Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Cafi #2367. hozzászólásáraHát egy ország irányitása nem egyszerű. néha vannak problémák. De a Fidesz megoldja. Te nem szereted a Fideszt azt akarod sugallni?mindenkinek mindegyikkel vannak kétejei. Áprilisban már mindenki nyugodt lehet. Ismét narancs jatalom lesz az idők végezetéig. Vajon mennyi ember lesz morcos?
Válasz Gabi 07 #2374. hozzászólásáraNem neked ment volna, fentebb jeleztem. Nézd meg a hozzászólás számokban van hiba. Szóval kúpászkodik(szerintem) egy modi itt és törölt egy bejegyzést, legalább is máskor olyankor volt kavarc…..
Hatósági ár 480! Viszont ez a prémium üzemanyagokra nem vonatkozik. 530-550 körül adják most literjét.. Miért nem érvényesítik a kutak az áremelkedést a prémiumban ha ebben a kategóriában megtehetné..? Vagy olyan keveset adnak el ezekből hogy benyelik ezen is a veszteséget...?
Erre a képre/szövegre nekem egyből az ugrott be, hogy a szedett-vedett bandával már rég háborúban lennénk vagy már ott sem…..szóval kurvára nem bánom, hogy vannak azért még ép elmével gondolkodók, független attól, amit egyébként csináltak…….mellesleg, ha nem lenne már “minden” a nevükön, lehet nem is érdekelné őket sem……
Válasz ..,-:) #2364. hozzászólásáraCsak majd ne nagyon pislogj, mert lemaradsz valamiről!
Történelem nincs meg?
Picit fusd át, megéri!
Aki nem tanul a történelemből az kénytelen lesz megismételni!
Tudod te mikor születtek a leg innovatívabb megoldások tömkelege?
"Nem az számít ha okosnak gondoljuk magunkat, az akkor számít ha mások tartanak annak."
Válasz K__K #2359. hozzászólásáraA baj nálunk az, hogy mivel tranzitország vagyunk, így sok külföldi teherautó is itt tankol, de csak áthalad az országon.
Válasz cyclo-400 #2363. hozzászólásáraMár dolgoznak a fing hajtású autón a nyugati mérnökök azt csiripelik a verebek, csak az a baj hogy lassan már ennivaló sem lesz nyugaton amitől lehessen majd fingani az új fing hajtású autóba! Tehát marat az autó tolás vagy a lábbal hajtás mint a Frédi verdában és akkor még fázni sem fognak! Vegy felveszik a hátukra a 20 kg német szenet, s rohangálnak
vele és tuti nem fognak fázni még a -10 fokban sem! Mekkora egy barmok, de megérdemlik a sorsukat!
Válasz Rabó001 #2361. hozzászólásáraAha....
Ha nem lesz a kúton, akkor hogyan szolgál ki?
Vagy ha lesz, akkor elzavarja a személyautókat?
Ez csak egy rendelet, amit nem biztos, hogy be tudnak tarta(t)ni!!
Elbasztuk, nem kicsit, nagyon!
A szocialista időkben megismert árkorlátozást bevezettük 4 hónapja a magyar benzinkutakon, ez február végére tarthatatlanná vált! Elkerüljük a benzinkutasok országos lázadását, tüntetését, ami több %-os népszerűségvesztéssel járt volna, a benzinkutakat mentesítettük a veszteségek alól, minimális kompenzációban részesítettük őket.
Az árkorlátozás fenntartása kormányunk politikai érdeke, ugye nem gondolják, hogy Gyurcsányt visszakellene engedni a kormányrúdhoz? na ugye!
Így az árkorlátozást megtartva, a nagykereskedőkere terheltük a veszteséget a kutak helyett. Sajnálatos módon, a nagykereskedők nem értenek egyet a magyarokat védő politikánkkal, mi csak megakarjuk védeni a magyar embereket!
Ezért a nagykereskedők, hogy elkerüljék a bruttó 140-180 Ft/l veszteséget, nem szállítanak üzemanyagot a benzinkutakra.
Ezt nem gondoltuk volna, hogy ezt megmerik lépni a magyarok ellen! A Fidesz kormány kiáll a magyarok érdekében, és tárgyalásokat kezdeményezünk még a hosszúhétvége előtt!
