Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD403.55 FtCHF440.33 FtGBP492.37 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Drisa #3407. hozzászólásáraNe félj semit, fejlesztenek elég hülyeséget. Sokszor még a gyártási szám szerint se tudják beazonosítani az alkatrészt. Más vastagságu tengő, másmilyen csapágy, gufero,....
Van meglepi, mikor javítani szeretnél valamit saját magad, megveszed katalógus és gyártási szám szerint, amikor megjön akkor meg egészen más. Sokszor még a szervizeseknek is fejfájást okoz a nem megfelelő cikszámsorozat.
A cikkszám összehasonlítgatással csak egy baj van, sok gyártó egy azon alkatrészt több cikszámon is árul!
Ezzel figyelik melyik típushoz vagy szériához hogyan fogy az adott alkatrész. Az átváltási kulcs pedig titok. Csak az alkatrészbeszállító titoktartási idejének lejárta után elérhető és akkor sem mindíg.
Válasz Drisa #3407. hozzászólásáraÉn erre lusta vagyok, de miért nem nézel rá a jdpartsra? Ott kiderülne a frankó, nem itt vitáznánk róla. Mert pl a motoroknál, amit én megnéztem Fpt, koppra minden ua. A Jd nél lehet, hogy a nagyobbak más a turbó, de ha a blokk ua, akkor nagyon valószínű a bele is ua.
Pár hónapja halottam, hogy külön komoly osztályrészleg van rengeteg emberi személyzettel a nagy gyártóknál, akik azt nézik, hogy mit lehet kispórolni annyira, hogy az még 3-5 évig azért dolgozzon......
Több az ilyen “fejlesztő”, mint a valódi új dolgokat kereső, kitató emberke.
Válasz szanberg #3406. hozzászólásáraSzerintem az egyes lépcsők között ha van 2 Milla mint lentebb írta valaki, akkor fél millabol simán megérne valamit fejleszteni bele amivel a drágább gép vételére vezetnék rá a vevőt. A motoroknál azért hatalmas különbségek vannak, a blokk egy dolog ami stimmel.
Válasz Drisa #3405. hozzászólásáraSzerinted mi az olcsóbb?
Buziskodni két lamellával és mindenhová ennek megfelelő kuplungot fejleszteni gyártani majd alkatrész készleten tartani, avagy teszünk bele egy fajtát 110-től 160lóerőig oszt jónapot...
Szerintem az utóbbi sokkal olcsóbb, hiába lesz úgymond a 110-esbe túltervezett alkatrész...
Ennyi erővel a motorokat is lehetne darabolni, nem pedig 140-től 300-ig ugyanazt a 6,7-est bele pakolni...
Válasz VMisi #3401. hozzászólásáraAzt nehezen tudom elképzelni hogy csak a matrica és a program különbség. Akkor mindenki a legkisebbet venné és azt tuningolná. Eladásoknál ez feltűnne és utána járna a gyár. És tenne ellene, különbségeket építene be olyan költséggel ami neki még megérné.
Válasz Drisa #3390. hozzászólásáraSzerinted a jd-nél nincsen ugyan olyan gép több lóerővel?
Szerinted az az előny ha 10 lóerőnként módosított egy gép?
Teljesen baromság lenne, így is fejetlenség van a jd szervizeknél hátha még így lennének a gépek...
Válasz Drisa #3393. hozzászólásáraVan amelyiknél pl. nagyobb hűtőt tesznek rá kicsivel.
Több szerelővel beszéltem azzal kapcsolatban, hogy a 6630 vagy a 6830-nak egyforma erősségű-e a váltója és mindenki mást mondott. Mind JD szerelő volt. Valaki szerint ugyanaz csak 1 fogaskerék párral több van a másikban, valaki szerint erősebbek a 6830-ban a fogaskerekek, valaki szerint meg mindkettőben lehet "sima" és erősített fogaskerekek is.
Pl. a m7kububan nincs különbség a 3 gép között csak a szoftver. (kk szerint)
Válasz J.D. Borda #3397. hozzászólásáraIgen az üzletkötő különös fajta,nem ért ahhoz amit elad,viszont szemrebbenés nélkül tud hazudni,különösen az említett cégnél,de a kiténél sincs máshogy.
