Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD389.56 FtCHF429.55 FtGBP485.67 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
2 van és tavaj 2 rába motorom ment el az egyik rábába ,ott széttütötte a blokkot ,amásik ebbe a domiba azt majd most fogom szétszedni hogy mi lett vele ,és ami az árat illeti valamire valo rába motor is 7 kiló aszt asse biztos
Sziasztok!Én is igy jártam a 106ossal!Megvettem,s kintről tudtam inditani!Vennem kellett egy gyújtáskapcsolót,de még mindig van valami bibi,mert még mindig nem indit!Egy ember kell,aki próbálja inditani,meg egy aki mérő műszerrel keresi a hibát!
12 volt az a baj hogy nem hajt a kulcsot elfordítód és semmi csak van az a doboz amibe belemegy a sok kábel ott a relé össze húz és annyi de ha összezárod az önínditót akkor jó
Bírnia kell a csőnek. A 14-esen fémszálakkal védett gumicső volt az olajnyómásmérőhőz cstlakoztatva. Két ilyen gépen is dolgoztam egyikkel sem volt ilyen probléma. Ha gond van rögtön észreveszi hogy esik a nyomás és tud reagálni. A lámpa nagyon kevés.
Válasz #2219. hozzászólásra
Szerintem ha lefogatod a csövet vmi lemezzel és raksz alá gumit akkor jó lesz. Ahogy láttam a képen fékcsövekből csináltad, az elég tartós lesz, a fékcső nagyobb nyomásra van, mint amekkora a mototolajé. Az meg ha mégis kilyukadna a cső, nem akkora baj, elvégre ha úgyis figyeled az órát akkor észreveszed hogy elment a nyomás és megállsz.
Válasz #2220. hozzászólásra
a bak is a 114cs ,csak bekellett csavarozni ,a helyhiány megtévesztő ezenn a motoron minden felül van és gyárilag ami nem hozzánk készült ez a motor van benne ,györben is van egy gyári
Amit vettem Mtz órát,azon csak 2 kábelnek van helye!Gondolom a testet a váztól kapja!Szerintem a kábeles is úgyanolyan jó,mint a gázos!Én az olajnyomáscsötől tartók,mert hallottam már olyat,h kilyukadt 106-osban,s a motornak annyi lett!Ezért úgy akarom lefogatni,h ne legyen dörzsölési felület!Az Mtz-knek van gyári csőtartójuk,ami az olajnyomás csövét meg a fordulatszám bowdent tartja,olyat akartam venni,de nem lehet kapni!Vkinek nincs vmi jó megoldása?!
Köszi
Megpróbálok keríteni gázosat, mert a gyári órában nem nagyon bízom. Tudnátok esetleg szezonálisan cserélendő dolgokat mondani?A motor úgy indult fél év után, hogy előtte pumpáltam fel csak egyszer a tápszivattyút
Válasz #2205. hozzászólásra
Nem muszály elektromosat tenni bele. Gázost is rakhatsz bele, csak a huzal hosszától függ hogy hova tudod tenni, de a 106 ban a motor a fülke mögött van úgyhogy megoldható szerintem, meg különböző hosszúságban lehetett venni ilyen órákat valamikor. Még az 516 ba is raktak gázos vízórát, igaz kis trükkel, pedig ott a motor a francban van.
Válasz #2208. hozzászólásra
Biztos hogy 3 csatlakozás van rajta. Ettől függetlenül működhet úgy is ha a felfogatástól kapja a testet, de biztosabb ha külön bekötöd.
Egyik ismerösömnek nem a kábeles hőfokmérő óra van bele téve,de a csőve a Linde kar körülig ér el!
Én úgy akartam megcsinálni,h a vágóasztalról ne keljen nagyon elnéznem másfele,s igy az órák alatt jó helyen vannak!
Majd lefényképezem az ólajnyomáshoz a csöveket,hogy oldottam meg!
Szia!Most nálam van a fönököm gépe,egy nagyfülkés 80-as!Hétvégén kuplungoztam újra,s abban néztem a hőfokmérőt,s 3 kábel megy az órához!Még nem néztem meg komolyabban,h melyik kábel mi!
A kombájnnál a testet a felfogatásnál meg kellene kapnia szerintem!
Tudnátok segíteni, hogy mik azok a dolgok amiket minden szezon előtt mindenképpen ki kell cserélni? Az 514- esen mindig kicseréltem a magfelhordó, kalászvisszhordó csapágyait, szemcsapágyakat 3 évente a variátor és dobcsapágyat stb. Nem voltak bnagy összegek viszont volt amelyiket egy napos munka volt megcsinálni. szezon közben nem kellemes. Ilyen szezonális dolgokra lennék kíváncsi a 106- ossal kapcsolatban.
