Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.55 Ft USD 391.08 Ft CHF 429.92 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25336 hozzászólás
Nincs profilkép
#21686 Tomszi
2017-07-11 16:33:42

Válasz sanislo90 #21686. hozzászólásáraNem a meleg vagy hideg motor a lényeg, hanem hogy mennyit áll 2 indítás között. Vagy a nyomástartó szelep enged vissza és hosszabb állás miatt elmegy a gázolaj az adagoló közös tüzelőanyag csatornájából, ehhez persze sok idő kell, ezalatt kihűl a motor, de nem a hideg állapoton van a hangsúly.
Vagy a fejszelep ereszt vissza, na most azt hirtelen nemtudom hogy a köradagolónál is van-e, szét még nem szedtem, de lennie kell. Ilyenkor is előfordul hogy sokat kell indítózni, mire a nyomócsövekben kialakul a nyomás.

A hozzászólásaid olvasva te ne fogj bele adagoló levételbe. Vagy mást hívjál el visszatenni.

Nincs profilkép
#21685 Tomszi
2017-07-11 16:25:25

Válasz sanislo90 #21683. hozzászólásáraNe haragudj, de ezt a hozzászálásod elolvasva te egy nulla vagy a traktorhoz, már bocs.

Nyomástartó szelep. Ezt is írtam a korábbi hozzászólásomban, olvasd vissza!

Kézi tápszivattyúzással hogy menne a porlasztókhoz gázolaj???!!! Ezért írtam hogy ráfolyással próbáld ki! De inkább ne próbálj semmit! Illetve igen, menj el valakihez aki ért a traktorokhoz, gázolajrendszerhez, és türelmes is, aztán ilyen alap dolgokat magyaráztass el vele. A gázolaj útja egy alap dolog szakmunkásiskola első osztályában.
Ha önindítózol (ha dekompresszorral ha anélkül) akkor az önindító hajtja az adagolószivattyút. Ha kézzel hajtanád, akkor is nyomna.

Nincs profilkép
#21684 Magister
2017-07-11 14:43:34

Válasz sanislo90 #21686. hozzászólásáraA 150bar az még nem elég.... mindig a gyári adatot kell figyelembe venni!!!!!!!
A porlasztó csúcsok három lyukasak legyenek!!!
A MTZ NEM jó hozzá!!!!!!!!!!!!

Nincs profilkép
#21683 a2457
2017-07-11 13:33:49

Válasz sanislo90 #21686. hozzászólásáranyomástartó szelepet kén megnézni.
meg megnézném mi van a tankbamenő búvárcsőben,
lehet dugulás és nincsen meg a közös térben a szükséges nyomás a rendeltetésszerű müködéshez.

#21682 sanislo90
2017-07-11 13:23:16

Válasz Magister #21685. hozzászólásáraA régi tápszivattyúval én sem tudtam keményre nyomni, most hogy kicseréltem egy újra, pár pumpálás után már alig tudom visszanyomni a helyére. Valószínű az adagolóval lesz a gond, már nem tudja az említett 150 bárt előállítani a porlasztók számára.

Bár mondjuk munka közben én nem vettem észre semmit, gázreakció ugyanolyan volt mint korábban, teljesítmény csökkenés se volt, legalább is nem számottevő, melegen nekem is pöcre indult, de egy ideje a hidegindítással van a gond, és szinte mindig fel kell előtte pumpálni kézzel.

Lehet el kellesz vinni megnézetni az adagolót, amúgy azt nagy meló kiszedni, kell hozzá szaki, vagy fogjak bele egyedül?

Nincs profilkép
#21681 Magister
2017-07-11 12:56:37

Válasz sanislo90 #21683. hozzászólásáraA kézi tápszivattyúval én például nem tudom keményre nyomni a rendszert és mégis megy!!!!!!!!!!!
És indul is pöccre...
vagy buborékos a rendszered vagy a tápszivattyú szarakodik meg a nyomástartó szelepek...

