Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR411.35 FtUSD399.52 FtCHF438.02 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Bigiboy77 #1308. hozzászólásáraLáttam neten csattos ikrezést is ilyen gépen meg azt az öntvény távtartós csavarozós megoldást is amit most használnak újra az új nagytraktorokon is JD IH és társaik is.
Ha mindenes gép akkor tárcsázni kombizni simítózni jó lehet az iker mert nyilván nagyobbat fog vele illetve csökkented a taposást is, egyébként a Stripcat-et csak tesztből húztam vele, meg lazítót is brahiból, szántani szántott egész ősszel tavaly is meg idén is fog hagy dolgozzon azért vettük.
Válasz Bigiboy77 #1308. hozzászólásáraPersze ezek vannak rajta mi nem cserélgetünk kerekeket sosem, jobb esetben nem is vesszük le a gépről, pl a 10. éves 5455-ről most lazítottuk meg a gyári felrakott felni anyákat mert gumizni kellett, defekt sem volt még rajta, ezt így szeretem mikor így megy a téma hehe
Válasz szanberg #1306. hozzászólásáraEzzel a gumival huztad a striptillt is?
Ezt azert talajelokeszitesnel ikresitenem.
Hogyan viselkedne ezzel a gumival a lazito elott. Oda nem szerelhetek ikerkereket, ahogy a grubernel sem. Tobbi talajmunkanal ikresitenem, meg vetesnel is.
Válasz *** HM *** #1289. hozzászólására480 38 van rajta és tökéletes sorban járó a gép és talajon is elég jól fog a maga súly és lóerő kategóriájában, nem csak a kezelába jár egésznap, fog vele a gép.
Válasz Sz_Pisti #1284. hozzászólására200km-re van a központ, annyi, hogy nincs egész 1000óra a Kubotában még, ezen csak kötelező szervizek voltak, 50-nél az első aztán 300-onként a többi, olajak szűrők cseréje.
Ferguson vonalon velük 12 éve vagyunk kapcsolatban, nem sokminden de azért 4 traktor és több kombájn amik megfordultak itt nálunk, akadt egy-egy javítás, diagnosztika stb, amikor kellett jöttek, megvolt oldva a kérdés, ezért is fáj, hogy a Kubota mellett leépül lassan a Ferguson szerviz vonal mert pár éve mióta importőr lett a Kétkata nyilván a narancssárga az első és így is van ez jól, csak még ferguson vonalon olyan kiépült felkészült szervízgárda nem állt fel mint ők.
Válasz fexco #1294. hozzászólásáraPont fordítva, az újabbak a tier4b-ek, a tiéd az a-s. A teljesítmény meg a NH-nál amit ráírnak az max, nálam a t6.140 az valójában 120le-t ad le, és extraként tesz rá 20le-t.
Válasz Bigiboy77 #1300. hozzászólásáraja.nekem elektrocommand van,ezeket a 6hengereseket nem adták ki autocommandal,csak a négyeseket.nem próbáltam,nekem pont ez a poveres kellett.azt olvastam,neked 140-160 ló kell.ez egyel kisebb kategoria.a 120-130at azt simán tudja.nekem ez 3as lemkennel szalad teljesen optimálisan.3020as synkro-t is teljesen szépen viszi.kiemeléskor se kottyan meg neki.
Válasz Sz_Pisti #1297. hozzászólásáraha normálisan karban van tartva,szerintem nincs gond.11ooo orásak vannak erre,meg 8000.motor bontatlan,váltó bontatlan.5-6000 óra az nekem minimum 10év.
Válasz fexco #1294. hozzászólásáraEs meg kevesebbet is fogyasztott ;)
Milyen az autocommand? Probaltal elotte mas fokozatmentest is?
Amugy 120-130 egeszseges loval en elegedett lennek!
Válasz szanberg #1283. hozzászólásáraat6os meg 64 mázsa,ennek se emelgeti az orrát nagyon semmi...nekem a fülkéje sokkal jobban teccik a nhnak mint a kubotának.nagyobb,kényelmesebb,tágasabb.annyi hogy abba az időbe ha a narancssárgát választottam volna lett volna még 1 ugyanilyen szinű műtrágyaszóróm,de nekem traktor kelleett.lóerőbe meg most még 117 ló papiron,de két 500asé teljesen mókulásmentesen lehet belőle140lovat kihozni.ja és pótkocsizásnál tudja a 155 lovat,bálázásnál meg bármilyen körbálázót utána akaszthacc,nem gond neki:ott is tudja a 155 lovat a 6hengerével....ja és még a gázolajtankja is jóval nagyobb...
