Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz sanislo90 #21539. hozzászólásáraSzétszedtem az olajcentrifugát, és tele volt alumínium forgáccsal, a két fúvókája teljesen eltömődött. Valószínű már nem is forgott, már csak az a kérdés hogy honnan került bele az alumínium?
Hali! Nem kis gond akadt, gyakorlatilag minden előzmény nélkül elkezdett felfőni az olaj. Kb fél óra alatt, olyan 105 - 110 fokra ment fel, az olajnyomás 1-es alá csökkent, és ezt szinte terhelés nélkül sikerült elérni, 10 perc krumpli töltés alapgázon, 10 perc az odaút 10 vissza. Alig értem haza az udvaron már le is fulladt a traki. Lecseréltem az égett kokszot friss olajra. Ma kivittem egy utánfutó kavicsot kb 3 km-re 15 perc múlva már 85 fokos volt az olaj.
Mire tippeltek mi lehet a gond? Talán az olajszivattyú? A ventilátor forog, a henger bordái tiszták, ez kilőve. Indításnál hideg motornál a nyomás normális, mint szokott, csak ahogy melegszik úgy kezd csökkenni a nyomás, gondolom ez is normális. Bár eddig 1,5 alá sosem ment, még 30 fokos hőségben való kaszálás során sem.
szerintem... gőzöm sincsen.
lehet sorbakötve is kell neki ballaszt, abszolut fogalmam sincsen. ha tudnám hány voltos akkor még tudnék rá valamit mondani,
Válasz hegelaci66 #21535. hozzászólásárasz'tem a feszültséggel nem lesz baj. én inkább a teljesítményt "vizsgálnám" meg.
Két gyertya párhuzamban nagyjából dupla áramot "szív", ez lehet akár sok is a vezetéknek...
Meg kell nézni.
Válasz hegelaci66 #21535. hozzászólásáraKint ki kell próbálni. Összekötöd és nézed. Ezeknek fele annyi idő elég. A dugattyút is cseréled? Lehet az új hengetfejnél a szelep bele fog érni a dugóba. Most örvénykamrás van benne de szelepbemartra kellene kicserélni szerintem
Nagyon rég jártam már itt!(munka-munka)
Segítségeteket kérném abban, hogy a traki hengerfejei ki lesznek cserélve hengerenkénti izzító gyertyásra.
Szóval a mostani szívótorokba lévő izzó gyertya áramszálja rá köthető-e az új izzó gyertyákra?Egyértelműen, hogy párhuzamba! Vagyis, hogy ezek az új gyertyák mennyi Volt-osak (nem akarom mindjárt elégetni őket)Réti típushoz van rajzom azon látom, hogy a légtorok gyertya elött van előtét ellen állás(de nem derül ki belőle, hogy az a régigyertyába beépített-e!!).
Válasz tiboca69 #21531. hozzászólásárajellemző az orosz tömlőre.
de evvel a tömlővel biztosan sokáig jó lesz.
aztán majd látod hogy enged e még valahol.
Profi tipp: fémcsöveket is ki lehet váltani, főleg a szivattyú nyomóág ami megy a tömbre az tud szivatni.
de csak ha időszerű leszen mert enged.
ameddig jó nem kell bántani.
Válasz a2457 #21528. hozzászólásáraMa csináltattam egy 330 BAR-os új tömlőt, nem kellett a fém csövet "babrálni". (A cső 6e-be került. )
Az eredeti gumicsőre préselt kúpos izének megrepedt a "nyaka" (a hollandi alatt, ezért teljes "takarásban).
Ez volt a folyás oka. Hogy miért történt... azt nem tudta senki megmondani.
Válasz a2457 #21528. hozzászólásáraEz az orosz hidrotömlő amúgyis komoly darab, nekem egyszer lerúgta a roppantást, a tömlővég még lefelé kúpos és sima
Válasz .Richard. #21527. hozzászólásáradehát.. viszi a fémcsövet is, levágják róla a régi csatlakozást aztán kb fél perc alatt felvarrnak rá neki egy másikat.
meg a tömlőből is kap újat.
250 BAR ral méretezettet kérjél, a 120 BAR garantáltan nem csinálja ki kb soha az életben.
előbb robbanna szét a szivattyú.
most öszintén egy 5000 forint alatti problémáról beszélünk, felesleges suszterolni.
