Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR411.35 FtUSD395.26 FtCHF437.64 FtGBP496.03 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz fendt309 #5357. hozzászólására100eFt?
Hát nekünk a legfiatalabb 10 éves, de a 2 üza szűrő kb 15 bruttó!
Nagyon újaknál... De 100 szerintem ha személyesen hozod mexikóból!
Válasz horvath.agro #5351. hozzászólásáraMondjuk nekem ez csak 150 óra...
Ja, itt van valakinek Jonny-ja, azt mondja 100 ezer felett van egy üza szűrő (a gyári), az utángyártottal szo pás.
190 Le-s.
Válasz matyi6506 #5350. hozzászólására Ebben a videóban egy nagy teljesítményű JD traktor található amin kikönyökölt a hajtókar sor. Több ilyen jellegű videót tudnék mutatni.
Anyaghiba és/vagy kezelői hanyagság nem biztos, hogy egy egész márkát minősít.
A te olvasatodban akkor ez azt jelenti, hogy egy ipari hulladék a JD?
Én nem vagyok JD fan, de nem gondolnám, hogy ez akár a márkát akár pedig az adott szériát minősítené. Van ilyen. Sajnos minden márkába, akár tudomásul vesszük akár nem.
Steyr-t még nem láttam soha, de megmondom őszintén én nem is keresem, hogy kinek mi szarik be. Mert elég baj az neki.
Válasz Dekalb #5320. hozzászólásáraMászkáltam az idén a kombájn körül egy kölcsön 6320-assal meg egy asw póttal. Nekem nem tűnt ennyire tehetetlennek pedig volt rajta 140-150q is, és nem vagyok profi traktorista sem. Nem olyan sz@rok azok!
Válasz fendt309 #5348. hozzászólásáramiért kevesled? nekem a kicsi évente nem megy csak 300-350 óra körül, az ugye egy 300as szervíz, az motorolaj meg szűrők ez 50ből megvan, úgy hogy én nem nyúlok a géphez szervíznél sem.
kijönnek lecserélik hazamennek, 50 ezer
a 600 órás már hidraulika és levegő szűrőt is cserél ezek felett az plusz 30 ezer
az 1200as pedig full mindent cserél, összes olaj, összes szűrő az 170.
így már ki is jön a matek
Válasz horvath.agro #5317. hozzászólásáraAmit írtál összegeket, azt keveslem!
Én a '81-es lambimba is 5w-40-et használok és minimum egy olajcsere/év.
A többiről nem beszélve!
Válasz kajszi_71823 #5336. hozzászólásáraHaveromnak az van mármint zetor 162es.gondolom erre értetted.
Nem tud szántani m8st sem ahol a nagyobb nyugati gépek mennek 4fejjel.
Az a 3at nem birja.
Kapar csak.
Válasz Dekalb #5324. hozzászólásárate miről beszélsz?? nem véletlen az mtz-ről vannak fent videók, hogy ketté van szakadva, kerék kiszakadva, féltengely széttörve, hullik szét magától is nem, hogy feltöltve...
a tied gondolom fel van töltve és hibátlan, mid is van pontosan??? semmi???
Válasz ZuzoBayer #5338. hozzászólásáraha valamit nem ismersz,akkor ne légy tökfej hogy csipőből tüzelsz rá...igy lehet tudod tátott szájjal a faszerdőbe rohangálni..
Válasz Dekalb #5323. hozzászólásáraEddig nemszóltam hozzá az egészhez, mivel nem érdekel sem az MTZ, sem a JD, viszont azt hozzá kell tennem, mivel egy pár napot mentem most egy JD6620-sal+Kuhn 4-es vf ekével, hogy hiába van motorero, sulya nemvolt a szántáshoz, még ugy sem, hogy sokkal lazább foldeken gazdálkodnak tolunk 10km-re, mint a saját határunkban.
