Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz dani 1980 #21933. hozzászólásáraCsak kivul van hatul az elore- hatra. Belul mar elol van, mivel a valtokar egy ketkaru emelo. Tahat ha hatra huzod a kar veget a gombnal, akkor belul elre mozdul. Ezert a terep-orszaguti kapcsolo villaja pedig hatul van, pedig a kart elore mozditod ha kapcsolni akarod. A kapcsolokar haza elott (amit negy csavarral leszereltel) keresztben megy egy hidraulika cso. Az eleg kozel van, ezert vagy feszitesz rajta egy kicsit, vagy az ujdonsult iranyvalto tengelyen alakitasz.
Válasz dani 1980 #21933. hozzászólásáraAz irányváltó kar a kormány fele nézze, picit rövidebbre kell venni a tengelyét mert elakad a hidraulika csőbe! Egyépként meg oldható mert nekem kb 3 hete van rajta es azóta is hibátlan!!
Felraktam a gyári változatokat előtte elforditottam az indítás gátló lemezt de mégsem jó nálam a felső kulisszasor:országos.-terep
Alsó: előre-hatra
Az lehet ezt a fajtát egyáltalán alakítani?¿???
Kínlódás a beszerelés az iranyvalto kar elől vagy hátul áll? Az enyemen az iranyvalto kulissza hátul van s.o.s help mivel van felfogatva az indítás gátló lemez?
Válasz dani 1980 #21928. hozzászólásáraAzért kell a racsnis kardán, mert mikor kuplungolsz, megáll a tlt...a venti meg pörög vadul... Gondolom több nekifutás kell az elején, mielőtt menet közben leteszed a gépet, hogy meglegyen a vákum...
Válasz dani 1980 #21923. hozzászólásáraRegit leveszed, az ujat pedig felrakod. Es volt itt az egyik kolleganak egy nagyon jo otlete kicsit lejebb, a biztonsagi kapcsolo lemezere. Nem kell kiszedni, hanem annyira felre hajtani, hogy a negy rogzitocsavar egyike atmenjen a lemez kozepen levo hosszu kivagason.
Válasz Gepi #21920. hozzászólásáraPersze tudtam kapcsolgatni igen megvan kopva Kb 2-3mm lógása van a reteszelőrugónaka furatba de a szerintem a tengelyen is lehet akkor
Szép napot fórumtársak a tanácsokra hallgatva kicseréltem a reteszelőrugókat ám a gon nem szűnt meg! Még mindig szaggat illetve ha felengedem a kuplungot ,,darál" és országútiba nem is lehet használni egy szenvedés vele dolgozni!! Egyébként rosszul írtam a múltkor még eladó csak így nem akartam eladni hogy ez nincs megcsinálva.
Válasz drajkotam #21902. hozzászólásáraNekem össze volt rohadva a kar tengelye, próbáld meg kitakarítani, és megkenni, ahogy a kolléga írta. Nekem mondjuk drasztikus eszközökhöz kellett nyúlni.
Szevasztok. Nemrég vettem egy t25A trakit
szántásnál úgy vettem észre, hogy a difizár nem működik, a rudazat szemmel láthatóan jó
sokba fog fájni az anyag költség? Valakinek volt hasonló hiba?
Szeretnék segítséget kérni adagoló ügyben. Ha valaki járatos adagoló szerelésben, legyen szíves abban segíteni, hogy a T 25 adagolóm hörgőszelepéből hiányzik egy henger alakú alkatrész, a robbantott ábra szerint 34 számmal jelezve "rátét" névvel. A gép működik de a hörgőszelep csavarján keresztül szivárog a gázolaj.
Válasz Maszek Zs #21896. hozzászólásárahát velem az van kedves barátom, hogy sorba bukik le mindenki a nagyüzemi falopással, aztán rámszakadt annyi meló hogy azt se tudom hol a fejem. ráadásul gyérítések, ugyan keresni nemigen lehet vele, de a becsület megkívánja hogy megcsináljam. rendesen.
köszönöm kérdésed, remélem feléd jobban megy a szekér.
