 szerintem qrva drága...
Én ha már ilyenben gondolkodom akkor inkább VTZ-t nézegetnék, amennyiért tudsz venni T30-at annyiért már lehet találni VTZ-t is, max kell kicsit még hozzáraknod és azért a vtz újabb, talán jobban van alkatrész is hozzá
Válasz harsfalvi #22399. hozzászólásáraKár volt eladni ! A T-30 hoz nehéz alkatrészt találni,ha van is aranyáron. Ami aT-25 el megegyező alkatrész az van hozzá . Motor, hidraulika, sonkák, karosszéria. A többi alkatrész problémás,főleg az első hajtás,tudok olyan gépet amihez évek óta nem tudnak szerezni alkatrészt ,igy nincs első hajtás.A másik gép,nem igen ismert mert kevés van belőlle .Szerintem még problémásabb mint a T-30. De gondolom az importőr "mindent " be tud szerezni. Nem is értem miért adtad el a 82-est. Az árát közel oda kell adni a T-30-ért,a 320-meg sokkal drágább,igaz új gép. A fogyasztás,az kisebb,de annyit is teljesít. Azért ezeknek a gépeknek vannak korlátai,főleg ha valaki egy 82-es ből ül bele . Remélem jól döntöttél !
Válasz harsfalvi #22399. hozzászólásáraInkább t-30
Sziasztok
A héten eladtam a 82-s mtz-met és szeretnék helyette venni egy fülkés kis traktort.
Szerintetek melyik lenne jobb választás a T30 vagy a belarus 320.4 ?
Talajmarózásra illetve kaszálásra és sodrásra lenne használva ezért volt nagy nekem a 82-s.
Válasz Wendelke #22397. hozzászólásáraKöszi várom a méreteket
Válasz dávidka234567 #22396. hozzászólásáraSzerintem az első kérdésre tudod a választ, meg a lehetséges megoldást is. Legrosszabb esetben megy rá vissza a gyári, 5 évente talán belefér.
Ha érdekel, a kormánymű (kormányoszlop) alaplemezének a méreteit meg tudom majd adni, mert jelenleg bent figyel a garázsban. De majd csak holnap, vagy holnapután.
Ez mondjuk egy lényeges dolog, mert én is sacc/kábé alapján álltam neki, és azért így vannak buktatói.
Pld. a kormányoszlop nem merőleges, az alaplemezre, illetve a pozíciója, sem teljesen ott volt, amit felszerelt állapotban meg tudtam mérni.
Az orbit (menetirány szerinti) bal oldalán nincs gond a csövezéssel, de a jobb oldalon közel van a vezértömb, na ezzel is szívtam.
Válasz Wendelke #22392. hozzászólásáraNagyon jó lett munkahenger is 512 kombájné meg műszakin nemszolnal ezért az átalakitásért ??csak ezért kérdezem mert nekem is 512 kombájn munkahengerem meg orbitom van és énis szeretném megcsinálni amibe az orbitod van befogatva arról a lemezről méreteket tudsz nekem adni meg hogy a furatok holvannak pontosan?
Válasz Wendelke #22393. hozzászólásáraGratula
Válasz Wendelke #22393. hozzászólásáraNaggyon jóóóó!! Gratula.
Ja csak a link maradt le.
T-25 orbit kormány próba
Beépítésre került az orbit. Igaz már egy ideje megcsináltam, de a videót, csak most sikerült feltölteni. (A minőségén, még lehet, hogy kicsit javítok, de ez más téma.)
Szóval ilyen lett, a hagyományos és az orbit erőszükséglete közötti különbséget is demonstrálom benne.
Válasz Wendelke #22390. hozzászólásáraAmit még elfelejtettem. Úgy néz ki, hogy nem hideg levegőt szív, hanem az utastér levegőjét forgatja, szóval olyan mint amikor az autóban belső keringetésre kapcsolsz, ami nagyban növeli a fűtés hatékonyságát.
Válasz ludwig #22389. hozzászólásáraA Trabantban elég "hatékony" volt, így szerintem, ha jól csinálták meg, akkor itt is hatékony lehet. Persze a kivitelezéstől sok függ. A Trabinál is akkor volt problémás, ha rosszak voltak a csövek, falsolt, stb.
Én simán levezettem a hengerekről a meleg levegőt, egy terelő lemezzel. Ha nem lett volna elég hatékony, akkor még ezzel megspékeltem volna.
A Trabinál is úgy volt megcsinálva, hogy a hengerekről jövő, és a kipufogódobról levett hővel fűtötte az utasteret.
Nézzétek mivel találkoztam a metro parkolóban..:D
Tetszik ez a fajta kabinfűtés, kérdés mennyire lehet hatékony?
Válasz ludwig #22387. hozzászólásárahát sajnos ugye ezek a szivattyúk mást nemigen szeretnek.. de annyi előnye van hogy a motorolaj annyira nem drága.
Válasz Gepi #22386. hozzászólásáraVettem rá egy ns-16ot, meg egy ns-10es szervo szivattyút, gondoltam akkor már mind2 legyen rajta új.
És hallgattam rátok, felöntöttem mind2 rendszert motorolajjal. Tökéletes!
Megszünt aza probléma hogy csak hidegen volt normális szervom..
Válasz ludwig #22385. hozzászólására,
szivattyúval végül mire jutottál?
Mai munka:
Válasz titanatlantis76 #22382. hozzászólásáraKényelmesen elfér. Az enyém alacsonyban van ilyen gumival
Válasz stefi69 #22380. hozzászólásáraNem. Előre perest☺
Olvasom itt hogy 12.4 /28 as gumi,ez a méret alacsony beállításnál is befér ?
Válasz stefi69 #22378. hozzászólásáraKöszi! Erre gondoltam én is!! Csak azt hitem h a hátulja magas állásban van nem láttam még magasabra állított t25öst.. :)
Válasz ND #22379. hozzászólásáraEttől balonosabbat ? 12,4-es van rajta nem elég ? Végül is lehet hogy egyszerübb 4 db gumit megvenni ,átrakni. Mint 8db csavart átrakni.
Válasz stefi69 #22378. hozzászólásáraVagy előre peres hátea meg ballonos gumi☺
Válasz Masina93 #22376. hozzászólásáraA te géped elől magas ,hátul közepes állásban van ! Az elejét ragd közepes állásba,akkor jól fog állni .
Válasz Masina93 #22376. hozzászólásáraNekem also allasban van elol-hatul, de igy is dol hatrafele. Az en szemem is zavarja. Oroszos, moszkvics szeru formaterv. :)