Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR402.9 FtUSD390.02 FtCHF426.44 FtGBP483.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
az összes! amin meglepődtem az az, hogy a 3095-ös mf 92 évjárat, a valtra meg 98, és mégis ég és föld van köztük az mf javára. kényelemben messze jobb, a valtra váltója mechanikus szinkronizált 8előre 4 hátra, a fergiben van mechanikus szinkronizált, elktromos csoportváltó és nyomatékváltó (power shift) is, 32előre, 32hátra. a valtra hárompontját egy egyszerű karral vezérled, még a fergiben komplett elektrohidraulikus panel, mélység-magasság stb. állítás , kapcsolóval emeled-sülyested. aztán az összkereket a valteában a lábad közt az ülés alatt kapcsolod egy kar kihúzásával, de nem mindig sikerül, gurulsz egy kicsit, megint megpróbálod... az mf meg az elektrohidraulikus panellel kombinálva autómatán kapcsolja az összkereket, difizárat, egyébként meg gombnyomásra és még folytathatnám. annyiban jobb a valtra, hogy gyorsabb, a szervója prímább, és üzembiztosabb így a második Evtizedet nyomva.
érdekes dolog azért ez, nekem 70 le a gépem, a hidraulika messze gyorsabb és erősebb mint az mtz, vontatásba is visz annyit, alacsony fokozatban összkerékkel meg difizárrsl a legnagyobb mocsárból kihúzza a bálákat, de nyomaték nem igen van benne, mert országúti szállításnál qrva lassan gyorsul még üresen is, meg a kardánon nagyon keveset tud leadnu, a 8t-s trágyaszórót csak a leglasabb fokozatban (lehordólánc) tudja leszórni Meg azért nem tökéletes technika egy mf hez hasonlítva elbújhatna, ne túl kénnyelmes, és pl a sebváltón 1-2 fokozatok közt alig van különbség, aztán a 3. meg sokkal gyorsabb mint a 2. kicsit nehéz beállítani a menetsebességet, néhány power shiftet tehettek volna bele.
súly a lényeg,azért a 6000-res valtrának már annyi a súlya(vagy több ) mint az mtz-nek,mi 98-ba vettük és 250 hekin ő volt a vezérgép,egy 40lovas kis fiat volt a társa
Válasz #14963. hozzászólásra Ok értem csak azon agyalok hogy a 800-as is 80 ló, az mtz is 80 ló, és az mtz vígan viszi azokat az eszközöket amit a valtra nem és a 6300-as is 80 lo papíron .Nem valami más szabvány szerint van megállapítva a teljesítmény? Én az mtz-vel 4.5 kombinátort húzok 4.el ez kb 6-7 km/óra vígan viszi és nem a föld tetején hanem normális mélységben.Csak hát az mtz mindig szar a valtrának meg még csak annyi baja volt hogy néha nem mutat az üzemanyag szintjelző.
6400-as van nekünk,mtz-vel kár összehasonlítani(nem is lhet)7000óra felett van benne gondunk nagy ritkan (főleg kopó)van vele(pedig most is kezelő nélkül van bérbe adva)
JO estét. Van valakinek 6300-as valtra? Régebben kipróbáltam egyet az olyan lomha volt mint egy reumás csiga hiába turbós motor van benne és működött is a turbó, volt egy ismerősömnek ö is azt mondta hogy ez ilyen Tud a 6300-as annyit mint egy 820.2-es? Már mint erőre gondoltam nem megbízhatóságra mert abban az mtz hátul kullog van egy 800-as valtrám az sajnos jóval gyengébb mint az mtz.
Rendelj kramp-os forgalmazótol. Jóval olcsóbb. Én először úggy javitottam, hogy a szimerinig alá tekertem teflon szallagot. Egy darabig jó megooldás. De végül újat vettem. A javitó készlet nem mindig jó.
Na ott még nem kerestem folyást ,akkor belül nincs fék dolog ??Már két doboz olajat öntöttem bele és nyomtalanul eltűnik ,kívülről a fő fék is száraz ,hátul a munka henger is ,Ha a főfék a rossz az hol javítható vagy esetleg van-e hozzá valami jav.készlet??
Segítsetek már,, van egy olyan probléma a valtrával ,hogy elfolyik az összes fékolajam de folyás nem látszik sehol ,,lehet ,hogy van fék munkahenger a hátsó hídba belülről???,
2 éve rendeltem utoljára, és akkor az AT-LA FILT 97 Kft., meg az IMEX volt a legjobb.
Kérj pár cégtől árajánlatot, akár a helyi autósboltból is, meg emailen ezektől is.
