Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak611 FtBenzin árak600 FtEUR407.17 FtUSD380.08 FtCHF433.84 FtGBP490.68 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Abban esetleg valaki tudna segíteni hogy némelyikén terepmintás gumi van, az miről származhat? 1400x24-be nem találtam terepmintást
Meg a hidraulikájába mennyi olaj kell és szűrőket (és esetleg más alaktrészeket) honnan lehet beszerezni hozzá? Vírusra való tekintettel szerintem Szlovákiából most nehezen menne pedig közel vagyok a határhoz
Válasz molnartamas666999 #181. hozzászólásáraSk melyik részéről vagy?
Zólyom-Detva környékén sokan vannak, akik ezeket javítják, mert ott volt a gyár-régi alkalmazottak.
Lévai járásban Ság környéke- itt ujították fel. Losoncon is van cég aki ezekkel foglalkozik,....
Válasz Mf-es? #180. hozzászólásáraKöszönöm szépen. Felkeresem mindenképp csak picit csillapodjon a víruskorlátozás. Mert most határon nehéz az átjárás, ide SK. BA
Válasz Sk Laci #178. hozzászólásáraIgen kompresszor megy. Idegesítő hogy nem tudom mitől lehet. Ezért is keresek szakit aki ert hozzá eljönne aztán lehet ránézne és tudná
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, nemrég vásároltam egy un 53.01 es rakodót és azt vettem észre, hogy indulásnál teljes gázon kell nyomnom kb 3-4 másodpercet mire elindul aztán már megy jól terhelésnél kerekek kiforognak nem áll meg. Főleg irányvlytás után van ez a nagyobb szünet. Esetleg nemtudja véletlen valaki mi lehet a gond? Vagy egy jó szakit valaki nem tud ajánlani? Válaszaitokat Köszönöm.
Válasz Sk Laci #172. hozzászólásáraSima 4x2-es
Viszont a sárba kapart, nem állt meg inkább a motor fulladt akkor ha jól gondolom a menetelője is jó lehet
Válasz lorant0511 #169. hozzászólásáraIndítás után amikor elengeded a szivattyú karját az üllés mellett? Ez normális, hogy leterheli a motort.
Milyen UN 4x4, vagy 4x2?
Van bennek difizár, az enyémen kattan, de nem kapcsol be. Majd ha lessz időm megnézem az enyémet. Addig anélkül üzemel.
Ha nem keverték össze az utólagos szerelésekben, akkor a kórmány felüli az egyik felén. /nem tudom melyik, mert az egyik a 4x4, másik a difizár/.
Én kidobtam a mágnesszelepeket, majd mechanikus szelepet tettem be, ezzel megy kapcsolni szépen.
Válasz Mf-es? #170. hozzászólásáraNem hirdetik, egy környékbeli gazdánál van szoktunk neki dolgozgatni kértük tőle eladja, neki csak tartalék volt Jcb teleszkópos mellett
Sziasztok!
UN 053 vásárlása előtt állunk, és szeretnék kérni egy két tippet tanácsot hogy mire kellene figyelni?
Ma néztünk egyet régi kpm-es gép volt, évente egyszer használták kb. Zetor motor az ismerős inkább a hidraulikája érdekelne. Kis járatás után a szivattyút rákapcsolva eléggé megterheli a motort ez nem tudom mennyire normális, viszont olajak, szűrők is valószínűleg utoljára a kpm-be voltak cserélve. Fél méteres sárban állt nem jött ki onnan csak kapart, a hajtás nem állt meg inkább a motor fulladt. Viszont ha jól tudom ezekbe van difizár, azt melyik kapcsolóval kell működtetni?
Válasz Nyomasek Bobo #163. hozzászólásáraBálatüske nincsen, és nem is kell. Ki is zavarnának a faluból, ha elkezdenék állatokat tartani. /Elvárosiazottak a falusiak, a kutya se ugasson, mert zavarja, nem hogy mégy a trágya szaga is megüsse az orrát/.
Raklapra is jó, meg fagerendákot is rakosgatni tetőfelujításkor.
Marad a raklapvilla, ha sikerül megvennem.
Válasz Sk Laci #161. hozzászólásáraBálatüskéd nincs?
A normalis kovácsolt ha 2re akasztom , a tövében sose tört el.
1140 kilót is talán kettővel vettem le 1x mtzvel..
Válasz Nyomasek Bobo #159. hozzászólásáraSzomszéd járás, de Nyitrán nagyon rossz a helyzet. Kamion hütőkicsikba rakják az elhunytakat, mert nincsen hová tenni a holttesteket.
