Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Van egy T-30 69 típusú kis traktorom és segítséget szeretnék kérni abban, hogy honnan tudnék esetleg szerezni hozzá vmi gépkönyvet, vagy bármilyen műszaki segítséget? A helyzet az, hogy nem én vagyok az első tulaja és nem kaptam hozzá kb. semmit. Viszont sokszor jól jönne némi segítség...
Válasz #833. hozzászólásra Hali!
Megvételkor az én kulcsom szerint az enyém 120Nm-el volt meghúzva de, pár óra járatás után nekem is kifújt.
Utána húztam 200Nm-el és azóta jó.
A könyve 100-110 Nm-t ír.
Válasz #826. hozzászólásra Köszi a segítséget! De, az állító orsókat ha magam csinálom sokkal olcsóbban kihozom.Rugóm van hozzá.Még egy kérdés! Neked a kapatartó laposvasak milyen távolságra vannak egymástól?
-Zártszelvény: 60x40 mm (lehet erősebb is)
-Laposvas: 50x10 mm
-Széllesség: 2 méter
-A többi méretet a kapák és a rögtörő henger átmérője határozza meg.
A rögtörőket és az állítóorsókat az AXIÁL Kft.-nél vettem. Az árát már nem tudom.
A rögtörő kocsikat érősseb zártszelvényből (legalább 60x40 mm) készítsétek!
Üdv. Tuszi!
A kombinátorral kapcsolatban szeretnék kérdezni.
Ha jól látom, akkor ahol laposvas van, az egy méret. (?)
A laposvas és a zártszelvény méreteit meg tudnád nekem mondani?
Ha esetleg nekiállnék elkészíteni, akkor mi lenne a megfelelő méret ezekből a vasakból.
-Türelmeteket kérem, mert meg kell hogy mérjem a kombinátort. Csak így tudok hiteles infóval szolgálni.
-Az anyagköltsége 2011-ben 160 ezer Ft. volt. Gondolom, a mostani árak mellett sokkal több lenne.
-A T30 trakim könnyen viszi (terep 2), csak szármaradványos területen kell vigyázni, mert hamar medvézik. Ezt lehet orvosolni kapák eltávolításával, szélesebb kapa közökkel.
-Tegnap(2013-02-09)kapott még 2 kapát, hogy szélesebb legyen, továbbá az első kapasort 17 cm-es lúdtalp kapával szereltem fel. Remélem ez nem fogja meg a trakit.
Megosztom az általunk készített kombinátort.
2 méter széles, 22 db kapa. 2 kapa hiányzik róla.
A harmadik pont nincs rajta, mert az univerzális.
Vonópadként is lehet használni.
T30 traktorom után, saját gyártású kombinátorom van.
Jól dolgozik, és könnyen is viszi a Vlagyi.
Lefotózom neked és az adatait is megosztom veled, ha kéred.
Eladó egy Barum 6.00*16 os kerék TZ4K ra való meg sok már típusra!
Vadont új még felnin sosem volt csak nálunk eddig!
csere takarmányra esetleg!
Szállítás postán is megoldható!
Ára 19000 FT
06302393755
Sziasztok szeretném ha van nektek kombinátor képet t-25-t-30 ról 3 sor kapa 2 sor rögtörö leták vagy egyébb kombit ATTIKaa akar csinálni a vagyamire után!KÖSZI
Nem akarlak ennyire megterhelni, csak arra kérlek, hogy ezt a két oldalt és esetleg ehhez a témához kacsolódó anyagot fényképezd le nagyobb felbontásban, és tedd fel ide a fórumba. Amit múltkor felraktál nehezen olvasható.
Gondolom más is hasznát venné ilyen infónak.
Válasz #808. hozzászólásra Hali! Ez az oldal T25 műszaki leírása és alkatrész katalógusából való.Csak oldalanként tudnám elküldeni de,az nagyon hosszadalmas lenne.CD-re kitudom másolni és elküldeni.Van T30-as katalógusom is de, az könyv formában van.
Na gyerekek erre gondoltam, adagoló és teljesítmény növelés ügyben.
Köszönöm mindenkinek a fáradozását!
Külön köszönet Gerimurnak a dokumentációért.