Válasz csoppika #1295. hozzászólására12145, egy lengyel 4 keses (Dziekan). 40-45 centin ment 4,5 - 5 km/h sebesseggel. Tavaly vitte 6,5el is.
Kell meg egy kis ero, lehetne turbot ra tenni, de meg akkor sem lesz klimas, stb...
mondjuk ezt se értem:nekem t6 155 electrocommand van,ez 6hengeres.(tier4b)most van a legujabb t6 155,amit lehet kérni akár autocommanddal,ez 4hengeres(tier4a)és ez állitolag többet tud mindenbe.ezt magyarázza már el nekem valaki!!!!!(láttam is egy videot,hogy a két traktor egymás mellett ment a táblába,azonos munkagéppel,azonos mélységgel,és a tier4a-s egy kicsit lehagyta a tier4b-s régebbi 6hengeres traktort.)
Válasz Bigiboy77 #1265. hozzászólásáraazt tudd,hogy a NH t6155 autocommand,akkor az a tier4a besorolási osztály,4hengeres,a névleges teljesitménye tuti nincs 140 ló,nemhogy 150.a maximális az lehet 155-ami tlt,hidraulikaés vonuláskor érvényesül.ha talajmunkázoól,akkor kb szerintem 120 lovad lenne.
Válasz szanberg #1283. hozzászólásáraErtelek, irtam is, hogy a kubota tetszik a legjobban pont a videoid miatt. Olvastam SK Laci hozzaszolasat is, hogy mennyire tortek magukat az ajanlattal. NH nalunk elegge elterjedt, case szinte ugyanaz es MF sem egy kis jatekos.
Pont ezert kerdezem ezeket.
JD tol meg kicsit odzkodom... biztos kerek toluk ajanlatot.
MF 66xx-et nagyon nem talalni a neten a hirdetooldalakon. Ekkora ujdonsag, hogy meg egy kereskedonek sincs?
Sziasztok.Látom nagyon vitatéma ez a traktorválasztás.Nekem ugyan nincs, és nem is lessz M135Gx-em (esetleg M5091 majd egy másik életben), de ha kellene egy 130-40 lovas gép, akkor csakis Kubota.Az elsők közt vettek egyet itt a faluba, nem is értettem, hisz nem egy elterjedt gép volt még akkor.Na azóta már tudom.Gépparkja 3,2 Mw tárcsa,5 késes Agromerkúr lazító, 4,5 méteres Mw kombinátor, fronton tolva egy zúzó, pótkocsizni szokott még egy 10-12 tonnás MetalFach-al...Ezeket felváltva viszi egy T5.95-el, mikor hogy (közösen használják ketten) mondanom se kell, ilyen méretekkel sziesztázik csak egész nap....Tavaly kapott egy 4 fejes Olvac ekét, amit korábban egy 180-as Landini Legend húzott, az sem mindig virgonckodott előtte....Nem szaladt el vele, de vegyes talajon húzta szépen, mindenféle gond nélkül...engem akkor és ott győzött meg, ha valaha is tudok újat venni, akkor az bizony Kubu lessz!
Pontosan milyen gumizása van elől és hátul a Kubota GX135 traktorodnak ami bele is fér a kukoricasorba?
Ha a Te konkrét géped felszereltségéről (hídrugó, kabinrugó, fronthidraulika stb.) és áráról is írnál megköszönném!
Válasz Bigiboy77 #1280. hozzászólására460 38 már nem mindegyiken berakható a sorba pont középre.
Talajra... lazitó elé meg kevés.
Ikrekve kuvajó.
Szállitani megintcsak kicsi szar vele 50el... habár nem Kétegyházán vagytok hehe.
Válasz Bigiboy77 #1280. hozzászólásáraElső akkor maradhat ha állítós a fix talajozós gumiszettes.
Fix homlokrakodós emezt meg kinyirod vele.
380 a sorbajárós az meg nem a nagy lóerősök gumizása.
Válasz szanberg #1282. hozzászólásáraTetszik a gép, milyen áron megy?
Szerviz milyen, Somogy megyét nem is látom náluk sehol felsorolva a honlapon... :(
Válasz Bigiboy77 #1280. hozzászólásáraAmúgy figyelj!
Én csak jót akarok nektek, nemkell félregondolni a dolgokat, nem azért jó egy gép mert nekünk ilyen van, hanem azért vettünk ilyet mert jó. A kettő között kuuvanagy különbség van háttértartalomban!
