Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD401.77 FtCHF440.14 FtGBP494.56 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz fexco #3758. hozzászólásáraEzt jól mondod! Egy Landinink volt ilyen egész oldalas ajtóval. Minden nyitáskor bejött a por a sárvédőről.
Azt mondják, a jobb kilátás miatt csinálják ezt, szerintem viszont így egyszerűbb a gyártás és a szerelés. A B oszlopon a kapcsolók jól kézreállnak, lehet oda monitorokat rögzíteni, stb. Én semmi előnyét nem láttam ennek a négyoszlopos kabinnak, hátrányát viszont igen.
Válasz szanberg #3751. hozzászólásáraCsak kiváncsiságból kérdezem. Így videón keresztül ismerkedek a Kubotával. Remélem nem csalódok a zöld-sárgában, de ha netalán nem jönne be valamiért, tudna az ember melyik irányba mozduljon el. A 6 L-es motor nagyon bejön.
Válasz fexco #3758. hozzászólásáraFőleg ha a nyári kánikulában elromlik a klíma. Olyan mint a sütő. Az oldalsó ablak kényszeresetben rengeteget segítene.
Válasz szanberg #3736. hozzászólásárafigyejj:nekem egyetlen 1 bajom van a t6ossal:igazábol az összes traktorral,aminek a fülkéje 4 oszlopos és nem 6!amikor én nézegettem a traktorokat,mindenki a 4oszlopost istenitette,ez volt a sláger,ez a csúcs.nem is volt ez többet kérdés.de most utolag az oldalsó kinyitható ablakok nekem sokszor nagyon-nagyon jól jönne.ha nyáron nem is,de amikor megy a fűtés,egy kis frisslevegő be,annak nincs párja.de nyáron se rossz.szerintem.a hátujját meg nemnyitogálom kicsire se,mert ott nemjön semmi frisslevegő,csak a meleg zaj.
Válasz szanberg #3739. hozzászólásáraez a köpcenti téma:akkor röhögtem egy kibaszott nagyot,amikor még jó régen beirtad,hogy a sisu motornál van a 3hengeres:ez ugyanaz mint a nagytraktorokba,csak ketté van végva.na erről ennyit.ezt Te irtad még nagyon régen.nem látok semmi extrát,1perc után se.az elején kapcsolod fel neki,reagál rá,de nem virgonckodik.1perc utáni történet:semmi extra a többi vas is simán tudja.a hangja az meg valóban bent is nagy előszőr azthittem nyitvavan a hátsó ablak.de biztos a teló máshogy vette fel.ez tényleg sok.
Válasz szanberg #3735. hozzászólásáraRájött ő is már a hazafelé vezető úton.Csizmás mtz után nem gondolta,hogy merev hidas nyugati gép így tud pattogni.Meg nem olvas agroinformot.
Válasz csferri #3752. hozzászólásáraÖnmagában csendes nagyon de a váltó nyígó hang jobban feljön. A videó nagyon fel erősíti, amúgy abszolút nem vészes egyébként, de jobban hallani.
Igazából azért van ez mert pl az ülés alatt és mögött a kabin alja egy lemez mindössze, csak a padló lemez szigetelt.
Cserébe a diffizár pl olyan egyszerű körmös kapcsolású mint egy régi 50-es mtz-ben, szóval az egyszerűség előny, de hátrány is lehet.
Válasz Sk Laci #3749. hozzászólásáraA 2-es led a kijelző második sorához tartozik, ott azzal a gombbal tudom tovább kapcsolni, és ez az elfogyasztott üzemanyag mennyiséget méri, alatta a hármas sor pedig az átlagot.
Lehet más funkciókat is betenni a 4 sorba a digit kijelzőn egyébként de sosem nyúltunk hozzá.
Viszont értem mire gondolsz, nem ez nem a sebváltóhoz tartozik, mármint a szám meg a villogó led.