Válasz #14947. hozzászólásra A motor olaj szürő megegyezik a uj fergákéval mert már azokat is sisuval szerelik álllítólag, az axiálnál meg az agrokernél is van, és ott vettem az üzemanyag durvaszürőt is azt szám alapján rendelték de ott se számíts olcsóságra.
Válasz #12954. hozzászólásra
Az emlegetett T180-as a mi traktorunk, és csak azért írok mert nem akarom hogy a márka nevét még hosszú évek múltán is tévesen és feleslegesen kisebbítsétek. Ha már a Google a Ti hiányos diagnózisotokat hozza be sajnos első helyek között ha a valtra traktorokra rákeresünk. A váltóban azért tört le egy fogaskerékről két darab fog mert 200-220 lóerőre volt felhúzva chip-tuningal a 7400 köbcentis SISU motor. Azt is ideírhatnátok a hogy a kisfegussonban meg azóta szorulása lett az első hídnak, persze arról nem készültek fényképek.
Ne a mi rossz példánk miatt ne vegyetek Valtrát! Mert ha olyan rossz lenne akkor nem lenne nekünk 5 db az udvaron.
Kérdezném tőletek......
Permetezésnél, (béka) 4/2 ben , 1800as fordulaton adja le az 540es kardánfordulatot. Ekkor 8-9km/h val megy a gép, és szór ki cirka 290-310litert a permetező. Ja a nyomásmérő kicsivel áll a 3 bár alatt.....
Nekem úgy tűnik hogy ehhez a (könnyű) melóhoz nem kellene úgy pörgetni a motort.
Ti mit mondotok????? Válasszak más sebességet??? Vagy ti hogy csináljátok???
Sajnálom a gépet, csak ezért érdeklődöm.....
Köszönöm.......
A jobb részeken nekem is hasonló De vannak benne igen gyenge foltok is Amit majd megpróbálok trágyával vagy komposzttal kicsit jobb kondícióba hozni... Mivel fújtad?? Mármint hogy milyen szert??
Válasz #14935. hozzászólásra
Claastra használsz a traktoron permetezéskor valamilyen keskenyebb gumikat? A képböl nem tudtam a legjobban kivenni. Vagy csak összéb van húzva a nyomtáv, azért csalóka a kép?
15927 hozzászólás
Válasz #14977. hozzászólásra
amin meglepődtem az az, hogy a 3095-ös mf 92 évjárat, a valtra meg 98, és mégis ég és föld van köztük az mf javára. kényelemben messze jobb, a valtra váltója mechanikus szinkronizált 8előre 4 hátra, a fergiben van mechanikus szinkronizált, elktromos csoportváltó és nyomatékváltó (power shift) is, 32előre, 32hátra. a valtra hárompontját egy egyszerű karral vezérled, még a fergiben komplett elektrohidraulikus panel, mélység-magasság stb. állítás , kapcsolóval emeled-sülyested. aztán az összkereket a valteában a lábad közt az ülés alatt kapcsolod egy kar kihúzásával, de nem mindig sikerül, gurulsz egy kicsit, megint megpróbálod... az mf meg az elektrohidraulikus panellel kombinálva autómatán kapcsolja az összkereket, difizárat, egyébként meg gombnyomásra és még folytathatnám. annyiban jobb a valtra, hogy gyorsabb, a szervója prímább, és üzembiztosabb így a második Evtizedet nyomva.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
az összes!
Válasz #14976. hozzászólásra És melyik az az mf amelyik olyan fain?
Válasz #14974. hozzászólásra
465-4
Válasz #14972. hozzászólásra
Adagolós, plusz kaja
Válasz #14973. hozzászólásra Pontosan melyik tipus van neked?
Válasz #14962. hozzászólásra
na bele.
érdekes dolog azért ez, nekem 70 le a gépem, a hidraulika messze gyorsabb és erősebb mint az mtz, vontatásba is visz annyit, alacsony fokozatban összkerékkel meg difizárrsl a legnagyobb mocsárból kihúzza a bálákat, de nyomaték nem igen van benne, mert országúti szállításnál qrva lassan gyorsul még üresen is, meg a kardánon nagyon keveset tud leadnu, a 8t-s trágyaszórót csak a leglasabb fokozatban (lehordólánc) tudja leszórni Meg azért nem tökéletes technika egy mf hez hasonlítva elbújhatna, ne túl kénnyelmes, és pl a sebváltón 1-2 fokozatok közt alig van különbség, aztán a 3. meg sokkal gyorsabb mint a 2. kicsit nehéz beállítani a menetsebességet, néhány power shiftet tehettek vol
Válasz #14970. hozzászólásra Mivel húzta fel? Plusz üzemanyag?Nagyobb turbó? Magasabb fordulatszám?
