Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.05 FtUSD403.06 FtCHF439.56 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz B.J. #3555. hozzászólásáraNálam minden gépben klíma van még az utolsó mtz-ben is,és légrugós ülés ,kivéve ebben de ez is 2éve kapott vadi új ülést.a klímást így álljuk körbe.
Válasz B.J. #3554. hozzászólására4sebességes ,de a 9 sebességes is úgy jön ki,hogy áthúzod a felezőt.Ebben is ugyan úgy van felező a lábad közt mint bármelyik más mtz-ben +a sebváltó karon is van alsó és felső sor.
Válasz B.J. #3554. hozzászólásáraHagyományos váltó,viszont ez már oldalt váltós,turbó nincs ez 82lovas,klíma Mezőtúr,a fotó szebbnek mutatja,még nem szakadt el a spirál ebben ennyi van ahogy a fotón látszik,max 1 üó-val több ,mert ezzel raktuk tavasszal a műkakát.Gumik 70-80%-os
Válasz Diesel Tibor #3553. hozzászólásáraEz jobban tetszik neki, puccosabb..
Klimát nem szereti...
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/mtz-9203-as/h_6954430?ref=df6da2b9
Válasz Diesel Tibor #3553. hozzászólásáraAnnyit még kérdezne, hogy ebben milyen váltó van? Mert csak a régi hagyományosat ismeri!
Turbó nincs rajta? Klímát kik szerelték? Esztétikailag milyen? Mennyit ment spirál szakadással? Gumik állapota?
Válasz Diesel Tibor #3537. hozzászólásáraFelétek az okmányirodában nagyon szerethetnek írogatni. Amik a hivatalos bejegyzéseknél fel vannak sorolva, azt itt amit eddig láttam, egyiknél sem írták így be.
Válasz szanberg #3531. hozzászólásáranálam hat év alatt ment tönkre a három. olyan nem volt, hogy menetközben elkezdett volna működni, csak simán nem csinált semmit.
Válasz Batka #3530. hozzászólásáraCimboráméknak Pumán folyamatosan gond volt ezzel, mindent kicseréltek és utána is volt baxakodás aztán mégis....
El is adták a gépet, ez a része nagyon gyenge megoldás volt, de tíz év körüli Magnumon sem működtek az elektromos kiadó szelepek, illetve volt, hogy magától elkezdte összecsukni a kombinátort munka közben meg ilyenek.
Válasz Tobszi #3529. hozzászólásáraNem ilyen.
A vacakol azt jelenti, hogy először hol működik, hol nem, aztán beszarik és cserélheted az elektromos vezérlését, ami nem túl olcsó. Állítólag volt egy igen problémás széria a vezérlésekből.
Válasz Büresz #3517. hozzászólásáraNem lesz vele semmi gond... Az enyém hat éves, az elektromos kihelyezettek szoktak vacakolni, azonkívül nemigen volt gondja.
Válasz Bobo77 #3523. hozzászólásáraValószínűleg a főnöknek volt annyi esze, hogy nem kell mindenkit a kormánya mögé engedni... Már a 8r-t se lehet úgy ütni, mint a régebbi zöldeket...
Válasz Büresz #3522. hozzászólásáraNem tudom hogy mi lehet az oka de nem használhatták úgy őket.Nonszensz! 4-5 gépröl van (volt)szó. Szar 8R ekkel segítették barátomék őket hogy elvégezzenek.Azok meg hetekig csak olajszint ellenőrzés és tankolás idejére voltak leállítva.
Válasz Büresz #3517. hozzászólásáraFelénk nagy cégnél van több nagy steyr nem panaszkodnak rájuk DE nem engedték őket 24 órázni műszakozni szántásban (És ez nem vicc)
Válasz .Feco. #3499. hozzászólásáraAz a kategória mint a többi,nagy többmenetes szerszám...vagy nem hagyományos cséplőszerkezetű kombájn. Eladni kész rémálom.
