Gázolaj árak 589 Ft Benzin árak 584 Ft EUR 401.93 Ft USD 366.03 Ft CHF 426.8 Ft GBP 479.62 Ft

Fórum

Traktorvásárlás

Létrehozta: Vendég , 2008-01-19 17:39:52

Kedvencekhez Segítség

6512 hozzászólás
Nincs profilkép
#411 lac*
2018-07-30 20:51:33

Válasz _NB_ #409. hozzászólásáraez a tipped már ott borul,h a varios gépeken hozzá sem érsz a gázpedálhoz

#410 MFM
2018-07-30 20:50:21

Válasz Büresz #407. hozzászólásáraKb mint a többi nyugatit, nagy különbségre nem kell számítani. Amikor kérdeztem pontosan annyi árat mondtak rá mint egy azonos méretű és felszereltségű mf-re

#409 _NB_
2018-07-30 20:47:59

Válasz Tomszi #405. hozzászólásáraSzerintem tippre úgy számolja a %-ot a traki, hogy motor fordulat, gáz "pedál állás" és pillanatnyi üzemanyag fogyasztás.
pl: ha fogja gépet valami és 1400 a fordulat, de padlón a gáz, akkor ő ebből már "tudja" a %-ot írni, amit a gyárban beprogramoztak neki.

Tehát motor terhelést nem mér szerintem menet közben, csak kikövetkezteti a beérkező adatokból, hogy mi a csízió.

Sofőr voltam nekem teljesen kézenfekvő volt, hogy visszaváltok, míg a főnököm meg állandóan nyomatékból gyorsított, bár manapság már szabályozza az elektronika az üzemanyag mennyiséget, de pl túlalacsony fordulaton lustaság miatt beereszted a teljes üzemanyag mennyiséget az égéstérbe, hogy gyorsuljon a magas fokozat miatt meg nem tud kellő intenzitással és máris gyilkolod a csapszeget és a hajtókarcsapágyakat, mert a legnagyobb nyomást idézed elő a az égéstérben.
Ha vissza váltasz bár nagyobb lesz a fordulat, de sokkal kevesebb mennyiségű üzemanyaggal is gyorsítani tudsz.

Nincs profilkép
#408 lac*
2018-07-30 20:45:14

Válasz Tomszi #405. hozzászólásáraMost mit fejtsek ki?
A motor főtengelye elején és a váltó elején van egy szenzor,a kettő szenzor adataiból az elektronika kiszámolja a motor által leadott nyomatékot.Ezen adatok alapján a vario váltós traktorokon a computer beállítja a traktor sebességét. Erről volt szó. És a terhelést is így méri. A kombájnokon engedélyezi a 125%-os motortrhelést is,mivel az pillanatnyi érték,traktoron még nem találkoztam 100%-nál nagyobb motorterheléssel.Igaz csak egy traktorom van ami méri.

#407 Büresz
2018-07-30 20:31:36

Mennyiért adnak egy kubut? 100 vagy 140 lovast? Felszereltségtől függetlenül kb?

#406 _NB_
2018-07-30 20:23:54




Tehát leszűrhetjük, ha egyszer a Grammer traktort gyárt akkor az lesz a Best of World masina smile lol

Nincs profilkép
#405 Tomszi
2018-07-30 20:22:13

Válasz lac* #399. hozzászólásáraNem emlékszem hogy vita lett volna.
Valami nyomatékmérés felvetésre emlékszem. Továbbra is azt mondom hogy ilyen nincs beépítve egy traktorba sem. Ha lenne a traktorokban, akkor a gyárakban, felújító műhelyekben miért kellene motor fékterem? lényegében motor fékpad. Vagy mozgatható fékpad, amivel TLT-n keresztül lehet nyomatékot mérni? Egyik sem egy pici valami.

De fejtsd ki ennél az 1 mondatnál bővebben. Én meggyőzhető vagyok, de ezzel még nem sikerült.

