Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Fiat 180-90-es traktorok új
- Grubber új
- Milyen gépek a JUMZ traktorok? új
- Talajművelés gépei - tárcsa választás: Horsch, Amazone vagy Väderstad? új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
372 hozzászólás
Az biztos nem jó, hogy kapar, de 200 kg elég lehet szerintetek?
Válasz #170. hozzászólásra
De ha nagy a slip, az is terheli a hajtóművet, ráadásul a fölöslegesen elkapartatott energia ,fokozott gumikopással is párosul
Válasz #169. hozzászólásra
Szerintem minélnehezebb a suj análnehezeben kaparki de a hajtómüvet análjobban terheli és jobban kopik.
Sziasztok.
Szerintetek is tényleg nagyon észrevehető, ha tesznek egy traktorra 200kg keréksúlyt?(kerekenként 100-100kg)?
Én nem értek hozzá,de nekem kicsit hihetetlen, hogy szántás közben egyfolytában kapar, hiába adok több gázt, gyorsabban nem megy csak jobban kapar. Ezt megoldaná 200kg?
Túl lehet súlyozni egy traktort?
Válasz #167. hozzászólásra
Nektek nincs ócsóba esetleg????
lapos alfőőődi laza talajra úgysem kell, csak feleslegesen taposnád magad alatt...
Válasz #145. hozzászólásra
Fehértón nem bont B. Pista de hozogatt be külön súlyokat és egyébb kellékeket
Válasz #159. hozzászólásra
Öntöde nincs felétek?
50kg-ost itt 15 körül csináltak, igaz gyengébb volt a vas ára, mint most.
Válasz #159. hozzászólásra
Rövidebben fogalmaz....
Válasz #161. hozzászólásra
ráfesteném h.
EZ VALTRA SÚLY WAZZEG!
Válasz #162. hozzászólásra
nincs kétségem
ÖN akarom mondani MAGA a legdrágább figura akit a neten találtam a kárpátok tövibe.....
Válasz #161. hozzászólásra
Megdupláznád vele a traktorod értékét
Válasz #157. hozzászólásra
nemnem
nem kérem most köszzzz
megoldom eleje súly nélkül is a kókányolásaimat.....
bár elsőként a tanyán ilyennel befutni a térre lenne ám sasolás.......
Válasz #157. hozzászólásra
végre valaki aki figyel,a fergára ugysem kell, igy is van 12tonna
Válasz #158. hozzászólásra
azért adhatod mert olyan nincs
Grün lehet én vagyok hecci?
Válasz #156. hozzászólásra
ezt Heccinek lett odaigérve
Válasz #156. hozzászólásra
persze,a mastercard kártyádért cserébe
Válasz #155. hozzászólásra
és ha elmegyek érte nekem adod???
jól értem?
Válasz #153. hozzászólásra
4x70
Válasz #153. hozzászólásra
Válasz #151. hozzászólásra
nem dzsondérra kellene
Előre nemkell nekem, van súly ott a keréken rendesen.
Bár ha jó árban van akkor beszélhetünk róla!!!
Kilóban ezek hogy néznek ki?
Válasz #150. hozzászólásra
2 pár és első
Válasz #150. hozzászólásra
ettől felértékelődne a szar-vas-od!
Válasz #149. hozzászólásra
eladod????
hány kilo???
egy pár van belőle?
42-es felnire való?
itt a súly
Válasz #146. hozzászólásra
traktor felnire gondoltam,nem mtz felnire
Válasz #144. hozzászólásra
mtz illetve T150 alkatrész van még a fődszélin is de johnihoz semmi.
Habár mégis, kegyetlen sok lom van a portán mind belevaló
Válasz #143. hozzászólásra
ez bizti csak az obis cuccot ismeri !!! titex ennél a márkánál kezdődik a furo
hagyjátok még nem lyukasztott
körbenézek, van Újfehértón vagy ófehértón???
is jd bontóhátha van ottis.
Aztán majd beszélünk
Válasz #137. hozzászólásra
Kár, hogy nem volt a környéketeken JD, mert 30-as v. 50-es elfekvő alatrészért szívesen barteleznék.
Válasz #139. hozzászólásra
A súlyba gondoltam agyas de minegy...
Egyébként nagyon sokan fúrnak a felnikbe, nem is kicsi lyukat az ikerkerék csattjaihoz körbe érdekes aki belekezett annak sikerült is
nem a teszkósfúró kell ilyen munkára. Van olyan hogy egy szár 2000Ft de az szár is egy ideig koma!
Válasz #139. hozzászólásra
nem akarlak bántani de nem egy nagy dolog felnibe furatot tenni!! lényeg a technika!! tudod mint a lyuknal
Válasz #139. hozzászólásra
Én már furtam fel, gépielőtolás és álványos fúró kell hozzá, nem kunszt, ha van rá cumód.
Válasz #138. hozzászólásra
Gyárilag is úgy jöttek 1 belül 1 kívül.