Kis fogással, max. 20-22cm, re és már boven volt slip, annak ellenére, hogy 900kg orrsuly volt rajta. Ha pedig talált egy kotottebb részt, esetleg jobban taposottat, mindjárt állt, igaz ora szerint 9-el mentem, s mégis álltam egy helyben, ezírt is írtam, hogy motorero rendben volt, akaratos kis gép, de a sulya saccperkábéra nálam is megáll 5-tonnában.
Ami kb. reális is lehet, mivel a 162-esem ures tankkal 68 mázsa, most viszont az osszes potsullyal olyan 73-74q korul lehet, nemis kérdezi szegény, hogy akarok-e menni, vagy sem. Bár amilyen kotott partoladalakon gazdálkodunk, itt suly nélkul semmit sem ér a traktor.
Válasz ZuzoBayer #5331. hozzászólásárafogadd el ,nem csak a fendt a traki,láthatóan flegma,gyepesagyu,pökhendi vagy ,ráadásul lenézős is,az ilyet szokta magából a közösség rövid időn belül menekiteni magától..de bizonygasd csak magadnak..
Válasz Dekalb #5333. hozzászólásáraIstenem!:) Nem kell krumplit válogatós?Több értelme lenne mint itt sértegetned a többit mert ők nem akarnak MTZ fanok lenni...
Válasz Dekalb #5328. hozzászólásáraLol! Te nem tudsz értelmezni csak olvasni..Pont az ilyen vakon MTZ bUzi vagyok emberekről írtam lentebb... De mással megtudtam ezt beszélni veled nem lehet.. Nem baj...
Válasz horvath.agro #5322. hozzászólásáraHa már sár, akkor nem csak a gépen múlik ám! Kezelő! Gumi minta és állapot!
Kukoricánál 6910en 50% gumi nem bírta kihúzni a pót, 6330 meg igen 85% gumi, mert ez nem félt!
Válasz ZuzoBayer #5319. hozzászólásáravagy te is felültél a hype vonatra hogy melyikünk fikázza jobban az mtz-t?jó ez a vonat csak amikor bizonyitani kell sokan meglepődnek..
Válasz ZuzoBayer #5298. hozzászólásárameséld már el hogy a 1221 tipusnál melyik nem birná..de őszintén..láttál te már olyat?brutál a váltó,a hid,dupla akkora a kardánkereszt mint a 820é..akkor?
Válasz horvath.agro #5300. hozzászólásáraha feltöltöd az amugy is spiccen járatott nyugati masinád akkor ricsi-ropi lesz itt ott..he he mert ugye spiccen 140 paci..kiccsi moci ..de egy próbát megérne
Válasz horvath.agro #5322. hozzászólásárapróbáltad?ennyire nem lehetsz buta...amit leirtam tény..a többi duma...4900 kg a 6330 a másik 6 tonna ..szerinted?gondolkozz mielőtt bohóckodsz
Válasz kori01 #5312. hozzászólásáraa jonié?ott már a váltóból jön ki minden..ne légy buta..a lekvárta a jonira értettem...mifelénk rengeteg fel van töltve...fogadd el hogy tuna meglepetést okozni..csak vakon elfogult vagy..ez van pl..6330 as joni vs 892.2 az előbbi 5 tonna nem mert lemenni a dülőről,az utóbbi bement a kombájn alá majd kihuzta a 8011 pótot...égő nem?ja hogy az 6 tonna feltöltves a váltó birta 7000 óráig semmi gond
Válasz matyi6506 #5316. hozzászólására Igazad van!Élni is kell azért dolgoznánk de ugye vannak az embernek álmai meg elvei amiből nem szívesen engedünk legalább is mi... Egy kép tavasztól!:)
Válasz horvath.agro #5317. hozzászólásáraLehet úgy, mint ahogy én is gyorsan össze adtam......
Nálam csak egy 1200 órás teljes szerviz több, mint duplája annak, amit te 3000 óra alatt összesen rálocsolsz......
A mezőgazdaságot én úgy tekintem, hogy befektetés.
Egy befektetés akkor térül meg, ha az adott szerszám az árát kidolgozza.
