Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Alex! Elsősorban hozzád fordulok egy kérdésben! :
Ugyebár a differenciálmű... Gondolom, ha a Vlagyit megemelem és az egyik hátsó kereket megforgatom, akkor a másiknak az ellentétes irányba kell fordulnia, igaz?
A T30asomnál a mászófokozatomnál van egy kis reteszelő, hogy ne lehessen berakni véletlenül se.
Jó múltkor amikor talajmarót próbáltam ki, mászófokozatban bírta csak el, de kuplung benyomása alatt is elindult mászófokozatban, majd a próba csík végén, épp, hogy ki tudtam venni a mászófokozatból..
Gondolom nem így kellene ennek a mászófokozatnak viselkednie. ?
Picit zavar, hogy eddig még nem érzékeltem a bal első kereket "kapaszkodásban" látni, de ha nem lesz semmi változás, akkor majd ha megjön a jó idő, szétkapjuk az első hidat. Állandóan a jobb első hajt aktívan "akció" közben.
Sajnos nincs hozzá tárcsa. De túl nagyot szerintem se érdemes utána akasztani.
Ha tudsz autóból bontott filcet szerezni akkor érdemes lehangszigetelni a fülke alját. Főleg ha már hátul az ülés mögötti kis szélvédő helyén is egy fémlemez van. Utána sokkal jobban lehet zenéthallgatni munka közben.
Itt az ígért kép, meg egy kis ráadás. A pirossal bekarikázott csavaron állítottam még, és akkor is emelkedett a pedál. De azóta már szántottam is vele és jól szuperált.
Válasz #499. hozzászólásra
Erős terhelésnél,nekem az 1-3 fokozatokat dobta ki.
Szerintem az,hogy kis emelkedőn a traki hátulján ekével felment,nem nagy terhelés....persze,ha lenn volt az eke 30cm mélyen,akkor az már igen.
T-30on is azon az oldalon van a fékpedálé. De ez a kuplungé. Ott van a lépcsőnél. Majd dobok képet róla holnap. De ahol fordul a kuplung rudazat, meg ahol van a visszahúzó rugója ott van egy tengely is. Ebbe a tengelybe van benne a csavar a kuplung rudazattól egy araszra, és lefelé néz a csavar feje. A váltó meg majd kiderül. Mert 6.at nehezen adta ki. Itt udvarba van kisebb domb azon felmentem úgy h. rajta volt egy 4es eke nem dobta ki a másodikat. Remélem jó lesz.
Köszi a segítséget mégegyszer. Csavartam 4 fordulatot azon a menetes száron a reteszelőnél,meg találtam egy csavarta a kuplungpedál visszahúzó rugó tövében(az is a reteszelő tengellyel lehet kapcsolatban sztem), azon is csavartam kifele v. 4 fordulatot és feljön teljesen a pedál, és 6.ba se ragad be úgy a váltó.
Üdv mindenkinek, A szomszédomnak vat 1 t-25-e és most cseréltek fogaskereket a váltóba azóta megszorul terep 1 be és nelehet kivenni sebeségből, ha valaki tudná hogy mi lehet a baja, léci segítsen mert egy szerelő sem válalja el. köszi
Szia Koppány vezér!
Bocsánat elírtam ltz-t akartam írni nem mtz-t. És megkérdezhetem, hogy elakarod-e adni a t-25-öt és helyette egy vtz-t venni? Szerintem nem mindegyik vtz olyan rossz, meg szerintem nem is gyengék, meg jó is néznek ki.
Válasz #490. hozzászólásra
Hali Márk.
Nem jön fel a pedál?
Akkor pont növelni kell a távolságot szerintem.
Azt hittem kidobja a fokozatot.
Biztos ami biztos kérdezz rá Jancsira mi ilyenkor a teendő!
Nagyon kössz a gyors segítséget!! 1000 hála. Nekem 6.kkal szarakodik. Beveszi viszont a kuplung nem jön fel fullra, de kivenni meg alig bírom belőle. Remélem holnap jó lesz. Szántásra most ideális az idő.
Nagyon kössz a gyors segítséget!! 1000 hála. Nekem 6.kkal szarakodik. Beveszi viszont a kuplung nem jön fel fullra, de kivenni meg alig bírom belőle. Remélem holnap jó lesz. Szántásra most ideális az idő.
Válasz #486. hozzászólásra
Hali Márk.
Bár ez a fotó a fékszelep felfogatását mutatja,de azért látszik a téged érdeklő részlet.
A féklámpa kapcsoló fehér vezetéke felett van két kis kar 1 menetesorsóval összekötve.
