Gázolaj árak 601 Ft Benzin árak 597 Ft EUR 393.39 Ft USD 355.62 Ft CHF 418.41 Ft GBP 466.85 Ft

Fórum

Traktorvásárlás

Létrehozta: Vendég , 2008-01-19 17:39:52

Kedvencekhez Segítség

6512 hozzászólás
#1162 bandigh
2018-08-30 20:54:03

Válasz Vinkó75 #1161. hozzászólásáraNem jövök azzal hogy hol mi számít kötöttnek. De erre itt sokan megemelik a szemöldöküket az tuti smile flowers Talán épp ebben a fórum témában voltak a sztorik hogy a quadtrack “letérdelt 5 késsel” meg a 8R kinlódott 3mal. Persze ezek extrém esetek. De az tuti hogy itt 55-60 on egy 3 késes vibrolaz előtt bepattogott a rába egyhelyben.

#1161 Vinkó75
2018-08-30 20:45:51

Válasz bandigh #1159. hozzászólásáraFendt 240....5 késes Simba 55-60cm. Mélyen közepes talaj. Max 1500-as fordulatig engedte.Ott volt alattam a gép.

Válasz Vinkó75 #1153. hozzászólásáraRegebbi szerias jdk 20as szeriaig kb, azokra volt jellemzo a tobblet fogyasztas cserebe eleg harapos gepek voltak.
Ah ujabb jdk mar nem esznek drasztikusan tobbet, sot nagyon sokat szamit egy eco valto vagy akar jdnek is a fokozatmentese.

#1159 bandigh
2018-08-30 20:39:45

Válasz .Szabi. #1156. hozzászólásáraAzt tegyük hozzá hogy pl a fendt 939 az olyan 1850-től adja le a 390 lovat, 1400-1500 nál csak 300-330 lovat ad le. (Gyári diagramok)
De ha ez a 330 elég hogy elszaladjon a lazítóval, ám legyen. Bár elég fura. Ennek is Kultusz teszt kellene.

#1158 Vinkó75
2018-08-30 20:32:39

Válasz Vinkó75 #1157. hozzászólásáraEgyébként ...pont ma néztem rá egy 939-re kíváncsiságból. 8 méteres NZ...utána egy szintén zenész rollex henger. Egy kis Suzukinak nagyobb a hangja 80Km/h-nál mint ennek. Alig forog a motor.smile thumbup

#1157 Vinkó75
2018-08-30 20:23:35

Válasz .Szabi. #1156. hozzászólásáraA vario váltónál ez nem vissza terhelt. Egyszerűen az 500baros olaj rendszer viszi a munka nehezét. Be volt állítva a maxra terhelt fordulat felső határa 2000-es fordulatra. De az agya nem engedte. Nincs szüksége rá hogy pörögjön a motor. Egy 6 soros kverni -műtrágyás-mikrós. Kuk vetőgépet, a kis 312 1260-as motor fordulattal 9km/h-val vitte dombnak fel és le. Hiába volt ott is elengedve a felső határ...nem volt szüksége rá. Ezért esznek ezek kevesebbet. Kb hetente egyszer tankoltál.smile laugh

Nincs profilkép
#1156 .Szabi.
2018-08-30 19:58:45

Válasz Vinkó75 #1155. hozzászólásáraGépész létedre elfelejthetnéd ez a 1400-1500 as fordulaton max - ra terhelt motortsmile hammer

#1155 Vinkó75
2018-08-30 19:47:45

Válasz Tomszi #1151. hozzászólásáraAmit tapasztaltam a Fendt esetében. Nem kell kapkodósra állítani a váltó érzékenységet..a tempomatnál az ideális munka sebesség felső határáig engedni. Nem úgy elengedni,hogy a szerencsétlen állandóan egy magasabb,de teljesíthetetlen sebesség tartomány irányába erőltesse a gépet,adott körülmények közt. A hidraulikát és annak reakció idejét is úgy belőni,hogy a gép ne szakadjon meg. Jahh és munkafokozatban használni kemény melóban. Ha ez mind meg van..még az elengedett motor felső fordulat 80%-át sem fogja elérni meló közben. Nem meglepő lazítóval az 1400-max 1500-as motor fordulat. Pedig el volt engedve ha érzi, pörögjön akár 2000-ig is. Mér szállításkor sem pörgött annyit.