Egy 25 milliós gépet megvenni nekem speciel nem lenne gond, de azért, hogy az év 365 napjából menjen kb. 14-et azért én a legolcsóbbat vettem, ami nekem megfelel (6 hengeres). Inkább a technológiát fejlesztettem.
Annak akinek megy 800-1000 órát, annak nem éri meg tartani 5 évnél tovább, lefutja magát, a lehető legkevesebb szervízzel. Árában el tudja adni 5. év végén és veheti a másikat. Ezt csak egy márkás géppel lehet megtenni. Ezért azt mondom akinek sokat megy, egyáltalán ne gondolkodjon csak márkásba (Fendt, Deutz, MF, Kubota, JD, Steyr, stb.).
Nem vagyunk egyformák. Itt én azért mentem ebbe a vitába bele, mert lefitymálás az megvan, de senki nem a másik helyzetébe érzi magát, hanem a sajátjába. Vehemensen és egymás sárga földig való leírása ment. De élni is kell, nem azért dolgozunk, hogy a gépbe hányjuk a pénzt. Senki sem.
Az MTZ-sek mind tudják, hogy szerelni kell, mind el is fogadja. Én azt nem értem, hogy sokan túlzásokba esnek és vehemensen hülyézik azt aki MTZ-t vesz. Én még azt is elfogadom, hogy 5000 óráig a nyugatihoz hozzá se kell nyúlni, max letörölni. De akkor sem lehet össze hasonlítani a kettő árát illetve a megtérülését.
Válasz matyi6506 #5313. hozzászólásáraÉn sem akarok megbántani senkit csak sokan elfogultak és túl dicsérik és engem az ilyen zavar...A barátom aki vette 3. Mtznek vette a 920 és a 820 mellé. 60 hektáros gazda fele gyep megértettem a döntését.Nekünk is mtz- voltak az alapozott meg mindent azon tanultam traktorozni de túl léptünk rajta..
Válasz ZuzoBayer #5311. hozzászólásáraNem is azért, hanem mint már itt többen írták és én is így gondolom:
"Ha egyszer valaki nyugatit vesz, nem vesz többet MTZ-t."
Nem sértegetésnek szántam csupán, hogy erre kár időt szánni, mert biztos nem egy 25-30 milliós gép kategória.
Ahol évi 1000 órát kell menni oda én se vennék csak új nyugatit és 4-5 évente újba ülnék.
6512 hozzászólás
Válasz ZuzoBayer #5359. hozzászólásáraDe hat hengeres?
A régebbieken a másik oldalon van a kipu
Válasz fendt309 #5357. hozzászólására5ezer egy szűrő a johniba, ha filteres még olcsóbb.
Válasz A.I. #5358. hozzászólásáraEgybe van valami szivattyúval...
Válasz fendt309 #5349. hozzászólására310 Vario mind kettő az első 2008as gyári homlokrakós a másik 2009es!:)
Válasz fendt309 #5357. hozzászólására100eFt?
Hát nekünk a legfiatalabb 10 éves, de a 2 üza szűrő kb 15 bruttó!
Nagyon újaknál... De 100 szerintem ha személyesen hozod mexikóból!
Válasz horvath.agro #5351. hozzászólásáraMondjuk nekem ez csak 150 óra...
Ja, itt van valakinek Jonny-ja, azt mondja 100 ezer felett van egy üza szűrő (a gyári), az utángyártottal szo pás.
190 Le-s.
Válasz Dekalb #5333. hozzászólásáraSzerintem tévedsz....
Válasz matyi6506 #5350. hozzászólására
Ebben a videóban egy nagy teljesítményű JD traktor található amin kikönyökölt a hajtókar sor. Több ilyen jellegű videót tudnék mutatni.
Anyaghiba és/vagy kezelői hanyagság nem biztos, hogy egy egész márkát minősít.
A te olvasatodban akkor ez azt jelenti, hogy egy ipari hulladék a JD?