A két kar közti távolságot csökentsd addig,amíg a motor álló helyzetében a kuplungpedált félig benyomva kitudod venni fokozatból a váltót.
Én is küzdöttem vele a tavaszon,de hála Jancsika telefonos segítségének,már nem dobálja ki a gangot.
1086 hozzászólás
Válasz #535. hozzászólásra
A hátuljánál igen. De az első hídnál a kerekek szabadon futósak. Tehát ha megemeled az elejét, a kerekeket ellenállás nélkül lehet forgatni.
Alex! Elsősorban hozzád fordulok egy kérdésben! :
Ugyebár a differenciálmű... Gondolom, ha a Vlagyit megemelem és az egyik hátsó kereket megforgatom, akkor a másiknak az ellentétes irányba kell fordulnia, igaz?
Az első meghajtásnál is ugyanez a helyzet?
Válasz #532. hozzászólásra
A mászó fokozatok ugyanarról a meghajtásról mennek mint a kardán, ezért a belső kuplung pedált kell használni ha meg szeretnél állni.
Ilyen a T-30-as féke belülről.
A T30asomnál a mászófokozatomnál van egy kis reteszelő, hogy ne lehessen berakni véletlenül se.
Jó múltkor amikor talajmarót próbáltam ki, mászófokozatban bírta csak el, de kuplung benyomása alatt is elindult mászófokozatban, majd a próba csík végén, épp, hogy ki tudtam venni a mászófokozatból..
Gondolom nem így kellene ennek a mászófokozatnak viselkednie. ?
Válasz #530. hozzászólásra
Szerintem mtz 82-esé.
Ezen a VTZ-n szerintetek milyen méretű első gumi van?
Ballonosabb, mint a 8.3 R20-as szerintem.
Válasz #528. hozzászólásra
hello,neked milyen marod van ?????????
Picit zavar, hogy eddig még nem érzékeltem a bal első kereket "kapaszkodásban" látni, de ha nem lesz semmi változás, akkor majd ha megjön a jó idő, szétkapjuk az első hidat. Állandóan a jobb első hajt aktívan "akció" közben.
Válasz #526. hozzászólásra
Én az egész biztosítékdobozt átraktam. Azóta legalább van elakadásjelző a Vlagyin.
Válasz #525. hozzászólásra
Hali! köszi az infót akkor majd én is keresek valami hasonlót rá... mert nekem se az esetem a gyári szerelék
Válasz #524. hozzászólásra
Helló! Fiestának a kapcsolóját raktam fel mert a gyári nem jött be.
Válasz #522. hozzászólásra
Csá Alex!! miféle kormánykapcsolók vannak neked fölrakva a kormányoszlopra?? mert én is át szeretném alakítani...
Nekünk 2715nél van megállva az óra Amúgy sziasztok! (rég írtam már)
Nekem meg 965 körül
Válasz #519. hozzászólásra
Helló! Még csak 661 üzemóra van benne és '98-as.
Válasz #510. hozzászólásra
helló mennyi üzemóra van a t-30-asodban?
Na majd kipróbálom akkor, kössz a tippet!!
Sajnos nincs hozzá tárcsa. De túl nagyot szerintem se érdemes utána akasztani.
Ha tudsz autóból bontott filcet szerezni akkor érdemes lehangszigetelni a fülke alját. Főleg ha már hátul az ülés mögötti kis szélvédő helyén is egy fémlemez van. Utána sokkal jobban lehet zenéthallgatni munka közben.
Igen, azok. Kis tuning nem ártott bele . Neked van tárcsád a Vlagyi után ? Mert most én is gondolkodok h. kellene egy V tárcsa.
A festését már én is tervezem egy ideje, valószínűleg előbb az öreg Vlagyi kerül sorra.
Azok ott hangszórók fejmagaságban?
Válasz #513. hozzászólásra
Jaja, le is festem majd eme jeles alkalomból . Tetőn már látni h. szokott permetezni, igencsak rozsdás.
Válasz #512. hozzászólásra
Még gyerek.
Jövőre ballag.
Akkor még nagyon ifjú.
97-es
Válasz #509. hozzászólásra
A tied mikori évjárat?
Válasz #507. hozzászólásra
Jaja, ez T-30as.
Válasz #504. hozzászólásra
Jó öreg vagy már +nézheted!
Válasz #505. hozzászólásra
Hali Márk.
A traki T-30-as?
Mert 25ösön nem ilyen a kialakítása a kuplungkarnak.
Na akkor jó munkát mindenkinek, mentem én is hajtom a lovakat .
megpróbálom,mert nem jött össze valamiért...
