De azzal csak az első hidraulika karnak lehet a második állását beállítani. Tehát vagy mindkét helyzetben működteti a szivattyút, vagy csak az egyikben, és a másikban úszó, de tartani kell a kart mindkettőben.
A második karnak 3 állása van, húz-nyom-úszó, és az úszóban ott is marad.
Üdv mindenkinek,a kar megállását uszo helyzetben külön ke ll beállitani, a sárvédö elején van egy kis ajtó azt kinyitni és betekerni egy szárnyas csavart
Pl. az N101, amiben ültem, abban volt 2 kar. Az elsőnek nem volt úszó helyzete, és mindkét irányban tartani kellett a kart. A 2. karnak volt úszó állása, de az sem állt meg egyik nyomatási pozícióban sem. De szerintem ettől még tökéletesen használható a gép. Minden csak megszokás kérdése. Elárulom, eddig minden mtz-ben megálltak a karok minden pozícióban, hogy-hogynem az enyémben csak úszóban állnak meg. :-)
Ezt nem értem!
Nekünk mindkét valtrán van úszó funkció, én is úgy tárcsázom, meg pótkocsizom... És ott is marad a kar úszóba.
Melyik gépről beszélsz?
Sőt mi több, a másik karnak is az egyik pozicióját át lehett állítani hogy vagy úszóba legyen, vagy nyomasson, bár annál tartani kell a kart mindkét pozicióban.
Lefogytam 99 -ről 92 re, de annak még elég kell lennie! :))
A nyikorgás miatt vettem ki, vissza is raktam. Viszont ha az ülés súlyérzékelőjéval van a gond, akkor menet közben is meg kellene állnia és kivenné magát sebességből.
Valószínű, hogy kiiktatom én ezt a súlyérzékelőt, rövidre kötöm és akkor biztos nem lesz gond vele.
Ha csak 1 kört kellene úszóban használni, akkor tökéletesen. :-)
Sajna én mtz-n nevelkedtem, és azt szoktam meg, hogy ledobom úszóba a tárcsát, pótkocsit, bálázó kamrát, stb... Ezért hiányolom.
Most olvasom, hogy kivetted az ülést. Akkor a földön ülsz? Nekünk is egyik gépészünk tegnap óta egy Big Bag-en ül mert szétszakadt az universal ülése. Ma oda kellet volna adnia az apjának a trakit mert az is bekrepált de nam merte mert az öreg gépmániás és naponta mossa a trakiját és ha meglátja , hogy nincs ülés fölgyujtja. Egész este röhögtem mikor előadták a sztorit.
Szabi, nem szállok ki a gépből, nekem ezt munka közben csinálja,hogy nem indul el a másik irányba. Idáig tökéletes volt, amióta az ülést kivettem azóta csinálja ezt 10-ből egyszer.
Mi is beszívtuk az elindulást az N101-ben, mikor forduláskor kitettem üresbe, majd az asszony vette át a kormányt, de az istennek se indult el. Aztán parkba be, majd kuplunggal irányváltó előre, és úgy elindult.
Nekem is lenne egy-két javaslatom a fejlesztőmérnököknek. Pl. a criuse control gombot az auto control gomb közelébe lehetne tenni, hogy ne kelljen hátranyúlni érte. Az advance modelleknél ez már ugye megoldott, de nekem az fölösleges. Ami nagyon hiányzik, de nem csak a valtrákból, hanem számos nyugati gépből, hogy a hidraulika karok megálljanak mindkét helyzetben, ne kelljen tartani, valmint minden karnak legyen úszó állása, hogy ne kelljen szűköltetni a szivattyút, ha pl. visszaengedem a pótkocsit billentés után. Amúgy nekem bejött mind az N, mind a T széria.
Nekem azt mondták Szentesen, hogy azért vált vissza elsőbe, mert ők állították így be, mert mikor a munkagépekre álltak rá, nem akarták, hogy hirtelen átmenjenek egymáson véletlenül. :-)
Ez nem hiba, ez igy van csinálva. Ha az irányváltót nem teszed park pozicióba és fölálsz az ülésből utána nem indul el többet csak ha ujrainditod a motort. Ez olyankor szokott előfordulni ha menet közben megálsz helyet cserélni és nem rakod P-be az irányváltót.