#1154 Vinkó75
2018-08-30 19:35:51

Válasz szanberg #1148. hozzászólásáraVarios MF-et nézegesd jobban. Nekem ez a tippem. Univerzális vas kell neked. Igavonónak évi 500-600 üz órára egy csuklós. Nem igazán gazdaságos. Az univerzálist előbb utóbb jobban kihasználod. Kiegészíted még esetleg hiányzó szerszámokkal. Valamint...bár lehet egyedi eset. De a csuklót alig lehetett használtan,normális áron eladni. Azért a használt piaci "trendet" is figyelni kell. Mivel bár szeretné az ember. De egy életre ezek a mai vasak,már nem életképesek. Ésszel kell használni a variot. És nem kell agyalni a olajjal. Megtettük,nem volt értelme. Akkor sokáig paripa lesz. Fokozat mentes irány a jövő. Mit szerkezeti élettartam. Mint fogyasztás.

#1153 Vinkó75
2018-08-30 19:27:13

Válasz Tomszi #1150. hozzászólásáraKijön ! Mivel dolgoztam is 240-es Fendtel. Így valóban tapasztalhattam is. Az őzikékből a régebbi típusokat (Denso közös nyomócsöves) nyüstöltem. Na azokat vigyorogva lenyomta fogyasztásban. Pár éve kicsit bedolgoztam szolgáltatásba. Egy régi sima Fendt favorit (nem vario). És egy ugyan olyan kaliberű Őzike. Lóerőre dettó....Na szóval nagylábú traktoros a Fendt-ben. Az őzikében spórolós egykori kamionos (saját géppel). Súlyban ugyan annyit szállítottak,ugyan arra a távolságra,ugyan azon az úton. 3 nap alatt az őzike 70 literrel evett többel. Azért ez már számít. Mondanom sem kell a "kukából" raktuk össze a Fendet. Gyakorlatilag vagy négy raklapon és pár vas palettában érkezett egy szép nagy csomagként. Mai napig is teszi a dolgát gond nélkül. Én ugyan nem szeretem a nagy traktorokat. Dolgoztam kicsikkel is. De ott a 300-as sorozata a Fendt-nek talán a legjobb traktora..természetesen varioról beszélünk....itt már. Már 20 éve is kezelő barátabb és gázolajos kanna barátabb volt a Fendt...hogy ne menjek visszább. Ha újból felvetődne hogy a szolgáltatóként ismét valamit kellene virítani. Csak is Fendt traktorban.

Nincs profilkép
#1152 Dns8
2018-08-30 18:02:31

Válasz Tomszi #1150. hozzászólásáraLehet,hogy csak elhitték amit a fendt prospektusokba írnak.

Nincs profilkép
#1151 Tomszi
2018-08-30 17:54:30

Válasz .Feco. #1139. hozzászólásáraMost megnéztem animáción a JD fokozatmentes IVT váltóját, a működési elve nem ugyanaz, mint a Fendt Vario, ebben nincs hidraulikus rész.

Én itt hallottam először ezt megmondom őszintén, hogy az új traktorokon ilyen van hogy fogja magát és kiteszi üresbe a powershift váltót üzemszerűen (tehát nem meghibásodásból). Igaz nem dolgozok ilyenekkel, aki ismerős igen, nála meg nem csinálja, valószínű akkor nem terheli annyira?

Kezelővel szemben szerintem egy fokozatmentes gép még igényesebb, ill. másfajta kezelést igényel. Aki ezeket a beállításokat nem csinálja meg (amiket írtatok hogy agresszivitás, terhelés, terhelhetőség, stb.), vagy nem finomítja, vagy mert nem tudja, vagy azért mert fél tőle, nem próbálgatja, hanem odaadják neki, aztán menj. Akkor vagy nem tudja kihozni ami a traktorba van, vagy még esetleg hosszú távon kárt is csinál benne. Mert hallani olyanokat hogy nem jól használják a Vario váltót, és idő előtt kinyírják.

Ehhez képest egy sima powershift százszor egyszerűbb. Nehéz munkánál rá a gázt, és olyan fokozatot kapcsolsz amiben nem terheled túl a motort, ha nehéz neki egyet-kettőt visszahúzol, ha könnyebb feltol, ha egyébként még elbírja a sebességet.