#21680 csoppika
2017-07-11 10:06:56

Válasz sanislo90 #21683. hozzászólásáraA kézi pumpával nem tudsz 150 bart előállítani,arra van ott az adagolóelem. Viszont az adagolóelemek közös gázolaj terében a pumpával csinálsz pár báros előnyomást az adagolón levő golyós szelep segítségével...

#21679 sanislo90
2017-07-11 10:01:52

Válasz Tomszi #21682. hozzászólásáraMikor felpumpálom a kézi szivattyúval akkor keményre fel megy a nyomás, aztán pár másodperc múlva megint puhán jár a kar, viszont levegőt nem nyom a szűrőkhöz megnéztem, akkor miért engedi vissza a gázolajat a tankba?

Továbbá, az adagolóból egyáltalán nem megy gázolaj a porlasztókhoz amikor kézzel pumpálom a tápszivattyút, csak amikor dekomppal indítózok, ennek így is kell lennie?

Nincs profilkép
#21678 Tomszi
2017-07-10 22:51:02

Válasz sanislo90 #21680. hozzászólásáraA résolajat tökmindegy hova vezeted, attól menni kellene, nincs köze hozzá. A porlasztóét is vezetheted direktbe a tankba, de az adagoló túlfolyócsövét is, de az jó helyen van ott szerintem. Apró hülyeségek is csinálhatnak ám galibát, pl. nyomástartó telep.
Próbaként ráköthetsz egy kannát ejtőtartályként (magyarul ráfolyással) direktbe az adagolóra, szűrő minden nélkül, légtelenítsd le az adagolót és indíthatsz, a porlasztók résolaját szabadon is hagyhatod a próba idejére, vagy belekötöd egy kannába, tökmindegy.

#21677 Gepi
2017-07-10 21:55:22

Válasz sanislo90 #21680. hozzászólásáratúl bonyolítod az egészetsmile nonono Majd valaki elmondjasmile aikido

#21676 sanislo90
2017-07-10 21:49:16

Valaki, akinek még a gyári kétpoharas szűrője van fenn, és még semmi sem volt rajta cserélve, legyen szíves nézze már meg, hogy milyen a légtelenítő közcsavar rajta?

Sima, egyszerű csavar, vagy van benne egy csapágygolyó szerűség a végén, ami csak az egyik irányba engedi az üzemanyagot?

Ha sima áteresztő csavar annak milyen lyuk van az oldalán?

Mert ha teljesen betömöm a lyukat azért nem indul, ha új nagyobb lyukú csavart teszek bele akkor azért nem indul, most már tényleg elegem van...

És mi lenne ha az adagoló résolajcsövét nem a tápszivattyú szívó ágába vezetném vissza, hanem egyből a tankba, kikerülvén ismét a szűrőt?

Ezt sem értem hogy működik:

https://www.youtube.com/watch?v=EWAWq0p55J0

És egy másik videóban be is indítja, és látszik a kék csöveken ahogy mennek a buborékok, mégis jár a motor, honnan bele annyi levegő, és hogy lehet hogy mégis működik?

https://youtu.be/MO0QcBVV6e4?t=404

Nincs profilkép
#21675 Magister
2017-07-07 13:35:52

Válasz sanislo90 #21676. hozzászólásáraOlvass vissza az én hozzászólásaim között és ott a válasz!!!!!!!!!!!

Nincs profilkép
#21674 .Richard.
2017-07-07 11:46:42

Válasz sanislo90 #21674. hozzászólásáraHàt,ha a finomszűrő a tàpszivattyù,meg az adagoló között van,akkor abban a tàpnyomàs van. Ha a rèsolaj oda van kötve,akkor ha a közcsavar Nem tömìt,akkor ott folyik a gàzolaj. Ha a tàpszivattyù elött van az egész,tehát, szîvja az olajat,akkor lelevegősödik,nem indul. Te esetedben nem szívja a finomszűrő is?ezèrt szopathat a szűrő csere?