Én 30x30- as zártszelvényből és 40x3- as laposvasból csináltam egy keretet. A zártszelvény keret be csukódik a fülke keretbe, tehát ahova eredetileg is be van csavarozva az ablak lemezkerete, a laposvas pedig rátakar a fülke keretre. Az első terv az volt, hogy a laposvas élére trabant kédergumit teszek, de aztán másik megoldást választottam a tömítésre. Egy mtz gázteleszkóp tartja az egészet. Majdnem akkora királyság mint az irányváltó! Szinte mindig nyitva van. Ebben a videóban https://www.youtube.com/watch?v=QtSWI6K5pzs 1:10- nél van néhány kép. És itt egy vázlat:
Válasz tamasmolnar1991 #21892. hozzászólásáraÉrdemes levenni a nyomáshatároló szelepet és belenézni zár e rendesen, nincs e benne valami nem oda való motyó. Generátor mögött, talán 2 csavar fogja fel a blokkra.
De láttam már egyszer olyat is, hogy semmi olajnyomás nem volt, hosszabb nivópálcát raktak bele,így a szint "rendben" volt.
Mikor kiengedtem az olajat akkor lett gyanús, volt benne vagy 2 liter. Felöntés után egyből lett 4 bar hidegen. De gondolom ez nagyon ritka esemény lehet.
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy t25-ös trakit, amit most teszegetek rendbe! Olyan kérdéssel fordulnák a hozzáértőkhöz, hogy hidegen 1.6 a motorolajnyomás, melegen pedig 1 körül van amit nagyon alacsonynak találok! Első lépésben lecserélem az olajat + szűrőtisztitás valamint másik órával is le akarom próbálni! Mi produkálhatja még ezt az alacsony olajnyomást? Valaki találkozott már ilyennel? Válaszokat előre is köszönöm!
25336 hozzászólás
500 üzem oránál
Sziasztok, ti mennyi üzemóra után cseréltek a váltóban hajtómű olajat? Előre is köszi.
Válasz dani 1980 #21937. hozzászólásáraBármilyen jó, ha csak olyan mélyre engeded a földbe amit kényelmesen elbír.
250-es kombinator rugoskapa jó a vlagyi hoz?
Válasz bs80.td #21935. hozzászólásáraKöszim ég délelőtt rájöttem azóta számítottam is fasza így....
Válasz dani 1980 #21933. hozzászólásáraCsak kivul van hatul az elore- hatra. Belul mar elol van, mivel a valtokar egy ketkaru emelo. Tahat ha hatra huzod a kar veget a gombnal, akkor belul elre mozdul. Ezert a terep-orszaguti kapcsolo villaja pedig hatul van, pedig a kart elore mozditod ha kapcsolni akarod. A kapcsolokar haza elott (amit negy csavarral leszereltel) keresztben megy egy hidraulika cso. Az eleg kozel van, ezert vagy feszitesz rajta egy kicsit, vagy az ujdonsult iranyvalto tengelyen alakitasz.
Válasz dani 1980 #21933. hozzászólásáraAz irányváltó kar a kormány fele nézze, picit rövidebbre kell venni a tengelyét mert elakad a hidraulika csőbe! Egyépként meg oldható mert nekem kb 3 hete van rajta es azóta is hibátlan!!
Felraktam a gyári változatokat előtte elforditottam az indítás gátló lemezt de mégsem jó nálam a felső kulisszasor:országos.-terep
Alsó: előre-hatra
Az lehet ezt a fajtát egyáltalán alakítani?¿???
Kínlódás a beszerelés az iranyvalto kar elől vagy hátul áll? Az enyemen az iranyvalto kulissza hátul van s.o.s help mivel van felfogatva az indítás gátló lemez?
Hátsó felniket "kereket " cserélnék / művelő felni,32-col átkérő /-t, 28-col átmérő-re .
