Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A valtra drága. Ez van. De legalább jó. Finn munkás rakja össze nem Bangladesi Tálib. Azonos felszereltségben legalább JD árat kell fizetni érte. Aki ismeri az tudja miért. A francia gyártmányu S valtráért nem tenném tüzbe a kezem de abban is valtra a motor és Fendt a váltó szóval rossz nem lehet.
A Massey Fergusson mégis mit fejlesztett? Az uj Nagy MF ben van egy Fendt váltó és egy Valtra motor. Akkor mit fejlesztett rajta a MF? A fülkét? A direct váltó teljes egészében valtra fejlesztés és 4 fokozatu váltóhoz van csatolva a hidromotor szemben a Fendt két fokozatával és a hidromotor is más gyártótol érkezik. Ez nem azt jelenti, hogy jobb mint a Fendt rendszere de teljesen más és egyvalamiben biztos jobb. Birja a nagy hideget. Ja és a valtra az uj Set kivéve teljesen saját technikával dolgozik, vannak saját váltói és saját motorjai amik eredetileg is a valtráknak lettek fejlesztve. Ez valószinű nem lessz mindig igy mert az AGCO n belül minden cégnek meg lessz a saját feladata és nem fog mindenki mindent gyártani.
Te is sajna többet irsz mint olvasol. Kicsit tájékozodjál mielőtt hülyeségeket beszélsz. A valtra természetesen saját maga tervezi és gyártja a gépei legnagyobb részét. Az uj S valtrában van egy AGCO vario váltó(Fendt) és a MF gyárban rakják össze. Cserébe a Valtra is gyárt MF eket.Pl a 4000-es szériát. A valtra nem tőkeszegény mert az AGCO számolatlanul dönti bele a pénzt mint a motorgyártásba mint a váltó és hátsóhidgyártásba ami finnországban történik. A valtra nem is olyan kis gyártó mert pl. nagyobb mint a Fendt. Miért kellene nagy legyen? Ott a New Holland ő elég nagy oszt mégis mennyi olcsó szart gyárt.
Vétel esetén ,ne a magyar delerben gondolkodjatok.Nézzétek a EU-s valtra kereskedők árait,ebben az esetben áfa nélkül veszel,és hidd el jobban! Sajnos erre a Valtra jó példa,az AXIÁL piacai miatt!
Válasz #11567. hozzászólásra
Az ár nagyon fontos!De ha lehetőséged van akkor próbálj ki 1 ruggózott hidas valtrát,utánna ülj be egy másik márkájú traktorba!Sok érdekeset fogsz tapasztalni!Utánna majd visszatérünk a témára!
Akkor te azt mondod hogy a Valtra a minőségre megy , hosszasan ellenőrzi , teszteli a gépeket mielőtt kiadja? Tehát ugyanazon megjelent Mf és Valtra közül az utóbbi alaposabb ,jobb? Szerinted mondjuk az IH vagy JD-hez képest mennyivel drágábbak vagy olcsóbbak 5-osan?
A magyar üzletpolitika az oka, hogy az egyik legjobban nyúzható traki,csak azoknak a körében terjedt el akik,már korrábban is kapcsolatvoltak a Valmet-Valtra gépekkel.Sajnos a mai mo-i képviselet is arra jó,hogy a magasan tartott értékesitési árral a kommersz gépek piacát védje!PL: AXIÁL GRUPE!
A csongrádiakról,meg a másik kecskeméti cégről nem is beszélnék!
Szerintem közvetlen összefüggés inkább a gyártott darabszámokkal van, valószinű mf-ből jóval több jön le a gyártósorról, igy az állandó ktgek is több darabra oszlanak, meg a márkanevet is meg kell fizetni. A valtrának nagyobb az ázsiója. A traktorgyártás ma már hasonlóan működik, mint az autógyártás, nézd meg a vw-seat-skoda gyártmányokat, a karosszéria kivételével gyakorlatilag ugyanazt a technikát kapja az ember, mégis mekkora az árkülönbség...
Nem így van! A lelenleg futó T/o,T/1 szériának a váltója kb 14 éve fut a valmettel kezdődöen,a motor Valmet-sisu fejlesztés,a hidraulika szintén 10 éve a régi akkor miről beszélsz?A valtra motorért adná cserébe a Fendt a varió váltóját.A 64.es szériától felfele a MF miért viszi a SISU motort,azért mert rossz?Na nem idegesitem magam!
Kicsi a Valtra cég és tőkeszegény igy nem futja fejlesztésekre csak össze szerelésre. Mi az ami mostanra még erdeti a valtra traktorokban.
Valhogy nem megy az északiaknak a mai biznisz nézd meg a Volvot, Saabot ezek a presztizs márkák mostanra csak veszteséges pupok a nagy konszernek hátán.
