Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak611 FtBenzin árak600 FtEUR407.17 FtUSD379.79 FtCHF433.65 FtGBP490.68 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz mtz1221 #4342. hozzászólásáraHű,szervizre a retkes mtz re kell költeni legtöbbet.
Akinek nyugati gépe van az nem fütyit méreget, csupán az esze több.
Válasz trikolor5 #4340. hozzászólására130 ha. Szeretem, ha megy a meló. Ennyi területtel ezt lehet kigazdálkodni, és a számlákra, gyerekcipőre is jut. Keveset ülünk bennük, azt a 2-3 napot ki lehet bírni etaponként, aztán hónapokra be sincsenek indítva, csak ha az udvarban akadoznak egymásnak. A keleti csodákkal is 25 ha tudok vetni, tárcsázni naponta (annyi, hogy most már nem kell fogni a kormányt a nyugatiban), klímás, jó üléssel rendelkező gépek. Mindig is fontosabb volt, hogy mit húzok, mint hogy mivel húzom. Én így gondoltam, nem biztos, hogy jól.. csak így.
Válasz Vinkó 75 #4356. hozzászólásáraSzimpi kis manufaktúra. Szerintem is megálná itthon a helyét. Igazi lapra szerelt ikeás traktor. Még azt csodálom hogy ilyet nem találtak ki , hogy megrendeled . A posta kihozza raklapon ,te meg összecsavarozod magadnak.
Válasz mtz1221 #4351. hozzászólásáraKi tudja ...lehet az az irány váltó elhelyezés még tetszhet is néhány hölgynek. Neki is van mivel foglalatoskodni ha oda ül.
Válasz mtz1221 #4351. hozzászólására2001 ben azt hiszem.. Egy kiállításon,szerepelt egy mtz "tanulmánytraktor". Carraro elsőhíddal ,mtz motorral, teljesen más fülkével ,kimondottan hasonlított egy kis fiatagrira . Azt hittem ez majd egy igazi nagy változás előjele lesz . Én azóta várom ,hogy tényleg jó szájízzel oda lehessen menni egy új mtz közelébe a kiállításokon , hogy végre ez az. De tényleg hol van már egy bolygóműves véglehajtás ? Hol van ha nem több egy hidraulikus hi-lo váltó ? Mikor lesz már egy modern fék és valóban hatékony difizár ? Engem nem pusztán az zavar ,hogy Minszk Traktor Zavod hanem ,hogy ráültek évtizedek óta valamire miközben más orosz cégek azért próbálkoznak ezzel -azzal.
Válasz JDFERI #4347. hozzászólásáraHema váltó (régi valtákban is ez volt) perkins motor,még a végén össze hoznak valamit.Csak az a gond hogy ukránban könnyen előfordul hogy csak egy bazi nagy pénzmosás az egész,és két év múlva se hírük se hamvuk.De komolyan tetszik,és ha nem egy max 80 lóra tervezett váltót raktak alá,jó gép is lehet.
Válasz JDFERI #4345. hozzászólásáraÚgy is csak addig utazik ott még el nem veszed,utánna autóval jár max.Homlok rakodónál pl szerintem qrva jó helyen van.Jobbal kezeled a yostikot,ballal az irányváltót.
Válasz Vinkó 75 #4348. hozzászólásáraÍgy elsőre a hidraulikus függesztő kar részen elég vérszegény megoldások vannak . De amugy összeszedett koncepciónak tűnik.
Válasz mtz1221 #4343. hozzászólásáraDe , hogy jutott eszükbe odarakni már azt a kart. Hát agyrém. A kormány mellett nem lett volna jó a kézigáz helyén ? Lőttek a szerszámos ládán való menyasszony jelölt utaztatásnak.
Válasz JDFERI #4341. hozzászólásáraÉn várom már.Ha rátennék még a monoblokkos hidraulikát,akkor lehet lesz még kis mtz-is az udvarban.meg remélem volt annyi eszük hogy az irányváltó szinkronos.
