Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408.16 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP487.8 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #1795. hozzászólásra
Egyenlőre erre a kettőt néztem ha a jövő héten elvinnék a 14-est akkor azt venném amelyiket először néztem de ha elviszik előttem akkor ezt venném .
85-ös nem szilentes , nem horganyos , kicsit csúnya külső de nagyon kultúrált fülke belső nagyon pöpec motor és linde variátor nem lötyög . Jó állapotú rosták , ládák , jó szalmarázó tengely . Állítólag 3 hónap után lett indítva új aksi lett rá téve 10 nyomott a tpszivattyúval és majdnem pöccre indult . Az aksit a szemem láttára tették fel . Elég repedezett gumik+ egy garnitúra széles kerék de annak is repedezettek a kerekei
Meg néztem az elsö domit is amit nézegettem annak jól indul a motorja de kicsit kéken füstöl tuti eszi az olajat egy kicsit , meg a tápszivattyú gyorsan ejti az anyagot . Jó linde , és variátor .
Szerintem értem a dolgot!Holnap megyek,veszek egy áramtalanitót(Ifa),meg kell kb 5 méter 4*5mm-es kábel,meg saruk,meg a vastag kábel az akksikhoz!Holnap minden kiderül,h minden világos e!Köszönöm Szépen a segitséget mindenkinek!!!
Már nem emlékszek rá hogy a 12V-os rendszernél hol csatlakozott be a generátor, de a 24-esnél az 51-es pontra megy és innen kell adni 12V-ot a rendszernek is! ez egy fix 12V .Ha jól emlékszem a 12V os rend.-nél az önindító környékén volt összekötve a rendszer a generátorral és az önindító nagyáramával.A 24-es rendszernél az önindítóról minden kapcsolatot meg kell szüntetni a rendszerrel,mert indításnál a 24V szétveri a műszereket! Ha nem világos még vagyok ma este
Válasz #1779. hozzászólásra
Én halottam ijet!! az ukránok a záhonyi vám terminálba játszották el ugyan ezt egy öreg 106 on Nem tünt fel nekik hogy mi történt... a hejszinen kellet fogas koszorút cserélni!! Tehát egy jó öninditó aranyat ér!!
Válasz #1776. hozzászólásra
SZerintem se kell!! Nekem sem kellet átcserélnem.. pedig nálunk ment a csere bere amig végre nem lett egy komoj villamoság szerelőm!! És akkor ahoz mit szoltok hogy 12v öninditó 24 es renceren!! Na az tekeri rendesen... Csak végszükség esetén ajánlom néhány inditás erejéig... a szükség nagy úr!!!
Nem is kell rá több!A másik szál álltalában a töltés jelzőlámpa egyik száljára megy.A lámpa másik szála pedig annak a kapcsolónak az 57- es ágára amivel a villágitást lehet kapcsolni(az ifában egy kis kulcs van benne)
Az indító gomb az 50/a -ra jön be és nem az 50-re. Az 50 -ről megy 24V a bendixre. A 31 -es pont test. A 30/51-re jön be a generátor töltő szál.A generátor másik szál micsoda?A töltésjelző szála talán.Ha azzal gondod lesz azt is meg tudom majd mondani valószínüleg,csak ahoz másik rajz kell de az most nincs elérhető közelségben
Üdvözlöm!Ha rá kattint a nevemre,s mjd utána bjön kicsiben a kép,akkor arra is,akkor nagyban látható a kép,amit rajzoltam!Ott meg leteh nagyitani,a jobb alsó sarokban!Én 150 %-ra tettem,s akkor már nagyon jó!
Helló!Valaki tudna segiteni,h hagyan kell folytatni az ábrát?!Át akarom alakitani 24 V inditásúra a kombájnt,de nem tudom,h az a 3 kábel hogyan megy tovább!Köszönöm!A kép az avatáramban van!