Önmagában a gép marha jól használható mindenre és meglepő de olyat tud mint egyik sem talajon, raktam fel videót korábban, a 6 soros sávművelőt alapjáraton húzza és közben kapcsolgatok felfelé sebességet. Nagy motor, kis turbó. Nem tud többet mint ami rá van írva, csak azt minden fordulatszám tartományban lazán. Egy henger ebben a japán motorban nagyobb köbcenti mint egy 8370R JD motorjában! kb 1540köbcenti egy égéstér, nagy zöld gépen 1500 körül. Szerintem ez mindent elmond.
és ami a legjobb, hogy nemkell beállni a sorba, a nagycégek maffiózópolitikáját én rühellem, ha nem veszel szerviz csomagot akkor a telefont sem veszik fel talán, de holnap biztosan nem fognak traktort szerelni neked...
Válasz Bigiboy77 #1280. hozzászólásáraM135Gx 58mázsa körül van szimpla gyári orrsúly garnitúrával, ha veszel rá keréksúlyokat 6 tonna felett vagy kényelmesen. 480 R38-as hátsó kereke van nyilván többet tapos búzában mint egy ápoló szett, viszont kukorica sorban jobban elfér mint az 5455-ös pl, majdnem úgy mint egy turbós MTZ amin hasonló szélességű gumik vannak, attól egy pár centivel szélesebb.
Hidd el a leg univerzálisabban ezt tudod megjátszani, tudom mert mi is erre használjuk ától cettig mindent csinál egész évben, legtöbb a növényvédelem növényápolási feladata neki.
Válasz bandigh #1272. hozzászólásáraVan 6 es 4 hengeres kristaly, ezek maradnanak, csak a lazito ele kene nagyobb. A nagyobb azt jelenti, hogy ne 6km/h oraval ballagjon lazitoval mint most...
Szanberg hozta a papirformat :), nekem is nagyon tetszik a kubota, csak ha mar egyszeer, akkor kellene az eco valto.
Szalitani is jo lenne, olcson, gyorsan, nagy pottal (sik terep).
Na arra van a 7001 es a 7002 es sorozat. Na akkor mar ott vagyok, hogy a korabbi felsorolasbol barmi ottvan arban, csak a motor kobcentije kisebb bennuk, tengelytav +-1-2 cm, sulyban a kubu a legkonnyebb a tobbi mind 5t feletti.
A gepek tobbnyire fuggesztettek, elso harompont is azert kene, hogy konnyen lehessen sulyozni, meg vennek egy permetezo tartalyt elore, apritohengert stb.
Azt belatom, hogy hatra biztos kell majd muvelokerek, ugy szepen lehetne sorban jarni, elso talan maradhat.
Válasz szanberg #1267. hozzászólásáraKaptam árat egy 150lovas Claas arion 530ra,beférek 70ezer alá, csak nem tudom hogy a 4henger elviszie a 4es ekét,a többivel nem lenne gond (permetezo,tragyaszoro)
Válasz szanberg #1275. hozzászólására6,8-as a kristályba a csühölö ha jól tudom. 12011-esünk volt. A mai napig bánjuk hogy hagytuk elkunyerálni tölünk. Az volt az igazi gép. Kényelmes és gazdaságos.
6100 köbcenti feletti motor, Heccikém neked tudni kéne, hogy a 160-as kristályban is kisebb a kubikcentimeter, tengelytávra is egyenlő hosszúak, viszont kubu fele akkora körön megfordúl és stabilabb a nehéz függesztett vakaróval is.
Válasz Bigiboy77 #1265. hozzászólásáraAlapgépnek kell ami mindent csinál vagy mindenesnek, ami kevésbé talajozik?
Ekkora testbe nem mehet ekkora lóerő(-160), akkor cserélgetni kell a kereket. Ha csak permetezni, vetni sorközművelni és mű/szerves trágyátni akarsz, vagy némileg szántani 3 fejjel, akkor a 420/85r34 dosztelég, és sorba tényleg elfér amíg a hasmagasság engedi.
Ha talajmunkára kell, akkor kell a lóerő de ehez már nem ez a gumi kell, a duplát meg annyira nem ajánlja senki ebben a méretben. Ha nincs sok hektár, vedd a kis testűt, és azépen mindent megcsinál egy fajta gumival, nem kell kiszaladni a világból. Ha 80%-ban ilyen futkározós melót csinál, nem kell a 6 henger.