Válasz csferri #4329. hozzászólásáraKözel 30 éve gazdálkodunk, oroszokkal. Nem akartam úgy meghalni, hogy nem használtam nyugatit. Az egy éves, minden földi jóval felszerelve. Alapvetően vetni vettem. Így legalább megalapozott véleményem lesz az orosz és nyugati technikákkal kapcsolatban. Egyik oroszt sem adnám el soha (24,17,13,3 évesek), nem rossz gépek, ha odafigyelnek rájuk, ez az én véleményem.
Válasz mtz1221 #4323. hozzászólására.5-ös. Orosz blokk (ugyanaz, mint a 1523-as), csak nagynyomású rendszer. Felsúlyozva, dupla kerékkel, kb. 8700 kg. Váltója a fényképen.
3 éve van meg, a gyári 10 éves ékszíjakat ette meg, meg már a második csepptöltőt kellett felszerelni. Klímás, jóval erősebb, mint a 150-es, de a 210 nincs benne, vagy nem adja le a talajra. A 150-esre túlméretezett eszközöket örökölte, így ez nem gond. Ad-blues, de az csak dísznek van rajta szerencsére, mert egy cl ad-bluet sem fogyaszt.
Válasz csferri #4293. hozzászólásáraIgen sajnos a 9540-es után nem ezt vártam tőle . Azt is tegyük hozzá hogy egy 16245-ös munkagép parkját cibálom vele szinte .
Válasz Vinkó 75 #4319. hozzászólásáraAz már biztos, vajon mennyi futhat itthon belőle? 3-4 db az országban!?
Meg azért jó kis öszvér a leírtak szerint.
4 db hathengeres, 1 db négyhengeres a géppark, 4 ebből Belarus. Új koruk óta nálunk, különösebb gond nélkül. Hozzáteszem kicsi vagyok, nem sokat mennek, (évi kb. 300 ü.ó.).
6512 hozzászólás
Válasz Tobszi #4359. hozzászólásáraNem sokmindent.
Válasz mtz1221 #4342. hozzászólásáraHű,szervizre a retkes mtz re kell költeni legtöbbet.
Akinek nyugati gépe van az nem fütyit méreget, csupán az esze több.
Válasz trikolor5 #4340. hozzászólására130 ha. Szeretem, ha megy a meló. Ennyi területtel ezt lehet kigazdálkodni, és a számlákra, gyerekcipőre is jut. Keveset ülünk bennük, azt a 2-3 napot ki lehet bírni etaponként, aztán hónapokra be sincsenek indítva, csak ha az udvarban akadoznak egymásnak. A keleti csodákkal is 25 ha tudok vetni, tárcsázni naponta (annyi, hogy most már nem kell fogni a kormányt a nyugatiban), klímás, jó üléssel rendelkező gépek. Mindig is fontosabb volt, hogy mit húzok, mint hogy mivel húzom. Én így gondoltam, nem biztos, hogy jól.. csak így.
Válasz juhaszsanyi #4251. hozzászólásáraMit kell ahhoz szerencsétlennel elkövetni hogy eltörjön a főtengely?
Válasz JDFERI #4357. hozzászólásáraAngolba működne. Itt sajna sose kapna műszakit
Válasz Vinkó 75 #4356. hozzászólásáraSzimpi kis manufaktúra. Szerintem is megálná itthon a helyét. Igazi lapra szerelt ikeás traktor. Még azt csodálom hogy ilyet nem találtak ki , hogy megrendeled . A posta kihozza raklapon ,te meg összecsavarozod magadnak.
Válasz JDFERI #4354. hozzászólásáraLazán megoldja fődarabokból,egy hangárban. Ilyenkor elgondolkozom, ez itthon is mehetne. cirka 9milla,a gép.
Válasz mtz1221 #4351. hozzászólásáraKi tudja ...lehet az az irány váltó elhelyezés még tetszhet is néhány hölgynek. Neki is van mivel foglalatoskodni ha oda ül.