Nincs profilkép
#404 lac*
2018-07-30 19:44:00

Válasz szanberg #390. hozzászólásáraCsak az a baj,h nagyon fapados a Kubota egyenlőre.
A legjobb szerviz meg a legközelebbi,h ne kelljen állandóan kiszállást fizetni.
Én próbálom bevezetni azt,h egy hibát elhárítanak teljesen csak akkor fizetek.Egyenlőre nemsok sikerem van ezzel az ötletemmel,de nem adom felsmile lol

Nincs profilkép
#402 lac*
2018-07-30 19:30:52

Válasz Vinkó75 #400. hozzászólásáraSzerintem meg aki megszokta már a vario váltó nyújtotta kényelmet,az nem akar már állandóan kapcsolgatni.Tart már ott a technika,h beállít magának a gép majdnem mindent,neked csak az agressivitást kell megadnod és a célsebességet,a számítógép elintéz minden mást.
Az auto funkciót hagyjuk ami a powershifteken van

#401 GREVEN
2018-07-30 19:28:47

Válasz _NB_ #385. hozzászólásáraNem merik ezeket a vasakat elhozni az ország távolabbi szegmensébe. Megnézném pedig közelebbről. Félnek az Alföld kötött talajaitól, hogy elvéreznek, vagy a posza homok tábláinkon menni se bírnaksmile lolsmile devil

#400 Vinkó75
2018-07-30 19:25:37

Válasz bandigh #398. hozzászólásáraSzerintem,ha benne lenne a vario váltó. Akkor adott körülmények mellet. Van hogy alig forog a motor 1500-at. Mégis viszi a szerszámot. Röviden valami ilyesmi.

Nincs profilkép
#399 lac*
2018-07-30 19:19:51

Válasz Tomszi #386. hozzászólására100% a névleges fordulatszámon leadott nyomatéknál van,120-125% motorterhelés pedig a max nyomatéknál.
De emlékeim szerint veled volt vitám,hogy a nyomatékot nem lehet egy traktoron mérni

#398 bandigh
2018-07-30 19:06:18

Válasz .Feco. #384. hozzászólásáraEzt fejtsd már ki ha kérhetlek. Nem inkább szokatlan megint a pakolgatás, meg a behatárolt fokozatok? Esetleg erőtlen a gép, sokat fogyaszt?
Nem dombokon vagyunk, annyira nem értem mi az ami hiányzik. Nyilván táblán belül is változnak a talajviszonyok, jobb lenne ha néha tudna az ember egy féllel gyorsabban vagy lassabban menni. Ez igaz, frusztráló. De az is az, hogy ha a gép nem 95-100% motorterhelésen dolgozik, csak mondjuk 85-95%-on? Úgy értem olyanba teszed, hogy minden körülmények között szépen végigmenjen azon a parcellán. De akkor nincs meg a menetsebesség. Jó lenne felkapcsolni 1km/h-t, de nem lehet csak 2-t. Azt meg nem bírja a gép. Akkor a géppel van a baj nem a váltóval szerintem. Ha van egy X munkagéped, és tudod hogy azt húzni kell 11-el, és tudod a talajviszonyokat, akkor tudod hogy mi viszi el ott 11-el. Nyögés nélkül. Ha valahol könnyebb talajokat is csinálsz, másik faluban, akkor ott feljebb váltasz, kicsit leveszed a gázt, és mész ugyanúgy 11-el. Ha a nehéz körülmények között a kitűzött ideális menetsebességet valami nem tartja, csak folyamatos korigálás árán, ilyen +/- 0,3 km/h változtatások árán billeg a teljes motorterhelés akkor ott szerintem a gép alul van méretezve. Ha egykedvűen húzná egésznap 11-edikben, hol könnyebb hol nehezebb foltokban, és néha nem lenne teljesen leterhelve, akkor sem enné le az ember haját, a cr és a vgt korában. Szerintem. De mondd te h mi a gondod vele.

Nincs profilkép
#397 Dns8
2018-07-30 18:09:15

Válasz *** HM *** #396. hozzászólásáraÁrakrol még nem beszéltunk lássuk mit tud a portéka és aztán.

