Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407 Ft USD 389.56 Ft CHF 429.55 Ft GBP 485.67 Ft

Fórum

Vélemények a Claas Dominator 106 kombájnról

Létrehozta: Vendég , 2008-02-10 22:40:47

Kedvencekhez Segítség

8399 hozzászólás
#2249 Bécó
2009-05-16 14:38:39

Válasz #2250. hozzászólásra

Miért?
Ez még semmi amennyire szét van szedve!
Ez egy 106-nál a minimum ha aratni szeretnél nem szerelni! :)

#2248 Paldoo.
2009-05-15 22:57:33

Válasz #2249. hozzászólásra

(Optimista fickók ezek.)

#2247 biga imi
2009-05-15 22:12:03

Aratásra készülvén.

Nincs profilkép
#2246 csete dezső
2009-05-08 14:42:22

Válasz #2246. hozzászólásra

2 van és tavaj 2 rába motorom ment el az egyik rábába ,ott széttütötte a blokkot ,amásik ebbe a domiba azt majd most fogom szétszedni hogy mi lett vele ,és ami az árat illeti valamire valo rába motor is 7 kiló aszt asse biztos

#2245 biga imi
2009-05-07 22:27:04

Válasz #2246. hozzászólásra
Mink is vesszük előfele őket.

#2244 Roland
2009-05-06 21:07:08

Válasz #2213. hozzászólásra

Szia!Sajátod az a Domi?!Nem tartasz tőle,h esetleg kikönyököl vagy ilyesmi?!1 misi azért nem kis pénz egy 106-osnál!

#2243 Roland
2009-05-05 21:57:20

Sziasztok!Én is igy jártam a 106ossal!Megvettem,s kintről tudtam inditani!Vennem kellett egy gyújtáskapcsolót,de még mindig van valami bibi,mert még mindig nem indit!Egy ember kell,aki próbálja inditani,meg egy aki mérő műszerrel keresi a hibát!

Nincs profilkép
#2242 Jani X
2009-05-05 21:39:35

Válasz #2242. hozzászólásra

Itt a baj!
Ne járkálj rajtuk, hanem nézd meg hogy melyikbe van áááraaaam!!!:))

#2241 Fan
2009-05-05 21:38:00

Válasz #2242. hozzászólásra

és meddig van áram?relé jó?

#2240 kese
2009-05-05 21:34:46

Válasz #2241. hozzászólásra

már minden vezetéket egyesével át jártam

#2239 Fan
2009-05-05 21:33:21

Válasz #2240. hozzászólásra

akkor végig kell járni az áram utját,lehet,hogy egerek rágták meg,sajnos sok hiba lehetséges

#2238 kese
2009-05-05 21:27:43

12 volt az a baj hogy nem hajt a kulcsot elfordítód és semmi csak van az a doboz amibe belemegy a sok kábel ott a relé össze húz és annyi de ha összezárod az önínditót akkor jó

#2237 Fan
2009-05-05 21:21:49

Válasz #2238. hozzászólásra

Mit csinál nem teker eléggé?

#2236 Fan
2009-05-05 21:20:59

Válasz #2233. hozzászólásra

12 vagy 24 volttal inditassz?

Nincs profilkép
#2235 Ferjol
2009-05-05 20:47:04

Bírnia kell a csőnek. A 14-esen fémszálakkal védett gumicső volt az olajnyómásmérőhőz cstlakoztatva. Két ilyen gépen is dolgoztam egyikkel sem volt ilyen probléma. Ha gond van rögtön észreveszi hogy esik a nyomás és tud reagálni. A lámpa nagyon kevés.

Nincs profilkép
#2234 Ferjol
2009-05-05 20:41:13

Ha párhuzamkapcsolós az is lehet gond. Tulajdonképpen mi a gond, nem teker rendesen? Lehet az egyik akksi is gyengébb.

Nincs profilkép
#2233 Tomszi
2009-05-05 17:38:55

Válasz #2231. hozzászólásra
Persze, bírja hát, csak a fékcső még biztosabb.

#2232 Roland
2009-05-04 21:21:34

Szia!24 V-os vagy 12?!Én a 24 V-os inditással jártam ugy,h az egyik akksi gyengébb volt,s nem tekerte be!

#2231 kese
2009-05-04 21:15:46

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

#2230 kese
2009-05-04 21:11:33

Válasz #2230. hozzászólásra

az önindító jó az aksi is semelyik vezeték nincs elrágva és semmi bajuk

#2229 Roland
2009-05-04 21:10:37

Válasz #2229. hozzászólásra

Ennek is birnia kell!Direkt tettem bele gumicsöveket is,h a rezgést elnyeljék!