Válasz tiboca69 #21524. hozzászólásáramint írták. Lap lapon,kúp,kupon tömít. Én megértem,hogy rakott rezet,ha dől az olaj,a rezet belekeni,valamit csillapít. Jobb,mint a kóc gombolyag,max nem viszi el az olaj,mint a kócot,de ha belekerü a munkahengerbe egy kis rézdarab,vagy a szívattyúba,ott rontja a tömítettséget.aztán jön,hogy micsoda szar az orosz.. Kupon néha segít,ha vasalod,összecsiszolja egymást. Pl,zsiguli felső kuplung henger,olasz alu változata,csak akkor tömített,ha legalább 3kört tekertem benne meghúzva az acélcsövet. Tömkúprandalírozást kapott.neked is ezt kell! Lehet,az új tömlő is folyat,a vascső elbaszódása miatt.majd kiderül. Max,randalírozol vele egyet. Ja,én még nem vagyok régi traktoros.
Válasz tiboca69 #21524. hozzászólásáramert rezet csak oda teszünk ahol lapra kell tömíteni.
kúpra ne teszünk rezet, ha ereszt akkor rossz a kúp, azon nincsen réz ami segítene.
Mulcsozó/szárvágó vásárlásban gondolkodom, főként kukorica tarló aprítására meg rét/legelő tisztításra kellene. Szerintetek a 140 cm-est elbírná a traki? Ez a típus olyan 230-240 kg, és legalább 40 lóerőt ajánlanak hozzá, ami nekem kicsit túlzásnak tűnik.
Válasz tiboca69 #21520. hozzászólásáraha a gumicső felé folyik,akkor a tömkúp szar. Ha a gumicső felöl folyik,akkor a zsugor szar. Forditsd meg a gumitömlőt,hátha akkor tömít a kúp,ha nehéz megállapítani.,hol taknyol.én oda rezet nem tennék.
Válasz .Richard. #21518. hozzászólásáraez akkor műkszik ha a ez a két felület nem tömít.
de szerintem neki a hollanderben levő tömítés ment el, ezér folyik a tömlő felőli részén a préselésnek. (ha jól értettem persze).
Válasz tiboca69 #21516. hozzászólásáraVedd la a vascsövet,meg a gumit,vasat a satuba befog,a Hollandert ràkapat,kicsit meghuzod,,aztán csőfogòval forgasd körbe a prèselèsnél,fogva,hogy a tömkúp csiszolòdjon egybe. Jò esetben, ha nix làthatò sèrülés,tömíteni fog.
Válasz tiboca69 #21516. hozzászólásáraha a gumicső felé folyik, akkor a tömlőt kell kicseréltetned.
viszed hidraulika műhelybe 5 perc és kb 2-3 ezer forint.
Válasz a2457 #21513. hozzászólásáraigen a hollandernél. ott folyik az olaj ki, a hollander "hátánál" (a gumicső felé).
Originál cső van rajt, eddig nem volt semmi nagyobb folyás csak a "normál" (orosz) szivárgások. Mióta letömítettem a munkahengert az óta van a folyás. Sajnos nem csak szivárgás.
Igen kúpos a fém cső végén lévő "csatlakozó" rész is, próbáltam már réz tömítéssel is, azt szépen bepréseli magának "formára" de mégis folyik... (A gumi cső felé)
ha jól emlékszem kúposnak kéne lennie.
le kéne venni azt a tömlőt, megnézni hogy a tömlő felől kúpra kell e tömítsen vagy lapra. meg megnézni a fémcsövet is hogy kúpra vagy lapra tömít. igazából ennél a rettenetes max 120 bar nal mindegy, csak egyforma legyen.
mert ha a kettő közül egyik kúpos, másik nem, azon semmi ne segít. annyira képtelenség összetépni.
Válasz tiboca69 #21512. hozzászólásáraés akkor most pontosan hol szivárog?
ha a hollandernél, annak kúpra kéne tömíteni, magyarul a fémcsövet amire a tömlő megy le kén venni és heftelni rá egy másik véget amire tud is tömíteni.
Szerelgetem a trakim, a hidraulika henger tömítve (tömítő készlet segítségével) de lett (?) egy "új" problémám...
A gumi tömlő és a merev cső közötti csavar-kötésnél folyik az olaj terhelés (vagy végállás) esetén.
Hiába van meghúzva "1000-el", hiába az eddigi tanácsok szerinti réz-tömítő gyűrű használata.
