Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz lac* #2751. hozzászólásáraEzt is megbeszéltük már, abban a trakiban is Delphi injektorok voltak amelyek nem nagyon bírják a hazai gázolajat, legyen az bármilyen is, széria gépeknél is ment szét ennyi óránál meg még hamarabb is, nekünk mondjuk az 5455-ben ugyan az a motor ugyan az a rendszer 5000-5500 körül lett injektor bajos, kettő volt rossz de mind a 4-et megvettem bele illetve felraktuk rá a Fleetguard-os szűrőprocesszort, azóta ment kb 3000 üzemórát és olyan mint újkorában.
Egyébként nyilván ha valami húzva van az tartósabb nem lesz, de az sem mindegy ki csinálja, számtalan melegedős bajt okozó chipptuning vagy box épült be környéken is gépekbe, azok ki is kerültek gyorsan, de amelyikekben meg spéci szoftver lett írva, az összes többi gépeket is megíratták a gazdáik ugyanúgy...
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #2762. hozzászólásáraA 6000 köbcentis 6 hengeres motort az a 128lóerőre emelt teljesítmény nem fogja odavágni, ez nem Jd mondtam már neked is...
6,7-es JD motorok 300 lóerőkön dolgoznak kombájnokban meg 250-en traktorokban, ez majdnem akkora aggregát egy kisközepes trakiban.
Válasz Sötét Paraszt #2747. hozzászólásáraTrakit nem húzattam mert nem láttam értelmét, ezek itt nekünk leadják amit kell a Cr motoros 5455-is meg a 6497-es is kamatostúl.
Viszont a kombájnok megvannak optimalizálva. Egy éven az utólag ide került gép még nem volt, kérlekszépen azonos táblában azonos anyagban azonos aratási sebesség mellett az enyémnek 75% a kollégáénak meg 95% motorterhelése volt és naponta számoltuk hektárra leosztva a fogyasztásokat, a gyári szoftveres 2 literrel evett többet!!!
Gondold el 2000 hektárok felett vágtunk évente a két masinával, az 4000 liter spórolás ami valós adat, saját körülményeink mellett.
Rengeteg. Ezért gondolom, hogy olyan trakinál aminek meg nem elég kakas a motorja cserébe még sokat is eszik (az említett NH-traktorok) szóval ezeknél megváltás lenne egy kis okosítás.
Válasz 5465 #2755 hozzászólásár
Szia!Elvileg a tied tier 2-es,vp adagolós ,(nem cr ),hagyományos porlasztós?!
Mert ha ilyen,és tényleg jó a tuning , akkor elgondolkozok én is egy ilyen megoldásban.
Garanciát adtak rá?
Válasz lac* #2751. hozzászólásáraElhiszem, de én 35 hektáron évi kb. 150 órát verek bele, mindenes a traki, szántok, vetek, kultivatorozok vele, úgy érzem megérte felhúzni a talaj munkák miatt.
Válasz Sötét Paraszt #2747. hozzászólásáraPapíron 117 ló , kardánon mérve 104-et adott le, szoftver írás után 128 lóerő lett.
A forgatónyomaték +27 %.
Tárcsáztam és szántottam vele előtte és utána is.
Kötött vályogon 1 fokozattal feljebb lehet kapcsolni simán, 8-9 km/h a szántasnál a sebesség erőlködés nélkül, ahol eddig 6-6,5-tel húztam.
És mindez alacsonyabb fordulaton, kevesebb idő, kevesebb gázolaj
Válasz Tekergőkee #2740. hozzászólásáraAzért ,mert ha axiáldugattyús hidr szivattyú van rajta hiába nyomod a kart v a kapcsolót,a szivattyú nem vesz fel teljesítményt.Mivel nincs szállított mennyiség.
Válasz Bárány #2736. hozzászólásáraNem működik mint ahogy a kolléga is írja. Ennél elméletileg a hidraulika rendszer terhelése is aktiválja, vetésnél ez oké a hidromotor igényli is, viszont ha csak én próbálok rá terhelni szántás közben egy üres kihelyezettre már nem megyen
Válasz Sk Laci #2729. hozzászólásáraÉn bent nem hallom a hangját annyira, csak ha van egy kis emelkedő és aktív a boost vetés közben. Akkor szépen szól a moci
Viszont a boost nélkűl sajnos nem nyeri el a tetszésemet. Az a gond az szántásnál nem aktív.
