Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak642 FtBenzin árak625 FtEUR403.55 FtUSD388.8 FtCHF430.48 FtGBP489 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Van ebben valami de nem teljesen igaz. Van nekem valahol egy táblázatom, hogy melyik mérési szabvány esetében mi van csatlakoztatva a motorhoz(generátor, kipufogó, ventilátor, szervó stb) csak nem találom.
Van olyan h.:
DIN: ennél a hűtőventilátor megy normálisan.
ECE R-24 : ennél csökkentett fordulaton
ISO: ennél nem megy egyáltalán.
Tehát ha DIN mondjuk 200 ló, akkor ECE 207 ló, ISO meg 214.
Újabb hatalmas problémám van! :-))))
A gyártók a motorteljesítményt általában 2 féleképpen adják meg.
ECE-R24, 97/68/EC, a valtránál meg ISO 14396-et láttam.
Ezek pontosan mit jelentenek? Hogy lehet egy motorteljesítményt többféleképpen megmérni? Ill. akkor melyiket célszerű figyelembe venni?
Mert pl. az N101-nél 6 Le az eltérés.
Tudtommal a vario-váltóknak annál kisebb a teljesítmény vesztesége, minél több teljesítményt ad át mechanikusan, tehát ha az adott tartományban a lehető legnagyobb áttétellel dolgozik. Akkor pl. szántásnál elég lehet az 1. fokozat, és akkor közel 100%-ban mechanikusan megy át a hajtás.
Jól van az, kell az bele.
Zsolt az a szrencse hogy a traktor nagyon jó ,ha tetszik vedd meg ,alkatrészen meg ne törd a fejed mert nem kell ,az első két szervizt kibirod utána meg minden sokkal olcsóbb
Talán ha Te is reklámoztatnál az oldalon akkor a Te véleményed is számitana, dobj fel néhány esemeses reklámot és úgy fognak táncolni ahogy Te fütyülsz :-)))))))))))))))))))))))))))))))))
1-et értek az előttem szólókkal én már unom olvasni az aprókat mert mindig ugyanazokat a szemeteket látom, inkább az expresszt nézegetem ott nincs annyi szemét.
Hát az a baromagyú már megint meghirdette egy csomószor az új konténereit meg a dutra keréksúlyait.
Hogy az ilyeneket miért nem tudják törölni a modik?
Bezzeg ha leírok egy jó viccet! :))))
Az A csoport 0-9 Km/h
B csoport 0-18 Km/h
C csoport 0-28 Km/h
D csoport 0-50 Km/h
A Fendt-ben pl csak a két nagyobb fokozat van bár nem is tudom, hogy kell-e a másik kettő.
A versu és direct váltómű tulajdonképpen ugyanaz, csak mig a directben hidromotor csatlakozik a 4 fokozathoz, addig a versuban egy 5-ös powershift. Tulajdonképpen még komplexebb is mint a Fendt-ben mert a Fendt-nél csak két fokozat van(ugyanakkora áttételekkel mint a valtra C és D csoportja) addig a valtrában 4 (A, B, C, D)
És akkor az új poweshiftnél is lesznek átfedések a fokozatok között, mint a réginél?
Gondolok itt arra, hogy a M/3 - 2 powernél az M/4 - 1 a kicsivel gyorsabb, majd utána a M/3 - 3.
Csak anyi közös van a case/nh cvt-vel, hogy mindkettőben a hidromotor Linde de a valtrában nagyobb teljesitményű. Különben a két konstrukció alapjaiban különbözik.
A Direct modellekben a cvt váltót a ZF gyártja?
Ez és a Case-Steyr-félr cvt ugyanaz?
A Versu modellekben lévő új powershift saját gyártású, vagy ezt is beszállítóktól szerzik be?
A vetőgépen van egy szürke doboz. Abban van egy panel. Fele a jobb oldali szelepeket vezérli, fele a bal oldaliakat. Szimmetrikus művelőnyomnál mind egy oldalra vannak kötve, legalább is úgy emlékszem. Holnap utána nézek.
próbáltam normál művelőút ritmus szerint vetni, ahol 2 menetben teszi le a művelőutat, na ez oda-vissza elzárta mind a 4 mágnesszelepet. Ilyenkor mi van???
15927 hozzászólás
Válasz #4276. hozzászólásra
A motorja mennyit?