Jut eszembe, miért lehet az, hogy néha irányváltáskor nem vált irányt. Kiveszi magát sebességből és a kijelzőn a menetirányt mutató nyíl is a fordított irányba vált, de elkezd villogni, és nem indul el. Berakom a kézifék állásba, azután elindul.
Lehet hogy az a nyamvadt súlyérzékelős ülés miatt van ez?
Fan, nálad hogy jelentkezett az ülésprobléma?
A bemutatón néztem a T -ket, hogy az oldalsó ablakot nem lehet kibuktatni, pedig ez szerintem jó dolog.
A másik pici hiba a régebbi tipushoz képest, hogy a jobb oldali ajtón a cső nem jön fel elég magasra, így nincs miben kapaszkodni. Én egyfolytában az fogom, abban kapaszkodok.
A harmadik elcseszés a régiekhez képest meg az volt, hogy irányváltáskor visszarakta magát power 1-be.
A mi környékünkön nem kell 200 feletti traki. Inkább délen kell a ilyesmi. Egyébként nem nyilik se a hátsó ablak se a jobb első. De nem is kell mert olyan magasan van, hogy ugyse éred el a munkagépet.
Van pár de elég kevés. Most jön az uj. Van még egy raktáron ha gonolod megveheted. Nem voltak rossz gépek a hátsó hid és váltó ugy jött németországból talán a ZF-től, a motor sisu, rengeteg elektrónika volt bele zsufolva mindent grafikus monitoron lehetett állitani stb
Keresztapám vett 5 malacot és 2 megdöglött. Erre az anyorsa:
- Én megmondtam fiam
- A franc a pofáját há miért nem szólt akkor mer akkor vettem volna csak 3-at
15927 hozzászólás
Válasz #2576. hozzászólásra
Itt is van egy az asztalomon de az elég kicsi. A valódi S az finnországban van.
Válasz #2573. hozzászólásra
Hol van az az S?????????
Válasz #2574. hozzászólásra
Ezért szinte mindig a 3-as és 4-be dugjuk a hidraulika tömlőket. (3-ba a nyomót)
Válasz #2572. hozzászólásra
De azzal csak az első hidraulika karnak lehet a második állását beállítani. Tehát vagy mindkét helyzetben működteti a szivattyút, vagy csak az egyikben, és a másikban úszó, de tartani kell a kart mindkettőben.
A második karnak 3 állása van, húz-nyom-úszó, és az úszóban ott is marad.
Ez a 700 -nál és a 6000 -nél is így van.
Válasz #2569. hozzászólásra
T 120-ból nem volt CR-es ha erre gondolsz csak sima direktbefecskendezéses dizel.
Válasz #2570. hozzászólásra
Igen Fannak igaza van a hidraulikát müködtető karok alatti müanyagburkolat első oldalán van egy ablak és azt ha leveszed be kell tekerni egy csavart.
Válasz #2569. hozzászólásra
Az aotonfort tulajdonképpen egy inteligens fülkerugózási rendszer ami érzékel egy csomó mindent és annak fügvényébe állitja be a rugozást.
Válasz #2568. hozzászólásra
Üdv mindenkinek,a kar megállását uszo helyzetben külön ke ll beállitani, a sárvédö elején van egy kis ajtó azt kinyitni és betekerni egy szárnyas csavart
Szabi, miért kapott ezüstérmet a valtra? Valami autocomfort -ot reklámoz a traktorpool.de nyitólapján, de többet nem bírtam kihámozni.
A T120 -sok mindegyike mechanikus adagolóval jött ki?
Válasz #2567. hozzászólásra
A második karnak kell megállnia úszóba akkor amikor magadtól elnyomod a kart. (kék színű)
Válasz #2566. hozzászólásra
Pl. az N101, amiben ültem, abban volt 2 kar. Az elsőnek nem volt úszó helyzete, és mindkét irányban tartani kellett a kart. A 2. karnak volt úszó állása, de az sem állt meg egyik nyomatási pozícióban sem. De szerintem ettől még tökéletesen használható a gép. Minden csak megszokás kérdése. Elárulom, eddig minden mtz-ben megálltak a karok minden pozícióban, hogy-hogynem az enyémben csak úszóban állnak meg. :-)
Válasz #2564. hozzászólásra
Ezt nem értem!
Nekünk mindkét valtrán van úszó funkció, én is úgy tárcsázom, meg pótkocsizom... És ott is marad a kar úszóba.
Melyik gépről beszélsz?