Válasz dani 1980 #21928. hozzászólásáraAzért kell a racsnis kardán, mert mikor kuplungolsz, megáll a tlt...a venti meg pörög vadul... Gondolom több nekifutás kell az elején, mielőtt menet közben leteszed a gépet, hogy meglegyen a vákum...
Válasz stefi69 #21887. hozzászólásáraNem igazán értem
Válasz 44claasgarantos #21927. hozzászólásáraKuplungulaskor nem engedi el a levegőt ?
Válasz dani 1980 #21926. hozzászólásáraIgen szabadon futós gardánal
Spct használ valaki a vlagyi után?
Válasz dani 1980 #21923. hozzászólásáraRegit leveszed, az ujat pedig felrakod. Es volt itt az egyik kolleganak egy nagyon jo otlete kicsit lejebb, a biztonsagi kapcsolo lemezere. Nem kell kiszedni, hanem annyira felre hajtani, hogy a negy rogzitocsavar egyike atmenjen a lemez kozepen levo hosszu kivagason.
Spct használ valaki a vlagyi után?
Ma vettem meg a gyári iranyvaltot hogy kell beszerelni ?
Egy újabb kérdésem lenne a képen látható tengely mikor működik jól
Válasz Gepi #21920. hozzászólásáraPersze tudtam kapcsolgatni igen megvan kopva Kb 2-3mm lógása van a reteszelőrugónaka furatba de a szerintem a tengelyen is lehet akkor
Válasz gubamarcell99 #21919. hozzászólásáraMikor le volt véve a fedél akkor tudtad kapcsolni azt a fokozatot? Vagy a tengely hornya meg van kopva?
Válasz Gepi #21918. hozzászólására6.
Válasz gubamarcell99 #21916. hozzászólásáraMelyik sebesség ez?
Válasz Maszek Zs #21914. hozzászólásáraNemhiszem mert nem recseg mikor sebességbe rakom csak mikor felengedem a kuplungot
Válasz Gepi #21913. hozzászólásáraPersze levettem de nem látam semmit a reteszelőgolyókat is kicseréltem. De csak azt az egyet dobja ki valamiért
Válasz bs80.td #21912. hozzászólásáraIgen! A tiéd profi
Válasz gubamarcell99 #21910. hozzászólásáraNemhogy a kuplung tárcsa rossz?? Egyébként hol lehet megnézni? Hol van a hirdetés?
Válasz gubamarcell99 #21910. hozzászólásáraValamiért pedig nem tolja be sebességbe, váltó fedelet levetted már?
Válasz nagy0szilard #21908. hozzászólására,
Az enyémet nem tudja leverni, de azt hiszem az én megoldásom nem működik nálad.
Válasz a2457 #21909. hozzászólására
Szép napot fórumtársak a tanácsokra hallgatva kicseréltem a reteszelőrugókat ám a gon nem szűnt meg! Még mindig szaggat illetve ha felengedem a kuplungot ,,darál" és országútiba nem is lehet használni egy szenvedés vele dolgozni!! Egyébként rosszul írtam a múltkor még eladó csak így nem akartam eladni hogy ez nincs megcsinálva.
Válasz nagy0szilard #21908. hozzászólásáraúgy hogy már leverte az ág.
Sziasztok! Nektek, hogyan van felrakva az első munkalámpák a fülke tetejére, úgy hogy faágaktol védve legyen??
Válasz drajkotam #21902. hozzászólásáraNekem össze volt rohadva a kar tengelye, próbáld meg kitakarítani, és megkenni, ahogy a kolléga írta. Nekem mondjuk drasztikus eszközökhöz kellett nyúlni.
Válasz drajkotam #21902. hozzászólásáraTele van szutyokkal a váltófedél teteje, ahol a rudazat van. Takarítsd ki, kend meg
Válasz balaci66 #21901. hozzászólásáraAmióta mtz adagoló van fent azóta nincs ilyen gond
Válasz Maszek Zs #21903. hozzászólásáraAz lesz a megoldás...