Válasz *** HM *** #1270. hozzászólásáraVannak gazdaságok ahol 180 hektárt egy db M135Gx-el látnak el, nem a bitang földek határa az biztos így 4 fejes ekékkel repülnek meg ilyenek, viszont azért az már nem kis feladat, de évek óta gond nélkül abriktelik lefelé.
de nem fog kubut venni már látom, inkább vesznek JD-t az emberek, belehajtva magukat az igába, átalányszerződés szervízre és társai megoldások.....közben pedig nem azt kapod mint valamikor a békebéli bombabiztos teknikák voltak...
Válasz Domi.106 #1252. hozzászólására
Légfék az okés az alap ezeken, aztán kubotára alapból szerelik a 2 mikronos üzemanyagszűrő egységet is ami nagyon jó dolog, 3 év teljeskörű garancia amit nemkell plussz pénzen megvenni hozzá, viszont homlokrakodóval szerintem 70-be már nem fér bele talán akkor mikor mi is vettük azok a készletgépek még karcosan bele mehettek, de fuss egy kört benne én azt mondom.
Válasz Bigiboy77 #1245. hozzászólásáraKubota M135Gx. 380 elől 480 hátul és tökéletesen befér a sorba úgy, hogy belül sem 3 centi maradt a sárvédő és a gumik között így ősszel sem tapad meg mikor sárban kell szántani. Marhára jó súlyelosztása van és nagy emelőereje, kimerem mondani, hogy kategóriájában a leg stabilabban ezzel tudsz boldogulni nehéz függesztett eszközökkel. Drágult az utóbbi időkben de még mindig jó áron megkapható, spéci 3x8 power fokozatos váltóval, hídrugózással, automata váltó funkcióval(bár ezt poweres gépeknél senki sem használja annyira keményen sokat szerintem) továbbá a leg fordulékonyabb traktor a piacon, tágas bubis kabin ami egyszerű, cserébe igénytelen strapás időtálló megoldás.
Fokozatmentes is van de azokkal sorba beférni szerintem nem fogsz tudni nagyon, M7.130-150-170-es típusok, ezek nehezebbek is súlyban jócskán, a 170-es 8tonna feletti súllyal bír, masszív combos kis tömzsi gépek, viszont az univerzalitást már csak kerékcserével fogod tudni megoldani, de majd megmondja az illetékes ezt.
Szerintem ne ebben gondolkodjál, nagyon bejött a fokozatmentes a gigászok küzdelmében, viszont itt közel sem jön ki annyira az előnye sem talajon sem másutt, a felára viszont bőven ottvan, plusz mint írtam is, úgy beférni a sorba, hogy ne kelljen gondolkozni izzadni pajszerkodni kerékcserékkel, ezeknél nem tudod megcsinálni, sem más márka ilyen izmosabb gépeinél sem.
Válasz Sk Laci #1251. hozzászólásáraJol tudod, sik terep, nem kotott foldek. A kerdes lenyegeben elmeleti, mert mindent bedobva lehetne ekkorat valtani a zetorok utan. 160 loero a felso hatar, mert a claasrol is olvasok itt a forumon. 150 lo az alja a fokozatmentes valtokkal valaszthatoknak. NH t6.155 autocommand, case puma cvx, steyr profi cvt, mf6714sVT tetszik mind 4 hengeres. Valaki ilyeneket hajt?
6512 hozzászólás
Válasz Bigiboy77 #1308. hozzászólásáraLáttam neten csattos ikrezést is ilyen gépen meg azt az öntvény távtartós csavarozós megoldást is amit most használnak újra az új nagytraktorokon is JD IH és társaik is.
Ha mindenes gép akkor tárcsázni kombizni simítózni jó lehet az iker mert nyilván nagyobbat fog vele illetve csökkented a taposást is, egyébként a Stripcat-et csak tesztből húztam vele, meg lazítót is brahiból, szántani szántott egész ősszel tavaly is meg idén is fog hagy dolgozzon azért vettük.
Válasz Bigiboy77 #1308. hozzászólásáraPersze ezek vannak rajta mi nem cserélgetünk kerekeket sosem, jobb esetben nem is vesszük le a gépről, pl a 10. éves 5455-ről most lazítottuk meg a gyári felrakott felni anyákat mert gumizni kellett, defekt sem volt még rajta, ezt így szeretem mikor így megy a téma hehe
Válasz *** HM *** #1307. hozzászólásáraEz épen olyan mint a wartburg volt.
Miért 3 henger?
Mert a kettő kevés a négy meg sok...