#2228 kese
2009-05-04 21:05:21

hali a 108 mért nem indul el ??? már mindent próbáltam

Nincs profilkép
#2227 Tomszi
2009-05-04 20:59:33

Válasz #2227. hozzászólásra
Aha, a képről nem tudtam megállapítani, csak abból indultam ki hogy én abból csináltam volna.

Nincs profilkép
#2226 agromen
2009-05-04 20:19:11

Válasz #2226. hozzászólásra

nekem maga a ház kellene amiben a lánc fut

#2225 Roland
2009-05-04 18:44:07

Válasz #2225. hozzászólásra

Hali!Mtz motorolaj nyomocsöből csináltam a kombájnra a csövezést!Nem fékcsöből!

#2224 Bécó
2009-05-04 14:22:13

Válasz #2203. hozzászólásra

Csö agromen

De lánc kell vagy a csiga?
Van egy 100-as bontva abba tán benne van!

Nincs profilkép
#2223 Tomszi
2009-05-04 11:52:06

Válasz #2219. hozzászólásra
Szerintem ha lefogatod a csövet vmi lemezzel és raksz alá gumit akkor jó lesz. Ahogy láttam a képen fékcsövekből csináltad, az elég tartós lesz, a fékcső nagyobb nyomásra van, mint amekkora a mototolajé. Az meg ha mégis kilyukadna a cső, nem akkora baj, elvégre ha úgyis figyeled az órát akkor észreveszed hogy elment a nyomás és megállsz.

#2222 Roland
2009-05-03 21:08:59

Válasz #2223. hozzászólásra

Az szép!Mennem kell,majd beszélünk még!Jó éjt!Csövi.

#2220 Roland
2009-05-03 21:05:12

Válasz #2221. hozzászólásra

Értem!Mennyiért mernek osztogatni egy ilyen motort?

Nincs profilkép
#2219 csete dezső
2009-05-03 21:03:41

Válasz #2220. hozzászólásra
a bak is a 114cs ,csak bekellett csavarozni ,a helyhiány megtévesztő ezenn a motoron minden felül van és gyárilag ami nem hozzánk készült ez a motor van benne ,györben is van egy gyári

#2218 Roland
2009-05-03 20:47:24

Válasz #2213. hozzászólásra

Szép nagy göd!:-)Elég szükös a hely,úgy látom!A felfogatása megegyezik a Rábáéval vagy variálni kellett azt is?!

#2217 Roland
2009-05-03 20:45:25

Amit vettem Mtz órát,azon csak 2 kábelnek van helye!Gondolom a testet a váztól kapja!Szerintem a kábeles is úgyanolyan jó,mint a gázos!Én az olajnyomáscsötől tartók,mert hallottam már olyat,h kilyukadt 106-osban,s a motornak annyi lett!Ezért úgy akarom lefogatni,h ne legyen dörzsölési felület!Az Mtz-knek van gyári csőtartójuk,ami az olajnyomás csövét meg a fordulatszám bowdent tartja,olyat akartam venni,de nem lehet kapni!Vkinek nincs vmi jó megoldása?!

Nincs profilkép
#2216 csete dezső
2009-05-03 16:06:53

Válasz #2217. hozzászólásra
114cs nek a motorja és az eredeti hüttője megy vissza ugyanis a 106os ba csak a motor rába a hütő az német

Nincs profilkép
#2215 Jani X
2009-05-03 15:52:49

Válasz #2213. hozzászólásra

Hű!
Ezzel már komoly lesz!
Ez kombájn motor?
Milyen hűtőt teszel hozzá?

Nincs profilkép
#2214 Ferjol
2009-05-03 15:41:48

Köszi
Megpróbálok keríteni gázosat, mert a gyári órában nem nagyon bízom. Tudnátok esetleg szezonálisan cserélendő dolgokat mondani?A motor úgy indult fél év után, hogy előtte pumpáltam fel csak egyszer a tápszivattyút

Nincs profilkép
#2213 Tomszi
2009-05-03 14:30:17

Válasz #2205. hozzászólásra
Nem muszály elektromosat tenni bele. Gázost is rakhatsz bele, csak a huzal hosszától függ hogy hova tudod tenni, de a 106 ban a motor a fülke mögött van úgyhogy megoldható szerintem, meg különböző hosszúságban lehetett venni ilyen órákat valamikor. Még az 516 ba is raktak gázos vízórát, igaz kis trükkel, pedig ott a motor a francban van.