Nincs profilkép
#21673 Tomszi
2017-07-07 10:52:47

Válasz sanislo90 #21675. hozzászólásáraJa hát ez csak annyi szerintem hogy a porlasztó résolaját nem a szűrőhöz vezette vissza, hanem máshova, gondolom a tartályba. Minden gond nélkül működik anélkül, ha leveszed a porlasztók résolajcsövét akkor is megy, csak kicsit folyik ott a gázolaj (persze kell rá, de menni megy nélküle).
Hallottam, hogy kamionosok egy kannába vezetik/vezették, aztán és az volt a fizetéskiegészítés smile smile

#21672 sanislo90
2017-07-07 07:42:25

Szűrő tisztítás és csere után már 3 napja nem bírom beindítani a gépet, mindig ez van ilyenkor. Ha mind a két gumival visszateszem a papír szűrőt, akkor egy csepp gázolaj se megy az adagolóhoz, ha a felső nélkül akkor már megy, de gyanúsan kevés mennyiségben, ha meg gumik nélkül akkor orrán száján ömlik mindenütt.

Nálunk csak ilyen papírszűrőt lehet kapni, a régi oroszt már nem:


És az ehhez való két gumi tömítés túl vastag, és a közepén annyira kicsi a lyuk, hogy alig bírom belepréselni a szűrő pohárba, a középső tartócsavaron nagyon szorul.


És nem is értem eleve a működési elvét, hogy honnan hová folyik a gázolaj. A jobb oldali pohárfedélnél két lyuk van, a bal oldalinál csak egy, és mikor a poharak nélkül pumpálom a jobbon nagy nyomással folyik, a balon meg csak csordogál.

#21671 sanislo90
2017-07-07 07:26:56

Itt viszont csak két cső van, a bemenő meg a kimenő, de hová lett a harmadik, és hogy működhet anélkül?


Amúgy a mai kis kínai trakikon is hasonló szűrők vannak gyárilag.

#21670 sanislo90
2017-07-07 07:21:29

Válasz .Richard. #21670. hozzászólásáraÉn a szűrős megoldást nem értem, mivel a gyárin ugye van egy harmadik cső a két szűrő között ami a porlasztón keresztül a tartályba megy vissza:


Na már most, ennek többek között a nyomás tartása is a feladata, mivel nekem mikor megugrott a menet, vettem bele mtz közcsavart amin baromi nagy furat volt az oldalán, és azzal egyáltalán nem indult be, majd alufóliával visszatettem a régit, és egyből beindult, mivel ezen csak egy tűhegynyi lyuk van:

#21669 sanislo90
2017-07-07 07:14:07

Válasz Tomszi #21672. hozzászólásáraNem én jelöltem be kékkel, így találtam a képet egy orosz fórumon. Nem ezzel van a gond, nekem is ide vezeti vissza a fölösleget az adagoló, íme:



Azt tudom, hogy némi átalakítás után mtz adagolóval is működik a gép.

Nincs profilkép
#21668 Tomszi
2017-07-06 22:49:40

Válasz sanislo90 #21667. hozzászólásáraEzzel semmi baj nincs, amit bejelöltél kékkel az minden oroszon így van bekötve gyárilag, a fölös gázolajat a tápszivattyú szívó oldalára vezeti vissza. Mehetne egyenes a tartályba, vannak gépek ahol az egyik szűrőhöz vezeti vissza.
MTZ adagolót T-25-ön már láttam youtube-n, csak ott ha jól emlékszem csak a 2 nyomócső volt bekötve.

Nincs profilkép
#21667 Magister
2017-07-06 21:41:21

Válasz sanislo90 #21666. hozzászólásáraNézd meg az enyémet...tökéletesen működik..!!!

Nincs profilkép
#21666 .Richard.
2017-07-06 20:23:31

Válasz sanislo90 #21667. hozzászólásáramit nem értesz? nyomástartó a feles gázolajat a táp pofájába nyomja vissza. a nemkívánatos adagolóelem meg egy közös csőbe nyomja a gázolajat. mert ugye annak nem talált hengert.
smile lol mtz adagoló...