Válasz Bigiboy77 #1308. hozzászólására460 assal is menne?
Válasz szanberg #1306. hozzászólásáraEzzel a gumival huztad a striptillt is?
Ezt azert talajelokeszitesnel ikresitenem.
Hogyan viselkedne ezzel a gumival a lazito elott. Oda nem szerelhetek ikerkereket, ahogy a grubernel sem. Tobbi talajmunkanal ikresitenem, meg vetesnel is.
Válasz szanberg #1306. hozzászólásáraAz se semmi hogy 480 gumit raktak 460 meg 520 szokott lenni rajtuk.
Válasz *** HM *** #1289. hozzászólására480 38 van rajta és tökéletes sorban járó a gép és talajon is elég jól fog a maga súly és lóerő kategóriájában, nem csak a kezelába jár egésznap, fog vele a gép.
Válasz Sz_Pisti #1284. hozzászólására200km-re van a központ, annyi, hogy nincs egész 1000óra a Kubotában még, ezen csak kötelező szervizek voltak, 50-nél az első aztán 300-onként a többi, olajak szűrők cseréje.
Ferguson vonalon velük 12 éve vagyunk kapcsolatban, nem sokminden de azért 4 traktor és több kombájn amik megfordultak itt nálunk, akadt egy-egy javítás, diagnosztika stb, amikor kellett jöttek, megvolt oldva a kérdés, ezért is fáj, hogy a Kubota mellett leépül lassan a Ferguson szerviz vonal mert pár éve mióta importőr lett a Kétkata nyilván a narancssárga az első és így is van ez jól, csak még ferguson vonalon olyan kiépült felkészült szervízgárda nem állt fel mint ők.
Válasz fexco #1294. hozzászólásáraPont fordítva, az újabbak a tier4b-ek, a tiéd az a-s. A teljesítmény meg a NH-nál amit ráírnak az max, nálam a t6.140 az valójában 120le-t ad le, és extraként tesz rá 20le-t.
Válasz Bigiboy77 #1300. hozzászólásáraja.nekem elektrocommand van,ezeket a 6hengereseket nem adták ki autocommandal,csak a négyeseket.nem próbáltam,nekem pont ez a poveres kellett.azt olvastam,neked 140-160 ló kell.ez egyel kisebb kategoria.a 120-130at azt simán tudja.nekem ez 3as lemkennel szalad teljesen optimálisan.3020as synkro-t is teljesen szépen viszi.kiemeléskor se kottyan meg neki.
Válasz Sz_Pisti #1297. hozzászólásáraha normálisan karban van tartva,szerintem nincs gond.11ooo orásak vannak erre,meg 8000.motor bontatlan,váltó bontatlan.5-6000 óra az nekem minimum 10év.
Válasz Sz_Pisti #1296. hozzászólásáraIgen.
Válasz fexco #1294. hozzászólásáraEs meg kevesebbet is fogyasztott ;)
Milyen az autocommand? Probaltal elotte mas fokozatmentest is?
Amugy 120-130 egeszseges loval en elegedett lennek!
Válasz szanberg #1283. hozzászólásáraat6os meg 64 mázsa,ennek se emelgeti az orrát nagyon semmi...nekem a fülkéje sokkal jobban teccik a nhnak mint a kubotának.nagyobb,kényelmesebb,tágasabb.annyi hogy abba az időbe ha a narancssárgát választottam volna lett volna még 1 ugyanilyen szinű műtrágyaszóróm,de nekem traktor kelleett.lóerőbe meg most még 117 ló papiron,de két 500asé teljesen mókulásmentesen lehet belőle140lovat kihozni.ja és pótkocsizásnál tudja a 155 lovat,bálázásnál meg bármilyen körbálázót utána akaszthacc,nem gond neki:ott is tudja a 155 lovat a 6hengerével....ja és még a gázolajtankja is jóval nagyobb...
Válasz csoppika #1295. hozzászólására12145, egy lengyel 4 keses (Dziekan). 40-45 centin ment 4,5 - 5 km/h sebesseggel. Tavaly vitte 6,5el is.
Kell meg egy kis ero, lehetne turbot ra tenni, de meg akkor sem lesz klimas, stb...
Válasz fexco #1294. hozzászólásáraKérdés a tartósság???
Válasz Agronomus #1291. hozzászólásáraHajós?
