Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak628 FtEUR403.23 FtUSD385.36 FtCHF429.18 FtGBP486.85 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Mifelénk van egy 820.2-es amivel féligfüggesztett 4-es ekét húz a fickó és simán viszi a gép! Ha sikerül elkapnom lefotózom! És egy 3,8m-es tárcsát 67cm-es lapokkal!
Értem. Szerencsére én már olyan rág akadtam el, hogy nem is emlékszem rá. Felénk az elakadás nem jellemző.
Én 110 lóval húzom a 3,6 -os v tárcsát, de valamikor csak 5.6 km/h-val nyöszörög, és a kb 5800 kg.-os traki pattog az elején!
Szerintem elkéne neki vinni simán azt a tárcsát!
Fan hallotál már olyanról, hogy egy X tárcsa mind a négy szélső levelét kifordítják vagyis ellentétesen van mint a többi?
Én nem arról és mifelénk senki se húzza arról! Nekem le van hajítva a hashúza, mert elakadáskor hamar fent akad a gép a hashúzón! Így nehezebben akad el! Meg igy több állítási lehetőség van menetközben tárcsázáskor!
Azért nem semmi megveszik a kis Claast és annyit várnak tőle mint egy nagy trakitol,360-as XT tárcsát persze hogy nemviszi el normálisan aztán szidják a Claast
a www.agroporta.hu oladalon a szántóföldi képek menűben a tárcsák menű alatt van egy kép ott le van rajzolva, hogy hogyan kell beállítani az x tárcsát! Állítsátok be úgy és jó lesz!
Tárcsázni meg úgy kell, hogy a hátulját leengeded meg az elejét uszóba ha nem bírja akkor az elejére egy picit ráemelsz de a hátulját nem bántod!
Válasz #1020. hozzászólásra
Maga szerint ki é lehetet. A nagy fönöké mert igy könyeben huz álitolag, de egy szart sem ér. Nem azt mondom nem viszi el de birkozni kel neki a hegyoldalba ha le van engedve rendesen.
Már nem oda járok! De ezeket nemigazán tanityák meg ezeket a dolgokat. Ez ugy van tapasztalatbol tanuld meg magat. Majd rá jösz ha nem sikerül valami.
De kösz.
Ezért huzza össze a földet mert az elejét jobban belerakod mint a hátulját!
Az elejét tudod a gép hidraulikájával nyomatni lefelé a tárcsá kerekével meg nem tudod nyomni a tárcsa hátulját a földbe vagyis marad a saját súllya!
Azt a tárcsát az 550-esnek terep 5.ikben simán gondolkodás nélkül kell vinni! A classnak meg szét kéne szakítani! Főleg meg akkor amikor a szélső lapok ki vannak fordítva ez kinek a találmánya volt?
Pedig megirtam több dolgot is, de nem figyeltek!
1. orrnehéz a tárcsa
2. szorul valamelyik csapágy az első tagon
3. nem tudjátok használni a tárcsát vagyis kezelői probléma
4. ha a hátulját tárcsázáskor a kerék tartja akkkor az elejét is ugyanolyan mélységre kell engedni nem szabad, hogy az eleje mélyebben dolgozzon mint a hátulja, mert akkor csak a földbe furódik belefele a tárcsa!
Iskolába minek jársz ha ilyen alapvető dolgokat nem tudsz?
Én sem akarok vitatkozni de én is csak a neten találtam a képet soha nem láttam még ilyet élőben de még dolgozni sem láttam ilyen tárcsát, úgyhogy nem tudom pontosan hogy hogyan dolgozik! Keresd meg a hirdetést az expresszen valahol július közepén hirdették és hivd fel a tulajt ő majd bővebben felvílágosít!
Pedig az jó dolog, ha fel lehet emelni a kereket, hiszen valamikor szükség van azokra a kilókra is. Volt most is olyan tábla ahol szinte korcsolyázott a tárcsa a tetején, pedig nehéz a tárcsa.
Ezzel az összecsukhatós tárcsával esetleges probléma az lehet, hogyha nem emeled fel a kereket teljesen, mert nem kell olyan mélyen dolgozni, akkor nyomot hagy.
Szerintem az egyik kép amikor összevan csúkva szállítási helyzet a másik meg amelyik szét van nyítva az a munka helyzet!
De szerintem összecsúkott állapotban is tud dolgozni!
5107 hozzászólás
Válasz #1056. hozzászólásra
Ha it vagy még miért folyik az elejéböl az olaj a szervizesek azt monták engedjünk le belöle mert lehet sok van rajta ez meg történt de mégis fijik!