En elhiszem amit irsz hogy jo szoftvert tesz rá. De en az il,en dolgokat nem partolom ha az van ráirva pl 6.155 akkor az 150le legyen ne majd az agrotec dobjon ra szoftvereket.... en mindenben a gyari megoldásokat preferalom. Jó én anno megharagudtam rajuk gumikkal ptóbaltak makkerni stb... linkeltek én azert nem agrotecezem. De attól meg lehet jó szervize stb...meg az üzletközőt az utcába sem engedem be herózom van tőle.
Válasz Büresz #3395. hozzászólásáraAz rendben van, de ez olyan öntökönrúgás jellegű, többé kerül külön gyártani annyi féle vasat. De gondolom kiszámolták hogy járnak jobban.
Válasz Drisa #3393. hozzászólásáraEz akkor egy 'okos' gyár, ha 10le-s lépésenként módosít, ezt azt. Nemlehet, h minden ki van centizve?
Egyébként a lamellákat én b@sztam el, szántáskor aut módba volt az elsőkerékhajtás, egy villanyoszlopot kerültem ki, megadott kormanyszögnél kikapcsolt a hajtás, elkapart a hátulja, én meg nem álltam meg, rányomtam a gombra.
Válasz fexco #3391. hozzászólásáraNem egyforma! 150R első kuplungjában több lamella van. Ez csak egy különbség biztos van még... szervizes mondta, láttam a belső szerelési utasítást.
Válasz Drisa #3390. hozzászólásáraEgy éjszakám ment rá az online katalógus átnézésére, az utolsó csavarig azonosak a cikkszámok. A szervízvezető felajánlotta, h ráteszik az új széria kuplungját, mert az erősebb már, de az sajna nem stimmel.
Válasz J.D. Borda #3386. hozzászólásáraSzervíz téren ez pillanatnyilag egy korrekt cég, legalábbis Komárom. A szervízvezető ha valamit mond az úgy van, jóindulatúlag áll a dolgokhoz, ha pl hétfőre ígér valamit, az hétfőn teljesül, stb. A szoftvert megbeszéltünk, hozták a 160-as motorvezérlőt és vitték a 140-est.És erősebb lett a traktor. Jól méri a fogyasztást meg minden. Miért kéne ebben kételkednem?
Hozzáférnek a gyári szoftverekhez.
Válasz lac* #3383. hozzászólásáraHidd azt amit az agrotec mond... szegény ember...:) Nekem egyik cég se tegyen utólag semmit rá főleg ne garba az mind maszlag...
Válasz fexco #3380. hozzászólásáraNem a legalacsonyabbat adja le a talajra. Akkor van így esetleg, ha a max boost teljesítményen folytod a motort, akkor talán a legalacsonyabb értéket leadja a talajra. De mivel a többség nem úgy üti a gépet h az mindig a legjobban le legyen terhelve, hanem kb a névleges teljesítményét adja le, ezért a legalacsonyabb értékből kell még visszafele számolni, lefelé.
Válasz J.D. Borda #3379. hozzászólásáraEz konkrétan hülyeség, kB 2 milkával volt drágább a nagyobb, ami az utolsó csavarig ua.Leellenőriztem az alkatrészkatalógusban. A szoftvert az Agrotec meg 1000 eur-ért tette rá. Természetesen garival.
Válasz fexco #3377. hozzászólásárameg még tavasszal huz egy 540 hengert a szántáson.eztis teljesen megfelelően.igazábol mást nem is csinál. tudom nemide vág,de pont mostjutott eszembe:tavasszal ösziszántást melyik munkagéppel csináljátok,javasoljátok:tiproller 540 vagy rolmako 4m kompaktor????
Válasz fexco #3378. hozzászólásáraMeg én úgy vagyok nem kell tuning meg minden franc szoftver cserék stb... nagyobbat kell venni kicsivel aztán kész. FÖLDMELÓNÁL... a többinél ott mindegy.