Ha menni akarnék el kellene mennem 2-3 órás sorokba beálni, ahol tesztelnek /fertőzési hely lehet/ ngatív tesztel mehetnék, ami nem öregebb 72 óránál.
Inkább nem reszkérozok. Nem csak a büntetésről van szó, hanem a vírusról is. A falunkban 6 fertőzöttről tudok, 25-42 év közöttiek.
Úgy veszem fel ezeket a raklapvillákat, "ha lessz lesz, ha nem lessz /eladnák/ nem megyünk a falnak miatta.
De a kamionból a big-bagokat jó lenne kirakni vele.
Válasz Nyomasek Bobo #157. hozzászólásáraNem.
Ma adták a tv-ben, hogy megállitottak valami ügyvédet, és jól megcseszték a kijárási tilalom miatt.
Na ez az, ami nekem nem hiányzik.
Az eladó annyit mondott, hogy visszafogja a raklapvillákat, ha mostan nem tudok érte menni. De hogy mikor lessz ennek a vírusnak vége.....
Válasz Sk Laci #152. hozzászólásáraÉrtem, majd csak enyhítenek a szigorításokon hamarosan..... Én egy ford focusal elhoztam lehajtott hátsó ülésekkel. A súlya annyira nem vészes, 3 ember felemeli.
Válasz Öcsike61 #151. hozzászólásáraMa találtam én is az apróhirdetések között tőlem kb 70-75 km-re, de a víruscirkusz miatt le vannak zárva a járások. Nem tudok elmenni érte.
Egyedül a teherkocsikat engedik, de kb 300 kg-os villáké biztosan nem küldök teherautót, mert drágább lenne a fuvar, mint a villák.
Személykocsi+utánfutóval mennék, de sajnos nem engednek a rendőrök.
Válasz Sk Laci #150. hozzászólásáraSzia! Szerintem kár kínlódni a legyártásával. Egy úriember itt hirdet komplett raklapvillákat un-053-hoz,az oldalon. Én is tőle vásároltam, de meg vagyok elégedve vele.
Válasz Mf-es? #146. hozzászólásáraSzia!
Van raklapvillád az UN-hez?
Ha van, kérketek oldalból közeli képet, hogy egymás felett vannak e az alsó és a felső felfogatások, vagy valamelyik beljebb van /van e az alsó és a felső pontoknál függőleges eltolódás?
Még ha lehetne lemérni az alsó csap milyen magasan van a talajtól, és a felső felfüggesztés magassága úgyszintén a talajtól?
Szeretnék raklapvillát hozzágyártani az UN-hez, ehez kellenének a méretek.
Ha van valaki másnak is ilyen raklapvillája, szivesen fogadok mindenkitől segítséget.
Válasz Mf-es? #146. hozzászólásáraSziasztok!
Az enyémen is forog (igaz ez zetor motoros Warynski) elvileg hideg indításnál volna szerepe, de hogyan kellene neki működnie mert én még nem jöttem rá és így télen jól jönne ha működne.
Válasz lorant90 #143. hozzászólásáraKöszönöm szépen.
Közben találtan én is egy oldalt.
Csak nem találom milyen tömítés megy a csapágyhoz. Feltételezem, hogy nem lessz gufero se gumigyürü, mert nincsen feltüntetve a szám.
Válasz lorant90 #139. hozzászólásáraNem tudom, hogy menetes e, vagy nem.
Nem merem elforgatni, nehogy az adagoló állitására hatással legyen.
Esetleg tudnál oldalt betenni robbantott ábrával az UN 053/2 hátsó futómüvéről, vagy Crystal xxx45 első futómüvéről?
Kellene a csapágy mérete /alsó, felső csapágyé/ amin a kerékagy elfordul kormányzáskor.
Válasz Sk Laci #138. hozzászólásáraBarmennyire is szeretnek ,nem tudok okosat mondani. Talalkoztam mar enis ilyennel h elforog . De nem csinaltunk vele semmit. Igazsag az h nincs is annyira elottem h pontosan hogy is van az ott az adagolon . Mikepp lehetne fixalni.
Válasz lorant90, buszsofőr #96. hozzászólására A naftapumpa elején van egy gomb, amit ha benyomok a hidegindításra szolgál. Ez a gomb tartója "csődarab forog a pumpa elején. Mit lehet vele csinálni?
Nem merem tekergetni el ne állítsam az adagolót.
Mit tanácsolnátok.
Ha jól tudom 6701 vagy 6901 motorról van szó.