És aki ezt szokta meg sok x évig, és kellően nem világosítják fel, annak ez rohadt furcsa és félni fog tőle meg minden.

Nincs profilkép
#1150 Tomszi
2018-08-30 17:40:53

Válasz Vinkó75 #1146. hozzászólásáraCsak kiszámolták, vagy ki is jön a gyakorlatban a 2 gép közti fogyasztáskülönbség?

Nincs profilkép
#1149 Tomszi
2018-08-30 17:39:01

Válasz szanberg #1147. hozzászólásáraÉn inkább a szárnyas verziót, de milyen az a 210mm széles bontócsúcs?

#1148 szanberg
2018-08-30 17:28:07

Válasz Vinkó75 #1146. hozzászólásáraHa csak évi 500 órát is megy egy ilyen gép, akkor is már 1 liter is rengeteget számít. Ezek 70litert vesznek be pillanatnyilag plafonba, napi átlagban főleg mikor ilyet is olyat is csinálsz vonulgatsz akármi 40körül lehet számolni szerintem, akkor az 20.000 liter évente, ami ha 45 akkor kb. 750 ezret spóroltál az éved és 500 órád alatt, 5000 óránál ez 7,5 millió és elég baromnak kell ahhoz lenni, hogy kiperegjen a Varió ilyenkorra azért... Vagy megfordítva is igaz, ha ugyanannyit is eszik óránként de többre halad akkor is ennyi difi lesz a végén. Ez mondjuk a mi éves szintünknek megfelelő kalkuláció, nagyobb helyeken ez hatványozódik.


Én azt látom, hogy régebben pl nemvoltak úgy felsúlyozva a traktorok nem is tudtak akkora vonóerőt leadni és még többet is ettek ezáltal, ezek a mostani 15tonnás gépek már mást képviselnek, aki meg azzal jön, hogy viszont ezt a súlyt cipelni is kell a traktornak az nem dolgozott még ugyanott 12 és 15 tonnás trakival és nemtudja miről beszél hehe

#1147 szanberg
2018-08-30 17:21:53

No levágtuk a napraforgók 80%-át maszekkal együtt is, a többi még nem jó hírből sem, hazajöttem ebédelni kimegyek estére Cultusozni hántott felzöldűlt zab tarlót.


Jut eszembe Cultus! Van gyárilag 210mm-es bontócsúcs is rá. Szerintetek hántani kb 8centi mélységre jó lehetne ez???? Ezzel teljes átfedés volna a kések között. Vagy másik megoldás, hogy a keskeny késekhez feldobnám a szárnyakat még, akkor is megvan az átfedés, de akkor a késcsúccsal mintegy 15cm-en menni kell, hogy a szárnyak is talajfelszín alatt legyenek kicsivel.


Melyik lenne jobb megoldás? Valaki próbálgatott már ilyesmit?

Ezzel akarok dolgozni minnél többet, sokkal jobban megkeltek azok a tarlók amiket ezzel hántottunk mint amit letárcsáztunk, most is omlósabb a pálya utána, plusz símulnak is a pályák majd jobban idővel, ez nagyon fontos lenne mert a régi teknikák kis ágyekék talajsebeit még mindig viseljük ám.

#1146 Vinkó75
2018-08-30 14:28:40

Válasz .Feco. #1139. hozzászólásáraItt már kimatekolták. A szomszédba,két azonos gép Fendt-őzike..Ha váltót is kellene javítani 10 ezer óráig egyszer. Akkor is az Fendt nyer hosszútávon. Ez mind csak az üzemanyagon megtakarított pénz. De mint mondtam,szintén helyi tapasztalat. Épeszű gépész,megfelelő gépkapcsolat. És 14 ezer órával számolták be a Fendet bontatlan váltóval.