Válasz Sk Laci #3749. hozzászólásáraFogalmam sincsen, igazából ez mindig villog de azon kívül hogy láttam, sosem jutott tovább bennem gondolati szinten sem a történet
Sziasztok. Ha valaki új traktor szeretne vásárolni, és kis traktorban gondolkozik, akkor szeretnék bemutatni az én Yanmar traktoromat.
https://youtu.be/8HmrG6V5UX4
A csatornán több videó is van róla, valamint a gyümölcsösben történő munkákról.
Válasz fexco #3713. hozzászólására4henger, de akkora köbcentis mint a 6hengeres t6-os! Sőt! Egy 828-as fendtben kissebb hengerűrtartalmú motor van pedig az 280 ló!!!!!
Univerzális használatra amúgy sem kell 6 henger, talajon meg amíg elvisz mindent lazán ami neki való, addig ott is rendben van, márpedig elviszi sőt kategóriát meghazudtolva. Valamint nehéz talajművelő szerszámmal alapjáraton melyik gépben lehet a powert felfelé kapcsolgatni???
Szóval a 135gx nél pont a motor az ami miatt meg kell venni ha ilyesmit nézegetsz, de ha az egyszerű puritánsága nem gyere be akkor mást kell választani mert ebben az értelemben szegényesebb nyugati társainál.
Válasz mtz1221 #3734. hozzászólásáraRugózott hidat nem kérni oltári baromság!
Mert ha egy kis 100-as gêpen eleve nem érhető el de az méret kell, akkor okés, megalkuszunk magunkkal hogy abba nincs, de ha választható opció, akkor kötelező!!!
Válasz lala #3725. hozzászólásáraNem tudom pontosan,de olyan 52000+áfa körül emlékszem.Rúgós híd nincs,nagyobb hidraulika pumpa meg apróságok vannak +ba véve hozzá.Fel akarják majd csippelni meg adbluet kikötni belőle garancia után.Állítólag a T6-175 is porcikára egyezik a mechanikus részeivel.
Válasz Sk Laci #3719. hozzászólásáraHehe, úgy is van! Azért, ha egy thaiföldi szextúrát nem is lehet kipréselni, de pl. egy gyárlátogatást néha ki lehet alkudni.
Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraLegközelebb ha netalán tán vásárolnák új JD, akkor behajtom rajtuk az előző elmulasztott időt. /Legaláb egy hates nyaralást kérek teljes körü kiszolgálással./ A tavaly vett JD-ől egy centet se alkudtam le, ezt azért figyelembe vehették volna.
Válasz fexco #3714. hozzászólásáraMiről tudtatok 6 órát beszélni egy traktor átadásnál?
JD kb 1 óra volt. Egy kérdésem volt: arra is azt mondták, nézzem meg a "könyvben".
JD-os ismerőseim jobban elmagyarázták, mint az iskoláztató főnök.
De a szerviz az tényleg első osztályu a JD-nak.
Válasz fexco #3713. hozzászólásáraEgyik ismerős most vett T6-125-öt abba sokkal kisebb négyhengeres motor van mint a kubotában,mégis megy mint az állat.De az új dizájnával visz mindent,sokkal szebb mint az előző nyuszik.
Válasz szanberg #3709. hozzászólásáraa forgalmazó tény és való le a kalappal előttük.bótótam már velük,volt gépáttadás-beüzemelés is. nekem ez a normális.nekem ez a természetes.a t6ot nekem a Szániel Imre mester adta átt,nálam a gépáttadás az1nap volt.reggel9től3ig.az első súly vonószemnél elkezdte a történetet,a hátsó függesztőkaroknál meg befejezte....kötelező szervizre járnak ki:1telefon....
Válasz szanberg #3708. hozzászólásáraasszem ezeket néztem bábolnán.egyetlen1dolog miatt nemvenném meg:4henger....az ára meg ha ugyanannyi mint egy kategoriatársa a cnh ból,akkor meg abszolutt szóba se.abba az időbe nagyon variáltam a t6 és a mgx 135 között,hogy melyiket vegyem.kibaszott jól döntöttem!!!!!!!
