Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.39 Ft USD 390.78 Ft CHF 427.9 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25336 hozzászólás
#20486 sanislo90
2016-09-27 16:14:25

#20485 sanislo90
2016-09-27 16:12:01

Sziasztok! Ultra nagy gáz van! Megugrott a menet az üzemanyag filter öntvényházán középen, ahová a szívócső csatlakozik. Mit lehet ezzel kezdeni? Ki kell cserélni az egészet?

#20484 Myrrdin
2016-09-27 15:55:54

Válasz bs80.td #20485. hozzászólásáraelírtad a hengerfejtömítés, nem hengertalp tömítés akar lenni?

#20483 bs80.td
2016-09-27 15:14:26

Válasz nagy0szilard #20486. hozzászólásáraélőben még nem találkoztam vele, de ez talán segít:

Nincs profilkép
#20482 nagy0szilard
2016-09-27 14:21:43

Sziasztok! Ezt a fajta fesz szabályzót lehet állítani??

#20481 bs80.td
2016-09-26 22:28:16

össze szedegettem a felújítás során készült képeket. Ha kíváncsiak vagytok rá nézzétek meg ezen a linken: https://www.youtube.com/watch?v=QtSWI6K5pzs

Amiket megcsináltam nagy vonalakban a következők:
módosítások:
- kapott egy irányváltó kart (ezt még nem azzal szerelték a gyárban)
- tető
- nyitható lett a hátsó ablak
- kormánykapcsoló
- minden kezelő kar az ülés mellé került (dekompresszor, difizár, szivattyú kapcsoló)
- szivattyú belülről kapcsolható
- új műszerfal
- új kapcsoló és visszajelző konzol
- kormányoszlop
- ifa ülés
- hangszigetelés, kárpitozás
- tükörtartók
- hűtőrács
- golf gázolajszűrő
- szellőzés, fűtés
- gázpedál
- oldalablak kitámasztó
- királycsap zsírzógomb
- voltmérő óra
- üzemanyagszint mérő óra ( ehhez nem kaptam még jeladót)

amikkel foglalkoztam, javítottam vagy cseréltem:
- hengerfejtömítés
- elsőfutómű perselyek és királycsap cseréje
- ventillátor csapágy és ékszíj
- festés
- vezetékezés
- relék
- új biztosítéktábla
- minden kédergumi cseréje
- új fékszallagok
- porlasztó beállítás
- tank tisztítás
- szűrők olajak cseréje
- olajfolyások (ez szélmalom harc)
- kormányösszekötő gömbfejek felújítása
- sárvédő ajtó motorháztető kasznizása
- hajtómű szimmeringek cseréje
- néhány beleszakad csavar cseréje
- kidörzsölődött fém hidraulika csövek felhegesztése
- új kézi tápszivattyú
- hidraulika munkahenger felújítása
- vezérlőtömb felújítása
- km óra spirál
- új gumicsövek
- új indító kapcsoló és áramtalanító
- kb 5 kiló csavar cseréje.
- új féklámpa kapcsoló
- új első indexek
- elsőlámpák cseréje
- új munkalámpák
- vízszigetelés alul felül
- meg még sok apróság

#20480 atti212.
2016-09-25 21:24:09

Válasz bs80.td #20483. hozzászólásáraKöszi megkaptam már vissza is irtam smile thumbupcool

#20479 bs80.td
2016-09-25 21:20:36

Válasz atti212. #20476. hozzászólásáraMent a levél. ha esetleg kellenek a tervek olvasható formátumban csak szólj.

#20478 bs80.td
2016-09-25 21:16:42

Válasz atti212. #20479. hozzászólásárael vertem pár száz órát mire kész lett a gép. a régi még meg van, de a pereme már csipkésre van rohadva, vagy már nincs is és be ereszti a vizet.

#20477 bs80.td
2016-09-25 21:11:46

Válasz atti212. #20476. hozzászólásáramost nézem hogy levélben is kéred. megpróbálom elküldeni, ha túl nagy akkor a linket küldök.

#20475 atti212.
2016-09-25 21:03:06

Válasz bs80.td #20478. hozzászólásáraNa ez szép meló, elvoltál vele gondolom jópár órát.

A régi már meg sincs? Nagyon csúnya ?

