Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR413.39 FtUSD393.08 FtCHF444.84 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz dani 1980 #21923. hozzászólásáraRegit leveszed, az ujat pedig felrakod. Es volt itt az egyik kolleganak egy nagyon jo otlete kicsit lejebb, a biztonsagi kapcsolo lemezere. Nem kell kiszedni, hanem annyira felre hajtani, hogy a negy rogzitocsavar egyike atmenjen a lemez kozepen levo hosszu kivagason.
Válasz Gepi #21920. hozzászólásáraPersze tudtam kapcsolgatni igen megvan kopva Kb 2-3mm lógása van a reteszelőrugónaka furatba de a szerintem a tengelyen is lehet akkor
Szép napot fórumtársak a tanácsokra hallgatva kicseréltem a reteszelőrugókat ám a gon nem szűnt meg! Még mindig szaggat illetve ha felengedem a kuplungot ,,darál" és országútiba nem is lehet használni egy szenvedés vele dolgozni!! Egyébként rosszul írtam a múltkor még eladó csak így nem akartam eladni hogy ez nincs megcsinálva.
Válasz drajkotam #21902. hozzászólásáraNekem össze volt rohadva a kar tengelye, próbáld meg kitakarítani, és megkenni, ahogy a kolléga írta. Nekem mondjuk drasztikus eszközökhöz kellett nyúlni.
Szevasztok. Nemrég vettem egy t25A trakit
szántásnál úgy vettem észre, hogy a difizár nem működik, a rudazat szemmel láthatóan jó
sokba fog fájni az anyag költség? Valakinek volt hasonló hiba?
Szeretnék segítséget kérni adagoló ügyben. Ha valaki járatos adagoló szerelésben, legyen szíves abban segíteni, hogy a T 25 adagolóm hörgőszelepéből hiányzik egy henger alakú alkatrész, a robbantott ábra szerint 34 számmal jelezve "rátét" névvel. A gép működik de a hörgőszelep csavarján keresztül szivárog a gázolaj.
Válasz Maszek Zs #21896. hozzászólásárahát velem az van kedves barátom, hogy sorba bukik le mindenki a nagyüzemi falopással, aztán rámszakadt annyi meló hogy azt se tudom hol a fejem. ráadásul gyérítések, ugyan keresni nemigen lehet vele, de a becsület megkívánja hogy megcsináljam. rendesen.
köszönöm kérdésed, remélem feléd jobban megy a szekér.
Én 30x30- as zártszelvényből és 40x3- as laposvasból csináltam egy keretet. A zártszelvény keret be csukódik a fülke keretbe, tehát ahova eredetileg is be van csavarozva az ablak lemezkerete, a laposvas pedig rátakar a fülke keretre. Az első terv az volt, hogy a laposvas élére trabant kédergumit teszek, de aztán másik megoldást választottam a tömítésre. Egy mtz gázteleszkóp tartja az egészet. Majdnem akkora királyság mint az irányváltó! Szinte mindig nyitva van. Ebben a videóban https://www.youtube.com/watch?v=QtSWI6K5pzs 1:10- nél van néhány kép. És itt egy vázlat:
Válasz tamasmolnar1991 #21892. hozzászólásáraÉrdemes levenni a nyomáshatároló szelepet és belenézni zár e rendesen, nincs e benne valami nem oda való motyó. Generátor mögött, talán 2 csavar fogja fel a blokkra.
De láttam már egyszer olyat is, hogy semmi olajnyomás nem volt, hosszabb nivópálcát raktak bele,így a szint "rendben" volt.
Mikor kiengedtem az olajat akkor lett gyanús, volt benne vagy 2 liter. Felöntés után egyből lett 4 bar hidegen. De gondolom ez nagyon ritka esemény lehet.
