Hirdetés
Fórum
- Gázolaj jövedéki visszaigénylés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Fakitermelés, erdők újratelepítése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Kukorica terményárak új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Poénok új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Videók új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
1401 hozzászólás
Emberek Dieci gépről van valami tapasztalat itt a mezőgazdaságban, azt látom ,hogy pl a nagy manitou, fél nagyságrenddel drágább, vajon annyival jobb-e , vagy mégis a nagy manitout kell venni mert ez mondjuk gagyi???
Kösz a segítséget ha valaki válaszol!
Válasz ferszem #1348. hozzászólásáraKöszönöm az infót.
Ha ilyen problémás, akkor inkább kihagyom, ha jól is néz ki a képek alapján.
Ma akartam menni megnézni, de mást kellett csinálnom.
Legalább megspóroltam 130 km autózgatást.
Válasz ferszem #1348. hozzászólásáraSzerintem a JCB telók jól bírják főleg a régebbeik. Nekünk 535/95 van 15 év alatt egy cső és egy tápszivattyú kellett rá. Most vettem mellé egy 535/70-es újabbat azt bonyolultabbnak látom. Úgy gondolom az alkatrész harmada a többihez képest, mivel India is gyártja.
Válasz Sk Laci #1347. hozzászólásáraSzia! Nekünk van 3571-es. Szívem szerint én lebeszélnélek róla. Ami a leggyengébb rajta az a váz és a gém. Törik, reped mindenhol és sajnos ez nem egyedi eset, amit eddig láttam az mind javítva volt. Volt gond az elektronikával és a hídakkal is. Alkatrészt kapni hozzá, nem olcsó, bár manapság mi az. Lehet hogy valami könnyű munkára nem lenne rossz, de véleményem szerint elég nehéz kifogni belőle egy jó állapotút ennyi idősen. Itt a környéken használnak idősebb JCB-t, manitout de ilyen és ennyi problémákat nem lehetett hallani tőlük. Remélem segítettem.
Szeretnék olyan gazdatársat megszóllítani - véleményt kérni, akinek van vagy ismeri a bobcat teleszkópos rakodógépeket.
Esetleg ha valaki közelebről ismerné a 3571 modelt 2009 évjárat.
Mennyire beváltak?
Gyenge pontjai, amit vásárlás előtt nem ártana megnézni?
Ha van, vagy volt Bobcat teleszkópos rakodója venne e még egyszer ebből a márkából, vagy inkább más márkát nézzen az ember /Manitu, Merlo, JCB,.../???
Mf 8925 teleszkópos rakodóról tapasztalatok vélemények valakinek ,használati szerelési könyvet hol tudnék szerezni
Válasz robinson #1344. hozzászólásáraA TH407 elég megbízható,elektromos /szoftver problémák előfordulhatnak,valamint a akkunak nincs túl jó helye a motortérben,nyári munkáknál érdemes sűrűn ellenőrizni az elektrolit szintet.
Üdv!
Caterpillar rakodókról általanosságban mi a véleménye akinek van/volt?
Illetve konkrétan a TH407-ről? Szériahiba esetleg?
Köszönöm.
Teljesen jó MF szinben van, mindent csinál /trágyázás ,szórás kiszolgálás
stb./
hello
new holland lm5060 rakodónál mi okozhatja azt a jelenséget, hogy a szintező munkahenger benyomja a gém alját?
nem áll meg, hanem túlnyom és leszakítja a gém aljáról a rögzítő fület?
találkozott már valaki ilyesmivel?
Válasz ..,-:) #1339. hozzászólásáraAz csak 7,5 méteres emelési magasságot tud... kevés.
Válasz -4 #1338. hozzászólásáraSzia.
2013 óta használjuk. Közel 8000 óra van benne. Kisebb nagyobb meghibásodások voltak, de alapjában véve nagyon jó gép.
Volt egy hengerfej probléma a nyáron, melegedett a gép, a legkomolyabb baja ez volt, síkolás, új tömítés megoldotta.
Hűtő ventilator tört össze a ventilator tartó keret ponthegesztései elengedtek és ledarálta a ventilatort.
A gémet húztuk már szét hidraulika cső lyukadás miatt.
Tavasszal szimmeringezni kell majd a véglehajtásokat, illetve az elején kell majd rúd fejeket cserélni.
A legtöbbet ez a gép dolgozik a gazdaságban. Bála pakolás, szarvasmarhák téli takarmanyozasa, raktári munkák, műtrágya, vetőmag mozgatása, stb amiket dolgozik.
Úgy gondolom megvenném újra.
Válasz Drisa #1337. hozzászólására841 nem elég ?
Yanmar motor
200 l hidraulika
Powershift
Érdeklődni szeretnék,hogy kinek mi a véleménye a BOBCAT TL 470-es rakodóról. Köszönöm.
Új 940 manitou milyen technika? Tapasztalatokat várok.... Cvt váltó mit bír? Mennyire gyors a hidraulikaja?
Manitou rakodónál a hirdomotoros kör nyomásmentes visszafolyó ága hová van bekötve aki használ ilyet? A hidraulika tartály alján a gyári helyre?
