Hirdetés
Fórum
Traktorválasztás: John Deere vagy Fendt
Létrehozta: Vendég , 2008-02-17 09:54:05
Kedvencekhez
Segítség
Létrehozta: Vendég , 2008-02-17 09:54:05
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
955 hozzászólás
Válasz #500. hozzászólásra
Milyen váltó lehetett benne,kommunális vagy mi létezik még?
Válasz #500. hozzászólásra
erröl irt már a tulaj is .sőt most is itt van képben
Válasz #502. hozzászólásra
Vegyes , 25 től a feltételek fügvényében akár 50 ig
Válasz #498. hozzászólásra
hallodé nyomjál már fogyasztás adatokat a 12esre szántásnál ...
Válasz #500. hozzászólásra
hmmm........
tanulságos
Válasz #499. hozzászólásra
130 pacis Jd volt itthon vásárolt a kereskedőt nem írom (hitelrontás)! Sajna szét ment a csaapágy a hajtásláncban (állítólag), nem szántóföldi kivitel volt a váltó benne! De mint kiderült nem is abban keletkezett a hiba csak ,az olajjal bekerült a szenyezödés és csinált galibát ! Nos a (szerviz) ki jött és hát fejvakarás ! semmi gond Van hazai képviselet, kikérték maguknak ! No akkor a fickó veje mivel keni a német nyelvet ,felhívta az európai központot ! Na most aztán volt műsor,a JD-t nem érdekli hol lett véve, a gépet meg kell csinálni ! Így a hazai képviselet duzzogva tett bele 1 új váltót (Garanciába) a számla vége 7 milla még így is jó ára van a tömítésnek !!! haza ért a géppel 40 km némi meló 1-2 nap és a hiba jelentkezett !!! Na akkor kilett a z a hajtáslánc randessen pucolva vagy mi a frász van ?! Most MTZ !!! Sajnálom szerencsétlent !!!
Válasz #492. hozzászólásra
Ezt fejtsd már ki bővebben.
Érdekel
Válasz #497. hozzászólásra
Nyugodt lehetsz..........én is
Válasz #496. hozzászólásra
Tisztába vagyok ezzel!! Bocs csak tréfának szántam!!
Válasz #493. hozzászólásra
Meg esetleg mennyi mindenről le is.................
Válasz #494. hozzászólásra
Á dehogy inkább csóró!!
Válasz #493. hozzászólásra
Rutinos csipet csapat
Válasz #492. hozzászólásra
Na látod mi menyi mindenből ki maratunk így hogy még most is csak MTZ-t használunk
De váltó problémával befürödtek már a JD-nél is 6000 széria ! Hosszas huza vona után a gép ment a portáról és elő vették a "fell bakolt" MTZ-t ! Tipikus a forgalmazó gyenge szervíz háttere (alvállalkozók)valamint A hazai márkaképviselet betartása !
Válasz #490. hozzászólásra
Hívhatlyuk így is valójábam a szivattyú+hidromotort tartó szerkezeti elem de még van némi forgó mozgó összekötö egyéb bisz basz mely okoz hat hibát
Válasz #489. hozzászólásra
tulképp 2500 lenne a ház?
Válasz #487. hozzászólásra
Nem hiszem, hogy valaki hozzáértően beletúrna itthon.
Ezt is vasládázzuk hétfőn.Irány Marktoberdorf.
Válasz #486. hozzászólásra
erről sincs fingunk
remélem a büdös redves életbe nem kell nekem komplett váltót cserétetni
Válasz #484. hozzászólásra
Az a helyzet a javítását ! Ahogy én (megéltem) a váltót be vágták a fém ládába és irány a gyártó hoz ! mivel a helyi próbálkozások nem igazán sikerültek,de a gyártó is nem lacafacázott szinte mindent ki cserélt. A tartó (váz) ami megmaradt ! Nem igazán akart (kockáztatni)sok pénz és nem egyszerű műtét !
Válasz #485. hozzászólásra
Egy annum, ki ad ma többet???
Válasz #484. hozzászólásra
má azt kérdezném h. mennyi GGGG t adnak az újra meg mennyit a 7esre????