Válasz Drisa #3372. hozzászólásáraaz is lehet.engem a tények érdekelnek:3mgruber,4mkompaktor,felemeli biztonságosan,és a megfelelő tempóval huzza.pl:a kompaktort most tavasszal 10,5-11el huzta.természetesen a megfelelő munkamélységben(7-8centi).nemmondom,hogy nem veszi észre a súlyát,meg hogy nemlenne jobb 12-esetleg13al huzni,de ennyit tud.a hármas lemkennel meg megint sima az ügy.a bálázásról meg irtem már az előbb.
Válasz traktorajtóhajtogató #3375. hozzászólásáraGondolod a többi gépnél nem? Csak amikor a környékünkön is eladtak több nh-ot is aztán rádöbbentek hát nem annyi mint amit mondtak neki... a lényeg a legalacsonyabb LE-t kell nézni akkor nagy meglepetés nem érhet.
Válasz fexco #3368. hozzászólásáraf...at kell 5 féle teljesítmény t írni... van egy sima meg egy max tlt és kész. a többi csak arra jó hogy megszívassa a parasztot
Válasz lac* #3369. hozzászólásáraengem se érdekel.nálam meg a körbálázot amikor tekeri,amikor elkezdi tömöriteni,csak annyit látok,hogy kivillan a zöld epm embléma,amugy meg olyan mintha üresen mennék a réten a traktorral.észre se vesz az semmit.
Válasz fexco #3368. hozzászólásáraMeg olyan számot ami a motor maximális teljesítménye, de az olajszivattyú meg a többi bazár viszi el a lovat, ezért lesz a végén kevesebb...
Válasz fexco #3365. hozzászólásáraSzerintem tlt_n sem ad le annyit, de ezzel nekem semmi bajom sincs. Szállításkor viszont 18t-ás póttal megrakva is megy 50-et
Válasz J.D. Borda #3362. hozzászólásárade annyi az annyi,csak akkor ha máshogy értelmezed.nem a névleges,hanem a maximális teljesitményt irja ki lóba.ennyi a történet.
Válasz szanberg #3358. hozzászólásáraEzek érdekes dolgok. A prospektusok a különböző szabványok által szabályozott főtengelyen mért teljesítményt adják meg. A modern szoftok általában bizonyos körülmények között növelni szokták a teljesítményt, pl. Bekapcsolt TLT, vagy közúti szállitásnál. Szóval nem egyszerű.
Válasz Drisa #3360. hozzászólásáraüdv!nemtudom,nekem t6 155 van.tier4a.ez 117 lo papiron,amit tltn ad az 155.elméletileg.én úgy értettem,hogy ez a t6 sorozat 120-125 loval kell számolni,a többi az tlt-szállitáskor hasznosul.én aztmondom,hogy igaza is van a gyárnak.ha ez kevés,ott van a következő sorozat t7.
6512 hozzászólás
Válasz Drisa #3407. hozzászólásáraNe félj semit, fejlesztenek elég hülyeséget. Sokszor még a gyártási szám szerint se tudják beazonosítani az alkatrészt. Más vastagságu tengő, másmilyen csapágy, gufero,....
Van meglepi, mikor javítani szeretnél valamit saját magad, megveszed katalógus és gyártási szám szerint, amikor megjön akkor meg egészen más. Sokszor még a szervizeseknek is fejfájást okoz a nem megfelelő cikszámsorozat.
Válasz avm #3410. hozzászólásáraEzt nemhinném, h adott cikkszámon belül különbségek lennének a minőségben.
A cikkszám összehasonlítgatással csak egy baj van, sok gyártó egy azon alkatrészt több cikszámon is árul!
Ezzel figyelik melyik típushoz vagy szériához hogyan fogy az adott alkatrész. Az átváltási kulcs pedig titok. Csak az alkatrészbeszállító titoktartási idejének lejárta után elérhető és akkor sem mindíg.