Gerimur, ez milyen katalógusból vagy könyvből van?
Esetleg ha meg van digitálisan, kérlek küld el részemre e-mailen.
e-mail címem: speedfight7@citromail.hu
Válasz #805. hozzászólásra Hogy milyen porlasztó kell{1- lyukú vagy több} az típustól függ.Én pl:a K25-ös traktort MTZ50-es hüvellyel,dugattyúval és Cristal gyűrűkkel raktam össze.Működött csapos és egy lyukú porlasztóval is.
Azért 3-lyuku a porlasztó,mert közvetlen befecskendezésű motor a dugattyúban levő égőtérrel.A befecskendezés a dugattyúban kiképzett kamrába történik, mert az az égőtér legmelegebb pontja. Így a gázolaj előbb felmelegszik és csökken a gyulladási késedelem. Ezzel jobb keveredést és égést biztosít.Az 5-lyuku hátránya hogy, nagyobb a befecskendezési szög és ezért a dugattyú kamráján kívül is kerül gázolaj ami hűtött felülettel is érintkezik {henger,hengerfej} és nem melegszik fel eléggé.Romlik a gyulladási késedelem.
Nem hiszem hogy egy 25 lóerös motor és ha állitják a adagolón az már erösseb lesz de még be kell állitani a szelepeket és egyebeket igy csak szétpörög a motor és hamar tönkre megy és sokat fog fogyasztani!Legjobb egy nagyobb trakit mtz 50 vagy nagyobbat!
Miért nem jó neked a gyári beállítások az adagolónál amin tudnál állítani attól csak szétpörgi a motor magát a porlasztócsucs azért 3 lyukú mert igy tökéletes a befecskendezés -egy szerelő..de csak olvass azután amihez nem értesz
Azonban, számomra nem derült ki sok dolog az információkból, teljesítmény növeléssel kapcsolatban, illetve az, hogy 3 és 5 lyukas valami.
Én ilyenekre gondoltam, hogy befecskendezési szög, állítótárcsa állása stb.
Ebben kérném hozzáértő szakik segítségét, ha már ez a fórum ezért is jött létre!
Igen T-25ösben 3 lyuku van mtz ben pedig ötlyukas,ha lehet MTZ lehetne mert akkor énis levinném az adagolóshoz és belöném 2200ra mert csak 1800forog 62 lovas van benne gyárilag!
de bizony hogy lehet a vtz 2048 as bol is 3 fajta van 35 kw 37 kw és 39kw os mint az enyém 22000 as fordulat és 5 jukú porlaszto csucs .--a t25 ős egyik fajtája ugy tudom csak 3 juku..
Vegyél bele egy nagyobb motort szerintem nem hiszem hogy 25lovas motorból egy adagolóból lehet 30-vagy többet csinálni,akkor énis elviszem MTZ adagolóját hátha tesznek bele 82 böl 85 90 lovat!
MTZnek adagolóját lehet erösebre állitani hogy egy kicsit erösseb lenne a traki?ismerös
nekünk ilyen volt 22.5kw-30 lovas
A trakimat szeretném 30 Le vagy nagyobb teljesítményűre állítani. Jelenleg 25 Le-re van kalibrálva a motor.
Úgy tudom, hogy az adagolónál kell valamit állítani!
Ha tudnátok ebben segíteni!
Beállítási adatok és szerelési tippek, stb.
ez ugyanojan mint az enyém ez mögé nem lehet tenni semit mert a ventinek van egy toldása a t25 ös nek van hátol heje és hozzá fojto tárcsa nagyon egyszerü beszerelni ..a vtz nek nincs ..de azt a karton papirtakarásossat ki fogom probálni,de a mijénken még a rácsot is kisporolták az oroszok...buék...BUÉK...
Válasz #786. hozzászólásra A T25, T30-ason ugyanilyen gyors záras folytótárcsa van hátul.Azért ne hogy, azt hidd lever a víz a bódéban de, kellemes meleg van bent.
Nekem így van megoldva:
1086 hozzászólás
Üdvözlet!