#21664 Gepi
2017-07-06 20:05:40

Válasz sanislo90 #21666. hozzászólásáraMiért kéne átállítani? Csak tegye a dolgát jobban mint a gyári kétpoharas rettenet és tiszta gázolajat küldjön az adagoló felé.

#21663 sanislo90
2017-07-06 19:45:48

És eközben oroszországban...



Nem értem, hogy ez hogy működhet így.

#21662 sanislo90
2017-07-06 19:42:13

Helló!

Ha teljesen más finomszűrőt teszek fel a gyári kétpoharas rettenet helyett, pl egy dízel autóét, akkor ahhoz át kellesz állítani az adagolót is?

Nincs profilkép
#21660 Tomszi
2017-07-05 13:02:06

Válasz nagy0szilard #21663. hozzászólásáraA váltó reteszelőkapcsolója, pontosabban az irányváltóé. Ez felel azért, hogy csak az irányváltó üres állapotában tudjál önindítózni. Ha be van kötve és működik.

Nincs profilkép
#21659 nagy0szilard
2017-07-05 08:22:52

Sziasztok! Mi lehet ez? Váltó tetején van.

Nincs profilkép
#21658 balaci66
2017-07-05 07:38:53

Na igen, de mennyibe kerülne?

#21657 Gepi
2017-07-05 07:33:30

ezt kéne megcsinálni
Vélemény?smile aikido

Nincs profilkép
#21655 Magister
2017-06-30 13:44:19

Válasz Ervin34 #21648. hozzászólásáraNincs vele semmi gond!!!!!!
Ez ilyen...tedd rá néha a töltőt, és nézd meg a savszintet, ha kell önts rá desztvizet.
Indítás után nekem is ilyen de rövidesen jóformán beáll nullára, ha nincs rajta fogyasztó..

Nincs profilkép
#21654 sines68
2017-06-30 11:35:36

Válasz atti212. #21657. hozzászólásáraVagy a műszerfal alatt balra.

#21653 atti212.
2017-06-29 21:52:29

Válasz Ervin34 #21655. hozzászólásáraA generátor hátsó részén van a fesszabályzó. De ez egy orosz generátor, alapjáraton csak töltöget, fordulat kell hozzá h dolgozzon normálisan.

Nincs profilkép
#21652 Frei
2017-06-29 21:28:56

üdv
érdeklődnék hogy valaki megtudná e mondani hogy a kuplungnál a békákat mennyire kell állitani?

Nincs profilkép
#21651 Ervin34
2017-06-29 15:53:31

Válasz sanislo90 #21653. hozzászólásáraÉs hol található benne a feszültség szabályzó?smile confusedNem nagyon ismerem a trakit mert kb 1 éve van nálam.

#21650 prütyi
2017-06-29 12:02:59

Válasz ND #21646. hozzászólásáraMinden évben nyomatod a rázógéppel? Ha igen akkor miért nem vettél már egy 250e ft-os 50-es mtz-t amin működik a tlt? Az nem veszi zokon még a 80le motorigényű rázógépeket sem. A t-25 hosszú távon biztos kinyírja.

#21649 sanislo90
2017-06-29 10:04:27

Válasz tiboca69 #21652. hozzászólásáraIgen, valszeg azzal lesz a gond, mert normális esetben nem kellene hogy a töltés a fordulatszám függvénye legyen.

#21648 tiboca69
2017-06-28 21:52:54

Válasz Ervin34 #21648. hozzászólásáraHáááát...
Ezt azért nem tartom "normálisnak".
Ha valami fogyasztó van "rajta" akkor tul.képen mindig a + tartományban lenne.
Ez fordulatszám-függőnek "tűnik", én megnézném a fesz.szabályzót az bizti... smile wink

#21646 sanislo90
2017-06-28 20:38:59

Válasz Ervin34 #21648. hozzászólásáraJesszus, nekem 5+ tól alig ment még feljebb valaha, nagyon meg lehet halva az aksid.