Válasz Mf-es? #135. hozzászólásáraNincsen megadva az ár. Ezt én sem szeretem, mert fel kell hívni, hogy mondjon árat Ha lenne ár, az hívná, aki komolyabban gondolja, és mindenki spórolna az elfecsérelt kérdezgetési időből.
Námestovoban kétlem, hogy tudna valaki magyarul. Ott a szlovák és a lengyel nyelvet beszélik.
235 hozzászólás
Abban esetleg valaki tudna segíteni hogy némelyikén terepmintás gumi van, az miről származhat? 1400x24-be nem találtam terepmintást
Meg a hidraulikájába mennyi olaj kell és szűrőket (és esetleg más alaktrészeket) honnan lehet beszerezni hozzá? Vírusra való tekintettel szerintem Szlovákiából most nehezen menne pedig közel vagyok a határhoz
Válasz molnartamas666999 #183. hozzászólásáraLéva mellett Zselíz felé. Nem vagyunk egymástól messze.
Válasz Sk Laci #182. hozzászólásáraZseliz mellől párkány felé ságtól kb 20 km. És te? Latom te is határontúli vagy
Válasz molnartamas666999 #181. hozzászólásáraSk melyik részéről vagy?
Zólyom-Detva környékén sokan vannak, akik ezeket javítják, mert ott volt a gyár-régi alkalmazottak.
Lévai járásban Ság környéke- itt ujították fel. Losoncon is van cég aki ezekkel foglalkozik,....
Válasz Mf-es? #180. hozzászólásáraKöszönöm szépen. Felkeresem mindenképp csak picit csillapodjon a víruskorlátozás. Mert most határon nehéz az átjárás, ide SK. BA
Válasz molnartamas666999 #179. hozzászólására30 9431881 42 éve szereli ezeket.
Válasz Sk Laci #178. hozzászólásáraIgen kompresszor megy. Idegesítő hogy nem tudom mitől lehet. Ezért is keresek szakit aki ert hozzá eljönne aztán lehet ránézne és tudná
Válasz molnartamas666999 #177. hozzászólásáraMegy a kompreszor?
Nekem is csinálja, mióta megcsináltam a levegőt.
De lehet más is.
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, nemrég vásároltam egy un 53.01 es rakodót és azt vettem észre, hogy indulásnál teljes gázon kell nyomnom kb 3-4 másodpercet mire elindul aztán már megy jól terhelésnél kerekek kiforognak nem áll meg. Főleg irányvlytás után van ez a nagyobb szünet. Esetleg nemtudja véletlen valaki mi lehet a gond? Vagy egy jó szakit valaki nem tud ajánlani? Válaszaitokat Köszönöm.
Válasz lorant0511 #175. hozzászólására8045 Crystalé.
Válasz Sk Laci #174. hozzászólásáraUtólag lehet ezeket átalakítani 4x4-re? Ha jól tudom crystalnak a hídja van a 4x4-esek alatt
Válasz lorant0511 #173. hozzászólásáraAmég nem ment az enyémnek a hátulja, az eleje egyből kipergett. De viszont fagyott földön jártam vele.
Próbáljátok ki szilárd felületen.
Válasz Sk Laci #172. hozzászólásáraSima 4x2-es
Viszont a sárba kapart, nem állt meg inkább a motor fulladt akkor ha jól gondolom a menetelője is jó lehet
Válasz lorant0511 #169. hozzászólásáraIndítás után amikor elengeded a szivattyú karját az üllés mellett? Ez normális, hogy leterheli a motort.
Milyen UN 4x4, vagy 4x2?
Van bennek difizár, az enyémen kattan, de nem kapcsol be. Majd ha lessz időm megnézem az enyémet. Addig anélkül üzemel.
Ha nem keverték össze az utólagos szerelésekben, akkor a kórmány felüli az egyik felén. /nem tudom melyik, mert az egyik a 4x4, másik a difizár/.
Én kidobtam a mágnesszelepeket, majd mechanikus szelepet tettem be, ezzel megy kapcsolni szépen.
Válasz Mf-es? #170. hozzászólásáraNem hirdetik, egy környékbeli gazdánál van szoktunk neki dolgozgatni kértük tőle eladja, neki csak tartalék volt Jcb teleszkópos mellett
Válasz lorant0511 #169. hozzászólásáraHirdetik amit néztetek?
Sziasztok!
UN 053 vásárlása előtt állunk, és szeretnék kérni egy két tippet tanácsot hogy mire kellene figyelni?