Én nem vagyok JD fan, de nem gondolnám, hogy ez akár a márkát akár pedig az adott szériát minősítené. Van ilyen. Sajnos minden márkába, akár tudomásul vesszük akár nem.
Steyr-t még nem láttam soha, de megmondom őszintén én nem is keresem, hogy kinek mi szarik be. Mert elég baj az neki.
Válasz ZuzoBayer #5327. hozzászólására
Válasz Dekalb #5320. hozzászólásáraMászkáltam az idén a kombájn körül egy kölcsön 6320-assal meg egy asw póttal. Nekem nem tűnt ennyire tehetetlennek pedig volt rajta 140-150q is, és nem vagyok profi traktorista sem. Nem olyan sz@rok azok!
Válasz fendt309 #5348. hozzászólásáramiért kevesled? nekem a kicsi évente nem megy csak 300-350 óra körül, az ugye egy 300as szervíz, az motorolaj meg szűrők ez 50ből megvan, úgy hogy én nem nyúlok a géphez szervíznél sem.
kijönnek lecserélik hazamennek, 50 ezer
a 600 órás már hidraulika és levegő szűrőt is cserél ezek felett az plusz 30 ezer
az 1200as pedig full mindent cserél, összes olaj, összes szűrő az 170.
így már ki is jön a matek
Válasz horvath.agro #5346. hozzászólására
Válasz ZuzoBayer #5319. hozzászólásáraAz első az egy 308 vagy 9,
1990 utáni.
Válasz horvath.agro #5317. hozzászólásáraAmit írtál összegeket, azt keveslem!
Én a '81-es lambimba is 5w-40-et használok és minimum egy olajcsere/év.
A többiről nem beszélve!
Válasz kajszi_71823 #5336. hozzászólásáraHaveromnak az van mármint zetor 162es.gondolom erre értetted.
Nem tud szántani m8st sem ahol a nagyobb nyugati gépek mennek 4fejjel.
Az a 3at nem birja.
Kapar csak.
Válasz Dekalb #5324. hozzászólásárate miről beszélsz?? nem véletlen az mtz-ről vannak fent videók, hogy ketté van szakadva, kerék kiszakadva, féltengely széttörve, hullik szét magától is nem, hogy feltöltve...
a tied gondolom fel van töltve és hibátlan, mid is van pontosan??? semmi???
Válasz horvath.agro #5322. hozzászólására
Válasz Dekalb #5320. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/gepeszet/traktor-egy-emberoltore-tervezve-30572-001
Válasz Dekalb #5320. hozzászólásáraTe nagyon......
Ugyan már mit beszélsz?
Válasz Dekalb #5337. hozzászólásáraMajd nállad állok sorba krumpliért látom van sok narancskártyára úgy is adsz egy ingyenzsákot...
Válasz Dekalb #5339. hozzászólására
Válasz ZuzoBayer #5338. hozzászólásáraha valamit nem ismersz,akkor ne légy tökfej hogy csipőből tüzelsz rá...igy lehet tudod tátott szájjal a faszerdőbe rohangálni..
Válasz kajszi_71823 #5336. hozzászólásárakösz..
Válasz Dekalb #5335. hozzászólásáraIgen csak a 1221 a traktor a traktorok istene...Tiszta vicc...
Válasz ZuzoBayer #5334. hozzászólásáraja,hogy te is beálltál a jakobkrumpliért..aha..akkor majd lassan irok hogy felfogd...
Válasz Dekalb #5323. hozzászólásáraEddig nemszóltam hozzá az egészhez, mivel nem érdekel sem az MTZ, sem a JD, viszont azt hozzá kell tennem, mivel egy pár napot mentem most egy JD6620-sal+Kuhn 4-es vf ekével, hogy hiába van motorero, sulya nemvolt a szántáshoz, még ugy sem, hogy sokkal lazább foldeken gazdálkodnak tolunk 10km-re, mint a saját határunkban.