Viszon át kell néznem a készleteket mert nem biztos, hogy 4 fölös van. Egyébbként pont rosszkor akarsz vásárolni, mert magas a vas ára
Valbert-et (http://www.valbert.hu/)kérdezd, meg lehet tud normélis áron, sokat bont JD-t.
Egyébbként ezek 3 csavarral vannak fúrva (apropó műszaki ábrázolóból nem rémlik, hogy csak 1 lyuk van a többinek FURAT a neve!)
Válasz #138. hozzászólásra
fúrtál már felnibe lyukat agyas?
vegyél 1 pár fúrót,mert kellesz majd!
Annyi nekem a felnin 4 urat van a súlyoknak, de lyukat lehet fúrni mindenre, meg a felcsavarozst is meglehet oldani könnyen.
Az egymásba akasztás csavarjainak kell, hogy jók legyenek, ne kelljen azokkal szenvedni.
Habár ha úgyvan belülre is mehet egy karika meg kintre is egy nemde?
Válasz #136. hozzászólásra
2-2-őt oldalanként már tényleg jólenne feltenni.
Mennyibe adnád a 4 darab 240 kilosat???
Az a baj felénk alig van dzsondér, amik vannak azokis egykét újak, ide nem jutott annakidején régiből csak vagy kettő 4630-as az egész megyébe kb, így nem is lett hagyománya neki.
Szóval ha mondassz egy jó árat akkor lehet elmegyek érte, most még idő van bőven.
Mekkora a belső átmérője a súlyoknak?
külső tuti jó mert ezen 42-es felnik vannak
Válasz #131. hozzászólásra
Erre a súly dologra annyit, amikor a legöregebb 30-asunkkal dolgoztunk, ami a legvérszegényebb, 4-es IH-eke előtt a taknyos földön 3.dban szenvedett, 2*240kg picit javult, de szinte semmit +2*240 alakult, +2*240 és láss csodót vitte szépen 4. ben az ekét.
70-röl feltoltuk közel 90-re, most azért lett ledobva róla, mert vegyszerez, vet és műkakit szór, óda meg vékonyabb kerék kell aminek sok lenne súlyban, meg amúgy sincs rá szükség.
Válasz #134. hozzászólásra
Mind2ő féle 1 darabban van.
Válasz #132. hozzászólásra
50 kilos is van
Még 240kg os van
Az 50 esből sok kellene neked, 240 az már döfi nekünk oldalanként 3-4 volt feldobva, olyan lett a gép tőle, mintha mégegyet elékötöttek volna, 3 csavar rögzíti, és van benne 3 menet amihez jön a következő, de collosak a menetek.
Szerintem néz körbe a közeledbe ezért leugrani hozzám, már üzemanyagban sem piskóta.
Hahó JD nem vagy itt????
Vagy az 50 kg-os lapsúlyok vannak Nektek?
Az is jó amúgy, könyebb lenne kezelni ha kell mert egyesével egy ember lebírja venni, de azokból meg vagy 5-5db kéne, most egykét mázsát feltenni nem annyira nagy valami de 5 felettmár alakúl a dolog.
Már akkor is Szabikámat karcolnám
Válasz #127. hozzászólásra
Mekkora van???
Ha jó lenne valami ócsó JD súly a felnire, értem ezalatt,hogy a kerékagyat, felnicsavarokat szépen körbeveszi, nem akadályozza a szerelést, akkor zsír.
250kg-s egy Johni súly??? vagy felekből állva egy kör ennyi?
Szóval írd ki mi a választék aztán majd bótolunk!
4x250 kg jóóó is lenne akkor már Szabi nagy challengerét verném lazán súlyban
Válasz #129. hozzászólásra
Hogyan kell elakasztani??????
Hogyan kell elakadtat megcsinálni??
Mit tesz az akció, mennyit engednek olyankor?
Hol az a hriadel .....kassán? nincs messze csak pár 1000km..........
Válasz #128. hozzászólásra
nem tudom mennyi vót,csak hozta csináltatni mert valamiben elakasztotta első emelésnél
Válasz #124. hozzászólásra
Hátésoszt minek a neki a zetorra?
Mennyi kopejkásat vett?
Milyet akcióznak nónémet?
Válasz #120. hozzászólásra
Mekkora kell hátra?
Válasz #124. hozzászólásra
Hát nemis mililiterre akarom venni.....
Majd sasolok még már kristályosodik lassan mit is akarok......
Idén talán el is válik...
1ik köcsög szokja mondani a tanyán....
Hajaaj majdcsak kikristályosodik az!
Válasz #122. hozzászólásra
Látod ha hamarabb mekkkérdezel emelgetés nélkül megtudtátok volna h. a nagy térbe befér ám a kis cucc----
Ez alapszabály ám.......
Válasz #121. hozzászólásra
Azt miliméterre kell venni haver most vett a 9540-re,a Hriadel-ben most vót akció
Válasz #118. hozzászólásra
Mennyié lövöd (p) unciáját a nemes finn öntvénynek????