Válasz #4274. hozzászólásra
3300 köbcentis és 1000-et forog a TLT-je.
Válasz #4273. hozzászólásra
Ló..szt 3 m-es. Csak 2,5-ös volt.
Válasz #4273. hozzászólásra
Az a valtra mennyit forog, és hány köbcentis?
Válasz #4272. hozzászólásra
3 m-es forgóboronával.
Válasz #4271. hozzászólásra
Hogy hasonlítottad össze?
Válasz #4270. hozzászólásra
Hát nem tudom de TLT-n a 820-as érezhetően gyengébb mint a 75 lovas 3 hengeres valtra.
Kíváncsi vagyok, hogy egy mtz 80-as újkorában melyik mérési rendszerben áll legközelebb a 80 Le-höz?
:-)
Válasz #4267. hozzászólásra
Van ebben valami de nem teljesen igaz. Van nekem valahol egy táblázatom, hogy melyik mérési szabvány esetében mi van csatlakoztatva a motorhoz(generátor, kipufogó, ventilátor, szervó stb) csak nem találom.
Válasz #4267. hozzászólásra
Kösz!
Válasz #4266. hozzászólásra
Van olyan h.:
DIN: ennél a hűtőventilátor megy normálisan.
ECE R-24 : ennél csökkentett fordulaton
ISO: ennél nem megy egyáltalán.
Tehát ha DIN mondjuk 200 ló, akkor ECE 207 ló, ISO meg 214.
Újabb hatalmas problémám van! :-))))
A gyártók a motorteljesítményt általában 2 féleképpen adják meg.
ECE-R24, 97/68/EC, a valtránál meg ISO 14396-et láttam.
Ezek pontosan mit jelentenek? Hogy lehet egy motorteljesítményt többféleképpen megmérni? Ill. akkor melyiket célszerű figyelembe venni?
Mert pl. az N101-nél 6 Le az eltérés.
Válasz #4241. hozzászólásra
Tudtommal a vario-váltóknak annál kisebb a teljesítmény vesztesége, minél több teljesítményt ad át mechanikusan, tehát ha az adott tartományban a lehető legnagyobb áttétellel dolgozik. Akkor pl. szántásnál elég lehet az 1. fokozat, és akkor közel 100%-ban mechanikusan megy át a hajtás.
Jól van az, kell az bele.
Válasz #4263. hozzászólásra
elüldözte szadesz kpisi meg jetix
Megnevezés Motorteljesítmény vagy igény (KW) Kerékképlet vagy Munkaszélesség Hasznos terhelés (t) Tömeg (kg) Gépár (eFt) Korszerűségi mutató Gépkód VTSZ
AGROMASTER IMPALA OWDH 20-71 FÜGG.ERDÉSZETI EGYIRÁNYÚ 65,0 200 600,0 690 0 6121-0021 84368010
Válasz #4261. hozzászólásra
valtra van orrvérzésig
Válasz #4259. hozzászólásra
Erdészeti gép tám.
Válasz #4258. hozzászólásra
annyi de 100-nél még nem tankoltam többet,egy napra
Válasz #4257. hozzászólásra
míly támogatásról van itt nagyba szó?
ui: szasztok
Válasz #4254. hozzászólásra
Nem 165 liter?
Még talajmunkánál sem fogyott ki?
Mi a 700-as 79 literes tankjával vagyunk így. Legtöbbször csak 20-40 litert kell tankolni egy napra.
Válasz #4256. hozzászólásra
Szerintem a többiek is ott lesznek.áll.nov 15 a hat...idö.
Válasz #4255. hozzászólásra
K..va nagy a választék
Válasz #4253. hozzászólásra
Álitolg a tám 4 tip gép lessz valtra,ágt,mtz,crystal.Legalább is egyenlőre,ez van az MVH h.lapon.
Válasz #4253. hozzászólásra
És még annyit hogy a 6400-as tankja is 115 literes demég sohasem lehetett egy nagyon hosszú műszak alatt sem kifogyasztani
Zsolt az a szrencse hogy a traktor nagyon jó ,ha tetszik vedd meg ,alkatrészen meg ne törd a fejed mert nem kell ,az első két szervizt kibirod utána meg minden sokkal olcsóbb
Válasz #4251. hozzászólásra
Talán ha Te is reklámoztatnál az oldalon akkor a Te véleményed is számitana, dobj fel néhány esemeses reklámot és úgy fognak táncolni ahogy Te fütyülsz :-)))))))))))))))))))))))))))))))))
Én már többször szóvá tettem bencének ezt a dolgot ,de egy pillanatra sem reagált
1-et értek az előttem szólókkal én már unom olvasni az aprókat mert mindig ugyanazokat a szemeteket látom, inkább az expresszt nézegetem ott nincs annyi szemét.