Ma néztünk egyet régi kpm-es gép volt, évente egyszer használták kb. Zetor motor az ismerős inkább a hidraulikája érdekelne. Kis járatás után a szivattyút rákapcsolva eléggé megterheli a motort ez nem tudom mennyire normális, viszont olajak, szűrők is valószínűleg utoljára a kpm-be voltak cserélve. Fél méteres sárban állt nem jött ki onnan csak kapart, a hajtás nem állt meg inkább a motor fulladt. Viszont ha jól tudom ezekbe van difizár, azt melyik kapcsolóval kell működtetni?
Hol található az alvázszám az UN 053.1-2 rakodókon?
Válasz Nyomasek Bobo #163. hozzászólásáraBálatüske nincsen, és nem is kell. Ki is zavarnának a faluból, ha elkezdenék állatokat tartani. /Elvárosiazottak a falusiak, a kutya se ugasson, mert zavarja, nem hogy mégy a trágya szaga is megüsse az orrát/.
Raklapra is jó, meg fagerendákot is rakosgatni tetőfelujításkor.
Marad a raklapvilla, ha sikerül megvennem.
Válasz mtz1221 #164. hozzászólásáraAzt nem tudom, de haver apja aszonta: Jobb ha nem nézem meg, mennyire lapul az eleje...
Válasz Nyomasek Bobo #162. hozzászólásáraA sógornak, ha olyan heppje van, még a fülkében repülő légybe is beleköt, hogy miért nincs bekötve
Én rengeteget jártam régen Szlovák-Cseh tranzittal, ez miatt, pedig nem szemétdombokat tartott a górém.
Válasz Nyomasek Bobo #163. hozzászólásáraMert jól fel volt balance súlyozva,a traktor az ülésben.
Válasz Sk Laci #161. hozzászólásáraBálatüskéd nincs?
A normalis kovácsolt ha 2re akasztom , a tövében sose tört el.
1140 kilót is talán kettővel vettem le 1x mtzvel..
Válasz mtz1221 #160. hozzászólásáraAz osztrákokat mindig kerülte, mert "túl jó" állapotú a szerelvény
Válasz Nyomasek Bobo #159. hozzászólásáraSzomszéd járás, de Nyitrán nagyon rossz a helyzet. Kamion hütőkicsikba rakják az elhunytakat, mert nincsen hová tenni a holttesteket.
Ha menni akarnék el kellene mennem 2-3 órás sorokba beálni, ahol tesztelnek /fertőzési hely lehet/ ngatív tesztel mehetnék, ami nem öregebb 72 óránál.
Inkább nem reszkérozok. Nem csak a büntetésről van szó, hanem a vírusról is. A falunkban 6 fertőzöttről tudok, 25-42 év közöttiek.
Úgy veszem fel ezeket a raklapvillákat, "ha lessz lesz, ha nem lessz /eladnák/ nem megyünk a falnak miatta.
De a kamionból a big-bagokat jó lenne kirakni vele.
Válasz Nyomasek Bobo #159. hozzászólásáraAdd oda neki a szasának a számát.Ha fúvarozik most is,akkor ki viszi neki mert az osztrákokat újabban kerüli.
Válasz Sk Laci #158. hozzászólásáraHány járással van arrébb?
Válasz Nyomasek Bobo #157. hozzászólásáraNem.
Ma adták a tv-ben, hogy megállitottak valami ügyvédet, és jól megcseszték a kijárási tilalom miatt.
Na ez az, ami nekem nem hiányzik.
Az eladó annyit mondott, hogy visszafogja a raklapvillákat, ha mostan nem tudok érte menni. De hogy mikor lessz ennek a vírusnak vége.....
Válasz Sk Laci #152. hozzászólásáraMagadnak nem tudsz papírt irni?
Mindenkinek köszönöm a hozzászóllást és a fényképet.
Válasz Sk Laci #150. hozzászólásáraAlsó csap 20 cm.-re,felső 70 cm.-re a talajtól.Villa aljától.Görgess le,van kép felrakva.
Válasz Sk Laci #152. hozzászólásáraÉrtem, majd csak enyhítenek a szigorításokon hamarosan..... Én egy ford focusal elhoztam lehajtott hátsó ülésekkel. A súlya annyira nem vészes, 3 ember felemeli.
Válasz Öcsike61 #151. hozzászólásáraMa találtam én is az apróhirdetések között tőlem kb 70-75 km-re, de a víruscirkusz miatt le vannak zárva a járások. Nem tudok elmenni érte.
Egyedül a teherkocsikat engedik, de kb 300 kg-os villáké biztosan nem küldök teherautót, mert drágább lenne a fuvar, mint a villák.