Az Agco-nál akkor most az MF-nél fejlesztik a gépeket, a többi gyár meg csak adaptálja esztétikailag és kész? Pl. a Valtra Direct sorozatban Agco Vario váltó van, vagy sem? Mert a leírás alapján nem lehet tudni, mert ott emlegetnek valamiféle együttműködést a Steyr-rel is. Csak az a fura, hogy a Valtránál nem 2 fokozat van, hanem 4. Ez mondjuk lehet jó, mert mindíg a lehető legtöbb mechanikus erőátvitellel lehet dolgozni. Próbáltam a weboldalon lévő Direct demo-t. Csak azt nem értem, hogy a menet közbeni tartomány váltás hogy működhet a gyakorlatban? Mert ha 1000-es fordulatról visszalököm D-ből C-be, a kis kar amivel a fokozatmentes áttételt lehet szabályozni, meg teljesen hátrahúzva, akkor a fordulatszám kiakad 2200-on, akkora áttételkülönbség van.
hali, olcsóbb lessz az MF ha a Valtra megjelenik a magyar piacon,de csak megrendelésre hoznak belőle ,érdekes az agco üzletpolitikája 15-20% áreltérés a kb egyforma trakik között az Mf javára
Tényleg nem kell fizetni! Egybe olvastam az alatta lévő másik akcióval. Csak nekem eléggé egybe folyt. Az valami kedvezményes lízing. Így már más! 4000 óra az kemény! De lehet, hogy nem sokat adnak el így sem és a gyárnak ez nem akkora kockázat. Mellesleg szét is vágna a méreg, ha 4000 óra előtt széthullna bármely része egy új traktornak!
Amúgy más cégnél nincs olyan, hogy pénzért hosszabbított garancia? Mintha már hallottam volna felénk is ilyesmit.
Válasz #11528. hozzászólásra
A haver egy 2 rotoros krone-val dolgozik,nagyon szereti.Még a csutkát is azzal sodortuk.A videon láthatóhoz hasonló volt,amikor a 2 sokorót egymás után kötöttük.
De a szélben midíg szoptunk vele!
Ezek nem kis területekre valók az biztos. Viszont ha egy kicsit fúj a szél vagy kórós az anyag vagy kicsit még nyersebb a lucerna az a csillagosra úgy rátekeredik, hogy szörnyű. Ilyen alkalmakkor tanultam meg folyékonyan káromkodni.
15927 hozzászólás
Válasz #11566. hozzászólásra
A valtra drága. Ez van. De legalább jó. Finn munkás rakja össze nem Bangladesi Tálib. Azonos felszereltségben legalább JD árat kell fizetni érte. Aki ismeri az tudja miért. A francia gyártmányu S valtráért nem tenném tüzbe a kezem de abban is valtra a motor és Fendt a váltó szóval rossz nem lehet.
Válasz #11575. hozzászólásra
Szia Szabi nektek is boldog ünnepeket
Válasz #11573. hozzászólásra
Szia Gábor. Boldog karácsonyt.
Válasz #11550. hozzászólásra
A Massey Fergusson mégis mit fejlesztett? Az uj Nagy MF ben van egy Fendt váltó és egy Valtra motor. Akkor mit fejlesztett rajta a MF? A fülkét? A direct váltó teljes egészében valtra fejlesztés és 4 fokozatu váltóhoz van csatolva a hidromotor szemben a Fendt két fokozatával és a hidromotor is más gyártótol érkezik. Ez nem azt jelenti, hogy jobb mint a Fendt rendszere de teljesen más és egyvalamiben biztos jobb. Birja a nagy hideget. Ja és a valtra az uj Set kivéve teljesen saját technikával dolgozik, vannak saját váltói és saját motorjai amik eredetileg is a valtráknak lettek fejlesztve. Ez valószinű nem lessz mindig igy mert az AGCO n belül minden cégnek meg lessz a saját feladata és nem fog mindenki mindent gyártani.
Válasz #11572. hozzászólásra
Hali szabi,ismered?
Válasz #11555. hozzászólásra
Te is sajna többet irsz mint olvasol. Kicsit tájékozodjál mielőtt hülyeségeket beszélsz. A valtra természetesen saját maga tervezi és gyártja a gépei legnagyobb részét. Az uj S valtrában van egy AGCO vario váltó(Fendt) és a MF gyárban rakják össze. Cserébe a Valtra is gyárt MF eket.Pl a 4000-es szériát. A valtra nem tőkeszegény mert az AGCO számolatlanul dönti bele a pénzt mint a motorgyártásba mint a váltó és hátsóhidgyártásba ami finnországban történik. A valtra nem is olyan kis gyártó mert pl. nagyobb mint a Fendt. Miért kellene nagy legyen? Ott a New Holland ő elég nagy oszt mégis mennyi olcsó szart gyárt.
