Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.39 Ft USD 390.78 Ft CHF 427.9 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

Valtra Valmet traktorok

Létrehozta: Paldoo , 2008-07-15 23:00:15

Kedvencekhez Segítség

15927 hozzászólás
#14427 jonny 6930
2012-09-16 21:24:31

Válasz #14425. hozzászólásra

a trakin tedd lejebb és jo lessz tuti.smile thumbupcool

#14426 Mézga
2012-09-16 21:24:17

Válasz #14420. hozzászólásra

majd ha fényes lesz smile thumbupcool

#14425 Diesel Tibor
2012-09-16 21:23:13

Válasz #14422. hozzászólásra

Na ezt még nem próbáltam,a legfelsőben van az ekén is meg a trakin is,de elméletileg ez bejöhet.smile cowboy

#14423 jonny 6930
2012-09-16 21:16:24

mármint a harmadik pontot

#14422 jonny 6930
2012-09-16 21:15:27

Válasz #14402. hozzászólásra

Az ekénél probáld a legfelso pontba tenni a trakinál meg lejjebb ha van lehetoség és magasabra fog emelni.

#14421 ermike
2012-09-16 21:08:13

Válasz #14419. hozzászólásra

Fel a fejjel haver ha bármi van rám és még sokunkra bármikor számíthatsz legyen az bármi!!!!! !!!!!

#14420 Diesel Tibor
2012-09-16 21:06:49

Válasz #14416. hozzászólásra

Egy fotót tudsz tenni róla?,

#14419 szanberg
2012-09-16 21:05:45

Válasz #14417. hozzászólásra

Legyen így!
Örülök neki hogy jól haladnak, ott összetart a család, én meg magam vagyok (és egyre inkább...)

de azért 100 vs 200hektár kukorica nem mindegysmile wink

#14417 ermike
2012-09-16 20:58:54

Válasz #14414. hozzászólásra

Példát vehetnél róluk, pár év múlva császárok lesznek a környéken köszönhetően a két inasnak! Jól pörgetik a dolgokat, és már a tőkéjük is meglesz hozzá! Nem semmi mennyi kukoricájuk lesz!!!!!

Tanulhatnál tőlük, smile devil

A műhelyük nagyon tetszik!!

#14416 Mézga
2012-09-16 20:54:24

Válasz #14412. hozzászólásra

nekem is van ih smile wink, de ősztől kvernivel nyomom

#14415 Diesel Tibor
2012-09-16 20:48:17

Válasz #14413. hozzászólásra

Ez még nem az a típus ,ezt orsóval állítom.A lemkennél már láttam ilyet,ott is a mélység állító kerék a gond.

#14414 szanberg
2012-09-16 20:47:27

No itt megint vettek a srácok egy kis 6000-es valtrát, így van már nekik 5db Valmet meg egy másik testvérpárnak is kettő, ebből 6 lemez kocka valmet egy T180.

Claastra! Amit mágocsról vettek 160-as gépet úgy rendbevágták mint a sicc! igaz ráment a gép vételára de patent zsír az egész.

#14413 Gábor0(Claastra)
2012-09-16 20:40:17

Válasz #14412. hozzászólásra
az ih-hoz lehet venni vázbehuzó hengert ami visszaveszi a fogásszélességet átfordításkor

#14412 Diesel Tibor
2012-09-16 20:36:08

Válasz #14411. hozzászólásra

smile biggrinÍgy csinálom most,de ez nem az igazi.

#14411 Mézga
2012-09-16 20:29:59

Válasz #14404. hozzászólásra

rad be az első kereket a barázdába és úgy forgasd

#14410 Diesel Tibor
2012-09-16 20:24:50

Válasz #14409. hozzászólásra

IH 4fejes váltva forgatós,de még tavasszal megvettem.smile cowboy

#14409 *** HM ***
2012-09-16 20:16:32

Válasz #14402. hozzászólásra

Aztán milyen ekét vetté mámegin Tibóbá? smile tongue

#14408 Diesel Tibor
2012-09-16 20:16:12

Válasz #14407. hozzászólásra

Akkor beszerzek egyet ,,,kitől vegyem ?axiál.

#14407 Gábor0(Claastra)
2012-09-16 20:13:25

Válasz #14406. hozzászólásra

Ekéhez nem de a kultivátorhoz igen

#14406 Diesel Tibor
2012-09-16 20:11:09

Válasz #14405. hozzászólásra

Tehát létezik.........smile thumbupcoolTE nem használsz véletlenül?

#14405 Gábor0(Claastra)
2012-09-16 20:08:57

Válasz #14402. hozzászólásra

Ezt mondják higraulikus harmadik pontnak,80-100 nettó ami neked kell

#14404 Diesel Tibor
2012-09-16 19:36:34

Válasz #14403. hozzászólásra

Ezen már túl vagyok,javult egy kicsit de még mindig keresnem kell egy kis dombot fordítás előtt.smile confused

#14403 Mézga
2012-09-16 19:21:44

Válasz #14402. hozzászólásra

tekerd össze teljesen a függesztőkar orsóját

#14402 Diesel Tibor
2012-09-16 19:14:15

Csináltatok-e már olyat,hogy a váltva forgatós ekénél a traktor függesztő orsóját kicserélni munka hengerre,ugyanis fordításkor a támasztó kerék beleér a földbe így nincs lendület és nem sikerül a fordítás.Viszont ha munka hengeres lenne akkor fordításkor feljebb emelném,és akkor meglenne a lendület a fordításhoz.Jól gondolom??és van-e ilyen munkahenger,, gyári esetleg?,smile cowboy

#14400 VMisi
2012-09-14 21:30:39

Válasz #14399. hozzászólásra

És már ezek is 3 hengeresek!

