Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz tiboca69 #21086. hozzászólásáraarra való, ha vonulsz vele akkor felemeled a cuccot, ezt a bilincset meg a munkahenger szárán rányomod a szelepre és rögzíted. véletlen se tudja ledobni a cuccot menetközben.
Tegnapelőtt tönkrement az üzemóraszámlálóm hajtása.{kitörött belőle a "hajtófül".Ma vettem bele egy MTZ-ét,a boltos szerint jónak kell lennie .{?} Méretre minden passzol és csodák-csodájára 300ford/min-el kevesebbet mér.A két hajtást megmértem és az MTZ-é negyed fordulattal kevesebet fordult.Az MTZ-ből kiszedtem a fület és átraktam a régibe és ugyan úgy mér mint az eredeti hogy, meddig azt nem tudom
Azt mondta a boltos hogy,vegyek hozzá egy MTZ-hez való üzemórát.{cirka 6.000 eft-ért}.Nem is bele való!
Válasz bs80.td #21085. hozzászólásáraAkkor ha jól értem, ez egy biztonsági "szelep" féle, ami leállítja a nyomást ha elérte a minimális szintet a dugattyú...?
Válasz tiboca69 #21082. hozzászólásáraHa teszel egy fület a krómszárra, azzal szabályozható, hogy meddig emeljen... Ha benyomja elzárja az olaj útját az emelő ágban...
Válasz dani 1980 #21080. hozzászólásáraÉrthető, bár kíváncsi leszek, hogy milyen lesz. Egyik ismerős vette, aki egyébként kisbálázót akart venni, de nem mert, mert elég leharcoltak lettek volna csak. Szerelgetni meg nem nagyon tud, és nem is szeretne
Válasz Módos Péter #21074. hozzászólásárana hála égnek :)
sajnos az alkatrész minőség hiánya megtudja szivatni az embert... abból nem lehet kiindulni hogy új és akkor már jónak is kell lennie..
Egy kis érdekesség, mini körbálázó. Nem az enyém, csak segítettem a szállításban. Próba tavasszal, kíváncsi leszek, hogy milyen munkát végez. Jutyubon van róla fent videó.
Válasz a2457 #21071. hozzászólásáraHali tegnap felraktam az új szivattyút és hála isten jó lett van olaj nyomás végre sikerült köszönöm a sok segítséget mindenkinek aki hozzá szólt a témához.
Válasz Módos Péter #21070. hozzászólásárahát, ha csak eggyet hoztál el a boltból akkor sanszos hogy még mész majd vissza . sajnos.
nemtudom miét lehetne beletenni, azthiszem talán deutz motorok közt találni nagyon hasonlót, lehet bele lehet erőszakolni valami olyasminek a szivattyúját. bár kicsi rá az esély.
Válasz Myrrdin #21038. hozzászólásáraHali mostanában nem volt vele időm foglalkozni annyit tudok hogy levettem az ujjat szét volt esve az egész fel se vette az olajat indításnál nem volt olaj nyomás furcsa volt kicsit beindult akkor sem semmi és valami furcsa hang jött ki a motorból neki álltam szétszedni megint mikor levettem a szivattyút már láttam hogy ki volt menve a persely meg meg volt kopva a ház vissza vittem a habihoz kicserélték azt valamikor felrakom csak utólag kiderült hogy a régi szivattyúnál nem egyből ment el a nyomás hanem fokozatosan ment el ezt nem rég mondták el nekem szóval a réginél az volt a bajom hogy elindítottam felugrott 4 barra azt le esett 1 re.
A váltó legvégén ahova bemegy a TLT csonk, ott van egy bronzpersely, azt cseréltetek már ?
Ki lehet azt onnan csalni váltóbontás nélkül?
A hidraulika tartály leszerelése után ki lehet e húzni azt a tengelyt amiben benne van? köszi
Válasz kaszkadőr #21064. hozzászólásáraNálam az van, hogy felújításkor szétszedtem az egész műszerfalat és a gyújtáskapcsolóra valamelyik vezetéket nem jó helyre kötöttem vissza, ezért egyfolytában (járó motornál is) világít egy visszajelző, de nem izzít, a gyertyánál megmértem.
Hali!
Valaki megtudná nekem mérni a T25 traktor munkahengerét csaptól-csapig milyen hosszú összetolt és kihúzott állapotba! És a munkahengerszár vastagságát! Köszönöm!