Az olaj folyik. :(
Válasz _NB_ #21505. hozzászólásáraIgen, a legtöbb videóban amit találtam rugós ujjas megoldás van, biztos nem véletlenül. Találtam magyar forgalmazót is, a fix ujjas terítő 60.000 ft, hát mit is mondjak, 80-90 ért már lehet kapni használtan kétrotoros terítőt, ami azért valljuk be jóval precízebb és sokoldalúbb gép. A lengyel kb 42.000 ft, de ott van még a szállítás. Lehet marad az esztergálás :D
Válasz sanislo90 #21502. hozzászólásáraSzia. Nekem van egy elado. Más okok miatt beszereztem egy rendteritőt és azota nem használom. Ha érdekel katt a nevemre, ott az elérhetőségem. Merev ujjas.
- ez a fix ujjas valszeg tartós darab, nem tudom hogyan viseli, ha véletlen talajt fog
- a rúgós ujjas kevésbé érzékeny a talajra, de nem tudom mennyi idő után fárad el az anyag és dobja el az ujjait, amit a bálázó valszeg nem szeret, ellenben mintha szebben terítene, egyenletesebben
Hát gyerekek ez mekkora találmány! Honnan lehetne szerválni egy ilyen kaszára szerelhető rendterítő alkalmatosságot?
https://www.youtube.com/watch?v=9_wPLieni6Y
Nekem is lengyel fűkaszám van, de csak rendsodró van hozzá, rotoros rendterítőm nincs, ezzel a megoldással viszont egy menetben le lehetne tudni a terítést is. Láttatok már ilyet?
(Egy kis ízelítő) rendsodrózás végre.
Elméletileg lesz egy összevágott videó, kaszálásról, szétdobatásról és sodrásról!
Ha esetleg valakit érdekel nézze meg!
Válasz gubamarcell99 #21498. hozzászólásárahmm igen sajnos a tömb is szétszedős ha új.
ott tartunk a keleti vasaknál hogy az új alkatrész az első amit javítani kell...
ez ugyan nem a gép hibája, de sokan ezért nem szeretik az öreg t-25 öst.. pedig csudajó kis gépek még mindíg.
Mikor megvettem szétszedtem és kimostam volt is benne cucc mondhatom de akkor a tömböt is átnézem még lehet homok is van benne mert mikor leengedtem az olajba volt némi homok!
kérédés hogy az új tömböt és szivattyút kimostad e. ugyanis.. ha szétszeded, s benézel a lukakon látni fogod hogy nem fúrják végig, kopott a szerszám. ez azt jelenti hogy az új cuccok telivannak forgácsolási maradványokkal, lehetséges hogy bemosódott valami a tömb kúpos szelepje alá.
25336 hozzászólás
Válasz sanislo90 #21539. hozzászólásáraSzétszedtem az olajcentrifugát, és tele volt alumínium forgáccsal, a két fúvókája teljesen eltömődött. Valószínű már nem is forgott, már csak az a kérdés hogy honnan került bele az alumínium?
Hali! Nem kis gond akadt, gyakorlatilag minden előzmény nélkül elkezdett felfőni az olaj. Kb fél óra alatt, olyan 105 - 110 fokra ment fel, az olajnyomás 1-es alá csökkent, és ezt szinte terhelés nélkül sikerült elérni, 10 perc krumpli töltés alapgázon, 10 perc az odaút 10 vissza. Alig értem haza az udvaron már le is fulladt a traki. Lecseréltem az égett kokszot friss olajra. Ma kivittem egy utánfutó kavicsot kb 3 km-re 15 perc múlva már 85 fokos volt az olaj.
Mire tippeltek mi lehet a gond? Talán az olajszivattyú? A ventilátor forog, a henger bordái tiszták, ez kilőve. Indításnál hideg motornál a nyomás normális, mint szokott, csak ahogy melegszik úgy kezd csökkenni a nyomás, gondolom ez is normális. Bár eddig 1,5 alá sosem ment, még 30 fokos hőségben való kaszálás során sem.
Help me please...
szerintem... gőzöm sincsen.
lehet sorbakötve is kell neki ballaszt, abszolut fogalmam sincsen. ha tudnám hány voltos akkor még tudnék rá valamit mondani,
Válasz hegelaci66 #21535. hozzászólásárasz'tem a feszültséggel nem lesz baj. én inkább a teljesítményt "vizsgálnám" meg.