#1145 bandigh
2018-08-30 12:49:42

Válasz _NB_ #1144. hozzászólásáraNa azt a nagy kandúrt még kipróbáltam volna a Cooltusszal smile thumbupcool

#1144 _NB_
2018-08-30 12:19:50

Két Versatile traktor egy táblán – a főszerepben a kötött talajok!
2018. augusztus 28.
Agroinform.hu – Igric Dominika
link

#1142 bandigh
2018-08-30 08:46:18

Válasz *** HM *** #1140. hozzászólásáraHektárfüggő is, de egy ilyen gép ezret is megy, ráadásul 9 hónapig kell, a bérlet itt nem opció

Nincs profilkép
#1141 Pilátus
2018-08-30 08:45:01

Válasz *** HM *** #1140. hozzászólásáraPedig nálunk is ez lesz januártól...
Régiek minden marad de csak artalékba

#1140 *** HM ***
2018-08-30 08:18:34

Válasz Pilátus #1138. hozzászólásáraBiztos nem passzolna ide senki csúcs 4hengerest 90000eurósat 300 400 órákra. smile blink

#1139 .Feco.
2018-08-30 08:18:27

Válasz *** HM *** #1137. hozzászólására3-4 milla egy nagy felújítás, 2,5 ha csak a hidraulikus részeket kell felújítani...

Én is ezen az állásponton vagyok, hogy 4-5 évente 4 milliós javítás egy 60+ milliós gép fenntartásába belefér... Ott nagyobb érvgágs ez ahol évek alattl összekuporgatják a 10 milliót egy 15 éves Fendt-re és három hét múlva kiterül, és mondják hogy akkor 5 milliót kellene bajára utalni és küldjük az újat...

Nincs profilkép
#1138 Pilátus
2018-08-30 08:12:27

Válasz *** HM *** #1124. hozzászólásáraEz Heccikém 2millióból megvan és nulla kockázattal!
Bérelsz egyet és 15 évig minden megvan oldva.
Utána meg már kit érdekel mi lesz hogyan lesz!
Évi 400 üó és 15 év alatt 6000...

#1137 *** HM ***
2018-08-30 08:08:48

Válasz Dns8 #1127. hozzászólásáraBiztos nem birná 0.8on az ilyen terhelést.
A mintája meg eleve szar kapaszkodó képességű szerintem mich ide ida leengedhetőség amoda.
Nem revül meg nem kopik mert olyan a keverékük, kocsiguminál is, de más márkák inkább talajozósak.

Pont hogy a dombra kéne a varió. Épkézláb cégeknél mind 900 variok vannak 10en éve dombokon.
5000 óra neki 15 év föld csak elfele megy inkább.

MENNYI 1 ILYEN NAGY VÁLTÓ ÚJSZERŰVÉ VARÁZSOLÁSA VAGY CSERÉJE???

Pár 10000 eurótót csaknem kell beszarnia 1 nagycégnek már ha stabil összességében a cucc... smile surrender

#1136 bandigh
2018-08-30 07:21:10

Válasz szanberg #1132. hozzászólásáraJajj talajon valami sokkal kevesebbek az adatok az igaz mindkettőnél.
Csak a gyárilag megadott erőben mondom, hogy 20-25 lóval több. Persze nem ennyitől megy fel a dombra sokkal gyorsabban.

Nincs profilkép
#1135 Dns8
2018-08-30 07:15:13

Válasz Dns8 #1134. hozzászólásáraPista bácsi mit szól ezekhez a 8 as frrgákhoz ?.Majd 10 eve vannak piacon mennyi a legtöbb üzemórás gondolom nem sokat adtak el belőlük de azért látni itt ott.

Nincs profilkép
#1134 Dns8
2018-08-30 07:11:05

Válasz szanberg #1131. hozzászólásáraOk ön nyert áldásom rája.

#1133 szanberg
2018-08-30 06:56:31

Válasz Dns8 #1127. hozzászólásáraExcellence verziót 165-ért is tudnak most adni ami készleten van, 710-600 gumizással, 6pár SCV-vel, ja igen, 50-es váltó(amivel 53-54-el repül kisgázon)!!!!! ezt előbb le is hagytam, marha nagy felár ez is amit nem számoltál a másiknál és szerintem kabinrúgózást sem...


Fronthidró azért kell mert ha van egy traki és csak talajra kell akkor nem is kell ilyenekben gondolkodni, csakis Versatile törzscsuklós és kész. Viszont ha már ilyen van, magágykészítésnél szállításnál, könnyű munkáknál 2 perc alatt ledobod róla a súlyt és 1,5-2-2,5 tonnákkal csökkensz tömegileg. Rengeteg! Nekünk csak 1tonnás van a fergákon de mikor ledobod a talajtaposást meg lehez nézni mi változott, mert nem kevés, pont az első keskenyebb gumikon üt a súlya a frontsúlynak ami a legtöbbet tapos.