Válasz Drisa #3407. hozzászólásáraÉn erre lusta vagyok, de miért nem nézel rá a jdpartsra? Ott kiderülne a frankó, nem itt vitáznánk róla. Mert pl a motoroknál, amit én megnéztem Fpt, koppra minden ua. A Jd nél lehet, hogy a nagyobbak más a turbó, de ha a blokk ua, akkor nagyon valószínű a bele is ua.
Pár hónapja halottam, hogy külön komoly osztályrészleg van rengeteg emberi személyzettel a nagy gyártóknál, akik azt nézik, hogy mit lehet kispórolni annyira, hogy az még 3-5 évig azért dolgozzon......
Több az ilyen “fejlesztő”, mint a valódi új dolgokat kereső, kitató emberke.
Válasz szanberg #3406. hozzászólásáraSzerintem az egyes lépcsők között ha van 2 Milla mint lentebb írta valaki, akkor fél millabol simán megérne valamit fejleszteni bele amivel a drágább gép vételére vezetnék rá a vevőt. A motoroknál azért hatalmas különbségek vannak, a blokk egy dolog ami stimmel.
Válasz Drisa #3405. hozzászólásáraSzerinted mi az olcsóbb?
Buziskodni két lamellával és mindenhová ennek megfelelő kuplungot fejleszteni gyártani majd alkatrész készleten tartani, avagy teszünk bele egy fajtát 110-től 160lóerőig oszt jónapot...
Szerintem az utóbbi sokkal olcsóbb, hiába lesz úgymond a 110-esbe túltervezett alkatrész...
Ennyi erővel a motorokat is lehetne darabolni, nem pedig 140-től 300-ig ugyanazt a 6,7-est bele pakolni...
Válasz szanberg #3404. hozzászólásáraNem mondtam hogy kizárt, csak hogy nehezen tudom elképzelni a mai minden forint számít világban....
Válasz Drisa #3403. hozzászólásáraAttól, hogy valamit te másként képzelsz el, attól még lehet másképpen erre még nem is gondoltál!?!?!?
Válasz VMisi #3401. hozzászólásáraAzt nehezen tudom elképzelni hogy csak a matrica és a program különbség. Akkor mindenki a legkisebbet venné és azt tuningolná. Eladásoknál ez feltűnne és utána járna a gyár. És tenne ellene, különbségeket építene be olyan költséggel ami neki még megérné.
Válasz Drisa #3390. hozzászólásáraSzerinted a jd-nél nincsen ugyan olyan gép több lóerővel?
Szerinted az az előny ha 10 lóerőnként módosított egy gép?
Teljesen baromság lenne, így is fejetlenség van a jd szervizeknél hátha még így lennének a gépek...
Válasz Drisa #3393. hozzászólásáraVan amelyiknél pl. nagyobb hűtőt tesznek rá kicsivel.
Több szerelővel beszéltem azzal kapcsolatban, hogy a 6630 vagy a 6830-nak egyforma erősségű-e a váltója és mindenki mást mondott. Mind JD szerelő volt. Valaki szerint ugyanaz csak 1 fogaskerék párral több van a másikban, valaki szerint erősebbek a 6830-ban a fogaskerekek, valaki szerint meg mindkettőben lehet "sima" és erősített fogaskerekek is.
Pl. a m7kububan nincs különbség a 3 gép között csak a szoftver. (kk szerint)
Válasz RkTomi #3399. hozzászólásáraSajnos a 90%-a ilyen.
Válasz lac* #3398. hozzászólásáraNem igaz, nem lehet általánosítani.
Válasz J.D. Borda #3397. hozzászólásáraIgen az üzletkötő különös fajta,nem ért ahhoz amit elad,viszont szemrebbenés nélkül tud hazudni,különösen az említett cégnél,de a kiténél sincs máshogy.
En elhiszem amit irsz hogy jo szoftvert tesz rá. De en az il,en dolgokat nem partolom ha az van ráirva pl 6.155 akkor az 150le legyen ne majd az agrotec dobjon ra szoftvereket.... en mindenben a gyari megoldásokat preferalom. Jó én anno megharagudtam rajuk gumikkal ptóbaltak makkerni stb... linkeltek én azert nem agrotecezem. De attól meg lehet jó szervize stb...meg az üzletközőt az utcába sem engedem be herózom van tőle.