Két gyertya párhuzamban nagyjából dupla áramot "szív", ez lehet akár sok is a vezetéknek...
Meg kell nézni.
Válasz hegelaci66 #21535. hozzászólásáraKint ki kell próbálni. Összekötöd és nézed. Ezeknek fele annyi idő elég. A dugattyút is cseréled? Lehet az új hengetfejnél a szelep bele fog érni a dugóba. Most örvénykamrás van benne de szelepbemartra kellene kicserélni szerintem
Szevasztok!!
Nagyon rég jártam már itt!(munka-munka)
Segítségeteket kérném abban, hogy a traki hengerfejei ki lesznek cserélve hengerenkénti izzító gyertyásra.
Szóval a mostani szívótorokba lévő izzó gyertya áramszálja rá köthető-e az új izzó gyertyákra?Egyértelműen, hogy párhuzamba! Vagyis, hogy ezek az új gyertyák mennyi Volt-osak (nem akarom mindjárt elégetni őket)Réti típushoz van rajzom azon látom, hogy a légtorok gyertya elött van előtét ellen állás(de nem derül ki belőle, hogy az a régigyertyába beépített-e!!).
Köszönöm!Üdv!
Válasz tiboca69 #21531. hozzászólásárajellemző az orosz tömlőre.
de evvel a tömlővel biztosan sokáig jó lesz.
aztán majd látod hogy enged e még valahol.
Profi tipp: fémcsöveket is ki lehet váltani, főleg a szivattyú nyomóág ami megy a tömbre az tud szivatni.
de csak ha időszerű leszen mert enged.
ameddig jó nem kell bántani.
Válasz monolit #11771. hozzászólásáraKi forgalmazza mennyi e kerül s milyen néven lehet rá keresni ere a sa gépre??
Válasz tiboca69 #21531. hozzászólásáraTanulság, meg köll àllapitani,hogy honnan gyün az olaj!
Válasz a2457 #21528. hozzászólásáraMa csináltattam egy 330 BAR-os új tömlőt, nem kellett a fém csövet "babrálni". (A cső 6e-be került. )
Az eredeti gumicsőre préselt kúpos izének megrepedt a "nyaka" (a hollandi alatt, ezért teljes "takarásban).
Ez volt a folyás oka. Hogy miért történt... azt nem tudta senki megmondani.
Probléma megoldva!
Válasz a2457 #21528. hozzászólásáraEz az orosz hidrotömlő amúgyis komoly darab, nekem egyszer lerúgta a roppantást, a tömlővég még lefelé kúpos és sima
Válasz a2457 #21528. hozzászólásáraÚgy van!
Válasz .Richard. #21527. hozzászólásáradehát.. viszi a fémcsövet is, levágják róla a régi csatlakozást aztán kb fél perc alatt felvarrnak rá neki egy másikat.
meg a tömlőből is kap újat.
250 BAR ral méretezettet kérjél, a 120 BAR garantáltan nem csinálja ki kb soha az életben.
előbb robbanna szét a szivattyú.
most öszintén egy 5000 forint alatti problémáról beszélünk, felesleges suszterolni.
Válasz tiboca69 #21524. hozzászólásáramint írták. Lap lapon,kúp,kupon tömít. Én megértem,hogy rakott rezet,ha dől az olaj,a rezet belekeni,valamit csillapít. Jobb,mint a kóc gombolyag,max nem viszi el az olaj,mint a kócot,de ha belekerü a munkahengerbe egy kis rézdarab,vagy a szívattyúba,ott rontja a tömítettséget.aztán jön,hogy micsoda szar az orosz.. Kupon néha segít,ha vasalod,összecsiszolja egymást. Pl,zsiguli felső kuplung henger,olasz alu változata,csak akkor tömített,ha legalább 3kört tekertem benne meghúzva az acélcsövet. Tömkúprandalírozást kapott.neked is ezt kell! Lehet,az új tömlő is folyat,a vascső elbaszódása miatt.majd kiderül. Max,randalírozol vele egyet. Ja,én még nem vagyok régi traktoros.
Válasz tiboca69 #21512. hozzászólásáraEzt ami most van kidobod és bemész egy hidraulikás boltba és csináltatsz egy normális tömlőt. Mtz-nél bevált
Válasz tiboca69 #21524. hozzászólásáramert rezet csak oda teszünk ahol lapra kell tömíteni.
kúpra ne teszünk rezet, ha ereszt akkor rossz a kúp, azon nincsen réz ami segítene.
