Hirdetés
Fórum
Távolság MTZ-vel vagy bármilyen traktorral
Létrehozta: Lajosgazda , 2009-02-15 21:48:24
Kedvencekhez
Segítség
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Juhtenyésztés új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- Haszonbérleti szerződés új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Kukorica terményárak új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Claas Lexion vélemények új
- Agrártámogatások kifizetése új
248 hozzászólás
Válasz #47. hozzászólásra
Max 24, de csak nagyon sima úton.
Válasz #42. hozzászólásra
Na sziasztok!
Azért a 65 már elég jo sebesség.
De 1 kisfülkés 50 es mennyit tud kb????
RÁBA-250 Győrből lábon Csorvásra 80-as években , hát elfáradtak a kolegák egy kicsit.
Válasz #43. hozzászólásra
Semmit!Röhögtek rajta a vámosok,és a rendőrök!
Képzeljétek Rajkai átkélőnél elfogyott a Steyerből a gázolaj!Merci terepjáróval tréleren hoztam egy 4 m-s amazone vetőgépet,a tréler után kötöttűk a steyert+ a kombájnt!Azt mondták a határon,hogy tünjünk a p....ba!Kurvára nem akartak órákig jegyzőkönyveket irkálni!
Válasz #43. hozzászólásra
Nemvolt semmi gond a hatosággal,a terepes ifákat simán megfogtam az emelkedökön.
Válasz #41. hozzászólásra
Mennyi büntetést fizetett?
Válasz #41. hozzászólásra
Sziasztok Én Köszeg melöl hoztan egy szervestrágyaszorot SOLT-ra 150-es Merci trakival,65-tel tudutt meni.
Sziaztok!
1997 Zetor 7341-t hoztam Vecsésről -Dusnokra 160km!2003-ban Z10641-t Komáromból 230km!
Ismerősöm St,Pölten-Solt úgy ,hogy 80le-s Steyer vontatott egy Claass colombus parcella kombájnt! Osztrák határon túrista látványosságként megáltak a buszok és folyamatosan fényképezték a szerelvényt!A kombájnon nem volt klímás fülke januárban!
Aratási szezonba nem számoltam még pontosan de biztos mentem már naponta 200 km ert.
Egy érdekes történet,97 ben történt a tsz ben.A termelőszövetkezet vásárolt 4 db 1025-ös mtzt kaposváron,és az volt a szokás,amelyik traktoros kapja az új gépet,az hozza el lábon.Tudni kell,hogy volt 2 traktoros akik haragban voltak egy mással,mivel az egyik elszerette a másik feleségét,így nemis csoda.Ezt tudva a traktorosbrigádvezető,direkt ezt a 2 embert küldte a trakikért.(egyszerre 2 hoztak el).A lényeg,hogy mire hazaértek,kibékültek egymással,hiszen ismeretlen volt a gép,egymásra voltak utalva.Ha nem békültek volna ki,talán még most is úton volnának. :)
Válasz #34. hozzászólásra
Az itteni téeszből (Békés megye) még nagyon régen kiment russzkiba egy illető egy mtz-vel bemutatni a szórvavetést!
Amúgy kétszer is hoztunk már gépet saját lábán kb 250 km-ről.
2000-ben hoztam el lábon Szombathelyről Dunaszigetre az új MTZ-nket.Odafelé IFÁ-k tartották fel a sort pótostul.Hazafelé mindenki engem követett libasorban.Persze ha volt hely félreálltam.Menjetek!130km a távolság de az időérzék zavaron kívül más bajom nem lett.Ha csak ezen múlna most is elmennék 1 új trakiért.Üdv B Peti.
Válasz #34. hozzászólásra
én 110 km ről vettem E kombájnt anno,szerkezete jó volt de a motorba nem láttam bele ugye,le foglalás előtt megegyeztem velük hogy ugy veszem meg ha eljönnek vele hazáig ,egyből ráálltak igy tudtam hogy nincs különösebb baja.előtte megmutattam a lóvét nekik ők meg eljöttek vele.
Válasz #34. hozzászólásra
Én 90 km -ről vettem a kisfülkés 552-est,semmi bajom nem lett.
Sziasztok!
Én most gondolkodok 1kisfülkés MTZ 50 es vásárlásán.
Tudom h sok mindentől függ de szerintetek "maradandó" károsodásom nélkül milyen messziről tudnám hozni lábon úgy, h a szakállam még nem ér bokáig???
