Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Wendelke #21839. hozzászólásáraAz már maga a luxus lenne, az mtz-ben legalább a felezőre van külön kar, ehhez még egy külön terep/országúti váltó is hmm...
Na ez például jó ötlet, mert jól jönne sokszor, amikor 6-ból elég lenne 5-be váltani, akkor nem kellene kevergetni a váltót, csak áthúzná az ember az országútit "terepbe"
Válasz dani 1980 #21833. hozzászólásáraMegveheted a habinal a komplett "kulissza" hazat es akkor csak az inditasgatlo kapcsolo lemezet kell kiszedned aztan felcsavarozod az uj hazat es kesz. Esetleg egy fem hidraulika csovon kell egy kicsit igazitani. Vagy atalakitod magadnak ami egy kicsit tobb munka, de 1-2 ezerbol megvan. A videomban 4:15 -nel talalod az en megoldasom. Ha kell a muszaki rajz elkuldom szivesen. T-25 átalakítás
Válasz sanislo90 #21835. hozzászólásáraSokszor nem jo a kezigaz, (pl terepen) es akkor hamar kibukik a gyari megoldas gyengesege. Nekem kb 10 perc eleg volt hogy gorcsolni kezdjen a labfejem.
Válasz bs80.td #21830. hozzászólásáraÉn is cipőorral használom, csupán a lábfejem szélét egészen nekiteszem az oldalfalnak "álá megtámasztom" így viszonylag kényelmes, de olyan 2 óra folyamatos használat után már jól esik kiszállni és kinyújtóztatni! :D
még legalább ennyire zavart a gázpedál minden ergonómiát nélkülöző kialakítása. Kb ugyan olyan rossz mint a lada. Ezért azon is alakítottam. Így most tele talppal a padlón csak cipő orrával nagyon kényelmesen használható.
Válasz dani 1980 #21824. hozzászólásáraAz enyémen sem volt, de a gép vásárlása után még a használatba vétel előtt átalakítottam, mert egy állatságnak tűnt a hiánya, akár csak egy szimpla pótos tolatásnál is ahol sokat kell korrigálni. én saját kútfűből csináltam meg. A legnehezebb része az indítás gátló kapcsolót működtető lemez kibányászása volt, mert nem akartam leszedni a váltó fedelét. Ezen a videón van pár kép arról, hogy hogyan csináltam: https://www.youtube.com/watch?v=QtSWI6K5pzs
Jól sikerült, sokkal jobb így.
Akár azt is meglehetne csinálni, hogy a terep- országúti kapcsolása is külön karon legyen.
Válasz sanislo90 #21826. hozzászólásáraNem valami bonyolult mert az irányváltósnál nem nyúlsz a váltókarhoz csak mozgatod jobbra-balra az irányváltókart és go amiben meg nincs belerakva ott magával a váltókarral mozgatod jobbra balra tehát sebességből ki utána irányváltoztatás és sebességbe be itt is több probléma lehet mert ha nem toltad be az irányváltónál a fogaskereket teljesen és mikor beraktad sebességbe nem megy akkor megint lehet újra kezdeni.
régebben volt róla szó, ezt kell be szerelni. sebességváltó
Válasz Gepi #21825. hozzászólásáraPl a sorközös kultivátorozásnál, ha nincs elég hely a tábla végein, még irányváltóval is egy művészet úgy forgolódni, hogy ne tapossa le az ember a növényeket, nemhogy nélküle.
Válasz nagy0szilard #21809. hozzászólásáraSzerintem a Habinál. Oda regisztráni kell hogy lásd az árakat ország szerte van boltjuk meg persze ott minden van ami mtz meg t25
Válasz Radocz #21806. hozzászólásáraTámogatást sajnos nem hinném hogy tudok igénybe venni nem vagyok ő.t. a kertek is papir nékül vannak amolyan szivességi művelés
Azért köszönöm
Válasz Attilabagi93 #21800. hozzászólásáraFelénk a lucerna jó növény.
Ha van rá normális áron vevőd, akkor vesd bele.
Beszélj a falugazdásszal hogyan tudsz rá támogatást igényelni, és ...
Lucernát gabona után szoktunk vetni.
ahol szereti a talajt 7 évig is el van.
Egy másik fórumba idéztem a lucerna termesztésről.