Személykocsi+utánfutóval mennék, de sajnos nem engednek a rendőrök.
Válasz Sk Laci #150. hozzászólásáraSzia! Szerintem kár kínlódni a legyártásával. Egy úriember itt hirdet komplett raklapvillákat un-053-hoz,az oldalon. Én is tőle vásároltam, de meg vagyok elégedve vele.
Válasz Mf-es? #146. hozzászólásáraSzia!
Van raklapvillád az UN-hez?
Ha van, kérketek oldalból közeli képet, hogy egymás felett vannak e az alsó és a felső felfogatások, vagy valamelyik beljebb van /van e az alsó és a felső pontoknál függőleges eltolódás?
Még ha lehetne lemérni az alsó csap milyen magasan van a talajtól, és a felső felfüggesztés magassága úgyszintén a talajtól?
Szeretnék raklapvillát hozzágyártani az UN-hez, ehez kellenének a méretek.
Ha van valaki másnak is ilyen raklapvillája, szivesen fogadok mindenkitől segítséget.
Válasz rigás #148. hozzászólásáraRáteszed max.-ra a kézigázt, benyomod a gombot a dúsitón, és indítasz.
Ha leveszd a gázt, akkor visszaugrik.
Válasz Mf-es? #146. hozzászólásáraSziasztok!
Az enyémen is forog (igaz ez zetor motoros Warynski) elvileg hideg indításnál volna szerepe, de hogyan kellene neki működnie mert én még nem jöttem rá és így télen jól jönne ha működne.
Válasz Mf-es? #146. hozzászólásáraIgen erre gondoltam. Tegnap forgattam, de nincsen meneten. Nekem ez az elfordulás fura.
Válasz Sk Laci #138. hozzászólásáraDúsító gombra gondolsz?Ami az adagoló végébe van tekerve a kompresszor felől?Az nekem is forog,valószínű úgy kell.
Válasz Sk Laci #144. hozzászólásáraOda ilyen kb 10-15mm magas gumi megy 5mm vastag , a szelei le vannak elezve . Ha talalok teszek be kepet .
Válasz lorant90 #143. hozzászólásáraKöszönöm szépen.
Közben találtan én is egy oldalt.
Csak nem találom milyen tömítés megy a csapágyhoz. Feltételezem, hogy nem lessz gufero se gumigyürü, mert nincsen feltüntetve a szám.
Válasz lorant90 #142. hozzászólására
Válasz Sk Laci #141. hozzászólásáraA kubik zetor oldalon talalsz katalogot. A csapagy szama :32307
Válasz lorant90 #139. hozzászólásáraNem tudom, hogy menetes e, vagy nem.
Nem merem elforgatni, nehogy az adagoló állitására hatással legyen.
Esetleg tudnál oldalt betenni robbantott ábrával az UN 053/2 hátsó futómüvéről, vagy Crystal xxx45 első futómüvéről?
Kellene a csapágy mérete /alsó, felső csapágyé/ amin a kerékagy elfordul kormányzáskor.
Válasz lorant90 #139. hozzászólásáraValahol van itthon olyan adagolom , meglesem hogy is van . Ha rajovok valamire irok .
Válasz Sk Laci #138. hozzászólásáraBarmennyire is szeretnek ,nem tudok okosat mondani. Talalkoztam mar enis ilyennel h elforog . De nem csinaltunk vele semmit. Igazsag az h nincs is annyira elottem h pontosan hogy is van az ott az adagolon . Mikepp lehetne fixalni.
Válasz lorant90, buszsofőr #96. hozzászólására A naftapumpa elején van egy gomb, amit ha benyomok a hidegindításra szolgál. Ez a gomb tartója "csődarab forog a pumpa elején. Mit lehet vele csinálni?
Nem merem tekergetni el ne állítsam az adagolót.
Mit tanácsolnátok.
Ha jól tudom 6701 vagy 6901 motorról van szó.
Válasz Gumóka #123. hozzászólásáraMáma majdnem megfektettem oldalba aZ UN 053-at. Mindjárt eszembe jutottál
Válasz Mf-es? #135. hozzászólásáraNincsen megadva az ár. Ezt én sem szeretem, mert fel kell hívni, hogy mondjon árat Ha lenne ár, az hívná, aki komolyabban gondolja, és mindenki spórolna az elfecsérelt kérdezgetési időből.
Námestovoban kétlem, hogy tudna valaki magyarul. Ott a szlovák és a lengyel nyelvet beszélik.