Válasz #481. hozzászólásra
A gari harmadszori nekifutásra, vagy negyedikre sikerült, más előforduló apróságot nem is számolok....
De ahogy hallom a más márkát alkalmazó kollégáktólvalahol egy kaptafa mind
Válasz #478. hozzászólásra
Jó ötletei vannak Heccinek, de 1 üa alatt kb 20-30eu a haszon,mármint üzem órán, akkor lehetne több is.
Válasz #480. hozzászólásra
Cserealapon,remélem is, hogy tesznek bele új alakatrészeket.
Válasz #478. hozzászólásra
decsak ha minden traktort örökösnek veszel háhá
1 kevés lesz volt ott má köttés
garancióóó??????
Válasz #479. hozzászólásra
Akkor az kuka !!! Ha fel is lesz újítva abban nem sok eredeti motyó marad !
Válasz #476. hozzászólásra
Megadta magát a fő hidromotor és olajszivattyú forgóbak tömitése
Válasz #475. hozzászólásra
Igen, ezekszerint 1 jurót kellene malacperselyezni motoróránként, lehet el is kezdem
Válasz #474. hozzászólásra
Még a gumik eredetiek, de utolsó a szezonjjuk
Az újhátsók darabja pedig két kiló
Válasz #473. hozzászólásra
Mi lett vele ?
Válasz #473. hozzászólásra
1 óra 1 euró félre a váltóra
7esre mennyi a garancióóó ?
Válasz #473. hozzászólásra
Nem mondták amikor vetted,hogy Fendtet nem szokás 9000 óráig tartani?
Elkell adni amikor lekopik róla a gyári abroncs és venni az újat
.........nekem egy 9000-párszáz motorórás 400 szériájú váltó adta fel a harcot a minap.
Repasz 7 kilójuró, új 9,5 kiló.
Ó mond, Te mit választanál
Válasz #470. hozzászólásra
#1. hozzászólás, Holczy küldte be 2012-01-13 19:25:37-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
John Deere 6r vs Fendt 700 vario.Tapasztatok élmények adatok?
A globalizáció senkit senm kímél se fendt se JD.Annyit azonban megjegyeznék hogy a fendt a gyárban oktatja gyakorlatoztatja az iskolásokat próba részlegeken és ha megfelnek és sikeres vizsgát tesznek(az iskolában is) akkor felvételt nyernek a gyárba (fendt munkaerő képzés) néven fut ez a program.Ettől függetlenül lehet hogy a török kezek sem kímélik a gépeket de kérdés hogy a szalag melyik részén.Kerek feltenni meg egy pár csavart becsavarni ők is betudnak.A JD nél meg a .....ek felejtik ki a dugattyút a kombájnból(ajka-bakonygyepesen lehet érdeklődni) vagy éppen a 17 es csillagvillás kulcsot felejtik benn a motorban mit a Kite tenne bele magyarországon az éppen motorcserére váro JD ba.Ennyit a nagyokról mindegyiknél van hiba és lesz is.Claas: a motor az JD ez vitathatalan.De a főpanelje az nem ami néha át is szokott égni.JD 2.5mm Claas 1.5mm információ egy volt axiálos most kités szerelőtől.Egyébként mtz-ből is gyártanak komolyabb méretűeket is pl:http://www.belarus.com/Models/7100M.php
És visszatérve a fendt et nem csak európában ismerik.Az oroszokhoz is visznek ki ami problémája is a gyárnak mivel a meghibásodott alkatrészeket nem küldik vissza és így nem tudják megjavítani újra felhasználni.Még mielőtt erre ráharapnának a JD-sek ezt a JD is csinálja.De ezt a tulajdonosok nyilván tudják mivel ők is kapják a prospektusokat.Fogyasztás a fő szempont és az egyéb költségek.Amiben a 2 éllovas JD és fendt egy szinten mozognak(még ha ezt nem is hajlandó elismerni eggyik pártoló fél sem...)Ennyi a lényeg.