Válasz Büresz #3395. hozzászólásáraAz rendben van, de ez olyan öntökönrúgás jellegű, többé kerül külön gyártani annyi féle vasat. De gondolom kiszámolták hogy járnak jobban.
Válasz lac* #3394. hozzászólásáraPedig sajnos elhiheted, hogy a gyár 5 forinton is spórolni akar.
Válasz Drisa #3393. hozzászólásáraEz akkor egy 'okos' gyár, ha 10le-s lépésenként módosít, ezt azt. Nemlehet, h minden ki van centizve?
Egyébként a lamellákat én b@sztam el, szántáskor aut módba volt az elsőkerékhajtás, egy villanyoszlopot kerültem ki, megadott kormanyszögnél kikapcsolt a hajtás, elkapart a hátulja, én meg nem álltam meg, rányomtam a gombra.
Válasz fexco #3391. hozzászólásáraNem egyforma! 150R első kuplungjában több lamella van. Ez csak egy különbség biztos van még... szervizes mondta, láttam a belső szerelési utasítást.
Válasz Drisa #3390. hozzászólásáraEgy éjszakám ment rá az online katalógus átnézésére, az utolsó csavarig azonosak a cikkszámok. A szervízvezető felajánlotta, h ráteszik az új széria kuplungját, mert az erősebb már, de az sajna nem stimmel.
Válasz Drisa #3390. hozzászólásáraegyforma,vagy nem?honnan tudod?részleteznéd??
Válasz lac* #3389. hozzászólásáraAz első hajtás kuplungban egyforma számú lamella van? Ha egyforma akkor a gyár a hülye hogy egyformát gyárt:)
Válasz Drisa #3388. hozzászólásáraEz konkrétan egyforma.
Válasz lac* #3383. hozzászólásáraNem olyan biztos. pl 6140R 6150R jd sem teljesen egyforma pedig elsőre azt hinnéd.
Válasz J.D. Borda #3386. hozzászólásáraSzervíz téren ez pillanatnyilag egy korrekt cég, legalábbis Komárom. A szervízvezető ha valamit mond az úgy van, jóindulatúlag áll a dolgokhoz, ha pl hétfőre ígér valamit, az hétfőn teljesül, stb. A szoftvert megbeszéltünk, hozták a 160-as motorvezérlőt és vitték a 140-est.És erősebb lett a traktor. Jól méri a fogyasztást meg minden. Miért kéne ebben kételkednem?
Hozzáférnek a gyári szoftverekhez.
Válasz lac* #3383. hozzászólásáraHidd azt amit az agrotec mond... szegény ember...:) Nekem egyik cég se tegyen utólag semmit rá főleg ne garba az mind maszlag...
Válasz lac* #3383. hozzászólásáraSzerintem a nagyobbat úgy érti h nagyobb gépet. Nem nagyobb szoftvert.
Válasz fexco #3380. hozzászólásáraNem a legalacsonyabbat adja le a talajra. Akkor van így esetleg, ha a max boost teljesítményen folytod a motort, akkor talán a legalacsonyabb értéket leadja a talajra. De mivel a többség nem úgy üti a gépet h az mindig a legjobban le legyen terhelve, hanem kb a névleges teljesítményét adja le, ezért a legalacsonyabb értékből kell még visszafele számolni, lefelé.
Válasz J.D. Borda #3379. hozzászólásáraEz konkrétan hülyeség, kB 2 milkával volt drágább a nagyobb, ami az utolsó csavarig ua.Leellenőriztem az alkatrészkatalógusban. A szoftvert az Agrotec meg 1000 eur-ért tette rá. Természetesen garival.
Válasz fexco #3377. hozzászólásárameg még tavasszal huz egy 540 hengert a szántáson.eztis teljesen megfelelően.igazábol mást nem is csinál. tudom nemide vág,de pont mostjutott eszembe:tavasszal ösziszántást melyik munkagéppel csináljátok,javasoljátok:tiproller 540 vagy rolmako 4m kompaktor????