6512 hozzászólás
Válasz fexco #3758. hozzászólásáraEzt jól mondod! Egy Landinink volt ilyen egész oldalas ajtóval. Minden nyitáskor bejött a por a sárvédőről.
Azt mondják, a jobb kilátás miatt csinálják ezt, szerintem viszont így egyszerűbb a gyártás és a szerelés. A B oszlopon a kapcsolók jól kézreállnak, lehet oda monitorokat rögzíteni, stb. Én semmi előnyét nem láttam ennek a négyoszlopos kabinnak, hátrányát viszont igen.
Válasz szanberg #3751. hozzászólásáraCsak kiváncsiságból kérdezem. Így videón keresztül ismerkedek a Kubotával. Remélem nem csalódok a zöld-sárgában, de ha netalán nem jönne be valamiért, tudna az ember melyik irányba mozduljon el. A 6 L-es motor nagyon bejön.
Válasz fexco #3758. hozzászólásáraFőleg ha a nyári kánikulában elromlik a klíma. Olyan mint a sütő. Az oldalsó ablak kényszeresetben rengeteget segítene.
Válasz fexco #3757. hozzászólásáraNem te üttetted meg az 1 napos traktornak a fülke tetejét ??? Ott nem jön be friss levegő elég ???
Válasz fexco #3757. hozzászólásárameg amikor porzik akkor meg alapbol nem ,mert bejön az összes por.szerintem az oldalsó tuti lenne.pl.:jdM
Válasz szanberg #3736. hozzászólásárafigyejj:nekem egyetlen 1 bajom van a t6ossal:igazábol az összes traktorral,aminek a fülkéje 4 oszlopos és nem 6!amikor én nézegettem a traktorokat,mindenki a 4oszlopost istenitette,ez volt a sláger,ez a csúcs.nem is volt ez többet kérdés.de most utolag az oldalsó kinyitható ablakok nekem sokszor nagyon-nagyon jól jönne.ha nyáron nem is,de amikor megy a fűtés,egy kis frisslevegő be,annak nincs párja.de nyáron se rossz.szerintem.a hátujját meg nemnyitogálom kicsire se,mert ott nemjön semmi frisslevegő,csak a meleg zaj.
Válasz szanberg #3750. hozzászólásáraKezelési utasítás?
Válasz szanberg #3739. hozzászólásáraez a köpcenti téma:akkor röhögtem egy kibaszott nagyot,amikor még jó régen beirtad,hogy a sisu motornál van a 3hengeres:ez ugyanaz mint a nagytraktorokba,csak ketté van végva.na erről ennyit.ezt Te irtad még nagyon régen.nem látok semmi extrát,1perc után se.az elején kapcsolod fel neki,reagál rá,de nem virgonckodik.1perc utáni történet:semmi extra a többi vas is simán tudja.a hangja az meg valóban bent is nagy előszőr azthittem nyitvavan a hátsó ablak.de biztos a teló máshogy vette fel.ez tényleg sok.
Válasz szanberg #3735. hozzászólásáraRájött ő is már a hazafelé vezető úton.Csizmás mtz után nem gondolta,hogy merev hidas nyugati gép így tud pattogni.Meg nem olvas agroinformot.
Válasz csferri #3752. hozzászólásáraÖnmagában csendes nagyon de a váltó nyígó hang jobban feljön. A videó nagyon fel erősíti, amúgy abszolút nem vészes egyébként, de jobban hallani.
Igazából azért van ez mert pl az ülés alatt és mögött a kabin alja egy lemez mindössze, csak a padló lemez szigetelt.
Cserébe a diffizár pl olyan egyszerű körmös kapcsolású mint egy régi 50-es mtz-ben, szóval az egyszerűség előny, de hátrány is lehet.