A motor térből ahogy kimegy a levegőcső,át kell menni a tartály keresztcsiga vályúja alatt,de innen nincs elég esése a csőnek a tank tetején lévő visszatérő ág csavarig( először én ide kötöttem be)mert he egy kicsit az orra lejjebb volt a kombájnnak nem ürült le a cső,ezért a végét a tank szintjelző cső felső részébe beiktatott T elágazásba kötöttem be. Ennek csak annyi a gondja,hogy csak akkor működik a rendszer,ha a tankból már kiment vagy 25 liter gázolaj,és a szintjelző T -je alá ment a szint,így tud majd vissza szállítani levegőt.Azért írtam ilyen részletesen mert ha valaki megérti az elvet,lehet hogy talál ettől jobb megoldást is,illetve így sem biztos hogy mindenki megérti mit akartam mondani.Mindenki aki hozzányul az üzemanyagellátó rendszerhez,nagyon vigyázzon a csövek elhelyezésével,csatlakozásával,nehogy kigyuljon miatta a kombájn.Még valani:a levegőcsövet egy vastagabb dróthoz kötöttem a kombájn oldalán a tartály hátuljáig,az tartja egyenesben,így tud tökéletesen leürülni,hogy vissza tudjon menni rajta a levegő.Mindenesetre az az élmény h.az első dugattyúra durran a motor,az én koromban már nagyobb élvezet mint egyjó csaj (és ez minden reggel meg van ,nem csakhavonta 1-szer)
Válasz #1757. hozzászólásra
Az a cél h. megszakítsam a visszatérő ág folyamatos gázolajoszlopát,ami a szívást okozza:az adagolótól a visszatérő ágat felvittem a magtartály ablakáig.(Ezt új benzincsővel lehet ,mert a régi megkeményedett teljesen.Ez talán 10-es átmérőjű.Lehet kapni az autós boltban T elágazót műanyagból a benzincsőhöz)Az ablaknál betettem a T elágazót,és az egyik ágat levittem a tartályba.Ez a visszatérő ág. a T elágazó másik ágára kell egy levegő csövet hozni a tankból,h.a T elágazástól a visszatérő ágból le tudjon menni a gázolaj a tankba(levegő jön be a visszat. csőbe a gázolaj helyére) így megszűnik a szívás az adagolóról,sőt még nyomott ágba kerül,mert az adagolótól a T elágazóig bennmarad a gázolaj,és az súlyánál fogva visszafelé menne az adagolóba.A levegő csövet a T elágazó tetejétől le kell vinni a tank tetejébe,de úgy h.folyamatos szintesése legyen,mert menet közben ezen az ágon is jön majd lefelé a motorból a gázolaj,deleállás után ennek le kell ürülni,h.utána vissza tudja vinni a levegőt a T -hez. fojt.köv.
Válasz #1756. hozzászólásra
Ezért a következő képpen zártam le az adagolót: egy adagolóstól kaptam egy visszacsapó szelepet,amit be lehetett csavarni a tápszivattyú és a szívócső közé.Ez egy gyenge rugóval szerelt(olyan mint a tápszivattyú rugója) golyós szelep(olyan mint a nyomástartó) volt ami tökéletesen lezárta a szívó ágat ha áll a motor.A visszatérő ágat a következő képpen oldottam meg
Meghúztam a fejszelep leszorítókat,és megszünt a levegősödés.Ezt nagyon óvatosan kell csinálni,mert képes megszorítani az elemet,és egyenlőtlen lesz a motor járása.Mielőtt erre rájöttem,jobb híjján csak azt tudtam kiagyalni,h. le kell zárni az adagolót a szívástól,mert az okozza a levegősödést.Az adagolót mind a két cső szívja :a szívócső és a visszatérő ág is a szintkülönbség miatt. Igazság szerint ha a tápszivattyú és az adagoló nyomástartó szelepe jól zárna akkor ez a gond nem lenne,de nekem egyik se zár rendesen. Vettem egy tápszivattyú javító készletet,de olyan dúrva megmunkálásúak voltak,hogy ki se cseréltem. folyt köv.
Válasz #1751. hozzászólásra
Hát ez nem egyszerü szerintem se.. Ez egy nagyon aprolékos és kitarto munkát igénylö dolog! sokan már fel is adták.. és igy probálják elfogadni! Akár egy doktori diszert. is lehetne irni rolla!!
Az ényémet ha tápszivattyúzom, az első húzásra szívja a gázolajat,tehát a szívó ág jó.Tettem rá új,átlátszó csövet,és leállítás után 1 perccel az adagoló nyomástartó szelepén keresztül a visszatérő ágban megjelent a buborék.A tápszivattyú 2-3 lenyomására kinyomta a levegőt,és tovább nem jött buborék,csak tiszta gázolaj.Ebből egyértelmű volt,h.az adagoló engedi be a levegőt.Innen folytatom majd holnap.Cső mindenkinek
Válasz #1750. hozzászólásra
Amelyik belevegősödik,annak valami baja van.Végig kell nézni a rendszert,hol szívhatja be a levegőt,mert elméletileg ha minden jó nem levegősödhet le. fojt.köv.