Sőt mi több, a másik karnak is az egyik pozicióját át lehett állítani hogy vagy úszóba legyen, vagy nyomasson, bár annál tartani kell a kart mindkét pozicióban.
Válasz #2563. hozzászólásra
Lefogytam 99 -ről 92 re, de annak még elég kell lennie! :))
A nyikorgás miatt vettem ki, vissza is raktam. Viszont ha az ülés súlyérzékelőjéval van a gond, akkor menet közben is meg kellene állnia és kivenné magát sebességből.
Valószínű, hogy kiiktatom én ezt a súlyérzékelőt, rövidre kötöm és akkor biztos nem lesz gond vele.
Válasz #2561. hozzászólásra
Ha csak 1 kört kellene úszóban használni, akkor tökéletesen. :-)
Sajna én mtz-n nevelkedtem, és azt szoktam meg, hogy ledobom úszóba a tárcsát, pótkocsit, bálázó kamrát, stb... Ezért hiányolom.
Válasz #2560. hozzászólásra
Most olvasom, hogy kivetted az ülést. Akkor a földön ülsz? Nekünk is egyik gépészünk tegnap óta egy Big Bag-en ül mert szétszakadt az universal ülése. Ma oda kellet volna adnia az apjának a trakit mert az is bekrepált de nam merte mert az öreg gépmániás és naponta mossa a trakiját és ha meglátja , hogy nincs ülés fölgyujtja. Egész este röhögtem mikor előadták a sztorit.
Válasz #2560. hozzászólásra
Akkor valami gond van az üléssel. Vagy lefogytál erősen. Mint ahogyan Paldoo-tól is kérdezték: Iszol te rendesen?
Válasz #2559. hozzászólásra
Úszó állása az egyik karnak van, az nem elég?
Válasz #2546. hozzászólásra
Szabi, nem szállok ki a gépből, nekem ezt munka közben csinálja,hogy nem indul el a másik irányba. Idáig tökéletes volt, amióta az ülést kivettem azóta csinálja ezt 10-ből egyszer.
Válasz #2545. hozzászólásra
Mi is beszívtuk az elindulást az N101-ben, mikor forduláskor kitettem üresbe, majd az asszony vette át a kormányt, de az istennek se indult el. Aztán parkba be, majd kuplunggal irányváltó előre, és úgy elindult.
Nekem is lenne egy-két javaslatom a fejlesztőmérnököknek. Pl. a criuse control gombot az auto control gomb közelébe lehetne tenni, hogy ne kelljen hátranyúlni érte. Az advance modelleknél ez már ugye megoldott, de nekem az fölösleges. Ami nagyon hiányzik, de nem csak a valtrákból, hanem számos nyugati gépből, hogy a hidraulika karok megálljanak mindkét helyzetben, ne kelljen tartani, valmint minden karnak legyen úszó állása, hogy ne kelljen szűköltetni a szivattyút, ha pl. visszaengedem a pótkocsit billentés után. Amúgy nekem bejött mind az N, mind a T széria.
Válasz #2544. hozzászólásra
Nekem azt mondták Szentesen, hogy azért vált vissza elsőbe, mert ők állították így be, mert mikor a munkagépekre álltak rá, nem akarták, hogy hirtelen átmenjenek egymáson véletlenül. :-)
Válasz #2552. hozzászólásra
Tegnap reggel -2 fok volt. Mára már kissé melegedett.
Válasz #2552. hozzászólásra
Nekem mondod. Pillanatnyilag két csapata van a városnak oszt egymást ütik.
Válasz #2553. hozzászólásra
Nem,hanem buziqrv@.Majd adok én neked .....tot!
Moderálta: (3932) 2013-11-15 15:16:15
Válasz #2553. hozzászólásra
Nálunk csak 1x sóhajt így!
Mikor repül feléje a tomahavkom.
De akkor utoljára.
Válasz #2552. hozzászólásra
jáj?!
te .... vagy???? felénk azok sóhajtoznak igy!!!!!!!!!!
Moderátor által módosítva: 2015-04-07 15:17:05
Válasz #2551. hozzászólásra
Jáj!
Ott hideg ván.Inkább jéghokizna szegény,mint a gépen öli magát.Az ott nagyban megy.
Válasz #2550. hozzászólásra
Szeredai ami csíkos.
Szabi!