Szerintem a 6300-as tud annyit, mint a 820.2
Válasz #14969. hozzászólásra
a 800-as szívó motor,egy kolléga felhúzatta a 6300-ast 100lovasra,és együtt dolgozott a 6400assal
Válasz #14965. hozzászólásra cseszhetem a súlyát ha áll meg benne a motor a 800-as: 3960 az mtz: talán,4400 a 6300-as :4170
Válasz #14967. hozzászólásra
http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/9/0/1900-valmet-6300.html
Válasz #14966. hozzászólásra Ez szerint 85 ló :http://www.pointernet.pds.hu/valtra/6000.htm
Válasz #14964. hozzászólásra
A 6300-as 90 lovas és majd 5 mázsával nehezebb is mint a 800-as.
Válasz #14964. hozzászólásra
súly a lényeg,azért a 6000-res valtrának már annyi a súlya(vagy több ) mint az mtz-nek,mi 98-ba vettük és 250 hekin ő volt a vezérgép,egy 40lovas kis fiat volt a társa
Válasz #14963. hozzászólásra Ok értem csak azon agyalok hogy a 800-as is 80 ló, az mtz is 80 ló, és az mtz vígan viszi azokat az eszközöket amit a valtra nem és a 6300-as is 80 lo papíron .Nem valami más szabvány szerint van megállapítva a teljesítmény? Én az mtz-vel 4.5 kombinátort húzok 4.el ez kb 6-7 km/óra vígan viszi és nem a föld tetején hanem normális mélységben.Csak hát az mtz mindig szar a valtrának meg még csak annyi baja volt hogy néha nem mutat az üzemanyag szintjelző.
Válasz #14962. hozzászólásra
6400-as van nekünk,mtz-vel kár összehasonlítani(nem is lhet)7000óra felett van benne gondunk nagy ritkan (főleg kopó)van vele(pedig most is kezelő nélkül van bérbe adva)
JO estét. Van valakinek 6300-as valtra? Régebben kipróbáltam egyet az olyan lomha volt mint egy reumás csiga hiába turbós motor van benne és működött is a turbó, volt egy ismerősömnek ö is azt mondta hogy ez ilyen Tud a 6300-as annyit mint egy 820.2-es? Már mint erőre gondoltam nem megbízhatóságra mert abban az mtz hátul kullog van egy 800-as valtrám az sajnos jóval gyengébb mint az mtz.
Válasz #14918. hozzászólásra
Bodi Pisti Csongrád.
Válasz #14952. hozzászólásra
,gumi szőnyeg alatt olajos,de egész nap szakadt az eső,így hozzá sem nyúltam.
Igazad lett ,,,,
Válasz #14956. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
A wartburg fékhenger karmantyúját tettük bele, pont az a méret. (30 ft, de javítókészletben készletben 250 ft!!!)
Válasz #14957. hozzászólásra
csak a bepco,és kramp,kicsit később jön meg,
Rendelj kramp-os forgalmazótol. Jóval olcsóbb. Én először úggy javitottam, hogy a szimerinig alá tekertem teflon szallagot. Egy darabig jó megooldás. De végül újat vettem. A javitó készlet nem mindig jó.
Válasz #14955. hozzászólásra
,,holnap megnézem a szőnyeg alatt és aztán megbütykölöm.
Köszönöm
Válasz #14954. hozzászólásra
vagy van az olcsóbb megoldás,zetor főhenger,4000ft darabja,de felfogató lyukat kicsit meg kell reszelni, két 8-as anya hengerenként,meg 3 cső
Válasz #14953. hozzászólásra
valkon küld másnapra,tizenpárezer,ft,darabja
Válasz #14952. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Na ott még nem kerestem folyást ,akkor belül nincs fék dolog ??Már két doboz olajat öntöttem bele és nyomtalanul eltűnik ,kívülről a fő fék is száraz ,hátul a munka henger is ,Ha a főfék a rossz az hol javítható vagy esetleg van-e hozzá valami jav.készlet??
Válasz #14951. hozzászólásra
Nem belül van,hanem a hátsóhíd tetején,a főhenger szokott beszarni,nézz rá,hogy nincs e a gumiszőnyeg alatt a fékolaj
Segítsetek már,, van egy olyan probléma a valtrával ,hogy elfolyik az összes fékolajam de folyás nem látszik sehol ,,lehet ,hogy van fék munkahenger a hátsó hídba belülről???,![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz #14948. hozzászólásra
2 éve rendeltem utoljára, és akkor az AT-LA FILT 97 Kft., meg az IMEX volt a legjobb.