Válasz Drisa #2730. hozzászólásáraAz más kérdés, hogy nem tudja a katalógusban megadott adatot, én csak arra akartam utalni, hogy az elvileg ugyanarra a teljesítményre hangolt traktorokat a nyuszinál a max lóerővel jelölik, az ih nál a névlegessel, aztán ezentúl még el lehet veszni a különböző szabványok közt is, mert ugye minden márka másbanvadja meg. De azért eleve a max teljesitményre vásárolni, azért az vásárlói hiba..
Válasz Sk Laci #2729. hozzászólásáraMekkora traktor van előtte? Milyen nh? Szerintem legalább az a széria amit lentebb betettem képen, vagy valamelyik elődje. Mert pl: hiába T7.225 meg T7.270 (ami a képen van) nem egy kategória a két gép.
Válasz Batka #2727. hozzászólásáraAzért ez sincs így mindig. Pl Claasnál 650 arion 175 névleges teljesítmény van megadva katalógusban, teljesítmény mérésnél pedig csak 160at sikerült kicsalni belőle max.
Válasz Tekergőkee #2726. hozzászólásáraForgóboronánál nekem is bekapcsol a Powerbost, de amikor nem én megyek a traktoral és kintről szemlélem, néha jókorát belelő a kipufogóba, mikor valami keményebre ráharap. 6m-es forgóborona jól kihegyezi a hangját.
Válasz bandigh, horesz, bárány #2719. hozzászólásáraSajnos mindegyikteknek igazatok van.
2007-ben voltam egy tsz-ben ahova úgy adtak el egy Case 140-et, hogy az 175 lovas. A vezetőség nyugodtan megrendelte a nem hozzáértésük véget, és amikor megjött csak lestek, hogy milyen kicsike gépecske, mikor legeláb méretekben egy nagyobb kategóriás gépre számitotak. Vetek rá müvelőkerekeket, és legaláb volt traktorjuk, amelyik gond nélkül húzta a 3000 L permetezőjüket partos helyeken is.
Válasz horesz #2720. hozzászólásáraTalán alaposan meg kellene nézni, mit is vesz meg az ember ha már egyszer kiad 20-30 miskát. A katalógus végén a technikai adatok közt ott van egyértelműen hogy mennyi a max és mennyi a névleges teljesítmény. A nyuszi a maxot ragasztja rá az oldalára, az ih a névlegest. Aki meg dolgozik is vele, tudni kell mivel érdemes számolni...
Válasz Sk Laci #2718. hozzászólásáraKb a 235 is annyit tudhat, amikor húzom a 4 méteres amazon cirrus vetőgépet vele, akkor a powerboost megy folyamatosan, akkor 11km/h-val viszi lazán, de néha meg makacsolja magát és kikapcsol, akkor egyet vissza kell váltani.
Válasz bandigh #2719. hozzászólásáraUgyan ez a tendencia megy az autóknál is, egyre kisebb cm3 motorokból, egyre nagyobb lóerőt sajtolnak ki, kap egy turbót és 1000 cm3 150 lóerő és föle... na vajon mennyire lesznek ezek tartósak, folyton csúcsra járatva!?
Válasz Sk Laci #2718. hozzászólásáraEz az egyik oka, amikor azt mondják, hogy az azonos erejű NH olcsóbb, a JD meg erősebb. A másik ok meg az eltérő szabvány szerint megadott teljesítmény.
Válasz Sk Laci #2718. hozzászólásáraIgen, mi tudjuk. De nem egy helyről hallottam már hogy megvette az oldalán lévő szám szerint, otthon meg kiderült hogy hát baszki mégse tudja... nagyobb kellett volna. A vásárokon is szoktam hallgatni az eladókat ahogy kínálja a gazdáknak a gépet, és mindent az eladhatóság jegyébe rád akarja dumálni és ha nem nézel utána vagy nem vagy tisztába a dolgokkal beetetnek szépen...
Válasz Sk Laci #2718. hozzászólásáraValóban nagyon szerencsétlen fogás mert pont fordítva kéne, azt kéne mondani egy gépről, hogy mennyi a névleges teljesítménye, és nem azt hogy mennyi ha kinyomod a szemét.
Nem úgy veszel traktort, hogy mindig ki akarot taposni a belét, hanem normális terhelésen hajtani, úgy viszont a .410 csak 340.. Bár ez nem csak a gépeladó hibája, ha valaki úgy vesz 40 milkóért gépet, hogy a specifikációt se nézi át, azzal nem lehet mást csinálni, minthogy eladni neki minél több traktort.