Válasz sines68 #21063. hozzászólásáraVettem ùj kapcsolót a Habitól ennél is világit inditás után a visszajelző. Majd megnézem amit lentebb irt az egyik fórum társunk.
Válasz kaszkadőr #21061. hozzászólásáraNekem is beragadt a kapcsoló mikor megvettem a gépet,2 napos izzitógyertyák elcsöppentek.kapcsoló WD40,kompresszor kifuvatás-azóta tökéletes
Válasz kaszkadőr #21061. hozzászólásáraÜdv! Beragadt a kapcsoló. Meg kell kicsit "pliccegtetni". Mintha indítanál,csak leugrasztod az ujjadról,hogy a rugó erőből cspja vissza és el fog aludni.Ha sokáig van beragadva képes leolvadni a szigetelés a kábelről ami az izzítógyertyához megy ki.
Válasz csoppika #21059. hozzászólásáraEgy kosár volt hozzá amibe a mama beleállt és így öntözték a virágokat. Ezt a ládát felrakta a 3 pontra. Volt nekik nagy traki rakodóval de azt se nagyon használták. A magasságot még nem tudon de szerintem kb annyira felemeli.
Válasz csoppika #21057. hozzászólásáraNem adtak hozzá semmit csak magát csupasz gépet. Az árból nem sokat tudtam faragni de megérte mert nagyon jó állapotú a gép.
Válasz Szentgyörgyi József #21053. hozzászólásáraMennyiért adták oda, ha nem titok? Privát is lehet...
Nem egyezkedtem, eladták mire rákérdeztem...haver apja 1-2 hete ébredt, hogy homlokrakodó kéne neki is...(nekem van, csak mechanikus)
Leszedtem a féktoknak a fedelét,tömités az már el volt öregedve, belül a toknál pedig deresedett,ott lesz a hiba..rozsdás a belseje :( Megvárom mig jobb idő lesz a fékcseréhez,olvastam valahol hogy nagyon macerás szerelni a féket.
Üdvözlet mindenkinek!
Kb 3 hete leállitottam a t25 traktorom, ma pedig amikor indulni akartam vele, a jobb hátsó kerék forgott, de a bal hátsó meg se mozdult.
A kérdésem az lenne hogy mi lehet a hiba oka?
Válasz stefi69 #21035. hozzászólásáraEgyébként meg azt is írtad, hogy a kapcsoló hüvely is fellazul. Olvasd csak vissza amit írtál! Na én erre írtam a sasszeg biztosítást.
25336 hozzászólás
Válasz tiboca69 #21086. hozzászólásáraarra való, ha vonulsz vele akkor felemeled a cuccot, ezt a bilincset meg a munkahenger szárán rányomod a szelepre és rögzíted. véletlen se tudja ledobni a cuccot menetközben.
Válasz tiboca69 #21086. hozzászólásáraÍgy van.Az elosztón a kar üres helyzebe ugrik.
Tegnapelőtt tönkrement az üzemóraszámlálóm hajtása.{kitörött belőle a "hajtófül".Ma vettem bele egy MTZ-ét,a boltos szerint jónak kell lennie .{?} Méretre minden passzol és csodák-csodájára 300ford/min-el kevesebbet mér.A két hajtást megmértem és az MTZ-é negyed fordulattal kevesebet fordult.Az MTZ-ből kiszedtem a fület és átraktam a régibe és ugyan úgy mér mint az eredeti hogy, meddig azt nem tudom
Azt mondta a boltos hogy,vegyek hozzá egy MTZ-hez való üzemórát.{cirka 6.000 eft-ért}.Nem is bele való!
Válasz tiboca69 #21086. hozzászólásáraKell rá az a fülecske, hogy tudd variálni...
Ez a softcore verzió
Válasz bs80.td #21085. hozzászólásáraAkkor ha jól értem, ez egy biztonsági "szelep" féle, ami leállítja a nyomást ha elérte a minimális szintet a dugattyú...?
Válasz ...:::Pisti:::... #21084. hozzászólásáraT25-nel nem a maximalis, hanem a minimalis magassag allithato vele.
Válasz csoppika #21083. hozzászólásáraMtz-nél.
De a T25 nél kifelé mozog a szár emeléskor. Ott ez nem használható.
Válasz tiboca69 #21082. hozzászólásáraHa teszel egy fület a krómszárra, azzal szabályozható, hogy meddig emeljen... Ha benyomja elzárja az olaj útját az emelő ágban...