Szerintem ezt ott érdeklőd d meg, ahol műszakit csinálják. Ha nem szervós/ orbitos gyárilag, akkor az átalakításnak minősül, papírozni kéne. De hát ugye.......
Véleményeteket kérném.
Földekkel (kertekkel) foglalkozom, eddig szinte az ősidők kezdete óta kukorica volt bele vetve, tavaly előtt raktam bele ősziárpát most ismét kukorica van. Érdemes lenne egy 3-4év lucernát beletenni hogy pihenjen a föld ? Kb. 2 ha ról van szó a kukoricára eddig rávoltam kényszerülve mert nem tudtam levágatni nem volt gép aki válalja kézzel lehetett szedni, viszont ez már megoldódott. Úgyvélem a kukorica miatt eléggé kimerült a föld, aki csinálja az tudja hogy folyamatos műtrágyázás szinte anyagi csőd, vetések előtt nitrogénnel szoktam nyomatni. szerintetek?
Olyan ne irjon akinek a válasza ott kimerül hogy akkor hagy abba .... blabla csinálni akarom nem vagyok lusta csak kezdő ;)
Válasz ND #21798. hozzászólásáraDe ne. Is értem miért nem jó a gyári vonószem, vonó lap.. köszi a segítséget akkor már igy tudom mire számítsak.
Így mennyi vontatást kaptál? Légfékkel vagy nélküle?
Válasz Attilabagi93 #21797. hozzászólásáranekünk rá kellett akasztani egy MTZ felső vonószerkezetét a 3.pont helyére a fénykép kedvéért.
Majdnem hanyadt esett tőle a traktor :-)
Sziasztok! Nem tudja véletlenük veleki hogy műszakin milyen fajta vonó szerkezetet fogadnak el? Jelenleg 750kg a vontathatóság de nemtudom mivel müszakiztatták a későbbiek során légfék is lesz de még nem most..
Előre is köszi.
"Szervós kormány"ért szolnak müszakin?
T25 ről van szó
Üdv. Ati
Válasz doczigyorgy84 #21794. hozzászólásáraAkinek már letörött az megoldotta kb20mm vaslemezből a hidraulikát. Én úgy gondolom olyat nem nagyon találsz.
Emlékeim szerint tlt tengellyel nem lesz gond ha jól emlékszem mert a váltó házban van a tengely csapágya.
Véleményem szerint megoldható egy kis tömítőpaszta+vaslemez.
Sziasztok nem lenne valakiknek egy t25-ös hátfal eladó? Legjobb lenne egy törött,mert nem kell a hidtaulika munkahenger tartója,csak az olajat kellene tartania a váltóban. Ha valakiknek van megvenném. 06703914761
talajmarót ugyan nem használok, de axiálpermetezőt, rázógépet és szárzúzót igen, és pont azért van így megoldva, hogy a kardán ne ütközzön bele a gúzsolásba.
Ha nagyon a gyűrűhöz ragaszkodsz, méretezd le (külső-belső átmérő, csavar osztókör, etc vagy vidd el a fedelet, hogy errek érek ilyet), keress a környéken egy vasas céget lézer vagy vizes vágóval és pár ezresért kivágják, a láncot meg ráhegeszted.
Egyégként a mi gépünket már mentette meg, hogy úgy van gúzsolva, ahogy, mert mint később kiderült, kicsit hosszú volt a kardán a rázógépen, egyik irányba fordulásnál befeszült, és kiflibe hajtotta az alsó vonókart, meg a 35ös tengelyt.
Ha a sonkához lett volna kötve, kitöri alóla a kereket
25336 hozzászólás
Válasz Wendelke #21839. hozzászólásáraAz már maga a luxus lenne, az mtz-ben legalább a felezőre van külön kar, ehhez még egy külön terep/országúti váltó is hmm...![smile loveye](/oldforum/images/smiles/loveye.gif)
Válasz bs80.td #21829. hozzászólására"Akár azt is meglehetne csinálni, hogy a terep- országúti kapcsolása is külön karon legyen."