Örüljön neki, hogy szííívárog...különben, esetleg mehetne bele a motorba is....
Válasz balaci66 #21901. hozzászólásáraNemhogy az egész adagoló hajtása televan gázolajjal??
Szevasztok. Nemrég vettem egy t25A trakit
szántásnál úgy vettem észre, hogy a difizár nem működik, a rudazat szemmel láthatóan jó
sokba fog fájni az anyag költség? Valakinek volt hasonló hiba?
Tisztelt Fórumozók!
Szeretnék segítséget kérni adagoló ügyben. Ha valaki járatos adagoló szerelésben, legyen szíves abban segíteni, hogy a T 25 adagolóm hörgőszelepéből hiányzik egy henger alakú alkatrész, a robbantott ábra szerint 34 számmal jelezve "rátét" névvel. A gép működik de a hörgőszelep csavarján keresztül szivárog a gázolaj.
Válasz bs80.td #21897. hozzászólásáraHelló!
Köszi a segítséget ez jó megoldás lesz.
Válasz a2457 #21898. hozzászólásáraÍrtam emailt. Köszi én elvagyok
Válasz Maszek Zs #21896. hozzászólásárahát velem az van kedves barátom, hogy sorba bukik le mindenki a nagyüzemi falopással, aztán rámszakadt annyi meló hogy azt se tudom hol a fejem. ráadásul gyérítések, ugyan keresni nemigen lehet vele, de a becsület megkívánja hogy megcsináljam. rendesen.
köszönöm kérdésed, remélem feléd jobban megy a szekér.
Válasz balaci66 #21894. hozzászólásáraHelló!
Én 30x30- as zártszelvényből és 40x3- as laposvasból csináltam egy keretet. A zártszelvény keret be csukódik a fülke keretbe, tehát ahova eredetileg is be van csavarozva az ablak lemezkerete, a laposvas pedig rátakar a fülke keretre. Az első terv az volt, hogy a laposvas élére trabant kédergumit teszek, de aztán másik megoldást választottam a tömítésre. Egy mtz gázteleszkóp tartja az egészet. Majdnem akkora királyság mint az irányváltó! Szinte mindig nyitva van. Ebben a videóban https://www.youtube.com/watch?v=QtSWI6K5pzs 1:10- nél van néhány kép. És itt egy vázlat:
Válasz a2457 #21895. hozzászólásáraNagyon eltüntél! Mi van veled?
Válasz tamasmolnar1991 #21892. hozzászólásáralehet kopott olajszivattyú is.
nehéz olyat találni ami nem szar már új állapotában is. de aki keres az talál.
Tisztelt Fórumozók!
Szeretném a segítségeteket kérni ahhoz, hogy a T 25 hátsó ablakát hogy lehet nyithatóvá átszerelni.
Válasz tamasmolnar1991 #21892. hozzászólásáraÉrdemes levenni a nyomáshatároló szelepet és belenézni zár e rendesen, nincs e benne valami nem oda való motyó. Generátor mögött, talán 2 csavar fogja fel a blokkra.
De láttam már egyszer olyat is, hogy semmi olajnyomás nem volt, hosszabb nivópálcát raktak bele,így a szint "rendben" volt.
Mikor kiengedtem az olajat akkor lett gyanús, volt benne vagy 2 liter. Felöntés után egyből lett 4 bar hidegen. De gondolom ez nagyon ritka esemény lehet.
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy t25-ös trakit, amit most teszegetek rendbe! Olyan kérdéssel fordulnák a hozzáértőkhöz, hogy hidegen 1.6 a motorolajnyomás, melegen pedig 1 körül van amit nagyon alacsonynak találok! Első lépésben lecserélem az olajat + szűrőtisztitás valamint másik órával is le akarom próbálni! Mi produkálhatja még ezt az alacsony olajnyomást? Valaki találkozott már ilyennel? Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz stefi69 #21887. hozzászólásáraJo otlet, erre nem gondoltam. Most mar mindegy.