Hirdetés
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Poénok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Claas traktorok új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
220 hozzászólás
Válasz UE-28 #117. hozzászólásáraNekem Desta targonca torony van az mindent emel csak kicsit megvannak kopva a belső kerekek és miatta kicsit lóg ha nagyon ki van emelve nagy a holt játéka. Sok olaj kell a nagy munkahengerbe van úgy hogy az Mtz-te önteni kell mert kevés. Van egy linde targoncáról való torony is az meg hiába 2,5 t-s 1tonnat nem bír emelni, viszont az nem lóg és magasabbra is emel. Ezen kettő vékony munkahenger van. De ezzel már akadtam én is be a tetőbe mivel magasabb mint a desta.
Válasz jamo #118. hozzászólásáraEzért van a szabad emelésű torony.
https://www.startapro.hu/hirdetes/auto_jarmu_gep-haszongep-anyagmozgato_gep-targonca/toyota_1_5_t_teherbirasu_szabademelesu_triplex_torony/magyarorszag/4378873
Válasz UE-28 #117. hozzászólásáraArra gondolj, hogy fedett helyen bálát vagy bármit egymásra pakolni xopás vele ha nincs elég belvilág. A láncos áttétel miatt a torony teteje előbb kiüti a tetöt minthogy a villa kellő magassága érjen. Haver ezt bexopta, hesston bálát meg másmiylet se tud paláig pakolni. Mikor a harmadikat akarta felrakni akkor összetörte a palát a tornnyal. A bála meg még nem ment föl amúgy pedig simán elfér a a három hesstonbála egymáson, még hely is van felette bőven.
Sziasztok!
Régóta gondolkozok, hogy vennék egy traktor 3. pontra (hátra) szerelhető tornyot. Konkrét meló nincs, de mikor valamit odébb kell tenni akkor szentségelünk mindig.
Ami munka akadhatna 180-as bála IFA HL 2. sorába érjen fel, esetleg big bag, de azt úgy is tudja mindegyik.
Mire kell figyelnem, esetleg van e valakinek eladó, vagy mi az amit mindenképpen kerüljek el.
MTZ-82 és kis Dutra emelgetné.
Válasz Maszek Zs #115. hozzászólásáraÚgysem hiszi el...
Válasz Mtz 550E #114. hozzászólásáraMég nincs 600üz óra a Toyota gépekben. De azok kicsivel kisebbet lötyennek mint 13000üz órás Nissan. De ilyeneket még a felülvizsgáló sem néz. Kár volt szét szedni. De ma felhívtam a targonca szerelőt azt mondta az úgy jó ahogy van!!!!!!!
Válasz Maszek Zs #113. hozzászólásáraHali!
Csináltam pár képet az a baj az oldal görgőt már nem tudom kijjebb állítani mert eléri azt a biztosító lemezt, pedig oldal irányba így is lóg még mindig! Hogy lehetne variálni még rajta? A nyíllal jelölt helyen eléri!
Válasz Mtz 550E #112. hozzászólásáraAzért olyan kicsi mert a torony valami kis teherbírású targin volt gyárilag. Szélesebbre cseréled(kivágod nagyobbra) felemelve olyat feszül és eltörik!! Vagy nem is kell felemelni!! Nálunk az 5tonnáson is 2cm széles pegig még emel 5,5 métert!!
Hali!
Targonca toronnyal kapcsolatban valaki javitott ujitott már fel rajta görgőket? Nektek van benne oldal görgő? Nekem van csak elég kicsike hogy lehetne nagyobbra szélesebbre kiváltani?
Keresek Desta 1622 targoncához gépkönyvet, alkatrészkatalógust.Esetleg valakinek elfekvőben van e?
Válasz mtz1221 #109. hozzászólására
Válasz balazoooo #108. hozzászólásáraNem csiped az öndicséretet.Nekem tetszik a csávó,imádom mikor mindenki hülyének néz bennünket.
Válasz Kiss János_48119 #106. hozzászólásáraEz most komoly?
Válasz Kiss János_48119 #106. hozzászólásáraSzóval meg egyszer:
Hirdetés a hirdetések közé, fórum a beszélgetésre van...
Üdv!
Gödöllőn vettünk egy targoncát, és villa hosszabbított, de van nálunk targonca alkatrész is , gumi, tornyok, bármi, elég szimpatikusak, és korrektek, ha valakit keres bármit, akkor őket tudom ajánlani! Telefonszám:
+ 36-20-233-0174
Válasz Mf-es? #104. hozzászólásáranem nagy eltérés van a nyári és a téli gáz között!! Attól annak még mennie kellene!!
Kb: 60-40% és fordítva nyáron butánosabb, télen propánosabb!!
A butánnak nagyobb a kalóriája, de hidegben nincs gőznyomása(-2 fokon nem párolog, hanem folyadékként viselkedik!!