Azt olvastam,hogy Romániából írsz.Onnan melyik környékről?(ha nem titok)
ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐ VALTRÁSOOOOK !!!!!!!!!!
Üdv mindenkinek ,én még egyszer se nyitottam ki az oldalablakot a T-ken, akicsin meg muszály mert klima nuku
Válasz #2544. hozzászólásra
A kibuktatható ablak akkor számit ha nincs légkondid. A cső az lehet, hogy ergonomiai hiba. A visszakapcsolás szerintem autómata üzemmódban csinálja.
Válasz #2545. hozzászólásra
Ez nem hiba, ez igy van csinálva. Ha az irányváltót nem teszed park pozicióba és fölálsz az ülésből utána nem indul el többet csak ha ujrainditod a motort. Ez olyankor szokott előfordulni ha menet közben megálsz helyet cserélni és nem rakod P-be az irányváltót.
Jut eszembe, miért lehet az, hogy néha irányváltáskor nem vált irányt. Kiveszi magát sebességből és a kijelzőn a menetirányt mutató nyíl is a fordított irányba vált, de elkezd villogni, és nem indul el. Berakom a kézifék állásba, azután elindul.
Lehet hogy az a nyamvadt súlyérzékelős ülés miatt van ez?
Fan, nálad hogy jelentkezett az ülésprobléma?
Válasz #2542. hozzászólásra
A bemutatón néztem a T -ket, hogy az oldalsó ablakot nem lehet kibuktatni, pedig ez szerintem jó dolog.
A másik pici hiba a régebbi tipushoz képest, hogy a jobb oldali ajtón a cső nem jön fel elég magasra, így nincs miben kapaszkodni. Én egyfolytában az fogom, abban kapaszkodok.
A harmadik elcseszés a régiekhez képest meg az volt, hogy irányváltáskor visszarakta magát power 1-be.
Válasz #2542. hozzászólásra
Márminthogy nálatok van raktáron, vagy máshol?
Finneknél?
Nem tetszik ha nem nyílik a cucc.
Néha jó kinyitogatni.
Válasz #2541. hozzászólásra
A mi környékünkön nem kell 200 feletti traki. Inkább délen kell a ilyesmi. Egyébként nem nyilik se a hátsó ablak se a jobb első. De nem is kell mert olyan magasan van, hogy ugyse éred el a munkagépet.
Válasz #2536. hozzászólásra
Ott nálatok van?
Mi, 260-as? Ilyen bordó az is?
Ezek olyanok, mint a cserebogár. Jó gömbölyűk.
Hátsó ablak nem nyílik ha jól sejtem.
Válasz #2539. hozzászólásra
Hát nem
Válasz #2535. hozzászólásra
Akkor nem kellett tolakodni hogy odaférj
Válasz #2534. hozzászólásra
én a kedves mamával jól el vagyok,ugy köszönök neki ,hogy csok boszorkány, elég jol türi
Válasz #2534. hozzászólásra
Akkor szokott lenni hogy " Mama ! Azbeszt megb.szta a ....
Válasz #2532. hozzászólásra
Van pár de elég kevés. Most jön az uj. Van még egy raktáron ha gonolod megveheted. Nem voltak rossz gépek a hátsó hid és váltó ugy jött németországból talán a ZF-től, a motor sisu, rengeteg elektrónika volt bele zsufolva mindent grafikus monitoron lehetett állitani stb
Válasz #2533. hozzászólásra
ezt hozta ki a temetés,baszki 16-an voltunk és a gyászhuszárok röhely
Válasz #2531. hozzászólásra
az én anyósom 120 km-re lakik, de itt van anyám, aki kitesz 3 anyóst, a nejem és a lányom
Válasz #2531. hozzászólásra
Hali
Ma nagyon jó kedved van
Válasz #2530. hozzászólásra
Ezekkel az S-ekkel mi a helyzet?
Futnak vlhol azért?
Válasz #2530. hozzászólásra
Mondjuk ugy hogy türhető
Válasz #2529. hozzászólásra
Nincs-e? Akkor nem olyan rossz a helyzet.
Válasz #2528. hozzászólásra
csak nálam nincs anyos
Válasz #2523. hozzászólásra
Keresztapám vett 5 malacot és 2 megdöglött. Erre az anyorsa:
- Én megmondtam fiam
- A franc a pofáját há miért nem szólt akkor mer akkor vettem volna csak 3-at