Válasz Bigiboy77 #1280. hozzászólásáraMekkora Crystallal milyen lazítót húzol?
mondjuk ezt se értem:nekem t6 155 electrocommand van,ez 6hengeres.(tier4b)most van a legujabb t6 155,amit lehet kérni akár autocommanddal,ez 4hengeres(tier4a)és ez állitolag többet tud mindenbe.ezt magyarázza már el nekem valaki!!!!!(láttam is egy videot,hogy a két traktor egymás mellett ment a táblába,azonos munkagéppel,azonos mélységgel,és a tier4a-s egy kicsit lehagyta a tier4b-s régebbi 6hengeres traktort.)
Válasz Bigiboy77 #1265. hozzászólásáraazt tudd,hogy a NH t6155 autocommand,akkor az a tier4a besorolási osztály,4hengeres,a névleges teljesitménye tuti nincs 140 ló,nemhogy 150.a maximális az lehet 155-ami tlt,hidraulikaés vonuláskor érvényesül.ha talajmunkázoól,akkor kb szerintem 120 lovad lenne.
Válasz szanberg #1283. hozzászólásáraErtelek, irtam is, hogy a kubota tetszik a legjobban pont a videoid miatt. Olvastam SK Laci hozzaszolasat is, hogy mennyire tortek magukat az ajanlattal. NH nalunk elegge elterjedt, case szinte ugyanaz es MF sem egy kis jatekos.
Pont ezert kerdezem ezeket.
JD tol meg kicsit odzkodom... biztos kerek toluk ajanlatot.
MF 66xx-et nagyon nem talalni a neten a hirdetooldalakon. Ekkora ujdonsag, hogy meg egy kereskedonek sincs?
Sziasztok.Látom nagyon vitatéma ez a traktorválasztás.Nekem ugyan nincs, és nem is lessz M135Gx-em (esetleg M5091 majd egy másik életben), de ha kellene egy 130-40 lovas gép, akkor csakis Kubota.Az elsők közt vettek egyet itt a faluba, nem is értettem, hisz nem egy elterjedt gép volt még akkor.Na azóta már tudom.Gépparkja 3,2 Mw tárcsa,5 késes Agromerkúr lazító, 4,5 méteres Mw kombinátor, fronton tolva egy zúzó, pótkocsizni szokott még egy 10-12 tonnás MetalFach-al...Ezeket felváltva viszi egy T5.95-el, mikor hogy (közösen használják ketten) mondanom se kell, ilyen méretekkel sziesztázik csak egész nap....Tavaly kapott egy 4 fejes Olvac ekét, amit korábban egy 180-as Landini Legend húzott, az sem mindig virgonckodott előtte....Nem szaladt el vele, de vegyes talajon húzta szépen, mindenféle gond nélkül...engem akkor és ott győzött meg, ha valaha is tudok újat venni, akkor az bizony Kubu lessz!
Válasz szanberg #1283. hozzászólásáraSzia!
Pontosan milyen gumizása van elől és hátul a Kubota GX135 traktorodnak ami bele is fér a kukoricasorba?
Ha a Te konkrét géped felszereltségéről (hídrugó, kabinrugó, fronthidraulika stb.) és áráról is írnál megköszönném!
Válasz Bigiboy77 #1280. hozzászólására460 38 már nem mindegyiken berakható a sorba pont középre.
Talajra... lazitó elé meg kevés.
Ikrekve kuvajó.
Szállitani megintcsak kicsi szar vele 50el... habár nem Kétegyházán vagytok hehe.
Válasz Bigiboy77 #1280. hozzászólásáraElső akkor maradhat ha állítós a fix talajozós gumiszettes.
Fix homlokrakodós emezt meg kinyirod vele.
380 a sorbajárós az meg nem a nagy lóerősök gumizása.
Válasz Domi.106 #1279. hozzászólásáraAz sosem lesz 150 ló max 130... ezt vedd figyelembe.
Ma reggelre se lett egyszerűbb ez a traktorválasztás.
Válasz szanberg #1282. hozzászólásáraTetszik a gép, milyen áron megy?
Szerviz milyen, Somogy megyét nem is látom náluk sehol felsorolva a honlapon... :(
Válasz szanberg #1283. hozzászólásáraNeked milyen messziről jár a szervíz?
Válasz Bigiboy77 #1280. hozzászólásáraAmúgy figyelj!
Én csak jót akarok nektek, nemkell félregondolni a dolgokat, nem azért jó egy gép mert nekünk ilyen van, hanem azért vettünk ilyet mert jó. A kettő között kuuvanagy különbség van háttértartalomban!