Válasz J.D. Borda #3379. hozzászólásáraszerintem is.
Válasz J.D. Borda #3376. hozzászólásáraez igy is van.a legalacsonyabbat nézed,azt adja le talajra.
Válasz fexco #3378. hozzászólásáraMeg én úgy vagyok nem kell tuning meg minden franc szoftver cserék stb... nagyobbat kell venni kicsivel aztán kész. FÖLDMELÓNÁL... a többinél ott mindegy.
Válasz J.D. Borda #3374. hozzászólásáraszerintem is....
Válasz Drisa #3372. hozzászólásáraaz is lehet.engem a tények érdekelnek:3mgruber,4mkompaktor,felemeli biztonságosan,és a megfelelő tempóval huzza.pl:a kompaktort most tavasszal 10,5-11el huzta.természetesen a megfelelő munkamélységben(7-8centi).nemmondom,hogy nem veszi észre a súlyát,meg hogy nemlenne jobb 12-esetleg13al huzni,de ennyit tud.a hármas lemkennel meg megint sima az ügy.a bálázásról meg irtem már az előbb.
Válasz traktorajtóhajtogató #3375. hozzászólásáraGondolod a többi gépnél nem? Csak amikor a környékünkön is eladtak több nh-ot is aztán rádöbbentek hát nem annyi mint amit mondtak neki... a lényeg a legalacsonyabb LE-t kell nézni akkor nagy meglepetés nem érhet.
Válasz J.D. Borda #3374. hozzászólásáraAzért mert a számitógépes vezérlés lehetővé teszi ezt.
Válasz fexco #3368. hozzászólásáraf...at kell 5 féle teljesítmény t írni... van egy sima meg egy max tlt és kész. a többi csak arra jó hogy megszívassa a parasztot
Válasz lac* #3369. hozzászólásáraengem se érdekel.nálam meg a körbálázot amikor tekeri,amikor elkezdi tömöriteni,csak annyit látok,hogy kivillan a zöld epm embléma,amugy meg olyan mintha üresen mennék a réten a traktorral.észre se vesz az semmit.
Válasz fexco #3368. hozzászólásáraMeg olyan számot ami a motor maximális teljesítménye, de az olajszivattyú meg a többi bazár viszi el a lovat, ezért lesz a végén kevesebb...
Válasz határjáró #3366. hozzászólásáraigen.
Válasz szanberg #3358. hozzászólásáraOlcsó húsnak híg a leve? Közelünkben nincs új NH-Case traktor így jót sem rosszat sem tudok mondani.
Válasz fexco #3365. hozzászólásáraSzerintem tlt_n sem ad le annyit, de ezzel nekem semmi bajom sincs. Szállításkor viszont 18t-ás póttal megrakva is megy 50-et
Válasz J.D. Borda #3362. hozzászólásárade annyi az annyi,csak akkor ha máshogy értelmezed.nem a névleges,hanem a maximális teljesitményt irja ki lóba.ennyi a történet.
Válasz szanberg #3358. hozzászólásáraEzek érdekes dolgok. A prospektusok a különböző szabványok által szabályozott főtengelyen mért teljesítményt adják meg. A modern szoftok általában bizonyos körülmények között növelni szokták a teljesítményt, pl. Bekapcsolt TLT, vagy közúti szállitásnál. Szóval nem egyszerű.
Válasz fexco #3365. hozzászólásáraA lényeg hogy talajmunkánál csak 117-et ad le?
Válasz Drisa #3360. hozzászólásáraüdv!nemtudom,nekem t6 155 van.tier4a.ez 117 lo papiron,amit tltn ad az 155.elméletileg.én úgy értettem,hogy ez a t6 sorozat 120-125 loval kell számolni,a többi az tlt-szállitáskor hasznosul.én aztmondom,hogy igaza is van a gyárnak.ha ez kevés,ott van a következő sorozat t7.
Válasz J.D. Borda #3362. hozzászólásáraVégülis mindegy, ennek tudatában kell gondolkodni beruházás előtt.
Válasz VMisi #3349. hozzászólásáraEz már újabb az enyémnél