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Na ez például jó ötlet, mert jól jönne sokszor, amikor 6-ból elég lenne 5-be váltani, akkor nem kellene kevergetni a váltót, csak áthúzná az ember az országútit "terepbe"
Válasz dani 1980 #21833. hozzászólásáraMegveheted a habinal a komplett "kulissza" hazat es akkor csak az inditasgatlo kapcsolo lemezet kell kiszedned aztan felcsavarozod az uj hazat es kesz. Esetleg egy fem hidraulika csovon kell egy kicsit igazitani. Vagy atalakitod magadnak ami egy kicsit tobb munka, de 1-2 ezerbol megvan. A videomban 4:15 -nel talalod az en megoldasom. Ha kell a muszaki rajz elkuldom szivesen. T-25 átalakítás
Válasz dávidka234567 #21832. hozzászólásáraA videomban 6:58 -nal van ketto kep a gazpedalrol. Ha keves holnap vagy holnaputan tudok meg csinalni. T-25 átalakítás
Válasz sanislo90 #21835. hozzászólásáraSokszor nem jo a kezigaz, (pl terepen) es akkor hamar kibukik a gyari megoldas gyengesege. Nekem kb 10 perc eleg volt hogy gorcsolni kezdjen a labfejem.
Válasz bs80.td #21830. hozzászólásáraÉn is cipőorral használom, csupán a lábfejem szélét egészen nekiteszem az oldalfalnak "álá megtámasztom" így viszonylag kényelmes, de olyan 2 óra folyamatos használat után már jól esik kiszállni és kinyújtóztatni! :D
Válasz dani 1980 #21831. hozzászólásáraAha, kettővel több bevágás van rajta, és itt hogy vannak a sebességek? ebben is van mászó?
Válasz dani 1980 #21831. hozzászólásáraTud segíteni valaki hogyan oldják meg?
Válasz bs80.td #21830. hozzászólásáraGázpedálrol tennél fel képet ?
Válasz bs80.td #21830. hozzászólásáraIlyen a valto![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170925165716_1506351409279_1657122936.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170925165716_1506351409279_1657122936.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170925165716_1506351409279_1657122936.jpg)
még legalább ennyire zavart a gázpedál minden ergonómiát nélkülöző kialakítása. Kb ugyan olyan rossz mint a lada. Ezért azon is alakítottam. Így most tele talppal a padlón csak cipő orrával nagyon kényelmesen használható.
Válasz dani 1980 #21824. hozzászólásáraAz enyémen sem volt, de a gép vásárlása után még a használatba vétel előtt átalakítottam, mert egy állatságnak tűnt a hiánya, akár csak egy szimpla pótos tolatásnál is ahol sokat kell korrigálni. én saját kútfűből csináltam meg. A legnehezebb része az indítás gátló kapcsolót működtető lemez kibányászása volt, mert nem akartam leszedni a váltó fedelét. Ezen a videón van pár kép arról, hogy hogyan csináltam: https://www.youtube.com/watch?v=QtSWI6K5pzs
Jól sikerült, sokkal jobb így.
Akár azt is meglehetne csinálni, hogy a terep- országúti kapcsolása is külön karon legyen.
Válasz sanislo90 #21826. hozzászólásáraNem valami bonyolult mert az irányváltósnál nem nyúlsz a váltókarhoz csak mozgatod jobbra-balra az irányváltókart és go amiben meg nincs belerakva ott magával a váltókarral mozgatod jobbra balra tehát sebességből ki utána irányváltoztatás és sebességbe be
itt is több probléma lehet mert ha nem toltad be az irányváltónál a fogaskereket teljesen és mikor beraktad sebességbe nem megy akkor megint lehet újra kezdeni.
régebben volt róla szó, ezt kell be szerelni.
sebességváltó
Válasz Gepi #21825. hozzászólásáraPl a sorközös kultivátorozásnál, ha nincs elég hely a tábla végein, még irányváltóval is egy művészet úgy forgolódni, hogy ne tapossa le az ember a növényeket, nemhogy nélküle.
Válasz dani 1980 #21824. hozzászólásáraÉn még nem is találkoztam irányváltó nélküli T-25-el![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
Tegyél már fel egy képet a váltóról, és hogy hol van azon a hátramenet légyszi :D
Mert ugye irányváltóval minden fokozatban tudok hátra is menni, de anélkül hogy van megoldva?
El nem tudom képzelni hogy lehet így gyorsan kezelni a trakit...
Válasz dani 1980 #21824. hozzászólásáraPedig hasznos mert mikor "kis" területet van szántva több idő megy el a váltókar szorongatásával mint a munkával.