#1132 szanberg
2018-08-30 06:48:27

Válasz bandigh #1128. hozzászólásáraBiztosan, nekem 370-et mondott a kereskedő régebben is mikor érdeklődtünk felőle, nebraskai méréseken meg sokkal kevesebb ettől, ott valami 320körül mértek max-ba ha jól rémlik.

#1131 szanberg
2018-08-30 06:46:24

Válasz Dns8 #1127. hozzászólására200 ezer az új 8740S-es traki lesz, abban is szellőztetett hűtötfűtött mindenttudó ülés, led fényszórók mindenhol, power steering(változó áttételű kormányzás, táblavégén félkört tekersz és bebicskázik végállásba az elsőkereked) fronthidró 2,5 tonnás súllyal, Michelin gumizás miegymás.... és itt is lehet összeállítani dolgokat csak az eddigi rendszer nem szerette ezt, volt 2fajta kissebbeknél 3 oszt jónapot. 8737-es felszerelt verzió 180ezer körül van, ettől 30ezerrel drágább alaphangon egy nagy R-es de úgy, hogy ezeken nincsen fronthidró, sem 2,5 tonnás első súly, aztán ha IVT-váltóval kérnéd az sem olcsóbb elhiheted, sőt, nemtudom pontosan a felárát de van neki aztán.....Szóval ha almát-almával hasonlítanák össze akkor ettől erősebb számok is kijöhetnének...


Axiobibnél is le van írva, hogy nehéz talajmunkánál 1,5 bar körül kell bele, a 0,8-al ha dolgozol és egész nap fodrozódik a gumid oldala hamarosan szét fog az is menni aztán lesheted a garanciát mert megállapítják, hogy nem megfelelően volt használva. Ekkora súlyú és kapaszkodó képességű gépnél fertelmes erőhatás éri a gumikat, igaz mi is lejjebb engedtük másféltől és mondják is a fiúk, hogy rossz nézni húzás közben mikor nem 15-el szalad sekélyen a vas...


Egyenlőre azt látom, hogy sokkal több pénzért jelentősen kevesebb műszaki tartalmat kapsz ráadásul talajon is kevesebbet tud ami a lényeg és még az ILS-től is többet vártam tegnap is mikor tavaszi alá 30centin húztam a vakarót még laposon is csak pattogott a gép, mellettem arattak a kollégák fel is hívtak, hogy eresszenek rá kis anyagot, hogy jobban elsímuljon!?!?smile whistling

#1130 .Feco.
2018-08-30 06:45:18

Válasz *** HM *** #1124. hozzászólásárafendt 313 profi plus minden földi jóval rtk GPS-el, nagy érintőkijelzővel 95 kiló ejró, annyi hogy nem lehet 50K csak 40, mert ebben a családban nem elérhető az 50K...

516 meg indokolatlanul drága és az egyetlen különbség az 50K...

#1129 .Feco.
2018-08-30 06:42:05

Válasz szanberg #1116. hozzászólásáraA kettő között a legnagyobb különbség a váltó volt, és ez szépen ki is jött... Logikusan végiggondolod és látod miért vagyok annyira fokozatmentes párti... Itt ebben az esetben is nagyon változó körülményekhez kellett igazodnia a gépnek, és ki is bukott egyből hogy mi a különbség közöttük!
Egy fokozatmentes váltó folyamatosan korrigál, szinte másodpercenként, és képes a motort non-stop teljesítménycsúcson tartani, ahol egy kicsit tud ott egyből ugrik el, egyből szalad meg, ahol feszülne megfelé ott azonnal enged a sebességen, csak hogy a motortelejsítmény konstans maradjon!
Egy powershiftnél a váltáskor van pár pillanat amikor oldott állapotban van a hajtáslánc, ilyenkor óriási pofont kap minden, plussz a motor hirtelen kellene hogy fordulatszámot váltson ami ugye nem megy, a lassításoknál vagy inkább lassulásoknál nem csak fordulatot hanem teljesítményt is veszít, és izomból kell visszaküzdenie magát, ha hirtelen kap nagy terhet akkor nem is feltétlen tudja ezt lekezelni... egy vario bármikor képes akár nagy sebeségkülönbséget is lekezelni anélkül hogy a motorfordulat egy kicsit is változna! És akkor még nem volt szó a sebességfokozat-lépcsőkről (pl. a sárgában nekünk 10 és 15 között 2 db sebességfokozat van, 15 és 30 között pedig 3, holott 10 alatt jóformán csak visszafordulásnál, meg gépakasztáskor közlekedik a traktor) ami ugye értelmezhetetlen fokozatmentesnél...