Válasz Szabi. #1334. hozzászólásáraVan tapasztalat vele?
Egyébként ezek a 110-130 lóerő körüli Manitou-k milyen váltóval vannak? Olvastam valami 4/4-ről, 6/3 powershift meg talán cvt-ről is, melyik milyen? Mondjuk tartósság, használhatóság szempontból?
Válasz TDavid #1333. hozzászólásáraKicsiben Kramer vagy Manitou.
Új teleszkópos rakodóban ki milyet venne alábbi márkák közül főként? Kb ilyen sorrendben szimpatizálok velük:
-Claas
-Manitou/Kramer
-Jcb/cat, de ezek annyira nem tetszenek valamiért.
Tanyára nézegetem a gépet, állatok közt sokat menne nagy sárban, mindenképp kitológémes legyen, de nem tudom, a törzscsuklós vagy a 4 kerék kormányzású jobb ide.
Scorpion-ból a legkisebb, a 635-ös milyen árfekvésben van? Manitou olcsóbb, vagy jobb-e? Eddig 0 tapasztalatom van bármilyen teleszkópossal.
Válasz rkszilvi #1331. hozzászólásáraKöszönöm, megpróbálkozok vele ????
Válasz zoltano1993 #1330. hozzászólásáraVan a gém nyakánál 1 zuhanásgátló szelep. Nem emlékszem pontosan talán pont a munkahengeren. Azon van állítási lehetőség imbuszcsavarral. Ezt kicsiket állítva próbálgasd lehet, hogy megoldja a problémát.
Sziasztok! JCB 530-70 rakodót nemrég vásároltam, ma dolgozott először komolyabban, miután bemelegedett a kanalat nem akarta billenteni lefele. Minden más működött tökéletesen csak a kanál billentése nem. Mielőtt nekiállok szétkapni a munkahengert valakinek volt már hasonló? Előre is köszi a válaszokat :)
Sziasztok
Érdeklődők, van-e valakinek Deutz Fahr Agrovector 35.7 teleszkópos rakodója. Kérdésem hozzá, hogy a gép műszerfalán a Villáskulcs jelet jelző sárgalámpa kigyulladt. Volt máskor is hogy világított, de akkor kiírta pluszba, hogy milyen hibája van a gépnek. Most csak a visszajelző világít, a kezelési utasítása csak azt írja, hogy ha csak ez világít akkor karbantartásra hívja fel figyelmet. Hogy jelet eltüntetni ezt a figyelmeztetést, ha megtörtént a karbantartás.
Válasz Nyikos Csaba #1327. hozzászólásáraNewHolland LM430-435 "amúgy Iveco motoros Manitou...", falu végén felvásárló telepen tizenkitudjahány éve üti-vágja boldog-boldogtalan, és még mindig jobban szeretik, mint az újabb LM 40xx szériát, vagy mint a 4 éves Catert, aminek már volt gémtörése is...
Sziasztok!
A véleményetekre, tapasztalataitokra lenne szükségem. Egy teleszkópos rakodógép vásárlása előtt állok, gabonarakásra, bálarakásra, műtrágyarakásra használnám.
A következő paraméterekre lenne szükségem:
Emelési kapacitás: 2,5 – 3 tonna
Emelési magasság: 5-6 méter
Ki tudjak vele menni a földre is
Éves szinten 200-250 óra használat
Kb 4 millió Ft-ot szánnék rá
Van esetleg köztetek olyan akinek lenne tapasztalata ezen a téren, tudnátok e ajánlani ennek megfelelőt, esetleg lenne valakinek eladó?
Köszönöm előre is.
Válasz *** HM *** #1325. hozzászólásáraHívjál UDS Tatrát. Pillanatok alatt szétkapja.
Milyen rakodóval a leghatékonyabb lepusztítani vastag vályogházakat milyenek az óradíjak?
Válasz Drisa #1319. hozzászólásáraMiért nem láttam hamarabb az írásod! Epoxy gyurma, vagy EPDM ragacs, esetle kasztni tömítő paszta... De a legjobb a gyurma! 7230R felső "hűtőkiegyenlítőtartály" csatlakozó csonkja mállófélben, gyurma rá, megspóroltam pár tizenezret!
Válasz Drisa #1321. hozzászólásáraAz enyém azé volt drága, me teljesen más tartály tartó meg csövek, matrica stb.
Válasz Sötét Paraszt #1320. hozzászólásáraMajd javítani elviszem, hátha sikerül lesz tartalék....
Válasz Sötét Paraszt #1320. hozzászólásáraMegrendeltve 55 + Fáért...
Válasz Drisa #1319. hozzászólásáraTaláltá valamit mestőr?
A kis 627emhe is 57+ fa.
Nemis a csöcsonkná ereszt hanem előtte van egy kis mélyedés ott.