Válasz #11570. hozzászólásra
Vétel esetén ,ne a magyar delerben gondolkodjatok.Nézzétek a EU-s valtra kereskedők árait,ebben az esetben áfa nélkül veszel,és hidd el jobban! Sajnos erre a Valtra jó példa,az AXIÁL piacai miatt!
Válasz #11569. hozzászólásra
Az oké . De megéri az árát? Mert a múltkor itt azt beszélték annyi mint a JD kategóriában...
Válasz #11566. hozzászólásra
A valtra mindig is a minőségre ment,náluk nem ugy megy hogy kérek egyet a sorbol ,egyedi igények szerint rakják össze
Válasz #11567. hozzászólásra
Az ár nagyon fontos!De ha lehetőséged van akkor próbálj ki 1 ruggózott hidas valtrát,utánna ülj be egy másik márkájú traktorba!Sok érdekeset fogsz tapasztalni!Utánna majd visszatérünk a témára!
Válasz #11566. hozzászólásra
Az "5" helyett % százalékot akartam írni...
Válasz #11557. hozzászólásra
Akkor te azt mondod hogy a Valtra a minőségre megy , hosszasan ellenőrzi , teszteli a gépeket mielőtt kiadja? Tehát ugyanazon megjelent Mf és Valtra közül az utóbbi alaposabb ,jobb? Szerinted mondjuk az IH vagy JD-hez képest mennyivel drágábbak vagy olcsóbbak 5-osan?
Válasz #11564. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
UFF,eggyetértek!!!
Válasz #11563. hozzászólásra
A Hernek Zoli szerintem jól csinálta a dolgokat,fel is futtatta az eladást ,de mindjárt rányultak a nagyok
Válasz #11560. hozzászólásra
![smile sad](/oldforum/images/smiles/sad.gif)
A magyar üzletpolitika az oka, hogy az egyik legjobban nyúzható traki,csak azoknak a körében terjedt el akik,már korrábban is kapcsolatvoltak a Valmet-Valtra gépekkel.Sajnos a mai mo-i képviselet is arra jó,hogy a magasan tartott értékesitési árral a kommersz gépek piacát védje!PL: AXIÁL GRUPE!
A csongrádiakról,meg a másik kecskeméti cégről nem is beszélnék!
Válasz #11561. hozzászólásra
![smile glare](/oldforum/images/smiles/glare.gif)
hali, néktek is szintúgy
Válasz #11559. hozzászólásra
Szia Gábor! Boldog karácsonyt !
Szerintem közvetlen összefüggés inkább a gyártott darabszámokkal van, valószinű mf-ből jóval több jön le a gyártósorról, igy az állandó ktgek is több darabra oszlanak, meg a márkanevet is meg kell fizetni. A valtrának nagyobb az ázsiója. A traktorgyártás ma már hasonlóan működik, mint az autógyártás, nézd meg a vw-seat-skoda gyártmányokat, a karosszéria kivételével gyakorlatilag ugyanazt a technikát kapja az ember, mégis mekkora az árkülönbség...
Válasz #11558. hozzászólásra
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
Hagyd a buta irigy embereket fogalmuk sincs a jó gépekhez
Válasz #11555. hozzászólásra
Nem így van! A lelenleg futó T/o,T/1 szériának a váltója kb 14 éve fut a valmettel kezdődöen,a motor Valmet-sisu fejlesztés,a hidraulika szintén 10 éve a régi akkor miről beszélsz?A valtra motorért adná cserébe a Fendt a varió váltóját.A 64.es szériától felfele a MF miért viszi a SISU motort,azért mert rossz?Na nem idegesitem magam!
Válasz #11555. hozzászólásra
Mert ők nem engednek a minőségből,és tudvalevő ,hogy a minőségnek ára van
Válasz #11555. hozzászólásra
![smile sad](/oldforum/images/smiles/sad.gif)
Sajna igazad van.
Válasz #11551. hozzászólásra
Kicsi a Valtra cég és tőkeszegény igy nem futja fejlesztésekre csak össze szerelésre. Mi az ami mostanra még erdeti a valtra traktorokban.
Valhogy nem megy az északiaknak a mai biznisz nézd meg a Volvot, Saabot ezek a presztizs márkák mostanra csak veszteséges pupok a nagy konszernek hátán.
Válasz #11553. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ha 1 tulajdonban van, akkor ennek nincs semmi jelentősége
Mondjuk én inkább arra gondoltam, hogy esetleg azért, mert az MF fejlesztette ki a traktort, akkor ő arassa le a babérokat. Nomeg a zsét!![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Válasz #11551. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Tiszteletben tartom a véleményedet!
Válasz #11548. hozzászólásra
Ez valamilyen üzleti megfontolásból van.
Valószínűleg mert a valtra a leggyengébb márka a cégen belül.