Válasz #1046. hozzászólásra
Nem veri meg Kb egyforma tudásu gép az Mtz-vel Csak érteni kell hozzá
Válasz #1054. hozzászólásra
Hát neki ilyen a fölfogása sajnos mindenben. és még akor mi?
Válasz #1045. hozzászólásra
Na ez a gond hogy mert nyugati többet tud de miért? vettetek volna arest az is ugyanannyi loerős de nem csak a loerő számit
Válasz #1050. hozzászólásra
Igen a homokban maguk felé!
Válasz #1046. hozzászólásra
Sok töb mint egy 1025.3 let volna.
Válasz #1041. hozzászólásra
Ekkora hülyeséget még nem
Válasz #1045. hozzászólásra
Mifelénk van egy 820.2-es amivel féligfüggesztett 4-es ekét húz a fickó és simán viszi a gép! Ha sikerül elkapnom lefotózom! És egy 3,8m-es tárcsát 67cm-es lapokkal!
Válasz #1039. hozzászólásra
Értem. Szerencsére én már olyan rág akadtam el, hogy nem is emlékszem rá. Felénk az elakadás nem jellemző.
Én 110 lóval húzom a 3,6 -os v tárcsát, de valamikor csak 5.6 km/h-val nyöszörög, és a kb 5800 kg.-os traki pattog az elején!
Válasz #1044. hozzászólásra
Nem kel mindig szajkozni.
Válasz #1043. hozzászólásra
Igen az mindig ben van ha dlgozik.
Válasz #1045. hozzászólásra
Egy mtz-820.2-es keresztbe lenyeli azt a classt teljesítményben! Csak kényelemben veri meg az mtz-ét! Mennyi is volt a Class?
Válasz #1037. hozzászólásra
Nincs szidva fan ez sem job mintha mtz vetünk volna.Csak apám töbet várt töle mert nyugati!!!!
Válasz #1042. hozzászólásra
Észre vettem, hogy nem vagy egy könnyű eset! :)
Válasz #1025. hozzászólásra
Hegyoldalba ott van a difizár! Szoktad használni?
Válasz #1040. hozzászólásra
Jo nehéz a fel fogás értem!
Válasz #1037. hozzászólásra
Szerintem elkéne neki vinni simán azt a tárcsát!
Fan hallotál már olyanról, hogy egy X tárcsa mind a négy szélső levelét kifordítják vagyis ellentétesen van mint a többi?
Válasz #1038. hozzászólásra
Olvasd el mégegyszer mit irtam hátha megérted!!! Én azt irtam, hogy 2-esről indultál vizsgán!!!!!
Válasz #1033. hozzászólásra
Én nem arról és mifelénk senki se húzza arról! Nekem le van hajítva a hashúza, mert elakadáskor hamar fent akad a gép a hashúzón! Így nehezebben akad el! Meg igy több állítási lehetőség van menetközben tárcsázáskor!
Válasz #1031. hozzászólásra
Bocs 4 vizsgáztam de mindegy.egy két dolgot eltudok sajátitani.
Azért nem semmi megveszik a kis Claast és annyit várnak tőle mint egy nagy trakitol,360-as XT tárcsát persze hogy nemviszi el normálisan aztán szidják a Claast
Válasz #1032. hozzászólásra
Igen az eleje mélyebben dolgozik mint a hátulja!
Válasz #1030. hozzászólásra
mtz 552 irta ö szerinte igen.
Válasz #1030. hozzászólásra
Mifelénk el húzza! Kötöttebb földön meg repül vele! :)
Válasz #1029. hozzászólásra
Hogy emelsz rá az elejére? Nem hashúzón levő tárcsahúzóval húzod?
Válasz #1018. hozzászólásra
Mi az hogy ornehéz a tárcs? az eleje nagyon ben van?
Válasz #1024. hozzászólásra
Szar egy iskolába jártál! Gondolom, hogy vizsgáztatok le mindenki 2-esről indult gyaksziból!
Válasz #1028. hozzászólásra
És azt egy 550-es elhúzza tényleg?
Válasz #1025. hozzászólásra
a www.agroporta.hu oladalon a szántóföldi képek menűben a tárcsák menű alatt van egy kép ott le van rajzolva, hogy hogyan kell beállítani az x tárcsát! Állítsátok be úgy és jó lesz!
Tárcsázni meg úgy kell, hogy a hátulját leengeded meg az elejét uszóba ha nem bírja akkor az elejére egy picit ráemelsz de a hátulját nem bántod!
Válasz #1026. hozzászólásra
3,60
Válasz #1021. hozzászólásra
Na na ezen a gépen nincs nyomatási lehetöség az anyi ami bele megy az eleje.