Elmúlt évek Manitou csepp alakú műanyag kiegyenlítő tartálya a visszatápláló csonknál repedt e ki valakinek? Ragasztás vagy hegesztés megoldás lehet e? Új ára horror, alkatrészes még méf azt is elárulta hogy csak idén 61 darabot adtak el belőle
Sziasztok. Catterpillar-nak a 3400 ccm motorja mennyire bevált? illetve maga az alkatrész valahonnan beszerezhető jobb áron, mint a huntraco? mert mondják van hogy ötszörös áron van az alkatrész ehez mint pl egy Jcb-hez. Köszönöm az infót.
Válasz .Ropi #1315. hozzászólásáraOtthoni hegesztés nem szokta bírni. Környékbe szinte minden idősebb manithu átesett a döntő munkahenger javításon 130e ft körül.
Válasz .Ropi #1315. hozzászólásáraElvileg át van repedve teljesen mert hát folyik.
Meghegeszteni nem tudod, mert ha belül csak mikró repedés van akkor is elereszti a dugattyú mellett az olajat ha ott áll meg, és lehet folyamatosan rágja a dugattyú tömítéseit.
Ez jó hír, tegnap nekem is eszembe jutott, de aztán nem írtam oda, mert sok fórumozó elszokott ájulni az áraiktól, de ezek szerint nem árt rákérdezni.
Válasz _NB_ #1314. hozzászólásáraGondolkoztunk, hogy meghegesztjük és ha megint folyik, akkor cserélünk csövet, de azt mondták biztos hogy nem lesz jó, gyárilag túl vékony falú a palást. Elvileg az Axiál megcsinálja az új csövet vastagabb anyagból egy 100-assal olcsóbban. Köszönöm a segítséget!
Válasz .Ropi #1313. hozzászólásáraLengyel bontott sem olcsó.
https://autoline.info/-/sale/hydraulic-cylinders/material-handling-equipment/SIlOWNIK-RAMIENIA-251-cm--19071805241768991400
Vannak amolyan "csináld magad" munkahengerek is ahol a te válogatod meg az összetevőket.
Meg nem tudni milyen szinten vagy felszerszámozva, mert vehetsz te is csövet ha sztenderd a méret.
Hidraulika munkahenger cső
Vagy ha tudod a cső méretét akkor a cikkszám, munkagéptípus, csőméret, alapján megkérdezhetsz más cégeket, hogy mennyi egy csőcsere, de valószínű látatlanban csak sacc/kb árat tudnak ők is.
Válasz .Ropi #1310. hozzászólásáraKicibáltuk ez a kitoló munkahengert, elvittem Pestre munkahengereshez. Most hívtak, hogy meg van repedve és nem tudják javítani, új csövet kell csinálni, 280 ezer lenne. Esetleg nem tud valaki valami olcsóbb megoldást vagy céget, mert kicsit sokallom a 300 ezret egy hengerért
Sziasztok! Kérdésem a következő: Ami a képen látható digitális impulzus számlálót szeretném használni, egy rakodó gépen, úgy hogy ha kibillentem a terményt a kanálból, akkor azt számolja. milyen formába lehetne ezt össze hozni? mágnest figyeljen vagy hogy? bocsi a kérdésért, de nem igazán vagyok otthona témában...
Válasz .Ropi #1310. hozzászólásáraTömlőt is nézd meg ha még nem tetted.
2012-es 634-es Manitou gémjéből hátul elég erősen csöpög az olaj, valószínűleg a kitoló munkahengerből. Nagyon nagy munka kiszedni azt a munkahengert? Ahogy néztem ha leveszem a lámpákat hátul, akkor pont ki lehet ütni a hátsó csapot, elől meg ugye egyértelmű. Visszajátszani nagy cumi lehet?
Válasz Sk Laci #1308. hozzászólásáraÉrtem köszi . Csak én is rakodógépen agyalok de elég lenne az UN is nekem csak a .2-re azért gondoltam hogy sárban stabilabb mint a mezitlábas
Válasz Hús Futár #1306. hozzászólásáraJó állapotban levők már nagy ritkaságnak számitanak. "Lenyalták róluk az utolsó tejfölt is", és inkáb vettek használt Manitukat. Meglehet az eladó közelsége miatt lett a környék rakodó szine piros 95%-ban.
Válasz Szabi. #1304. hozzászólásáraIgen, ez a mérettartomány lenne ideális, nagyjából ez mondható standardnak manapság.
Válasz Sk Laci #1294. hozzászólásáraUN-053.2-esek vannak még normálisak felétek ?
Válasz später77 #1293. hozzászólásáraaz új problémás nekünk 2011 th 407 van eddig nem sok gond van vele hibakodozik mindent de el kell fogadni viszont gyors
Válasz später77 #1303. hozzászólására7-8 méter gém és 4-4,5t emelő kapacitás legyen(szerintem).
Válasz Szabi. #1301. hozzászólásáraCsak gabona (3 m3-es kanál passzol ezekhez a 4 tonnás gépekhez általában) és bigbages áru, illetve kevés tereprendezés miatt egy 1 m3-es föld-kavics kanál. Semmi extra.
Válasz später77 #1300. hozzászólásáraMekkora kell ?