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy t25-ös trakit, amit most teszegetek rendbe! Olyan kérdéssel fordulnák a hozzáértőkhöz, hogy hidegen 1.6 a motorolajnyomás, melegen pedig 1 körül van amit nagyon alacsonynak találok! Első lépésben lecserélem az olajat + szűrőtisztitás valamint másik órával is le akarom próbálni! Mi produkálhatja még ezt az alacsony olajnyomást? Valaki találkozott már ilyennel? Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz bs80.td #21885. hozzászólásáraÜdv. Nagyon felesleges bajlódni a kivételével, annyira kell oldalra fordítani,hogy a váltókar felfogató csavarja, pont a nútba üljön bele./ menjen keresztül /. És ez által se jobbra,se balra nem tud többé elmozdulni.És nem akadájozza a kulisszát. Kb 15-éve csináltam az elsőt, a mai napig nem okozott problémát. A mai napig így csinálom ha akad még a régi tipusú váltóval.Már a sok-sokadikat.
Válasz nagy0szilard #21882. hozzászólásáraGrat! El jött neked is a nírvána. Hogyan sikerült kioperálni a kapcsolólemezt? Nekem el kellett vágnom és meghajlítanom. Ilyen lett:
Sziasztok! A fórumtársak segítségével sikerült áttalakítani irányváltósra a gépet, a Habis alkatrész segítségével, csupán csak tényleg az inditásgátló lemezt kellett kivenni, és egyik váltókar le, a másik fel, egy kis korrekció ès sima négy csavarral lehúzni és kész is! Bátram ajánlom mindenkinek aki még a régi váltóval küzd, hogy nyugodtan vágjon bele a cserébe!! Köszönöm a segítséget!
Válasz schmidtm270 #21880. hozzászólásáraBe kell állítani a váltót(váltókart?), ha visszakeresel a topicban, megtalálod a megoldást.
Okosabbat nem tudok mondani, mert szerencsére nem volt ilyen problémám, de másoknak igen.
Sziasztok!
Van egy Vladimirec T-25-ös traktorom.
Olyan problémám volna, hogy terhelés alatt, kisebb emelkedőnél finoman kidobja a sebességeket.
Üresen, simán nem dobja ki.
Valakinek volna rá valami ötlete?
Köszönöm!
Válasz t25bandit #21862. hozzászólására Én műkaucsuk néven vettem,egy idős kárpitos ajánlotta.drága,de jó hő és hangszigetelő,jól ragasztható.klímás és fűtés boltokba keresd.
25322 hozzászólás
Spct használ valaki a vlagyi után?
Válasz dani 1980 #21923. hozzászólásáraRegit leveszed, az ujat pedig felrakod. Es volt itt az egyik kolleganak egy nagyon jo otlete kicsit lejebb, a biztonsagi kapcsolo lemezere. Nem kell kiszedni, hanem annyira felre hajtani, hogy a negy rogzitocsavar egyike atmenjen a lemez kozepen levo hosszu kivagason.
Spct használ valaki a vlagyi után?
Ma vettem meg a gyári iranyvaltot hogy kell beszerelni ?
Egy újabb kérdésem lenne a képen látható tengely mikor működik jól
Válasz Gepi #21920. hozzászólásáraPersze tudtam kapcsolgatni igen megvan kopva Kb 2-3mm lógása van a reteszelőrugónaka furatba de a szerintem a tengelyen is lehet akkor
Válasz gubamarcell99 #21919. hozzászólásáraMikor le volt véve a fedél akkor tudtad kapcsolni azt a fokozatot? Vagy a tengely hornya meg van kopva?
Válasz Gepi #21918. hozzászólására6.
Válasz gubamarcell99 #21916. hozzászólásáraMelyik sebesség ez?
Válasz Maszek Zs #21914. hozzászólásáraNemhiszem mert nem recseg mikor sebességbe rakom csak mikor felengedem a kuplungot
Válasz Gepi #21913. hozzászólásáraPersze levettem de nem látam semmit a reteszelőgolyókat is kicseréltem. De csak azt az egyet dobja ki valamiért
Válasz bs80.td #21912. hozzászólásáraIgen! A tiéd profi
Válasz gubamarcell99 #21910. hozzászólásáraNemhogy a kuplung tárcsa rossz?? Egyébként hol lehet megnézni? Hol van a hirdetés?
Válasz gubamarcell99 #21910. hozzászólásáraValamiért pedig nem tolja be sebességbe, váltó fedelet levetted már?
Válasz nagy0szilard #21908. hozzászólására,
Az enyémet nem tudja leverni, de azt hiszem az én megoldásom nem működik nálad.