#1128 bandigh
2018-08-30 04:47:57

Válasz szanberg #1116. hozzászólásáraErről a gépről van szó?

Nincs profilkép
#1127 Dns8
2018-08-30 04:09:04

Válasz szanberg #1115. hozzászólásáraNem nagy az árkülönbség a 2 traktor között.Annyi hogy a fergánál van exclusive meg excelence felsszereltség 185 és 205 a két ár a JD nél meg összeállítod a neked tetsző opciókat aktiv székkel amibe nem izzadsz premium fulke csonaggal ledes világítással Michelin Axiobib abronccsal és 205e. Aki ekkora traktort nem Axiobibbel vesz a se normális. Német ereseken szinte csak ez van itt meg néznek rád hogy mit akarsz michelin van rajta örülj paraszt ja de nem Axiobib amivel 0.8 baron is dolgozhatsz.Észnél kell lenni nem összevásárolni minden szart aztán éveken keresztül bizonygatni hogy de jó döntés volt . Varijó nem való ilyen dombon fel le talajmunkákhoz mert akkor csak 5000 óra.
E23 kell nincs mese.

Nincs profilkép
#1126 TDavid
2018-08-29 23:47:57

Válasz *** HM *** #1124. hozzászólásáraén olyan 28millió + áfától felfelé tippelem, az alatt ennyi mindent nem sok eséllyel lehet kapni szerintem

hasonló 6130r hirdetés

#1125 szanberg
2018-08-29 23:34:51

Válasz *** HM *** #1124. hozzászólására90ezer a 120-as kb, de fronthidróval és varióval szerintem még több is...

#1124 *** HM ***
2018-08-29 23:31:50

6R témára vissza kicsit....
Nézzük a kicsit 120 130 ló.
Jól kihasználható elég a 4 henger.
Minimum 10 fajta meló és nemigen talajozna csak finomságokat max...
De kellene a fronth. varió meg a 50 meg a rtk.
No akkor mivan?
Ilyenre ki alkuszik mostanában és hol áll a milliókkal? smile aikidosmile surrender

#1123 *** HM ***
2018-08-29 23:15:39

Válasz szanberg #1116. hozzászólásáraFölnyomnám unalomból a zetorra a duplákat plusz 1 fokozat pl. szántáson haladásban minusz 20% nafta minimum.
Az 1 átalakulás 1 kispöcs 5t traktornál is nem a 3x akkora súlynál.... teljesen más világ.
15t nál kötelező.
Hiába raknám teli a felnit 2x a felrakott duplakerék súlyával mittomén 400 kg val ha nem az a megoldóképlet...
Dehát vágjátok....

Vidd el Fecóét is. smile tonguep

Nincs profilkép
#1122 Tomszi
2018-08-29 23:14:12

Válasz szanberg #1107. hozzászólásáraKerék mi volt rajtuk hátul, szimpla vagy dupla? Ez valahogy elkerülte a figyelmemet.

2 faluval arrébb sokáig sima Rábával húzták a Cultust, asszem az is 4,2 volt. Itt domb nem volt, de síkon se tudta 5.fokozatnál gyorsabban, most megnéztem, az könyv szerint 6,9km/h lenne, de terhelve sztem annyi se, mélység se volt valami sok, skálára nemtudom, de szerintem a 20 centit nem érte el. Ott csak egyszer húzták, mondjuk a Rábával nem csinált porhanyós földet, mondjuk az is kötött talaj volt, nem a legkötöttebb, de azért erős. De aztán még ígyis jó termés volt utána, mélység nélkül.
Azóta is Cultus után vetnek minden nyár végi és őszi növényt. Utána általában 1-2 sor tárcsa, most már Carrier, előtte IH, vagy mikor hogy, repce alá van hogy vetés előtt kompaktor. Szóval maga a Cultus szerintem is nagyon jó. Aki meg használja úgy, mint te is, annál meg még inkább.