Önmagában a gép marha jól használható mindenre és meglepő de olyat tud mint egyik sem talajon, raktam fel videót korábban, a 6 soros sávművelőt alapjáraton húzza és közben kapcsolgatok felfelé sebességet. Nagy motor, kis turbó. Nem tud többet mint ami rá van írva, csak azt minden fordulatszám tartományban lazán. Egy henger ebben a japán motorban nagyobb köbcenti mint egy 8370R JD motorjában! kb 1540köbcenti egy égéstér, nagy zöld gépen 1500 körül. Szerintem ez mindent elmond.
és ami a legjobb, hogy nemkell beállni a sorba, a nagycégek maffiózópolitikáját én rühellem, ha nem veszel szerviz csomagot akkor a telefont sem veszik fel talán, de holnap biztosan nem fognak traktort szerelni neked...
Válasz Domi.106 #1279. hozzászólásáraNem homok
Válasz Bigiboy77 #1280. hozzászólásáraM135Gx 58mázsa körül van szimpla gyári orrsúly garnitúrával, ha veszel rá keréksúlyokat 6 tonna felett vagy kényelmesen. 480 R38-as hátsó kereke van nyilván többet tapos búzában mint egy ápoló szett, viszont kukorica sorban jobban elfér mint az 5455-ös pl, majdnem úgy mint egy turbós MTZ amin hasonló szélességű gumik vannak, attól egy pár centivel szélesebb.
Hidd el a leg univerzálisabban ezt tudod megjátszani, tudom mert mi is erre használjuk ától cettig mindent csinál egész évben, legtöbb a növényvédelem növényápolási feladata neki.
Válasz bandigh #1272. hozzászólásáraVan 6 es 4 hengeres kristaly, ezek maradnanak, csak a lazito ele kene nagyobb. A nagyobb azt jelenti, hogy ne 6km/h oraval ballagjon lazitoval mint most...
Szanberg hozta a papirformat :), nekem is nagyon tetszik a kubota, csak ha mar egyszeer, akkor kellene az eco valto.
Szalitani is jo lenne, olcson, gyorsan, nagy pottal (sik terep).
Na arra van a 7001 es a 7002 es sorozat. Na akkor mar ott vagyok, hogy a korabbi felsorolasbol barmi ottvan arban, csak a motor kobcentije kisebb bennuk, tengelytav +-1-2 cm, sulyban a kubu a legkonnyebb a tobbi mind 5t feletti.
A gepek tobbnyire fuggesztettek, elso harompont is azert kene, hogy konnyen lehessen sulyozni, meg vennek egy permetezo tartalyt elore, apritohengert stb.
Azt belatom, hogy hatra biztos kell majd muvelokerek, ugy szepen lehetne sorban jarni, elso talan maradhat.
Válasz szanberg #1267. hozzászólásáraKaptam árat egy 150lovas Claas arion 530ra,beférek 70ezer alá, csak nem tudom hogy a 4henger elviszie a 4es ekét,a többivel nem lenne gond (permetezo,tragyaszoro)
Válasz bandigh #1272. hozzászólásáraAkarom mondani r38
Válasz Bigiboy77 #1265. hozzászólásáraBármit vegyél csak ezeket ne amit írtál...
Válasz szanberg #1275. hozzászólására6,8-as a kristályba a csühölö ha jól tudom. 12011-esünk volt. A mai napig bánjuk hogy hagytuk elkunyerálni tölünk. Az volt az igazi gép. Kényelmes és gazdaságos.
Válasz *** HM *** #1273. hozzászólásáraTöbb ilyen is van, még a forgalmazó egyik területi képviselője is így tolja nagyságrendileg...
6100 köbcenti feletti motor, Heccikém neked tudni kéne, hogy a 160-as kristályban is kisebb a kubikcentimeter, tengelytávra is egyenlő hosszúak, viszont kubu fele akkora körön megfordúl és stabilabb a nehéz függesztett vakaróval is.
Válasz szanberg #1271. hozzászólásáraVlm japó újgazdag migráns frissenvett földekkel 1 sorbajáró mtz nélkül?
Válasz szanberg #1271. hozzászólásáraAzt a csávót meginterjubolnám itt...
Válasz Bigiboy77 #1265. hozzászólásáraAlapgépnek kell ami mindent csinál vagy mindenesnek, ami kevésbé talajozik?
Ekkora testbe nem mehet ekkora lóerő(-160), akkor cserélgetni kell a kereket. Ha csak permetezni, vetni sorközművelni és mű/szerves trágyátni akarsz, vagy némileg szántani 3 fejjel, akkor a 420/85r34 dosztelég, és sorba tényleg elfér amíg a hasmagasság engedi.