A propán viszont csak -42 fokon kezd folyadékként viselkedni..
Ott valami más lehet a probléma...Lehet hogy víz van a palackban!! magyarán feketén töltötték és ááátbbb..tak!! vannak akik ilyenért már ülnek...
Válasz Magister #103. hozzászólásáraMi az összetétele a motorikus gáznak?Erre A1 gáz keverék volt írva.
Válasz Mf-es? #102. hozzászólásáraAkkor ott valami baj van!! Az a kérdés, hogy ami benne van az gáz-e??? vagy valami más....
Szinte, mindenhol lehet venni motorikus palackot..
Vegyél egy normálisat és azzal menni fog!!
Ezt, meg vidd vissza nekik és grátisz adjanak egy "jót"...mondjuk én lehet, hogy megtenném a feljelentést!!!
Én fogalmazzunk úgy, hogy foglalkoztam gázzal..ott nagyon szigorúan volt az ilyen dologgal foglalkozva..
Válasz Magister #101. hozzászólásáraFejre állítva se jött semmi.Hivatalos,helyről,targonca szervizbe cseréltem a palackot.
Válasz Mf-es? #100. hozzászólásáraHol vetted a palackot?
Akár a rendőrségen is tehetsz feljelentést...!!!Ez komoly!! ha, "feketén" töltötték, akkor, ha megfogják az illetőt, könnyen lehet CSÜCCS a vége!!!:-))
Azt még megpróbálhatod, ha van rajta csap(szelep) akkor engedsz ki belőle, lehet hogy víz van benne!! Láttam már mindenfélét!!!
Az a kérdés, hogy a rendszerbe légnemű gáz vagy cseppfolyós van bekötve???
Gondolom lég nemű..
Fordítsd fejre a palackot és nézd meg mi jön ki belőle.. lehet, hogy szlop anyag...
DE, CSAK KINT AZ UDVARON, LEHETŐLEG JÓ NAGX HUZATBAN!!!!!
Fontos: A PB gáz nehezebb , mint a levegő ezért nem száll fel egyből mint a földgáz!! AZUL össze gyűlik ...!!!!!!
Válasz Magister #99. hozzászólásáraMegvan a hiba.4 kg anyag,nem jön ki a palackból.Levettem,kinyit a csap,és csak szusszan egyet,és elfogy.Várok,újból,megint van egy kicsi.Másik.2 palackból,az egyikbe van egy kis rugós szelep,a másikban nincs.Hogy is van ez?Hétfőn palackcsere,és remélem minden ok.
Válasz Mf-es? #98. hozzászólásáraNézd meg a palack nyakán, hogy mikor volt a nyomáspróba... lehet, hogy van még benne nitrogén is..na azzal nem megy a motor..
Az is lehet, hogy szelep hibás!!! vagy nagyon butános a keverék benne!!
Azt is kilehet próbálni, hogy bele állítod egy vödör LANGYOS(kb 40celsiusfokos)!! nem forró vízbe.
Lehet hogy nagyon lehűlt a palack a és a butános gáznak nincs gőznyomása....
Az létezik,hogy a palackból nem akar a gáz kijönni?Elég gyenge a nyomás,a szívótorokig elmegy,mégse megy.
Válasz Tomi81 #95. hozzászólásáraMajd holnap megpróbáljuk, köszönöm a tippet. Szervizesek egyébként mennek holnap a közepes méretű kolhozba, azt mondták vagy előtte, vagy utána benéznek hozzám.
Válasz Tomi81 #95. hozzászólásáraAz enyém is megjavult,mikor fejre állítottam a palackot.
Válasz Papa951 #94. hozzászólásáraNem tudom bejön e de egy próbát megér
Forró vizzel vékonyan locsold a reduktort mikor indítózol.
(A gázpalack szája mindig lefelé álljon)
Üdvözlet!
1,5 tonnás kis törpilla Nissan nem akar beindulni. Gyújtásnál kattan (ahogy kell), tekeri, de nem indul. Levettem a palackot, kicsit beraktam melegedni majd vissza, de így sem. Ledermedve látszólag sehol nincsen. Mi lehet vele Holnap jönne a raklapos cigányfa, azt akartam leszedni.
Válasz Mf-es? #85. hozzászólásáraNézzétek meg benne a hűtőfolyadékot. Ha kevés van benne, akkor is szokott ilyet csinálni.
Válasz Magister #91. hozzászólásáraNem deresedik semmi,alig van használva.
Válasz Maszek Zs #90. hozzászólásáraHa, deresedik, akkor ott valami áramlási problem van. Jól írja kolléga!
Ha, lehet akkor kint az udvaron szereljetek!!!!! Meg a cigit ojtsátok el elötte..