Az Agco-nál akkor most az MF-nél fejlesztik a gépeket, a többi gyár meg csak adaptálja esztétikailag és kész? Pl. a Valtra Direct sorozatban Agco Vario váltó van, vagy sem? Mert a leírás alapján nem lehet tudni, mert ott emlegetnek valamiféle együttműködést a Steyr-rel is. Csak az a fura, hogy a Valtránál nem 2 fokozat van, hanem 4. Ez mondjuk lehet jó, mert mindíg a lehető legtöbb mechanikus erőátvitellel lehet dolgozni. Próbáltam a weboldalon lévő Direct demo-t. Csak azt nem értem, hogy a menet közbeni tartomány váltás hogy működhet a gyakorlatban?
Mert ha 1000-es fordulatról visszalököm D-ből C-be, a kis kar amivel a fokozatmentes áttételt lehet szabályozni, meg teljesen hátrahúzva, akkor a fordulatszám kiakad 2200-on, akkora áttételkülönbség van.
Válasz #11548. hozzászólásra
ezt énse értem ,de ők 100%-osan letesztelt géppel mernek csak kijönni a piacra
Válasz #11547. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Én egyet nem értek. A Valtra miért 1 évvel később vezeti be a gépet mint az MF?
Válasz #11546. hozzászólásra
hali, olcsóbb lessz az MF ha a Valtra megjelenik a magyar piacon,de csak megrendelésre hoznak belőle ,érdekes az agco üzletpolitikája 15-20% áreltérés a kb egyforma trakik között az Mf javára
Válasz #11545. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Tényleg nem kell fizetni! Egybe olvastam az alatta lévő másik akcióval. Csak nekem eléggé egybe folyt. Az valami kedvezményes lízing. Így már más! 4000 óra az kemény! De lehet, hogy nem sokat adnak el így sem és a gyárnak ez nem akkora kockázat. Mellesleg szét is vágna a méreg, ha 4000 óra előtt széthullna bármely része egy új traktornak!
Amúgy más cégnél nincs olyan, hogy pénzért hosszabbított garancia? Mintha már hallottam volna felénk is ilyesmit.
Válasz #11543. hozzászólásra
Más márkákra mennyi a garancia?
Mi az hogy havi díj ellenében? Ez nem alapból jár?
Válasz #11541. hozzászólásra
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Hogy érted azt, hogy sok lesz? Ez nem ugyanaz a gép, amit 8600-as MF-ként már 1 éve lehet kapni?
Németországban dec 31-ig 4 év vagy 4000 ü.óra garit adnak a Versu és Direct modellekre.![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Persze havidíj ellenében.
http://www.valtra.de/
Válasz #11537. hozzászólásra
Rohadt ócsó vagy.
Még a végén lecsapnak rá bagóé...
Válasz #11540. hozzászólásra
Sajnos sokba ,ugyanez MF-ként olcsóbb lesz a piacon ,az 42 körül (de ezt csak ugy hallottam nem hivatalos helyröl)
Ezek mibe fájhatnak? Mondjuk a legnagyobb...http://www.valtra.com/extras/video.asp?chk=fok&vid=2
Válasz #11538. hozzászólásra
azt mondta az ember, hogy januárba hívjam vissza
Géza jössz malacé?
Válasz #11534. hozzászólásra
De tudod, mit legyen jó karácsonyod 50-ért vihetitek
Válasz #11534. hozzászólásra
Kac-kac
Válasz #11534. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
juhéééééééé
nónónónó
Válasz #11533. hozzászólásra
Fan úr látom még megvan a T180.
Van egy ajállatunk 40.000€ Kézpénzbenn.
Válasz #11532. hozzászólásra
most találtam meg a képeket
Válasz #11508. hozzászólásra
óóóóóóóóóuuuuuuuu jéééééééééééé!!!!!
Válasz #11528. hozzászólásra![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
A haver egy 2 rotoros krone-val dolgozik,nagyon szereti.Még a csutkát is azzal sodortuk.A videon láthatóhoz hasonló volt,amikor a 2 sokorót egymás után kötöttük.
De a szélben midíg szoptunk vele!
Válasz #11528. hozzászólásra
mennyi a területteljesítményed? milyen gyorsan tudsz vele menni? a kités milyen állapotban volt?
Válasz #11528. hozzászólásra
12 éve csillagkerekezünk lengyelel, de ezek a tonuttik teljesen más gépek, csak ámúltam. Pedig egy 1550-es claas-t vettem volna, de ezek meggyőztek.
Válasz #11525. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Ezek nem kis területekre valók az biztos. Viszont ha egy kicsit fúj a szél vagy kórós az anyag vagy kicsit még nyersebb a lucerna az a csillagosra úgy rátekeredik, hogy szörnyű. Ilyen alkalmakkor tanultam meg folyékonyan káromkodni.
Viszont a csillagos nagy előnye az egyszerűség.