#20473 bs80.td
2016-09-25 20:51:37

Válasz atti212. #20473. hozzászólásáraaz össze hegesztésről nem találtam képeket, csak a későbbi állapotokról.

Terveklemez kiteritett méretekfestés előtti vízszigetelés I.festés előtti vízszigetelés II.lefestve

#20472 atti212.
2016-09-25 20:32:59

Válasz bs80.td #20475. hozzászólásáraKöszi előre is!
Ha esetleg tudnád küldd el mailre: atti212@gmail.com

#20471 bs80.td
2016-09-25 14:07:43

Válasz atti212. #20473. hozzászólásáraHello. En alakitottam at, mert az eredeti eleg korhadt volt mar. Ez most 2mm- es horganyzott lemezbol van. Vegig fenykepeztem a felujitast es a modositasokat, a kepek egy resze elveszett, de ossze szedem a maradekot es teszek fel ide a tetorol parat.

#20470 atti212.
2016-09-24 23:18:15

Válasz Fabian79 #20470. hozzászólásáraA fülkét én is kutatom régóta, nem egy egyszerű dolog sajnos.

#20469 atti212.
2016-09-24 23:15:33

Válasz bs80.td #20464. hozzászólásáraA fülkéd tetejéről nem tudnál pár képet feltenni ? Kivül is belül is érdekelne ha lehet. Ez is olyan volt mint a gyári csak te átalakitottad ? vagy hogy lett ilyen?

köszi

Nincs profilkép
#20467 Bubi_
2016-09-24 21:07:57

Válasz Fabian79 #20470. hozzászólásáraKérdezd meg a biztosítót, hogy másik traktor bérlést vagy a bérmunkát fizetik-e (kellene nekik). Ha esetleg azt mondja nem, nyugodtan mondd meg neki, hogy nem probléma, majd a bíróság megítéli, csak hozzájön még a perköltség is. Eszméletlen pofátlan belső szabályok vannak ám a biztosítóknál. Bepróbálkoznek elsőre x Ft-al, holott pontosan tudják hogy 1,5x lenne a reális, de az emberek többsége elfogadja, egyrészt mert nem tudják, hogy ez valójában csak ajánlat amit nem kötelező elfogadni, másrészt mert egy nyakkendőssel nem szívesen vitatkoznak. Egy percig sem kell szarul érezned magad amiatt, hogy meg akarod téríttetni velük az összes kárt ami ért mivel pontosan ez az amit ők vállaltak a szerződésben, és a jogszabályok inkább téged védenek mint őket. Ha a trakitok szemlátomást jó állapotban volt (a képekről úgy tűnt) akkor az avultatási módszerükkel is mehetnek a sunyiba, főleg hogy a t-25 alkatrészellátása nem éppen zavartalan, és a normális használattól cserélendőkön kívül jópár dolog eredeti állapota egyszerűen pótolhatlan (ld ablak kéder, ajtótömítés, ajtó, zár, de fülkéből is csak valami lengyelt kapsz amitől nemhogy nőni fog a gép értéke hanem csökken, nem is hasonlít az eredetire - szóval effélék miatt nincs jogalapjuk a kárérték avultatására, neked viszont bőven van alapod az értékcsökkenés megállapítására).

Nincs profilkép
#20466 Fabian79
2016-09-24 19:26:12

Válasz Myrrdin #20469. hozzászólásáraA fülke az teljesen összetörött. A bal oldali féltengelyház törött ketté, mert onnan kapta az ütést. Jobb elején a gólyaláb görbűlt el, és 3 felni tekeredett meg nagyon. A többi "csak" apróság, de ha mindenből ujjat akarok venni akkor közel 600-ba fáj. A többi fődarab ugy néz ki rendben van. Most várjuk a biztósítós "szakembert", mert addig nem lehet elkezdeni a javítást, de a gépnek mennie kellene, mert most kezdődne az őszi munka.

#20465 Myrrdin
2016-09-22 18:21:32

Válasz Fabian79 #20468. hozzászólásáraÉrtem. Motorblokkot tudok eladót ha ez segít. Olyan kérdésem lenne hogy mennyire tört amúgy össze? Azt írtad TK, de nem látni a képen hogy kitört volna a keréksmile sweatdrop. öntvény törött/repedt? lehajtások? váltóház?smile oops

Nincs profilkép
#20464 Fabian79
2016-09-22 16:30:26

Válasz Myrrdin #20435. hozzászólásáraIgen, kapni külön fülkét, de azt 300-700 ezerért adják.