8399 hozzászólás
Válasz #1800. hozzászólásra
Amit elsőbb néztem azon szinte új első gumik vannak és széles kerekes .
Válasz #1799. hozzászólásra
Én 2 db széles,nagy felnit akarok majd venni az enyém alá!Meg rá 2 új gumit!:-)
Válasz #1798. hozzászólásra
Remélem adják vele .
Válasz #1796. hozzászólásra
Az jó szerintem!Még ha az akksit is adják vele!Akkor főleg!
Válasz #1795. hozzászólásra
Egyenlőre erre a kettőt néztem ha a jövő héten elvinnék a 14-est akkor azt venném amelyiket először néztem de ha elviszik előttem akkor ezt venném .
Válasz #1795. hozzászólásra
szecskázós klímás +asztalkocsi 2,6
Válasz #1794. hozzászólásra
Ára?!Szilentesre át kell alakitani!Az enyém is 85 évjáratú!
85-ös nem szilentes , nem horganyos , kicsit csúnya külső de nagyon kultúrált fülke belső nagyon pöpec motor és linde variátor nem lötyög . Jó állapotú rosták , ládák , jó szalmarázó tengely . Állítólag 3 hónap után lett indítva új aksi lett rá téve 10 nyomott a tpszivattyúval és majdnem pöccre indult . Az aksit a szemem láttára tették fel . Elég repedezett gumik+ egy garnitúra széles kerék de annak is repedezettek a kerekei
Meg néztem az elsö domit is amit nézegettem annak jól indul a motorja de kicsit kéken füstöl tuti eszi az olajat egy kicsit , meg a tápszivattyú gyorsan ejti az anyagot . Jó linde , és variátor .
Válasz #1791. hozzászólásra
Szevasz!És mit állapitottál meg?!
Én ma alakitottam át a Domit 24 V-osra!Holnap teszem be az öninditót!Ki is próbálom,ha minden jól megy!
Válasz #1791. hozzászólásra
és milyen?
Ma voltam nézni egy másik 106-ost Gyöngyöshalász-on .
Válasz #1789. hozzászólásra
Na ez nem olyan rossz,csak egy kicsit homlyos!Ma csináltam egy rajzot,ami neke is ott van,de már át alakitottam,a többiek segitségével!
Válasz #1786. hozzászólásra
ez az az avatarban.
Válasz #1786. hozzászólásra
valami gond volt a feltöltéssel,újra elküldtem.
Válasz #1785. hozzászólásra
Szerintem értem a dolgot!Holnap megyek,veszek egy áramtalanitót(Ifa),meg kell kb 5 méter 4*5mm-es kábel,meg saruk,meg a vastag kábel az akksikhoz!Holnap minden kiderül,h minden világos e!Köszönöm Szépen a segitséget mindenkinek!!!
Válasz #1783. hozzászólásra
Szia!Még nem kaptam meg!
Már nem emlékszek rá hogy a 12V-os rendszernél hol csatlakozott be a generátor, de a 24-esnél az 51-es pontra megy és innen kell adni 12V-ot a rendszernek is! ez egy fix 12V .Ha jól emlékszem a 12V os rend.-nél az önindító környékén volt összekötve a rendszer a generátorral és az önindító nagyáramával.A 24-es rendszernél az önindítóról minden kapcsolatot meg kell szüntetni a rendszerrel,mert indításnál a 24V szétveri a műszereket! Ha nem világos még vagyok ma este
Válasz #1782. hozzászólásra
Úgy hogy a p.h. kapcsoló a 30/a nak ad 12V -ot , a 31/a -nak meg testet
Válasz #1782. hozzászólásra
Csá.....Roland,küldtem az emailedre egy másik kapcsolási rajzot
Na majd megnézem,h egyezik e a fog szám!De a töltést még mindig nem értem!A másik akksit,hogyan fogja tölteni???
Válasz #1779. hozzászólásra
Én halottam ijet!! az ukránok a záhonyi vám terminálba játszották el ugyan ezt egy öreg 106 on Nem tünt fel nekik hogy mi történt... a hejszinen kellet fogas koszorút cserélni!! Tehát egy jó öninditó aranyat ér!!
Válasz #1743. hozzászólásra
sziasztok sikerült e megtudni milyen kocsié jó rá?