Válasz mtz1221 #4351. hozzászólására2001 ben azt hiszem.. Egy kiállításon,szerepelt egy mtz "tanulmánytraktor". Carraro elsőhíddal ,mtz motorral, teljesen más fülkével ,kimondottan hasonlított egy kis fiatagrira . Azt hittem ez majd egy igazi nagy változás előjele lesz . Én azóta várom ,hogy tényleg jó szájízzel oda lehessen menni egy új mtz közelébe a kiállításokon , hogy végre ez az. De tényleg hol van már egy bolygóműves véglehajtás ? Hol van ha nem több egy hidraulikus hi-lo váltó ? Mikor lesz már egy modern fék és valóban hatékony difizár ? Engem nem pusztán az zavar ,hogy Minszk Traktor Zavod hanem ,hogy ráültek évtizedek óta valamire miközben más orosz cégek azért próbálkoznak ezzel -azzal.
Válasz mtz1221 #4352. hozzászólására
Válasz JDFERI #4347. hozzászólásáraHema váltó (régi valtákban is ez volt) perkins motor,még a végén össze hoznak valamit.Csak az a gond hogy ukránban könnyen előfordul hogy csak egy bazi nagy pénzmosás az egész,és két év múlva se hírük se hamvuk.De komolyan tetszik,és ha nem egy max 80 lóra tervezett váltót raktak alá,jó gép is lehet.
Válasz JDFERI #4345. hozzászólásáraÚgy is csak addig utazik ott még el nem veszed,utánna autóval jár max.Homlok rakodónál pl szerintem qrva jó helyen van.Jobbal kezeled a yostikot,ballal az irányváltót.
Válasz JDFERI #4349. hozzászólásáraVan itt nálam egy kb, ekkora Ferga...azon sem combosabb.
Válasz Vinkó 75 #4348. hozzászólásáraÍgy elsőre a hidraulikus függesztő kar részen elég vérszegény megoldások vannak . De amugy összeszedett koncepciónak tűnik.
Válasz JDFERI #4347. hozzászólásáraAzért látni ez már közelebb van az elvárthoz. Szerintem vállalható.
...és ezt ?
Válasz JDFERI #4345. hozzászólásáraPótcselekvések tömkelege.
Válasz mtz1221 #4343. hozzászólásáraDe , hogy jutott eszükbe odarakni már azt a kart. Hát agyrém. A kormány mellett nem lett volna jó a kézigáz helyén ? Lőttek a szerszámos ládán való menyasszony jelölt utaztatásnak.
Válasz JDFERI #4341. hozzászólásáraNekem viccen kívül tetszik. Mikor lehet vajon itthon is beszerezni?
Válasz JDFERI #4341. hozzászólásáraÉn várom már.Ha rátennék még a monoblokkos hidraulikát,akkor lehet lesz még kis mtz-is az udvarban.meg remélem volt annyi eszük hogy az irányváltó szinkronos.
Válasz kori01 #4339. hozzászólásáraVagy család fan,és azokra költi mint a füttyi méregetésre meg szervízre.
Ezt ki merné bevállalni ? https://youtu.be/TsQuEjWp7Qk
Válasz t.romsics #4314. hozzászólásáraMennyire vagy kicsi gazda, hogy 5 traktorod is van? Vagy gyüjtöd őket?
Válasz t.romsics #4314. hozzászólásáraEgy igazi mtz fan lehetsz.
Válasz t.romsics #4337. hozzászólásáranem kicsi elorelepes volt az mtz-hez kepest!! jol valasztottal.
Válasz horvath.agro #4336. hozzászólására6145, cvt. Jól felszerelt, nem sok extra maradt ki belőle.
Válasz t.romsics #4330. hozzászólásáracvt a steyr? full full??
Válasz kori01 #4284. hozzászólásáraNem rossz az, csak olcsóbb jobb nincs!
Drágább van, csak...