Válasz horesz #2716. hozzászólásáraNe téveszen meg a 225 szám. Ez a max teljesítmény Powerboston keresztül. Valóságban 185 Le körül van, amit úgymond mindig le tud adni. Szerencsétlen marketing fogás, és eztet csak kevés gépeladó mond el a potencionális vevőnek.
6516 hozzászólás
Válasz lac* #2751. hozzászólásáraEzt is megbeszéltük már, abban a trakiban is Delphi injektorok voltak amelyek nem nagyon bírják a hazai gázolajat, legyen az bármilyen is, széria gépeknél is ment szét ennyi óránál meg még hamarabb is, nekünk mondjuk az 5455-ben ugyan az a motor ugyan az a rendszer 5000-5500 körül lett injektor bajos, kettő volt rossz de mind a 4-et megvettem bele illetve felraktuk rá a Fleetguard-os szűrőprocesszort, azóta ment kb 3000 üzemórát és olyan mint újkorában.
Egyébként nyilván ha valami húzva van az tartósabb nem lesz, de az sem mindegy ki csinálja, számtalan melegedős bajt okozó chipptuning vagy box épült be környéken is gépekbe, azok ki is kerültek gyorsan, de amelyikekben meg spéci szoftver lett írva, az összes többi gépeket is megíratták a gazdáik ugyanúgy...
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #2762. hozzászólásáraA 6000 köbcentis 6 hengeres motort az a 128lóerőre emelt teljesítmény nem fogja odavágni, ez nem Jd mondtam már neked is...
6,7-es JD motorok 300 lóerőkön dolgoznak kombájnokban meg 250-en traktorokban, ez majdnem akkora aggregát egy kisközepes trakiban.
Én símán meghúzatnám.
Válasz Sötét Paraszt #2747. hozzászólásáraTrakit nem húzattam mert nem láttam értelmét, ezek itt nekünk leadják amit kell a Cr motoros 5455-is meg a 6497-es is kamatostúl.
Viszont a kombájnok megvannak optimalizálva. Egy éven az utólag ide került gép még nem volt, kérlekszépen azonos táblában azonos anyagban azonos aratási sebesség mellett az enyémnek 75% a kollégáénak meg 95% motorterhelése volt és naponta számoltuk hektárra leosztva a fogyasztásokat, a gyári szoftveres 2 literrel evett többet!!!
Gondold el 2000 hektárok felett vágtunk évente a két masinával, az 4000 liter spórolás ami valós adat, saját körülményeink mellett.
Rengeteg. Ezért gondolom, hogy olyan trakinál aminek meg nem elég kakas a motorja cserébe még sokat is eszik (az említett NH-traktorok) szóval ezeknél megváltás lenne egy kis okosítás.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #2762. hozzászólásáraMeg kell nézni, mit meddig lehet húzni a gyári adatok alapján
Ezt a fergát is lehetett volna 145 - ig simán
Válasz 5465 #2755. hozzászólásáraEgy jdt tuningoltak, abban leszakadt a szelep
Válasz 5465 #2760. hozzászólásáraOk.köszi
Válasz pangi #2758. hozzászólásáraSzia, az, Bosch vp.
Válasz lac* #2757. hozzászólásáraNem várok semmit, úgy se fogom kipróbálni
Elég a hidromotor, az is meg viseli sejtésem szerint a vezertömböt.
Válasz 5465 #2755 hozzászólásár
Szia!Elvileg a tied tier 2-es,vp adagolós ,(nem cr ),hagyományos porlasztós?!
Mert ha ilyen,és tényleg jó a tuning , akkor elgondolkozok én is egy ilyen megoldásban.
Garanciát adtak rá?
Válasz Tekergőkee #2756. hozzászólásáranagy csodára azért ne számíts,a váltót nem engedi túlterhelni akkor sem
Válasz lac* #2749. hozzászólásáraIgen az a szivattyú van rajta. Erre azért kíváncsi lennék, hogy működik e
Válasz Sötét Paraszt #2754. hozzászólásáraSzabit Kft. Tiszavasvári neten keresd őket, aztán megbeszélitek...
Ügyesek, korrektek
Válasz 5465 #2752. hozzászólásáraMienk 2009-es tier 3.
És mit csináltak vele, mennyibe fájt?
Én nekem az is elég lenne rátennék a 5475 programját.
Mongyuk inkább lehet megtanulok az újjal szántani 710-es gumival barázdába hehe.
Válasz lac* #2751. hozzászólásáraElhiszem, de én 35 hektáron évi kb. 150 órát verek bele, mindenes a traki, szántok, vetek, kultivatorozok vele, úgy érzem megérte felhúzni a talaj munkák miatt.