#396 *** HM ***
2018-07-30 17:22:54

Válasz Dns8 #375. hozzászólásáraIrd be alvázszámot csakhogy felismerjék melyiket kell kerülni.smile lol
Jobb ára van mint a 6 Áron tuul?

Nincs profilkép
#395 Johny B.
2018-07-30 17:05:20

Válasz Dekalb #393. hozzászólásáraNincs köd csak belefutottam már par dologba az eletemben azert lettem óvatosabb...dorker es invest...se az agto békes sem különb.

Nincs profilkép
#394 Johny B.
2018-07-30 17:04:00

Válasz szanberg #390. hozzászólásáraAzt hittel próbas volt mert rajta volt a folia na......

Izlesek es pofonok nem azert melózok hogy ne a legkényelmesebbe üljek en sem leszek fiatalabb és eleget rohadtam t150be meg mtzbe elég volt egy életre...

1000 üo az nem kevés akkor már bővel előjött volna baj vele.

Nincs profilkép
#393 Dekalb
2018-07-30 17:02:52

Válasz Johny B. #392. hozzászólásárana látod ha elszáll a ződ köd mindjárt mmásképpen beszélsz,a kubota esetében pedig elég ha annyit mondok hogy TOYOTA-LEXUS ha érted

Nincs profilkép
#392 Johny B.
2018-07-30 17:00:24

Válasz Dekalb #391. hozzászólásáraVan itt kinai targonca több is kontenerbe jött olcsó vt is.ismerősnek meg pluszba is vettek alkatresznek de amugy semmi baj velük... kinai markolókba is jó...

Nincs profilkép
#391 Dekalb
2018-07-30 16:34:36

Válasz Johny B. #377. hozzászólásárane haragudj már de te mindig a magyar traktorpiaccal jössz,szakadj már le róla a világ másról szól...ha nemm látod olvass utánna,sőt hogy bosszantsalak a kinai traktorgyártás is dübörög és nem is olyan rosszak-ott az innováció és a mérhetetlen nagy belső piac verstehen

#390 szanberg
2018-07-30 16:32:28

Válasz Johny B. #389. hozzászólásáraVAN ilyen gépünk itt a videón mit irkálsz össze vissza hogy nincs!?!?!?!?
Szervízzel meg 12.éve együtt dolgozunk, előtte MF vonalon, illetve most is még ameddig megvan a 3 régebbi ferga.
Pont győrben lakik az egyik legjobb szerelő aki Kubotás mióta hazánkban van márkaképviselet, meg fehérváron másikuk meg pest mellett is többen, meg balaton felvidéken egyik kolléga ésatöbbi... pont a ti térségetek a legjobban lefedett, felénk nincsen itt lakó szervizes de a kötelezőkön kívül mást nemkell csinálni ezeken így ez nem okoz gondot, meg ha egyszer baj lesz akkor, hogy 100km-el vagy 1 órával többet kell autóznia az szerintem mellékes egyébként is.


Azt elismétlem, hogy a legjobb szervíze ennek van, a gép meg majd bizonyít, most még 1000óra sincsen benne egészen, most egy éves pont a gép, szállít, permetezik, műtrágyázik, szántott egész ősszel, vetett, kaszált sodrott ilyenek, tehát mindenes traki, de több tulaj van aki 150-180hektárt egy ilyen géppel művel ától cettig, nem mondom, hogy ez a cél de tudja bírja lazán, jók a kilátások, valamint már van 10ezer órás gép is ebből itt keleten.

Nincs profilkép
#389 Johny B.
2018-07-30 16:18:27

Válasz szanberg #387. hozzászólásáraAkkor sok sikert a kobutahoz én nem veszek az fix. Ezt azért igy állitani hogy a legjobb szerviz főleg hogy nincs is ilyen trakid... én nem ketlem hogy jó de ez a legjobb ezt alapból semmire nem mondanám. Eleve minden cegnek vannak kobb körzetei képviselőbe szervizbe stb... akiket te nem ismerhetsz pl. Nyilván ez a cég győrre nem jácccik.