Válasz trikolor5 #4257. hozzászólásáraIlyet ne, ezeket a szervizesek is szidják. 1 kategóriával feljebb nézelődj.
Válasz t.romsics #4330. hozzászólására
Válasz Vinkó 75 #4319. hozzászólásáraPOnt erről írtam egy hozzászólással ezelőtt! Zőőőőőőőőőőőőőőőőd Zetor a joninak!
Válasz Vinkó 75 #4327. hozzászólásáraEgy időben a Zetor is gyártott nekik gépet 100 paci körül, csak az is zöldre volt festve de zetor volt a javából!
Válasz csferri #4329. hozzászólásáraKözel 30 éve gazdálkodunk, oroszokkal. Nem akartam úgy meghalni, hogy nem használtam nyugatit. Az egy éves, minden földi jóval felszerelve. Alapvetően vetni vettem. Így legalább megalapozott véleményem lesz az orosz és nyugati technikákkal kapcsolatban. Egyik oroszt sem adnám el soha (24,17,13,3 évesek), nem rossz gépek, ha odafigyelnek rájuk, ez az én véleményem.
Válasz t.romsics #4328. hozzászólásáraÉs miért lett véve nyugati melléjük, vagy folyamatában majd ki akarod cserélni őket?
Válasz mtz1221 #4323. hozzászólására.5-ös. Orosz blokk (ugyanaz, mint a 1523-as), csak nagynyomású rendszer. Felsúlyozva, dupla kerékkel, kb. 8700 kg. Váltója a fényképen.
3 éve van meg, a gyári 10 éves ékszíjakat ette meg, meg már a második csepptöltőt kellett felszerelni. Klímás, jóval erősebb, mint a 150-es, de a 210 nincs benne, vagy nem adja le a talajra. A 150-esre túlméretezett eszközöket örökölte, így ez nem gond. Ad-blues, de az csak dísznek van rajta szerencsére, mert egy cl ad-bluet sem fogyaszt.
Válasz Vinkó 75 #4326. hozzászólásáraAmúgy a Mohácsi gép Zetor motoros volt.
Válasz Claastra. #4324. hozzászólásáraLehet ez rönyóóóó.
Válasz csferri #4293. hozzászólásáraIgen sajnos a 9540-es után nem ezt vártam tőle . Azt is tegyük hozzá hogy egy 16245-ös munkagép parkját cibálom vele szinte .
Válasz Vinkó 75 #4322. hozzászólásáramotorért cserébe???https://www.truck1.eu/agricultural-machinery/wheel-tractors/john-deere-3300-a4924231.html
Válasz t.romsics #4316. hozzászólására2022-esrő írhatnál pár szót.Az is durván erős, .3-as ???
Válasz A.I. #4320. hozzászólásáraMohácson volt még egy, úgy 2011 környékéig.
Válasz A.I. #4320. hozzászólásáraEgy az egyben a 9540 és az a széri a más színben . Nagyon jó gépek 18 évig volt 9540-esünk .
Válasz Vinkó 75 #4319. hozzászólásáraAz már biztos, vajon mennyi futhat itthon belőle? 3-4 db az országban!?
Meg azért jó kis öszvér a leírtak szerint.
Válasz Ares 826 #4318. hozzászólásáraAzért ehhez is kellett egy adag önbizalom.
Válasz Vinkó 75 #4312. hozzászólásáraCsak a szín más minden más ugyan az! kinek mi kell az a lényeg!
Válasz Sk Laci #4310. hozzászólására20 %.
Válasz csferri #4315. hozzászólására1221 (130 le) , 1523 (150 le) , 2022-es (210 le).
Válasz t.romsics #4314. hozzászólásáraA 2 6 hengeres mtz melyik tipus?
4 db hathengeres, 1 db négyhengeres a géppark, 4 ebből Belarus. Új koruk óta nálunk, különösebb gond nélkül. Hozzáteszem kicsi vagyok, nem sokat mennek, (évi kb. 300 ü.ó.).
Válasz Vinkó 75 #4312. hozzászólására