6512 hozzászólás
Válasz B.J. #3555. hozzászólásáraNálam minden gépben klíma van még az utolsó mtz-ben is,és légrugós ülés ,kivéve ebben de ez is 2éve kapott vadi új ülést.a klímást így álljuk körbe.
Válasz B.J. #3555. hozzászólásáraEzt nem tudom megnyitni
Válasz csoppika #3558. hozzászólásáraEnnek az ára 1.8 szőnyeggel együtt.
Válasz B.J. #3554. hozzászólására4sebességes ,de a 9 sebességes is úgy jön ki,hogy áthúzod a felezőt.Ebben is ugyan úgy van felező a lábad közt mint bármelyik más mtz-ben +a sebváltó karon is van alsó és felső sor.
Válasz Diesel Tibor #3550. hozzászólásáraNyáron nincs rajta
De megy a színéhez...ilyen extrával akár Indiába is eladhatnám
Válasz Diesel Tibor #3556. hozzászólásáraAkkor 4, vagy 9 sebességes?
Válasz B.J. #3554. hozzászólásáraHagyományos váltó,viszont ez már oldalt váltós,turbó nincs ez 82lovas,klíma Mezőtúr,a fotó szebbnek mutatja,még nem szakadt el a spirál ebben ennyi van ahogy a fotón látszik,max 1 üó-val több ,mert ezzel raktuk tavasszal a műkakát.Gumik 70-80%-os
Válasz Diesel Tibor #3553. hozzászólásáraEz jobban tetszik neki, puccosabb..
Klimát nem szereti...
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/mtz-9203-as/h_6954430?ref=df6da2b9
Válasz Diesel Tibor #3553. hozzászólásáraAnnyit még kérdezne, hogy ebben milyen váltó van? Mert csak a régi hagyományosat ismeri!
Turbó nincs rajta? Klímát kik szerelték? Esztétikailag milyen? Mennyit ment spirál szakadással? Gumik állapota?
Válasz B.J. #3552. hozzászólásáraoké
Válasz Diesel Tibor #3545. hozzászólásáraJó estét!
Majd holnap apukám megüzeni!
Válasz csoppika #3549. hozzászólásáraAnnak meg.
Válasz csoppika #3548. hozzászólásáraA szőnyegre a traki orrán??
Válasz Diesel Tibor #3547. hozzászólásáraOsztrák homlokrakós 80as szőrért
(a hülyének is megéri)
Válasz Diesel Tibor #3547. hozzászólásáraElbactam másra
Válasz csoppika #3546. hozzászólásáraHozd a pénzt,, majd adok valamit érte.
Válasz Diesel Tibor #3545. hozzászólására1.8
Válasz B.J. #3540. hozzászólásáraMennyiért szeretnéd megvenni??,
Válasz Praetor #3542. hozzászólásáraTudom rakóra is lessz gari
Szép újat vegyeket minden, 3 4000nél meg lőni el a pba oszt új megint....
Válasz Sk Laci #3541. hozzászólásáraDe arra még jön a rakodó ára is...
Válasz B.J. #3540. hozzászólásáraÚj jobb lenne, és van gari is
Válasz Diesel Tibor #3536. hozzászólásáraKöszönjük de apukám a fával nem tud mit kezdeni és nem is ismeri ezt a puccos típust! Tessék meg engedni az árból!!!
Válasz B.J. #3535. hozzászólásáraKérd meg felíé, akí ennyit ígér az már komoly.
Válasz Diesel Tibor #3537. hozzászólásáraFelétek az okmányirodában nagyon szerethetnek írogatni. Amik a hivatalos bejegyzéseknél fel vannak sorolva, azt itt amit eddig láttam, egyiknél sem írták így be.
Válasz Sanyee #3534. hozzászólására
Válasz B.J. #3535. hozzászólásáraTeletank
Válasz Sanyee #3534. hozzászólásáraKöszi, de kicsit vastag nekem....:)
Válasz B.J. #3533. hozzászólásáraKeress rá Diesel Tibor fórumtárs hirdetésére.