Nekem volt olyan, hogy beragtadt inditásnál a motor meg forgatta, 10 perc elég volt neki:D
Válasz #1776. hozzászólásra
SZerintem se kell!! Nekem sem kellet átcserélnem.. pedig nálunk ment a csere bere amig végre nem lett egy komoj villamoság szerelőm!! És akkor ahoz mit szoltok hogy 12v öninditó 24 es renceren!! Na az tekeri rendesen... Csak végszükség esetén ajánlom néhány inditás erejéig... a szükség nagy úr!!!
a fogszám egyezen, az a lényeg
Hát szerintem nem kell.ami nekem most rajta van 250 rábáról szedtem le.meg van egy Rába blokkom ami 180 Rábából van kiszedve, azé is volt már rajta.
Válasz #1774. hozzászólásra
Majd figyelj oda a rába önindítóra mert nem olyan fogszámú mint a 106-os.Ki kell cserélni a 106-oséra!
Ezért!Vagy nem kell?!
Válasz #1773. hozzászólásra
A vázhoz rögzisd(oda is jó a z 5mm es).Miért akarod lecserélni a fogaskerekt?
Válasz #1772. hozzászólásra
A 31 -es meg test,akkor azt elég a vázhoz rögzitenem vagy az akkumulátor negatiz polusához kössem?
Okés,Köszönöm szépen!A 12 V-os kombájn öninditómról le tudom venni s át tenni a 24 V-osra a fogaskereket?!
Válasz #1767. hozzászólásra
5mm vastag jó lesz hozzá
Válasz #1768. hozzászólásra
Nem kell átvezetni.Az jól van úgy
Válasz #1766. hozzászólásra
Nem is kell rá több!A másik szál álltalában a töltés jelzőlámpa egyik száljára megy.A lámpa másik szála pedig annak a kapcsolónak az 57- es ágára amivel a villágitást lehet kapcsolni(az ifában egy kis kulcs van benne)
Válasz #1767. hozzászólásra
A töltést nem kell elvezetni a másik akkumulátorig?Mert azzal semmi kapcsolatban nincs ha a 30/51-re kötöm!Vagy nem jól látom?!
Az 50-től a bendixig menő kábel milyen vastag legyen?
Válasz #1764. hozzászólásra
Nem tom,h mi a generátor másik szála!A generátoromon 2 vezeték van csak!
Majd figyelj oda a rába önindítóra mert nem olyan fogszámú mint a 106-os.Ki kell cserélni a 106-oséra
Válasz #1762. hozzászólásra
Az indító gomb az 50/a -ra jön be és nem az 50-re. Az 50 -ről megy 24V a bendixre. A 31 -es pont test. A 30/51-re jön be a generátor töltő szál.A generátor másik szál micsoda?A töltésjelző szála talán.Ha azzal gondod lesz azt is meg tudom majd mondani valószínüleg,csak ahoz másik rajz kell de az most nincs elérhető közelségben
Válasz #1762. hozzászólásra
Nekem hiányérzetem van az abrát illetően
Válasz #1761. hozzászólásra
Üdvözlöm!Ha rá kattint a nevemre,s mjd utána bjön kicsiben a kép,akkor arra is,akkor nagyban látható a kép,amit rajzoltam!Ott meg leteh nagyitani,a jobb alsó sarokban!Én 150 %-ra tettem,s akkor már nagyon jó!
Válasz #1760. hozzászólásra
Talán tudnék segíteni,ha érteném a kérdést v. látható lenne a rajz.Mi van a levegővel?
Helló!Valaki tudna segiteni,h hagyan kell folytatni az ábrát?!Át akarom alakitani 24 V inditásúra a kombájnt,de nem tudom,h az a 3 kábel hogyan megy tovább!Köszönöm!A kép az avatáramban van!