Nincs profilkép
#20462 Wendelke
2016-09-22 01:01:14

Válasz nagy0szilard #20465. hozzászólásáraÉn a fülke felső, elülső sarkaihoz tettem fel, de szerintem szinte mindenhol így van megoldva, vagy hasonlóan. Amikor kukoricát szártépőztem ( lábon álló, kézzel szedettet ) ott jól jön.

Nincs profilkép
#20461 nagy0szilard
2016-09-21 22:20:18

Sziasztok! Szerintetek hova téve a leghasznosabb az első munkalámpák? Ti hova milyen módon szereltétek fel??

#20460 bs80.td
2016-09-21 14:15:27

Válasz vlasztika #20463. hozzászólásáraköszi, tehát kontrollnak nem jó...

Nincs profilkép
#20459 vlasztika
2016-09-21 13:57:59

Válasz bs80.td #20448. hozzászólásáraSzia!
Ma kicseréltem az olajat a szivattyúnál és amit bejelöltem az nem a nívó volt.Alig öntöttem bele és már folyt is a luknál.Kimértem és 3dl öntöttem bele!

#20458 bs80.td
2016-09-21 13:11:32

szívesen veszem az észrevételeket.

#20457 bs80.td
2016-09-21 12:54:04

nemtom miért lettek ilyen homályosak a rajzok...

#20456 bs80.td
2016-09-21 12:53:11

Válasz atti212. #20458. hozzászólásáraköszi, 25-30- ra gondoltam én is.

#20455 bs80.td
2016-09-21 12:51:17

Válasz ND #20453. hozzászólásáraezek még nem kidolgozott rajzok, csak vázlatok, tehát sok ponton nem felel meg a műszaki rajzolás szabályainak de ezt csak saját részre készítettem. arra jó, hogy mi hogyan viselkedik a különböző pozíciókban és mekkora munkahengerek kellenek és hol legyen azok rögzítése.
elég sok munka van benne mire összeállt, de a főbb befoglaló méretei így már jók, azokhoz a munkahengerekhez amik nekem vannak. illetve itt már végleges a gyors eszköz csere mechanikája is. csak a leoldáshoz kell kiszállni, a felcsatoláshoz nem. az a négyszögű vonalas a traktor előtt pótkocsimat jelképezi. A harmadik képen három kanál állás van három emelési magasságban kiszerkesztve. nehéz volt eltalálni a fordító háromszög méreteit, hogy nagyjából jó legyen a szint tartás.T 25 HOMLOKRAKODÓ VÁZLATT 25 HOMLOKRAKODÓ MŰKÖDÉSE

#20454 atti212.
2016-09-21 12:37:18

Válasz bs80.td #20457. hozzászólásáraCsapoktól nem kell félni. A fülke előtt 30 as úgy emlékszem de akár kisebb is elég lenne.
Középen ugye adott a munkahenger szem mérete.
A gém végén pedig már csak 20 as. Elég ez is bőven. A legközönségesebb köracélokból van csinálva, semmi extra.

#20453 bs80.td
2016-09-21 12:25:54

Válasz atti212. #20454. hozzászólására:

köszönöm! csapszeg átmérőket esetleg tudsz még mondani?

#20452 atti212.
2016-09-21 11:36:31

1

#20451 atti212.
2016-09-21 11:13:29

1

#20450 atti212.
2016-09-21 11:10:04

Válasz bs80.td #20452. hozzászólására90x50 es-ek a zártszelvények 4 es fallal. Mindent kibírt már, pedig volt mikor az udvart ástuk, hogy két keréken tolta a kanált a földbe egész nap. A traktor a gyenge pont minden esetben.
Viszont nagyon jó amikor kis helyekről kell kihoznom valamit, más géppel esélytelen lenne. Mindent meg lehet vele oldani.
Volt olyan, hogy megemeltem vele a kombájn vágóasztalát egy 20 centire majd a gép felállt a két elsőkerekére. Nem tudtam mennyi a súlya, mint kiderült utólag 10 mázsa volt, de simán kibirta a gém, persze utána két géppel lett felemelve.