Válasz szanberg #3740. hozzászólásáraFasza, amúgy mennyire csendes ennek a fülke a többihez képest JD,MF?
Válasz Sk Laci #3749. hozzászólásáraA 2-es led a kijelző második sorához tartozik, ott azzal a gombbal tudom tovább kapcsolni, és ez az elfogyasztott üzemanyag mennyiséget méri, alatta a hármas sor pedig az átlagot.
Lehet más funkciókat is betenni a 4 sorba a digit kijelzőn egyébként de sosem nyúltunk hozzá.
Viszont értem mire gondolsz, nem ez nem a sebváltóhoz tartozik, mármint a szám meg a villogó led.
Válasz Sk Laci #3749. hozzászólásáraFogalmam sincsen, igazából ez mindig villog de azon kívül hogy láttam, sosem jutott tovább bennem gondolati szinten sem a történet
Pistabáttya!?!?!?
Válasz szanberg #3739. hozzászólásáraMiért villog a 2-es? Váltás után is....
Válasz Goethe #3741. hozzászólásáraTe hallod! Ez nem is új...
Válasz Berkó_ #3745. hozzászólásáraEszembe nem jutna itt hirdetni! Csak már eltelt vagy 1 óra hogy nem hívtak, és félek rajtam marad.
Válasz Berkó_ #3745. hozzászólásáraBugacon kisorsolod, oszt jóvan.
És az én MTZ-met ki fogja megvenni???
Válasz Goethe #3741. hozzászólásáraÉn még a Portálfejlesztésbe is betolnám, vagy háromszor!
Válasz Goethe #3741. hozzászólásáraKár hogy csak 4-5 topicba tetted be, az összesbe kellett volna.
Válasz Goethe #3741. hozzászólására3 évesnek való,az udvarban,ne kelljen lábbal hajtani!
Sziasztok. Ha valaki új traktor szeretne vásárolni, és kis traktorban gondolkozik, akkor szeretnék bemutatni az én Yanmar traktoromat.
https://youtu.be/8HmrG6V5UX4
A csatornán több videó is van róla, valamint a gyümölcsösben történő munkákról.
Álló helyből lerakott szerszámmal alapjáraton indulás
Nagy motor kis turbó
Válasz fexco #3713. hozzászólásáraMajd 1:00 percnél lesz érdekes
Válasz Sk Laci #3737. hozzászólásáraGondolod te
Válasz Szabi. #3729. hozzászólásáraCsak én olvasom
Válasz fexco #3713. hozzászólására4henger, de akkora köbcentis mint a 6hengeres t6-os! Sőt! Egy 828-as fendtben kissebb hengerűrtartalmú motor van pedig az 280 ló!!!!!
Univerzális használatra amúgy sem kell 6 henger, talajon meg amíg elvisz mindent lazán ami neki való, addig ott is rendben van, márpedig elviszi sőt kategóriát meghazudtolva. Valamint nehéz talajművelő szerszámmal alapjáraton melyik gépben lehet a powert felfelé kapcsolgatni???
Szóval a 135gx nél pont a motor az ami miatt meg kell venni ha ilyesmit nézegetsz, de ha az egyszerű puritánsága nem gyere be akkor mást kell választani mert ebben az értelemben szegényesebb nyugati társainál.
Válasz mtz1221 #3734. hozzászólásáraRugózott hidat nem kérni oltári baromság!
Mert ha egy kis 100-as gêpen eleve nem érhető el de az méret kell, akkor okés, megalkuszunk magunkkal hogy abba nincs, de ha választható opció, akkor kötelező!!!
Válasz lala #3725. hozzászólásáraNem tudom pontosan,de olyan 52000+áfa körül emlékszem.Rúgós híd nincs,nagyobb hidraulika pumpa meg apróságok vannak +ba véve hozzá.Fel akarják majd csippelni meg adbluet kikötni belőle garancia után.Állítólag a T6-175 is porcikára egyezik a mechanikus részeivel.