Válasz #1023. hozzászólásra
Mekkora a munkaszélessége?
Válasz #1020. hozzászólásra
Maga szerint ki é lehetet. A nagy fönöké mert igy könyeben huz álitolag, de egy szart sem ér. Nem azt mondom nem viszi el de birkozni kel neki a hegyoldalba ha le van engedve rendesen.
Válasz #1018. hozzászólásra
Már nem oda járok! De ezeket nemigazán tanityák meg ezeket a dolgokat. Ez ugy van tapasztalatbol tanuld meg magat. Majd rá jösz ha nem sikerül valami.
De kösz.
Válasz #1022. hozzászólásra
www.kepmegoszto.extra.hu oldalon található a feltötltött képek között a 7.ik kép az egy zöld x tárcsa
Válasz #1020. hozzászólásra
Hol látható az a tárcsa?
Válasz #1019. hozzászólásra
Ezért huzza össze a földet mert az elejét jobban belerakod mint a hátulját!
Az elejét tudod a gép hidraulikájával nyomatni lefelé a tárcsá kerekével meg nem tudod nyomni a tárcsa hátulját a földbe vagyis marad a saját súllya!
Válasz #1016. hozzászólásra
Azt a tárcsát az 550-esnek terep 5.ikben simán gondolkodás nélkül kell vinni! A classnak meg szét kéne szakítani! Főleg meg akkor amikor a szélső lapok ki vannak fordítva ez kinek a találmánya volt?
Válasz #1015. hozzászólásra
igen le rakom a hátulját és az elejére rá kel kicsit nyomni hogy joban bele menyen de forog a kerék is vele együt.Az is megy tárcsázás közben.
Válasz #1012. hozzászólásra
Pedig megirtam több dolgot is, de nem figyeltek!
1. orrnehéz a tárcsa
2. szorul valamelyik csapágy az első tagon
3. nem tudjátok használni a tárcsát vagyis kezelői probléma
4. ha a hátulját tárcsázáskor a kerék tartja akkkor az elejét is ugyanolyan mélységre kell engedni nem szabad, hogy az eleje mélyebben dolgozzon mint a hátulja, mert akkor csak a földbe furódik belefele a tárcsa!
Iskolába minek jársz ha ilyen alapvető dolgokat nem tudsz?
Válasz #1014. hozzászólásra
kerestem, de én nem találom.
Válasz #1013. hozzászólásra
Jo lene meg csinálni de akor eröseb gép is kelene elé!)))
nekünk is van ijen szántás, tárcsa aztán gy henger mégis szar a föld.
Válasz #1011. hozzászólásra
Akkor ezt úgy érted, hogy elindulsz a földön a tárcsával a hátulját lerakod úszóhelyzetbe majd utánna ráemelsz egy kicsit, hogy a kerék forogjon?
Válasz #1010. hozzászólásra
Én sem akarok vitatkozni de én is csak a neten találtam a képet soha nem láttam még ilyet élőben de még dolgozni sem láttam ilyen tárcsát, úgyhogy nem tudom pontosan hogy hogyan dolgozik! Keresd meg a hirdetést az expresszen valahol július közepén hirdették és hivd fel a tulajt ő majd bővebben felvílágosít!
Válasz #1006. hozzászólásra
Pedig az jó dolog, ha fel lehet emelni a kereket, hiszen valamikor szükség van azokra a kilókra is. Volt most is olyan tábla ahol szinte korcsolyázott a tárcsa a tetején, pedig nehéz a tárcsa.
Ezzel az összecsukhatós tárcsával esetleges probléma az lehet, hogyha nem emeled fel a kereket teljesen, mert nem kell olyan mélyen dolgozni, akkor nyomot hagy.
Válasz #1009. hozzászólásra
a képmegoszton fen a tárcsánk és nem irta meg mi a helyzet az elsö tagokal!
Válasz #1009. hozzászólásra
Uszohelyzet de kicsit emeli ki de ugyanugy forog a kerék is.
Válasz #1008. hozzászólásra
én nemakarok vitatkozni nincs szándékomban de szerintem ez csak munkálásra van álitva és egyik kiljeb huzva a másik zárva kiseb széleségel!
Válasz #1006. hozzászólásra
Tárcsázáskor a tárcsa úszóhelyzetben van vagy fixen tartja a kerék?
Válasz #1007. hozzászólásra
Szerintem az egyik kép amikor összevan csúkva szállítási helyzet a másik meg amelyik szét van nyítva az a munka helyzet!
De szerintem összecsúkott állapotban is tud dolgozni!