Én is készültem, hogy ezeket megcsinálom, de még nem lehetett. olajnyomásórám van, de én nem elektromos vízórát akartam bele tenni. Viszont úgy hallom, hogy más nehezen kivitelezhető.
8399 hozzászólás
Válasz #2250. hozzászólásra
Miért?
Ez még semmi amennyire szét van szedve!
Ez egy 106-nál a minimum ha aratni szeretnél nem szerelni! :)
Válasz #2249. hozzászólásra
(Optimista fickók ezek.)
Aratásra készülvén.
Válasz #2246. hozzászólásra
2 van és tavaj 2 rába motorom ment el az egyik rábába ,ott széttütötte a blokkot ,amásik ebbe a domiba azt majd most fogom szétszedni hogy mi lett vele ,és ami az árat illeti valamire valo rába motor is 7 kiló aszt asse biztos
Válasz #2246. hozzászólásra
Mink is vesszük előfele őket.
Válasz #2213. hozzászólásra
Szia!Sajátod az a Domi?!Nem tartasz tőle,h esetleg kikönyököl vagy ilyesmi?!1 misi azért nem kis pénz egy 106-osnál!
Sziasztok!Én is igy jártam a 106ossal!Megvettem,s kintről tudtam inditani!Vennem kellett egy gyújtáskapcsolót,de még mindig van valami bibi,mert még mindig nem indit!Egy ember kell,aki próbálja inditani,meg egy aki mérő műszerrel keresi a hibát!
Válasz #2242. hozzászólásra
Itt a baj!
Ne járkálj rajtuk, hanem nézd meg hogy melyikbe van áááraaaam!!!:))
Válasz #2242. hozzászólásra
és meddig van áram?relé jó?
Válasz #2241. hozzászólásra
már minden vezetéket egyesével át jártam
Válasz #2240. hozzászólásra
akkor végig kell járni az áram utját,lehet,hogy egerek rágták meg,sajnos sok hiba lehetséges
12 volt az a baj hogy nem hajt a kulcsot elfordítód és semmi csak van az a doboz amibe belemegy a sok kábel ott a relé össze húz és annyi de ha összezárod az önínditót akkor jó
Válasz #2238. hozzászólásra
Mit csinál nem teker eléggé?
Válasz #2233. hozzászólásra
12 vagy 24 volttal inditassz?
Bírnia kell a csőnek. A 14-esen fémszálakkal védett gumicső volt az olajnyómásmérőhőz cstlakoztatva. Két ilyen gépen is dolgoztam egyikkel sem volt ilyen probléma. Ha gond van rögtön észreveszi hogy esik a nyomás és tud reagálni. A lámpa nagyon kevés.
Ha párhuzamkapcsolós az is lehet gond. Tulajdonképpen mi a gond, nem teker rendesen? Lehet az egyik akksi is gyengébb.
Válasz #2231. hozzászólásra
Persze, bírja hát, csak a fékcső még biztosabb.
Szia!24 V-os vagy 12?!Én a 24 V-os inditással jártam ugy,h az egyik akksi gyengébb volt,s nem tekerte be!
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Válasz #2230. hozzászólásra
az önindító jó az aksi is semelyik vezeték nincs elrágva és semmi bajuk
Válasz #2229. hozzászólásra
Ennek is birnia kell!Direkt tettem bele gumicsöveket is,h a rezgést elnyeljék!
hali a 108 mért nem indul el ??? már mindent próbáltam
Válasz #2227. hozzászólásra
Aha, a képről nem tudtam megállapítani, csak abból indultam ki hogy én abból csináltam volna.
Válasz #2226. hozzászólásra
nekem maga a ház kellene amiben a lánc fut
Válasz #2225. hozzászólásra
Hali!Mtz motorolaj nyomocsöből csináltam a kombájnra a csövezést!Nem fékcsöből!
Válasz #2203. hozzászólásra
Csö agromen
De lánc kell vagy a csiga?
Van egy 100-as bontva abba tán benne van!
Válasz #2219. hozzászólásra
Szerintem ha lefogatod a csövet vmi lemezzel és raksz alá gumit akkor jó lesz. Ahogy láttam a képen fékcsövekből csináltad, az elég tartós lesz, a fékcső nagyobb nyomásra van, mint amekkora a mototolajé. Az meg ha mégis kilyukadna a cső, nem akkora baj, elvégre ha úgyis figyeled az órát akkor észreveszed hogy elment a nyomás és megállsz.
Válasz #2223. hozzászólásra
Az szép!Mennem kell,majd beszélünk még!Jó éjt!Csövi.