Nincs profilkép
#2212 Tomszi
2009-05-03 14:25:23

Válasz #2208. hozzászólásra
Biztos hogy 3 csatlakozás van rajta. Ettől függetlenül működhet úgy is ha a felfogatástól kapja a testet, de biztosabb ha külön bekötöd.

Nincs profilkép
#2210 csete dezső
2009-05-03 14:06:45

néhány kép a masinárol még hiányosan

#2209 Roland
2009-05-03 13:36:47

Válasz #2210. hozzászólásra

Az már szép!:-)))

Nincs profilkép
#2208 csete dezső
2009-05-03 13:24:09

beraktam a 106 os ba a merci motort ,240le ,remélem ez birja majd ,

#2207 Roland
2009-05-03 13:15:35

Válasz #2205. hozzászólásra

Egyik ismerösömnek nem a kábeles hőfokmérő óra van bele téve,de a csőve a Linde kar körülig ér el!

Én úgy akartam megcsinálni,h a vágóasztalról ne keljen nagyon elnéznem másfele,s igy az órák alatt jó helyen vannak!
Majd lefényképezem az ólajnyomáshoz a csöveket,hogy oldottam meg!

#2206 Roland
2009-05-03 13:13:23

Válasz #2206. hozzászólásra

Szia!Most nálam van a fönököm gépe,egy nagyfülkés 80-as!Hétvégén kuplungoztam újra,s abban néztem a hőfokmérőt,s 3 kábel megy az órához!Még nem néztem meg komolyabban,h melyik kábel mi!

A kombájnnál a testet a felfogatásnál meg kellene kapnia szerintem!

Nincs profilkép
#2205 Ferjol
2009-05-03 12:13:07

Tudnátok segíteni, hogy mik azok a dolgok amiket minden szezon előtt mindenképpen ki kell cserélni? Az 514- esen mindig kicseréltem a magfelhordó, kalászvisszhordó csapágyait, szemcsapágyakat 3 évente a variátor és dobcsapágyat stb. Nem voltak bnagy összegek viszont volt amelyiket egy napos munka volt megcsinálni. szezon közben nem kellemes. Ilyen szezonális dolgokra lennék kíváncsi a 106- ossal kapcsolatban.

Nincs profilkép
#2204 Jani X
2009-05-03 12:08:55

Válasz #2204. hozzászólásra

Meg a test, anélkül nem működik.

Nincs profilkép
#2203 Ferjol
2009-05-03 12:07:38

Én is készültem, hogy ezeket megcsinálom, de még nem lehetett. olajnyomásórám van, de én nem elektromos vízórát akartam bele tenni. Viszont úgy hallom, hogy más nehezen kivitelezhető.

#2202 Roland
2009-05-03 09:19:31

Válasz #2200. hozzászólásra

Szia!Még nem kötöttem be!2 csatlakozása van!

Nincs profilkép
#2201 agromen
2009-05-02 22:07:15

Üdv.
Nincs valakinek dominator 100,105,106 toklászvisszahordója???

Nincs profilkép
#2200 Tomszi
2009-05-02 21:22:22

Válasz #2200. hozzászólásra
Szerintem 3 van azon is: pozitív, negatív, mérő.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Díjnyertes, hatalmas vetőgépet mutatott be az Amazone +VIDEÓ
Soronkénti elzárással rendelkezik a gép, így 1 százalék alá csökkenthetők az...
Hirdetés
Cirok, napraforgó, kukorica – melyik teljesít jól aszályos nyarakon is? +VIDEÓ
Cirok, napraforgó, kukorica – melyik teljesít jól aszályos nyarakon is? +VIDEÓ
Időjárási kockázatok csökkentése modern hibridekkel.
Apró kertek Zöld oázisok kialakítása szűk térben. Udvarok-teraszok-erkélyek
Apró kertek Zöld oázisok kialakítása...

3.890 Ft

Burgonyakiszedő
Burgonyakiszedő

225.000 Ft

EXKLUSZÍV 4000 RENDTERÍTŐ
EXKLUSZÍV 4000 RENDTERÍTŐ

285.000 Ft

Fella TH 450 D HYDRO RENDTERÍTŐ
Fella TH 450 D HYDRO RENDTERÍTŐ

485.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]