#387 szanberg
2018-07-30 15:57:01

Válasz Johny B. #377. hozzászólásáraA szerviz az jobban megoldott Kubotánál mint bármelyik, ismétlem bármelyik más márkánál az országban!
A gép viszont annak nem fog kelleni aki hófehér plüss belsőt akar, mert ez puritán. Nem fapados, hanem puritán. Fapados az mtz, a puritán az más, abban vannak kényelmi funkciók, nagy bubis kabin, GRAMMER üléssmile lol 3x8-as power váltó automata funkcióval,hídrugózás, fain kabinhűtés, napfénytető miegymás, viszont nincs érintőgombos képernyő, a diffizár mechanikus benne, csak annak van vezérlő egysége aminek nagyon muszály és szerintem a kis lóerős szegmensben ezek sokkal fontosabb dolgok mintsem luxusautó anyagminőség legyen benne.

A 150-170-es modellek azok már ilyentéren is kifinomultabbak, abban is érződik, hogy japán, olyan mint egy új Hilux szép meg jó meg komfortos de a Q9-es audi belseje azért mást mutat érted...

Szóval én azt gondolom, hogy főleg a hazai piacra jobb traktor nincsen, igaz mi jó akcióban vettük a 135-öset így árban is a legjobb vétel volt a piacról, jelenleg nincs ilyen lehetőség és az adblue végett drágult is a gép de még mindig alatta van konkurenseknek(NEM LANDINI) minősége pedig más, motor váltó hajtáslánc hidraulika terén jobb, csecsebecsék belső dizájn felhasznált anyagok tekintetében pedig szegényebb.

Ugyanakkor olyan jó súlyelosztása van neki, hogy olyan eszközzel is stabilan vonulsz függesztve amit nagyobb gépre is fejvakarva akasztanál fel, kiváló a rugózása símul a pályán, tengelytávja is kellően hosszú a 4 henger ellenére és bár a motor csak 4 hengeres de kuuvanagy köbcentis, ez is egyedülálló a piacon, biztos vagyok benne, hogy hosszútávon meglesz ennek az előnye és csak előnye lesz neki. Nem több a lóerő mint ami rávan írva nem izomállat gép de amit kell azt tudja minden fordulat tartományban.

Írja DNS- hogy a nagy jd-t leengedi 900-as fordulatszámra, hát én a 6 soros sávművelőt húztam ezzel alapjáraton ami azért kapaszkodik a földbe, mindjárt szúrok is be egy videót róla.

Szóval kicsiben én nem is gondolkodnék másban, kuuvajól használható frappáns traktor, nagyban meg majd meglátjuk, az ár is érdekes lesz mert nemtudunk 10-12-15millióval többet fizetni olyan gépért ami évente 7-800 órát dolgozik majd...

Nincs profilkép
#386 Tomszi
2018-07-30 15:37:47

Válasz Dns8 #375. hozzászólásáraNa ez a másik dolog! Egyszer már feltettem valamelyik topikban ezt a kérdést, de igazán senki nem tudta. Felteszem újra, hátha valaki tudja és akkor okulunk belőle. Vannak itt sokan akiknek van traktorjuk, komolyabbnál komolyabb, különböző márkák, motorok, váltók.

Honnan számolja ki a motorterhelést egy traktor? Honnan keletkezik az a szám, amit kiír a kijelzőn hogy 70%, 50%, 100%, 110%. Mihez képest. Mi a 100%? Mert pl. hogy szlipet miből számol az oké.

Bárki hozzászólása jöhet!

#385 _NB_
2018-07-30 15:35:06


Itt egy lehetőség holnap lesz
Veszprém megye, Kerta
VERSATILE 335 nehézuniverzális traktor bemutatója

- link

#384 .Feco.
2018-07-30 15:02:18

Válasz Tomszi #372. hozzászólására Nagyon igazad a váltó val kapcsolatosan. 10 évig csak fokozatmentes gepeink voltak A nagy sárga most powershift. Elképesztő visszalépés, óriási hiba volt...