Megteszünk mindent, hogy a hatósági árat fenntartsuk, ha kell ellehetetlenítjük, megbírságoljuk, szankcionáljuk a nagykereskedőket!
Kérem legyenek türelemmel, péntekre a rend helyreáll! Utasítottam Rezsi Szilárdot, azonnal intézkedjen és a legmagasabb büntetés kiszabását belengetve kényszerítse a nagykereskedőket a 140-180 Ft/l veszteség benyelésére!
Kitartást magyarok! A Fidesz kormány mindig a magyarok mellett volt, most is!
Tisztelettel, Orbán Viktor miniszterelnök úr!"
Tessék, Orbán miniszterelnök úr válasza a kialakult helyzetre
megnyugtató!
Válasz hasutas1 #2358. hozzászólásáraAz előbb beszélt a MOL vezér atévén, hogy ez az egész pánik felesleges.
A veszteség meg sem kottyan a cégnek, csak log promlem van.
Lessz nafta, a MG-nak pedig feltétlen. Azért kérdésre elmondta, hogy aza rengeteg kamion a hibás , aki eddig isten tudja hol tankolt. Plussz aki eddig importát üa-t
azok nem szállítanak mert nem éri meg. Május 15- ig lazán kibírják.
Az orosz meg ott ül a földgolyó legnagyobb készletén, épp úgy olajból mint földgázból!
De azt biztosan állítom, hogy akkora innovációt ami ezután fog jönni a fosszilis tüzelőanyagok kiváltására a világ még nem látott!
Lesz rá pénz, nem kicsit! Ingünk, gatyánk rá megy!
Válasz Drisa #2325. hozzászólására"A félelem megalapozatlan, mert a törvény szerint a töltőállomásoknak ki kell szolgálniuk a 3,5 tonnát meg nem haladó megengedett legnagyobb össztömegű tehergépkocsikat, traktorokat és mezőgazdasági erőgépeket."
Válasz Gumóka #2356. hozzászólásáraMég 25 nap az ikszelésig. Aztán még 2 nap, és minden normális lesz itthon is. Gázolaj: 2.2euro/liter. Addig mindenki betáraz, megvesz, és utána majd lesz valahogy.
A földet durkálni kell 1000ft-os gázolajjal is...
Amúgy délutánig nem volt gond a kutakon, ma körbe jártam somogy megyét. Na de estére kelve, felébredtek a fotelhuszárok, az osztagok meg is rohamozták a kutakat
Válasz Cafi #2355. hozzászólásáraEzt a képet a dévai haverom küldte.
Nem tudom mi van kint, de gondolom mindenki betojt, hogy 15lej lesz 1 liter motorina...ami persze annyi lesz, ne legyenek illúzióink.
Válasz K__K #2353. hozzászólásáraKollégám mondta, ma az M0-án Szigetszentmiklósnál a kúton már rendőrök irányítottak, akkora sor volt. 300liter/tranzakció ott az omv.
Válasz K__K #2353. hozzászólásáraFelétek miért van akkora sor? Egész Romániában ez van, de miért?
Maon a hatósági árak végett, nem akar egy kereskedő se bukni 180 Ft-ot literenként bruttó.
De Romániában miért van sor a kút vagy kutak előtt?
Válasz Gumóka #2345. hozzászólásáraÜzemanyag lesz. Aki visszatartja is eszik. Az ő 2 szép szeméért nem gyalog viszi a pék a kenyeret. De amugy a saját wcje is eldugulhat. Azt is üzemanyaggal intézik,hogy eltűnjön a likon. Ugye megszankcionáljuk az oroszt,hogy sanyarogjon. Erre jönek ide a menekültek de elfogy az üzemanyag mire visszatartjuk a gabonát de ezért 0 orátol log a levegőben egy Mozdonyvezető sztrájk. Vajon mi okozza a világ baját? Ez az egész az Eu bukásához vezet. Még2 hét és mindenki mindenki ellensége lesz.
Válasz Gumóka #2345. hozzászólásáramutragya nelkul tobb mint a fele a termesed, az elso evben meg fel se tunik ha nem szorsz, de a koltseged fele lesz.
ha meg uzemanyag nem lesz akkor akkor talicskazhatod a mutragyadat az udvaron oda vissza...
Válasz horvath.agro #2334. hozzászólásáraLehet termelni ez igaz, de tudod Te is, hogy azért nem akkora buli, ha mellé tankolod a 1000forintos dízelt, a termésed meg fele. Neked a szervestrágya még nagy előny most. Én például venni se tudok, mert nincs. Pedig rászánnám a pénzem. Csak ha az áremelkedés mértékét és felhasználást nézem, nagyobb költség a műtrágya. Az üzemanyagkérdést kénytelenek megoldani eus szinten is, mert ha nem lesz, megáll a gazdaság, nem csak a mezőgazdadág, hanem "all" az egész. A szállításban is alapvető elem, minden árucikk ezen mozog.
A vége meg úgy is az, hogy minden a végfelhasználón csapódik le. Egy műanyagvödör is lehet 2x annyi, mert ráfogja a szállítási költség növekedésére.
Válasz Földönfuto #2341. hozzászólásáraKirúgtak a közmunkából, mert elrontottam a lapátot.
De addig is a humoromért tartottak, nem az eszemért.
De most jelentkeztem ilyen OKJ-s troll képzőbe.
Hogy lehet oda bekerülni?
A nyelvtani tesztem nem sikerült túl jól, mert a “ földönfutó” szót rövid “o”-val írtam.
Válasz Drisa #2325. hozzászólásáraElképzelem a sztorit: beállsz tankolni a trakival, kijön a kutas: Jó napot kívánok! Forgalmit kérek....! Mennyi a súlya a szerkezetnek.. ?
Válasz Földönfuto #2335. hozzászólásáraHúzzál bele, és még márciusban meglesz az 5000. hozzászólásod.
Igaz, sok értelmes nem volt közte.
Lehet, hogy Németországban 2,65, de nem korlátozzák, és a havi fizetéséből azért nagy nehezen ki tudja köhögni a német.
Válasz Drisa #2319. hozzászólásáraNekik azért nem "egy rohadt választási kampány"!
A következő 4 év harácsolása múlik rajta! Rezeg ott az a léc, és ha most elszaladnak a dolgok, el is törik.
5531 hozzászólás
Válasz Cafi #2367. hozzászólásáraHát egy ország irányitása nem egyszerű. néha vannak problémák. De a Fidesz megoldja. Te nem szereted a Fideszt azt akarod sugallni?mindenkinek mindegyikkel vannak kétejei. Áprilisban már mindenki nyugodt lehet. Ismét narancs jatalom lesz az idők végezetéig. Vajon mennyi ember lesz morcos?
Válasz Bárány #2379. hozzászólásáraAkkor meg baxák meg!
Válasz ..,-:) #2377. hozzászólásáraMásodpercre pontosan egyszerre ment két hozzászólás, az meg tudja kavarni a sorrendet.
Válasz Bigyófelügyelő #2376. hozzászólásáramindenre nem figyelhetnek. De lehet valaki hazudik.
Válasz Gabi 07 #2374. hozzászólásáraNem neked ment volna, fentebb jeleztem. Nézd meg a hozzászólás számokban van hiba. Szóval kúpászkodik(szerintem) egy modi itt és törölt egy bejegyzést, legalább is máskor olyankor volt kavarc…..
Hatósági ár 480! Viszont ez a prémium üzemanyagokra nem vonatkozik. 530-550 körül adják most literjét.. Miért nem érvényesítik a kutak az áremelkedést a prémiumban ha ebben a kategóriában megtehetné..? Vagy olyan keveset adnak el ezekből hogy benyelik ezen is a veszteséget...?
Erre a képre/szövegre nekem egyből az ugrott be, hogy a szedett-vedett bandával már rég háborúban lennénk vagy már ott sem…..szóval kurvára nem bánom, hogy vannak azért még ép elmével gondolkodók, független attól, amit egyébként csináltak…….mellesleg, ha nem lenne már “minden” a nevükön, lehet nem is érdekelné őket sem……
Válasz ..,-:) #2364. hozzászólásáraCsak majd ne nagyon pislogj, mert lemaradsz valamiről!
Történelem nincs meg?
Picit fusd át, megéri!
Aki nem tanul a történelemből az kénytelen lesz megismételni!
Tudod te mikor születtek a leg innovatívabb megoldások tömkelege?
"Nem az számít ha okosnak gondoljuk magunkat, az akkor számít ha mások tartanak annak."
Válasz hasutas1 #2360. hozzászólásáraA liszt és a cukor lemaradt...
Aztán adblue, most meg ez. Ja.
Válasz Cafi #2367. hozzászólásáralátom megtaláltad a legmegfelelőbb embert a probléma megoldására...
Válasz K__K #2359. hozzászólásáraA baj nálunk az, hogy mivel tranzitország vagyunk, így sok külföldi teherautó is itt tankol, de csak áthalad az országon.
A hatósági ár hátránya.
Válasz cyclo-400 #2363. hozzászólásáraMár dolgoznak a fing hajtású autón a nyugati mérnökök azt csiripelik a verebek, csak az a baj hogy lassan már ennivaló sem lesz nyugaton amitől lehessen majd fingani az új fing hajtású autóba! Tehát marat az autó tolás vagy a lábbal hajtás mint a Frédi verdában és akkor még fázni sem fognak! Vegy felveszik a hátukra a 20 kg német szenet, s rohangálnak
vele és tuti nem fognak fázni még a -10 fokban sem! Mekkora egy barmok, de megérdemlik a sorsukat!
Válasz Rabó001 #2361. hozzászólásáraAha....
Ha nem lesz a kúton, akkor hogyan szolgál ki?
Vagy ha lesz, akkor elzavarja a személyautókat?
Ez csak egy rendelet, amit nem biztos, hogy be tudnak tarta(t)ni!!
Válasz cyclo-400 #2366. hozzászólásáraŐ nem pánikol.
A horvát elfogatóparancs sem emelte meg a pulzusát
Válasz .Richard. #2354. hozzászólásáraIgazad van, ideje lépni a kormánynak, méghozzá a következőt:
"Orbán Viktor levele a magyarokhoz:
Tisztelt Honfitársaim!
Elbasztuk, nem kicsit, nagyon!
A szocialista időkben megismert árkorlátozást bevezettük 4 hónapja a magyar benzinkutakon, ez február végére tarthatatlanná vált! Elkerüljük a benzinkutasok országos lázadását, tüntetését, ami több %-os népszerűségvesztéssel járt volna, a benzinkutakat mentesítettük a veszteségek alól, minimális kompenzációban részesítettük őket.
Az árkorlátozás fenntartása kormányunk politikai érdeke, ugye nem gondolják, hogy Gyurcsányt visszakellene engedni a kormányrúdhoz? na ugye!
Így az árkorlátozást megtartva, a nagykereskedőkere terheltük a veszteséget a kutak helyett. Sajnálatos módon, a nagykereskedők nem értenek egyet a magyarokat védő politikánkkal, mi csak megakarjuk védeni a magyar embereket!
Ezért a nagykereskedők, hogy elkerüljék a bruttó 140-180 Ft/l veszteséget, nem szállítanak üzemanyagot a benzinkutakra.
Ezt nem gondoltuk volna, hogy ezt megmerik lépni a magyarok ellen! A Fidesz kormány kiáll a magyarok érdekében, és tárgyalásokat kezdeményezünk még a hosszúhétvége előtt!
Megteszünk mindent, hogy a hatósági árat fenntartsuk, ha kell ellehetetlenítjük, megbírságoljuk, szankcionáljuk a nagykereskedőket!
Kérem legyenek türelemmel, péntekre a rend helyreáll! Utasítottam Rezsi Szilárdot, azonnal intézkedjen és a legmagasabb büntetés kiszabását belengetve kényszerítse a nagykereskedőket a 140-180 Ft/l veszteség benyelésére!
Kitartást magyarok! A Fidesz kormány mindig a magyarok mellett volt, most is!
Tisztelettel, Orbán Viktor miniszterelnök úr!"
Tessék, Orbán miniszterelnök úr válasza a kialakult helyzetre
megnyugtató!
Válasz ..,-:) #2365. hozzászólásáraAzt is mondta, hogy aki azt mondja , hogy nincs ok pánikra, tudja hogy ezzel pánikot okozhat esetleg.
Válasz ..,-:) #2364. hozzászólásáraNa már megint kavarc van a számoknál !!!!!
Válasz Gabi 07 #2362. hozzászólásáraÉs ezt el is hiszed…….
Válasz hasutas1 #2358. hozzászólásáraAz előbb beszélt a MOL vezér atévén, hogy ez az egész pánik felesleges.
A veszteség meg sem kottyan a cégnek, csak log promlem van.
Lessz nafta, a MG-nak pedig feltétlen. Azért kérdésre elmondta, hogy aza rengeteg kamion a hibás , aki eddig isten tudja hol tankolt. Plussz aki eddig importát üa-t
azok nem szállítanak mert nem éri meg. Május 15- ig lazán kibírják.
Az orosz meg ott ül a földgolyó legnagyobb készletén, épp úgy olajból mint földgázból!
De azt biztosan állítom, hogy akkora innovációt ami ezután fog jönni a fosszilis tüzelőanyagok kiváltására a világ még nem látott!
Lesz rá pénz, nem kicsit! Ingünk, gatyánk rá megy!
Válasz Drisa #2325. hozzászólására"A félelem megalapozatlan, mert a törvény szerint a töltőállomásoknak ki kell szolgálniuk a 3,5 tonnát meg nem haladó megengedett legnagyobb össztömegű tehergépkocsikat, traktorokat és mezőgazdasági erőgépeket."
Vessző van köztük, mert felsorolás.
Ugyanez volt covid elején, csak akkor a szarópapír kellett, meg a konzerv.
Most meg a bendzsó.
Válasz Gumóka #2356. hozzászólásáraMég 25 nap az ikszelésig. Aztán még 2 nap, és minden normális lesz itthon is. Gázolaj: 2.2euro/liter. Addig mindenki betáraz, megvesz, és utána majd lesz valahogy.
A földet durkálni kell 1000ft-os gázolajjal is...
Amúgy délutánig nem volt gond a kutakon, ma körbe jártam somogy megyét. Na de estére kelve, felébredtek a fotelhuszárok, az osztagok meg is rohamozták a kutakat
Válasz Cafi #2355. hozzászólásáraEzt a képet a dévai haverom küldte.
Nem tudom mi van kint, de gondolom mindenki betojt, hogy 15lej lesz 1 liter motorina...ami persze annyi lesz, ne legyenek illúzióink.
Válasz K__K #2353. hozzászólásáraKollégám mondta, ma az M0-án Szigetszentmiklósnál a kúton már rendőrök irányítottak, akkora sor volt. 300liter/tranzakció ott az omv.
Válasz K__K #2353. hozzászólásáraFelétek miért van akkora sor? Egész Romániában ez van, de miért?
Maon a hatósági árak végett, nem akar egy kereskedő se bukni 180 Ft-ot literenként bruttó.
De Romániában miért van sor a kút vagy kutak előtt?
Na akkor ideje lépni a kormánynak. Ez nekik is érdekük. Gondolom valamit fognak is. Mert ez nem a mi hibánk. Még ha ezer ft is lenne. De nincs annyi.
Déva, ma este. 2km a sor a Petrom kútnál. Gázolaj: 8.95lej.
Válasz .Richard. #2349. hozzászólásáraA harckocsiba is üzemanyag kell. Mindenbe kell, hogy legyen minden. Is.
Válasz horvath.agro #2348. hozzászólásáraEgyébként mint költség említettem meg a műtrágya/üzemanyag dolgot, mint fellépő hiány...
Ugye 14ben Netparaszt megirta . 2020ban nem lesz genezis. Meg műganyé. Csak emlékeztetőül. Kicsit késett. 2022van.
Válasz Gumóka #2345. hozzászólásáraÜzemanyag lesz. Aki visszatartja is eszik. Az ő 2 szép szeméért nem gyalog viszi a pék a kenyeret. De amugy a saját wcje is eldugulhat. Azt is üzemanyaggal intézik,hogy eltűnjön a likon. Ugye megszankcionáljuk az oroszt,hogy sanyarogjon. Erre jönek ide a menekültek de elfogy az üzemanyag mire visszatartjuk a gabonát de ezért 0 orátol log a levegőben egy Mozdonyvezető sztrájk. Vajon mi okozza a világ baját? Ez az egész az Eu bukásához vezet. Még2 hét és mindenki mindenki ellensége lesz.
Válasz Gumóka #2345. hozzászólásáramutragya nelkul tobb mint a fele a termesed, az elso evben meg fel se tunik ha nem szorsz, de a koltseged fele lesz.
ha meg uzemanyag nem lesz akkor akkor talicskazhatod a mutragyadat az udvaron oda vissza...
Válasz 5465 #2346. hozzászólásáraNe itt basztassátok már egymást....
Válasz Földönfuto #2344. hozzászólásáraKár
Válasz horvath.agro #2334. hozzászólásáraLehet termelni ez igaz, de tudod Te is, hogy azért nem akkora buli, ha mellé tankolod a 1000forintos dízelt, a termésed meg fele. Neked a szervestrágya még nagy előny most. Én például venni se tudok, mert nincs. Pedig rászánnám a pénzem. Csak ha az áremelkedés mértékét és felhasználást nézem, nagyobb költség a műtrágya. Az üzemanyagkérdést kénytelenek megoldani eus szinten is, mert ha nem lesz, megáll a gazdaság, nem csak a mezőgazdadág, hanem "all" az egész. A szállításban is alapvető elem, minden árucikk ezen mozog.
A vége meg úgy is az, hogy minden a végfelhasználón csapódik le. Egy műanyagvödör is lehet 2x annyi, mert ráfogja a szállítási költség növekedésére.
De lehet én látom rosszul.
Válasz 5465 #2343. hozzászólásáraAhhoz neked még nagyon sokat kell gyakorolni.A 8 általános kevés hozzá.
Válasz Földönfuto #2341. hozzászólásáraKirúgtak a közmunkából, mert elrontottam a lapátot.
De addig is a humoromért tartottak, nem az eszemért.
De most jelentkeztem ilyen OKJ-s troll képzőbe.
Hogy lehet oda bekerülni?
A nyelvtani tesztem nem sikerült túl jól, mert a “ földönfutó” szót rövid “o”-val írtam.
Csipem még tapsolnak is az agymosottak ,
Válasz 5465 #2339. hozzászólásáraMiről és kinek?
Válasz Földönfuto #2335. hozzászólásáraSokkal jobb lenne ha itt is annyi lenne, főleg euróban
Válasz Földönfuto #2338. hozzászólásáraErről beszélek…
Válasz 5465 #2336. hozzászólásáraOlvasva ezt a hsz-det,téged se az eszedért tartanak,egy lapátot nem bíznék rád.Esetleg közmunkára jó vagy.
Válasz Drisa #2325. hozzászólásáraElképzelem a sztorit: beállsz tankolni a trakival, kijön a kutas: Jó napot kívánok! Forgalmit kérek....! Mennyi a súlya a szerkezetnek.. ?
Válasz Földönfuto #2335. hozzászólásáraHúzzál bele, és még márciusban meglesz az 5000. hozzászólásod.
Igaz, sok értelmes nem volt közte.
Lehet, hogy Németországban 2,65, de nem korlátozzák, és a havi fizetéséből azért nagy nehezen ki tudja köhögni a német.
Németország 2.65 eur a gázolaj.Működik a szankció,pedig még be se vezették.
Válasz Gumóka #2327. hozzászólásáramuteagya nelkul lehet termelni de gazolaj nelkul nehezen...
ne a mutragya miatt aggodj inkabb...
Válasz Drisa #2319. hozzászólásáraNekik azért nem "egy rohadt választási kampány"!
A következő 4 év harácsolása múlik rajta! Rezeg ott az a léc, és ha most elszaladnak a dolgok, el is törik.
Válasz agrogal #2329. hozzászólásáraÉn kérek elnézést. Jogos....