Moderálta: (3932) 2013-11-19 08:43:54
mtz van a környéken 3 évesek egyik 3 adjára megy porlasztó cserékre másik 3 szor volt kuplungolva és nem merem mondani hogy nem dolgoznak azok az mtz k 30-40 hektárnál több földön és szántani se sokat szántanak hanem kímélik, és taknya nyála egyben!! de mindenkinek saját dolga vegyenek aztán megtapasztalják milyen is az ÚJ mtz inkább költök plusz egy millát egy nyugatira és tudom hogy még 10 évig jó mint hogy 5 millát az orosz technikáért
Nekem csak Zetorom van,de a múltkor ültem MTZ-ben, de gyorsan elfáradtam benne.Van különbség.
Válasz #463. hozzászólásra
Azért egy jó 6000 órás nyugati még mindig inkább, mint egy 85-90 lovas MTZ ugyanannyiért. Mi is használjuk az mtz-t mindennap, de nem vágynánk újra ha oda kerülne a sor. (Bár most, hogy legnagyobb terhelés a 8 tonnás pótkocsi így egész jól viselkedik )
ujra a régi dilemma uj mtz,vagy használt nyugati,nagy kérdés,de emtézéért 5-6 misit adni az marha nagy(hogyisirjam)baromság
Válasz #463. hozzászólásra
Sztem is többet ér egy használt, de jó nyugati, mint egy új MTZ. Az igaz, hogy olcsó az alkatrész, de mindig kell valami. És a sokszor olcsó egy idő után drága. Ha meg kifogsz egy jó nyugatit, mondjuk ami nem szántotta agyon magát, meg volt kímélve, 5000 óra körül, ahhoz ha minden igaz nem kell hozzányúlni egy darabig. Persze bármi közbejöhet.
Válasz #463. hozzászólásra
én meg azt mondom h ez soktényezős kérdés. Egy 6-8 ezer üó jd az még lehet nagyon is jó. Sokkal kényelmesebb az mtz-nél és többet is tud, ráadásul az mtz-ket mindig bütykölni kell. Ha nem húzol nehéz munkagépet, és nem te ülsz a traktorban egész nap, és van idő javításra is, akkor lehet mtz is.
EGYÉBKÉNT INKÁBB HASZNÁLT DE JÓ JD.
Ezért mondom én mindig,hogy inkább egy új MTZ,mint egy agyonkimélt 6-8 ezer órás DEERE,MASSEY,FENDT...Ezekbe a gépekbe ha bele kell nyúlni hamar elröppen 1 milla,ráadásul utána már nemolyan
Válasz #461. hozzászólásra
Nincs ennél nagyobb öröm? A franc belevagott abba a napba, amikor nem dolgozik egy gép reggeltől estig! Az meg, hogy meg télen is a gépeket baxtassuk végképp nem hiányzik!
Meg kell venni az újat (jobb lenne hitel nélkül), es menjen annyit, hogy kidolgozza a saját amortizációját, es ha lefutott 5-10 evet, ment 8-10e órát, es mehet vissza a kereskedesebe. Jöjjön helyette az új!
Fogyasztásban egy 5-10 éves gép mar meglátszik, es a mai üzemanyagárak mellett ha megvan is el kell adni, nem hogy akkor venni...
Így van télen szét kell nézni benne ha jó ha nem,mert nincs ennél nagyobb öröm egy gazdásznak vagy műszaki embernek mint amikor van időd és kényelmesen átnézve és kézbefogva átélheted a tervezés és gyártás egész folyamatát valamint egyből értékelheted a gyenge ill sikeres pontjait...A próbléma ott kezdődik,hogy nincsen olyan műhely az országban egy sem ahová "betolnád" és nagy átvágás nélkül ezt megtennék helyetted,mert nem mindeki müszaki zseni és nem is mindekinek van ehhez műszaki érzéke ill az alternatív beszerzési forrásokról nem is beszélve...És úgye egy így átnézet ill javított gép semmivel rosszabb egy újjnál...
...Mert ami újj az egy nap múlva már "úgyan olyan mint egy ilyen",használt
Válasz #457. hozzászólásra
Az a baj a tizenéves használttal, hogy olyat ami patent és fedhetetlen olyat lelni nagyon nem lehet.