Válasz a2457 #21909. hozzászólására
Szép napot fórumtársak a tanácsokra hallgatva kicseréltem a reteszelőrugókat ám a gon nem szűnt meg! Még mindig szaggat illetve ha felengedem a kuplungot ,,darál" és országútiba nem is lehet használni egy szenvedés vele dolgozni!! Egyébként rosszul írtam a múltkor még eladó csak így nem akartam eladni hogy ez nincs megcsinálva.
Válasz nagy0szilard #21908. hozzászólásáraúgy hogy már leverte az ág.
Sziasztok! Nektek, hogyan van felrakva az első munkalámpák a fülke tetejére, úgy hogy faágaktol védve legyen??
Válasz drajkotam #21902. hozzászólásáraNekem össze volt rohadva a kar tengelye, próbáld meg kitakarítani, és megkenni, ahogy a kolléga írta. Nekem mondjuk drasztikus eszközökhöz kellett nyúlni.
Válasz drajkotam #21902. hozzászólásáraTele van szutyokkal a váltófedél teteje, ahol a rudazat van. Takarítsd ki, kend meg
Válasz balaci66 #21901. hozzászólásáraAmióta mtz adagoló van fent azóta nincs ilyen gond
Válasz Maszek Zs #21903. hozzászólásáraAz lesz a megoldás...
Örüljön neki, hogy szííívárog...különben, esetleg mehetne bele a motorba is....
Válasz balaci66 #21901. hozzászólásáraNemhogy az egész adagoló hajtása televan gázolajjal??
Szevasztok. Nemrég vettem egy t25A trakit
szántásnál úgy vettem észre, hogy a difizár nem működik, a rudazat szemmel láthatóan jó
sokba fog fájni az anyag költség? Valakinek volt hasonló hiba?
Tisztelt Fórumozók!
Szeretnék segítséget kérni adagoló ügyben. Ha valaki járatos adagoló szerelésben, legyen szíves abban segíteni, hogy a T 25 adagolóm hörgőszelepéből hiányzik egy henger alakú alkatrész, a robbantott ábra szerint 34 számmal jelezve "rátét" névvel. A gép működik de a hörgőszelep csavarján keresztül szivárog a gázolaj.
Válasz bs80.td #21897. hozzászólásáraHelló!
Köszi a segítséget ez jó megoldás lesz.
Válasz a2457 #21898. hozzászólásáraÍrtam emailt. Köszi én elvagyok
Válasz Maszek Zs #21896. hozzászólásárahát velem az van kedves barátom, hogy sorba bukik le mindenki a nagyüzemi falopással, aztán rámszakadt annyi meló hogy azt se tudom hol a fejem. ráadásul gyérítések, ugyan keresni nemigen lehet vele, de a becsület megkívánja hogy megcsináljam. rendesen.
köszönöm kérdésed, remélem feléd jobban megy a szekér.
Válasz balaci66 #21894. hozzászólásáraHelló!
Én 30x30- as zártszelvényből és 40x3- as laposvasból csináltam egy keretet. A zártszelvény keret be csukódik a fülke keretbe, tehát ahova eredetileg is be van csavarozva az ablak lemezkerete, a laposvas pedig rátakar a fülke keretre. Az első terv az volt, hogy a laposvas élére trabant kédergumit teszek, de aztán másik megoldást választottam a tömítésre. Egy mtz gázteleszkóp tartja az egészet. Majdnem akkora királyság mint az irányváltó! Szinte mindig nyitva van. Ebben a videóban https://www.youtube.com/watch?v=QtSWI6K5pzs 1:10- nél van néhány kép. És itt egy vázlat:
Válasz a2457 #21895. hozzászólásáraNagyon eltüntél! Mi van veled?
Válasz tamasmolnar1991 #21892. hozzászólásáralehet kopott olajszivattyú is.
nehéz olyat találni ami nem szar már új állapotában is. de aki keres az talál.
Tisztelt Fórumozók!
Szeretném a segítségeteket kérni ahhoz, hogy a T 25 hátsó ablakát hogy lehet nyithatóvá átszerelni.
Válasz tamasmolnar1991 #21892. hozzászólásáraÉrdemes levenni a nyomáshatároló szelepet és belenézni zár e rendesen, nincs e benne valami nem oda való motyó. Generátor mögött, talán 2 csavar fogja fel a blokkra.