:)))))
Válasz #29. hozzászólásra
azért jó lábon hozni vinni mert ha jó hanem mire hazaérsz rájössz
Válasz #24. hozzászólásra
Téged se irigyellek :)
Válasz #23. hozzászólásra
traktorral mehetsz főuton ideiglenes rendszám biztosítás aztán gyí
műszakira győrbe minimum 40km pontosan egyóra alatt odaértem
főuton
senki nem mert dudálni hogy mért ott megyek
2. műszakira ingyen adták az útvonalengedélyt
Válasz #27. hozzászólásra
a Bertalangyerek,tanulóm volt
én az első matadort hohenau an de march-bol hoztam lábon kb 200 km március elején,ja és a kombájn fülke nélküli volt
Válasz #25. hozzászólásra
Az bitos bejáródott :))
Válasz #19. hozzászólásra
ez itt vollt lipóton ha ismeritek hol van
Válasz #23. hozzászólásra
Hát földúton sokkal hamarabb haza értem volna az biztos de mentem arra amerre volt engedély meg nem állított senki, igaz sűrűn lekellet húzódni. Még egyszer nem vállalkoznák ilyen útra az biztos.:)
itt nálunk egy srác a 90-es évek végén hozott egy 514-est a gyárból lábon,egy hétig jött
e512 vel Szank- Várpalota 06h-24hig lábon csak kézifék volt átt a földvári hídon .CD106 Baks Várpalota 04h-másnap hajnal 04h.és egy ilyen szekszárd palota már lazának számitott 106tal és még egy pár hasonló ut .és én bármit vettem biztos hogy az ország másik végéböl kellett hoznom.
Válasz #22. hozzászólásra
Ez a baj hogy a fő utakon nem mehetsz, az alsóbbrendű utakon meg kóvályogni kell és sokszor egy föld út jobb minőségű mint az alsóbbrendű út.
Válasz #19. hozzászólásra
Persze volt engedély. de nem ám a legrövidebb. A kigyó hozzám képest Nyíl egyenesen közlekedett :))
Válasz #20. hozzászólásra
Mondasz valamit. Ez csak nálunk dívik, pedig "Ha a paraszt nem szarik az úr nem eszik".
Válasz #19. hozzászólásra
kint nem ölik azt aki a kenyeret termelik:)))
Válasz #16. hozzászólásra
Fő úton, de csak valami engedéllyel?Szerintem a kinti hekusok sem néznék jó szemmel hogy vakítasz az aszfalton traktorral és mondjuk feltartod a forgalmat. Bár én halottam olyat, hogy szlovákban egy pali egy 514-est hozott németből lábán és valahova Kassa mellé vitte.
Válasz #15. hozzászólásra
Meg kértem fájt is neki :))
Válasz #13. hozzászólásra
Kösz. Egy hétig fájt a derekam :((
Válasz #9. hozzászólásra
főuton mehetsz, sőt 50nel mehetsz persze csak külföldön
itthon "csak negyvennel" még a rendőrt is kijátszod megmondod rossz a trafipax
ez csak 40et tud
Válasz #12. hozzászólásra
legalább jolmeg kérted az árát?
Válasz #12. hozzászólásra
A derekad gondolom megérezte a túrát. A füledről nem is beszélve.:D
Válasz #12. hozzászólásra
És púpos 82-essel voltál? Hát öregem le a kalappal előtted.
Válasz #11. hozzászólásra
Én jobban jártam volna De marha magos a lábán is alig fér el a vezetékek alatt
Válasz #10. hozzászólásra
Akkor azzal közúton sem volt egyszerű közlekedni. Inkább egy trélert kellett volna fogadni.
Válasz #6. hozzászólásra
Én bérbe voltam:( Ez a gép valami kanadai Három kerekű Kombájn vagonra is alig fér fel nem akarták szétszedni.Bepaliztak :(
Válasz #8. hozzászólásra
Hát az attól függ németből honnan hozod és itthon hova viszed. Meg hát autópályán meg főúton nem mehetsz ilyen szekérrel.:)
Válasz #4. hozzászólásra
én bevállaltam volna
de amikor a 750eurót monták 1100kmre akkor már küldtem is őket érte
amúgy 1 gyenge nap alatt meg lehetett volna
Válasz #4. hozzászólásra
Jól bejáratta volna legalább.:D
Válasz #1. hozzászólásra
Hát apukám laza 300 km, nem lehetett leányálom. Miért nem fogadtál valami teherautót.
Válasz #4. hozzászólásra
Na az egy igazi élmény lett volna.:D
Bocs Vmisi,
de eszembe jut mikor azon agyaltál hogy németböl keréken hozod haza a Valtrát :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))999
Válasz #2. hozzászólásra
Én is lemondok róla örökre.:)
Válasz #1. hozzászólásra
minden elismerésem én hajdú dorogrol hoztam tárcsát,kondorosra,24 óra voltoda vissza,már nem csinálnék ijet .
Kinek milyen élménye volt?
Elmentem Kaposvárra,Mezőkovácsházárol,
Vissza fele húztam egy Bab cséplő kombájnt.Két nap.
Kisfülkés 82-essel.Azt hittem soha nem érek haz.;-))