Válasz #4247. hozzászólásra
nekem is tele van a f....m vele
Válasz #4247. hozzászólásra
Ha neked évi többszáz millás forgalmad lenne, Te is az apróban hirdetnél?:)
Válasz #4246. hozzászólásra
Én az aprókat már automatikusan a 2. oldaltól olvasom csak, de hamarosan a 3 -tól kell.
Válasz #4245. hozzászólásra
Én már fkast unom látni.
Hát az a baromagyú már megint meghirdette egy csomószor az új konténereit meg a dutra keréksúlyait.
Hogy az ilyeneket miért nem tudják törölni a modik?
Bezzeg ha leírok egy jó viccet! :))))
Válasz #4243. hozzászólásra
Na jó estét mindenkinek.
üdv mindenkinek
Válasz #4241. hozzászólásra
Majd olyan lesz, mint a régi hitechek, meg a mostaniak. Régebben alapból volt a 3 csoport, most meg csak megrendelésre.
Válasz #4240. hozzászólásra
Az A csoport 0-9 Km/h
B csoport 0-18 Km/h
C csoport 0-28 Km/h
D csoport 0-50 Km/h
A Fendt-ben pl csak a két nagyobb fokozat van bár nem is tudom, hogy kell-e a másik kettő.
Válasz #4238. hozzászólásra
Igen lesznek átfedések.
Válasz #4235. hozzászólásra
A versu és direct váltómű tulajdonképpen ugyanaz, csak mig a directben hidromotor csatlakozik a 4 fokozathoz, addig a versuban egy 5-ös powershift. Tulajdonképpen még komplexebb is mint a Fendt-ben mert a Fendt-nél csak két fokozat van(ugyanakkora áttételekkel mint a valtra C és D csoportja) addig a valtrában 4 (A, B, C, D)
Válasz #4236. hozzászólásra
Sziasztok!
És akkor az új poweshiftnél is lesznek átfedések a fokozatok között, mint a réginél?
Gondolok itt arra, hogy a M/3 - 2 powernél az M/4 - 1 a kicsivel gyorsabb, majd utána a M/3 - 3.
Válasz #4235. hozzászólásra
Csak anyi közös van a case/nh cvt-vel, hogy mindkettőben a hidromotor Linde de a valtrában nagyobb teljesitményű. Különben a két konstrukció alapjaiban különbözik.
Válasz #4235. hozzászólásra
Nem a direct modelek váltóját a valtra gyártja csak a hidromotor érkezik a Linde-től.
A Direct modellekben a cvt váltót a ZF gyártja?
Ez és a Case-Steyr-félr cvt ugyanaz?
A Versu modellekben lévő új powershift saját gyártású, vagy ezt is beszállítóktól szerzik be?
Válasz #4233. hozzászólásra
A vetőgépen van egy szürke doboz. Abban van egy panel. Fele a jobb oldali szelepeket vezérli, fele a bal oldaliakat. Szimmetrikus művelőnyomnál mind egy oldalra vannak kötve, legalább is úgy emlékszem. Holnap utána nézek.
Válasz #4232. hozzászólásra
nem valami jól hangzik...
Válasz #4231. hozzászólásra
Át kell vezetékelni a dobozban a szelepeket...
Válasz #4230. hozzászólásra
próbáltam normál művelőút ritmus szerint vetni, ahol 2 menetben teszi le a művelőutat, na ez oda-vissza elzárta mind a 4 mágnesszelepet. Ilyenkor mi van???
Válasz #4227. hozzászólásra
Hogyhogy meghülyült az ESC?
Válasz #4228. hozzászólásra
egyébként az msc-n is van valami tömítésféleség a hajtáslánc burkolatán, az ntn még nem volt, pedig tök ugyanaz a kettő
Válasz #4226. hozzászólásra
Az építő kritika hasznos dolog. Hülye aki megsértődik miatta :)