Kis fogással, max. 20-22cm, re és már boven volt slip, annak ellenére, hogy 900kg orrsuly volt rajta. Ha pedig talált egy kotottebb részt, esetleg jobban taposottat, mindjárt állt, igaz ora szerint 9-el mentem, s mégis álltam egy helyben, ezírt is írtam, hogy motorero rendben volt, akaratos kis gép, de a sulya saccperkábéra nálam is megáll 5-tonnában.
Ami kb. reális is lehet, mivel a 162-esem ures tankkal 68 mázsa, most viszont az osszes potsullyal olyan 73-74q korul lehet, nemis kérdezi szegény, hogy akarok-e menni, vagy sem. Bár amilyen kotott partoladalakon gazdálkodunk, itt suly nélkul semmit sem ér a traktor.
Válasz ZuzoBayer #5331. hozzászólásárafogadd el ,nem csak a fendt a traki,láthatóan flegma,gyepesagyu,pökhendi vagy ,ráadásul lenézős is,az ilyet szokta magából a közösség rövid időn belül menekiteni magától..de bizonygasd csak magadnak..
Válasz Dekalb #5333. hozzászólásáraIstenem!:) Nem kell krumplit válogatós?Több értelme lenne mint itt sértegetned a többit mert ők nem akarnak MTZ fanok lenni...
Válasz ZuzoBayer #5331. hozzászólásáraeszetlen ostoba..az önsuly az önsuly..a 8 tonna az 8 tonna,ha orosz ha bármi..oda vinné ahova kell
Válasz ZuzoBayer #5330. hozzászólásárabuzi a kedves mama..hugyagyu fajankó..ha kell indulhat a party...bohóc
Válasz Dekalb #5328. hozzászólásáraMegnézném 80-90 mázsás Bauer dombokkal mit csinálna az mtz-d...
Válasz Dekalb #5328. hozzászólásáraLol! Te nem tudsz értelmezni csak olvasni..Pont az ilyen vakon MTZ bUzi vagyok emberekről írtam lentebb... De mással megtudtam ezt beszélni veled nem lehet.. Nem baj...
Válasz horvath.agro #5322. hozzászólásáraHa már sár, akkor nem csak a gépen múlik ám! Kezelő! Gumi minta és állapot!
Kukoricánál 6910en 50% gumi nem bírta kihúzni a pót, 6330 meg igen 85% gumi, mert ez nem félt!
Válasz ZuzoBayer #5327. hozzászólásáraoké,akkor indul a nagyot mondok ma este..1-2-3?kezdheted..
Válasz Dekalb #5325. hozzászólásáraŰljél benne sokat!!:) Súlyozd le 100 mázsára és lazítás fel a kőutat...
Válasz ZuzoBayer #5319. hozzászólásáravagy te is felültél a hype vonatra hogy melyikünk fikázza jobban az mtz-t?jó ez a vonat csak amikor bizonyitani kell sokan meglepődnek..
Válasz ZuzoBayer #5298. hozzászólásárameséld már el hogy a 1221 tipusnál melyik nem birná..de őszintén..láttál te már olyat?brutál a váltó,a hid,dupla akkora a kardánkereszt mint a 820é..akkor?
Válasz horvath.agro #5300. hozzászólásáraha feltöltöd az amugy is spiccen járatott nyugati masinád akkor ricsi-ropi lesz itt ott..he he mert ugye spiccen 140 paci..kiccsi moci ..de egy próbát megérne
Válasz horvath.agro #5322. hozzászólásárapróbáltad?ennyire nem lehetsz buta...amit leirtam tény..a többi duma...4900 kg a 6330 a másik 6 tonna ..szerinted?gondolkozz mielőtt bohóckodsz
Válasz Dekalb #5320. hozzászólásárabírom ezeket a jd nem mert lemenni, de bezzeg az mtz igen
az mtz talán pótkocsizásban a leggyengébb, aláköpsz és elakad...