Amihez pedig hozzákell nyúlni ott olyan alkatrész költséget kell félretenni mint az állat, mert minden csak akkor derűl ki amikor megbontod, hiába jó szépen szól fain, megbontva elgörbítheti a szádszélit és repkedhetnek a milliók. Eleve használt bontott alkatrészt én nem szerelnék be, újat mindenből ami kopó és kétes és közepes. Ezt egy tizen ezer órás gépnél, vagy huszon ezresnél már nem lehet megúszni ócsón.
Rengeteg idő állásidő, szervízes költége ésatöbbi.
Én ezt úgy oldanám meg, hogy egy jó esztétikus és fizikai állapotnak örvendő modellt megvennék, hogy legalább azzal ne kelljen foglalkozni patikázni vacakolni vele. Aztán egy jól fűtött műhelyben télen széthúznám főleg ha esetleg valami morog is benne vagy gyanús és akkor aztán tényleg nyugodtan totál rendberaknám ahogy kell, összes csapágy szimering csavar zéger lamella hézagoló akármi tömítés... Így ha patentul megvan csinálva akkor aztán nyugodt lehetsz a használt gépeddel is, de sokszáz hektáron olyan nem lehet hogy valami bizonytalan és megáll a tudomány és szűkös necces munkánál mert az a deficit nem az új gép kamata! NeadjIsten új gép komoly bajjal megáll, amit nem kétnap megjavítani, addig egy jó háttérrel kaphatsz cseregépet gyorsan, hagy haladjon a munka és senki sem sérül, megvan oldva a helyzet kapkodni sem kell. Ezt is szemelőtt kell tartani ám.
Nagyon jók a régebbi johndeerok ésnemcsak azért mert elfutottak tizen ezer órákat komoly baj nélkül, hanem mert ha bele is kell nyúlni rendesen felújítod és megint 10évig gép lesz ugyanúgy mint előtte. Ezt egy vacak ócsó valaminél lehet nemtudod így megtenni, mármint hiába a felújítás már sosem lesz a régi(tapasztaltuk, volt Same Laser 150-es gépünk pl...ésatöbbi hasonló)
Mondjuk környékbéli nagyobb gazdaságba szövetkezetbe kb 5évesen a 8000-es johnik is kifeküdtek, sokat kellett dolgozniuk, nehéz körülmények között váltóműszakokkal. Tányérkerék, véglehajtás elsőhíd ilyesmi hibádzott, motorokat is újítottak fel 5-6évesen meg ilyesmi, mesélték azért a gépészek, műhelyfőnökök. Más kérdés, hogyegy maszek ha tudott venni ilyet annak még ma is mehet kb, ilyet kell kifogni inkább
Válasz #457. hozzászólásra
Azért ami új ,az új
Válasz #457. hozzászólásra
Meg magadat is,mert ha újat veszel és jól választasz lesz egy megbízható géped,amire lehet számítani.Nemnagyon érhet olyan meglepetés mint egy használtnál. Az új melett szól az is,hogy olyat veszel amilyenre szükséged van. A hitelnem meg lehet nyerni is
Csak is jonit kell venni abból is használtat csak is...Max 2000-es évjáratig,ezek már újabb karosszériásak ez által ha szépen lemosod teljesn az lesz az érzésed,hogy újj géped van...Ha meg javítasz azt már magadnak csinálod mert nem kell a következő 15 évben másikat venni és nem is szabd tervezni ilyet ha már van,ezeket a plussz tartalék forásokat amit egy újjra költenél azokat mégtöbb nitrogénra kell költeni mert az egyből visszahozza az árát...Itt a csapda ill a vonz erő az újj gépvásárlásnál mindig az,hogy már tíz-húsz százalék önerővel hozzátudnak jutni újj gépekhez,de ezzel csak a német ajku ipart támogatod és a német mellett ,francia ajku bankokat támogatod ...
keresek JD 8200 vagy 8300 vagy 8400 gépet tulajdonostól
70/2159731