Jobbat nem kapsz, csak olcsóbbat.
Sziasztok.
Jó állapotú, nem lelakott MTZ 82-est keresek párhuzam vezetéses homlokrakodóval.
Ha valakinek van ötlete ne tartsa magába!
Válasz szanberg #3531. hozzászólásáranálam hat év alatt ment tönkre a három. olyan nem volt, hogy menetközben elkezdett volna működni, csak simán nem csinált semmit.
Válasz Batka #3530. hozzászólásáraCimboráméknak Pumán folyamatosan gond volt ezzel, mindent kicseréltek és utána is volt baxakodás aztán mégis....
El is adták a gépet, ez a része nagyon gyenge megoldás volt, de tíz év körüli Magnumon sem működtek az elektromos kiadó szelepek, illetve volt, hogy magától elkezdte összecsukni a kombinátort munka közben meg ilyenek.
Válasz Tobszi #3529. hozzászólásáraNem ilyen.
A vacakol azt jelenti, hogy először hol működik, hol nem, aztán beszarik és cserélheted az elektromos vezérlését, ami nem túl olcsó. Állítólag volt egy igen problémás széria a vezérlésekből.
Válasz Batka #3526. hozzászólásáraHa vacakol akkor mit csinál? És hogy javul meg?
Ilyen van rajta?
Válasz Rabó001 #3501. hozzászólásáraDe lehet, hogy pont ez a szinkombó vonzotta be a ruszkikat.
Válasz Bobo77 #3523. hozzászólásáraNem a gép volt az oka, emberi tényező. Biztosan "marhára megbízhatóak" az éjszaka leple alatt.
Válasz Büresz #3517. hozzászólásáraNem lesz vele semmi gond... Az enyém hat éves, az elektromos kihelyezettek szoktak vacakolni, azonkívül nemigen volt gondja.
Válasz Bobo77 #3523. hozzászólásáraValószínűleg a főnöknek volt annyi esze, hogy nem kell mindenkit a kormánya mögé engedni... Már a 8r-t se lehet úgy ütni, mint a régebbi zöldeket...
Válasz Bobo77 #3523. hozzászólásáraÉrtem.
Válasz Büresz #3522. hozzászólásáraNem tudom hogy mi lehet az oka de nem használhatták úgy őket.Nonszensz! 4-5 gépröl van (volt)szó. Szar 8R ekkel segítették barátomék őket hogy elvégezzenek.Azok meg hetekig csak olajszint ellenőrzés és tankolás idejére voltak leállítva.
Válasz Bobo77 #3520. hozzászólásáraDe ha nappal 14 órát kibír akkor éjjszaka hüvösebbe miért nem mehet?
Válasz Bobo77 #3520. hozzászólásáraItt olyan amúgy sem lenne nonstop.
Válasz Büresz #3517. hozzászólásáraFelénk nagy cégnél van több nagy steyr nem panaszkodnak rájuk DE nem engedték őket 24 órázni műszakozni szántásban (És ez nem vicc)
Válasz Tomi81 #3518. hozzászólására
Válasz Büresz #3517. hozzászólásáraIsmeretségi körbe van, igaz 6160 meg 6180 azt hiszem. De bírják, pedig dolgoznak egész évbe.
Haveromék új steyr 6200 cvt-t akarnak venni. Mit lehet róla hallani jót rosszat?
Válasz Büresz #3504. hozzászólására20572
2814
Válasz Vinkó 75 #3514. hozzászólásáraHasználtan...ez lemaradt.
Válasz .Feco. #3499. hozzászólásáraAz a kategória mint a többi,nagy többmenetes szerszám...vagy nem hagyományos cséplőszerkezetű kombájn. Eladni kész rémálom.
Válasz Büresz #3511. hozzászólásáraHogy helyett hol