#383 Vinkó75
2018-07-30 15:00:51

Válasz Tomszi #359. hozzászólásáraIlyet már műtöttem ! Meg hajtottam is..de nekem nem igazán tetszett. Inkább a JD 8300-as nyüstöltem.

#382 .Feco.
2018-07-30 14:59:47

Válasz Johny B. #377. hozzászólásáraEnnél a cégnél éppen fordítva van! Kiszolgálás, szerviz, problémakezelés, szakértelem elsőosztályú, csak épp termék vagy még nagyon sok kívánnivalót maga után... nem lehet összehasonlítani a zöldekkel...

#381 Vinkó75
2018-07-30 14:55:33

Válasz Dekalb #376. hozzászólásáraEz így van, kb...két hete együtt dolgoztam egydemós ROME tárcsán a szervizessel..ki értékesíti is a tárcsát. Szépen jön fel a kubu, a cél a "fapados"gép. Mivel van olyan opció is. Kivéve a motor, mivel azt köti az elvárás.

Nincs profilkép
#380 Johny B.
2018-07-30 14:43:52

Válasz Dns8 #378. hozzászólásáraaz nem sok...országos szinten...főleg hogy gondolom nem 1 év alatt...

#379 bandigh
2018-07-30 14:40:06

Válasz _NB_ #374. hozzászólásáraAz ikrek és az öntöttvasak súlya.

Nincs profilkép
#378 Dns8
2018-07-30 14:31:22

Válasz Johny B. #377. hozzászólására400at adott el a kétkata.

Nincs profilkép
#377 Johny B.
2018-07-30 14:12:41

Válasz Dekalb #376. hozzászólásáraSzuper és magyarba ki fogja országosan szervizelni? Van jó mérnöki és szerelő gárda? Elérnek minden falut 1 nap alatt? Hány traktort adtak el itthon belőle és mekkora a tapasztalatuk?... ez legalább annyit számít mint hogy k..va sokat eladnak belőle rizsföldre meg a többi ami biztos igaz, és nem is mondom hogy rossz gép...

Nincs profilkép
#376 Dekalb
2018-07-30 13:59:28

KUBOTA
A legnagyobb gyártó 100 ezer db/év körüli darabszámmal a Kubota, amely 1947 óta gyárt mezőgazdasági eszközöket és 1960 óta traktorokat is. A konszernszintű árbevétele alapján a Kubota – a John Deere és a CNH Industrial után – a világ harmadik legnagyobb – az árbevételének nagyobbik részét traktorok és mezőgazdasági gépek eladásából szerző – vállalkozása. A tisztán traktor és mezőgépeladásokból származó árbevétele alapján pedig a John Deere után a második (megelőzve a CNH Industrial – Case IH/New Holland konszernt is). A traktorok és rizstechnológiai gépi berendezések gyártása mellett jelentős motorgyártó és az egyik legnagyobb gyártója a különböző kompakt építőipari anyagmozgató gépeknek is. Több országban is van összeszerelő üzeme (Thaiföld, Indonézia, USA stb.) és a világ 135 országában van jelen termékeivel. Az utóbbi években komoly európai terjeszkedésbe kezdett. Felvásárolta a széles munkagép portfólióval rendelkező Kverneland Csoportot. A 150 LE feletti M-sorozatú traktorok gyártására Franciaországban barna beruházás keretében traktorgyárat létesített, ahol már gyártják a 150–170 LE-s M5 és M7 szériákat, ill. gőzerővel fejlesztik az ezeknél nagyobb motorteljesítményű traktoraikat is. A Kubota jelenleg 12 és 170 LE közötti motorteljesítmény tartományban az egyik legszélesebb traktorkínálattal rendelkezik a világon. A „B” sorozatú kompakt traktorai a kis teljesítményű (12–31 LE) kategóriákat képviselik, az „L” széria 33 és 40 LE közötti teljesítményű motorokkal készül, az „M” széria pedig 60 LE-vel kezdődik és 170 LE-nél tart manapság. Magyarországon az elmúlt 3 évben vált ismertté a márka. A kizárólagos hazai forgalmazó az idei OMÉK-on adta át a vevőjének a 300-adik Kubota traktort

Nincs profilkép
#375 Dns8
2018-07-30 13:50:50

Válasz szanberg #367. hozzászólásáraMibe veri el? Erőbe rugalmasságba kétlem. 15km el tarcsazok 115% terhelessel leengedem a gazt 900!!! ig utana csutka gáz és szépen visszagyorsul .Ha eut tudja a magnum is akkor azt veszunk.