Ha talajmunkára kell, akkor kell a lóerő de ehez már nem ez a gumi kell, a duplát meg annyira nem ajánlja senki ebben a méretben. Ha nincs sok hektár, vedd a kis testűt, és azépen mindent megcsinál egy fajta gumival, nem kell kiszaladni a világból. Ha 80%-ban ilyen futkározós melót csinál, nem kell a 6 henger.
Válasz *** HM *** #1270. hozzászólásáraVannak gazdaságok ahol 180 hektárt egy db M135Gx-el látnak el, nem a bitang földek határa az biztos így 4 fejes ekékkel repülnek meg ilyenek, viszont azért az már nem kis feladat, de évek óta gond nélkül abriktelik lefelé.
Válasz Bigiboy77 #1245. hozzászólásáraEz álom hogy 1 tr mindent megoldjon tökéletesen.
Válasz *** HM *** #1268. hozzászólásáraMegkell beszélni mindent, EU-ban ezek járható utak persze.
de nem fog kubut venni már látom, inkább vesznek JD-t az emberek, belehajtva magukat az igába, átalányszerződés szervízre és társai megoldások.....közben pedig nem azt kapod mint valamikor a békebéli bombabiztos teknikák voltak...
Válasz szanberg #1267. hozzászólásáraPestmegyében áfa nélkül kessre esetleg.
Válasz Domi.106 #1252. hozzászólására
Légfék az okés az alap ezeken, aztán kubotára alapból szerelik a 2 mikronos üzemanyagszűrő egységet is ami nagyon jó dolog, 3 év teljeskörű garancia amit nemkell plussz pénzen megvenni hozzá, viszont homlokrakodóval szerintem 70-be már nem fér bele talán akkor mikor mi is vettük azok a készletgépek még karcosan bele mehettek, de fuss egy kört benne én azt mondom.
Válasz Bigiboy77 #1245. hozzászólásáraKubota M135Gx. 380 elől 480 hátul és tökéletesen befér a sorba úgy, hogy belül sem 3 centi maradt a sárvédő és a gumik között így ősszel sem tapad meg mikor sárban kell szántani. Marhára jó súlyelosztása van és nagy emelőereje, kimerem mondani, hogy kategóriájában a leg stabilabban ezzel tudsz boldogulni nehéz függesztett eszközökkel. Drágult az utóbbi időkben de még mindig jó áron megkapható, spéci 3x8 power fokozatos váltóval, hídrugózással, automata váltó funkcióval(bár ezt poweres gépeknél senki sem használja annyira keményen sokat szerintem) továbbá a leg fordulékonyabb traktor a piacon, tágas bubis kabin ami egyszerű, cserébe igénytelen strapás időtálló megoldás.
Fokozatmentes is van de azokkal sorba beférni szerintem nem fogsz tudni nagyon, M7.130-150-170-es típusok, ezek nehezebbek is súlyban jócskán, a 170-es 8tonna feletti súllyal bír, masszív combos kis tömzsi gépek, viszont az univerzalitást már csak kerékcserével fogod tudni megoldani, de majd megmondja az illetékes ezt.
Szerintem ne ebben gondolkodjál, nagyon bejött a fokozatmentes a gigászok küzdelmében, viszont itt közel sem jön ki annyira az előnye sem talajon sem másutt, a felára viszont bőven ottvan, plusz mint írtam is, úgy beférni a sorba, hogy ne kelljen gondolkozni izzadni pajszerkodni kerékcserékkel, ezeknél nem tudod megcsinálni, sem más márka ilyen izmosabb gépeinél sem.
Válasz Sk Laci #1251. hozzászólásáraJol tudod, sik terep, nem kotott foldek. A kerdes lenyegeben elmeleti, mert mindent bedobva lehetne ekkorat valtani a zetorok utan. 160 loero a felso hatar, mert a claasrol is olvasok itt a forumon. 150 lo az alja a fokozatmentes valtokkal valaszthatoknak. NH t6.155 autocommand, case puma cvx, steyr profi cvt, mf6714sVT tetszik mind 4 hengeres. Valaki ilyeneket hajt?
Válasz Sk Laci #1254. hozzászólására....csak Szasza meisterre gondoltam...
Válasz Domi.106 #1259. hozzászólásáraEzt nehéz megmondani, akinek Claas volt 4 db most vált jd-re. De ki tudja melyik ajó.