Válasz Mf-es? #85. hozzászólásáraA palacktól kövesd az első alu ház(nyomáscsökkentő?) nálunk abba van ilyen filc szerű valami azt fújjasd ki. És csak alu palackot használj mert a vas tele van rozsdával. Rosszabik esetben a membrán van ki szakadva.
Ha, vizes a gázrendszer akkor hidrát képződik!!
Magyarán lefagy a rendszer(eeeedugul) Mi metanollal szoktuk feloldani,a jeget..
Válasz Mf-es? #85. hozzászólásáraNem deresedik be sehol?
Válasz Magister #86. hozzászólásáraAz,hol van?Képet esetleg róla?Gáz is koszos,hogy eldugult?
Válasz Mf-es? #85. hozzászólásáraA szűrő eldugult...
Gázos targonca,gáz adásra fullad,majd bedöglik.Alapjáraton szépen megy.Egyik percről,a másikra jelentkezett a hiba.Mi lehet vele?
Válasz .Norbert #82. hozzászólásáraEz egy nagyon jó gép. 3 tonnás de mi annó vagont toltunk vele.
Válasz .Norbert #82. hozzászólásáraAki ezt így tervezte... Tuti géppisztollyal álltak a háta mögött.
Válasz Tomi81 #81. hozzászólásáraMegvan
Válasz .Norbert #80. hozzászólásáraNézegettem képeket róla.
Hát nem egy egyszerű szerkezet
Szerintem azzal amit bekarikáztam
takraf 2002 targoncája van-e valakinek ismeri-e valaki a típust? A villa dőlésszögét lehet-e változtatni? Ha igen akkor mi mozgatja?
Válasz .Ropi #78. hozzászólására
Ha rám hallgatsz csak Hyster. Melóhelyen csak ezt az egy fajtát nem sikerült szétvágni. Pedig volt próbálkozás...
Kisebb terménytisztító üzembe milyen új gázos targoncát érdemes venni?? A Hyundai amit az Axiál forgalmaz, az milyen lehet??
Válasz #76. hozzászólásra
Nem is azt irtam, hogy oda olaj megy!!! Hanem olajba van tehát körülöte (abbavan állandóan)
Tudna valaki Balkancar Rekord2 hidros váltórol képeket küldeni?Rajz is jó!Ami érdekelne,a tömlőrákötések,melyik-hova.Szerintem a turbinára nem megy oil,ahogy Maszek írta.Két tömlő van amik a hűtőre mennek,szerintem ez kevés.Jól össze kutyulték!!Segítséget előre köszönüm!!
Válasz #74. hozzászólásra
Köszi szépen mindenkinek a válaszokat! A gépet megvettem, és utána járunk a dolognak, legalább van valami kiindulási alapunk, hogy hol keressük a hibát :)
Válasz #71. hozzászólásra
Enged le az olajat a váltóból ahogy Papa maci írta.De az is lehet,hogy motor mögött a harang házba nem kuplung van,hanem egymással szembe fordított turbina.És,ha abba nincs olaj akkor nem viszi át a hajtást a motoról a váltóra.De ha nem laksz túl messze tudok egy jó targonca szerelőt.
Válasz #71. hozzászólásra
Váltóból leengedni az olajat..Tele van fémreszelékkel ....akkor ott javítás. Megnézni a szűrőt benne (dugulás, alulról a zárócsavaron keresztül elérhető csőszűrő baloldalon a leeresztő csavarnál. ) Ha nincs benne szűrő. Akkor ott kapott a turbina. Szervo ZRT. 06-30/9447-093,06-30/9501-303 Felhívni őket. Esetleges csere felújított váltó. Hidraulika olajjal...még egy kicsit orvosolható a probléma (nem mindig). De ez már tűzoltó munka. A szétszereléséhez. Levenni a sújt. Leoldani a difiről És hátrafelé kihúzni motort-váltót. Vagy leemelni kompletten a külső vázat.Tornyot mindenképpen,könnyebb a szerelés. A hátsó motortartó bak áthidalóját hegeztették. Tehát a kibújtatását nehezíti.
Válasz #71. hozzászólásraVagy a hidrodinamikus kuplung kopott vagy a lamella sor abból kettő van egy előre egy hátra.Ajánlom a gödöllői targoncabontót
Sziasztok!
Targonca vásárlás előtt állok és találtam egy Balcancar Rekord2 típusú targoncát. Konkrétan van egy targonca, amiben a motor elromlott, és egy másik ugyan ilyen gép motorját beépítették. A motor működik, viszont a targonca nem halad. Ha meg van emelve, akkor forognak a kerekek, de a saját súlyát már nem viszi el. Az ember aki csinálta a javítást időközben elhúnyt, így a probléma oka ismeretlen. Mi okozhatja ezt a gondot, mennyire költséges/bonyolult a javítása?
Válaszotokat előre is köszönöm!