Válasz #1758. hozzászólásra
A motor térből ahogy kimegy a levegőcső,át kell menni a tartály keresztcsiga vályúja alatt,de innen nincs elég esése a csőnek a tank tetején lévő visszatérő ág csavarig( először én ide kötöttem be)mert he egy kicsit az orra lejjebb volt a kombájnnak nem ürült le a cső,ezért a végét a tank szintjelző cső felső részébe beiktatott T elágazásba kötöttem be. Ennek csak annyi a gondja,hogy csak akkor működik a rendszer,ha a tankból már kiment vagy 25 liter gázolaj,és a szintjelző T -je alá ment a szint,így tud majd vissza szállítani levegőt.Azért írtam ilyen részletesen mert ha valaki megérti az elvet,lehet hogy talál ettől jobb megoldást is,illetve így sem biztos hogy mindenki megérti mit akartam mondani.Mindenki aki hozzányul az üzemanyagellátó rendszerhez,nagyon vigyázzon a csövek elhelyezésével,csatlakozásával,nehogy kigyuljon miatta a kombájn.Még valani:a levegőcsövet egy vastagabb dróthoz kötöttem a kombájn oldalán a tartály hátuljáig,az tartja egyenesben,így tud tökéletesen leürülni,hogy vissza tudjon menni rajta a levegő.Mindenesetre az az élmény h.az első dugattyúra durran a motor,az én koromban már nagyobb élvezet mint egyjó csaj (és ez minden reggel meg van ,nem csakhavonta 1-szer)
Válasz #1757. hozzászólásra
Az a cél h. megszakítsam a visszatérő ág folyamatos gázolajoszlopát,ami a szívást okozza:az adagolótól a visszatérő ágat felvittem a magtartály ablakáig.(Ezt új benzincsővel lehet ,mert a régi megkeményedett teljesen.Ez talán 10-es átmérőjű.Lehet kapni az autós boltban T elágazót műanyagból a benzincsőhöz)Az ablaknál betettem a T elágazót,és az egyik ágat levittem a tartályba.Ez a visszatérő ág. a T elágazó másik ágára kell egy levegő csövet hozni a tankból,h.a T elágazástól a visszatérő ágból le tudjon menni a gázolaj a tankba(levegő jön be a visszat. csőbe a gázolaj helyére) így megszűnik a szívás az adagolóról,sőt még nyomott ágba kerül,mert az adagolótól a T elágazóig bennmarad a gázolaj,és az súlyánál fogva visszafelé menne az adagolóba.A levegő csövet a T elágazó tetejétől le kell vinni a tank tetejébe,de úgy h.folyamatos szintesése legyen,mert menet közben ezen az ágon is jön majd lefelé a motorból a gázolaj,deleállás után ennek le kell ürülni,h.utána vissza tudja vinni a levegőt a T -hez. fojt.köv.
Válasz #1756. hozzászólásra
Ezért a következő képpen zártam le az adagolót: egy adagolóstól kaptam egy visszacsapó szelepet,amit be lehetett csavarni a tápszivattyú és a szívócső közé.Ez egy gyenge rugóval szerelt(olyan mint a tápszivattyú rugója) golyós szelep(olyan mint a nyomástartó) volt ami tökéletesen lezárta a szívó ágat ha áll a motor.A visszatérő ágat a következő képpen oldottam meg
Meghúztam a fejszelep leszorítókat,és megszünt a levegősödés.Ezt nagyon óvatosan kell csinálni,mert képes megszorítani az elemet,és egyenlőtlen lesz a motor járása.Mielőtt erre rájöttem,jobb híjján csak azt tudtam kiagyalni,h. le kell zárni az adagolót a szívástól,mert az okozza a levegősödést.Az adagolót mind a két cső szívja :a szívócső és a visszatérő ág is a szintkülönbség miatt. Igazság szerint ha a tápszivattyú és az adagoló nyomástartó szelepe jól zárna akkor ez a gond nem lenne,de nekem egyik se zár rendesen. Vettem egy tápszivattyú javító készletet,de olyan dúrva megmunkálásúak voltak,hogy ki se cseréltem. folyt köv.
Értem a dolgot,de vmi jobb megoldásra gondoltam!Sebaj,majd megpróbálkozok én is vele,s majd kiderül!
Válasz #1751. hozzászólásra
Hát ez nem egyszerü szerintem se.. Ez egy nagyon aprolékos és kitarto munkát igénylö dolog! sokan már fel is adták.. és igy probálják elfogadni! Akár egy doktori diszert. is lehetne irni rolla!!
Az ényémet ha tápszivattyúzom, az első húzásra szívja a gázolajat,tehát a szívó ág jó.Tettem rá új,átlátszó csövet,és leállítás után 1 perccel az adagoló nyomástartó szelepén keresztül a visszatérő ágban megjelent a buborék.A tápszivattyú 2-3 lenyomására kinyomta a levegőt,és tovább nem jött buborék,csak tiszta gázolaj.Ebből egyértelmű volt,h.az adagoló engedi be a levegőt.Innen folytatom majd holnap.Cső mindenkinek
Válasz #1750. hozzászólásra
Amelyik belevegősödik,annak valami baja van.Végig kell nézni a rendszert,hol szívhatja be a levegőt,mert elméletileg ha minden jó nem levegősödhet le. fojt.köv.