#14398 VMisi
2012-09-14 20:55:54

Válasz #14397. hozzászólásra

Melyikbe tankolsz, csak az eredetibe?

#14397 Diesel Tibor
2012-09-14 20:48:52

Válasz #14396. hozzászólásra

A bal oldalon van a lépcső alatt,nem látni,hogy hogy hozták össze alól haspáncéltól nem látom,az,hogy egyformán fogy-e belőle ,,passz.smile confused

#14396 VMisi
2012-09-14 20:42:19

Válasz #14395. hozzászólásra

a pót tank hova van felszerelve és hogy van összekötve a simával? Mindkettőből fogy egyszerre?

#14395 Diesel Tibor
2012-09-14 20:26:04

Válasz #14394. hozzászólásra

Abba nem is gondolkodtam ,mivel a pót tank az múanyag a vastank pedig gyárilag a traktor közepe amit csak széthúzás után lehetne kiszerelni.smile cowboy

#14394 VMisi
2012-09-14 20:23:34

Válasz #14393. hozzászólásra

Így kicsit egyszerűbb mint a tankot leszedni.smile smile

#14393 Diesel Tibor
2012-09-14 20:17:45

Válasz #14392. hozzászólásra

Leengedtem a gázolajat,, és vagy 10szer vissza öntöttem alul meg kifolyt és hozta kifelé ,ami nem fért ki a lyukon azt össze nyomkodtam az ujjammal ,benyúlva a leeresztőn.smile wacko

#14392 VMisi
2012-09-14 20:12:59

Válasz #14390. hozzászólásra

Hogy tudtad kitakarítani?

#14391 VMisi
2012-09-14 20:11:17

Válasz #14385. hozzászólásra

Nem volt ilyen gond.
Tegyél fel eldobható, átlátszó előszűrőt. Az legalább megfogja a java rozsdát.

#14390 Diesel Tibor
2012-09-14 20:10:17

Válasz #14385. hozzászólásra

Az enyém is rozsdásodik,ez van ,a tank is rozsdásodik 2éve kitakarítottam tele volt rozsdával.

Nincs profilkép
#14389 forgo
2012-09-14 20:06:59

Válasz #14388. hozzászólásra
Nekem is volt ilyen problémám a régeb egy ford furgonnal jártam ott is ez volt rozsdásodott a tank, levettük fényesre mostuk a belét kiszárítottuk csak MOL számlás gázolaj ment bele mégis félévre ismét rozsdás lett.
A régi FIAT 850 trakim tankjába néha bele pillantok mivel nem megy a szintmérő, a mai napig olyan mint a tükör pedig abba 30 év alatt járt már mindenféle gázolaj.
Itt tényleg anyagprobléma van.

#14388 transporter
2012-09-14 08:37:16

Válasz #14387. hozzászólásra

Valami tipp esetleg kiküszöbölni ezt a problémát?

#14387 ATIS78
2012-09-14 08:23:06

Válasz #14385. hozzászólásra

amióta biondiesellel (etalonnal)keverik az üzemanyagot azóta savas kémhatásúúúúúúúúú és ezért gyakori probléma ez

#14386 *** HM ***
2012-09-14 08:19:43

Válasz #14385. hozzászólásra

mtz be van ANYAG--------------smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#14385 transporter
2012-09-14 07:52:41

Tiszteletem uraim érdeklődnék hogy a valtra üzemanyag beöntője másnak is rozsdásodik-e. Hiába állunk le tele tankkal este hogy ne csapódjon ki a pára. Mtz-nek is vastankja volt sose volt ilyen baj vele.smile confused

#14384 VMisi
2012-09-09 20:24:27

Válasz #14383. hozzászólásra

Igazatok van. Itt tényleg az van. Régebbi A85 és A95 -ben még 4 hengeres 4400 ccm-es motor volt. Viszont ezekben már 4400 ccm-sek a 3 hengeres motorok is.

#14383 adam002
2012-09-09 17:19:11

Az A-s 3 hengeres,szerintem lóerőtöl függetlenül. Ugyan az a 3 hengeres sisu motor van benn mint a mi fendt 208 as 80 lóerős traktorunkba. A fendt 70-110 Le-ig használja ezt a motrot. Néztem bábolnai napokon a valtrát és dettó ugyan az a két motor.

#14382 Gábor0(Claastra)
2012-09-09 15:32:20

Válasz #14381. hozzászólásra

nem, a 90lovas is 3 cilinder

#14381 VMisi
2012-09-08 11:00:29

Válasz #14376. hozzászólásra

4 hengeres mindkettő. A 70 lovas a 3.

#14380 Gábor0(Claastra)
2012-09-08 07:53:03

Válasz #14378. hozzászólásra

De jobban megnézve az A-s a barna ,félreérthető tehát vissza az egészsmile cursingsmile cursing

Nincs profilkép
#14379 007
2012-09-08 07:51:38

Válasz #14378. hozzászólásra

És balra illetve jobbra a szöveg hogy melyik milyen modell.

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]