De láttam már egyszer olyat is, hogy semmi olajnyomás nem volt, hosszabb nivópálcát raktak bele,így a szint "rendben" volt.
Mikor kiengedtem az olajat akkor lett gyanús, volt benne vagy 2 liter. Felöntés után egyből lett 4 bar hidegen. De gondolom ez nagyon ritka esemény lehet.
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy t25-ös trakit, amit most teszegetek rendbe! Olyan kérdéssel fordulnák a hozzáértőkhöz, hogy hidegen 1.6 a motorolajnyomás, melegen pedig 1 körül van amit nagyon alacsonynak találok! Első lépésben lecserélem az olajat + szűrőtisztitás valamint másik órával is le akarom próbálni! Mi produkálhatja még ezt az alacsony olajnyomást? Valaki találkozott már ilyennel? Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz stefi69 #21887. hozzászólásáraJo otlet, erre nem gondoltam. Most mar mindegy.
Üdvözlet
Sok itt a tapasztalat, talán tudtok adni tanácsot. Harmadikbó és hatodikból írdtlanul morog a váltó ! Szerintetek mi lehet a gond ?
Válasz schmidtm270 #21880. hozzászólásáraNekem is volt már ilyen gondom vele, a reteszelőn kell állítani és aztán semmi dond nem lesz vele
Válasz serespeter79 #21870. hozzászólásáraA kopások, lógások, szakadt gumi, rossz felni.
Válasz bs80.td #21885. hozzászólásáraÜdv. Nagyon felesleges bajlódni a kivételével, annyira kell oldalra fordítani,hogy a váltókar felfogató csavarja, pont a nútba üljön bele./ menjen keresztül /. És ez által se jobbra,se balra nem tud többé elmozdulni.És nem akadájozza a kulisszát. Kb 15-éve csináltam az elsőt, a mai napig nem okozott problémát. A mai napig így csinálom ha akad még a régi tipusú váltóval.Már a sok-sokadikat.
Válasz bs80.td #21885. hozzászólásáraÉn nem voltam ilyen ügyes, ugyhogy kétszer kellett szétvágnom, hogy kijöjjön
Válasz nagy0szilard #21882. hozzászólásáraGrat! El jött neked is a nírvána. Hogyan sikerült kioperálni a kapcsolólemezt? Nekem el kellett vágnom és meghajlítanom. Ilyen lett:
Válasz gubamarcell99 #21883. hozzászólásáraOk.
Válasz Szentgyörgyi József #21874. hozzászólásáraKöszönöm nem már nem eladó mert jöttek a fólia takarítások és a trágyázás és így inkább maradt egyenlőre.
Sziasztok! A fórumtársak segítségével sikerült áttalakítani irányváltósra a gépet, a Habis alkatrész segítségével, csupán csak tényleg az inditásgátló lemezt kellett kivenni, és egyik váltókar le, a másik fel, egy kis korrekció ès sima négy csavarral lehúzni és kész is! Bátram ajánlom mindenkinek aki még a régi váltóval küzd, hogy nyugodtan vágjon bele a cserébe!! Köszönöm a segítséget!
Válasz schmidtm270 #21880. hozzászólásáraBe kell állítani a váltót(váltókart?), ha visszakeresel a topicban, megtalálod a megoldást.
Okosabbat nem tudok mondani, mert szerencsére nem volt ilyen problémám, de másoknak igen.
Sziasztok!
Van egy Vladimirec T-25-ös traktorom.
Olyan problémám volna, hogy terhelés alatt, kisebb emelkedőnél finoman kidobja a sebességeket.
Üresen, simán nem dobja ki.
Valakinek volna rá valami ötlete?
Köszönöm!
Válasz bs80.td #21877. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm keresni foglak ha nem gond!
Válasz t25bandit #21862. hozzászólására Én műkaucsuk néven vettem,egy idős kárpitos ajánlotta.drága,de jó hő és hangszigetelő,jól ragasztható.klímás és fűtés boltokba keresd.
Válasz dani 1980 #21875. hozzászólásáraJo cimre ment az elozo is, de ekuldtem ujra.