Sziasztok!
Kérdésem lenne a hidraulika hengerrel kapcsolatban....
Mi az a "pöcök" ami nagyjából a két hidraulika cső "között" helyezkedik el és terhelés nélküli állapotban benyomható...?
Mivel enged a rendszerem, most "jobban" megnéztem és feltűnt...
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Válasz dani 1980 #21080. hozzászólásáraÉrthető, bár kíváncsi leszek, hogy milyen lesz. Egyik ismerős vette, aki egyébként kisbálázót akart venni, de nem mert, mert elég leharcoltak lettek volna csak. Szerelgetni meg nem nagyon tud, és nem is szeretne
Válasz Wendelke #21079. hozzászólásáraakkor inkább maradok a kisbálázónál
Válasz dani 1980 #21077. hozzászólására1 misi, Komondor néven keresd, 60x70 cm-s körbálát csinál.
Válasz Módos Péter #21074. hozzászólásárana hála égnek :)
sajnos az alkatrész minőség hiánya megtudja szivatni az embert... abból nem lehet kiindulni hogy új és akkor már jónak is kell lennie..
Válasz Wendelke #21076. hozzászólásáramennyibe fájhat egy ilyen kis játék???
Válasz Wendelke #21075. hozzászólásáraÉs még egy
Egy kis érdekesség, mini körbálázó. Nem az enyém, csak segítettem a szállításban. Próba tavasszal, kíváncsi leszek, hogy milyen munkát végez. Jutyubon van róla fent videó.
Válasz a2457 #21071. hozzászólásáraHali tegnap felraktam az új szivattyút és hála isten jó lett van olaj nyomás végre sikerült köszönöm a sok segítséget mindenkinek aki hozzá szólt a témához.
Válasz atti212. #21069. hozzászólásáraIgen cseréltük már. De mi teljesen bontottunk mindent amit lehet mikor javítottuk.
Válasz Mtz 550E #21065. hozzászólásáraC-75 munkahenger, összetolva (csaptól-csapig) 380, kitolva 490, a szára 30 as.
Válasz Módos Péter #21070. hozzászólásárahát, ha csak eggyet hoztál el a boltból akkor sanszos hogy még mész majd vissza . sajnos.
nemtudom miét lehetne beletenni, azthiszem talán deutz motorok közt találni nagyon hasonlót, lehet bele lehet erőszakolni valami olyasminek a szivattyúját. bár kicsi rá az esély.
Válasz Myrrdin #21038. hozzászólásáraHali mostanában nem volt vele időm foglalkozni annyit tudok hogy levettem az ujjat szét volt esve az egész fel se vette az olajat indításnál nem volt olaj nyomás furcsa volt kicsit beindult akkor sem semmi és valami furcsa hang jött ki a motorból neki álltam szétszedni megint mikor levettem a szivattyút már láttam hogy ki volt menve a persely meg meg volt kopva a ház vissza vittem a habihoz kicserélték azt valamikor felrakom csak utólag kiderült hogy a régi szivattyúnál nem egyből ment el a nyomás hanem fokozatosan ment el ezt nem rég mondták el nekem szóval a réginél az volt a bajom hogy elindítottam felugrott 4 barra azt le esett 1 re.
A váltó legvégén ahova bemegy a TLT csonk, ott van egy bronzpersely, azt cseréltetek már ?
Ki lehet azt onnan csalni váltóbontás nélkül?
A hidraulika tartály leszerelése után ki lehet e húzni azt a tengelyt amiben benne van? köszi
Válasz Mtz 550E #21065. hozzászólásáraA szár vastagsága 30-as, a lökethosszat holnap megmérem ha nem késik.
Válasz Mtz 550E #21065. hozzászólásáraElvileg c75 munkahenger az.. A hossz, mint az mtz-é... Vastagság passz...
Válasz kaszkadőr #21064. hozzászólásáraNálam az van, hogy felújításkor szétszedtem az egész műszerfalat és a gyújtáskapcsolóra valamelyik vezetéket nem jó helyre kötöttem vissza, ezért egyfolytában (járó motornál is) világít egy visszajelző, de nem izzít, a gyertyánál megmértem.
Hali!
Valaki megtudná nekem mérni a T25 traktor munkahengerét csaptól-csapig milyen hosszú összetolt és kihúzott állapotba! És a munkahengerszár vastagságát! Köszönöm!