Válasz Szabi. #5318. hozzászólásárahát az meg hogy lehet? nekem a nagyon brutto 300 az 1200as full szervíz, de ez ugye minden olaj, minden szűrő.
a kicsin 170+áfa ugyan ez
Válasz kori01 #5312. hozzászólásáraa jonié?ott már a váltóból jön ki minden..ne légy buta..a lekvárta a jonira értettem...mifelénk rengeteg fel van töltve...fogadd el hogy tuna meglepetést okozni..csak vakon elfogult vagy..ez van pl..6330 as joni vs 892.2 az előbbi 5 tonna nem mert lemenni a dülőről,az utóbbi bement a kombájn alá majd kihuzta a 8011 pótot...égő nem?ja hogy az 6 tonna feltöltves a váltó birta 7000 óráig semmi gond
Válasz matyi6506 #5316. hozzászólására Igazad van!Élni is kell azért dolgoznánk de ugye vannak az embernek álmai meg elvei amiből nem szívesen engedünk legalább is mi... Egy kép tavasztól!:)
Válasz horvath.agro #5317. hozzászólásáraLehet úgy, mint ahogy én is gyorsan össze adtam......
Nálam csak egy 1200 órás teljes szerviz több, mint duplája annak, amit te 3000 óra alatt összesen rálocsolsz......
Válasz fendt309 #5302. hozzászólásárahogy érted?
Válasz ZuzoBayer #5315. hozzászólásáraAmivel egyáltalán nincs is baj.
A mezőgazdaságot én úgy tekintem, hogy befektetés.
Egy befektetés akkor térül meg, ha az adott szerszám az árát kidolgozza.
Egy 25 milliós gépet megvenni nekem speciel nem lenne gond, de azért, hogy az év 365 napjából menjen kb. 14-et azért én a legolcsóbbat vettem, ami nekem megfelel (6 hengeres). Inkább a technológiát fejlesztettem.
Annak akinek megy 800-1000 órát, annak nem éri meg tartani 5 évnél tovább, lefutja magát, a lehető legkevesebb szervízzel. Árában el tudja adni 5. év végén és veheti a másikat. Ezt csak egy márkás géppel lehet megtenni. Ezért azt mondom akinek sokat megy, egyáltalán ne gondolkodjon csak márkásba (Fendt, Deutz, MF, Kubota, JD, Steyr, stb.).
Nem vagyunk egyformák. Itt én azért mentem ebbe a vitába bele, mert lefitymálás az megvan, de senki nem a másik helyzetébe érzi magát, hanem a sajátjába. Vehemensen és egymás sárga földig való leírása ment. De élni is kell, nem azért dolgozunk, hogy a gépbe hányjuk a pénzt. Senki sem.
Az MTZ-sek mind tudják, hogy szerelni kell, mind el is fogadja. Én azt nem értem, hogy sokan túlzásokba esnek és vehemensen hülyézik azt aki MTZ-t vesz. Én még azt is elfogadom, hogy 5000 óráig a nyugatihoz hozzá se kell nyúlni, max letörölni. De akkor sem lehet össze hasonlítani a kettő árát illetve a megtérülését.
Válasz matyi6506 #5313. hozzászólásáraÉn sem akarok megbántani senkit csak sokan elfogultak és túl dicsérik és engem az ilyen zavar...A barátom aki vette 3. Mtznek vette a 920 és a 820 mellé. 60 hektáros gazda fele gyep megértettem a döntését.Nekünk is mtz- voltak az alapozott meg mindent azon tanultam traktorozni de túl léptünk rajta..
Nézegetem itt az mtz1221 véleményeket 5ből 3csillagot adnak.
Még sokan szidjak is.
Válasz ZuzoBayer #5311. hozzászólásáraNem is azért, hanem mint már itt többen írták és én is így gondolom:
"Ha egyszer valaki nyugatit vesz, nem vesz többet MTZ-t."
Nem sértegetésnek szántam csupán, hogy erre kár időt szánni, mert biztos nem egy 25-30 milliós gép kategória.
Ahol évi 1000 órát kell menni oda én se vennék csak új nyugatit és 4-5 évente újba ülnék.