Nincs profilkép
#21645 Szentgyörgyi József
2017-06-28 20:32:29

Válasz Ervin34 #21648. hozzászólásáraSemmi, az úgy jó. Akksi méret és töltöttség füvényében 10-20 perc után már nem fog annyit mutatni, persze ha nincs rá fogyasztó kapcsolva.

Nincs profilkép
#21644 Ervin34
2017-06-28 18:27:12

Sziasztok!Mitől lehet,hogy az amper óra mutatója nagyobb motor fordulaton majdnem a 30+ tartományba van?Mi lehet a hiba?smile confused

Nincs profilkép
#21643 .Richard.
2017-06-28 13:52:25

Válasz ND #21642. hozzászólásáraEgy laposvas pàntal tegyèl a kartel alà,vagy oldalt autó hűtőventillàtort. Àramot termel,mondjuk,valami nagyobb 10amper körülit. Az nem,engedi felmelegülni. Utànna ha nem kell,leszeded azt kész. Bàr,lehet, hogy egy ezres suzukiè is elèg.

Nincs profilkép
#21642 ND
2017-06-28 13:20:51

Válasz prütyi #21645. hozzászólásáraKöszi szépen.
110 körül meg szoktunk állni, mert amúgy is egy-egy forduló végén pihi a ládacserére.
Tavaly volt, hogy lent a karter jobban füstölt, mint a kipufogó :-(

Bordák kimosva, hátha most jobb lesz.

Egyébként egy Weremczuk Joanna2 ribizlikombájn a vas amit cibál

#21641 prütyi
2017-06-28 12:29:56

Válasz ND #21642. hozzászólásáraAnnyira a rázógépnek nem kellene fognia a gépet. A 1,5t elméletileg nem nagy teher ha nem függesztve kell vinni. Milyen rázógép? Schaumann vagy vibro? Azért figyelj a hőfokra megne szoruljon a végén. Babaseg tiszták legyenek a hűtőbordák akkor szerintem bírnia kell elvégre nem terhel akkorát kardánon a rázogép mint mondjuk ha szántanál ugyan ebben a melegben.

#21640 Masina93
2017-06-28 11:36:14

Sziasztok rendsodróztam kicsit, külső felvétel, hátha érdekel valakit!! :)
http://www.youtube.com/watch?v=MisrsvzbGf8

#21639 Gepi
2017-06-28 10:11:47

Válasz ND #21642. hozzászólásáraAz orosz mérnökök azt írják a könyvben, hogy 50-105 °C érték között kell lennie alapesetben. Nehéz munkák esetén legfeljebb 120 °C. A 120 °C magasabb olajhőmérsékletnél a motor túl melegedik.

De azért ellenőrizd a ventilátort és a hűtőbordákatsmile wink

Nincs profilkép
#21638 ND
2017-06-28 08:53:24

Sziasztok,

hány fokig lehet szerintetek elengedni a motorolajat nagyobb károsodás nélkül?

Most fog kapni a kicsike.
Rázógépezni fogunk, 1,5t döglött vas húzgálása mászóban, nagy gázzal járó kardánnal 40fokban odavág a hőfoknak :-(

előre is köszi

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mutatjuk, mennyit csökken a gázolaj ára
Mutatjuk, mennyit csökken a gázolaj ára
Holnap a benzin nagykereskedelmi ára nem fog változni.
Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?
Mi a helyzet? Trump kivetette a vámokat az EU-ra vagy sem?
Mi csupán fenyegetés és mi a bejelentett intézkedés?
Mtz 82
Mtz 82

3.000.000 Ft

Hardi permetező eladó
Hardi permetező eladó

5.200.000 Ft

Landini Landpower 135 T3
Landini Landpower 135 T3

9.990.000 Ft

Claas Lexion 650 - kombájn
Claas Lexion 650 - kombájn

46.950.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]