Van egy T-30 69 típusú kis traktorom és segítséget szeretnék kérni abban, hogy honnan tudnék esetleg szerezni hozzá vmi gépkönyvet, vagy bármilyen műszaki segítséget? A helyzet az, hogy nem én vagyok az első tulaja és nem kaptam hozzá kb. semmit. Viszont sokszor jól jönne némi segítség...
Köszönöm szépen előre is a választ!
köszi a segítséget de esztergapadban fel oldalaztattam egy érintővel tutira mentem
Válasz #833. hozzászólásra Hali!
Megvételkor az én kulcsom szerint az enyém 120Nm-el volt meghúzva de, pár óra járatás után nekem is kifújt.
Utána húztam 200Nm-el és azóta jó.
A könyve 100-110 Nm-t ír.
Válasz #832. hozzászólásra csak azértkédem mert nem tudom hogy mi okozhata ezt a hibát
Válasz #831. hozzászólásra Hali!200-220 Nm.
Válasz #830 hozzászólás Ha esetleg még valaki tudja hogy hány Nm el kell lehúzni a hengerfejet .
Segítséget kérnék T-30-as traktorom van az első hengerfej alatt kifúj .. Járt-e már így valaki ??? Tudtok valami megoldást erre a problémára ??
Találtam orosz fórumon, látványos szerintem:
Válasz #827. hozzászólásra
Üdv Gerimur!
A laposvasak közötti távolság 35 cm.
A zártszelvény és a laposvas közötti 20 cm , de ez kapa méret függő.
helló!
Válasz #826. hozzászólásra Köszi a segítséget! De, az állító orsókat ha magam csinálom sokkal olcsóbban kihozom.Rugóm van hozzá.Még egy kérdés! Neked a kapatartó laposvasak milyen távolságra vannak egymástól?
Köszi!
Üdv mindenkinek!
A kombinátor anyag méretei:
-Zártszelvény: 60x40 mm (lehet erősebb is)
-Laposvas: 50x10 mm
-Széllesség: 2 méter
-A többi méretet a kapák és a rögtörő henger átmérője határozza meg.
A rögtörőket és az állítóorsókat az AXIÁL Kft.-nél vettem. Az árát már nem tudom.
A rögtörő kocsikat érősseb zártszelvényből (legalább 60x40 mm) készítsétek!
Sziasztok!
Válasz #824. hozzászólásra
Üdv.!
A Habinál kapható:
http://webaruhaz.habi.hu/termekek/6203/rab_allitoorso.html
Válasz #819. hozzászólásra
szia azt szeretném kérdezni hogy a rögtörő feszirő rugokat hol veted??? vagy hol lehet olyat be szerezni????
Válasz #822. hozzászólásra
Üdv. Tuszi!
A kombinátorral kapcsolatban szeretnék kérdezni.
Ha jól látom, akkor ahol laposvas van, az egy méret. (?)
A laposvas és a zártszelvény méreteit meg tudnád nekem mondani?
Ha esetleg nekiállnék elkészíteni, akkor mi lenne a megfelelő méret ezekből a vasakból.
Tisztelet Gerimur és Árpy!
-Türelmeteket kérem, mert meg kell hogy mérjem a kombinátort. Csak így tudok hiteles infóval szolgálni.
-Az anyagköltsége 2011-ben 160 ezer Ft. volt. Gondolom, a mostani árak mellett sokkal több lenne.
-A T30 trakim könnyen viszi (terep 2), csak szármaradványos területen kell vigyázni, mert hamar medvézik. Ezt lehet orvosolni kapák eltávolításával, szélesebb kapa közökkel.
-Tegnap(2013-02-09)kapott még 2 kapát, hogy szélesebb legyen, továbbá az első kapasort 17 cm-es lúdtalp kapával szereltem fel. Remélem ez nem fogja meg a trakit.
Helló!
Válasz #819. hozzászólásra Hali! Ez engem is érdekelne! Ha vázlatrajzot, méretekkel tudnál küldeni azt megköszönném.
Köszi!
Válasz #819. hozzászólásra
Üdv. Tuszi!
Van ilyenből eladó is? Mennyibe kerülne egy ilyen kombinátor?
Ez tényleg elég a T30 után. Biztos szépen viszi.