Kérj pár cégtől árajánlatot, akár a helyi autósboltból is, meg emailen ezektől is.
Válasz #14947. hozzászólásra
Farkas filter pécs,Láng Kaposvár,
Válasz #14947. hozzászólásra A motor olaj szürő megegyezik a uj fergákéval mert már azokat is sisuval szerelik álllítólag, az axiálnál meg az agrokernél is van, és ott vettem az üzemanyag durvaszürőt is azt szám alapján rendelték de ott se számíts olcsóságra.
Üdv Valtrások.
Honnan szoktátok beszerezni a szűrőket és az olajakat a gépeitekbe??
Lehet bele más is mint az AGCO ?
A valkon horror áron kínál mindent, ha van alternatíva, és az is olyan jó kipróbálnám..
köszi..
Válasz #14944. hozzászólásra
![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
Elég régen volt (4 éve) ez a hozzászólás.
Ja, (bocsi) a 12954-es hozzászólásra akartam reagálni. Üdv nagyasztal!
Válasz #12954. hozzászólásra![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
Az emlegetett T180-as a mi traktorunk, és csak azért írok mert nem akarom hogy a márka nevét még hosszú évek múltán is tévesen és feleslegesen kisebbítsétek. Ha már a Google a Ti hiányos diagnózisotokat hozza be sajnos első helyek között ha a valtra traktorokra rákeresünk. A váltóban azért tört le egy fogaskerékről két darab fog mert 200-220 lóerőre volt felhúzva chip-tuningal a 7400 köbcentis SISU motor. Azt is ideírhatnátok a hogy a kisfegussonban meg azóta szorulása lett az első hídnak, persze arról nem készültek fényképek.
Ne a mi rossz példánk miatt ne vegyetek Valtrát! Mert ha olyan rossz lenne akkor nem lenne nekünk 5 db az udvaron.
Válasz #14942. hozzászólásra
A permetezőn adj nyomást, az mtzvel mi 1100 as fordulaton vegyszerezünk fél hattal 9 km / h körül. A nyomás pedig 4.2 bár.
Üdv Kollégák...
Kérdezném tőletek......
Permetezésnél, (béka) 4/2 ben , 1800as fordulaton adja le az 540es kardánfordulatot. Ekkor 8-9km/h val megy a gép, és szór ki cirka 290-310litert a permetező. Ja a nyomásmérő kicsivel áll a 3 bár alatt.....
Nekem úgy tűnik hogy ehhez a (könnyű) melóhoz nem kellene úgy pörgetni a motort.
Ti mit mondotok????? Válasszak más sebességet??? Vagy ti hogy csináljátok???
Sajnálom a gépet, csak ezért érdeklődöm.....
Köszönöm.......
Válasz #14939. hozzászólásra
Virtuóz,és Fury
Válasz #14938. hozzászólásra
nqrmál gumi összehüzva 14,9x28, és 18,4x38
Válasz #14937. hozzászólásra
De vannak benne igen gyenge foltok is
Amit majd megpróbálok trágyával vagy komposzttal kicsit jobb kondícióba hozni... Mivel fújtad?? Mármint hogy milyen szert?? ![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
A jobb részeken nekem is hasonló
Válasz #14935. hozzászólásra
Claastra használsz a traktoron permetezéskor valamilyen keskenyebb gumikat? A képböl nem tudtam a legjobban kivenni. Vagy csak összéb van húzva a nyomtáv, azért csalóka a kép?
Válasz #14936. hozzászólásra
de és 5-6 ak-s homok
Válasz #14935. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Ez a trismart?? Vagy te nem azt vetettél??
Válasz #14933. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
de a színnel nincs gondom
Ha nekem írtad,persze marha nagy Rönó párti vagyok(igaz személyautóban)
Válasz #14931. hozzászólásra
![smile flowers](/oldforum/images/smiles/flowers.gif)
Köszönöm a segítséget, megnézem, miért nem tudom azt állítgatni, de legalább mostmár el tudok indulni valamin!
Válasz #14930. hozzászólásra Az lesz az.
Válasz #14929. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Az összkerékkapcsoló kar mellett? Van ott egy kar, amit nem tudom, hogy mire való, de azt nem tudom se kihúzni, se betolni.
Válasz #14927. hozzászólásra
Az ülés alatt nincs egy kis kar? Azt ki húzod, és az lassítja. Nekem a 800-on van, sokat használom.