Be lehet utólag építeni iranyvaltot? Az enyém én nincs!![smile unsure](/oldforum/images/smiles/unsure.gif)
Válasz Güzü #21820. hozzászólásáraHelló! milyen jellegű átalakítást csináltál? képek vannak? köszi!
Válasz sanislo90 #21821. hozzászólásáraAmit láttam az jó volt. Az még a homokos területeken is szépen fordított.
Ha már szántás, mi a véleményetek a réselt kormánylemezről, valaki próbálta már?![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170921200717_eke_kieg_07.jpg)
Ma megvolt az első szántás az irányváltóra való áttalakítás óta, vélemény aki teheti alakítsa átt! Ég és föld a külömbség :)![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Megkezdődnek az őszi melók :)![Szergej](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170914081051_20170909_122351.jpg)
![Szergej](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170914081051_20170909_122351.jpg)
![Szergej](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170914081051_20170909_122351.jpg)
![Szergej](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170914081051_20170909_122351.jpg)
Válasz Ati88 #21817. hozzászólásáraKöszi!![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Így hogy nem porzik jobban látszik
Jól dolgozik? Nem könnyű kicsit?
Válasz Maszek Zs #21816. hozzászólásáraMár rég nem volt eső és ezek nem ide képek!
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170912151909_20130629_002_.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170912152000_k_p_038.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170912152030_k_p_039.jpg)
Válasz Ati88 #21815. hozzászólásáraMikor volt nálatok eső?
Tárcsárol képet tennél fel?
Napraforgó tarló tárcsázás!
https://youtu.be/nMjywNtVFw8
Válasz Niser #21813. hozzászólásáraNekem nonstop be van kapcsolva ilyen problémával még nem találkoztam
Üdv. Kérdezni szeretném,hogy a hidraulika szivattyút ha be van kapcsolva,néha kidobja /kikapcsolja / önmagától, mi lehet a hiba oka ?
Mai munkálat eke festés, irányváltó beépítése :)
Sziasztok ha erdekel valakit van a 25-os utan egy kupos ronkhasitom elado. Ara 50000ft kardannal! +36305712298
Válasz nagy0szilard #21809. hozzászólásáraSzerintem a Habinál. Oda regisztráni kell hogy lásd az árakat ország szerte van boltjuk meg persze ott minden van ami mtz meg t25
Sziasztok! Hol lehet legolcsóbban hátsó gumit venni újonnan? Ti melyik márkát ajánlonátok?
Válasz Güzü #21807. hozzászólásáraJa igen én voltam az előző csak nevet váltottam :)
Válasz Radocz #21806. hozzászólásáraTámogatást sajnos nem hinném hogy tudok igénybe venni nem vagyok ő.t. a kertek is papir nékül vannak amolyan szivességi művelés![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Azért köszönöm
Válasz Attilabagi93 #21800. hozzászólásáraFelénk a lucerna jó növény.
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Ha van rá normális áron vevőd, akkor vesd bele.
Beszélj a falugazdásszal hogyan tudsz rá támogatást igényelni, és ...
Lucernát gabona után szoktunk vetni.
ahol szereti a talajt 7 évig is el van.
Egy másik fórumba idéztem a lucerna termesztésről.
http://regagrihun.top-talk.com/t32-egyeb-novenyek
http://regagrihun.top-talk.com/t32-egyeb-novenyek
Válasz Rudolfpapi #21804. hozzászólásáraA hozzá való cuccokkal szinte minden traki olyan 18-30 között... Talajfüggő...
Jó estét!Mérte e már valamelyikötök mennyi a fogyasztása/ha szántásnál a kis masinának?
Válasz Attilabagi93 #21797. hozzászólására"Szervós kormány"ért szolnak müszakin?
Ha nem szervós/ orbitos gyárilag, akkor az átalakításnak minősül, papírozni kéne. De hát ugye.......
Szerintem ezt ott érdeklőd d meg, ahol műszakit csinálják.
Helló!Ti szántáskor ha a traktor közepes magasságra van állítva akkor a tartóknál a vonórudat melyik furatba szoktátok tenni?![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170906180446_p_20170906_173103.jpg)
Válasz Attilabagi93 #21799. hozzászólásáranincs rajta légfék, maradt a 750 és az 1500.
A miénken nincs hashúzó
Véleményeteket kérném.
szerintetek?