Válasz Bárány #3724. hozzászólásárapersze.....vagy inkább neked is olvassa....
Válasz Bárány #3730. hozzászólásáraÚgy tűnik, itt mindenkinek a fiókját feltörték!
Válasz Sk Laci #3726. hozzászólásáraNekem Nagylak-nál vége a világnak!!
Válasz Szabi. #3729. hozzászólására
Válasz Sk Laci #3726. hozzászólásáraEzek szerint olvassa.......
Válasz Bárány #3720. hozzászólásáraAnnó a kombájnhoz lehetett választani usa utazást vagy szecskázót hátra. A zúzó lett
Válasz Sk Laci #3726. hozzászólásáraAhoz nem kell tehenet venni,hogy tejet igyál.
Válasz Bárány, medikus #3722. hozzászólásáraA Thajföldi szextúrát átengedem nektek. A páromat le nem cserélném semmi pénzért se.
Válasz mtz1221 #3715. hozzászólásáraKB mi lett a végső ára?
Válasz Bárány #3722. hozzászólásáraKhm ... mondjuk azon a bizonyos Claas tanfolyamon én is egy faszival aludtam egy hotelszobában ...
Válasz medikus #3721. hozzászólásáraVagy volt(töke).......
Válasz medikus #3721. hozzászólásáraOké!
Laci, akkor inkább a gyárlátogatást erőltesd!
Válasz Bárány #3720. hozzászólásáraThaiföld veszélyes! Ott van a leg több átoperált lány,akinek töke van!
Válasz Sk Laci #3719. hozzászólásáraHehe, úgy is van! Azért, ha egy thaiföldi szextúrát nem is lehet kipréselni, de pl. egy gyárlátogatást néha ki lehet alkudni.
Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraLegközelebb ha netalán tán vásárolnák új JD, akkor behajtom rajtuk az előző elmulasztott időt. /Legaláb egy hates nyaralást kérek teljes körü kiszolgálással./ A tavaly vett JD-ől egy centet se alkudtam le, ezt azért figyelembe vehették volna.
Válasz Doszpodm #3697. hozzászólásáraMi vettünk tőlük, minden rendben volt. Szervizelni nem kellett, úgyh olyan téren nem tudom milyenek.
Válasz Sk Laci #3716. hozzászólásáraA Claashoz kétnapos, ottalvós oktatást adtak.
Persze volt rendes beüzemelés is.
Válasz fexco #3714. hozzászólásáraMiről tudtatok 6 órát beszélni egy traktor átadásnál?
JD kb 1 óra volt. Egy kérdésem volt: arra is azt mondták, nézzem meg a "könyvben".
JD-os ismerőseim jobban elmagyarázták, mint az iskoláztató főnök.
De a szerviz az tényleg első osztályu a JD-nak.
Válasz fexco #3713. hozzászólásáraEgyik ismerős most vett T6-125-öt abba sokkal kisebb négyhengeres motor van mint a kubotában,mégis megy mint az állat.De az új dizájnával visz mindent,sokkal szebb mint az előző nyuszik.
Válasz szanberg #3709. hozzászólásáraa forgalmazó tény és való le a kalappal előttük.bótótam már velük,volt gépáttadás-beüzemelés is. nekem ez a normális.nekem ez a természetes.a t6ot nekem a Szániel Imre mester adta átt,nálam a gépáttadás az1nap volt.reggel9től3ig.az első súly vonószemnél elkezdte a történetet,a hátsó függesztőkaroknál meg befejezte....kötelező szervizre járnak ki:1telefon....
Válasz szanberg #3708. hozzászólásáraasszem ezeket néztem bábolnán.egyetlen1dolog miatt nemvenném meg:4henger....az ára meg ha ugyanannyi mint egy kategoriatársa a cnh ból,akkor meg abszolutt szóba se.abba az időbe nagyon variáltam a t6 és a mgx 135 között,hogy melyiket vegyem.kibaszott jól döntöttem!!!!!!!