Válasz Sötét Paraszt #2750. hozzászólásáraNem tudom tier hányas, 6000-es 6 hengeres perkins, 2008-as
Válasz 5465 #2748. hozzászólásáraDe ennek ára is van,injektorban mért ára.Nekem a Fergán 3500 üó-nál kezdte a hibaüzeneteket
Válasz 5465 #2748. hozzászólásáraTier 3-as Perkins?
Válasz Sötét Paraszt #2745. hozzászólásáraAkkor ráadja a plusszt,mert ha ventilátort hajtatsz hidroval akkor is ráadja.
Válasz Sötét Paraszt #2747. hozzászólásáraPapíron 117 ló , kardánon mérve 104-et adott le, szoftver írás után 128 lóerő lett.
A forgatónyomaték +27 %.
Tárcsáztam és szántottam vele előtte és utána is.
Kötött vályogon 1 fokozattal feljebb lehet kapcsolni simán, 8-9 km/h a szántasnál a sebesség erőlködés nélkül, ahol eddig 6-6,5-tel húztam.
És mindez alacsonyabb fordulaton, kevesebb idő, kevesebb gázolaj
Válasz 5465 #2746. hozzászólásáraEz az ég és föld mit takar?
Válasz szanberg #2742. hozzászólásáraÍgy igaz.
Optimalizálás szoftver írással sokat jelent.
Nekem az 5465 lett felhúzva, ég és föld ...
Válasz lac* #2744. hozzászólásáraÉs ha összedugod egy tömlővel, akkor megtáltosodik?
Válasz Tekergőkee #2740. hozzászólásáraAzért ,mert ha axiáldugattyús hidr szivattyú van rajta hiába nyomod a kart v a kapcsolót,a szivattyú nem vesz fel teljesítményt.Mivel nincs szállított mennyiség.
Válasz szanberg #2742. hozzászólásáraDe nem az volt h általában 15 km/h alatt nem kapcsol be a boost? Csak ha tlt-s melót végzel. Csak van valami oka
Nem kell ezzel tökölni, írassatok rá egy chippet és megy majd mindig jól.
Válasz Sk Laci #2737. hozzászólásáraJó is lenne, sokalta könnyebben menne.
Válasz Bárány #2736. hozzászólásáraNem működik mint ahogy a kolléga is írja. Ennél elméletileg a hidraulika rendszer terhelése is aktiválja, vetésnél ez oké a hidromotor igényli is, viszont ha csak én próbálok rá terhelni szántás közben egy üres kihelyezettre már nem megyen
Válasz Sk Laci #2735. hozzászólásáraA tiéd még traktor, ami utána jön...
Válasz Bárány #2736. hozzászólásáraNemsegít
Válasz Tekergőkee #2733. hozzászólásáraCsak rá kellene jönni, hogyan lehet becsapni a vezérlőegységet. Sokat segítene talajozásnál.
Válasz Tekergőkee #2733. hozzászólásáraVolt, hogy azzal trükköztek, hogy bekapcsolták a kardánt. (Nem NH volt.)
Válasz horesz #2731. hozzászólásáraT7040 van előte, aminek a T7.225 az utódja.
T7.270 és a T7.315 tudom, hogy nagyobb traktorok.
Válasz Batka #2732. hozzászólásáraJelölés és amit mondanak és amit tényleg tud köszönő viszonyban nincsenek....
Válasz Sk Laci #2729. hozzászólásáraÉn bent nem hallom a hangját annyira, csak ha van egy kis emelkedő és aktív a boost vetés közben. Akkor szépen szól a moci
Viszont a boost nélkűl sajnos nem nyeri el a tetszésemet. Az a gond az szántásnál nem aktív.
Válasz Drisa #2730. hozzászólásáraAz más kérdés, hogy nem tudja a katalógusban megadott adatot, én csak arra akartam utalni, hogy az elvileg ugyanarra a teljesítményre hangolt traktorokat a nyuszinál a max lóerővel jelölik, az ih nál a névlegessel, aztán ezentúl még el lehet veszni a különböző szabványok közt is, mert ugye minden márka másbanvadja meg. De azért eleve a max teljesitményre vásárolni, azért az vásárlói hiba..
Válasz Sk Laci #2729. hozzászólásáraMekkora traktor van előtte? Milyen nh? Szerintem legalább az a széria amit lentebb betettem képen, vagy valamelyik elődje. Mert pl: hiába T7.225 meg T7.270 (ami a képen van) nem egy kategória a két gép.