Válasz .Richard. #21521. hozzászólásáraKöszönöm válaszod.
...miért nem tennél oda rezet? (Régi traktorosok ajánlották...)
Válasz sanislo90 #21522. hozzászólásáraelbírja, nem lesz vele baj. mivel talajmaróból is elviszi a 160 ast, ez meg csak szárzúzó.
Mulcsozó/szárvágó vásárlásban gondolkodom, főként kukorica tarló aprítására meg rét/legelő tisztításra kellene. Szerintetek a 140 cm-est elbírná a traki? Ez a típus olyan 230-240 kg, és legalább 40 lóerőt ajánlanak hozzá, ami nekem kicsit túlzásnak tűnik.
Válasz tiboca69 #21520. hozzászólásáraha a gumicső felé folyik,akkor a tömkúp szar. Ha a gumicső felöl folyik,akkor a zsugor szar. Forditsd meg a gumitömlőt,hátha akkor tömít a kúp,ha nehéz megállapítani.,hol taknyol.én oda rezet nem tennék.
Válasz a2457 #21519. hozzászólásáraKöszönöm válaszaitokat.
Igen, a hollandi anya és a gumicsőre préselt fém között, a gumicső felé folyik az olaj.
Köszönöm Richard a tippet, de ha a két felület között lenne "egyenetlenség" akkor a réz tömítésnek nem kellett volna azokat tömíteni?
Válasz .Richard. #21518. hozzászólásáraez akkor műkszik ha a ez a két felület nem tömít.
de szerintem neki a hollanderben levő tömítés ment el, ezér folyik a tömlő felőli részén a préselésnek. (ha jól értettem persze).
ott ez nem segít.
Válasz tiboca69 #21516. hozzászólásáraVedd la a vascsövet,meg a gumit,vasat a satuba befog,a Hollandert ràkapat,kicsit meghuzod,,aztán csőfogòval forgasd körbe a prèselèsnél,fogva,hogy a tömkúp csiszolòdjon egybe. Jò esetben, ha nix làthatò sèrülés,tömíteni fog.
Válasz tiboca69 #21516. hozzászólásáraha a gumicső felé folyik, akkor a tömlőt kell kicseréltetned.
viszed hidraulika műhelybe 5 perc és kb 2-3 ezer forint.
Válasz a2457 #21513. hozzászólásáraigen a hollandernél. ott folyik az olaj ki, a hollander "hátánál" (a gumicső felé).
Originál cső van rajt, eddig nem volt semmi nagyobb folyás csak a "normál" (orosz) szivárgások. Mióta letömítettem a munkahengert az óta van a folyás. Sajnos nem csak szivárgás.
Igen kúpos a fém cső végén lévő "csatlakozó" rész is, próbáltam már réz tömítéssel is, azt szépen bepréseli magának "formára" de mégis folyik... (A gumi cső felé)
Köszi a válaszokat....
Válasz Maszek Zs #21514. hozzászólásáraazaz..
ha nem kúpos az a baj..
ha kúpos, akkor meg az a baj.
ha egyiksem, na az aztán tényleg baj :D
ha jól emlékszem kúposnak kéne lennie.
le kéne venni azt a tömlőt, megnézni hogy a tömlő felől kúpra kell e tömítsen vagy lapra. meg megnézni a fémcsövet is hogy kúpra vagy lapra tömít. igazából ennél a rettenetes max 120 bar nal mindegy, csak egyforma legyen.
mert ha a kettő közül egyik kúpos, másik nem, azon semmi ne segít. annyira képtelenség összetépni.
Válasz a2457 #21513. hozzászólásáraMeg ha nem kúpos akkor meg az a baj
Válasz tiboca69 #21512. hozzászólásáraés akkor most pontosan hol szivárog?
ha a hollandernél, annak kúpra kéne tömíteni, magyarul a fémcsövet amire a tömlő megy le kén venni és heftelni rá egy másik véget amire tud is tömíteni.
Válasz a2457 #21511. hozzászólásáramegpróbálom megint a képet felrakni...
Válasz tiboca69 #21508. hozzászólásárana dobj képet és megoldjuk.
megint lemaradt a kép...
Szóval "itt" van a "gubanc"...
Hali Hozzáértők!