Nincs profilkép
#20449 ND
2016-09-21 10:36:38

Válasz bs80.td #20452. hozzászólásáraesetleges rajzok, tervek, anyagok engem is érdekelnének :-)

#20448 bs80.td
2016-09-21 10:34:25

Válasz atti212. #20451. hozzászólásáraHelló!

Ha te építetted a homlokrakodót akkor gratula, strapabíró lett!
én is tervezek egyet építeni. olyat ami emeléskor tartja a kanál dőlésszögét és könnyen lehet cserélni az eszközöket. a tervezőprogis működési szimulációk, így a méretek már megvannak. ott akadtam el, hogy milyen falvastagságú anyagból kellene csinálni és milyen csapszeg átmérőkkel (pl. C45- ös anyagból), hogy ha elakad a kanál ne rogyjon meg a szerkezet, de ne is legyen indokolatlanul nehéz. megtudnád adni hogy neked hányszor hányas és milyen falvastagságú zártszelvényből van? köszi előre is!

#20447 atti212.
2016-09-20 20:57:50

Válasz ND #20450. hozzászólásáraFelül közvetlenül a fülke alatt kikötni hátul a sonkák tetejéhez. Én a fülketartó lemezhezhez csavaroztam oda.

Alul meg a tartókonzol alját kötni hátul a vonószerkezet kiindulópontjához, ahonnan indulnak a hidraulika karok hátra.

Nincs profilkép
#20446 ND
2016-09-20 16:57:48

Válasz atti212. #20440. hozzászólásáraSzia Atti,

hátul hová? ill mit értesz alul és felül alatt?

előre is köszi

Nincs profilkép
#20445 vlasztika
2016-09-20 13:09:51

Válasz bs80.td #20448. hozzászólásáraRendben és a hét folyamán kicserélem az olajat és megnézem,hogy az e a nívó.Majd jelentkezem!

#20444 bs80.td
2016-09-20 12:44:06

Válasz vlasztika #20447. hozzászólásáralehet. az is olyan csavar mint a leeresztő ha jól emlékszem. én kimértem a 3 decit és bele öntöttem. nem ellenőriztem hogy hol van a szint ahhoz a csavarhoz képest. de ha te megteszed várom a tapasztalataidat. előre is köszi!

Nincs profilkép
#20443 vlasztika
2016-09-20 12:38:02

És ez mi lehet ahova a nyilat rajzoltam?Lehetséges,hogy az a nívó?

#20442 bs80.td
2016-09-20 12:29:54

Válasz vlasztika #20444. hozzászólásáranívóról nem tudok. sztem nincs.

#20441 bs80.td
2016-09-20 12:29:10

ebbe a részbe be tud folyni a víz, ha valaki magasnyomásúval mosóval szokta tisztítíni a gépet.
a kormánymű alatt van egy mélyedés/ fészek, aminek az alján van ennek az olajtérnek a szellőzője. de a szellőző teteje alacsonyabban van mint a mélyedés pereme. így a kormánymű és a kuplungharang között beszivárgó víz lejut az olajba. én fúrtam egy hatos lyukat az öntvénybe a szellőző szintje alatt.

Nincs profilkép
#20440 vlasztika
2016-09-20 12:28:51

Válasz bs80.td #20443. hozzászólásáraMegtaláltam a leeresztőt!És nívó az van rajta,hogy meddig öntsem vagy ki kell mérnem a 3 dl?

#20439 bs80.td
2016-09-20 12:14:39

Válasz vlasztika #20442. hozzászólásáraa kuplung harang után és a váltó előtt találod alulról. Ahol a legvékonyabb a törzs. (piros nyíl)

Nincs profilkép
#20438 vlasztika
2016-09-20 11:30:54

Válasz bs80.td #20441. hozzászólásáraSzia!
És melyik a leeresztő csavar?

#20437 bs80.td
2016-09-20 10:25:28

Válasz vlasztika #20438. hozzászólásárahelló!

3 deci. betölteni pedig a csatolt képen a 15- el jelölt csavar.Feltöltési mennyiségek

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]