#374 _NB_
2018-07-30 12:56:04

Válasz *** HM *** #368. hozzászólására
A ballast az nem a víz ?

hátul 2x2, elöl 1x2 gumival, súly és ballaszt nélkül 12,6 t ír.

------------------
Ami érdekes a Nebraska test oldalon, hogy az "Other Manufacturers" Egyéb gyártóknál a pdf főcíme tartalmaz egy JD típust, az vajon miért, azzal volna kb pariba ?
pl
John Deere 7730 - Kubota M135GX.pdf
pdf

John Deere 9230 - Versatile 450.pdf
pdf

Nincs profilkép
#373 Tomszi
2018-07-30 12:48:53

Válasz szanberg #348. hozzászólásáraA 48 milliós Versatile az nem a csuklós? A csuklós milyen ártól indul azt nem érdeklődted? Csak kíváncsiságból kérdem.

Nincs profilkép
#372 Tomszi
2018-07-30 12:47:20

Válasz szanberg #324. hozzászólásáraIgen, mindenki azt mondja hogy a fokozatmentes hajtóműves traktoroknál nagyon sok múlik azon, hogy vannak beállítva. Én is csak bemutatón mentem néha ilyennel, egyszer pont Fergusonnal, gruber volt utána Topdown vagy Cultus, de ott is igazából a beállított gépbe beleültem, nem magyarázták el elejétől a végéig, a gáz rajt volt azt tudom, elkezdtem a kormánynál lévő váltókart nyomni nyomni +-ba, aztán egy darabig gyorsult, utána nyilván elkezdett esni a fordulat, vitte úgyis, de az a motornak nyilván nem tenne jót egész nap.

Szerintem sokkal jobb a powershift váltó talajra, egyszerűbbnek biztos egyszerűbb, rá a gázt aztán olyan fokozatba ahol nem esik a fordulat sokat, vagy ahogy megítéled. Amíg valaki a fokozatmentest nem ismeri, addig biztosan. A fokozatmentest rohadtul el kéne magyaráztatni, mint hogyan melyik beállítás miért jó, mi a jelentősége.

Ez a nyomaték meg fordulat dolog érdekes, mert ugye mindig azt mondják a gépről, hogy ez a motor már mondjuk 1400f/min-től leadja a maximális nyomatékot egészen mondjuk 1900-ig. Ugye ez van ábrázolva diagramon a prospektusokba is, meg ugyanebben a teljesítmény, a fogyasztás görbét már asszem nem szokták mellé rakni. Igen, csak azt nem mondják hogy a motor nyomatékgörbéjét hogy veszik fel. A motor fékpadon van, a fékpad a változtatható terhelés, ráadják a teljes töltést, aztán elkezdik növelni a terhelést, és mérik a fordulatot és a nyomatékot, a fordulatszám esik, a leadott nyomaték nől. Tehát a mondjuk 2200 névleges fordulatú motort visszaterheli 1400-ig, és ott adja le a legnagyobb nyomatékot. De ez egy traktorban akkor fordulna elő ha padlógázon eddig megterheled. Azt meg nem bírná sokáig egy motor se. Meg így ha még nagyobb terhelést kapna, akkor könnyen lefulladna.