Válasz #816. hozzászólásra
Megosztom az általunk készített kombinátort.
2 méter széles, 22 db kapa. 2 kapa hiányzik róla.
A harmadik pont nincs rajta, mert az univerzális.
Vonópadként is lehet használni.
Válasz #816. hozzászólásra
Szia Szemi32!
Kombinátor ügyben tudok segíteni!
T30 traktorom után, saját gyártású kombinátorom van.
Jól dolgozik, és könnyen is viszi a Vlagyi.
Lefotózom neked és az adatait is megosztom veled, ha kéred.
Szia.
Eladó egy Barum 6.00*16 os kerék TZ4K ra való meg sok már típusra!
Vadont új még felnin sosem volt csak nálunk eddig!
csere takarmányra esetleg!
Szállítás postán is megoldható!
Ára 19000 FT
06302393755
Sziasztok szeretném ha van nektek kombinátor képet t-25-t-30 ról 3 sor kapa 2 sor rögtörö leták vagy egyébb kombit ATTIKaa akar csinálni a vagyamire után!KÖSZI
Kép
Válasz #813. hozzászólásra Szívesen.Örülök hogy,segíthettem.
Válasz #812. hozzászólásra
Szia Gerimur!
Igen, megkaptam a leveleket. Nagyon köszönöm, hogy ennyit fáradoztál. Találtam is benne számomra megfelelő infót.
Köszi és szia!
Válasz #810. hozzászólásra Hali! Megkaptad a leveleket ?Ha a nevemre kattintasz több rajzot is találsz T30-hoz.
Válasz #810. hozzászólásra Hali! Nézd meg az Email-jeidet küldtem 1-2 levelet.
{43db}
Jobb lett volna a CD.
Válasz #809. hozzászólásra
Szia Gerimúr!
Nem akarlak ennyire megterhelni, csak arra kérlek, hogy ezt a két oldalt és esetleg ehhez a témához kacsolódó anyagot fényképezd le nagyobb felbontásban, és tedd fel ide a fórumba. Amit múltkor felraktál nehezen olvasható.
Gondolom más is hasznát venné ilyen infónak.
Köszi!
Válasz #808. hozzászólásra Hali! Ez az oldal T25 műszaki leírása és alkatrész katalógusából való.Csak oldalanként tudnám elküldeni de,az nagyon hosszadalmas lenne.CD-re kitudom másolni és elküldeni.Van T30-as katalógusom is de, az könyv formában van.
Üdv T30 tulajok!
Na gyerekek erre gondoltam, adagoló és teljesítmény növelés ügyben.
Köszönöm mindenkinek a fáradozását!
Külön köszönet Gerimurnak a dokumentációért.
Gerimur, ez milyen katalógusból vagy könyvből van?
Esetleg ha meg van digitálisan, kérlek küld el részemre e-mailen.
e-mail címem: speedfight7@citromail.hu
Köszi!
T30ból úgy tudták kicsikarni a 36 lóerőt hogy fölvitték a fordulatszámot 2200ra.
Válasz #805. hozzászólásra Hogy milyen porlasztó kell{1- lyukú vagy több} az típustól függ.Én pl:a K25-ös traktort MTZ50-es hüvellyel,dugattyúval és Cristal gyűrűkkel raktam össze.Működött csapos és egy lyukú porlasztóval is.
Válasz #804. hozzászólásra
Mtzben 5 lyuka porlasztó van?Mindegyik modelban?mtz 50-550-552-572-80-82es!
Azért 3-lyuku a porlasztó,mert közvetlen befecskendezésű motor a dugattyúban levő égőtérrel.A befecskendezés a dugattyúban kiképzett kamrába történik, mert az az égőtér legmelegebb pontja. Így a gázolaj előbb felmelegszik és csökken a gyulladási késedelem. Ezzel jobb keveredést és égést biztosít.Az 5-lyuku hátránya hogy, nagyobb a befecskendezési szög és ezért a dugattyú kamráján kívül is kerül gázolaj ami hűtött felülettel is érintkezik {henger,hengerfej} és nem melegszik fel eléggé.Romlik a gyulladási késedelem.