Földekkel (kertekkel) foglalkozom, eddig szinte az ősidők kezdete óta kukorica volt bele vetve, tavaly előtt raktam bele ősziárpát most ismét kukorica van. Érdemes lenne egy 3-4év lucernát beletenni hogy pihenjen a föld ? Kb. 2 ha ról van szó a kukoricára eddig rávoltam kényszerülve mert nem tudtam levágatni nem volt gép aki válalja kézzel lehetett szedni, viszont ez már megoldódott. Úgyvélem a kukorica miatt eléggé kimerült a föld, aki csinálja az tudja hogy folyamatos műtrágyázás szinte anyagi csőd, vetések előtt nitrogénnel szoktam nyomatni.
Olyan ne irjon akinek a válasza ott kimerül hogy akkor hagy abba .... blabla csinálni akarom nem vagyok lusta csak kezdő ;)
Válasz ND #21798. hozzászólásáraDe ne. Is értem miért nem jó a gyári vonószem, vonó lap.. köszi a segítséget akkor már igy tudom mire számítsak.
Így mennyi vontatást kaptál? Légfékkel vagy nélküle?
Válasz Attilabagi93 #21797. hozzászólásáranekünk rá kellett akasztani egy MTZ felső vonószerkezetét a 3.pont helyére a fénykép kedvéért.
Majdnem hanyadt esett tőle a traktor :-)
Sziasztok! Nem tudja véletlenük veleki hogy műszakin milyen fajta vonó szerkezetet fogadnak el? Jelenleg 750kg a vontathatóság de nemtudom mivel müszakiztatták a későbbiek során légfék is lesz de még nem most..
Előre is köszi.
"Szervós kormány"ért szolnak müszakin?
T25 ről van szó
Üdv. Ati
Elkészült a villa.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170826213942_img_20170825_152347.jpg)
Válasz doczigyorgy84 #21794. hozzászólásáraAkinek már letörött az megoldotta kb20mm vaslemezből a hidraulikát. Én úgy gondolom olyat nem nagyon találsz.
Emlékeim szerint tlt tengellyel nem lesz gond ha jól emlékszem mert a váltó házban van a tengely csapágya.
Véleményem szerint megoldható egy kis tömítőpaszta+vaslemez.
Válasz doczigyorgy84 #21793. hozzászólására![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170824151924_agroinform_20151120221842_m_38079.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170824151924_agroinform_20151120221842_m_38079.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170824151924_agroinform_20151120221842_m_38079.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170824151924_agroinform_20151120221842_m_38079.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170824151924_agroinform_20151120221842_m_38079.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170824151924_agroinform_20151120221842_m_38079.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170824151924_agroinform_20151120221842_m_38079.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170824151924_agroinform_20151120221842_m_38079.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170824151924_agroinform_20151120221842_m_38079.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170824151924_agroinform_20151120221842_m_38079.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170824151924_agroinform_20151120221842_m_38079.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20170824151924_agroinform_20151120221842_m_38079.jpg)
Sziasztok nem lenne valakiknek egy t25-ös hátfal eladó? Legjobb lenne egy törött,mert nem kell a hidtaulika munkahenger tartója,csak az olajat kellene tartania a váltóban. Ha valakiknek van megvenném. 06703914761
Válasz Bándegúz #21788. hozzászólásáraCélszerű lenne megadni, hogy 28 vagy 32 collos kell neki.
Válasz balaci66 #21790. hozzászólásáraSzia,
talajmarót ugyan nem használok, de axiálpermetezőt, rázógépet és szárzúzót igen, és pont azért van így megoldva, hogy a kardán ne ütközzön bele a gúzsolásba.
Ha nagyon a gyűrűhöz ragaszkodsz, méretezd le (külső-belső átmérő, csavar osztókör, etc vagy vidd el a fedelet, hogy errek érek ilyet), keress a környéken egy vasas céget lézer vagy vizes vágóval és pár ezresért kivágják, a láncot meg ráhegeszted.
Egyégként a mi gépünket már mentette meg, hogy úgy van gúzsolva, ahogy, mert mint később kiderült, kicsit hosszú volt a kardán a rázógépen, egyik irányba fordulásnál befeszült, és kiflibe hajtotta az alsó vonókart, meg a 35ös tengelyt.
Ha a sonkához lett volna kötve, kitöri alóla a kereket