#371 *** HM ***
2018-07-30 12:21:39

Válasz .Feco. #370. hozzászólásáraKapálni a kezecskékkel lehet.... Hadd nőjenek a kalászok....vagy a csívve.... vagy a fej... Ki mire esküsziksmile lolsmile lol

#370 .Feco.
2018-07-30 12:02:12

Válasz bandigh #369. hozzászólásáraLehet vele kukoricát kapálni... smile thumbupcoolsmile thumbupcool ezt csinálja utána egy kirovetc (grammer üléssel) smile tonguesmile tonguesmile nonono

#369 bandigh
2018-07-30 11:57:10

Válasz *** HM *** #368. hozzászólásáraÍgy 18,2t. Plusz esetleg víz smile devil

#368 *** HM ***
2018-07-30 11:47:03

Hány tra lehet felnyomni a 8370est mondjuk?

#367 szanberg
2018-07-30 06:03:34

Válasz _NB_ #356. hozzászólásáraHát ha végignézed láthatod, hogy eléggé IH specifikus az egész, érdekes módon a 340MAgnum elveri a 8345R-es JD-t is de ez még hagyjaám, viszont a Xerion 5000-et is ami, hogyismondjam, nevetséges....
hernyóknál meg a 620-azért csak 620, 550 kicsit rövidebb erőben ez nyílvánvaló

Nincs profilkép
#366 Dekalb
2018-07-30 05:28:08

nem akarok okoskodni de a szimplskerekesbe is beleteszik a 11000ccm-es cummins motorokat nem csak egy felfujt 6.8-as netán 7.2 kis motor 300 akárhány pacival..

Nincs profilkép
#365 Dekalb
2018-07-30 05:21:04

Válasz .Feco. #363. hozzászólásáraott szakitja ketté a zöldet ahol a legerősebb,,,a kirovetzet sem irnám le ilyen flegmán pláne nem nyers erőben...

Nincs profilkép
#364 Tomszi
2018-07-30 00:34:49

Válasz .Feco. #363. hozzászólásáraEzt értem, meg tudom is, de ez a traktorkonstrukció akkor sem orosz. Annyi hogy szerelik össze az oroszoknál is, meg kéne nézni mi van az adattáblájára írva. A kombájnokat is árulják Versatile néven és Rostselmash néven, ahogy a traktorokat is, hol melyik a kedvezőbb.
Ez nem licensz eladás, a Rostselmash tulajdona a gyár, és van gyára Oroszországban is, Kanadában is. Ahogy a Claasnak is van Németországban, Oroszországban, Magyarországon. A JD-nak is van gyára asszem oroszban.

Anno a Steyr Magnum se volt osztrák és nem licensz alapján gyártották. A St.Valentini Steyr gyárat megvette a Case, és a végszerelést Ausztriában csinálták, mert így EU összeszerelésnek számított, és nem volt vagy kevesebb volt rá a vám.

#363 .Feco.
2018-07-30 00:13:16

Válasz Tomszi #360. hozzászólásáraDe igazából orosz mert mivel nem lehetett exportálni gépeket sok gyár eladta a licencet és az európai és amerikai gépek készülnek kint is, pl így van az oroszoknál a kék Claas mega is... ugyanígy nyitottak versatile gyárat is, kivitték a modell gyártását oda is, és minden piacot onnan szolgálnak ki ahonnan jobb. USA Kanada Brazília kanadai gyárból kap gépet, kelet Európa pedig Oroszországból..

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Lehet, hogy kanadai tudósok megtalálták a megoldást a terményeket mérgező toxinokra
Nincs megállás? Nagyot emelkedik a gázolaj ára
Nincs megállás? Nagyot emelkedik a gázolaj ára
Kedden tovább drágulnak az üzemanyagok.
JCB Teletruk 30-19D 2WD teleszkópos targonca
JCB Teletruk 30-19D 2WD teleszkópos...

22.000.000 Ft

3,2  Vadkertagro tárcsa
3,2 Vadkertagro tárcsa

1.180.000 Ft

Eladó 6,3 méteres könnyű tárcsa
Eladó 6,3 méteres könnyű tárcsa

1.150.000 Ft

Mtz 80/82-es kisfülke,  teljesen kihegesztve,  jó állapotban eladó
Mtz 80/82-es kisfülke, teljesen...

135.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]