Szerelgetem a trakim, a hidraulika henger tömítve (tömítő készlet segítségével) de lett (?) egy "új" problémám...
A gumi tömlő és a merev cső közötti csavar-kötésnél folyik az olaj terhelés (vagy végállás) esetén.
Hiába van meghúzva "1000-el", hiába az eddigi tanácsok szerinti réz-tömítő gyűrű használata.
Az olaj folyik. :(
Van valami tippetek???
Válasz _NB_ #21505. hozzászólásáraIgen, a legtöbb videóban amit találtam rugós ujjas megoldás van, biztos nem véletlenül. Találtam magyar forgalmazót is, a fix ujjas terítő 60.000 ft, hát mit is mondjak, 80-90 ért már lehet kapni használtan kétrotoros terítőt, ami azért valljuk be jóval precízebb és sokoldalúbb gép. A lengyel kb 42.000 ft, de ott van még a szállítás. Lehet marad az esztergálás :D
Válasz sanislo90 #21502. hozzászólásáraSzia. Nekem van egy elado. Más okok miatt beszereztem egy rendteritőt és azota nem használom. Ha érdekel katt a nevemre, ott az elérhetőségem. Merev ujjas.
Válasz sanislo90 #21503. hozzászólására
- link
- link
- ez a fix ujjas valszeg tartós darab, nem tudom hogyan viseli, ha véletlen talajt fog
- a rúgós ujjas kevésbé érzékeny a talajra, de nem tudom mennyi idő után fárad el az anyag és dobja el az ujjait, amit a bálázó valszeg nem szeret, ellenben mintha szebben terítene, egyenletesebben
a 200-as fordulatból már lehet számolni
Válasz sanislo90 #21502. hozzászólásáraHa van esztergályos ismerősöd akkor nem nagy dolog egy ilyet legyártani
Ez kissé más szerkezetű, de nekem gyárinak tűnik, lehet hogy lengyelországban külön árulnak ilyet a kaszákhoz?
https://www.youtube.com/watch?v=1u-8I-givZQ
Hát gyerekek ez mekkora találmány! Honnan lehetne szerválni egy ilyen kaszára szerelhető rendterítő alkalmatosságot?
https://www.youtube.com/watch?v=9_wPLieni6Y
Nekem is lengyel fűkaszám van, de csak rendsodró van hozzá, rotoros rendterítőm nincs, ezzel a megoldással viszont egy menetben le lehetne tudni a terítést is. Láttatok már ilyet?
http://www.youtube.com/watch?v=OSpy9fL6yiA
(Egy kis ízelítő) rendsodrózás végre.
Elméletileg lesz egy összevágott videó, kaszálásról, szétdobatásról és sodrásról!
Ha esetleg valakit érdekel nézze meg!
Válasz a2457 #21499. hozzászólásáraHát igen én is megvagyok vele elégedve csak sajnos ez a hibája szinte félévente előjön
Válasz gubamarcell99 #21498. hozzászólásárahmm igen sajnos a tömb is szétszedős ha új.
ott tartunk a keleti vasaknál hogy az új alkatrész az első amit javítani kell...
ez ugyan nem a gép hibája, de sokan ezért nem szeretik az öreg t-25 öst.. pedig csudajó kis gépek még mindíg.
Mikor megvettem szétszedtem és kimostam volt is benne cucc mondhatom de akkor a tömböt is átnézem még lehet homok is van benne mert mikor leengedtem az olajba volt némi homok!
Válasz Gepi #21495. hozzászólásárabiztos ? elébb nézz bele az új cuccokba.
rá fogsz jönni hogy 90% ban ilyenek sajnos. mind.
Válasz 44claasgarantos #21494. hozzászólására
Válasz a2457 #21493. hozzászólásárajó vacak szivattyút vehettél
válto olaly bele és már emel is
kérédés hogy az új tömböt és szivattyút kimostad e. ugyanis.. ha szétszeded, s benézel a lukakon látni fogod hogy nem fúrják végig, kopott a szerszám. ez azt jelenti hogy az új cuccok telivannak forgácsolási maradványokkal, lehetséges hogy bemosódott valami a tömb kúpos szelepje alá.
Válasz Gepi #21491. hozzászólásáraSzerintem megoldható! Hány bárnak kell lennie normál esetben?
Válasz gubamarcell99 #21489. hozzászólásáranyomást tudsz mérni? ennyit érnek manapság az új szivattyúk, megint csere.