Válasz #503. hozzászólásra
Tényleg nem jelent nálad meg a piros karika???Nálam igen..És bele van írva egy 18-as..
Válasz #502. hozzászólásra
Faca a kép.
De csak én nem látom a piros karikát?
Bocs...az a lényeg,hogy jó lett.
Itt az ígért kép, meg egy kis ráadás. A pirossal bekarikázott csavaron állítottam még, és akkor is emelkedett a pedál. De azóta már szántottam is vele és jól szuperált.
Válasz #499. hozzászólásra
Erős terhelésnél,nekem az 1-3 fokozatokat dobta ki.
Szerintem az,hogy kis emelkedőn a traki hátulján ekével felment,nem nagy terhelés....persze,ha lenn volt az eke 30cm mélyen,akkor az már igen.
T-30on is azon az oldalon van a fékpedálé. De ez a kuplungé. Ott van a lépcsőnél. Majd dobok képet róla holnap. De ahol fordul a kuplung rudazat, meg ahol van a visszahúzó rugója ott van egy tengely is. Ebbe a tengelybe van benne a csavar a kuplung rudazattól egy araszra, és lefelé néz a csavar feje. A váltó meg majd kiderül. Mert 6.at nehezen adta ki. Itt udvarba van kisebb domb azon felmentem úgy h. rajta volt egy 4es eke nem dobta ki a másodikat. Remélem jó lesz.
Válasz #496. hozzászólásra
Nem fékpedálvisszahúzórugot akartál írni???mert hogy a kuplung visszahúzórugója a lépcső felől van..Legalábbis a t-25ön.
Válasz #496. hozzászólásra
4 fordulat az elég sok....Terhelésnél nem dobja ki a sebességet???Majd ha ráérsz nyomhatnál egy képet arról a csavarról amit tekergettél..
Köszi a segítséget mégegyszer. Csavartam 4 fordulatot azon a menetes száron a reteszelőnél,meg találtam egy csavarta a kuplungpedál visszahúzó rugó tövében(az is a reteszelő tengellyel lehet kapcsolatban sztem), azon is csavartam kifele v. 4 fordulatot és feljön teljesen a pedál, és 6.ba se ragad be úgy a váltó.
Üdv mindenkinek, A szomszédomnak vat 1 t-25-e és most cseréltek fogaskereket a váltóba azóta megszorul terep 1 be és nelehet kivenni sebeségből, ha valaki tudná hogy mi lehet a baja, léci segítsen mert egy szerelő sem válalja el. köszi
Szia Koppány vezér!
Bocsánat elírtam ltz-t akartam írni nem mtz-t. És megkérdezhetem, hogy elakarod-e adni a t-25-öt és helyette egy vtz-t venni? Szerintem nem mindegyik vtz olyan rossz, meg szerintem nem is gyengék, meg jó is néznek ki.
Pontosan Jancsi! Látom már van tapasztalat
Válasz #490. hozzászólásra
Igen a reteszelő nem engedi fel..és se közutiban se terepben nem jön fel???
Válasz #490. hozzászólásra
Hali Márk.
Nem jön fel a pedál?
Akkor pont növelni kell a távolságot szerintem.
Azt hittem kidobja a fokozatot.
Biztos ami biztos kérdezz rá Jancsira mi ilyenkor a teendő!
Nagyon kössz a gyors segítséget!! 1000 hála. Nekem 6.kkal szarakodik. Beveszi viszont a kuplung nem jön fel fullra, de kivenni meg alig bírom belőle. Remélem holnap jó lesz. Szántásra most ideális az idő.
Nagyon kössz a gyors segítséget!! 1000 hála. Nekem 6.kkal szarakodik. Beveszi viszont a kuplung nem jön fel fullra, de kivenni meg alig bírom belőle. Remélem holnap jó lesz. Szántásra most ideális az idő.
Válasz #486. hozzászólásra
Hali Márk.
Bár ez a fotó a fékszelep felfogatását mutatja,de azért látszik a téged érdeklő részlet.
A féklámpa kapcsoló fehér vezetéke felett van két kis kar 1 menetesorsóval összekötve.
A két kar közti távolságot csökentsd addig,amíg a motor álló helyzetében a kuplungpedált félig benyomva kitudod venni fokozatból a váltót.
Én is küzdöttem vele a tavaszon,de hála Jancsika telefonos segítségének,már nem dobálja ki a gangot.
Válasz #485. hozzászólásra
Van 1 pár MTZ az utcánkban!
Melyikre gondolsz cimbora?