Válasz sines68 #21063. hozzászólásáraVettem ùj kapcsolót a Habitól ennél is világit inditás után a visszajelző. Majd megnézem amit lentebb irt az egyik fórum társunk.
Válasz kaszkadőr #21061. hozzászólásáraNekem is beragadt a kapcsoló mikor megvettem a gépet,2 napos izzitógyertyák elcsöppentek.kapcsoló WD40,kompresszor kifuvatás-azóta tökéletes
Válasz kaszkadőr #21061. hozzászólásáraÜdv! Beragadt a kapcsoló. Meg kell kicsit "pliccegtetni". Mintha indítanál,csak leugrasztod az ujjadról,hogy a rugó erőből cspja vissza és el fog aludni.Ha sokáig van beragadva képes leolvadni a szigetelés a kábelről ami az izzítógyertyához megy ki.
Üdvözlet!
Mi lehet a hiba,ha inditàs után is világit folyamatosan az izzitás visszajelző ?
Válasz csoppika #21059. hozzászólásáraEgy kosár volt hozzá amibe a mama beleállt és így öntözték a virágokat. Ezt a ládát felrakta a 3 pontra. Volt nekik nagy traki rakodóval de azt se nagyon használták. A magasságot még nem tudon de szerintem kb annyira felemeli.
Válasz Szentgyörgyi József #21058. hozzászólásáraSóherok... Valami kanál mindig jár(na) hozzá... Nekem a gém furcsa törése volt gyanús képről. De így gépen mást mutat... Tudhatja 3,20 magasságot?
Válasz csoppika #21057. hozzászólásáraNem adtak hozzá semmit csak magát csupasz gépet. Az árból nem sokat tudtam faragni de megérte mert nagyon jó állapotú a gép.
Válasz Szentgyörgyi József #21055. hozzászólásáraKanalat adtak hozzá?
Válasz Szentgyörgyi József #21055. hozzászólásáraAsszem 790-ért láttam... Willhaben...
Válasz csoppika #21054. hozzászólásáraMelyik oldalon láttad a hirdetést?
Válasz Szentgyörgyi József #21053. hozzászólásáraMennyiért adták oda, ha nem titok? Privát is lehet...
Nem egyezkedtem, eladták mire rákérdeztem...haver apja 1-2 hete ébredt, hogy homlokrakodó kéne neki is...(nekem van, csak mechanikus)
Válasz csoppika #21050. hozzászólásáraKb. 2 hónapig egyezkedtem rá. Te is meg akartad venni?
Válasz Myrrdin #21051. hozzászólásáraKöszi, de nem mostanában leszek a traktor környékén.
Válasz Bubi_ #21047. hozzászólására20x1,5 ha jól emlékszem, de jobb ha inkább leméred.
Válasz Szentgyörgyi József #21041. hozzászólásáraAhamm szóval te vetted meg
Válasz kaszkadőr #21048. hozzászólásáraNe foglalkozz vele, egyszerűen szereld ki a féket...én örülök neki ha megy ..nem hogy még fékezni...
Leszedtem a féktoknak a fedelét,tömités az már el volt öregedve, belül a toknál pedig deresedett,ott lesz a hiba..rozsdás a belseje :( Megvárom mig jobb idő lesz a fékcseréhez,olvastam valahol hogy nagyon macerás szerelni a féket.
Sziasztok !
Nem tudja valaki véletlenül, hogy hátul, a bal oldali plusz hidraulika kivezetésen milyen menet van ?
Válasz aron19942 #21045. hozzászólásáraValahol víz van benne és befagyott. A lehajtást meg a féktokot kellene felmelegíteni.
Üdvözlet mindenkinek!
Kb 3 hete leállitottam a t25 traktorom, ma pedig amikor indulni akartam vele, a jobb hátsó kerék forgott, de a bal hátsó meg se mozdult.
A kérdésem az lenne hogy mi lehet a hiba oka?
Ezzel meg mi történt?Ezt a videót csak találtam a youtubon!
https://youtu.be/USA56qtbrgc
Kicsit megkésve,de köszönöm a tanácsokat.
Válasz stefi69 #21035. hozzászólásáraEgyébként meg azt is írtad, hogy a kapcsoló hüvely is fellazul. Olvasd csak vissza amit írtál! Na én erre írtam a sasszeg biztosítást.