Válasz #2222. hozzászólásra
1 misi
Válasz #2221. hozzászólásra
Értem!Mennyiért mernek osztogatni egy ilyen motort?
Válasz #2220. hozzászólásra
a bak is a 114cs ,csak bekellett csavarozni ,a helyhiány megtévesztő ezenn a motoron minden felül van és gyárilag ami nem hozzánk készült ez a motor van benne ,györben is van egy gyári
Válasz #2213. hozzászólásra
Szép nagy göd!:-)Elég szükös a hely,úgy látom!A felfogatása megegyezik a Rábáéval vagy variálni kellett azt is?!
Amit vettem Mtz órát,azon csak 2 kábelnek van helye!Gondolom a testet a váztól kapja!Szerintem a kábeles is úgyanolyan jó,mint a gázos!Én az olajnyomáscsötől tartók,mert hallottam már olyat,h kilyukadt 106-osban,s a motornak annyi lett!Ezért úgy akarom lefogatni,h ne legyen dörzsölési felület!Az Mtz-knek van gyári csőtartójuk,ami az olajnyomás csövét meg a fordulatszám bowdent tartja,olyat akartam venni,de nem lehet kapni!Vkinek nincs vmi jó megoldása?!
Válasz #2217. hozzászólásra
114cs nek a motorja és az eredeti hüttője megy vissza ugyanis a 106os ba csak a motor rába a hütő az német
Válasz #2213. hozzászólásra
Hű!
Ezzel már komoly lesz!
Ez kombájn motor?
Milyen hűtőt teszel hozzá?
Köszi
Megpróbálok keríteni gázosat, mert a gyári órában nem nagyon bízom. Tudnátok esetleg szezonálisan cserélendő dolgokat mondani?A motor úgy indult fél év után, hogy előtte pumpáltam fel csak egyszer a tápszivattyút
Válasz #2205. hozzászólásra
Nem muszály elektromosat tenni bele. Gázost is rakhatsz bele, csak a huzal hosszától függ hogy hova tudod tenni, de a 106 ban a motor a fülke mögött van úgyhogy megoldható szerintem, meg különböző hosszúságban lehetett venni ilyen órákat valamikor. Még az 516 ba is raktak gázos vízórát, igaz kis trükkel, pedig ott a motor a francban van.
Válasz #2208. hozzászólásra
Biztos hogy 3 csatlakozás van rajta. Ettől függetlenül működhet úgy is ha a felfogatástól kapja a testet, de biztosabb ha külön bekötöd.
néhány kép a masinárol még hiányosan
Válasz #2210. hozzászólásra
Az már szép!:-)))
beraktam a 106 os ba a merci motort ,240le ,remélem ez birja majd ,
Válasz #2205. hozzászólásra
Egyik ismerösömnek nem a kábeles hőfokmérő óra van bele téve,de a csőve a Linde kar körülig ér el!
Én úgy akartam megcsinálni,h a vágóasztalról ne keljen nagyon elnéznem másfele,s igy az órák alatt jó helyen vannak!
Majd lefényképezem az ólajnyomáshoz a csöveket,hogy oldottam meg!
Válasz #2206. hozzászólásra
Szia!Most nálam van a fönököm gépe,egy nagyfülkés 80-as!Hétvégén kuplungoztam újra,s abban néztem a hőfokmérőt,s 3 kábel megy az órához!Még nem néztem meg komolyabban,h melyik kábel mi!
A kombájnnál a testet a felfogatásnál meg kellene kapnia szerintem!
Tudnátok segíteni, hogy mik azok a dolgok amiket minden szezon előtt mindenképpen ki kell cserélni? Az 514- esen mindig kicseréltem a magfelhordó, kalászvisszhordó csapágyait, szemcsapágyakat 3 évente a variátor és dobcsapágyat stb. Nem voltak bnagy összegek viszont volt amelyiket egy napos munka volt megcsinálni. szezon közben nem kellemes. Ilyen szezonális dolgokra lennék kíváncsi a 106- ossal kapcsolatban.
Válasz #2204. hozzászólásra
Meg a test, anélkül nem működik.
Én is készültem, hogy ezeket megcsinálom, de még nem lehetett. olajnyomásórám van, de én nem elektromos vízórát akartam bele tenni. Viszont úgy hallom, hogy más nehezen kivitelezhető.
Válasz #2200. hozzászólásra
Szia!Még nem kötöttem be!2 csatlakozása van!
Üdv.
Nincs valakinek dominator 100,105,106 toklászvisszahordója???
Válasz #2200. hozzászólásra
Szerintem 3 van azon is: pozitív, negatív, mérő.