#1121 szanberg
2018-08-29 23:13:22

Válasz *** HM *** #1117. hozzászólásáraRendelnék is valamit csak időközben betonba került két nagy traki ára egy felet meg idáig elvitt az aszály idén...smile hammersmile hammersmile hammer

#1119 szanberg
2018-08-29 23:09:59

Válasz *** HM *** #1118. hozzászólásárade ahhoz elkéne hívnom netparasztot megszakérteni a gazdaságunkat és elvinné a notill-ből szerzett megtakarításokat hahahaha

#1118 *** HM ***
2018-08-29 23:06:17

Válasz szanberg #1116. hozzászólásáraAkkor ez humusz cucc dombra. smile thumbdown
8410 kell oda oszt fölcsuksz 2 2 kapát... smile w00t
Vagy notillbe csapsz át kuagyorsan... smile tonguep

#1117 *** HM ***
2018-08-29 23:03:09

Válasz szanberg #1110. hozzászólásáraGerendapódiumot kell neki csinálni 40 40 cm kilóghat a levegőbe... smile lol
Eridj rendeld 10év alatt lefizethető. smile devil

#1116 szanberg
2018-08-29 23:01:11

Válasz *** HM *** #1114. hozzászólásáraAz a baj a duplákkal, hogy így is mikor nagyot fog a JD és nagy az ellenerő neki egyszerűen letilt és kilöki üresbe magát a traktor. Igazából nem is a slip a legnagyobb negatív tényező a nehéz munkában, mert nagyon sokszor az van amit írok szimpla kerekekkel is. Tegnap a teszten is mikor megindultam leraktam és 8-ban nem bírt a motor sem kipörögni és mikor megindult volna meg is állt az egész,kezdhettük előlről a mérést, ilyenkor persze kormányra esel hassal. Ikrekkel ezt megtenné domb közepén is vagy komolyabb lapos helyen is akármikor mert kaparni már nem tudna kicsit sem a hajtáslánc terhelése megnőne sokkal, plusz a motor hőfok is kiakadna szerintem

#1115 szanberg
2018-08-29 22:56:03

Válasz Dns8 #1108. hozzászólásáraHát én meg azt mondom ha ép eszű vagyok, többet tudó traktort veszek funkcionálisan és talajon is mint kiderült, és az árkülönbségből még kijön egy 7,5méteres Allrounder vagy egy 6 méteres Joker hozzá vagy akármilyen hasonló nagyobbakhoz való vakarósmile oops

ja és a fogyasztás....Nagyon sokat visszahoz egy kevesebbet faló szerkezet középtávon is már.

#1114 *** HM ***
2018-08-29 22:54:08

Válasz szanberg #1110. hozzászólásáraItt a hátulja a lényeg.
Mikor mész fölfele.
Ott kéne lenni a dupla 650 710 vredinek.
És ha a 420 cultus se engedi akkor ez megint nem house csak pitsazene...
Megint ott vagyunk ahol a parttttt szakad... smile lol

#1113 szanberg
2018-08-29 22:53:24

Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #1109. hozzászólásáraBármi megtörténhet de ezen 86 fokos volt a motor húzatás közben a partoldalban, a JD-n meg 101 de több is volt már, illetve mikor elmentem érte beleültem jöttem másnap reggel bekellett ezen mindent állítani lágyra hangolt motor-váltó vezérléssel volt állítva, gyenge agresszivitásra, először nem is ment az úgy mint kéne, nem hagyta terhelni magát, magyarul utcai beállítással volt mondhatni, ha nagyon ráfeküdnének a témára alapból minden karcosra lenne pakolva szerintem.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A pályázatok buktatói; vezetőváltás az Agrárkamaránál; elképesztő aszály
Középpontba került a szarvasmarha. Ősszel újabb támogatási lehetőség várható!
Középpontba került a szarvasmarha. Ősszel újabb támogatási lehetőség várható!
Kiemelt cél az állattartó gazdaságok versenyképességének javítása és...
Amazone vontatott műtrágyaszóró eladó
Amazone vontatott műtrágyaszóró eladó

500.000 Ft

Köteles gyümölcsfa rázógép
Köteles gyümölcsfa rázógép

180.000 Ft

Eladó Zetor 16145
Eladó Zetor 16145

6.100.000 Ft

Permetező
Permetező

1.050.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]