Válasz Batka #2727. hozzászólásáraAzért ez sincs így mindig. Pl Claasnál 650 arion 175 névleges teljesítmény van megadva katalógusban, teljesítmény mérésnél pedig csak 160at sikerült kicsalni belőle max.
Válasz Tekergőkee #2726. hozzászólásáraForgóboronánál nekem is bekapcsol a Powerbost, de amikor nem én megyek a traktoral és kintről szemlélem, néha jókorát belelő a kipufogóba, mikor valami keményebre ráharap. 6m-es forgóborona jól kihegyezi a hangját.
Válasz bandigh, horesz, bárány #2719. hozzászólásáraSajnos mindegyikteknek igazatok van.
2007-ben voltam egy tsz-ben ahova úgy adtak el egy Case 140-et, hogy az 175 lovas. A vezetőség nyugodtan megrendelte a nem hozzáértésük véget, és amikor megjött csak lestek, hogy milyen kicsike gépecske, mikor legeláb méretekben egy nagyobb kategóriás gépre számitotak. Vetek rá müvelőkerekeket, és legaláb volt traktorjuk, amelyik gond nélkül húzta a 3000 L permetezőjüket partos helyeken is.
Válasz horesz #2720. hozzászólásáraTalán alaposan meg kellene nézni, mit is vesz meg az ember ha már egyszer kiad 20-30 miskát. A katalógus végén a technikai adatok közt ott van egyértelműen hogy mennyi a max és mennyi a névleges teljesítmény. A nyuszi a maxot ragasztja rá az oldalára, az ih a névlegest. Aki meg dolgozik is vele, tudni kell mivel érdemes számolni...
Válasz Sk Laci #2718. hozzászólásáraKb a 235 is annyit tudhat, amikor húzom a 4 méteres amazon cirrus vetőgépet vele, akkor a powerboost megy folyamatosan, akkor 11km/h-val viszi lazán, de néha meg makacsolja magát és kikapcsol, akkor egyet vissza kell váltani.
Válasz Bárány #2721. hozzászólásáraCéges traktor
Válasz T.f. #2710. hozzászólásáraJa értem,bár ha gyenge a váltószivattyú akkor az ígyis úgyis cserélni kell.
Válasz bandigh #2719. hozzászólásáraUgyan ez a tendencia megy az autóknál is, egyre kisebb cm3 motorokból, egyre nagyobb lóerőt sajtolnak ki, kap egy turbót és 1000 cm3 150 lóerő és föle... na vajon mennyire lesznek ezek tartósak, folyton csúcsra járatva!?
Válasz Sk Laci #2718. hozzászólásáraEz az egyik oka, amikor azt mondják, hogy az azonos erejű NH olcsóbb, a JD meg erősebb. A másik ok meg az eltérő szabvány szerint megadott teljesítmény.
Válasz Tekergőkee #2714. hozzászólásáraClaason, Landinin ugyanolyan sapka van, hátha jó a NH-ra is, nézd meg az Axiálnál!
Válasz Sk Laci #2718. hozzászólásáraIgen, mi tudjuk. De nem egy helyről hallottam már hogy megvette az oldalán lévő szám szerint, otthon meg kiderült hogy hát baszki mégse tudja... nagyobb kellett volna. A vásárokon is szoktam hallgatni az eladókat ahogy kínálja a gazdáknak a gépet, és mindent az eladhatóság jegyébe rád akarja dumálni és ha nem nézel utána vagy nem vagy tisztába a dolgokkal beetetnek szépen...
Válasz Sk Laci #2718. hozzászólásáraValóban nagyon szerencsétlen fogás mert pont fordítva kéne, azt kéne mondani egy gépről, hogy mennyi a névleges teljesítménye, és nem azt hogy mennyi ha kinyomod a szemét.
Nem úgy veszel traktort, hogy mindig ki akarot taposni a belét, hanem normális terhelésen hajtani, úgy viszont a .410 csak 340.. Bár ez nem csak a gépeladó hibája, ha valaki úgy vesz 40 milkóért gépet, hogy a specifikációt se nézi át, azzal nem lehet mást csinálni, minthogy eladni neki minél több traktort.
Válasz horesz #2716. hozzászólásáraNe téveszen meg a 225 szám. Ez a max teljesítmény Powerboston keresztül. Valóságban 185 Le körül van, amit úgymond mindig le tud adni. Szerencsétlen marketing fogás, és eztet csak kevés gépeladó mond el a potencionális vevőnek.
Válasz horesz #2716. hozzászólásáraMár nincs olyan sajna....