Nem hiszem hogy egy 25 lóerös motor és ha állitják a adagolón az már erösseb lesz de még be kell állitani a szelepeket és egyebeket igy csak szétpörög a motor és hamar tönkre megy és sokat fog fogyasztani!Legjobb egy nagyobb trakit mtz 50 vagy nagyobbat!
Válasz #799. hozzászólásra
Miért nem jó neked a gyári beállítások az adagolónál amin tudnál állítani attól csak szétpörgi a motor magát a porlasztócsucs azért 3 lyukú mert igy tökéletes a befecskendezés -egy szerelő..de csak olvass azután amihez nem értesz
Válasz #800. hozzászólásra Ez lemaradt:
Válasz #799. hozzászólásra Amire Te kíváncsi vagy az szerintem ez:
kep1]
Üdv mindenkinek!
Köszönöm a hozzászólásokat!
Azonban, számomra nem derült ki sok dolog az információkból, teljesítmény növeléssel kapcsolatban, illetve az, hogy 3 és 5 lyukas valami.
Én ilyenekre gondoltam, hogy befecskendezési szög, állítótárcsa állása stb.
Ebben kérném hozzáértő szakik segítségét, ha már ez a fórum ezért is jött létre!
Előre is megköszönve:
Válasz #797. hozzászólásra
Igen T-25ösben 3 lyuku van mtz ben pedig ötlyukas,ha lehet MTZ lehetne mert akkor énis levinném az adagolóshoz és belöném 2200ra mert csak 1800forog 62 lovas van benne gyárilag!
de bizony hogy lehet a vtz 2048 as bol is 3 fajta van 35 kw 37 kw és 39kw os mint az enyém 22000 as fordulat és 5 jukú porlaszto csucs .--a t25 ős egyik fajtája ugy tudom csak 3 juku..
Válasz #794. hozzászólásra
Vegyél bele egy nagyobb motort szerintem nem hiszem hogy 25lovas motorból egy adagolóból lehet 30-vagy többet csinálni,akkor énis elviszem MTZ adagolóját hátha tesznek bele 82 böl 85 90 lovat!
MTZnek adagolóját lehet erösebre állitani hogy egy kicsit erösseb lenne a traki?ismerös
nekünk ilyen volt 22.5kw-30 lovas
Válasz #794. hozzászólásra Vidd el adagolóshoz, ő beállítja neked pontosan padon.
Üdv mindenkinek!
Tisztelt T30 tulajok!
A trakimat szeretném 30 Le vagy nagyobb teljesítményűre állítani. Jelenleg 25 Le-re van kalibrálva a motor.
Úgy tudom, hogy az adagolónál kell valamit állítani!
Ha tudnátok ebben segíteni!
Beállítási adatok és szerelési tippek, stb.
Köszönettel
Válasz #790. hozzászólásra
B.U.É.K mindenkinek!
Szeki 2 neked nincsen gépkönyved? Ha van, tedd már fel a hűtési részről az ábrát, hátha kitudunk valamit találni.
Válasz #791. hozzászólásra Akkor arra sehogy sem lehet feltenni? Csak van valami útja-módja.
ezt kifogom probálni de ehhez a fajtához van gyári fojto tárcsa ,t16 t25 t30 amijénk vtz kisebb a ventije de nagyob a fordulat BUÉK...
ez ugyanojan mint az enyém ez mögé nem lehet tenni semit mert a ventinek van egy toldása a t25 ös nek van hátol heje és hozzá fojto tárcsa nagyon egyszerü beszerelni ..a vtz nek nincs ..de azt a karton papirtakarásossat ki fogom probálni,de a mijénken még a rácsot is kisporolták az oroszok...buék...BUÉK...
Mindenkinek Sikerekben Gazdag Boldog Újévet Kívánok!
Válasz #787. hozzászólásra
Sajnos mint látod, nálam nem kivitelezhető így.
Nincsen itthon a gépem, a hótolási telephelyen van, így nem tudok egyelőre átalakítást végezni rajta.
Válasz #786. hozzászólásra A T25, T30-ason ugyanilyen gyors záras folytótárcsa van hátul.Azért ne hogy, azt hidd lever a víz a bódéban de, kellemes meleg van bent.
Nekem így van megoldva: