Gázolaj árak 640 Ft Benzin árak 632 Ft EUR 403.88 Ft USD 387.45 Ft CHF 426.08 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

Valtra Valmet traktorok

Létrehozta: Paldoo , 2008-07-15 23:00:15

Kedvencekhez Segítség

15927 hozzászólás
#7227 Fan
2008-12-29 21:42:59

Válasz #7225. hozzászólásra

0-ás t130 és 180

Nincs profilkép
#7226 Paldoo
2008-12-29 21:40:36

Válasz #7224. hozzászólásra

Tűrhető úton a 40-nél is kiráz.
50-nél meg nincs kedvem sisakozni...
Tehát: rugaszost neki!

Nincs profilkép
#7225 vili
2008-12-29 21:39:36

Válasz #7221. hozzászólásra

atied 1-es????????

Nincs profilkép
#7224 vili
2008-12-29 21:38:22

Válasz #7219. hozzászólásra

a rugózott híd csak a kényelem miatt keell
mert ha az út jó akkor midegy lenne hogy rugózott vagy sem.
megmondták hogy ők állítják be
németo. csak akkor 50 ha rug hid+ légfék
de magyaroknál elvileg 40-nél vége
szabályok miatt

Nincs profilkép
#7223 Paldoo
2008-12-29 21:37:59

Válasz #7221. hozzászólásra

Na végre!
Nem akarok beleugatni mindig, de jó h. itt vagy végre.
Mert nekem nem hisz senki....

#7222 Géza
2008-12-29 21:37:12

Válasz #7221. hozzászólásra

vagy raksz rá 45 col-os kereket

#7221 Fan
2008-12-29 21:36:14

Válasz #7220. hozzászólásra

a tietek külön téma az eco miatt de atöbbin hogy tudnál állitani a sebességen? az enyimek 2350-es fordulaton mennek 43-44-et hogylehetne 50-re felvinni?3000-res fordulattal

Nincs profilkép
#7220 vili
2008-12-29 21:33:25

Válasz #7219. hozzászólásra

a mienk állítható, a 40 meg 50 stem az 1 -eseken szabályozástól függ

#7219 Fan
2008-12-29 21:30:05

Üdv ,látom megy a vita ,a 40-es és 50-es váltók áttétel miatt külömböznek, az 50-est csak rugózott hiddal ,és speciális felnikkel ami nem állitható szélességű kapható

Nincs profilkép
#7218 Paldoo
2008-12-29 21:17:44

Válasz #7216. hozzászólásra

( és persze olcsóbbak is, nem az ár a fő akadály?)

#7217 Géza
2008-12-29 20:57:38

Válasz #7216. hozzászólásra

és jók azok is?

#7216 VMisi
2008-12-29 20:53:36

Válasz #7215. hozzászólásra

Az mindegy hogy valmet vagy valtra, esetleg valtravalmet. Azok nagyobbak mint kellene. (160 ló)

#7215 Géza
2008-12-29 20:45:13

miért nem vesztek inkább valmetot?
van a kiténél egy pár olcsón

Nincs profilkép
#7213 vili
2008-12-29 20:36:26

Válasz #7209. hozzászólásra

ezek szerint 2000nél 40net megy????????

#7212 VMisi
2008-12-29 20:34:48

Válasz #7209. hozzászólásra

a 6650 ugyanilyen gumikkal kb 2350-es fordulaton megy 43-mal.

Nincs profilkép
#7211 vili
2008-12-29 20:34:29

Válasz #7207. hozzászólásra

valószinüleg a sima t161 is ugyanugy 1600 on 40
2000-en 50 egy módositással.
mert ha 40-es akkor 1600-nál leszabályoz

#7210 VMisi
2008-12-29 20:33:21

Válasz #7208. hozzászólásra

A 6000 és a 8000-ket is lehetett 50 -es váltóval kérni.

#7209 Feri
2008-12-29 20:32:37

Válasz #7206. hozzászólásra
2250motorford=45km/ó=18,4rX38.

Nincs profilkép
#7208 vili
2008-12-29 20:31:55

Válasz #7205. hozzászólásra

a t140 eco is 50-es volt

#7207 VMisi
2008-12-29 20:31:40

Válasz #7206. hozzászólásra

Igen, a te eseted más az ecomotor miatt.

Nincs profilkép
#7206 vili
2008-12-29 20:29:57

Válasz #7202. hozzászólásra

nálunk ha eco akkor max 40
a simába 1600 40, 2000 50
ha jól emlékszem

#7205 VMisi
2008-12-29 20:29:49

Válasz #7203. hozzászólásra

Akkor bármelyik használtgépet 1-2 gombnyomással át lehetne állítani 50-esre?

#7204 Feri
2008-12-29 20:28:56

Válasz #7200. hozzászólásra

A motordiagnosztikába igen,de a váltóval nem tudnak mahinálni!

Nincs profilkép
#7203 vili
2008-12-29 20:27:39

Válasz #7198. hozzászólásra

nálam megkérdezték, hogy 40 vagy50 legyen a max

#7202 VMisi
2008-12-29 20:27:34

Válasz #7197. hozzászólásra

Akkor mennyit? Ha 2200-es fordulatom megy 40-et, akkor 2750-et kell forogni az 50-hez.

#7201 Feri
2008-12-29 20:26:48

Válasz #7199. hozzászólásra

T-120-t151ig. Köszi!

Nincs profilkép
#7200 vili
2008-12-29 20:26:03

Válasz #7198. hozzászólásra

ez így van ahogy leirtad
de ők a programba is beletudnak nyúlni

#7198 Feri
2008-12-29 20:21:30

Válasz #7195. hozzászólásra

A trakor müszaki leirásában van olyan táblázat,ha gumit váltasz,akkor be kell kalibrálni egy magadott szorzóval a számitógépet! Ez csak a kijelző miatt! A tényleges sebb nem változik!

Nincs profilkép
#7197 vili
2008-12-29 20:21:27

Válasz #7195. hozzászólásra

nem ugyanannyit pörög
nem mindegy hogyelektronika le e szabályoz és hol

#7196 VMisi
2008-12-29 20:19:46

Válasz #7194. hozzászólásra

Ha tudnék németül nem is lenne gond.

Bár az árat meg tudom kérdezni, csak a válasszal lennék gondban! :)))

#7195 VMisi
2008-12-29 20:18:14

Válasz #7193. hozzászólásra

De mit állít. Ugyanannyit forog a motor a 40-es és az 50-es váltósnál is.

A 100-as szériánál ahogy bemegy a váltóba a hajtás a motortól ott van egy vagy opcióban két fogaskerék pár. Azok áttátelétől függ, hogy 30-cal vagy 40-nel megy.

Nincs profilkép
#7194 vili
2008-12-29 20:15:19

Válasz #7192. hozzászólásra

telefonon
könnyebb mint emailban

Nincs profilkép
#7193 vili
2008-12-29 20:14:25

Válasz #7191. hozzászólásra

csak egy állítás kérdése a gépen
számítógép
plussz nem rossz ha rugózott a híd

#7192 VMisi
2008-12-29 20:12:17

Válasz #7190. hozzászólásra

Én az említett t120 felől érdeklődtem emailbe többször is az ár felől, de nem válaszoltak rá. Muszáj volt egyik németül tudó ismerőst megkérni hogy hívja fel.

#7191 VMisi
2008-12-29 20:06:02

Válasz #7188. hozzászólásra

Akkor mitől megy 50-et?

#7190 Feri
2008-12-29 20:04:38

Válasz #7185. hozzászólásra

Igen olvastam,én is igy gondolkodom!Legalább a ÁFÁT nem kell kiköhögni.Az a baj,hogy a nemet valtra honlapon van sok akciós gép,de ár nélkül! telefonon kellene érdeklődni,de a szakmai nyelvet kevesen beszélik!

#7189 VMisi
2008-12-29 20:04:01

Válasz #7184. hozzászólásra

Én most az vettem észre, hogy a jd olcsóbbak lettek használtan. 6920-at olcsóbban lehet kapni mint egy t120 vagy t130-t.

Nincs profilkép
#7188 vili
2008-12-29 20:02:51

na, akkor beszállok


az 50-es váltó semmiben nem különbözik a 40-estől
a különbség a tipusok közt van
ha valakinek többet mutat a km/h valószinűleg rossz a beállítás
a lerőt aki németül tud német , aki angolul az az angol oldalon pontosan megnézheti,
a turboboostot egyik géptípusnál sem szabad beleszámolni, nem valós lóerő

Nincs profilkép
#7187 Paldoo
2008-12-29 20:02:50

Válasz #7183. hozzászólásra

Milyenre kell vadászni??????

Nincs profilkép
#7186 Paldoo
2008-12-29 20:01:49

Válasz #7174. hozzászólásra

A lényeg: legyen teljesítmény!!!!
( kezdM a mai napi bölcsSSégeket!!!!)

#7185 VMisi
2008-12-29 20:00:46

Válasz #7181. hozzászólásra

Nehezen hozzá lehet jutni, de kinn sokkal jobbak az esélyek.
Vili valtrájáról olvastál? Az itteni árhoz képest sokkal kedvezőbben vett németből egyet.

Amiket a traktorpool.de -n olvasok, azok viszont elég drága használtgépek.

#7184 Géza
2008-12-29 19:59:01

Válasz #7181. hozzászólásra

egy már termet, lehet lesz mégegy
a tavasszal még azt hittem, hogy a valtra az a traktor ami a legjobban veszti az árát

#7183 Feri
2008-12-29 19:58:41

Válasz #7178. hozzászólásra

Olyan a külömbsék közöttük,mint a MF 5000-s és 6000-s széria között!Csak sokkal jobbak!

#7182 Géza
2008-12-29 19:57:39

Válasz #7180. hozzászólásra

egyenlőre nyugalomba vagyok, lehet megfogadom a tanácsod és a Feriét is.
lehet, hogy kp. kell a vetőmag ill. a műtrágybeszerzéshez

#7181 Feri
2008-12-29 19:55:09

Válasz #7176. hozzászólásra

Misi!
Nekem az a véleményem,hogy nekünk Mo-n olyan valtra nem terem ami megfelelne.Minden valószinűség szerint kintről kel gépet hozni.Valkonos hozzáallást nézve ,szándékosan magasan tartják az árat!
Ebből adódoan megkértem a közösségi adószámot,hogy bármelyik pillanatban lépni lehessen eus irányba!Mi a véleményed?

#7180 VMisi
2008-12-29 19:54:31

Válasz #7178. hozzászólásra

Hogy állsz a kombájn vásárlással?

#7179 VMisi
2008-12-29 19:54:02

Válasz #7178. hozzászólásra

4 hengeres, és kisebb kategória.

#7178 Géza
2008-12-29 19:52:44

Válasz #7175. hozzászólásra

és az N az miben különbözik a T-től

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]